PDA

Bekijk Volledige Versie : V.S. en GB zijn schuldig voor de London aanslagen



Victory
11-07-05, 15:46
Iraqis blame US, UK for London blast

Baghdad, July 11 - People in Baghdad, enduring yet another day of bloodshed of their own, condemned last week's London bombings but said U.S. and British policy was to blame.

"I don't justify the attacks in London. but I believe it's a reaction against U.S.-British policy towards our countries in the third world," said Mawel Ahmed, 38, a computer salesman, as he made his way to work in the capital on Sunday.

Television footage of Britons grieving their losses prompted fellow feeling among Iraqis.

Prime Minister Ibrahim al-Jaafari, offered condolences and solidarity in the fight against "terrorism". But people on the streets of Baghdad also urged the United States and Britain, who together invaded Iraq two years ago, to look at the causes of the v iolence.

"The British government must be held responsible for the attack against its people," said Salman al-Qudsi, a supermarket owner.

"The British alliance with the United States was the reason that this happened. I condemn terrorism in all its guises. What happened to the British people is terrorism. The question is who began this terrorism and who encouraged it?"

pater Leman
11-07-05, 17:41
Victory, zie je de plegers van die londense aanslagen dan ook als schuldig voor vergeldingsacties op moslims?

_h4T3D_sE7eN
11-07-05, 18:09
@ gerard & Leman: waarom gaan jullie zo minderwaardig met dit standpunt om ?


Daarbij is dit maar weergave van reacties elders in de wereld, hoezo vallen jullie de messenger aan ?

wytze
11-07-05, 18:15
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN



Daarbij is dit maar weergave van reacties elders in de wereld, hoezo vallen jullie de messenger aan ?



das altijd het makkelijkst. :roker:

_h4T3D_sE7eN
11-07-05, 18:35
Geplaatst door gerard kampen
waarom aanvallen van alleen maar weergaven van reacties elders in de wereld?
omdat victory verderfelijke gedachtens en ideen heeft.
lees maar eens al haar commentaren op deze website


Dat is dan zeer subjectief. Het is maar net welke mening je deelt. Maar inhoudelijk ga je er niet op in omdat je weet dat je de discussie waarschijnlijk gaat verliezen. Dus beperk je je maar tot kinderachtige verwensingen, terwijl hetgeen Victory post soms nog dik hout zaagt ook.

Voor een zogenaamd verlichte autochtoon ben je niet erg ruimdenkend. Of is dat de tendens onder conservatieve christenen/katholieken/whatever ?

Het laatste wat men namelijk wil is een radicaliserende Hollander uit naam van het Christendom. Ik zie jou al trams opblazen in Amsterdam-West.

pater Leman
11-07-05, 18:39
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Daarbij is dit maar weergave van reacties elders in de wereld, hoezo vallen jullie de messenger aan ?
Lezen is blijkbaar erg moeilijk voor je. Niet alleen zie je niet dat ik Victory gewoon een vraag stel ipv hem aan te vallen, ook reageer je op die Gerard alsof je het tegen mij hebt.

Doe die inburgeringscursus nog maar eens over!

_h4T3D_sE7eN
11-07-05, 18:45
Geplaatst door pater Leman
Lezen is blijkbaar erg moeilijk voor je. Niet alleen zie je niet dat ik Victory gewoon een vraag stel ipv hem aan te vallen, ook reageer je op die Gerard alsof je het tegen mij hebt.

Doe die inburgeringscursus nog maar eens over!


:vreemd: ...


Volgens mij ben jij juist degene die niet goed leest. Check mijn post nog eens goed, zulle.



Inburgeringscursus ?!! Is dat het beste waar je op kwam ? :hihi:

pater Leman
11-07-05, 18:48
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Volgens mij ben jij juist degene die niet goed leest. Check mijn post nog eens goed, zulle.
Och je hebt het snel aangepast zie ik. Naast een domoor ben je dus ook nog een leugenaar. Ik zal je voortaan wel volledig quoten, zodat je direct door de mand valt als je je reacties achteraf verandert.

_h4T3D_sE7eN
11-07-05, 18:50
Geplaatst door pater Leman
Och je hebt het snel aangepast zie ik. Naast een domoor ben je dus ook nog een leugenaar. Ik zal je voortaan wel volledig quoten, zodat je direct door de mand valt als je je reacties achteraf verandert.

Ongelofelijk. Ik zou je nog bijna gaan geloven ook. Alles om je eigen fout niet toe te geven, he ??

Een pater die liegt. Sneu.

pater Leman
11-07-05, 18:52
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ongelofelijk. Ik zou je nog bijna gaan geloven ook. Alles om je eigen fout niet toe te geven, he ??

Een pater die liegt. Sneu.
Allah is mijn getuige. :ego:

Max Stirner
11-07-05, 18:56
Ik denk dat ik morgen maar s de plaatselijke Babi Pangang-Chinees ga opblazen.

Zullen die hypocriete spleetogen wel gaan zanikken, maar tis hun eigen schuld. Wie zaait zal oogsten.

:maf: