PDA

Bekijk Volledige Versie : Hypocriete berichtgeving



Condemned
11-07-05, 08:54
Dat kleine prul-aanslagje in Londen is niets vergeleken met de dagelijkse doden die er vallen in Irak.
Doden door aanvallen van Amerikanen en doden door aanslagen van terroristen maar dat zijn altijd korte berichtjes in het nieuws hier.

Als je al de onschuldige doden in Irak opteld dan kunnen die terorristen hier nog heel wat aanslagen plegen willen ze aan het zelfde aantal slachtoffers komen.

De berichtgeving is hier op zijn zachtst gezegd HYPOCRIET,alleen als het Europeanen betreft wordt het wekenlang op t.v. getoond.
Aanslagen in Irak komen hooguit 1 of 2 minuten in het nieuws,terwijl dit veel ernstiger is.
En wie weet wat die Amerikanen nog meer uitspoken waar wij niets vanaf weten(denk hierbij aan ontering van gevangenen en de Koran)
waardoor de aanslagen alleen maar toenemen.

jan1974
11-07-05, 09:06
Ik heb wel eens het idee dat de Engelstalige El-Jazeera gedwarsboomd wordt.

Bofko
11-07-05, 09:09
We zouden nog dadelijks met terugwerkende kracht minstens 2 pagina´s over WO II bericht moeten krijgen in de kranten. 50 miljoen doden, meneer! Daar kunnen die flutaanslagjes in Irak helemaal niet tegenop.

Alim
11-07-05, 09:28
Geplaatst door Bofko
We zouden nog dadelijks met terugwerkende kracht minstens 2 pagina´s over WO II bericht moeten krijgen in de kranten. 50 miljoen doden, meneer! Daar kunnen die flutaanslagjes in Irak helemaal niet tegenop.

En.. die zijn zeker ook door moslims gepleegd.. je zou bijna nog geloven dat 6 miljoen joden die door de nazies zijn vergast ook de schuld is van de Moslims.. tjong jong jong waar zijn we mee bezig.

jan1974
11-07-05, 09:34
Geplaatst door Alim
En.. die zijn zeker ook door moslims gepleegd.. je zou bijna nog geloven dat 6 miljoen joden die door de nazies zijn vergast ook de schuld is van de Moslims.. tjong jong jong waar zijn we mee bezig.
Nee, volgens de westerling is de dood van de 6 miljoen doden de schuld van diegene die in de jaren 30 van de vorige eeuw de democratie van Duitsland afschaften, en er een dictatuur ontstond, zonder vrije pers of vrijheid van meningsuiting.

Condemned
11-07-05, 09:41
Geplaatst door Bofko
We zouden nog dadelijks met terugwerkende kracht minstens 2 pagina´s over WO II bericht moeten krijgen in de kranten. 50 miljoen doden, meneer! Daar kunnen die flutaanslagjes in Irak helemaal niet tegenop.

Alleen heeft WO II totaal niets te maken met deze toestand.U vergelijkt appels met peren.
Amerika heeft ons toen goed geholpen daar kun je niets van zeggen.Maar het probleem in WO II (het nazisme) was niet door Amerika zelf in het zadel geholpen.

Maar wat Amerika in de jaren na WO II in Irak en Afghanistan hebben uitgespookt is de oorzaak van 11 september,zij hebben Saddam Hoessein zelf aan de macht gebracht en zelf moedjahedin-strijders in Afghanistan misbruikt om tegen de Russen te vechten.Later heeft Amerika deze landen aan hun lot over gelaten.

Die aanslag op het W.T.C. was op Amerikaans grondgebied en dus geen aanslag op onze 'way of life' zoals de Amerikaanse propaganda ons laat geloven,maar op Amerika zelf.
Zij hebben ons middels propaganda meegetrokken in deze Amerikaanse aangelegenheid en nu kunnen wij dus bommen verwachten omdat onze lompe regering achter niets-ontziende Pistolen Paultje Bush aanloopt.
Wij ruimen nu dus de rotzooi van Amerika op en riskeren daarbij onze burgers ook nog eens.

Uw vergelijking zou moeten zijn 3000 doden op 11 september en 50 miljoen met WO II.
En voor 3000 Amerikaanse doden ga je niet burgers van je eigen land riskeren om fouten uit het verleden van een Amerika op te lossen.

Ik durf te zeggen dat ik me schaam om Nederlander te zijn omdat we meedoen in Irak en Afghanistan.

De puinhoop van Paars is aan het veranderen in Chaos van Balkellende

Bofko
11-07-05, 10:01
Geplaatst door Condemned
Alleen heeft WO II totaal niets te maken met deze toestand.U vergelijkt appels met peren.
Amerika heeft ons toen goed geholpen daar kun je niets van zeggen.Maar het probleem in WO II (het nazisme) was niet door Amerika zelf in het zadel geholpen.

Maar wat Amerika in de jaren na WO II in Irak en Afghanistan hebben uitgespookt is de oorzaak van 11 september,zij hebben Saddam Hoessein zelf aan de macht gebracht en zelf moedjahedin-strijders in Afghanistan misbruikt om tegen de Russen te vechten.Later heeft Amerika deze landen aan hun lot over gelaten.

Die aanslag op het W.T.C. was op Amerikaans grondgebied en dus geen aanslag op onze 'way of life' zoals de Amerikaanse propaganda ons laat geloven,maar op Amerika zelf.
Zij hebben ons middels propaganda meegetrokken in deze Amerikaanse aangelegenheid en nu kunnen wij dus bommen verwachten omdat onze lompe regering achter niets-ontziende Pistolen Paultje Bush aanloopt.
Wij ruimen nu dus de rotzooi van Amerika op en riskeren daarbij onze burgers ook nog eens.

Uw vergelijking zou moeten zijn 3000 doden op 11 september en 50 miljoen met WO II.
En voor 3000 Amerikaanse doden ga je niet burgers van je eigen land riskeren om fouten uit het verleden van een Amerika op te lossen.

Ik durf te zeggen dat ik me schaam om Nederlander te zijn omdat we meedoen in Irak en Afghanistan.

De puinhoop van Paars is aan het veranderen in Chaos van Balkellende
Zeg maar gewoon jij ipv u. :)

Deze manier van denken deugt niet.
1.Wat jij doet is iedereen de erfzonde opleggen. De politieke erfzonde.
Op het moment dat een mens het Nederlands staatsburgerschap krijgt omdat hij toevallig in Nederland is geboren is hij al mede-verantwoordelijk voor de situatie in Irak en Afghanistan. Wat een waanzin.
2. Door iets een etiket ´bezetting´of ´oorlog ´op te plakken wil niet zeggen dat het het ook werkelijk dekt wat er aan de hand is. Vooraalsnog zijn het voornamelijk religieuze extremisten die daar de zaak in vuur en vlam zetten.Of juich jij bij iedere politieagent die daar omgelegd wordt, want dat is een collaborator. Voor mij is het gewoon een eerzame burger die een eerzaam beroep probeert uit te oefenen.

Nationalistisch Serviers gaat aanslagen plegen in Nederland bijv...... Nederland was fout in de Balkanoorlog want ze streden tegen Servie en dat zullen ze NL laten weten.
Velen hier denken dat het terecht was wat NL deed. Zij niet.
Vorige jaar schreeuwen de burgers in Sierra Leonie om een amerikaanse interventie ivm de burgeroorlog . Als ze dat gedaan zouden hebben en jij een beetje anti-Amerika bent ga je dat natuurlijk gelijk aangrijpen en bezetting noemen.
Werkelijkheid is veel gecompliceerder dan velen hier willen voorspiegelen.

Bofko
11-07-05, 10:03
Geplaatst door Alim
En.. die zijn zeker ook door moslims gepleegd.. je zou bijna nog geloven dat 6 miljoen joden die door de nazies zijn vergast ook de schuld is van de Moslims.. tjong jong jong waar zijn we mee bezig.

Jij ijlt.
Ik heb het woord moslim in de verste verte niet genoemd noch gesuggereerd.

Condemned
11-07-05, 10:11
Geplaatst door Bofko
Wat jij doet is iedereen de erfzonde opleggen. De politieke erfzonde.
Op het moment dat een mens het Nederlands staatsburgerschap krijgt omdat hij toevallig in Nederland is geboren is hij al mede-verantwoordelijk voor de situatie in Irak en Afghanistan. Wat een waanzin.


Waar heb je deze onzin in mijn bericht gelezen.

Ik bedoel dat onze regering dom is door achter de Amerikanen te gaan staan omdat men van te voren kon weten dat het risico van burgeraanslagen te verwachten was.

Zij hebben dus willes en wetens ons burgers in gevaar gebracht.
Graag goed LEZEN

Bofko
11-07-05, 10:19
Geplaatst door Condemned
Ik bedoel dat onze regering dom is door achter de Amerikanen te gaan staan omdat men van te voren kon weten dat het risico van burgeraanslagen te verwachten was.


Angst is een zeer slechte raadgever.

Condemned
11-07-05, 10:52
Geplaatst door Bofko
Angst is een zeer slechte raadgever.

Dat begrijp je ook weer niet goed want ik ben voor niets of niemand bang.

Bofko
11-07-05, 11:01
Geplaatst door Condemned
Dat begrijp je ook weer niet goed want ik ben voor niets of niemand bang.

De miscommunicaties rijgen zich aaneen, want ik had het ook niet over jou (want ik ken je helemaal niet) maar over de NL-regering.

Max Stirner
11-07-05, 11:48
Geplaatst door Condemned
Als je al de onschuldige doden in Irak opteld dan kunnen die terorristen hier nog heel wat aanslagen plegen willen ze aan het zelfde aantal slachtoffers komen.


Er vallen elke dag doden in Irak door terroristen. Gisteren nog 30+ in Bagdag, Kirkoek en Mosul.

Kwam geen Amerikaan aan te pas, laat staan een Brit of een Nederlander.