PDA

Bekijk Volledige Versie : Arrestatie bommenmaker aanslagen Londen



Pytaghoras
15-07-05, 13:31
WASHINGTON - De Egyptische man van wie de politie vermoedt dat hij de bommen voor de aanslagen in Londen heeft gemaakt, is gearresteerd in de Egyptische hoofdstad Caïro. De vermeende bommenmaker was vlak voor de aanslagen uitgeweken naar Egypte.

Dit meldde de Amerikaanse tv-zender ABC vrijdag op basis van bronnen binnen de FBI.


De Britse politie heeft in een reactie gezegd dat ze op de hoogte is gebracht van een arrestatie in Egypte in verband met de aanslagen, maar wil niet zeggen om wie het gaat.

FBI

ABC meldde dat de 33-jarige Magdy Nashar in de nacht van donderdag op vrijdag werd ingerekend in een buitenwijk van Caïro. De FBI zou hebben geholpen bij zijn opsporing. Nashar zou worden ondervraagd in het bijzijn van Britse agenten.

Chemicus

Nashar zou Groot-Brittannië twee weken voor de aanslagen hebben verlaten. Hij zou de zelfmoordterroristen hebben geholpen bij de fabricage van de bommen. De man heeft jaren geleden in de Verenigde Staten gewoond. Daar is hij opgeleid tot chemicus. De FBI doet onderzoek naar de contacten die hij de VS heeft gehad.

De Britse politie begon donderdag een grote zoekactie in Leeds, waar drie van de vier dader van de aanslagen vandaan kwamen. Een van de huizen die werden doorzocht, zou zijn verhuurd aan de Egyptenaar.
______________________________

Gisteren zei ik tegen een vriend van mij: het is zeker een arabier die misbruik heeft gemaakt van die pakistani's die zelfmoordaanslagen hebben gepleegd. En dit bericht heeft het bevestigd. In Nederland was een arabier( uit Syrie) die misbruik heeft gemaakt van de berberse mo b. Zowel de Syrier als de Egyptenaar zijn gevlucht naar hun moederland. Wat voor lafaards zijn het dan?

JobHopper
15-07-05, 13:54
OEPS...dubbelpost...
Haal maar weg beheer...

Muslimaah
15-07-05, 13:57
Geplaatst door Pytaghoras


Gisteren zei ik tegen een vriend van mij: het is zeker een arabier die misbruik heeft gemaakt van die pakistani's die zelfmoordaanslagen hebben gepleegd. En dit bericht heeft het bevestigd. In Nederland was een arabier( uit Syrie) die misbruik heeft gemaakt van de berberse mo b. Zowel de Syrier als de Egyptenaar zijn gevlucht naar hun moederland. Wat voor lafaards zijn het dan?

Dus Mo B had niet schuld aan zichzelf? Hij kan immers geen moordenaar zijn of worden, omdat hij Amazigh is.

De grootst mogelijke onzin die ik van mijn leven heb gehoord.


Moord, vernaggelde manieren van denken, criminaliteit kent geen kleur.

Het tegenovergestelde ook niet.


:giechel:

888
15-07-05, 14:00
Geplaatst door JobHopper
OEPS...dubbelpost...
Haal maar weg beheer...

Maakt niets uit, er zijn altijd prikkers die erop reageren.

Pytaghoras
15-07-05, 14:10
Geplaatst door Muslimaah
Dus Mo B had niet schuld aan zichzelf? Hij kan immers geen moordenaar zijn of worden, omdat hij Amazigh is.

De grootst mogelijke onzin die ik van mijn leven heb gehoord.


Moord, vernaggelde manieren van denken, criminaliteit kent geen kleur.

Het tegenovergestelde ook niet.


:giechel:

Waar heb ik aangegeven dat een amazigh geen moordenaar kan zijn? Wat vind je van het feit dat de arabieren het vuil werk laten uitvoeren door "moslims" die geen arabieren zijn?

Goodnight
15-07-05, 14:53
Geplaatst door Pytaghoras
Waar heb ik aangegeven dat een amazigh geen moordenaar kan zijn? Wat vind je van het feit dat de arabieren het vuil werk laten uitvoeren door "moslims" die geen arabieren zijn? Dit is een ongelofelijke paranoide gedachte.....

Bovendien gaat het om volwassen mannen die dondersgoed weten waar
ze mee bezig zijn...

mulan
15-07-05, 14:58
Nou dat weet ik nu net niet zo zeker (los van de belachelijke Arabieren discussie). Een van die jongens blijkt 19 te zijn.19!! Tragisch.

888
15-07-05, 15:03
Geplaatst door Goodnight
Dit is een ongelofelijke paranoide gedachte.....

Bovendien gaat het om volwassen mannen die dondersgoed weten waar
ze mee bezig zijn...

Geboren en getogen, goed geintegreerd en een goede baan. Dan dit. Dit is gewoon afschuwelijk.

Dit heeft gevolgen voor het hele immigratiebeleid in Europa.