PDA

Bekijk Volledige Versie : Open brief aan Moh B !!



Yahudi
12-07-05, 14:56
--------------------------------------------------------------------------------

Beste Mohammed B,

Hoe kunt u uw daad goedpraten met de Heilige Koran in de hand ??

Of kan u dat ook echt, maar in dat geval kunt u dat dan toch afwijzen als niet van Allah afkomstig, ook al staat het daar letterlijk,

of kunt u dat niet, of mag dat niet ?

Wees nooit te bang om bepaalde delen uit uw wereldbeeld te wijzigen, als dat moet,

G-d zegen je Mohammed, wanneer je inziet voor welke authoriteit je je hebt ingezet.

jHenosch Farrisen, Zijn metgezel.

Heb medelijde, want zij weten niet beter.

Yahudi
12-07-05, 20:02
Je zegt dat je Theo niet verachtte, waarom moest hij dan toch dood, omdat hij niet geloofde wat jij geloofde ?


Maar dat kan toch ??

Dan moet je 98% van Nederland vermoorden.

Hoe moet ik dat zien met in de godsdienst is geen dwang Mohammed ?

Of zijn er nog ander texten waar je je inspiratie uit put ?

_h4T3D_sE7eN
12-07-05, 20:08
Ze hebben geen internet in de Joint, Shylock.

Misschien heb je meer succes als je 'm post in een open envelop.

Zarathoestra
12-07-05, 21:06
Geplaatst door Yahudi
Hoe moet ik dat zien met in de godsdienst is geen dwang Mohammed ?

Of zijn er nog ander texten waar je je inspiratie uit put ?
Verwacht je nou serieus antwoord van hem? :argwaan:

Yahudi
13-07-05, 09:24
Geplaatst door Zarathoestra
Verwacht je nou serieus antwoord van hem? :argwaan:

Zeker wel,

misschien magtie wel internetten, om de mening van Nederland en de wereld aan den lijve te ondervinden.

Goodnight
13-07-05, 09:35
Geplaatst door Yahudi
Zeker wel,

misschien magtie wel internetten, om de mening van Nederland en de wereld aan den lijve te ondervinden. Nee hoor, werd gisteren duidelijk gezegd dat hij geen beschikking heeft tot internet.

Wordt dus ouderwets postzegels likken Yahudi :blij:

waterfiets
13-07-05, 10:27
Geplaatst door Yahudi
Je zegt dat je Theo niet verachtte, waarom moest hij dan toch dood, omdat hij niet geloofde wat jij geloofde ?

Het was wel duidelijk dat Theo wat Mohammed betreft dood moest omdat hij de profeet en Allah beledigd heeft. Hij weet vast wel wat tekstjes te vinden om dat te onderbouwen. De meeste religies hebben het nu eenmaal niet zo op 'ongelovigen'. Maar ik kan weinig met dat wereldbeeld en die wijze van omgang met religieuze teksten. Die Mo heb ik al lang afgeschreven maar dat pubertjes in NOVA vertellen dat ze het wel begrijpelijk vinden deze moord daar kan ik echt niet bij. Ik heb mij dit van streng christelijke jongeren trachten voor te stellen maar kan mij daar weinig bij voor de geest halen omdat ik vermoed dat die eerder zullen bidden voor de onwetendheid van ongelovigen.