PDA

Bekijk Volledige Versie : zal ik het doen of niet?

a-aziz
14-07-05, 22:37
salaam alaikum wr wb zusters
ik ben abdel aziz 23jr uit den haag
ik ben bekeerd al hamdulilah en dus geen maroc
ik praktiseer al hamdulilah en ben salafie.
ik praktiseerde dus niet heel mijn leven en daar heb ik nu nog last van
ik heb onder andere schulden en een dochtertje al hamdulilah( dit is geen last maar het is voor sommige zusters een punt wat ze niet kunnen accepteren en dat is begrijpelijk)
ook heb ik nog( gaat weg insha allah) een gouden tand en tatoo.
het mooie hieraan is dat hoewel sommige broeders er niet mee kunnen leven dat een zuster geen maagd meer is of andere dingen heeft meegemaakt ik daar wel begrip voor heb( alle respect aan de broeders, ieder zijn ding)
zoals jullie begrijpen zoek ik dus een zuster voor zawaj insha allah.
het liefst woon je in den haag of vindt je het niet erg er naar toe te verhuizen.
je praktiseerd of wil dit al een tijdje doen maar het lukt maar niet.
je leeftijd staat vrij, je mag best ouder zijn dan ik maar als je al een echte dame geworden bent hoop ik niet dat je het spontane van een meisje verloren bent want daar kan ik intens van genieten.
tja en mijn belangerijkste wens na je geloof is dat je insha allah mij gewoon een hoop liefde en knuffels te boeden hebt,
op dit moment ben ik mn huis insha allah aan het inrichten, ik neem lekker de tijd hiervoor maar daarna zou ik wel graag de stap willen zetten( dus geen jarenplan aub)
dus wens je een man met een lief caracter en verwacht je geen mercedes voor de deur dan hebben wij insha allah een kans
lekker verliefd zijn als 2 kleine kinderen en het geloof volgen insha allah dat wil ik.
insha alah jij ook
djazakallahoe geir voor je tijd
salaam alaikum wr wb
:romance:

a-aziz
14-07-05, 22:39
ps mijn mail is [email protected]

Onderworpeling
14-07-05, 22:44
zo te zien heb je het toch gedaan :D

nawara84
14-07-05, 23:38
asalamo 3aleikom wara7amto allah wabarakatoh,
beste broeder abdelaziz,

moge allah ta3ala je levenslang gelukkig maken met degene die je leven zal delen.
ik ik ben amany 21jr uit den haag
ik ben marokkans afkomst al hamdulilah en dus geen nederlander
ik praktiseer al hamdulilah en ben salafieya.
en ben geintresserd in zawaj incha allah en zoek een salfi broeder , en zo te zien jij bent een ook salafie incha allah.

je hebt onder andere schulden en een dochtertje al hamdulilah( dit is geen last maar het is wel moeilijk
ook heb je nog insha allah eengoudtand zou tezien die gaat weg incha allah ALHAMDOLIALLAH ben blijo t ehoren dat het weg gaat.

en incha allah mijn wens is oook een man die zijn geloof eerst van belang is en veel liefde van allah ta3ala biedt

(dus geen jaren aub)!! ik hoop dat je wel geduldig iemand. :blij:

ik vraag allah ta3al een man di emoltazim is en een goede caracteren verwacht geen mercedes voor de deur, want is niet van belang willen mijnhele leven voor allah szaak leven en van iemand houden om wille van allah.
dus incha allah hoor ik het van je

djazakallahoe gairan voor het lezen
salaam alaikum wara7mato allah wabarakatoh
:knipoog: