PDA

Bekijk Volledige Versie : Vernederlandste dame gezocht

TonTon
16-07-05, 11:45

Reina
16-07-05, 18:38
Geplaatst door TonTon

stuur me dan een reactie voor een nadere kennismaking. Je zult er geen spijt van krijgen wanneer je de persoon achter de oproep ontmoet.
Voldoen je niet aan bovenstaande eisen reageer a.u.b. niet en bespaar je de moeite.

Ik denk niet dat er iemand, met een 'nederlander' wil.

Watermeloen
16-07-05, 22:28
Geplaatst door Reina
Ik denk niet dat er iemand, met een 'nederlander' wil.

Nee REINA, hij bedoelt een Marokkaanse vrouw dat vernederlands is. Goed Nederlands beheerst, diploma op zak, rijbewijs, huisje boompje beestje denkt. Ze mag wel Marokkaanse gedachtes hebben maar alleen de mooie kanten.

Uhm

Succes Mannetje

Zolang je niet dik en kaal ben maak je wel een kans bij de dames hoor :)

Noortje27
26-07-05, 13:18
Kijk eens aan een vernederlandste Marokkaan!!!!! Kom je zelden tegen!!!!!!!!!!
Toen ik jouw berichtje las, kon ik jouw verhaal meteen plaatsen. Het komt bijna helemaal overeen met mijn verhaal. Ik kom zelf uit een plaatsje waar niet zoveel Marokkanen wonen, en daarnaast heb ik op school gezeten met voornamelijk Nederlanders en werk ik momenteel met alleen Nederlanders. Dit heeft absoluut zín voordelen, maar ook zeker zín nadelen. Zeker als het gaat om een relatie. Ik ben net 28 jaar geworden, en ik moet zeggen dat het nu wel een beetje begint te kriebelen. Een paar jaartjes geleden was ik er nog helemaal niet mee bezig, maar ik merk nu dat naarmate je ouder wordt des te meer je er bewuster er over na gaat denken, dat je zoín vernederlandste Marokkaan maar zelden tegenkomt. Helemaal als het gaat om een moderne Marokkaanse jongeman, die ook nog eens veel waarde hecht aan zijn traditie en religie. Daarnaast vind ik het belangrijk dat de moderne Marokkaanse jongeman eerlijk, serieus, humoristisch, direct en spontaan is.
Gewoon een echte man, waar ik op aan kan!!!!!!
Zoals je merkt, heb ik mijn verhaal heel kort gehouden. Mocht je het leuk vinden om met mij verder te mailen, dan kun je naar het volgende adres mailen: [email protected]

Lavendel_X
26-07-05, 21:08
Noortje en TonTon,

Schaamte voor jullie oppervlakkigheid komt bij me op als ik jullie oproepje lees.
Waarom vernederlandst ?
Er zijn genoeg marokkanen met een goede educatie en gezond karakter/verstand.
En dat hoeft echt niet te komen omdat we zogenaamd vernederlands zijn...
Ik zal jullie vertellen dat ik juist toen ik me vernederlands voelde me juist achter stelde om mijn vermogen zowel IQ als EQ te ontwikkelen.
Ik ben elke dag dankbaar en voel me elke dag gezegend dat de Islam mijn redding is en dat ik juist nu meer klasse en stijl bezit in alles wat ik doe.
En de Islam brengt mij dichter bij mijn bewustwording dan ik me ooit eerder heb gevoeld..

Vrees Allah SWT en zoek je partner in al het goede dat je opnoemde...maar dan in een moslima en niet in een zogenaamde vernederlandse marokkaan(se).

Verdiep je in de Islam en dan kom je al het mooie tegen wat al veel eerder bestond dan wie ook...

Hopelijk blijft iets van mijn reactie steken...

Succes met jullie oproepje.

L.

farahje25
26-07-05, 21:28
Hoi!

Ik wilde even reageren op je oproep.

Jouw oproep spreekt mij zeker aan. Ik denk dat als je mij leert kennen, je zult merken dat ik zo een beetje in dezelfde schoenen sta als jij.

Ik ben ook zeker vernederlandst, ofwel verwesterd.

Ik ben hier in Nederland geboren en in de buurt van Rotterdam opgegroeid.

Ik zou mijn leven willen delen met een lieve, intelligente man die ruimdenkend. Het leuk vindt om fijne dingen samen te doen, maar ook dat je je eigen dingetjes hebt om het spannend te houden.

Ik ben zelf lief, eerlijk, open, intelligent, ruimdenkend en nog veel meer.

Het lijkt mij leuk om jou verder te leren kennen.

Mijn emailadres is [email protected]

Lijk mij leuk om iets van je te horen!

Groetjes!