PDA

Bekijk Volledige Versie : Gematigde forumreacties op aanslagen



Muslimaah
09-07-05, 15:59
08/07/2005, Planet Internet
Gematigde forumreacties op aanslagen

De reacties van Nederlandse moslims op de aanslagen in Londen zijn
redelijk gematigd. Op een aantal moslimfora wordt druk gepost, maar
extreme reacties zijn in de minderheid.
De reacties zijn veelal terughoudend omdat nog steeds niet duidelijk
is of de aanslagen daadwerkelijk door moslimextremisten zijn
gepleegd. Op fora wordt dan ook opgeroepen vooral af te wachten met
veroordelen totdat de aanslagen zijn opgeeist.

Excuses gevraagd
Op sites waar naast moslims ook veel anderen actief zijn, zoals
Maroc.nl, worden moslims expliciet naar hun mening gevraagd. Ook
wordt van moslims geeist de aanslagen af te keuren. Zo zegt ene
Igloonder andere: "Ik wil niet zeuren, maar zo gek is het niet dat
mensen zich afvragen of moslims dit soort aanslagen wel veroordelen."

Een bezorgde oma meldt: dit zijn geen gebeurtenissen waar je mee de
spot kunt drijven dit zijn allemaal onschuldige mensen ik ben een oma
die zich ernstige zorgen maakt over haar kleinkinderen, heb altijd
allochtonen als medemens gezien en altijd geholpen maar zachtjesaan
bekruipt mij het gevoel dat de islam toch niet zo vredelievend is als
men voordoet. Burgeroorlogen liggen op de loer. " En er is, zoals
gebruikelijk na dit soort aanslagen, de gebruikelijke kritiek op
moslims.

Afkeuring
Een van de weinige afwijzingen op Maroc.nl komt van Hawa: "Die
idioten willen iedereen uit elkaar drijven. Ze zijn waanzinnig
geworden. Onschuldige mensen opofferen voor hun stomme geweldadige
akties. Ik ben voor vrede. Insha Allah!!."

Op Marokko.nl zijn meer afwijzende reacties te vinden. Zo schrijft
een jonge moslima: "als dit het werk is van een moslim, ben ik
moslima af."

Goedkeuring
Weinig afkeuringen dus, maar ook weinig expliciete goedkeuringen. Net
als na de moord op Van Gogh is er wel een aantal reacties te lezen
van mensen die vinden dat de aanslag niet als een verrassing komt.
Assassijn: "Het is niet vreemd dat deze aanslag heeft plaatsgevonden.
Men wist dat zo'n actie er vroeg of laat zeker zou komen."

En: "In een oorlog vallen er nu eenmaal slachtoffers". Er staan
meerdere steunbetuigingen op marokko.nl zoals: "Eindelijk eens goed
nieuws op tv. Mijn dag kan niet meer stuk." Of: "De vijanden van de
Islam hebben een zware klap toegebracht gekregen. Ins'Allah moge vele
hamerslagen volgen, het rijk van Allah (vzmh) zal langzaam worden
gevestigd."

"Opvallend is dat er op sites als elqalem.nl of maghreb.nl die
normaalgesproken de wat meer polariserende uitspraken niet schuwen,
nauwelijks over de aanslagen wordt gediscusseerd.

Nederlandse media
Wel wordt er op de fora, zoals Maroc.nl, veel kritiek geuit op de
berichtgeving op de Nederlandse televisie. Deze zou te negatief zou
zijn over moslims. Ron Haleber: "'s middags werden we vergast op Hans
Jansen. Later zes uur lang op nitwit prof. Uri Rosenthal. En
op 'arabist' Kwartel die weer eindeloos op moslims inhakte. Zo was er
volgens hem een grote grijze middengroep van moslims die neutraal
was, maar in feite 'begrip' had voor de aanslag vanuit onjuiste
motieven."

Anti-semitisme
Net zoals na de aanslagen in New York, zijn er nu ook anti-semitische
reacties te vinden op de verscheidene fora. Op Maroc.nl schrijft
Mill: "Ik heb een vriend in Londen en die belde net door dat er in
die bussen normaal heel veel joden op weg naar hun werk zitten, en
toevallig deze ochtend niet één. Toeval?"

Of Ron Haleber die insinueert dat de Mossad er achter zou zitten en
over de berichtgeving op televisie schrijft: "Goed, als er dan
zonodig een jood absoluut noodzakelijk ons een hele avond
moet 'informeren'..."

Mark van Wonderen

Zarathoestra
09-07-05, 16:02
Wat probeer je nou precies te zeggen?

Muslimaah
09-07-05, 16:04
Zeggen?

Ik plaats een artikel die mij wel interessant leek.

Zarathoestra
09-07-05, 16:09
Geplaatst door Muslimaah
Zeggen?

Ik plaats een artikel die mij wel interessant leek.
Je hebt het dus niet geschreven?En waarom lijkt het je interessant?
Mij lijkt het een suggestieve boodschap hebben.

Arvid
09-07-05, 16:10
whahaha die auteur denkt dat Mill serieus was over zijn opmerking.
Wat een trieste vorm van journalistiek.

Muslimaah
09-07-05, 16:11
Geplaatst door Zarathoestra
Je hebt het dus niet geschreven?En waarom lijkt het je interessant?
Mij lijkt het een suggestieve boodschap hebben.

Wellicht vanwege dat suggestieve?..

Is paranoia your middle name?

Zwarte Schaap
09-07-05, 16:14
Geplaatst door Muslimaah
Zeggen?

Ik plaats een artikel die mij wel interessant leek.

Ronnieboy zal er hartstikke blij mee zijn, jammer dat je zijn naam niet in de titel verwerkt had.

Voorts wordt door deze misselijke journalist Mark van Wonderen sneeky op de woorden van Assasijn voortgeborduurt en lijkt hij met zijn naam (assassijn=moordenaar) een voorstander van de aanslagen. In feite misbruikt hij de naam van assasijn terwijl heel Londen zelf zegt dat ze de aanslag verwachten. Sterker nog, een groot deel van de Nederlanders verwacht ook een aanslag in Nederland.

Smerige trucje van je Mark van Wonderen.

Voorts word oma erbij gehaald die reageerde op een cynische opmerking van onze autochtone Tomas en lijkt het alsof zij reageert op een Marokkaan die grapjes maakt over de aanslagen in Londen.

Mark van Wonderen je bent een sneeky smerig mannetje die precies weet hoe hij zijn lezers moet bedienen.

assassijn
09-07-05, 16:15
Ga die sukkel maar direct een mailtje schrijven, beetje impliceren dat ik de aanslag goed zou keuren.

Muslimaah
09-07-05, 16:15
Zwarte schaap, ik heb het artikel geplaatst zoals het er stond en ik ben er niet voor om de titel om te buigen naar iets wat ik vind.

Als ik mijn mening wil plaatsen dan doe ik dat er naast en vermeld ik dat uitdrukkelijk.

Wide-O
09-07-05, 16:16
Of hij is niet zo snugger Schaap, kan ook.

Wat een slordig stukje hoernalistiek zeg :hihi:

delirious
09-07-05, 16:16
Geplaatst door assassijn
Ga die sukkel maar direct een mailtje schrijven, beetje impliceren dat ik de aanslag goed zou keuren.

Zie het ook, wat een schoft zeg.

Mill
09-07-05, 16:16
Geplaatst door Arvid
whahaha die auteur denkt dat Mill serieus was over zijn opmerking.
Wat een trieste vorm van journalistiek.

Oops.

Wide-O
09-07-05, 16:17
Geplaatst door assassijn
Ga die sukkel maar direct een mailtje schrijven, beetje impliceren dat ik de aanslag goed zou keuren.

Gelijk heb je.

Zarathoestra
09-07-05, 16:17
Geplaatst door Muslimaah
Wellicht vanwege dat suggestieve?..

Is paranoia your middle name?
Ik speel slechts de onnozele vragensteller. Heel toepasselijk gebruikt door socrates om mensen aan het nadenken te zetten.

Suggestieve boodschappen herbergen teveel negatieve associaties dat weet je toch wel?

~Panthera~
09-07-05, 16:18
Zeker ERG teleurgesteld, die gast v Wonderen. :moe:

Muslimaah
09-07-05, 16:18
Ik denk dat we er ons bij neer moeten leggen of eigenlijk moeten beseffen dat journalistiek een opinievorming is die altijd gekleurd wordt door de persoonlijke standpunten van de journalist zelf. Ik denk ook dat de schrijver niet lang meedraait met maroc.nl, want dan wist ie in ieder geval wat meer over de schrijvers/nicks. Oftewel journalistiek is heel relatief, momentopnamens.

Zwarte Schaap
09-07-05, 16:18
Geplaatst door Muslimaah
Zwarte schaap, ik heb het artikel geplaatst zoals het er stond en ik ben er niet voor om de titel om te buigen naar iets wat ik vind.

Als ik mijn mening wil plaatsen dan doe ik dat er naast en vermeld ik dat uitdrukkelijk.

Het was maar een grapje lieve zuster muslimaah, het was bedoelt om even ronnieboy een beetje plagen.

Mark
09-07-05, 16:18
Geplaatst door Zwarte Schaap

Mark van Wonderen je bent een sneeky smerig mannetje die precies weet hoe hij zijn lezers moet bedienen.

:haha:


eindelijk is die vuile antisemiet Mill ontmaskerd!!!

damn ik ben blij die dag geen flauwe grapjes gemaakt te hebben, voor je het weet sta je in de krant ;)

Mill
09-07-05, 16:20
Geplaatst door Mark
:haha:


eindelijk is die vuile antisemiet Mill ontmaskerd!!!

damn ik ben blij die dag geen flauwe grapjes gemaakt te hebben, voor je het weet sta je in de krant ;)

Gisteren was ik nog de huis-pro-Israël-lobby van Maroc.nl. Niemand begrijpt mij. :huil:

Muslimaah
09-07-05, 16:22
Geplaatst door Zarathoestra
Ik speel slechts de onnozele vragensteller. Heel toepasselijk gebruikt door socrates om mensen aan mensen aan het nadenken te zetten.

Suggestieve boodschappen herbergen teveel negatieve associaties dat weet je toch wel?




:melig: , je leek me eerder iemand die paranoide trekjes vertoonde. Interpretation is in the eye of the beholder als we Mark van Wonderen mogen geloven.


En dus?

Mark
09-07-05, 16:22
Geplaatst door Mill
Gisteren was ik nog de huis-pro-Israël-lobby van Maroc.nl. Niemand begrijpt mij. :huil:

humor is zwaar underrated, ben allang blij dat ik gisteren niet die hulde aan Kim-Jong-Il geplaatst heb ;)

ps. assasijn ik hoop dat ze je opsporen jij terrorist! :boogjes:

Wide-O
09-07-05, 16:23
Geplaatst door Muslimaah
Ik denk dat we er ons bij neer moeten leggen of eigenlijk moeten beseffen dat journalistiek een opinievorming is die altijd gekleurd wordt door de persoonlijke standpunten van de journalist zelf. Ik denk ook dat de schrijver niet lang meedraait met maroc.nl, want dan wist ie in ieder geval wat meer over de schrijvers/nicks. Oftewel journalistiek is heel relatief, momentopnamens.

Ik stel me zo voor dat het zo gaat:

"Van Wonderen, wat zit je te lummelen. Schrijf 's een stuk over moslims"
"Heuuuuuuuh ?"
"Ja, ga maar wat sites afstruinen en kijk eens wat die kwieten zoal schrijven over London"
"Jeeuuuuh. Maar ik wou net gaan squashen !"
"Kijk een uurtje rond, lijkt me wel voldoende."
"Okkeeuuuuhh"

Zarathoestra
09-07-05, 16:23
Ik kom net kijken dus volg het niet helemaal, ene van wonderen heeft dus een paar posts uit hun verband gerukt en is voorbij gegaan aan het feit dat uitspraken gedaan in een virtuele ruimte waarin je betrekkelijk anoniem bent je dingen doet zeggen die je voorheen niet zou zeggen?:o

Muslimaah
09-07-05, 16:25
Geplaatst door Wide-O
Ik stel me zo voor dat het zo gaat:

"Van Wonderen, wat zit je te lummelen. Schrijf 's een stuk over moslims"
"Heuuuuuuuh ?"
"Ja, ga maar wat sites afstruinen en kijk eens wat die kwieten zoal schrijven over London"
"Jeeuuuuh. Maar ik wou net gaan squashen !"
"Kijk een uurtje rond, lijkt me wel voldoende."
"Okkeeuuuuhh"

Hahaha.


Ik hoop dat hij terugkomt naar maroc.nl

Misschien dat hij wat doet met de kritiek.

Mark
09-07-05, 16:26
Geplaatst door Zarathoestra
Ik kom net kijken dus volg het niet helemaal, ene van wonderen heeft dus een paar posts uit hun verband gerukt en is voorbij gegaan aan het feit dat uitspraken gedaan in een virtuele ruimte waarin je betrekkelijk anoniem bent je dingen doet zeggen die je voorheen niet zou zeggen?:o

nee nee, hij heeft de kern van het probleem hier feilloos blootgelegd en uiteraard zijn de betrokkenen niet blij dat hun gedachtegoed in de krant komt.

:argwaan:

Mill
09-07-05, 16:27
Geplaatst door Mark
humor is zwaar underrated, ben allang blij dat ik gisteren niet die hulde aan Kim-Jong-Il geplaatst heb ;)

ps. assasijn ik hoop dat ze je opsporen jij terrorist! :boogjes:

En nou ook nog een strafpunt voor m'n hiv-opmerking ( http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2138502#post2138502 ). :tranen:

Ik zit in de hoek waar de klappen vallen. Nog meer social defeat en ik word schizofreen. :(

Mark
09-07-05, 16:28
Geplaatst door Mill


Ik zit in de hoek waar de klappen vallen. Nog meer social defeat en ik word schizofreen. :(

couveuzekindje ;)

Wide-O
09-07-05, 16:28
Geplaatst door Zarathoestra
Ik kom net kijken dus volg het niet helemaal, ene van wonderen heeft dus een paar posts uit hun verband gerukt en is voorbij gegaan aan het feit dat uitspraken gedaan in een virtuele ruimte waarin je betrekkelijk anoniem bent je dingen doet zeggen die je voorheen niet zou zeggen?:o

Het is wat meer dan uit verband rukken.

Als ik assassijn was, zou ik behoorlijk pissig zijn.

Hij heeft in die post ongeveer letterlijk hetzelfde gezegd als wat bijvoorbeeld Blair & Ken Livingstone hebben gezegd.

Zwarte Schaap
09-07-05, 16:34
Geplaatst door Wide-O
Ik stel me zo voor dat het zo gaat:

"Van Wonderen, wat zit je te lummelen. Schrijf 's een stuk over moslims"
"Heuuuuuuuh ?"
"Ja, ga maar wat sites afstruinen en kijk eens wat die kwieten zoal schrijven over London"
"Jeeuuuuh. Maar ik wou net gaan squashen !"
"Kijk een uurtje rond, lijkt me wel voldoende."
"Okkeeuuuuhh"

Het valt ook op dat hij alleen naar marokkaanse websites is geweest.

Zou ook fijn zijn als hij fok.nl en vele andere nederlandse fora bezocht en schreef wat zij daar over allochtonen/moslims/marokkanen schrijven.

Zwarte Schaap
09-07-05, 16:39
Geplaatst door Muslimaah
Hahaha.


Ik hoop dat hij terugkomt naar maroc.nl

Misschien dat hij wat doet met de kritiek.

Ik hoop het ook. Wat dat betreft moet ik die Frank van Gemert wel nageven dat ie wat dat betreft ballen heeft omdat ie bij tijd en wijlen zich hier voor zijn stukken durft te verantwoorden.

Muslimaah
09-07-05, 16:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het valt ook op dat hij alleen naar marokkaanse websites is geweest.

Zou ook fijn zijn als hij fok.nl en vele andere nederlandse fora bezocht en schreef wat zij daar over allochtonen/moslims/marokkanen schrijven.


Het gaat nu eenmaal over de opblazingen in London en welke hoek wordt verweten deze actie hebben ondernomen. Dan lijkt het mij in de vraagstelling om te kijken hoe het leeft onder moslims niet raar om naar islm fora te gaan of fora die veelal door moslims worden bezocht. Dat is geen probleem. Het probleem is dat hij ronduit onwaarheden heeft geplaatst die hem heel erg kwalijk genomen kunnen worden.

delirious
09-07-05, 16:41
Jammer van deze v.Wonderen dat hij niet de moeite heeft genomen om alles te lezen, in plaats van SELECTIEF TE LEZEN.



Het is niet vreemd dat deze aanslag heeft plaatsgevonden. Men wist dat zo'n actie er vroeg of laat zeker zou komen.
In een oorlog vallen er nu eenmaal slachtoffers, of het nu burgers zijn of soldaten...al is het natuurlijk een kwalijke zaak dat men zich richt op de burger.
Engeland is in oorlog met twee landen. De ene oorlog vechten zwaar bewapende soldaten uit in Afghanistan, waar zowel Afghaanse soldaten als Afghaanse burgerdoden vallen. De andere oorlog vechten ze uit in Irak waar ook menig burgerdode is gevallen. Hoe mooi mensen deze oorlogen ook noemen, zoals het brengen van vrijheid of het brengen van democratie, het blijft een oorlog. Zwaar bewapende troepen die met bommen en met kogels slachtoffers maken, is en blijft voor mij een oorlog.
Vandaag heeft een stel niet georganiseerde en hersenloze debielen het slagveld verplaats en i.p.v. zich te richten op de schuldigen, hebben ze zich gericht op onschuldigen.

Dit is die idioot van een V.Wonderen vergeten.

Wide-O
09-07-05, 16:43
Geplaatst door delirious
Jammer van deze v.Wonderen dat hij niet de moeite heeft genomen om alles te lezen, in plaats van SELECTIEF TE LEZEN.




Dit is die idioot van een V.Wonderen vergeten.

Zal "toevallig" niet in de "layout" gepast hebben :rolleyes:

assassijn
09-07-05, 16:46
Geplaatst door delirious
Jammer van deze v.Wonderen dat hij niet de moeite heeft genomen om alles te lezen, in plaats van SELECTIEF TE LEZEN.




Dit is die idioot van een V.Wonderen vergeten.

Heb de lutser al laten weten dat hij er beter aan had gedaan om de gehele reactie te plaatsen, of helemaal niets te plaatsen.

~Panthera~
09-07-05, 16:47
Geplaatst door delirious
Jammer van deze v.Wonderen dat hij niet de moeite heeft genomen om alles te lezen, in plaats van SELECTIEF TE LEZEN.



Joh, die gast werdt helemaal gek hier. :hihi:

assassijn
09-07-05, 16:49
Geplaatst door Mark
humor is zwaar underrated, ben allang blij dat ik gisteren niet die hulde aan Kim-Jong-Il geplaatst heb ;)

ps. assasijn ik hoop dat ze je opsporen jij terrorist! :boogjes:

Wie bedoel je met "ze"? Mischien vrienden van jou?
Ook ik eis nu beveiliging op kosten van de staat. Verdomme, iemand kan z'n mening niet eens meer geven zonder met de dood bedreigd te worden.

delirious
09-07-05, 16:52
Geplaatst door assassijn
Heb de lutser al laten weten dat hij er beter aan had gedaan om de gehele reactie te plaatsen, of helemaal niets te plaatsen.

Ironisch genoeg had je hier al voor gewaarschuwd. :cheefbek:

Zwarte Schaap
09-07-05, 16:52
Geplaatst door Muslimaah
Het gaat nu eenmaal over de opblazingen in London en welke hoek wordt verweten deze actie hebben ondernomen. Dan lijkt het mij in de vraagstelling om te kijken hoe het leeft onder moslims niet raar om naar islm fora te gaan of fora die veelal door moslims worden bezocht. Dat is geen probleem. Het probleem is dat hij ronduit onwaarheden heeft geplaatst die hem heel erg kwalijk genomen kunnen worden.

Marokkaanse websites vertegenwoordigen niet de moslims in Nederland.
Hij had beter kunnen zeggen op Marokkaanse websites.

Door je alleen te richten op Marokkaanse websites en niet op andere moslimwebsites en de autochtone websites laat je maar een klein deel van de waarheid zien.

Sterker nog ik zie het als een vorm van onderdrukking, alleen Marokkanen scherp in de gaten houden en zodra er de kans rijp voor is je slag slaan.

Radicalisering?? Dat is wat de klok slaat, maar vrijwel hoor je nooit van radicalisering van autochtonen. Vrijwel nooit bereiken hun haatzaaiende meningen de media. De autochtone aanslagen in Nederland spreken boekdelen over deze radicalisering.

Wide-O
09-07-05, 16:59
Geplaatst door ~Panthera~
Joh, die gast werdt helemaal gek hier. :hihi:

Hij is begonnen met vakkevullen helemaal door te nemen, aangezien dat toevallig de eerste topic was.

Daarna was (vreemd :vreemd: ) zijn kritisch leesvermogen een beetje aangetast.

Schaap, ik geef je gelijk hoor, het is echt een soort pesten.

Muslimaah
09-07-05, 17:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Marokkaanse websites vertegenwoordigen niet de moslims in Nederland.
Hij had beter kunnen zeggen op Marokkaanse websites.

Door je alleen te richten op Marokkaanse websites en niet op andere moslimwebsites en de autochtone websites laat je maar een klein deel van de waarheid zien.

Sterker nog ik zie het als een vorm van onderdrukking, alleen Marokkanen scherp in de gaten houden en zodra er de kans rijp voor is je slag slaan.

Radicalisering?? Dat is wat de klok slaat, maar vrijwel hoor je nooit van radicalisering van autochtonen. Vrijwel nooit bereiken hun haatzaaiende meningen de media. De autochtone aanslagen in Nederland spreken boekdelen over deze radicalisering.


Daar ben ik het met je eens. Ik zeg dat de vraagstelling in wat er de afgelopen dagen gebeurt niet het probleem is, maar hoe die vraag wordt beantwoord.


Wat betreft je tweede punt spreek ik liever van polarisering.

Radicalisering gebeurt wanneer mensen in een hoek gedreven worden en denken daarom hun doel met kwalijke middelen te mogen bereiken.

Mensen aan de andere kant van deze 'geradicaliseerden' hebben juist de ruimte voor ventilering van hun polariserende standpunten en worden niet echt door de meerderheid in een hoek geduwd.

Je hebt aan de ene kant bepaalde mensen met heel veel macht die hun barbaarse daden ongemoeid kunnen uitvoeren en aan de andere kant mensen die hun legitimiteit daarin vinden om daarom daden zoals in london te plegen.

~Panthera~
09-07-05, 17:10
Geplaatst door Wide-O
Hij is begonnen met vakkevullen helemaal door te nemen, aangezien dat toevallig de eerste topic was.

Daarna was (vreemd :vreemd: ) zijn kritisch leesvermogen een beetje aangetast.

Schaap, ik geef je gelijk hoor, het is echt een soort pesten.


v.Wonderen hangt nu aan de beademing. :hihi:

:vreemd:

Zwarte Schaap
09-07-05, 17:13
Anti-semitisme
Net zoals na de aanslagen in New York, zijn er nu ook anti-semitische
reacties te vinden op de verscheidene fora. Op Maroc.nl schrijft
Mill: "Ik heb een vriend in Londen en die belde net door dat er in
die bussen normaal heel veel joden op weg naar hun werk zitten, en
toevallig deze ochtend niet één. Toeval?"

Of Ron Haleber die insinueert dat de Mossad er achter zou zitten en
over de berichtgeving op televisie schrijft: "Goed, als er dan
zonodig een jood absoluut noodzakelijk ons een hele avond
moet 'informeren'..."

Ronnieboy en Mill zijn dus onze Marokkaanse anti-semieten.

Wide-O
09-07-05, 17:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ronnieboy en Mill zijn dus onze Marokkaanse anti-semieten.

Schandalig ! :hardlach:

delirious
09-07-05, 17:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ronnieboy en Mill zijn dus onze Marokkaanse anti-semieten.

:hihi:

Mill
09-07-05, 17:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ronnieboy en Mill zijn dus onze Marokkaanse anti-semieten.

En dat terwijl d'r 1/8ste joods bloed door m'n aderen stroomt. :jammer: Kom ik ooit af van die gefragmenteerde zelfhaat?

Zwarte Schaap
09-07-05, 17:24
Geplaatst door Wide-O
Schandalig ! :hardlach:

Ik zal er niet raar van opkijken als onze Ronnieboy en Mill medewerkers van het CIDI/MDI zijn en dat ze hier speciaal voor ingehuurd zijn om meer gevallen van anti-semitisme te creeren maar dat marokkanen de schuld kunnen dragen.

Uit eindelijk zijn zij ook medeverantwoordelijk voor de radicalisering van Marokkaanse jongeren op internet. Zij zorgen ervoor dat dergelijke anti-semietische taal gemeengoed wordt onder Marokkanen en dus de registratie van anti-semitische meldingen kunstmatig verhoogd wordt.

Zwarte Schaap
09-07-05, 17:26
Geplaatst door Mill
En dat terwijl d'r 1/8ste joods bloed door m'n aderen stroomt. :jammer: Kom ik ooit af van die gefragmenteerd zelfhaat?

Hitler was ook 1/8 jood.

Mill
09-07-05, 17:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hitler was ook 1/8 jood.

Dat zeg ik. :jammer:

Mill
09-07-05, 17:30
Maar was Hitler ook 50% kleurling? :afro:

Zwarte Schaap
09-07-05, 17:32
Geplaatst door Mill
Dat zeg ik. :jammer:

Hahaha..wel lachen.

Eigen schuld dikke bult, moslimjongeren dollen heh !

Je wilde zogenaamd de moslims plagen met hun complottheorien (je weet wel dat er geen joden werkzaam waren de dag van 9/11) zit je nu zelf verwikkeld in een complottheorie van de media.

Ik vind het wel goed voor jullie om dit te ervaren. Zo zie je zelf hoe je door de media afgemaakt kan worden terwijl je met je boodschap het tegenovergestelde voor ogen had.

Mill en Ronnieboy onze Farid 2 en Farid 3.

:wow:

Mill
09-07-05, 17:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind het wel goed voor jullie om dit te ervaren. Zo zie je zelf hoe je door de media afgemaakt kan worden terwijl te met je boodschap het tegenovergestelde voor ogen had.

Daar heb je warempel gelijk in!

~Panthera~
09-07-05, 17:52
Schaap: you can rest your case. :stout:

:duim:

Spoetnik
09-07-05, 18:37
Geplaatst door Mill
Oops.

:haha:

Dat krijg je er nou van om op mij te reageren ;)

Jammer alleen dat die journalist mijn opmerking dat jij een autochtone niet marokkaan er niet in heeft gezet :(

GiovanniHN
09-07-05, 18:54
Geplaatst door Spoetnik

Jammer alleen dat die journalist mijn opmerking dat jij een autochtone niet marokkaan er niet in heeft gezet :(

Volgende keer schrijft hij vast een artikel waarin staat dat autochtone blanken steeds radicaler worden. Met aan het hoofd van de beweging Ron Haleber.

~Panthera~
09-07-05, 19:17
Geplaatst door GiovanniHN
Volgende keer schrijft hij vast een artikel waarin staat dat autochtone blanken steeds radicaler worden. Met aan het hoofd van de beweging Ron Haleber.


Ja, de RONNY ARMEE FRAKTION (RAF) noemt ie het dan. :moe:

Weer de schwanz dus. :auw2:

:hihi:

GiovanniHN
09-07-05, 19:40
Ronny Armee Fraktion :hihi:

Goodnight
09-07-05, 22:05
:giechel:

Wat een giller vind ik dit.

Mill en Ron Haleber...ik leef met jullie mee :jammer:




:lol:

Zwarte Schaap
09-07-05, 22:49
Geplaatst door Goodnight
:giechel:

Wat een giller vind ik dit.

Mill en Ron Haleber...ik leef met jullie mee :jammer:

:lol:

Je vergeet assasijn.

Rabi'ah.
09-07-05, 22:53
Geplaatst door GiovanniHN
Ronny Armee Fraktion :hihi:

:hihi:


:D

Het_Is_Lent
09-07-05, 23:12
Een bezorgde oma meldt: dit zijn geen gebeurtenissen waar je mee de
spot kunt drijven dit zijn allemaal onschuldige mensen ik ben een oma
die zich ernstige zorgen maakt over haar kleinkinderen, heb altijd
allochtonen als medemens gezien en altijd geholpen maar zachtjesaan
bekruipt mij het gevoel dat de islam toch niet zo vredelievend is als
men voordoet. Burgeroorlogen liggen op de loer. " En er is, zoals
gebruikelijk na dit soort aanslagen, de gebruikelijke kritiek op
moslims.

Joken, "bezorgde oma"; ik houd van je en ik hoop dat ik je handtekening krijg bij een bakje koffie, nu je beroemd bent!

L@vita

Wide-O
10-07-05, 00:10
Geplaatst door Het_Is_Lent
Joken, "bezorgde oma"; ik houd van je en ik hoop dat ik je handtekening krijg bij een bakje koffie, nu je beroemd bent!

L@vita

Die zit allang weer in haar cabrio op weg naar RimpelRock, doe geen moeite :D

( http://www.rimpelrock.be/ :zozo: )

Het_Is_Lent
10-07-05, 00:16
Geplaatst door Wide-O
Die zit allang weer in haar cabrio op weg naar RimpelRock, doe geen moeite :D

( http://www.rimpelrock.be/ :zozo: )

Als ik daarheen moet voor een handtekening, dan doe ik het graag:hihi:!

L@vita

delirious
10-07-05, 00:18
Geplaatst door Het_Is_Lent
Joken, "bezorgde oma"; ik houd van je en ik hoop dat ik je handtekening krijg bij een bakje koffie, nu je beroemd bent!

L@vita


A.K.A. Mark van " Fokking " Wonderen.

Wide-O
10-07-05, 00:18
Geplaatst door Het_Is_Lent
Als ik daarheen moet voor een handtekening, dan doe ik het:hihi:!

L@vita

Oma's management laat weten dat ze morgen tussen 10 en 11 handtekeningen uitdeelt :rood:

Het_Is_Lent
10-07-05, 00:24
Geplaatst door Wide-O
Oma's management laat weten dat ze morgen tussen 10 en 11 handtekeningen uitdeelt :rood:

Dan ontmoet ik haar eindelijk! Nu kan ik niet meer slapen van de spanning..:D

delirious :hihi:

L@vita

Wide-O
10-07-05, 00:31
Geplaatst door delirious
A.K.A. Mark van " Fokking " Wonderen.

Kom kom, mijn paranoide prikker.

Joken was *echt* een bezorgde hoogbejaarde die hier 2 dagen prikte en daarna nooit meer. Hoe durf je daar aan te twijfelen ? :zweep:

Dat beeld van haar, in de cabrio, terwijl ze snoepjes rondstrooit naar de behoeftige allochtoon, hoe durf je dat te besmeuren :eek:

delirious
10-07-05, 00:36
Geplaatst door Wide-O
Kom kom, mijn paranoide prikker.

Joken was *echt* een bezorgde hoogbejaarde die hier 2 dagen prikte en daarna nooit meer. Hoe durf je daar aan te twijfelen ? :zweep:

Dat beeld van haar, in de cabrio, terwijl ze snoepjes rondstrooit naar de behoeftige allochtoon, hoe durf je dat te besmeuren :eek:


Excuseer mijn paranoïde gedrag, het is soms zeer verwarrend, beste Wide-O?

De " O " in wide-O staat toch niet voor ontsteking ofsjow he? :nerveus:

Het_Is_Lent
10-07-05, 00:41
Geplaatst door Wide-O
Kom kom, mijn paranoide prikker.

Joken was *echt* een bezorgde hoogbejaarde die hier 2 dagen prikte en daarna nooit meer. Hoe durf je daar aan te twijfelen ? :zweep:

Dat beeld van haar, in de cabrio, terwijl ze snoepjes rondstrooit naar de behoeftige allochtoon, hoe durf je dat te besmeuren :eek:

:lol:

L@vita

~Panthera~
10-07-05, 00:42
Geplaatst door delirious

De " O " in wide-O staat toch niet voor ontsteking ofsjow he? :nerveus:


Wil je niet weten. :nerveus:

:hihi:

delirious
10-07-05, 00:44
Geplaatst door ~Panthera~
Wil je niet weten. :nerveus:

:hihi:

P.O.R.N. :zegniets:

Wide-O
10-07-05, 00:44
Geplaatst door delirious
Excuseer mijn paranoïde gedrag, het is soms zeer verwarrend, beste Wide-O?

De " O " in wide-O staat toch niet voor ontsteking ofsjow he? :nerveus:

Die staat voor "Ook bijna hoogbejaard" :ego:


Oma, als het weer feest is.
Ben jij er altijd bij.
Ik wil niet meer naar huis toe.
Want ik wil bij je blijven

Oma, als je geweest bent.
Voel ik me toch zo blij
Als plezier voortaan een schoolvak wordt.
Krijg jij eeen tien van mij.

Oma's aan de top.
Het feesten kan niet op.
Met oma's aan de top.
Treuren wordt een flop.
Want tranen zeggen stop.
Met oma's aan de top.

Oma's aan de top.
Het feesten kan niet op.
Met oma's aan de top.
Treuren wordt een flop.
Want tranen zeggen stop.
Met oma's aan de top.

Oma, als ik een miljoen win.
Geef ik de helft aan jou.
Dan gaan wij naar Aruba.
Samen de samba dansen.

Als ik een glazen schoen vind.
Dan is die vast van jou.
Want jij blijft mijn liefste droomprinses.
Al word je nog zo oud.

Oma's aan de top.
Het feesten kan niet op.
Met oma's aan de top.
Treuren wordt een flop.
Want tranen zeggen stop.
Met oma's aan de top.

Oma's aan de top.
Het feesten kan niet op.
Met oma's aan de top.
Treuren wordt een flop.
Want tranen zeggen stop.
Met oma's aan de top.

Zeg me dat je niet gaat.
Dat je mij nooit verlaat.
Samen worden we duizend jaar.
Want ik wil je voor altijd bij me.
Ik wil je voor altijd bij me.

Oma, mijn liefst oma - Oma, mijn lieve oma.

Oma's aan de top.
Het feesten kan niet op.
Met oma's aan de top.
Treuren wordt een flop.
Want tranen zeggen stop.
Met oma's aan de top.

Oma's aan de top.
Het feesten kan niet op.
Met oma's aan de top.
Treuren wordt een flop.
Want tranen zeggen stop.
Met oma's aan de top.

Oma's aan de top.


:lachu:

~Panthera~
10-07-05, 00:46
:lol: :lol:

~Panthera~
10-07-05, 00:47
Geplaatst door delirious
P.O.R.N. :zegniets:


:fplet: http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a143.gif

delirious
10-07-05, 00:49
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a143.gif

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a213.gif

~Panthera~
10-07-05, 00:54
Geplaatst door delirious
http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a213.gif


http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c016.gif http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c014.gif