PDA

Bekijk Volledige Versie : 26 Marokkanen lopen voor Israel !



vgeld
14-07-05, 01:01
26 Maroc-atleten hebben een Israelisch nationaliteit (http://www.asharqalawsat.com/details.asp?section=3&article=311484&issue=9723)

Sport verbroedert zou ik maar zeggen.

barneveld
14-07-05, 03:05
Wat is hier raar aan
er verhuisen duizende marokanen naar israel.
bijna alle marokaanse joden zijn al vertroken.

NIS
14-07-05, 08:36
Geplaatst door barneveld
Wat is hier raar aan
er verhuisen duizende marokanen naar israel.
bijna alle marokaanse joden zijn al vertroken.

Voor de Joden is Marokko het veiligste land onder de Arabische landen. Vergelijk de Nederlandse Marokkaanen niet met de Mocro's in Marokko. Een wereld van verschil.

By the way: Deze Joden hebben ook een dubbele nationaliteit. Van de Marokkaanse komen ze ook niet af.. :wohaa:

Pytaghoras
14-07-05, 08:40
Geplaatst door vgeld
26 Maroc-atleten hebben een Israelisch nationaliteit (http://www.asharqalawsat.com/details.asp?section=3&article=311484&issue=9723)

Sport verbroedert zou ik maar zeggen.

Als je verder ging lezen, dan zou je niet die conclusie trekken. Naast die 26 Marokkanen die israelisch nationaliteit hebben gekregen, zijn er nog 300 Marokkanen die andere nationaliteiten hebben genomen, omdat het in hun voordeel is om voor een ander land te hardlopen dan voor Marokkanen. Dat komt doordat de zakkenvullers in Marokko van deze atleten 60% van hun inkomen eisen.

Conclusie: zakkenvullers in Marokko jagen de Marokkaanse atleten weg!!

Pytaghoras
14-07-05, 08:53
Geplaatst door NIS
Voor de Joden is Marokko het veiligste land onder de Arabische landen. Vergelijk de Nederlandse Marokkaanen niet met de Mocro's in Marokko. Een wereld van verschil.

By the way: Deze Joden hebben ook een dubbele nationaliteit. Van de Marokkaanse komen ze ook niet af.. :wohaa:

Wat heeft dat met andere te maken? Lees eerst het artikel voordat je iets plaats op de forum. Of kan je jouw taal niet lezen meneer de arabier?

Ten eerste zijn deze Marokkaanse atleten, die israelisch nationaliteit hebben gekregen geen joden. De wanhoop speelt daar een rol: in Marokko worden de atleten misbruikt door de zakenvullers! De atleten moeten 60% van hun inkomen en prijzen afstaan! Wees maar trots op je "arabische" land.

Ten tweede: rara, hoe komt dat Marokko het veiligste land is voor de joden? Niet dat Marokko een arabische land is, maar juist andersom, als je weet dat meer dan 80% van Marokkanen geen arabieren zijn!!

En als laatste: klopt, je moet de Nederlandse Marokkanen niet vergelijken met de Marokkanen daar. De Marokkanen hier doen van alles om hun Marokkaans nationaliteit te behouden, terwijl de Marokkanen daar voor een israelisch nationaliteit kiezen!! Wanhoop!! Marokkanen daar hebben geen andere keuze en kiezen liever voor een zionistisch nationaliteit, dan misbruikt worden in jouw "arabische" Marokko.

NIS
14-07-05, 08:57
Geplaatst door Pytaghoras
Wat heeft dat met andere te maken? Lees eerst het artikel voordat je iets plaats op de forum. Of kan je jouw taal niet lezen meneer de arabier?

Ten eerste zijn deze Marokkaanse atleten, die israelisch nationaliteit hebben gekregen geen joden. De wanhoop speelt daar een rol: in Marokko worden de atleten misbruikt door de zakenvullers! De atleten moeten 60% van hun inkomen en prijzen afstaan! Wees maar trots op je "arabische" land.

Ten tweede: rara, hoe komt dat Marokko het veiligste land is voor de joden? Niet dat Marokko een arabische land is, maar juist andersom, als je weet dat meer dan 80% van Marokkanen geen arabieren zijn!!

En als laatste: klopt, je moet de Nederlandse Marokkanen niet vergelijken met de Marokkanen daar. De Marokkanen hier doen van alles om hun Marokkaans nationaliteit te behouden, terwijl de Marokkanen daar voor een israelisch nationaliteit kiezen!! Wanhoop!! Marokkanen daar hebben geen andere keuze en kiezen liever voor een zionistisch nationaliteit, dan misbruikt worden in jouw "arabische" Marokko.

Excuses voor het niet lezen van het artikel. Ben helemaal niet naar de link gegaan. Ben ervan uit gegaan, dat het niet Markkaanen waren. Sorry!

Voor de rest moet je wat doen aan dat extremisme in je. Breathe in, breathe ouT! :jeweetog:

Pytaghoras
14-07-05, 09:08
Geplaatst door NIS
Excuses voor het niet lezen van het artikel. Ben helemaal niet naar de link gegaan. Ben ervan uit gegaan, dat het niet Markkaanen waren. Sorry!

Voor de rest moet je wat doen aan dat extremisme in je. Breathe in, breathe ouT! :jeweetog:

Noem dan de feiten die aanwijzen dat ik een extremist ben, dan beloof ik je wat daaraan te doen.

Loop niet onzin te verkopen over Marokko: zo goed is het daar helemaal niet. Ik ben daar opgegroeid en weet van alles daar. Als ik daar op vakantie ben, dan breng ik mijn tijd daar door naar mensen te luisteren. Marokko is niets anders dan een staat dat geregeerd wordt door de mafia. Volgens mij kan je het niets schelen in welke ellende de mensen daar leven.

EL-Imraan
14-07-05, 11:07
Geplaatst door NIS
Voor de Joden is Marokko het veiligste land onder de Arabische landen. Vergelijk de Nederlandse Marokkaanen niet met de Mocro's in Marokko. Een wereld van verschil.

By the way: Deze Joden hebben ook een dubbele nationaliteit. Van de Marokkaanse komen ze ook niet af.. :wohaa:

Sterker nog: Na Israël en de VS, Is Marokko het meest veilige land voor de Joden.....Dat verklaart ook waarom de VS een zeer goede band met Marokko hebben en dat verklaart ook waarom Marokko als enige land terwereld een eigen Koningspaleis bezit in de VS, niet gek natuurlijk, dit omdat Marokko het eerste land in de geschiedenis dat de VS als land erkende en dat verklaart ook dat de Marokkaanse-koning de voorzitter is van Al-Aqsa Moskee in Jeruzelem.....
Zo dom zijn die Marokkanen blijkbaar niet!

nard
14-07-05, 11:11
Geplaatst door EL-Imraan
Sterker nog: Na Israël en de VS, Is Marokko het meest veilige land voor de Joden.....Dat verklaart ook waarom de VS een zeer goede band met Marokko hebben en dat verklaart ook waarom Marokko als enige land terwereld een eigen Koningspaleis bezit in de VS, niet gek natuurlijk, dit omdat Marokko het eerste land in de geschiedenis dat de VS als land erkende en dat verklaart ook dat de Marokkaanse-koning de voorzitter is van Al-Aqsa Moskee in Jeruzelem.....
Zo dom zijn die Marokkanen blijkbaar niet!

Ik geloof je.
Verklaart dat ook dat van de oorspronkelijk 200 a 250 duizend Joden in Marokko er nu nog 8 duizend over zijn? De rest zit namelijk in Eretz Israël....

;)

Zarathoestra
14-07-05, 11:14
Zo vreemd is het niet, mensen hebben nou eenmaal liever een goed inkomen dan zich met een politieke hete brij bezig te houden.
Ik spreek wel vanuit mijn eigen visie
:stout:

Al Sawt
14-07-05, 13:04
Onze Palestijnse broeders worden onderdrukt en bezet en we spelen een 'Semitische' toernooi. :kotsen:

Pytaghoras
14-07-05, 15:31
Geplaatst door Al Sawt
Onze Palestijnse broeders worden onderdrukt en bezet en we spelen een 'Semitische' toernooi. :kotsen:

En jouw vriend NIS( ook een arabier) is erg trots daarop.

Al Sawt
15-07-05, 02:23
Geplaatst door Pytaghoras
En jouw vriend NIS( ook een arabier) is erg trots daarop. Ik meen dat Taourirt ergens in Soussie of slouh gebied gelegen is. Zijn zij tegenwoordig ook Arabieren of zeg je dat uit opportunisme?

Maar goed! Om over NIS te hebben: Verraders vind je in alle rangen en volkeren en helaas is NIS een daarvan.

observer
15-07-05, 09:36
Geplaatst door Al Sawt
Onze Palestijnse broeders worden onderdrukt en bezet en we spelen een 'Semitische' toernooi. :kotsen: dat worden ze overal ook in arabische landen dus whats new?

Pytaghoras
15-07-05, 10:34
Geplaatst door Al Sawt
Ik meen dat Taourirt ergens in Soussie of slouh gebied gelegen is. Zijn zij tegenwoordig ook Arabieren of zeg je dat uit opportunisme?

Maar goed! Om over NIS te hebben: Verraders vind je in alle rangen en volkeren en helaas is NIS een daarvan.

NIS verklaarde eerder dat hij oorspronkelijk uit Jordanië komt en zich in Marokko heeft bevestigd en daarna in Nederland en misschien binnenkort in Israel!! Israel ligt toch naast zijn oorspronkelijk land!!

Vriend
15-07-05, 18:15
Geplaatst door Pytaghoras
NIS verklaarde eerder dat hij oorspronkelijk uit Jordanië komt en zich in Marokko heeft bevestigd en daarna in Nederland en misschien binnenkort in Israel!! Israel ligt toch naast zijn oorspronkelijk land!!

Ey Pytaghoras, ben jij ook een van die duizenden "berbers" die claimen van de joden af te stammen?

Rabi'ah.
15-07-05, 18:17
Geplaatst door vgeld
26 Maroc-atleten hebben een Israelisch nationaliteit (http://www.asharqalawsat.com/details.asp?section=3&article=311484&issue=9723)



Verraders.