PDA

Bekijk Volledige Versie : Agent speelt vertrouwelijke informatie door



_h4T3D_sE7eN
14-07-05, 13:24
Agent speelt vertrouwelijke informatie door

(Novum) - De politie Amsterdam-Amstelland heeft een 44-jarige inspecteur uit zijn functie gezet. De man wordt verdacht van het doorspelen van vertrouwelijke informatie. De politie meldt donderdag dat het onderzoek naar de man nog loopt. Verder doet de politie geen mededelingen.

Vorige maand werden in hetzelfde korps twee agenten uit hun functies gezet. Een 28-jarige surveillante werd verdacht van valsheid in geschrifte, een 45-jarige brigadier zou huiselijk geweld hebben gepleegd. Dit jaar werden zeker zeven andere medewerkers van het korps op non-actief gesteld.


--------------

Dit wordt steeds meer een bananenrepubliek.

ottoman
14-07-05, 13:46
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Agent speelt vertrouwelijke informatie door

(Novum) - De politie Amsterdam-Amstelland heeft een 44-jarige inspecteur uit zijn functie gezet. De man wordt verdacht van het doorspelen van vertrouwelijke informatie. De politie meldt donderdag dat het onderzoek naar de man nog loopt. Verder doet de politie geen mededelingen.

Vorige maand werden in hetzelfde korps twee agenten uit hun functies gezet. Een 28-jarige surveillante werd verdacht van valsheid in geschrifte, een 45-jarige brigadier zou huiselijk geweld hebben gepleegd. Dit jaar werden zeker zeven andere medewerkers van het korps op non-actief gesteld.


--------------

Dit wordt steeds meer een bananenrepubliek.

net mensen die agenten

Imperatrice
14-07-05, 17:19
corruptie bestaat overal en al zo lang

Ron Haleber
14-07-05, 18:46
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Agent speelt vertrouwelijke informatie door

Dit wordt steeds meer een bananenrepubliek.

Niets bijzonders, Mohamed. Wel vind ik het opvallend als bij de AIVD die een paar (4?) Marokkanen in dienst heeft, meneer Othman meteen lekt als een zeef...

Grappig, maar is het toevallig volgens jou? :confused:

_h4T3D_sE7eN
14-07-05, 19:53
Geplaatst door Ron Haleber
Niets bijzonders, Mohamed. Wel vind ik het opvallend als bij de AIVD die een paar (4?) Marokkanen in dienst heeft, meneer Othman meteen lekt als een zeef...

Grappig, maar is het toevallig volgens jou? :confused:


Nee, helemaal niet toevallig. Hoort bij de tactiek van de AIVD. Denk er zelf maar even over na.

ottoman
14-07-05, 20:15
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Nee, helemaal niet toevallig. Hoort bij de tactiek van de AIVD. Denk er zelf maar even over na.
ik zie niet staan aivd

Zwarte Schaap
14-07-05, 21:12
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Nee, helemaal niet toevallig. Hoort bij de tactiek van de AIVD. Denk er zelf maar even over na.

Klopt , hij had ruim van te voren al bij de AIVD aangegeven dat hij er niet meer tegen kon. Dat hij problemen (geestelijk, moreel etc..) door zijn werk kreeg, maar toch hebben ze hem laten zitten.

_h4T3D_sE7eN
14-07-05, 23:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Klopt , hij had ruim van te voren al bij de AIVD aangegeven dat hij er niet meer tegen kon. Dat hij problemen (geestelijk, moreel etc..) door zijn werk kreeg, maar toch hebben ze hem laten zitten.


Met alle gevolgen van dien. Zowel voor hem als voor zijn familie.


Eerst gebruiken, daarna buitenspel zetten door de zgn. 'eigen gelederen' er tegen op te zetten door het lijdend voorwerp als een soort van 'verrader' te reclameren.

nard
15-07-05, 00:10
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Nee, helemaal niet toevallig. Hoort bij de tactiek van de AIVD. Denk er zelf maar even over na.

Wat een giller is dit zeg. Ik verwonder me geregeld hoe mensen hier de verantwoordelijkheid direct de andere kant op schuiven....



Zwart Schaap
Klopt , hij had ruim van te voren al bij de AIVD aangegeven dat hij er niet meer tegen kon. Dat hij problemen (geestelijk, moreel etc..) door zijn werk kreeg, maar toch hebben ze hem laten zitten.


Hier nog zo een.... :maf:

Jajaja. Als de draadjes bovenin een beetje te warm worden, dan pak je heel gericht een heel specifiek dossier dat je doorspeelt naar een heel speciale persoon. Natuurlijk.

Hij had misschien wel problemen met zijn werk. Zal vast. Zijn geweten ging gewoon opspelen, nadat hij gelekt had en vervolgens misschien gecompromitteerd was? Dan kom je inderdaad onder druk te staan, ja. Voor dubbelspel moet je stainless zijn, das bekend.

Trouwens voor de stelligheid waarmee je beweringen doet, moet je wel inside information hebben. Anders kan je dat nooit weten. De AIVD is niet gewend haar personeelsdossiers op straat te leggen.

Zwarte Schaap
15-07-05, 00:30
Geplaatst door nard
Wat een giller is dit zeg. Ik verwonder me geregeld hoe mensen hier de verantwoordelijkheid direct de andere kant op schuiven....



Hier nog zo een.... :maf:

Jajaja. Als de draadjes bovenin een beetje te warm worden, dan pak je heel gericht een heel specifiek dossier dat je doorspeelt naar een heel speciale persoon. Natuurlijk.

Hij had misschien wel problemen met zijn werk. Zal vast. Zijn geweten ging gewoon opspelen, nadat hij gelekt had en vervolgens misschien gecompromitteerd was? Dan kom je inderdaad onder druk te staan, ja. Voor dubbelspel moet je stainless zijn, das bekend.

Trouwens voor de stelligheid waarmee je beweringen doet, moet je wel inside information hebben. Anders kan je dat nooit weten. De AIVD is niet gewend haar personeelsdossiers op straat te leggen.

Gewoon de krant lezen en je niet richten op telegraafkoppen pukkel.

Gerard074
15-07-05, 09:09
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Agent speelt vertrouwelijke informatie door

(Novum) - De politie Amsterdam-Amstelland heeft een 44-jarige inspecteur uit zijn functie gezet. De man wordt verdacht van het doorspelen van vertrouwelijke informatie. De politie meldt donderdag dat het onderzoek naar de man nog loopt. Verder doet de politie geen mededelingen.

Vorige maand werden in hetzelfde korps twee agenten uit hun functies gezet. Een 28-jarige surveillante werd verdacht van valsheid in geschrifte, een 45-jarige brigadier zou huiselijk geweld hebben gepleegd. Dit jaar werden zeker zeven andere medewerkers van het korps op non-actief gesteld.


--------------

Dit wordt steeds meer een bananenrepubliek.

volgens mij worden we pas een bananenrepubliek als dit soort zaken verzwegen werden en de corruptie welig kan tieren.
Het is volgens mij een goede zaak dat een korps dit in de openbaarheid brengt.

Ron Haleber
15-07-05, 09:54
Geplaatst door Gerard074
volgens mij worden we pas een bananenrepubliek als dit soort zaken verzwegen werden en de corruptie welig kan tieren.


Ik denk dat Mohamed bananen uit Marokko importeert, vandaar...

Gezien het feit dat hij binnenkort naar Ierland verhuist, zal hij zich wel op de import van whiskey gaan toeleggen - daar is veel vraag naar bij Marokkanen...

Mohamed is behept met zwart/wit denken. Het importmerk zal dan ook wel gaan heten: "Mohameds Black and White". ik hoop dat hij mij ter beoordeling een proeffles toestuurt :cola:

_h4T3D_sE7eN
15-07-05, 10:13
Geplaatst door Gerard074
volgens mij worden we pas een bananenrepubliek als dit soort zaken verzwegen werden en de corruptie welig kan tieren.
Het is volgens mij een goede zaak dat een korps dit in de openbaarheid brengt.


Daar heb je helemaal gelijk in. Ik bedoelde het eigenlijk anders: dit soort zaken vonden juist helemaal niet plaats in het ouderwetse Nederland dat ik in mijn beleving ken. Maar ik ben blijkbaar hierin te naïef.



Geplaatst door Ron Haleber
Gezien het feit dat hij binnenkort naar Ierland verhuist, zal hij zich wel op de import van whiskey gaan toeleggen - daar is veel vraag naar bij Marokkanen...

Zoals Arkoun jou met publicaties frustreert vanuit een luie stoel met uitzicht op de Sorbonne, zal ik o.a. jou met publicaties frustreren vanuit een luie stoel met uitzicht op de Atlantische Oceaan.

888
15-07-05, 10:29
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Agent speelt vertrouwelijke informatie door

(Novum) - De politie Amsterdam-Amstelland heeft een 44-jarige inspecteur uit zijn functie gezet. De man wordt verdacht van het doorspelen van vertrouwelijke informatie. De politie meldt donderdag dat het onderzoek naar de man nog loopt. Verder doet de politie geen mededelingen.

Vorige maand werden in hetzelfde korps twee agenten uit hun functies gezet. Een 28-jarige surveillante werd verdacht van valsheid in geschrifte, een 45-jarige brigadier zou huiselijk geweld hebben gepleegd. Dit jaar werden zeker zeven andere medewerkers van het korps op non-actief gesteld.


--------------

Dit wordt steeds meer een bananenrepubliek.

Corruptie en wanpraktijken is al meer dan 30 jaar bij de politie, alleen weet men nu meer.