PDA

Bekijk Volledige Versie : Explosives Used by Terrorists in London and Tel Aviv Identical



Spoetnik
11-07-05, 18:54
Explosives Used by Terrorists in London and Tel Aviv Identical
18:16 Jul 11, '05 / 4 Tammuz 5765

(IsraelNN.com) Israel police have revealed that the explosives used in the multi-pronged terrorist attack in London last week were materially identical to the explosives used by two British Muslim suicide bombers who struck in Tel Aviv more than a year ago.

It is unknown at this time if the apparent explosives link points to an Israel-based connection, or if it points to a common source of materiel outside both the UK and Israel.

One of the two bombers, who had entered Israel on authentic British passports, blew himself up in Mike's Place pub in the city, killing three people. The second terrorist failed to detonate his charges, fled, and was later found dead on a Tel Aviv beach. The two initially came through Gaza, where they were hosted by International Solidarity Movement (ISM) activists, until they made their way to Tel Aviv to carry out the attack.
http://www.israelnationalnews.com/news.php3?id=85555

En ik kan mij herinneren dat men destijds een link legde tussen Hezbollah en de explosieven. Dus deze false flag zal dan moeten leiden tot een aanval op Syrie en Hezbollah.
Ik was gisteren trouwens nog in Mike's Place... slechte service daar, niet te geloven.

Victory
11-07-05, 18:58
De zionistische propagandamachine heeft weer een manier gevonden om hun genocide goed te praten.

waterfiets
11-07-05, 21:01
De eerste reactie van de Israelische regering was er al op gericht om parralellen te trekken tussen deze aanslag en hetgeen de Israeliers aan aanslagen te verduren hebben. Politiek opportunisme !

ronald
12-07-05, 01:43
Geplaatst door Victory
De zionistische propagandamachine heeft weer een manier gevonden om hun genocide goed te praten.



Met zo'n stuiptrekkende opmerking probeer je het wel leuk om het naar een andere kant te wenden.... geeft niet, we zijn er aan gewend.
By the way....genocides vonden plaats oa in Iran en Irak onder de Koerden...

Spoetnik
12-07-05, 10:48
Ah het wordt nu weer ontkent:

12:29 Halutz: No ties between London bombings, Mike`s Place attack in TA (Haaretz)

Victory
12-07-05, 10:52
Geplaatst door Spoetnik
Ah het wordt nu weer ontkent:

12:29 Halutz: No ties between London bombings, Mike`s Place attack in TA (Haaretz)

Twee partijen die precies het tegenovergestelde zeggen. Taktieken die de V.S. gebruikt om mensen te hersenspoelen.

David
12-07-05, 12:23
Geplaatst door Victory
Twee partijen die precies het tegenovergestelde zeggen. Taktieken die de V.S. gebruikt om mensen te hersenspoelen.


Zeg jij ook wel eens iets zonder cliche's? Je lijkt de Bond Zonder Naam wel.

Bart.NL
12-07-05, 12:27
Geplaatst door Victory
Twee partijen die precies het tegenovergestelde zeggen. Taktieken die de V.S. gebruikt om mensen te hersenspoelen.

Nee dat denk ik niet. Volgens mij is het een zionistische truuc om verwarring te zaaien :maf2:

Afrux
12-07-05, 12:33
Geplaatst door Bart.NL
Nee dat denk ik niet. Volgens mij is het een zionistische truuc om verwarring te zaaien :maf2:

Ik heb net ergens gelezen dat de engelse politie heeft verklaard dat het om militaire explosieven gaat die afkomstig zijn uit de Balkan of door assestentie van een mederwerker van defensie in england van het leger gestolen zijn.

David
12-07-05, 12:35
Geplaatst door Afrux
Ik heb net ergens gelezen dat de engelse politie heeft verklaard dat het om militaire explosieven gaat die afkomstig zijn uit de Balkan of door assestentie van een mederwerker van defensie in england van het leger gestolen zijn.


Kortom, het onderzoek is nog in volle gang en ze weten het nog niet. Gelukkig weten wij op maroc.nl het wel al: een complot! Ludlum is God.

Spoetnik
12-07-05, 12:46
Geplaatst door David
Kortom, het onderzoek is nog in volle gang en ze weten het nog niet. Gelukkig weten wij op maroc.nl het wel al: een complot! Ludlum is God.

Uiteraard is het een complot.. een complot van de daders :moe:
Gelukkig weten de media al met zekerheid te stellen dat het AlQaida was :)

Afrux
12-07-05, 12:48
Geplaatst door David
Kortom, het onderzoek is nog in volle gang en ze weten het nog niet. Gelukkig weten wij op maroc.nl het wel al: een complot! Ludlum is God.

Volgens een marokkaanse krant is het onderzoek in volle gang in Madrid en Casa Blanca... Zij hebben tenminste de naam van een dader al weten te achterhalen...

David
12-07-05, 12:48
Geplaatst door Spoetnik
Uiteraard is het een complot.. een complot van de daders :moe:
Gelukkig weten de media al met zekerheid te stellen dat het AlQaida was :)


De media weten zeker dat het Al Qaida is, hier weten we zeker dat het de Zionisten zijn. Mensen weten zo veel.

Spoetnik
12-07-05, 13:14
Geplaatst door David
De media weten zeker dat het Al Qaida is, hier weten we zeker dat het de Zionisten zijn. Mensen weten zo veel.

Iedereen hier weet zeker dat het de Zionisten zijn? Jij weet ze wel te duiden he.
Ik vermoed persoonlijk dat het hier een britse neonazi groepering betreft die wordt gestuurd door een MI5 infiltrant.

Bart.NL
12-07-05, 14:06
Geplaatst door David
De media weten zeker dat het Al Qaida is, hier weten we zeker dat het de Zionisten zijn. Mensen weten zo veel.

Het was een grapje pfff.