PDA

Bekijk Volledige Versie : Terroristen begraven in varkenshuiden



ernestclaes
10-07-05, 12:05
Ik las ergens dat de Tsjetseense terroristen die in Beslan honderden kinderen de dood hadden ingejaagd in varkenshuiden werden begraven.

Iedereen weet natuurlijk dat het geen echte moslims zijn, maar het is toch wel een zekerheid dat ze dan helemaal niet aan de 72 maagden geraken.

Ik vind het wel een goed idee om gedode of zelfopgeblazen terroristen in het vervolg dit soort begrafenis te gunnen.

Wat denken de medeforummers hiervan?

delirious
10-07-05, 12:12
Geplaatst door ernestclaes
Ik las ergens dat de Tsjetseense terroristen die in Beslan honderden kinderen de dood hadden ingejaagd in varkenshuiden werden begraven.

Iedereen weet natuurlijk dat het geen echte moslims zijn, maar het is toch wel een zekerheid dat ze dan helemaal niet aan de 72 maagden geraken.

Ik vind het wel een goed idee om gedode of zelfopgeblazen terroristen in het vervolg dit soort begrafenis te gunnen.

Wat denken de medeforummers hiervan?

Ga effe ergens anders Provoceren en opjutten.
Je masker is gevallen vriend. :moe:

contradictio
10-07-05, 12:13
Geplaatst door ernestclaes
Ik las ergens dat de Tsjetseense terroristen die in Beslan honderden kinderen de dood hadden ingejaagd in varkenshuiden werden begraven.

Iedereen weet natuurlijk dat het geen echte moslims zijn, maar het is toch wel een zekerheid dat ze dan helemaal niet aan de 72 maagden geraken.

Ik vind het wel een goed idee om gedode of zelfopgeblazen terroristen in het vervolg dit soort begrafenis te gunnen.

Wat denken de medeforummers hiervan?

wie haat zaait zal haat oogsten... klinkt alsof de dader dan het slachtoffer zou moeten worden van zijn eigen haat terwijl er in feite dan gewoon 2 slachtoffers zijn ontstaan...

de doden ervaren geen vernedering meer, de levende wel het genot er van..

Goodnight
10-07-05, 12:15
Geplaatst door ernestclaes
Ik las ergens dat de Tsjetseense terroristen die in Beslan honderden kinderen de dood hadden ingejaagd in varkenshuiden werden begraven.

Iedereen weet natuurlijk dat het geen echte moslims zijn, maar het is toch wel een zekerheid dat ze dan helemaal niet aan de 72 maagden geraken.

Ik vind het wel een goed idee om gedode of zelfopgeblazen terroristen in het vervolg dit soort begrafenis te gunnen.

Wat denken de medeforummers hiervan?

Ik zit te denken aan de volgende mogelijkheden:

1.Ben je dom?

2.Ben je naief?

3.Ben je achterlijk?

Choose urself...

tr_imparator
10-07-05, 12:17
Geplaatst door ernestclaes
Ik las ergens dat de Tsjetseense terroristen die in Beslan honderden kinderen de dood hadden ingejaagd in varkenshuiden werden begraven.

Iedereen weet natuurlijk dat het geen echte moslims zijn, maar het is toch wel een zekerheid dat ze dan helemaal niet aan de 72 maagden geraken.

Ik vind het wel een goed idee om gedode of zelfopgeblazen terroristen in het vervolg dit soort begrafenis te gunnen.

Wat denken de medeforummers hiervan?


ik vind het geen goed idee, iedereen verdient een respectvolle begravenis..

ernestclaes
10-07-05, 12:28
Ik begrijp jullie reacties niet echt goed.

a. de terroristen zijn per definitie geen (goede) moslims, dus gaan ze sowieso toch niet naar het paradijs

b. ze begraven in varkenshuid zou nieuwe volgelingen best wel kunnen afschrikken: zij denken nl. van zichzelf dat ze wel naar het paradijs gaan.

c. de slachtoffers zijn al gemaakt: indien Allah ze in het paradijs wil hebben is hij almachtig genoeg om ze binnen te laten.

d. waarom zou het een belediging van de doden zijn? ze worden toch netjes begraven?

Ik krijg hier vooral de indruk dat het afwijzen van de terroristen slechts een laagje vernis is: in the end willen jullie ze toch nog beschermen.
wiens masker valt er hier dan af?

delirious
10-07-05, 12:30
Geplaatst door ernestclaes
Ik begrijp jullie reacties niet echt goed.

a. de terroristen zijn per definitie geen (goede) moslims, dus gaan ze sowieso toch niet naar het paradijs

b. ze begraven in varkenshuid zou nieuwe volgelingen best wel kunnen afschrikken: zij denken nl. van zichzelf dat ze wel naar het paradijs gaan.

c. de slachtoffers zijn al gemaakt: indien Allah ze in het paradijs wil hebben is hij almachtig genoeg om ze binnen te laten.

d. waarom zou het een belediging van de doden zijn? ze worden toch netjes begraven?

Ik krijg hier vooral de indruk dat het afwijzen van de terroristen slechts een laagje vernis is: in the end willen jullie ze toch nog beschermen.
wiens masker valt er hier dan af?


Dit is gewoon een goedkope provocatie van een gefrustreerde Racist.
Thats all.

Filipa :moe:

Wide-O
10-07-05, 12:31
Geplaatst door ernestclaes
Ik begrijp jullie reacties niet echt goed.

a. de terroristen zijn per definitie geen (goede) moslims, dus gaan ze sowieso toch niet naar het paradijs

blah.



My Hovercraft is full of eels.

Goodnight
10-07-05, 12:32
Geplaatst door ernestclaes
Ik begrijp jullie reacties niet echt goed.

a. de terroristen zijn per definitie geen (goede) moslims, dus gaan ze sowieso toch niet naar het paradijs

b. ze begraven in varkenshuid zou nieuwe volgelingen best wel kunnen afschrikken: zij denken nl. van zichzelf dat ze wel naar het paradijs gaan.

c. de slachtoffers zijn al gemaakt: indien Allah ze in het paradijs wil hebben is hij almachtig genoeg om ze binnen te laten.

d. waarom zou het een belediging van de doden zijn? ze worden toch netjes begraven?

Ik krijg hier vooral de indruk dat het afwijzen van de terroristen slechts een laagje vernis is: in the end willen jullie ze toch nog beschermen.
wiens masker valt er hier dan af?

Dat is wel duidelijk: wiens masker er af valt......

Mill
10-07-05, 12:38
Ik heb m'n varken in een terroristenhuid begraven. Liever geen bloemen.

contradictio
10-07-05, 12:43
Geplaatst door Goodnight
Dat is wel duidelijk: wiens masker er af valt......


:lol:

tr_imparator
10-07-05, 12:51
Geplaatst door ernestclaes
Ik begrijp jullie reacties niet echt goed.

dacht ik al, dast best moeilijk voor iemand die lijdt aan het Pseudo-Wernicke-Korsakoff-Syndroom. :hihi:

tr_imparator
10-07-05, 12:52
Geplaatst door Alcibiades
Als het gevolg zou zijn dat het anderen zou weerhouden om aanslagen te plegen, zou het idee te overwegen zijn.

jij bent ook echt een hopeloos gevalletje

tr_imparator
10-07-05, 12:56
Geplaatst door Alcibiades
:rambo:

Als het het geen resultaat zou hebben, dan ben ik er niet voor.

Wat denk je zelf of weet je het niet?

~Panthera~
10-07-05, 13:05
Geplaatst door ernestclaes
Ik las ergens dat de Tsjetseense terroristen die in Beslan honderden kinderen de dood hadden ingejaagd in varkenshuiden werden begraven.

Iedereen weet natuurlijk dat het geen echte moslims zijn, maar het is toch wel een zekerheid dat ze dan helemaal niet aan de 72 maagden geraken.

Ik vind het wel een goed idee om gedode of zelfopgeblazen terroristen in het vervolg dit soort begrafenis te gunnen.

Wat denken de medeforummers hiervan?


Spijkeren we de ETA ook maar omgekeerd op een kruis, zijn meestal Christenen nl, Hindoes spietsen we op de drietand van Shiva, Boedisten pleuren we gewoon ONDER de Boedhabeelden (zijn toch zwaar genoeg) enz enz.

Fijne ideeen heb jij. :moe:

pater Leman
10-07-05, 13:34
Ik heb weleens gelezen dat de Britten dit in het verleden ook hebben toegepast op opstandelingen in Sudan, scheen uitstekend te werken.

Rabi'ah.
10-07-05, 17:55
Geplaatst door ernestclaes

Wat denken de medeforummers hiervan?

In één woord: walgelijk. :kotsen:

:jammer:

Fnuist
10-07-05, 18:16
Geplaatst door Rabi'ah.
In één woord: walgelijk. :kotsen:

:jammer:

Een gigantisch stuk minder walgelijk dan de daden die ze hebben begaan !!

Zwarte Schaap
10-07-05, 18:27
Dit idee is een vorm van westerse gluiperige verborgen eerwraak.

contradictio
10-07-05, 18:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dit idee is een vorm van westerse gluiperige verborgen eerwraak.


:hihi:


P.S. is het ook gluiperig als je het zelf niet eens door hebt?

Fnuist
10-07-05, 18:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dit idee is een vorm van westerse gluiperige verborgen eerwraak. :boogie: een klein beetje genoegdoening mag je de slachtoffers niet ontzeggen vind ik.:boogie::boogie::boogie::boogie:
t'is perslot niet niks wat er weer gebeurd is uit naam van allah, ik voel me als gelovige bijzonder beledigd door deze antigelovers !!

Reina
10-07-05, 18:43
Geplaatst door ernestclaes
Ik las ergens dat de Tsjetseense terroristen die in Beslan honderden kinderen de dood hadden ingejaagd in varkenshuiden werden begraven.

Iedereen weet natuurlijk dat het geen echte moslims zijn, maar het is toch wel een zekerheid dat ze dan helemaal niet aan de 72 maagden geraken.

Ik vind het wel een goed idee om gedode of zelfopgeblazen terroristen in het vervolg dit soort begrafenis te gunnen.

Wat denken de medeforummers hiervan?

Dus je gelooft er wél in dat ze naar die 72 maagden gaan? Maar door die varkenshuiden dus niet?

Als het dus al waar is..dan geraken ze heus wel aan hun 72 maagden. Zie: Hun ziel verlaat het lichaam.

:D

Fnuist
10-07-05, 22:53
Geplaatst door Reina
Dus je gelooft er wél in dat ze naar die 72 maagden gaan? Maar door die varkenshuiden dus niet?

Als het dus al waar is..dan geraken ze heus wel aan hun 72 maagden. Zie: Hun ziel verlaat het lichaam.

:D

Ik denk dat ze in het paradijs alleen als eunuch mogen rondkijken.


En elke van de 72 eeuwige maagden mag hem iedere keer weer eunuch maken als hij weer tot man gegroeid is.

een paradijs van genoegdoening, voor de ongelogige !

maar geen genoegdoening voor eeuwig, want zo onrechtvaardig is mijn God niet, wel voor een tijdje.

Bovendien, moet ik hier toch eigenlijk ook wel even in de bres springen voor het varken, want deze goedige diersoort wordt op deze wijze schromelijk onteerd met zo'n dode schorpioen die in de relatief oneindig edele varkenshuid omwikkeld zou moeten worden.

Slangenhuid past meer, denk ik dan.

reason
11-07-05, 12:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dit idee is een vorm van westerse gluiperige verborgen eerwraak.

Als dit idee (in varkenshuiden begraven van gedode terroristen) zou kunnen helpen om nieuwe terreurdaden te voorkomne, dan zie ik niet waarom dat niet zou mogen.
We hebben het hier over de vuile ratten die kinderen hebben gegijzeld, heel slecht behandeld, en afgeslacht. Doelbewuste terreur tegen kinderen! Het is nog veel te veel eer voor hen om in een varkenshuid te worden begraven.

Ik ben verbaasd over een aantal reacties op deze topic.
Waarom die verontwaardiging over dit idee?

~Panthera~
11-07-05, 12:09
Geplaatst door reason
Als dit idee (in varkenshuiden begraven van gedode terroristen) zou kunnen helpen om nieuwe terreurdaden te voorkomne, dan zie ik niet waarom dat niet zou mogen.
We hebben het hier over de vuile ratten die kinderen hebben gegijzeld, heel slecht behandeld, en afgeslacht. Doelbewuste terreur tegen kinderen! Het is nog veel te veel eer voor hen om in een varkenshuid te worden begraven.

Ik ben verbaasd over een aantal reacties op deze topic.
Waarom die verontwaardiging over dit idee?



3 x raden.

Arvid
11-07-05, 12:13
Geplaatst door ~Panthera~
3 x raden.

Jij bent toch voor gedwongen castreren van pedofielen?
Waarom dan niet terroristen in een varkenshuid wikkelen?

reason
11-07-05, 12:17
Geplaatst door ~Panthera~
3 x raden.

Sorry hoor, maar ik zou het echt niet weten.
Ik mag er toch wel van uitgaan dat de deelnemers op dit forum allemaal een grote afkeer hebben van kindermoordenaars.

~Panthera~
11-07-05, 12:19
Geplaatst door Arvid
Jij bent toch voor gedwongen castreren van pedofielen?
Waarom dan niet terroristen in een varkenshuid wikkelen?


Ik ben helemaal niet VOOR gedwongen castratie voor pedofielen: ik ben voor castratie van verkrachters, dat is iets anders.
En dat werkt: geen pik, geen verkrachting meer door de desbetreffende dader. Alhoewel ik daar zelfs ook nog een vraagteken bij zet.
En het tweede is belachelijk, want dat werkt dus niet.
Net wat ik al zei: spijkeren we de ETA ook maar omgekeerd op een kruis, zijn meestal Christenen nl, Hindoes spietsen we op de drietand van Shiva, Boedisten pleuren we gewoon ONDER de Boedhabeelden (zijn toch zwaar genoeg) enz enz.
Lekker terug naar de middeleeuwen ? k dacht dat we dat station al gepasseerd waren?
Bovendien: beschaving is af te lezen hoe JIJ reageert, niet hoe daders dingen begaan.

reason
11-07-05, 12:30
Geplaatst door ~Panthera~
Ik ben helemaal niet VOOR gedwongen castratie voor pedofielen: ik ben voor castratie van verkrachters, dat is iets anders.
En dat werkt: geen pik, geen verkrachting meer door de desbetreffende dader. Alhoewel ik daar zelfs ook nog een vraagteken bij zet.
En het tweede is belachelijk, want dat werkt dus niet.
Net wat ik al zei: spijkeren we de ETA ook maar omgekeerd op een kruis, zijn meestal Christenen nl, Hindoes spietsen we op de drietand van Shiva, Boedisten pleuren we gewoon ONDER de Boedhabeelden (zijn toch zwaar genoeg) enz enz.
Lekker terug naar de middeleeuwen ? k dacht dat we dat station al gepasseerd waren?
Bovendien: beschaving is af te lezen hoe JIJ reageert, niet hoe daders dingen begaan.

Het ging over DODE terroristen.
Maar als ETA kinderen vermoord, mogen ze gedode exemplaren van hen van mij best omgekeerd aan een kruis hangen, als dat een beetje kan bijdragen aan het voorkomen van nieuwe terreur.

Overigens heeft de ETA een marxistische achtergrond, dus het is niet echt functioneel.
Tweede overigens: omgekeerd aan een kruis hangen is in het christelijk geloof niet van belang voor het al dan niet de hemel betreden.

Arvid
11-07-05, 12:33
Geplaatst door ~Panthera~
Ik ben helemaal niet VOOR gedwongen castratie voor pedofielen: ik ben voor castratie van verkrachters, dat is iets anders.
En dat werkt: geen pik, geen verkrachting meer door de desbetreffende dader. Alhoewel ik daar zelfs ook nog een vraagteken bij zet.
En het tweede is belachelijk, want dat werkt dus niet.
Net wat ik al zei: spijkeren we de ETA ook maar omgekeerd op een kruis, zijn meestal Christenen nl, Hindoes spietsen we op de drietand van Shiva, Boedisten pleuren we gewoon ONDER de Boedhabeelden (zijn toch zwaar genoeg) enz enz.
Lekker terug naar de middeleeuwen ? k dacht dat we dat station al gepasseerd waren?
Bovendien: beschaving is af te lezen hoe JIJ reageert, niet hoe daders dingen begaan.

Ik bedoelde dus met pedofielen bewezen verkrachters.
Castratie is trouwens altijd gedwongen want welke persoon wil nou vrijwillig zijn pik laten afhakken? Ik pleit voor een gevangenis a la Alcatraz, criminelen moet je uit de maatschappij verwijderen. Maak er gelijk een werkkamp van, doen ze ook wat nuttigs voor de maatschappij.

Verder heb ik mijn mening niet gegeven omtrent dit topic onderwerp, ik weet namelijk niet wat het preventieve effect is, dan moet ik daarover een onderzoek lezen.

sjaen
11-07-05, 12:35
Zij die onveranderlijk 'niemand' heten.

~Panthera~
11-07-05, 12:38
Geplaatst door reason
Het ging over DODE terroristen.
Maar als ETA kinderen vermoord, mogen ze gedode exemplaren van hen van mij best omgekeerd aan een kruis hangen, als dat een beetje kan bijdragen aan het voorkomen van nieuwe terreur.

Overigens heeft de ETA een marxistische achtergrond, dus het is niet echt functioneel.
Tweede overigens: omgekeerd aan een kruis hangen is in het christelijk geloof niet van belang voor het al dan niet de hemel betreden.

Denk dat ik wel weer als een naald klinkt die in de groef is blijven hangen, maar het enige wat volgens mij helpt is : de achtergronden uitzoeken WAAROM het gebeurd.
Als de reden weet, kun je er iets aan of mee doen.
Kijk maar naar de RAF destijds; zoiets komt niet ineens uit de lucht vallen; daar is al heel veel VOOR gebeurd.
Voornamelijk: niet serieus genomen worden omtrent problemen die toen speelden en nooit naar geluisterd.
Dan worden mensen eerst wanhopig, en als dan nog niets gebeurd, worden mensen aggressief.
In het klein, maar ook in het groot.
En dan heb je dus de poppen aan het dansen.
Verbaasd mij niks.

Iwan
11-07-05, 12:42
Geplaatst door reason
Het ging over DODE terroristen.
Maar als ETA kinderen vermoord, mogen ze gedode exemplaren van hen van mij best omgekeerd aan een kruis hangen, als dat een beetje kan bijdragen aan het voorkomen van nieuwe terreur.

Overigens heeft de ETA een marxistische achtergrond, dus het is niet echt functioneel.
Tweede overigens: omgekeerd aan een kruis hangen is in het christelijk geloof niet van belang voor het al dan niet de hemel betreden.
Wil jij zeggen dat mensen met marxistiche achtergrond geen terroristen kunnen zijn? Stalin heeft onze iets anders geleerd.

contradictio
11-07-05, 12:43
Geplaatst door reason
Sorry hoor, maar ik zou het echt niet weten.
Ik mag er toch wel van uitgaan dat de deelnemers op dit forum allemaal een grote afkeer hebben van kindermoordenaars. ]

ja en een even zo grote afkeer van mensen die kicken op wraak en dergelijke haatgevoelens voeden danwel koesteren...

observer
11-07-05, 12:48
Geplaatst door Iwan
Wil jij zeggen dat mensen met marxistiche achtergrond geen terroristen kunnen zijn? Stalin heeft onze iets anders geleerd. denk eerder dat hij bedoeld dat ze niets met kruizen hebben

ze op arbeiders spijkeren is ook niet echt een oplossing :D

wat betreft de varkenshuiden, kunnen we dan niet beter de metro met varkensleer afwerken, je kan er beter bij zijn voor ze wat flikken :fparty:

tr_imparator
11-07-05, 13:01
Geplaatst door reason


Ik ben verbaasd over een aantal reacties op deze topic.
Waarom die verontwaardiging over dit idee?

eerbied voor het leven en respect voor doden.

Bovendien denk ik niet dat het zal bijdragen aan het weerhouden van gruwelijke terroristisch aanvallen. Ik denk eerder dat het woede zou opwekken en zal leiden tot gruwelijkere aanslagen of imitatie..maar dan op hun eigen manier.

Wat onderscheid ons van die terroristen(?)

Het_Is_Lent
11-07-05, 13:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dit idee is een vorm van westerse gluiperige verborgen eerwraak.

:jammer:

Is de topicstarter bereid alle ledematen bij elkaar te zoeken, ook bijv. een verloren oog, nagel of snottebel en dat voor een klein beetje schijnvoldoening?

L@vita

reason
11-07-05, 13:22
Geplaatst door ~Panthera~
Denk dat ik wel weer als een naald klinkt die in de groef is blijven hangen, maar het enige wat volgens mij helpt is : de achtergronden uitzoeken WAAROM het gebeurd.
Als de reden weet, kun je er iets aan of mee doen.
Kijk maar naar de RAF destijds; zoiets komt niet ineens uit de lucht vallen; daar is al heel veel VOOR gebeurd.
Voornamelijk: niet serieus genomen worden omtrent problemen die toen speelden en nooit naar geluisterd.
Dan worden mensen eerst wanhopig, en als dan nog niets gebeurd, worden mensen aggressief.
In het klein, maar ook in het groot.
En dan heb je dus de poppen aan het dansen.
Verbaasd mij niks.

Volgens mij is de RAF destijds ontmanteld door een keihard repressief beleid.
Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Als het kan helpen, al is het maar een beetje, waarom dan niet doen?

tr_imparator
11-07-05, 13:33
Geplaatst door Alcibiades
Waarom moet ik respect hebben voor 'mensen' die tientallen of honderden mensen met zich meeslepen in de dood?
Met hun gruwelijke misdaad tegen het leven hebben ze alle recht op respect voorgoed verspeeld.

iets in me zegt dat dat niet goed is..


ik ga er niet op in sry!

~Panthera~
11-07-05, 14:00
Geplaatst door reason
Volgens mij is de RAF destijds ontmanteld door een keihard repressief beleid.
Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Als het kan helpen, al is het maar een beetje, waarom dan niet doen?


Omdat jij denkt dat het helpt, ik denk dat het helemaal niet helpt.
Is trouwens al lang bewezen: zelfs de doodstraf ergens op zetten, heeft nog nooit geholpen.
Kijk maar naar de USA.

Arvid
11-07-05, 14:14
Geplaatst door ~Panthera~
Omdat jij denkt dat het helpt, ik denk dat het helemaal niet helpt.
Is trouwens al lang bewezen: zelfs de doodstraf ergens op zetten, heeft nog nooit geholpen.
Kijk maar naar de USA.

"bewezen"?
Wat een grap, als het niet in de USA werkt, is het "bewezen"?
Er zijn veel meer landen in de wereld waar de doodstraf gehanteerd wordt en in de praktijk werkt. Ik snap niet dat iedereen zo geobserdeerd kijkt naar de USA op het gebied van rechtsgeving, economie etc. Er zijn meer dan 200 landen in de wereld, beter kun je zoeken naar landen die wel een functionerend iets hebben en dat kopieren.

Overigens vind ik de doodstraf in Nederland geen optimale oplossing voor criminaliteit, maar dat terzijde.

~Panthera~
11-07-05, 14:21
Geplaatst door Arvid
"bewezen"?
Wat een grap, als het niet in de USA werkt, is het "bewezen"?
Er zijn veel meer landen in de wereld waar de doodstraf gehanteerd wordt en in de praktijk werkt. Ik snap niet dat iedereen zo geobserdeerd kijkt naar de USA op het gebied van rechtsgeving, economie etc. Er zijn meer dan 200 landen in de wereld, beter kun je zoeken naar landen die wel een functionerend iets hebben en dat kopieren.

Overigens vind ik de doodstraf in Nederland geen optimale oplossing voor criminaliteit, maar dat terzijde.


OK, laat de USA dan maar zitten : ergens anders heeft de doodstraf ooit wel gewerkt ?
Nee dus.
En kopieeren vind ik ook niks.
Nadenken over hoe het anders zou kunnen wel.
Misschien eens iets nieuws verzinnen. :D

tr_imparator
11-07-05, 14:27
Geplaatst door ~Panthera~

Misschien eens iets nieuws verzinnen. :D


elektroshocktherapie?

:haha:

schijnt te werken bij ratten :hihi:

observer
11-07-05, 16:18
Geplaatst door tr_imparator
elektroshocktherapie?

:haha:

schijnt te werken bij ratten :hihi: en internetters tenminste in china maar ja daar eten ze de ratten op

Patsy
11-07-05, 16:22
Geplaatst door Mill
Ik heb m'n varken in een terroristenhuid begraven. Liever geen bloemen.

Ik vind um leuk :lole:

Zarathoestra
11-07-05, 16:52
Geplaatst door Alcibiades
Veel zelfmoordbommers handelen uit religieuze motieven. Gezien de recruteringsmethodes zijn het meestal niet de meest intelligente personen. Misschien dat het nog moeilijker zou worden om mensen hiervoor te vinden.
Maar toch lappen ze de regel gij zult niet doden aan hun laars. En by the way de 11 september kapers schenen erg van het leven te genieten aangezien meerdere mensen verklaarden dat ze er geen streng religieuze leven op na hielden.Ze dronken gewoon bier ,feestten er aardig op los etc.

Zarathoestra
11-07-05, 17:00
Geplaatst door Alcibiades
Waarom moet ik respect hebben voor 'mensen' die tientallen of honderden mensen met zich meeslepen in de dood?
Met hun gruwelijke misdaad tegen het leven hebben ze alle recht op respect voorgoed verspeeld.
Jij bent dus ook voor moet willige lijkverminkingen?Die arme amerikaanse soldaten die heel somalie(bij wijze van spreken) werden doorgesleept verdiende ook geen menswaardigere behandeling?
Anyway, het is denk ik toch behoorlijk nutteloos en getuigend van een laag emotioneel en intellectuel niveau om je af te gaan reageren op lijken.En zeker als je jezelf daarbij gaat wijsmaken dat je hem gestraft hebt of iets dergelijks.

Rabi'ah.
11-07-05, 17:17
Geplaatst door Fnuist
Een gigantisch stuk minder walgelijk dan de daden die ze hebben begaan !!

Two wrongs don't make a right.

@ Panth: :duim:

Zarathoestra
11-07-05, 17:25
Geplaatst door Alcibiades
Nee, afreageren hoeft niet. Het gaat om een praktische maatregel om nieuwe slachtoffers te voorkomen. Lees de hele topic.
Jij hebt het idee dat het eventuele terroristen zou kunnen afschrikken en ik zeg je dat het je reinste onzin is. Mensen die zich van dergelijke maatregelen bedienen zijn al zo op het randje dat ze zelfdoding, iets wat in de koran expliciet verboden wordt aan hun laars lappen net zoals de regel dat ze geen onschuldigen mogen doden. Dat is iets waar Mohammed[vzmh] toen de moslims in strijd waren verwikkeld met de mekanen keer op keer herhaalde en wat ook is ingenomen over de zaken betreffende de kleine jihad. Ik denk dat het de nabestaande en nieuwe terroristen alleen nog maar kwader en vastbeslotener zal maken.

tr_imparator
11-07-05, 18:09
Geplaatst door gerard kampen
ik vind het wel een tof idee.
laten we in het vervolg elke marokkaans etterbakje wat weer eens loopt te provoceren in de metro, of die zijn varkensklauwen niet thuis kan houden, levend en al begraven omringd door varkenshuiden EN met levende stinkende varkens....

wat nou hypocriet gezeik dat de persoon die dit wel een goed idee vond, gek is?
dit soort beesten die kinderen opblazen of andere onschuldige mensen vermoorden, hebben nergens meer recht op in deze wereld!


HasSiktir!

Olive Yao
11-07-05, 19:58
Geplaatst door contradictio
wie haat zaait zal haat oogsten... klinkt alsof de dader dan het slachtoffer zou moeten worden van zijn eigen haat terwijl er in feite dan gewoon 2 slachtoffers zijn ontstaan...

de doden ervaren geen vernedering meer, de levende wel het genot er van..
In een film die ik pas zag kwam een “gerechtigheidsritueel” in een afrikaanse gemeenschap voor.

Iemand heeft een moord gepleegd. De moordenaar wordt met een steen in het water gegooid. De nabestaanden kunnen kiezen of ze hem laten verdrinken of redden.

Leef je in in de situatie. Veel van ons zullen zich beter voelen als ze hem redden.

mulan
11-07-05, 20:03
En dat noemt zich dan beschaafd.Moraalridders die lopen vertellen dat de Islam zich moet verlichten komen met dit soort ideeen aanzetten.Grapjas.

pater Leman
11-07-05, 20:05
Geplaatst door mulan
En dat noemt zich dan beschaafd.Moraalridders die lopen vertellen dat de Islam zich moet verlichten komen met dit soort ideeen aanzetten.Grapjas.
Beschaafde middelen bieden geen soelaas tegen moslimterroristen.

mulan
11-07-05, 20:15
Geplaatst door pater Leman
Beschaafde middelen bieden geen soelaas tegen moslimterroristen.

Ik zeg niet dat je een rozenkrans moet gaan leggen bij zijn graf.Ik zeg dat je best doen om je onbeschaafd te gedragen om zo je beschaving te beschermen vooral uit de mond van een stel moraalridders behoorlijk lachwekkend is.

mulan
11-07-05, 20:15
Geplaatst door gerard kampen
je hoef je van mij echt niet te verlichten hoor.
maar ga dan lekker in marokko of in een ander msolimland wonen, war de wetten, regels en gewoontes nog onverlicht zijn, en waar jij je goed thuis kan voelen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weleens twijfel aan mijn intellect maar nu ik dit lees voel ik me opeens stukken beter.

tr_imparator
11-07-05, 20:18
Geplaatst door gerard kampen
Olive, wanneer het je eigen moeder of dochter betreft die vermoord is, wil ik nog wel eens zien wat jij dan doet

zelf zal ik met genoegen en met een rechtvaardighedisgevoel de moordenaar gewoon laten zinken. totdat ie helemaal dood is, tot, dead, morte, finito, stop, finish!


Klepkre, Klepkre, over de Keiendijk klepten en knerpten drie paren kleine klompjes.

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?threadid=98619&perpage=15&display=&pagenumber=674

volgende pagina vervolg..

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?threadid=98619&perpage=15&display=&pagenumber=675

veel leesplezier! :D

pater Leman
11-07-05, 20:23
Geplaatst door mulan
Ik zeg niet dat je een rozenkrans moet gaan leggen bij zijn graf.Ik zeg dat je best doen om je onbeschaafd te gedragen om zo je beschaving te beschermen vooral uit de mond van een stel moraalridders behoorlijk lachwekkend is.
Hoe kom je erbij dat het moraalridders zijn? Het zijn gewoon mensen die een eind willen maken aan de afschuwelijke daden van moslimterroristen.

mulan
11-07-05, 20:27
Geplaatst door pater Leman
Hoe kom je erbij dat het moraalridders zijn? Het zijn gewoon mensen die een eind willen maken aan de afschuwelijke daden van moslimterroristen.

Juist ja.Tell it to the judge. :boogjes:

Yahud Seculaere
11-07-05, 21:22
Geplaatst door Fnuist
Ik denk dat ze in het paradijs alleen als eunuch mogen rondkijken.


En elke van de 72 eeuwige maagden mag hem iedere keer weer eunuch maken als hij weer tot man gegroeid is.

een paradijs van genoegdoening, voor de ongelogige !

maar geen genoegdoening voor eeuwig, want zo onrechtvaardig is mijn God niet, wel voor een tijdje.

Bovendien, moet ik hier toch eigenlijk ook wel even in de bres springen voor het varken, want deze goedige diersoort wordt op deze wijze schromelijk onteerd met zo'n dode schorpioen die in de relatief oneindig edele varkenshuid omwikkeld zou moeten worden.

Slangenhuid past meer, denk ik dan.

Addergebroed.

prikkerd
12-07-05, 00:33
Verbazend is dat niemand het heeft over de terreurdaden van de russen die vele malen erger is zelfs de oorzaak is van wat er in beslan is gebeurd

Verbazend is ook dat iedereen ervan uit gaat dat al die kinderen die gegijzeld waren ook door de gijzelnemers zijn gedood...... Er zijn genoeg geluiden en bewijzen dat de russen alles kapot schoten wat maar bewoog om achteraf gewoon de schuld te geven aan de gijzelnemers

Verbazender is dat niemand ziet dat het begraven in varkenshuiden een eerder een belediging is voor de Islam en de belijders ervan dan voor een dode.


en voor de topic-starter : "Je bent te zielig voor woorden"

reason
12-07-05, 09:39
Geplaatst door prikkerd
1. Verbazend is dat niemand het heeft over de terreurdaden van de russen die vele malen erger is zelfs de oorzaak is van wat er in beslan is gebeurd

2. Verbazend is ook dat iedereen ervan uit gaat dat al die kinderen die gegijzeld waren ook door de gijzelnemers zijn gedood...... Er zijn genoeg geluiden en bewijzen dat de russen alles kapot schoten wat maar bewoog om achteraf gewoon de schuld te geven aan de gijzelnemers

3. Verbazender is dat niemand ziet dat het begraven in varkenshuiden een eerder een belediging is voor de Islam en de belijders ervan dan voor een dode.

4. en voor de topic-starter : "Je bent te zielig voor woorden"

1. Vele malen erger? Zeker hebben de Russen zich misdadig gedragen in Tsjetsjenië.
Maar gruweldaden als in Beslan, waar doelbewust kleine kinderen tot slachtoffer zijn gemaakt, niet alleen gegijzeld, maar ook nog eens heel slecht behandeld tijdens de gijzeling, en vervolgens massaal vermoord, nee, vele malen erger dan dat kan het echt niet zijn.
Als je dat niet ziet, ben je heel diep gezonken, dan ben jij écht ‘te zielig voor woorden’( zie hierna).

2. Ik wordt strontziek van het verschijnsel dat iedere keer, dat moslimterroristen smerige misdaden plegen, kort daarna allerlei belachelijke complottheorietjes opduiken, die de schuld bij anderen neerleggen.
Het kan beste zijn dat er kinderen zijn gedood door kogels die tijdens de schietpartij door Russen zijn afgeschoten. Maar schuldig aan de kindermoord zijn de gijzelnemers. Klaar uit.

3. Belediging voor de islam? Waarom?
Omdat een gedode kindermoordenaar volgens de islam met alle respect moet worden begraven?

4. Het doel van de topic was om de vraag te stllen of dit een middel kan zijn om toekomstige terroristen af te schrikken.
Als het antwoord ‘ja’ is, dan zie ik geen reden om het niet te doen. Respect voor deze doden is in ieder geval geen reden.
Als het antwoord ‘nee’ is, zie ik geen reden om het te doen.
Het valt trouwens op dat nogal wat reacties net doen of is voorgesteld om gepakte terroristen levend te begraven in varkenshuiden, waarna verontwaardigd wordt geroepen hoe onbeschaafd het voorstel is. Terwijl zo’n idee helemaal niet is geopperd.

observer
12-07-05, 10:07
Verbazend is ook dat iedereen ervan uit gaat dat al die kinderen die gegijzeld waren ook door de gijzelnemers zijn gedood...... Er zijn genoeg geluiden en bewijzen dat de russen alles kapot schoten wat maar bewoog om achteraf gewoon de schuld te geven aan de gijzelnemers onzin je kan de verantwoordelijkheid van de daders (die de actie begonnen zijn) niet op deze manier krom praten al die kinderen zouden nog leven als zij ze niet gegijzeld hadden

mireille
12-07-05, 11:56
Ik denk dat het een heel goed idee is, vooral als men het wereldwijd uitvoert er er heel veel ruchtbaarheid aan geeft. Volgens mij zullen sommige terroristen zich daarvan wel laten afschrikken.

Het_Is_Lent
12-07-05, 12:02
Geplaatst door mireille
Ik denk dat het een heel goed idee is, vooral als men het wereldwijd uitvoert er er heel veel ruchtbaarheid aan geeft. Volgens mij zullen sommige terroristen zich daarvan wel laten afschrikken.

Onzin!

Zal ik je een klein geheimpje verklappen; als het echt niet anders kan mogen ze zelfs varkensvlees eten "om in leven te blijven", dus de huid van een varken zal een dode terrorist niet afschrikken.

L@vita

observer
12-07-05, 12:14
Geplaatst door Het_Is_Lent
Onzin!

Zal ik je een klein geheimpje verklappen; als het echt niet anders kan mogen ze zelfs varkensvlees eten "om in leven te blijven", dus de huid van een varken zal een dode terrorist niet afschrikken.

L@vita cellulitis daarintegen daar schrikken ze wel van :engel:

Het_Is_Lent
12-07-05, 12:17
Geplaatst door observer
cellulitis daarintegen daar schrikken ze wel van :engel:

Wie schrikt nou niet van cellulitis :fplet:?

L@vita