PDA

Bekijk Volledige Versie : Over 100 Attacks on Muslims After London Blasts



tr_imparator
14-07-05, 18:38
Over 100 Attacks on Muslims After London Blasts
By Anadolu News Agency (aa)
Published: Thursday July 14, 2005
zaman.com

Despite calls for restraint after last week's bombings in London, over 100 attacks were committed against Muslims and a Pakistani refugee was murdered.

Four British citizens of Pakistan origin have been blamed for the London attacks resulting in a rise in attacks against Muslims and mosques despite police protection for Muslims. The Briton of Pakistani origin was reportedly beaten to death in Nottingham last Sunday. An 18-year-old student from the United Arab Emirates received a broken chin in a quarrel over the London blasts. A mosque in Camden outside London was attacked several times and the houses of two Muslims in Hackney were stoned. Graffiti insulting Muslims was sprayed on the walls of some mosques and buildings.

[09:47:00]

Ik had eerder gezegd dat Londonaren 'anders' waren..ik trek dat terug.
:jammer:

Ron Haleber
14-07-05, 19:18
Geplaatst door tr_imparator

Ik had eerder gezegd dat Londonaren 'anders' waren..ik trek dat terug.
:jammer:

Nou dat vind ik maar erg overdreven van je.

Turken zijn ook heel 'anders'. Van de Koerden heb ik nog nooit een klacht over ze gehoord! :student:

Lampo
14-07-05, 22:26
Geplaatst door tr_imparator Ik had eerder gezegd dat Londonaren 'anders' waren..ik trek dat terug.
:jammer: [/B]

Hoorde ik hier niet steeds jubelende verhalen over de Britten die het allemaal zo geweldig veel beter deden met hun moslims dan de Nederlanders.

De liefde is wel heel erg plotseling voorbij gegaan.

De Britten zijn nu kennelijk ook overnight Zion-nazis geworden.

observer
14-07-05, 22:46
Geplaatst door Lampo
Hoorde ik hier niet steeds jubelende verhalen over de Britten die het allemaal zo geweldig veel beter deden met hun moslims dan de Nederlanders.

De liefde is wel heel erg plotseling voorbij gegaan.

De Britten zijn nu kennelijk ook overnight Zion-nazis geworden. eigenlijk toch wel gek dat iets opblazen of vermoorden tot woede lijkt

als de israeli wat opblazen en de palestijnen door de straten lopen en om wraak roepen dan brengt dat warme gevoelens teweeg

dus waarom zouden de britten niet om wraak mogen roepen?

helly2002
15-07-05, 01:29
de engelsen verdienen nog steeds een pluim ze zijn echtwel anders dan de hollanders kijk maar wat er naar theo van gogh gebeurde dan moet ik er echt niet aan denken dat wat in londen gebeurt hier gebeurt :schok:

vlegeltje
15-07-05, 02:22
Geplaatst door observer
eigenlijk toch wel gek dat iets opblazen of vermoorden tot woede lijkt

als de israeli wat opblazen en de palestijnen door de straten lopen en om wraak roepen dan brengt dat warme gevoelens teweeg

dus waarom zouden de britten niet om wraak mogen roepen?

Leve de geweldspiraal :duim:

ottoman
15-07-05, 05:30
darom jij boos

Ron Haleber
15-07-05, 06:51
Geplaatst door vlegeltje
Leve de geweldspiraal :duim:

En je ziet, de Turken steunen je:duim:

waterfiets
15-07-05, 07:48
Sinds de aanslagen in Londen volg ik vrij goed de BBC juist om te kijken of de media er anders mee omgaan maar ik heb er onvoldoende zicht op. Weliswaar doet de BBC genuanceerd verslag en laat gisteren bijvoorbeeld een aantal moslimleiders aan het woord om wat meer begrip te krijgen voor de opvattingen van deze groep maar ook voor de achtergrond van de aanslagen. Maar wat de 'Tabloids' (roddelbladen) in de UK doen weet ik niet en die vormen daar een aanzienlijke markt en richten zich nogal op onderbuikgevoelens. In Newsnight gisteren begreep ik dat de politie die avond al een pub in Leeds was binnengevallen en arrestaties had verricht omdat een grote groep blanke mannen zich verzameld hadden en er een 'grimmige sfeer' hing.