PDA

Bekijk Volledige Versie : Oorlog.



AARDIG
12-07-05, 14:43
Zoals jullie weten en zien, is het de laatste tijd zeer gespannen in de wereld. Je zou denken dat de grote meerderheid van de menselijke bevolking elkaar niet uit kan staan. Het zijn echter enkele leiders en machtbeluste mensen die een psychopatische terroristische beleidsvorming hanteren, om hun materieële en of paradijselijke behoeften te bevredigen. Dat dit absoluut niet feilloos zal lukken is vanzelfsprekend. Althans, als we de gespannen situaties mogen waarnemen. Mensen die Srebrenica bagatelliseren door te roepen dat we het nu te druk hebben met London. Mensen die roepen dat Mohammed B. een goede man is. Mensen die roepen dat Irakezen niet uitgemoord en vermoord worden, maar bevrijd worden van een regime dat notabene geplaatst is door hun vijanden. Pseudo-Jihadi's en hun steuners. Kortom; "Oorzaken stapelen zich op en de druppel die de emmer moet doen overvloeien is in aantocht."

De stelling; "De derde wereld oorlog breekt binnen tien jaar uit."

Eens of oneens. Waarom wel en waarom niet.

tr_imparator
12-07-05, 20:42
Geplaatst door AARDIG

De stelling; "De derde wereld oorlog breekt binnen tien jaar uit."

Eens of oneens. Waarom wel en waarom niet.

Ik hoop het

Max Stirner
12-07-05, 20:51
Geplaatst door tr_imparator
Ik hoop het


:student:

Juliette
12-07-05, 20:56
Geplaatst door tr_imparator
Ik hoop het

Die is al lang bezig.

GiovanniHN
12-07-05, 21:21
2015 was volgens mij het einde van de wereld volgens de Zonnesteen. Maar ja, de Inca's konden ook hun eigen ondergang niet goed voorspellen :cheefbek:

Maar ik hoop natuurlijk wel op een allesvernietigende oorlog die het eind der tijden in zal luiden.

Vriend
12-07-05, 21:24
Ik ben hier lange tijd niet geweest puur om het feit dat ik een soort laagdrempeligheid voor het vloeken en schelden begon te ontwikkelen. Dit komt mede door topics zoals deze. Topics die nergens op slaan. Een derde wereldoorlog? tegen wie? er moeten minstens 2 volwaardige partijen aanwezig zijn wil je een oorlog ontketenen dat zich op globale niveau voortzet. wat er nu bezig is is simpel en alleen onderdrukking. de onderdrukten kunnen slechts met stenen en takken terugslaan terwijl de parasieten van deze tijd; de internationale bedrijfsconglomeraten een beetje bij beetje iedere stukje traditie en cultuur ondergeschikt maken aan hun winst en welvaart.en wanneer hun middelen opraken beginnen zij een oorlog met als reden de vrede te brengen. de vrede in vorm van mc donald ketens.

Juliette
12-07-05, 21:28
Geplaatst door Abelone
En al verloren.

Oorlog kan niet gewonnen worden. Iedereen verliest.

Vriend
12-07-05, 21:35
Geplaatst door Abelone
Aaaaaaah! Scribent 2 heeft zich gemeld voor de Kamelen-reeks. Dat gaat goed zo. Ik word maar uitgever, denk ik.

ok ik ga een beetje te kort door de bocht kun jij een kameel berijden?

Vriend
12-07-05, 21:38
en vrouwen zijn slimmer dan mannen?

AARDIG
12-07-05, 21:43
Geplaatst door Vriend
Topics die nergens op slaan.

Waarom vind je de topic nergens op slaan?

Vriend
12-07-05, 21:43
maar jullie kunnen wel mannen maken....en breken helaas...(ik bespaar je een inkoppertje)

Vriend
12-07-05, 21:46
Geplaatst door AARDIG
Waarom vind je de topic nergens op slaan?

het spijt me ik ben soms onverklaarbaar

Vriend
12-07-05, 21:46
Geplaatst door Abelone
Maken ja. Breken, ik mis daarvoor elk raffinement. Go figure: ik snap je inkopper niet eens.

vrouwen kunnen je goed de les lezen van zaken waar zij eigenlijk het minst van begrijpen

AARDIG
12-07-05, 21:46
Geplaatst door Vriend
het spijt me ik ben soms onverklaarbaar

Het is je vergeven. Je antwoord spreekt boekdelen :wink:

GiovanniHN
12-07-05, 21:48
Geplaatst door Abelone
Dat Kuifje-album heb ik ook gelezen! Goed he?




Ik heb zelf een Zonnesteen-kopie op mijn kamer hangen :cool:


Maar een wereldoorlog is niet zo moeilijk te ontketenen. Als je mij president van Europa maakt zal ik alles waarmaken dat op extreem-Christelijke websites te vinden is. :zweep:

Juliette
12-07-05, 21:49
Geplaatst door Abelone
Relax. Oorlog is noodzaak. Al die opgefokte testosteron moet eruit, da's de enige winst.
Als mannen zich wat meer bezighouden met opvoeden en zien dat het grootbrengen van een spruitje minstens 15 jaar onwijse investering met zich meebrengt, gaan ze wellicht iets meer nadenken.

;)

Abelone
12-07-05, 21:50
Geplaatst door GiovanniHN

Maar een wereldoorlog is niet zo moeilijk te ontketenen. Als je mij president van Europa maakt zal ik alles waarmaken dat op extreem-Christelijke websites te vinden is. :zweep:

Daarom zou er ook geen hond op je stemmen. Ook Bobby niet.

Vriend
12-07-05, 21:52
Geplaatst door Abelone
?

Dat snap ik niet. Hoe kun je iemand de les lezen over iets wat je zelf niet snapt? Dan ben je toch in 2 zinnen vastgeluld?

Vrouwen denken te weten wat ze weten maar eigenlijk weten ze niet wat ze denken te weten.

GiovanniHN
12-07-05, 21:55
Geplaatst door Abelone
Daarom zou er ook geen hond op je stemmen. Ook Bobby niet.


Misschien Dommel wel.

Vriend
12-07-05, 21:56
Geplaatst door Abelone
Weet je hoe dit klinkt? Als zo'n ouwe indiaan in een belegen western. "Every time you go to the river, and you see a white feather; then a man.. a man has to go into the river."

En zo. En dan galoppeert de cowboy zogenaamd verlicht weg door die woorden, terwijl het zo nergens op slaat dat het publiek ook denkt dat het slim is.

Heb jij iets tegen oude indianen?

GiovanniHN
12-07-05, 21:58
De oude indiaan heeft gewoon gelijk.

Vriend
12-07-05, 22:01
dan ben ik geen oude indiaan want mijn potlood is nog niet genoeg geslepen en rimpels heb ik alleen in mijn onderbroek

Vriend
12-07-05, 22:01
heeeja hombaaaa heeeja hombaaa

Juliette
12-07-05, 22:10
Geplaatst door N0bel
Dat is ook mijn feestrefrein, als ik bedenk hoeveel werk Rincoonie aan me moet besteden. 'n Dagtaak man.

Hoeveel nicks heb jij eigenlijk? :verward: enkele tientallen?

Vriend
12-07-05, 22:10
i think you've blowed your cover now :D

barneveld
12-07-05, 22:14
Geplaatst door AARDIG
Zoals jullie weten en zien, is het de laatste tijd zeer gespannen in de wereld. Je zou denken dat de grote meerderheid van de menselijke bevolking elkaar niet uit kan staan. Het zijn echter enkele leiders en machtbeluste mensen die een psychopatische terroristische beleidsvorming hanteren, om hun materieële en of paradijselijke behoeften te bevredigen. Dat dit absoluut niet feilloos zal lukken is vanzelfsprekend. Althans, als we de gespannen situaties mogen waarnemen. Mensen die Srebrenica bagatelliseren door te roepen dat we het nu te druk hebben met London. Mensen die roepen dat Mohammed B. een goede man is. Mensen die roepen dat Irakezen niet uitgemoord en vermoord worden, maar bevrijd worden van een regime dat notabene geplaatst is door hun vijanden. Pseudo-Jihadi's en hun steuners. Kortom; "Oorzaken stapelen zich op en de druppel die de emmer moet doen overvloeien is in aantocht."

De stelling; "De derde wereld oorlog breekt binnen tien jaar uit."

Eens of oneens. Waarom wel en waarom niet.

http://www.cmo.nl/smo/images/oorlog.gif

Juliette
12-07-05, 22:15
Geplaatst door 159 NobelPrizes
En allemaal herkenbaar. Ik vind het grappig om Rincoonie te fucken :)

Een soort computer houdini truck dus :hihi:

Vriend
12-07-05, 22:15
een ware kat en muis spel....wat spannend ik heb de popcorn en couscous al derbij gepakt

barneveld
12-07-05, 22:17
http://www.cebuco.nl/cms/data/images/11/Cebuco%20Oorlog.jpg

Juliette
12-07-05, 22:18
Geplaatst door Vriend
een ware kat en muis spel....wat spannend ik heb de popcorn en couscous al derbij gepakt

En daar is ze weer verdwenen :hihi: Best grappig.

RinC
12-07-05, 22:20
Geplaatst door Juliette
En daar is ze weer verdwenen :hihi: Best grappig.

Ja sorry, was net ff naar de WC... :hihi:

Vriend
12-07-05, 22:21
ach ja....aan al het slechte komt uiteindelijk een end he...na regen komt zonneschijn

Vriend
12-07-05, 22:22
Geplaatst door RinC
Ja sorry, was net ff naar de WC... :hihi:

wie ben jij dan ? en waar is abelone? ben jij abelone?