PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse paranoia



Marsipulami
15-07-05, 21:27
’School moet alert zijn op jihad’


Geplaatst op 15/7 '05 om 18:52u
Door Theo Borgermans (Bron: ANP)


DEN HAAG (RKnieuws.net) - Universiteiten en hogescholen moeten veel alerter zijn op activiteiten van radicale islamitische studenten. Dat hebben de Tweede-Kamerleden Weekers en Visser van de VVD donderdag geschreven aan de ministers Donner van Justitie en Van der Hoeven van Onderwijs.




De regering moet volgens de VVD de achtergrond van studenten uit bijvoorbeeld het Midden-Oosten of andere delen van Azië veel beter onderzoeken.

Volgens het Kamerlid Visser kunnen jonge moslimextremisten onder de dekmantel van student gemakkelijk toegang krijgen tot Nederland en vervolgens, bijvoorbeeld via allochtone studentenverenigingen, nieuwe leden werven voor de jihad, de gewapende strijd tegen het Westen. De twee VVD-Kamerleden willen hierover opheldering van de ministers Donner en Van der Hoeven.

Visser zegt dat universiteiten en hogescholen nauwelijks gericht zijn op de eventuele gevaren die allochtone studenten met zich mee kunnen brengen. Hij wil weten of de ministers aanwijzingen hebben dat zich onder allochtone studenten radicaliseringsprocessen voordoen. Hij wil verder weten of het ministerie van Onderwijs de instellingen voor hoger onderwijs wijst op de gevaren van moslimextremisme onder studenten.

Het_Is_Lent
15-07-05, 22:11
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=146714

:D

L@vita

assassijn
15-07-05, 23:47
Het gaat steeds beter in Nederland :boogie:
We gaan ons nu richten op de moslims die wel willen integreren en hun best doen om later een goedbetaalde baan te krijgen.
Geef deze studenten het stickertje "potentiele terrorist" en ook zij zullen zich steeds meer gaan afkeren van de Nederlandse maatschappij en mischien radicaliseren omdat ook zij zich uitgekotst voelen.
Nu nog wachten totdat iemand van de VVD met het geniale idee komt om ook op het werk mensen uit bepaalde landen met een bepaalde geloofsovertuiging extra in de gaten te gaan houden.

Mocht het dan ooit weer een keer fout gaan, dan komen we gewoon met het voorstel om 1 nationaliteit af te pakken zodat ze zich meer betrokken gaan voelen met Nederland.......of we geven gewoon de islam de schuld.
:boogie:

delirious
15-07-05, 23:52
Geplaatst door assassijn
Het gaat steeds beter in Nederland :boogie:
We gaan ons nu richten op de moslims die wel willen integreren en hun best doen om later een goedbetaalde baan te krijgen.
Geef deze studenten het stickertje "potentiele terrorist" en ook zij zullen zich steeds meer gaan afkeren van de Nederlandse maatschappij en mischien radicaliseren omdat ook zij zich uitgekotst voelen.
Nu nog wachten totdat iemand van de VVD met het geniale idee komt om ook op het werk mensen uit bepaalde landen met een bepaalde geloofsovertuiging extra in de gaten te gaan houden.

Mocht het dan ooit weer een keer fout gaan, dan komen we gewoon met het voorstel om 1 nationaliteit af te pakken zodat ze zich meer betrokken gaan voelen met Nederland.......of we geven gewoon de islam de schuld.
:boogie:


Zo eens. :duim:

cold_turkey
15-07-05, 23:57
Geplaatst door assassijn
Het gaat steeds beter in Nederland :boogie:
We gaan ons nu richten op de moslims die wel willen integreren en hun best doen om later een goedbetaalde baan te krijgen.
Geef deze studenten het stickertje "potentiele terrorist" en ook zij zullen zich steeds meer gaan afkeren van de Nederlandse maatschappij en mischien radicaliseren omdat ook zij zich uitgekotst voelen.
Nu nog wachten totdat iemand van de VVD met het geniale idee komt om ook op het werk mensen uit bepaalde landen met een bepaalde geloofsovertuiging extra in de gaten te gaan houden.

Mocht het dan ooit weer een keer fout gaan, dan komen we gewoon met het voorstel om 1 nationaliteit af te pakken zodat ze zich meer betrokken gaan voelen met Nederland.......of we geven gewoon de islam de schuld.
:boogie:

Heb je enig idee wat de agenda hierachter zou kunnen zijn?

~Panthera~
16-07-05, 00:03
Geplaatst door assassijn
Het gaat steeds beter in Nederland :boogie:
We gaan ons nu richten op de moslims die wel willen integreren en hun best doen om later een goedbetaalde baan te krijgen.
Geef deze studenten het stickertje "potentiele terrorist" en ook zij zullen zich steeds meer gaan afkeren van de Nederlandse maatschappij en mischien radicaliseren omdat ook zij zich uitgekotst voelen.
Nu nog wachten totdat iemand van de VVD met het geniale idee komt om ook op het werk mensen uit bepaalde landen met een bepaalde geloofsovertuiging extra in de gaten te gaan houden.

Mocht het dan ooit weer een keer fout gaan, dan komen we gewoon met het voorstel om 1 nationaliteit af te pakken zodat ze zich meer betrokken gaan voelen met Nederland.......of we geven gewoon de islam de schuld.
:boogie:


Paranoia dus.
De VVD is een beetje aan het flippen. :moe:
Ook aan de cocaine soms ?

gh.wille
16-07-05, 00:25
Geplaatst door assassijn
Het gaat steeds beter in Nederland :boogie:
We gaan ons nu richten op de moslims die wel willen integreren en hun best doen om later een goedbetaalde baan te krijgen.
Geef deze studenten het stickertje "potentiele terrorist" en ook zij zullen zich steeds meer gaan afkeren van de Nederlandse maatschappij en mischien radicaliseren omdat ook zij zich uitgekotst voelen.
Nu nog wachten totdat iemand van de VVD met het geniale idee komt om ook op het werk mensen uit bepaalde landen met een bepaalde geloofsovertuiging extra in de gaten te gaan houden.

Mocht het dan ooit weer een keer fout gaan, dan komen we gewoon met het voorstel om 1 nationaliteit af te pakken zodat ze zich meer betrokken gaan voelen met Nederland.......of we geven gewoon de islam de schuld.
:boogie:

DIT is KOREN op jou ,,MALLE MOLEN " omdat twee verknipte V.V.D, ers
dat graag willen , wil dat nog niet zeggen dat IEDEREEN er zo over denkt! althans IK niet , mijn inziens zijn de beter geschoolden Allochtonen , de JUISTE mensen die het hardst nodig zijn om het wederzijdse begrip en RESPECT te stimuleren.
Ik hoop dat ik het mis heb maar krijg steeds meer het idee, dat ik het bij het juiste eind heb!
:gechoquee

Marsipulami
16-07-05, 01:04
Nederland glijdt verder af naar de volstrekte idiotie. Het is een achterlijk land met een ziekelijk paranoïde wantrouwen jegens moslims. Volgens mij is het de natte droom van de gemiddelde Nederlander dat er een nooit geziene moorddadige aanslag komt waar moslimextremisten voor verantwoordelijk kunnen gesteld worden. Het zou de ultieme bevestiging van gebezigde vooroordelen kunnen zijn.

delirious
16-07-05, 01:09
Geplaatst door Marsipulami
Nederland glijdt verder af naar de volstrekte idiotie. Het is een achterlijk land met een ziekelijk paranoïde wantrouwen jegens moslims. Volgens mij is het de natte droom van de gemiddelde Nederlander dat er een nooit geziene moorddadige aanslag komt waar moslimextremisten voor verantwoordelijk kunnen gesteld worden. Het zou de ultieme bevestiging van gebezigde vooroordelen kunnen zijn.

Dat is het enge hier aan. :cheefbek:

gh.wille
16-07-05, 01:09
Geplaatst door Marsipulami
Nederland glijdt verder af naar de volstrekte idiotie. Het is een achterlijk land met een ziekelijk paranoïde wantrouwen jegens moslims. Volgens mij is het de natte droom van de gemiddelde Nederlander dat er een nooit geziene moorddadige aanslag komt waar moslimextremisten voor verantwoordelijk kunnen gesteld worden. Het zou de ultieme bevestiging van gebezigde vooroordelen kunnen zijn.

Commentaar overbodig , had ik n.l al gedaan !

V.G.G

cold_turkey
16-07-05, 01:12
Geplaatst door Marsipulami
Nederland glijdt verder af naar de volstrekte idiotie. Het is een achterlijk land met een ziekelijk paranoïde wantrouwen jegens moslims. Volgens mij is het de natte droom van de gemiddelde Nederlander dat er een nooit geziene moorddadige aanslag komt waar moslimextremisten voor verantwoordelijk kunnen gesteld worden. Het zou de ultieme bevestiging van gebezigde vooroordelen kunnen zijn.

Ik onderschrijf je woorden. Ook ik vind Nederland een achterlijk land.
Ook ik geloof niet in een gevaar dat islam heet.
Maar er zijn nog steeds mensen die zaken graag door elkaar halen. Dit uit frustratie en jaloezie. En degenen die macht hebben over deze groep mensen, zijn degenen die de media in handen hebben.
Er moet niet gedacht worden dat mensen met een vorm van nadenkendheid prooi worden van die lui.
Maar er moet ook niet gedacht worden dat die mensen er wat tegen ondernemen. Het werd tijd dat common sense eens tegen die wantoestanden op zou staan.
Dat zou hele andere verhoudingen scheppen.

gh.wille
16-07-05, 01:14
Geplaatst door Het_Is_Lent
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=146714

:D

L@vita

Je kunt nooit genoeg ,,KOREN OP JE MOLEN KRIJGEN '' !

V.G.G.

mulan
16-07-05, 09:49
Geplaatst door Marsipulami

Visser zegt dat universiteiten en hogescholen nauwelijks gericht zijn op de eventuele gevaren die allochtone studenten met zich mee kunnen brengen.

Ik vind deze zin nog het meest belachelijk.Gevaren die ze met zich meebrengen.Het is toch niet te geloven.IK ben niet van het overdrijven maar in de jaren'30 had deze uitspraak echt wel gekund.Misschien is die toen ook wel gemaakt.

David
16-07-05, 13:08
Ik begin me nu toch echt een beetje zorgen te maken over het gezond verstand van Nederland. Dat is een heel klein beetje ontzettend zoek.

assassijn
16-07-05, 13:24
Het gaat slecht met de economie en de burgers zijn niet tevreden over de politiek.

David
16-07-05, 13:26
Geplaatst door assassijn
Het gaat slecht met de economie en de burgers zijn niet tevreden over de politiek.


Raar he, dat laatste? :stout:

Zwarte Schaap
16-07-05, 13:40
Geplaatst door mulan
Ik vind deze zin nog het meest belachelijk.Gevaren die ze met zich meebrengen.Het is toch niet te geloven.IK ben niet van het overdrijven maar in de jaren'30 had deze uitspraak echt wel gekund.Misschien is die toen ook wel gemaakt.

Burgemeester Opstelten wil moslimjongeren infiltreren

Extremisme de kop indrukken ...

Burgemeester Opstelten wil moslimgroeperingen in Rotterdam infiltreren om radicalisering onder met name Marokkaanse jongeren tegen te gaan. Volgens politie, justitie en de veiligheidsdienst AIVD zijn honderdvijftig tot vierhonderd moslimjongeren in Rotterdam vatbaar voor radicale geloofsopvattingen. Een aantal personen in deze groep is al geradicaliseerd en bezig andere jongeren te strikken voor hun ideeën.

Radicale jongeren zijn vooral actief in de deelgemeenten Delfshaven, Kralingen-Crooswijk en Feijenoord. In de deelgemeente Noord bestaan groepen Marokkaanse jongeren die zich ,,aan de onderkant van de criminele ladder'' bevinden. Onder deze jongeren bestaat veel interesse voor de jihad (de heilige oorlog) en radicale geloofsopvattingen, schrijft Opstelten.

De burgemeester wil met 'geheime agenten' investeren in zogeheten 'deep security'. De informanten die hij op het oog heeft, moeten langdurig op vitale posities actief zijn.
Opstelten kondigt maatregelen aan om extremisme hard aan te pakken, maar ook om het te voorkomen. Onderwijzers en ambtenaren moeten alerter zijn op jongeren die dreigen te ontsporen. Van moslimgroeperingen wordt 'meer zelfreinigend vermogen' geëist. De relaties met moslimorganisaties zullen verder worden aangehaald en moskeebesturen en imams zullen mogelijk actief worden voorgelicht over het proces van radicalisering.

Opstelten wil ook stimuleren dat in moskeeën in het Nederlands wordt gepreekt of dat er een tolk aanwezig is. Bekeken wordt of er een meldpunt moet komen voor burgers die tekenen van radicalisering waarnemen.

In de preventieve sfeer wil hij een programma ontwikkelen voor jongeren die vatbaar zijn voor extremistische opvattingen. De burgemeester wil ook meer bemoeienis met de opvoeding van gezinnen waar kinderen met criminaliteit in aanraking zijn gekomen. Criminaliteit kan een tussenfase zijn naar radicalisering. ,,En dan hebben ouders een belangrijke, preventieve verantwoordelijkheid.''

Opstelten wil snel een overzicht van plekken waar jongeren samenkomen die vatbaar zijn voor extremistische opvattingen.

Integratie, stelt de burgemeester verder, kan de voedingsbodem voor radicalisering verkleinen, maar geeft geen garantie. Versterking van die aanpak is nodig vanwege (internationale) ontwikkelingen rond radicalisering en extremisme, aldus Opstelten. ,,Maar het is een missie van lange adem.''

In de preventieve sfeer denkt hij ook aan programma's als 'work first'. Die houden in dat eerst werk wordt gezocht voor jongeren en dat vanuit die situatie verder wordt gewerkt aan hun ontwikkeling. Hij vindt verder dat de discriminatie op de arbeidsmarkt moet worden bestreden. De gemeente moet actief kansen creëren voor allochtonen door meer stageplekken voor ze te regelen en ze meer perspectief op een baan te bieden.


Bron: Rotterdams Dagblad 04/02/05


Laat je niet in de maling nemen met dat anti-discriminatie gedoe, dat is een dooie mus om steun te krijgen van de Marokkaanse gemeenschap voor het verklikkersnetwerk.

Hieronder link naar het rapport waar allerlei maatregelen genomen worden speciaal tegen Marokkanen en moslims.

http://www.rotterdam.nl/smartsite1144.dws?MainMenu=267127&goto=2054919&channel=182&substyle=251100


Uri Rosenthal, eerste kamerlid voor de VVD en directeur van crisis onderzoeks team heeft laatstelijk een schadelijke rapport voor de Marokkanen en moslims in Nederland opgeleverd. Zijn laatse rapport voor de gemeente Rotterdam, met als opdrachtgever op de achtergrond het Ministerie van Binnenlandse zaken, worden moslims in het algemeen en Marokkanen in het bijzonder als proefdieren gebruikt voor een uitgebreide verklikkersnetwerk met dito onwettige maatregelen.

De Nederlandse overheid wil zogenaamd wat doen tegen de radicalisering van moslims. Amsterdam heeft ook zo een soort project. Het verschil met die in Rotterdam is dat men voor de Rotterdamse moslimproeftuin een hardere variant van experimenteren gebruiken. Mede door de invloed van van Leefbaar Rotterdam-VVD-CDA trein.

In Rotterdam worden zoals eerder gezegd hele verklikkersnetwerken met als centrale punten leraren op scholen, ziekenhuizen, huisartsen, verloskundigen, buurthuizen, allochtone stichtingen en verenigingen opgezet. Aan de hand van een geheime lijst kenmerken word je ofwel als gewone moslim dan wel als radicaliserende moslim bestempeld.

Word je eenmaal als vatbaar voor radicalisering gezien dan heb je kans dat je rechten worden ingeperkt en dat je hard aangepakt zult worden. In feite bestaat het hele pakket uit maatregelen die in strijd zijn met de wet.

Door dit rapport van meneer Uri Rosenthal worden maatregelen en ingrepen beproeft en gelegitimeerd die in feite de assimialtie tot doel hebben. Eerst gebruikte men mensen zoals van Gemert om via de zogenaamde link verhoogde criminaliteit door verminderde integratie assimilatiemaatregelen te nemen. Meneer van Gemert zag een link met de Marokkaanse cultuur en de zogenaamde hoge aandeel van criminaliteit van Marokkanen. Toen moest in naam van de criminaliteitsbestrijding en integratie de Marokkanen heropgevoed worden door allerlei maatregelen en ingrepen.

De nieuwe trend om te assimileren is nu gefocusd op terrorisme. Meneer Uri Rosenthal stelt maatregelen voor die tegen de wet ingaan maar omdat het tegen moslims gericht is dat geen probleem.

Allochtone, moslim en marokkaanse stichtingen zijn nu in een bittere strijd verwikkelt om de subsidies. Want wie niet mee doet met de verklikkersnetwerk kan zijn subsidie vergeten. In Rotterdam wordt momenteel de subsidiepot ingezet om allerlei oom-Tom geluiden te laten horen. Stichtingen die gewillig meedoen hebben niets te vrezen.

Ik moet helaas tot mijn bittere spijt erkennen dat de stichting die duidelijk overstag is gegaan en haar diensten zelfs aanbiedt een bepaalde amazigh vereniging is (Leiders van Tireli en SMDN). Zij worden momenteel misleid door een paar getraumatiseerde leidertjes die al eerder op tv hun diensten verrichten om als back up voor leefbaar wethouder Pastoors te dienen om Geert Mak in een hoek te drijven. (was bij rondom tien bij een uitzending die ging over Geert Maks pamflet) Hij zat daar met vuur te getuigen dat er moslimgevaar was en dat moslims helemaal niet ten onrecht gestigmatiseerd werden werden, de moslims waren zelf schuldig.

assassijn
16-07-05, 13:46
Geplaatst door David
Raar he, dat laatste? :stout:

Ik heb het al eerder gezegd, we hebben een sterke leider nodig. Een manager die verschillende werknemers omvormt tot een team, dat bereid is samen de schouders eronder te zetten om het bedrijf te redden van de ondergang.

Wanneer stelt onze eerste homoseksuele MP in spe zich verkiesbaar? Mijn stem heb je al.

David
16-07-05, 14:02
Geplaatst door assassijn
Wanneer stelt onze eerste homoseksuele MP in spe zich verkiesbaar? Mijn stem heb je al.


Alsof het dan beter zou worden. Met Ome Pim Fortuyn als MP was de teringzooi nog groter geweest, vrees ik. En met mij als MP is het helemaal niet meer te overzien, vrees ik. Al kan ik wel leuk naar de mensen zwaaien.

cold_turkey
16-07-05, 14:56
Geplaatst door assassijn
Het gaat slecht met de economie en de burgers zijn niet tevreden over de politiek.

Zou je denken?
Wat is slecht gaan met de economie en in hoeverre denkt men na over de integriteit en capabiliteit van politici?

Mensen worden gewoon gemindcontrold. Via de media wordt hen wel duidelijk gemaakt wat er "gedacht" moet worden.

Wat weet jij bij voorbeeld over de chemicaliën die over ons uit worden gestort om ons teneer te drukken?

Educate Yourself (http://educate-yourself.org/ct/)

Chemtrails Data Page (http://www.rense.com/politics6/chemdatapage.html)

Chemtrails, Nederlandse pagina (http://www.chemtrails.nl/)

Rabi'ah.
16-07-05, 20:54
Geplaatst door David
En met mij als MP is het helemaal niet meer te overzien, vrees ik. Al kan ik wel leuk naar de mensen zwaaien.

:hihi:

sjaen
16-07-05, 23:14
Geplaatst door Rabi'ah.
:hihi:

Ik was niet een Pim Fortuyn fan, but Boy wat had ik graag die lange flamboyante homo naast die reborn Bush zien staan.
:hardlach:

cold_turkey
17-07-05, 04:59
Geplaatst door sjaen
Ik was niet een Pim Fortuyn fan, but Boy wat had ik graag die lange flamboyante homo naast die reborn Bush zien staan.
:hardlach:

Die man had het zeker anders gedaan dan J.P. Bakellende!
Volgens Bolkesteijn zou Fortuyn een pleefiguur geslagen hebben, maar ik denk dat dat Bush geweest was dan...

ronald
17-07-05, 13:41
Geplaatst door Marsipulami
’School moet alert zijn op jihad’


Geplaatst op 15/7 '05 om 18:52u
Door Theo Borgermans (Bron: ANP)


DEN HAAG (RKnieuws.net) - Universiteiten en hogescholen moeten veel alerter zijn op activiteiten van radicale islamitische studenten. Dat hebben de Tweede-Kamerleden Weekers en Visser van de VVD donderdag geschreven aan de ministers Donner van Justitie en Van der Hoeven van Onderwijs.




De regering moet volgens de VVD de achtergrond van studenten uit bijvoorbeeld het Midden-Oosten of andere delen van Azië veel beter onderzoeken.

Volgens het Kamerlid Visser kunnen jonge moslimextremisten onder de dekmantel van student gemakkelijk toegang krijgen tot Nederland en vervolgens, bijvoorbeeld via allochtone studentenverenigingen, nieuwe leden werven voor de jihad, de gewapende strijd tegen het Westen. De twee VVD-Kamerleden willen hierover opheldering van de ministers Donner en Van der Hoeven.

Visser zegt dat universiteiten en hogescholen nauwelijks gericht zijn op de eventuele gevaren die allochtone studenten met zich mee kunnen brengen. Hij wil weten of de ministers aanwijzingen hebben dat zich onder allochtone studenten radicaliseringsprocessen voordoen. Hij wil verder weten of het ministerie van Onderwijs de instellingen voor hoger onderwijs wijst op de gevaren van moslimextremisme onder studenten.




Hoezo paranoia? :Van de Nederlanders staat 51 procent negatief tegenover moslims. In Duitsland gaat het om 47 procent. Dat blijkt uit een internationaal onderzoek van het Amerikaanse Pew Research Center.

De peiling vond plaats is zes moslimlanden, negen Noord-Amerikaanse en Europese staten en in China en India. Nederlanders blijken de meeste problemen met moslims te hebben van alle ondervraagde volkeren.

Ondanks de angst voor terrorisme, staat in Groot-Brittannië (14), Verenigde Staten (22), Frankrijk (34), Canada en Rusland een meerderheid welwillend tegenover islamieten. Voor Spanje en Polen geldt dat in iets mindere mate. In Nederland en Duitsland keerde de publieke opinie zich tegen de moslims.

Van de ondervraagde Nederlanders vindt eveneens 51 procent een verbod op hoofddoekjes een goed idee. Alleen in Frankrijk, India en de Bondsrepubliek zijn er procentueel meer voorstanders.


EN DAN HET MEEST PARANOIDE GEDEELTE VAN HET ONDERZOEK:

In het islamitische Jordanië blijkt 100 procent van de bevolking problemen te hebben met de joden, in Libanon 99 procent en in Marokko 88 procent. Ook heeft 61 procent van de Marokkanen moeite met christenen.

Ik vraag me af hoeveel van deze paronoide-denken hier is mee verhuisd?

mulan
17-07-05, 13:45
Geplaatst door ronald
Hoezo paranoia? :Van de Nederlanders staat 51 procent negatief tegenover moslims. In Duitsland gaat het om 47 procent. Dat blijkt uit een internationaal onderzoek van het Amerikaanse Pew Research Center.

De peiling vond plaats is zes moslimlanden, negen Noord-Amerikaanse en Europese staten en in China en India. Nederlanders blijken de meeste problemen met moslims te hebben van alle ondervraagde volkeren.

Ondanks de angst voor terrorisme, staat in Groot-Brittannië (14), Verenigde Staten (22), Frankrijk (34), Canada en Rusland een meerderheid welwillend tegenover islamieten. Voor Spanje en Polen geldt dat in iets mindere mate. In Nederland en Duitsland keerde de publieke opinie zich tegen de moslims.

Van de ondervraagde Nederlanders vindt eveneens 51 procent een verbod op hoofddoekjes een goed idee. Alleen in Frankrijk, India en de Bondsrepubliek zijn er procentueel meer voorstanders.


EN DAN HET MEEST PARANOIDE GEDEELTE VAN HET ONDERZOEK:

In het islamitische Jordanië blijkt 100 procent van de bevolking problemen te hebben met de joden, in Libanon 99 procent en in Marokko 88 procent. Ook heeft 61 procent van de Marokkanen moeite met christenen.

Ja zie discussie Nederland negatiefst over Moslims!Hier gaat t over Nederlandse paranoia,gevaren die allochtonen met zich mee brengen als ze gaan studeren....als t niet zo tragisch was,zou ik nu in een deuk liggen van t lachen.

vlegeltje
17-07-05, 13:52
Geplaatst door ronald
In het islamitische Jordanië blijkt 100 procent van de bevolking problemen te hebben met de joden, in Libanon 99 procent en in Marokko 88 procent.

In Libanon is 39% van de bevolking christelijk...

Zou het iets met Isreal te maken kunnen hebben?