PDA

Bekijk Volledige Versie : UAE Scholar Says London Bombers Infidels



BiL@L
16-07-05, 12:14
============

Ron Haleber
16-07-05, 12:40
Het zal wel dom zijn, maar leg it wat UAE is. United Arab Evangelicals of Republic... Of United Arab El Bil@llers?

Wide-O
16-07-05, 12:47
United Arab Emirates ?

Zwarte Schaap
16-07-05, 12:52
Geplaatst door Ron Haleber
Het zal wel dom zijn, maar leg it wat UAE is. United Arab Evangelicals of Republic... Of United Arab El Bil@llers?

Ik noem het hypocriet dom spelen.

Kennelijk hoor je liever dat die geleerde achter de aanslagen staat dat je het zo belachelijk maakt.

Ron Haleber
16-07-05, 12:53
Geplaatst door Wide-O
United Arab Emirates ?

Dat zal 't zijn. Vond 't maar vreemd dat Bilal daar zijn 'most prominent scholars' vandaan zou halen... :gek:

David
16-07-05, 13:01
Geplaatst door Ron Haleber
'most prominent scholars'


Dat staat er niet. Er staat gewoon 'prominent'. En daar is raars aan, zo presenteren alle universiteten hun professoren. Daarnaast vind ik het wel verstandig wat de man zegt.

Ron Haleber
16-07-05, 13:21
Geplaatst door David
Dat staat er niet. Er staat gewoon 'prominent'. En daar is raars aan, zo presenteren alle universiteten hun professoren. Daarnaast vind ik het wel verstandig wat de man zegt.

Bilal maakt hier een keus... Niet de boys uit SA kiest hij als gewoonlijk, maar verrassend uit de UAE! Vandaar zeg ik: << zijn 'most prominent scholars' >>. Lezen blijft een kunst!

David
16-07-05, 13:24
Geplaatst door Ron Haleber
Bilal maakt hier een keus... Niet de boys uit SA kiest hij als gewoonlijk, maar verrassend uit de UAE! Vandaar zeg ik: << zijn 'most prominent scholars' >>. Lezen blijft een kunst!


Misschien las hij het, en vond hij het interessant genoeg om te plaatsen. Klaar. Ron, Ron, wat kun jij soms toch zeuren.

Ron Haleber
16-07-05, 13:33
Geplaatst door David
Misschien las hij het, en vond hij het interessant genoeg om te plaatsen. Klaar. Ron, Ron, wat kun jij soms toch zeuren.

Pardon, jij en Schaap begonnen ermee... Nu Basta boys - verder zonder mij :zwaai:

Zwarte Schaap
16-07-05, 13:43
Geplaatst door Ron Haleber
Pardon, jij en Schaap begonnen ermee... Nu Basta boys - verder zonder mij :zwaai:

Je probeert Bilal, een zeer gelovige persoon, die een duidelijk standpunt inneemt tegen terreur belachelijk te maken. Dat moet bestreden worden.

David
16-07-05, 13:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je probeert Bilal, een zeer gelovige persoon, die een duidelijk standpunt inneemt tegen terreur belachelijk te maken. Dat moet bestreden worden.


Bestreden..... ook weer wat overdreven. Ron moet gewoon niet zo zeuren.

Dat doe ik wel. :ego:

Ron Haleber
16-07-05, 14:34
Geplaatst door David
Bestreden..... ook weer wat overdreven. Ron moet gewoon niet zo zeuren.

Dat doe ik wel. :ego:

Ik vertrouw het dus voortaan maar aan jou toe :fpotver:

Wide-O
16-07-05, 17:04
Even los van het kibbelen ;)



is not a Muslim and Islam is innocent of him


Probeer ik er te veel in te lezen, of zegt deze scholar dat de Islam een rol heeft te spelen bij de "bestrijding" van deze uitwassen ? Dat de religie niet "onbevlekt" blijft als terroristen beweren in naam van de Islam te strijden ? Het is in ieder geval een interessante zinssnede.

Kan jij er meer over zeggen Bilal ?