PDA

Bekijk Volledige Versie : Congreslid VS bereid Mekka te bombarderen



Alim
18-07-05, 16:22
Congreslid VS bereid Mekka te bombarderen

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

(Novum/AP) - Het Republikeinse Congreslid Tom Tancredo is bereid islamitische heilige plaatsen als de stad Mekka te bombarderen indien fundamentalistische moslims de Verenigde Staten aanvallen met kernwapens. Dat heeft hij vrijdag tijdens een radioprogramma gezegd.

Later zei Tancredo dat hij gewoon wat ideeën opperde. Zijn woordvoerder benadrukte dat Tancredo alleen hypothetisch gesproken heeft. Tancredo staat bekend om zijn conservatieve standpunten en zijn harde houding ten opzichte van immigranten.

bron: Nieuws.nl

Pytaghoras
18-07-05, 16:33
Cool man!! Tegenwoordig horen wij alleen zulke geluiden die andere ellende en hel beloven.

Bofko
18-07-05, 16:36
Geplaatst door Pytaghoras
Cool man!! Tegenwoordig horen wij alleen zulke geluiden die andere ellende en hel beloven.

Terugkerende koude oorlogsretoriek.

DeStorthoop
18-07-05, 16:48
Is dat diezelfde mafkees die een cordon van Amerikaanse oorlogsschepen voor de haven van Rotterdam wilde leggen omdat wij een "narcostaat" zijn die het vertikken om schepen met bestemming VS op drugs te controleren?

:(

AARDIG
18-07-05, 17:50
Geplaatst door Alim
Congreslid VS bereid Mekka te bombarderen
Uitgegeven op 18 juli 2005 om 17:14 uur

(Novum/AP) - Het Republikeinse Congreslid Tom Tancredo is bereid islamitische heilige plaatsen als de stad Mekka te bombarderen indien fundamentalistische moslims de Verenigde Staten aanvallen met kernwapens. Dat heeft hij vrijdag tijdens een radioprogramma gezegd.

Later zei Tancredo dat hij gewoon wat ideeën opperde. Zijn woordvoerder benadrukte dat Tancredo alleen hypothetisch gesproken heeft. Tancredo staat bekend om zijn conservatieve standpunten en zijn harde houding ten opzichte van immigranten.
bron: Nieuws.nl

He's killing me :haha:

Onbek_01
18-07-05, 18:03
Die gast weet niet waar hij over heeft.

BiL@L
18-07-05, 20:06
Geplaatst door AARDIG
He's killing me :haha:

Mekka is al meerdere malen aangevallen in de geschiedenis.

AARDIG
18-07-05, 20:08
Geplaatst door BiL@L
Mekka is al meerdere malen aangevallen in de geschiedenis.

Ja ka'ba wordt niet vernietigd :D

observer
18-07-05, 20:15
DENVER - A Colorado congressman told a radio show host that the U.S. could “take out” Islamic holy sites if Muslim fundamentalist terrorists attacked the country with nuclear weapons.

Rep. Tom Tancredo made his remarks Friday on WFLA-AM in Orlando, Fla. His spokesman stressed he was only speaking hypothetically.

Talk show host Pat Campbell asked the Littleton Republican how the country should respond if terrorists struck several U.S. cities with nuclear weapons.“Well, what if you said something like — if this happens in the United States, and we determine that it is the result of extremist, fundamentalist Muslims, you know, you could take out their holy sites,” Tancredo answered.

“You’re talking about bombing Mecca,” Campbell said.

“Yeah,” Tancredo responded.

The congressman later said he was “just throwing out some ideas” and that an “ultimate threat” might have to be met with an “ultimate response.”

‘No uniform, no state’
Spokesman Will Adams said Sunday the four-term congressman doesn’t support threatening holy Islamic sites but that Tancredo was grappling with the hypothetical situation of a terrorist strike deadlier than the Sept. 11, 2001, attacks.

“We have an enemy with no uniform, no state, who looks like you and me and only emerges right before an attack. How do we go after someone like that?” Adams said.

“What is near and dear to them? They’re willing to sacrifice everything in this world for the next one. What is the pressure point that would deter them from their murderous impulses?” he said.

Tancredo is known in the House for his tough stand on immigration and had a 100 percent rating last year from the American Conservative Union his votes and positions on issues.

Mohammad Noorzai, coordinator of the Colorado Muslim Council and a native of Afghanistan, said Tancredo’s remarks were radical and unrepresentative but that people in Tancredo’s position need to watch their words when it comes to sacred religious sites and texts.
© 2005 The Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed. ach (blanke nederlander mode) zolang hij hier niets opblaast

Zeepaardje
18-07-05, 21:05
Ik lees net in een ander topic dat er al een heleboel heilige plaatsen/gebouwen in Mecca reeds zijn gesloopt????

Het_Is_Lent
18-07-05, 21:08
:wtf:

L@vita

nard
19-07-05, 00:19
Geplaatst door Zeepaardje
Ik lees net in een ander topic dat er al een heleboel heilige plaatsen/gebouwen in Mecca reeds zijn gesloopt????

Kerken? :)

Bismilaah
19-07-05, 01:02
Geplaatst door Alim
Het Republikeinse Congreslid Tom Tancredo is bereid islamitische heilige plaatsen als de stad Mekka te bombarderen indien fundamentalistische moslims de Verenigde Staten aanvallen met kernwapens.


Dat moesten ze maar eens durven!!

Overigens wordt de Ka3ba maar 1 x vernietigd zoals is geprofeteerd door de profeet Mohammed. Dit zal zijn in de eindtijd:

Er zijn enkele andere grote tekenen (zoals komst valse profeet, Mahdi, Jezus, Gog en Magog etc.) die hieraan vooraf zullen gaan maar dit is wat gaat gebeuren volgens de hadiths/Koran:

* Beest; Het beest zal verschijnen bij/op de berg Safa rond Mekka. Dit beest zal in staat zijn om met mensen te communiceren. Het beest zal de gezichten van de (ware) gelovigen doen stralen en de gezichten van de ongelovigen merken met iets zwarts. Hierna zal het verdwijnen.

* Vernietiging van de Ka'ba; Ene 'Dhul Suwayqatayn (uit Ethiopie) zal de Ka'ba vernietigen en zal haar schatten stelen. De bedevaart zal niet meer plaatsvinden, Gods woorden zullen uit de Koran worden geheven, godsvrees zal niet meer zijn. Ongehoorzaamheid naar God toe zal een hoogtepunt bereiken. Er zal veel corruptie en slechtheid zijn.

* Het grote vuur; Een grote brand zal in Jemen uitbreken waardoor veel mensen uit de omgeving zullen vluchten.

* De hoorn; Op dit moment heeft de aarde het toppunt bereikt in slechtheid. God zal Israfiel (engel) aangeven om op de hoorn te blazen. Deze dag zal zijn de 10e Mu7aram (islamitische jaartelling) op een vrijdag rond het 3asr gebed. Alles zal worden verwoest, niets blijft over.

Bismilaah
19-07-05, 01:07
THE DESTRUCTION OF THE KA'BAH

At the end of time, Dhu'l-Suwayqatayn, who will come from Abyssinia (al-Habash), will destroy the Ka'bah in order to steal its treasure and Kiswah (cloth covering). The Ka'bah is the ancient building which was built by Abraham, and whose foundations were laid by Adam.

As Tafsir (interpretation) of the Ayah "Until the Gog and Magog (people) are let through (their barrier)'" (al-Anbiya 21:96), it was reported from Ka'b al-Ahbar that Dhu'l-Suwayqatayn will first emerge at the time of Jesus, son of Mary. God will send Jesus at the head of a vanguard of between seven and eight hundred. While they are marching towards Dhu'l-Suwayqatayn, God will send a breeze from the direction of Yemen, which will take the soul of every believer. Only the worst of people will be left, and they will begin to copulate like animals. Ka'b said: "At that time, the Hour will be close at hand."

'Abd Allah ibn 'Amr said, "I heard the Prophet say, Dhu'l-Suwayqatayn from Abyssinia will destroy the Ka'bah and steal its treasure and Kiswah. It is as if I could see him now: he is bald-headed and has a distortion in his wrists." (Ahmad)

It was reported from 'Abd Allah ibn 'Umar that the Prophet said, "Leave the Abyssinians alone so long as they do not disturb you, for no-one will recover the treasure of the Ka'bah except Dhu'l-Suwayqatayn from Abyssinia." (Abu Dawud, in the chapter on the prohibition of provoking the Abyssinians)

Ibn 'Abbas narrated that the Prophet said, "It is as if I can see him now: he is black and his legs are widely spaced. He will destroy the Ka'bah stone by stone." (Ahmad)

The Prophet said, "The Hour will not come until a man from Qahtan appears and rules the people." (Muslim; similar Hadith in Bukhari) This man could be Dhu'l-Suwayq, someone else, because this man comes from Qahtan, while other reports say that Dhu'l-Suwayqatayn comes from Abyssinia.

Abu Hurairah said, "The Prophet said, 'Day and night will not come to an end until a freed man called Jahjah holds sway'" (Ahmad) This could be the name of Dhul-Suwayqatayn from Abyssinia.

'Umar ibn al-Khattab reported that he heard the Prophet say: "The people of Makkah will leave, and only a few people will pass through it. Then it will be resettled and rebuilt; then the people will leave it again, and no-one will ever return."

vlegeltje
19-07-05, 01:11
Geplaatst door Bismilaah
Dat moesten ze maar eens durven!!


Ha, da's lang geleden :tik:

Alles goed?

De Ka'ba is toch al een keer dmv een katapult met stenen bekogeld?
Is daarbij niet de zwarte steen in drieen gespleten?

Tijdens burgeroorlog onder de moslims?

AARDIG
19-07-05, 01:21
Geplaatst door vlegeltje
Ha, da's lang geleden :tik:

Alles goed?

De Ka'ba is toch al een keer dmv een katapult met stenen bekogeld?
Is daarbij niet de zwarte steen in drieen gespleten?

Tijdens burgeroorlog onder de moslims?

Stortte de ka'bah toen in :vreemd:

Bismilaah
19-07-05, 01:32
Geplaatst door vlegeltje
Ha, da's lang geleden :tik:

Alles goed?

De Ka'ba is toch al een keer dmv een katapult met stenen bekogeld?
Is daarbij niet de zwarte steen in drieen gespleten?

Tijdens burgeroorlog onder de moslims?

Hey Vlegel, inderdaad lang geleden! Ja hoor, alles ok. Met jou?

Klopt, de Ka3ba is inderdaad al eens vernietigd en wel tijdens een clash tussen moslims zelf kun je nagaan!! Maar de vernietiging zoals die is geprofeteerd in de hadiths zal maar 1 x plaatsvinden: dan zal ie eens en voor altijd met de grond gelijk worden gemaakt.

vlegeltje
19-07-05, 01:34
Geplaatst door AARDIG
Stortte de ka'bah toen in :vreemd:

Ja, in 683 was dat (christelijke jaartelling).

De ka'bah is toen blijkbaar helemaal afgebrand.

vlegeltje
19-07-05, 01:38
Geplaatst door Bismilaah
Hey Vlegel, inderdaad lang geleden! Ja hoor, alles ok. Met jou?

Klopt, de Ka3ba is inderdaad al eens vernietigd en wel tijdens een clash tussen moslims zelf kun je nagaan!! Maar de vernietiging zoals die is geprofeteerd in de hadiths zal maar 1 x plaatsvinden: dan zal ie eens en voor altijd met de grond gelijk worden gemaakt.

Prima, prima. De vierdaagse barst weer los in Nijmegen. Dus dat wordt weer een week lang feesten ;)

Leuk dat je er weer bent, ik mag jou bijdragen graag lezen :)

Bismilaah
19-07-05, 01:50
Geplaatst door vlegeltje
Prima, prima. De vierdaagse barst weer los in Nijmegen. Dus dat wordt weer een week lang feesten ;)

Leuk dat je er weer bent, ik mag jou bijdragen graag lezen :)

Is dat al nu weer joh? Damn de tijd vliegt!!

Dank je wel, het gevoel is van wederzijdse aard. Ik weet alleen niet of ik er vaak zal zijn. Ik kan niet zoals de meeste hiero prikken in de baas z'n tijd als je begrijpt wat ik bedoel. :D

Tsba7 3la ghier. :slapen:

vlegeltje
19-07-05, 01:55
Geplaatst door Bismilaah
Is dat al nu weer joh? Damn de tijd vliegt!!

Dank je wel, het gevoel is van wederzijdse aard. Ik weet alleen niet of ik er vaak zal zijn. Ik kan niet zoals de meeste hiero prikken in de baas z'n tijd als je begrijpt wat ik bedoel. :D

Tsba7 3la ghier. :slapen:

Dan moet je je eigen baas worden ;)

Truste

:zwaai:

JobHopper
19-07-05, 06:52
Geplaatst door Bismilaah
Hey Vlegel, inderdaad lang geleden! Ja hoor, alles ok. Met jou?

Klopt, de Ka3ba is inderdaad al eens vernietigd en wel tijdens een clash tussen moslims zelf kun je nagaan!! Maar de vernietiging zoals die is geprofeteerd in de hadiths zal maar 1 x plaatsvinden: dan zal ie eens en voor altijd met de grond gelijk worden gemaakt.

Mmmm....terugkerende tijden ?

Clash tussen moslims = Sjiieten vs Soenieten
Lijkt mij overigens ook als deze gek z'n zin krijgt dat na een atoombom er niets meer rest dan wat kiezels....( = grond gelijk)

..en ben dan ook bang dat 1 miljard mensen ietwat kwaad zullen worden... :moe:

observer
19-07-05, 08:28
Geplaatst door JobHopper
Mmmm....terugkerende tijden ?

Clash tussen moslims = Sjiieten vs Soenieten
Lijkt mij overigens ook als deze gek z'n zin krijgt dat na een atoombom er niets meer rest dan wat kiezels....( = grond gelijk)

..en ben dan ook bang dat 1 miljard mensen ietwat kwaad zullen worden... :moe: dat is het overgrote deel toch al dus denk niet dat dat nu een probleem is

denk dat ze nog wel een jaar of 20 wachten eerst alle olie eruit en dan is sa van geen belang meer

waterfiets
19-07-05, 08:54
Geplaatst door Alim
Congreslid VS bereid Mekka te bombarderen
Uitgegeven op 18 juli 2005 om 17:14 uur

(Novum/AP) - Het Republikeinse Congreslid Tom Tancredo is bereid islamitische heilige plaatsen als de stad Mekka te bombarderen indien fundamentalistische moslims de Verenigde Staten aanvallen met kernwapens. Dat heeft hij vrijdag tijdens een radioprogramma gezegd.


Ik heb persoonlijk nog de zoon van de prediker Billy Graham op CNN horen verkondigen dat het tijd wordt dat de VS gebruik gaat maken van zijn kernwapens. Dat was notabene toen hij als commentator optrad tijdens de eerste officiële kerkdienst in de VS na 11/09 waarbij de laatste 5 presidenten van de VS aanwezig waren naast vertegenwoordigers van alle geloven. Zijn vader voerde daar ook het woord. Het extremisme bloeit !

Het_Is_Lent
19-07-05, 09:02
Geplaatst door waterfiets
Ik heb persoonlijk nog de zoon van de prediker Billy Graham op CNN horen verkondigen dat het tijd wordt dat de VS gebruik gaat maken van zijn kernwapens. Dat was notabene toen hij als commentator optrad tijdens de eerste officiële kerkdienst in de VS na 11/09 waarbij de laatste 5 presidenten van de VS aanwezig waren naast vertegenwoordigers van alle geloven. Zijn vader voerde daar ook het woord. Het extremisme bloeit !
.


Hij zal toch wel weten dat er dan een bloedige oorlog zal volgen?

Ik heb me laten vertellen dat er "Christenen" zijn die menen dat ze "de dag des oordeels" in eigen handen hebben en een impuls moeten geven, zodat de Messias eerder komt. Misschien is het er zo ééntje:argwaan: (?)

L@vita

alex4allofyou
19-07-05, 09:36
DENVER - De Amerikaanse parlementariër Tom Tancredo vindt dat de VS een atoombom op Mekka moeten gooien, als islamitische terroristen Amerikaanse steden aanvallen met kernwapens.





Dit meldt het Amerikaanse tv-station Fox News op zijn website. Tancredo deed zijn uitspraak tijdens een talkshow op de Amerikaanse radio. Volgens zijn woordvoerder zijn de uitspraken van de Republikein uit Colorado " slechts hypothetisch".

Tja, ik denk dat dat het begin van WW3 zal worden.

Zeepaardje
19-07-05, 10:53
Geplaatst door nard
Kerken? :)

nope!

DeStorthoop
19-07-05, 11:41
http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?s=&threadid=147119

;)

edit: Threads blijkbaar samengevoegd.

katim110
19-07-05, 13:56
De Verenigde Staten mogen een atoombom op de Arabische bedevaartsplaats Mekka gooien, indien islamitische terroristen Amerikaanse steden aanvallen met kernwapens. Dat vindt het Republikeinse congreslid Tom Tancredo, afgevaardigde voor Colorado. Tancredo deed zijn uitspraak tijdens een talkshow op de Amerikaanse radio.

Volgens een woordvoerder van de politicus was de uitspraak hypothetisch bedoeld. "We hebben een vijand zonder uniform of staat. Hoe kunnen we ze opjagen? Hoe kunnen we ze zo treffen dat ze afzien van hun moorddadige ideeën?", vroeg zegsman Will Adams zich af. Tancredo, die bekend staat als een ultra-conservatief die geen blad voor de mond neemt, liet later weten 'slechts wat ideeën te hebben geuit'.

Mekka is een voor moslims heilige plaats in Saoedi-Arabië. Zij die het zich kunnen veroorloven moeten ten minste één keer in hun leven op bedevaart naar Mekka trekken, de zogenaamde hadj.

BiL@L
19-07-05, 14:14
Ik neem aan dat er eerst gestemd gaat worden? Of misschien een referendum?

David
19-07-05, 14:26
Geplaatst door BiL@L
Ik neem aan dat er eerst gestemd gaat worden? Of misschien een referendum?


En een commissie!

~Panthera~
19-07-05, 14:32
En dan wordt Tom hopelijk afgevoerd in een wit jasje. :moe:

David
19-07-05, 14:34
Geplaatst door ~Panthera~
En dan wordt Tom hopelijk afgevoerd in een wit jasje. :moe:


Met de mouwtjes keurig op de rug geknoopt.

~Panthera~
19-07-05, 14:35
Geplaatst door David
Met de mouwtjes keurig op de rug geknoopt.


Heel netjes, ja.

David
19-07-05, 14:37
Geplaatst door ~Panthera~
Heel netjes, ja.


Hop, plons, sleuteltje zoek.

~Panthera~
19-07-05, 14:37
Geplaatst door David
Hop, plons, sleuteltje zoek.


foutje, bedankt.

Soldim
19-07-05, 14:41
Tom Tancredo

De gemiddelde republikein in de VS beschouwt Tancredo al als een eng, extreem rechts mannetje, om nog maar niet te spreken over de meer liberaal ingestelde inwoners.

nard
19-07-05, 14:55
Slechte opmerking van deze man.

Maar misschien kunnen de dames en heren wijsneuzen, die zo goed kunnen bepalen dat deze senator afgevoerd kan worden naar een psych kliniek, even aangeven wat wel een juiste handelswijze zou zijn ingeval er een "vuile" of kernbom in een van de grote Amerikaanse steden wordt gelegd?

Uit Irak weggaan zeker? :stout:

katim110
19-07-05, 15:10
lekker als iedereen met kernwapens gaat lopen gooien dan vrees ik dat er weinig overblijft van de wereld. ik hoop niet dat het zover komt want dan verklaar je de moslims echt oorlog en niet alleen mosilims maar de heer der werelden, de alle machtige ALLAH en geloof me, met ALLAh wil je geen oorlog voeren!!!

~Panthera~
19-07-05, 15:28
Geplaatst door nard
Slechte opmerking van deze man.

Maar misschien kunnen de dames en heren wijsneuzen, die zo goed kunnen bepalen dat deze senator afgevoerd kan worden naar een psych kliniek, even aangeven wat wel een juiste handelswijze zou zijn ingeval er een "vuile" of kernbom in een van de grote Amerikaanse steden wordt gelegd?

Uit Irak weggaan zeker? :stout:



Nee, dat mag jij, positief als je ingesteld bent, nu eens doen. :fpetaf:

alex4allofyou
19-07-05, 16:12
Geplaatst door katim110
lekker als iedereen met kernwapens gaat lopen gooien dan vrees ik dat er weinig overblijft van de wereld. ik hoop niet dat het zover komt want dan verklaar je de moslims echt oorlog en niet alleen mosilims maar de heer der werelden, de alle machtige ALLAH en geloof me, met ALLAh wil je geen oorlog voeren!!!

Laat maar komen, kan ik eindelijk overtuigt worden want tot nu toe ben ik dat niet. Heer der werelden? Is het een man? Grappig.

waterfiets
19-07-05, 16:14
Geplaatst door nard
Maar misschien kunnen de dames en heren wijsneuzen, die zo goed kunnen bepalen dat deze senator afgevoerd kan worden naar een psych kliniek, even aangeven wat wel een juiste handelswijze zou zijn ingeval er een "vuile" of kernbom in een van de grote Amerikaanse steden wordt gelegd?


De schuldigen opsporen en oppakken uiteraard ...

nard
19-07-05, 16:17
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, dat mag jij, positief als je ingesteld bent, nu eens doen. :fpetaf:

Jaja, jij afzeiken en ik de banden plakken.

:)

Soldim
19-07-05, 16:32
Geplaatst door katim110
lekker als iedereen met kernwapens gaat lopen gooien dan vrees ik dat er weinig overblijft van de wereld.

Dat zit er dik in :D gelukkig heeft niet iedereen kernwapens -- hoewel genoeg landen ze schijnen te bezitten om voldoende problemen te kunnen veroorzaken.



ik hoop niet dat het zover komt want dan verklaar je de moslims echt oorlog en niet alleen mosilims maar de heer der werelden, de alle machtige ALLAH en geloof me, met ALLAh wil je geen oorlog voeren!!!

Is dat niet een beetje het "Ik haal mijn grote broer!" verhaal?? :p

mireille
19-07-05, 16:40
Geplaatst door katim110
lekker als iedereen met kernwapens gaat lopen gooien dan vrees ik dat er weinig overblijft van de wereld. ik hoop niet dat het zover komt want dan verklaar je de moslims echt oorlog en niet alleen mosilims maar de heer der werelden, de alle machtige ALLAH en geloof me, met ALLAh wil je geen oorlog voeren!!!

Nou ja, Allah mag dan wel aan de kant van de moslims staan, maar God staat aan de kant van Bush!

Het_Is_Lent
19-07-05, 21:17
Geplaatst door mireille
Nou ja, Allah mag dan wel aan de kant van de moslims staan, maar God staat aan de kant van Bush!

Frusti, jij bent God niet:D.

L@vita

~Panthera~
19-07-05, 21:23
Geplaatst door mireille
Nou ja, Allah mag dan wel aan de kant van de moslims staan, maar God staat aan de kant van Bush!


Volgens mij heeft God (Allah) zo langzamerhand hoofdpijn van de mensheid. :moe:

Soldim
19-07-05, 21:25
Geplaatst door ~Panthera~
Volgens mij heeft God (Allah) zo langzamerhand hoofdpijn van de mensheid. :moe:

Daarom heeft die mensheid aspirine uitgevonden :p

gh.wille
19-07-05, 21:31
Geplaatst door BiL@L
Ik neem aan dat er eerst gestemd gaat worden? Of misschien een referendum?

Laten we dat maar hopen , dan komen de mensen misschien nog tot bezinning !
:schok:

DeStorthoop
19-07-05, 22:08
Geplaatst door Soldim
De gemiddelde republikein in de VS beschouwt Tancredo al als een eng, extreem rechts mannetje, om nog maar niet te spreken over de meer liberaal ingestelde inwoners.

Het lijkt me dat Colorado dan ook een eng, extreem rechts staatje moet zijn. Staat ze netjes, zo'n mafkees naar het congres sturen.


Welcome to Colorado, where we practice the art of inspiration 365 days a year.*

I don't think so....



*bron: http://www.colorado.com/

Bismilaah
19-07-05, 22:32
Geplaatst door vlegeltje
Dan moet je je eigen baas worden ;)


Hahaha, dat ben ik ook! Vandaar die opmerking. :p

Bismilaah
19-07-05, 22:37
Geplaatst door mireille
Nou ja, Allah mag dan wel aan de kant van de moslims staan, maar God staat aan de kant van Bush!

En aan wiens kant staat Dieu, aan wiens kant staat Gott, aan wiens kant staat Dios en aan wiens kant staat Dio?? Oh en mocht je Aramees begrijpen: aan wiens kant staat Allahu??

Jonge jonge, de domheid is wel heel sterk aanwezig bij sommige mensen!!

vlegeltje
19-07-05, 23:04
Geplaatst door Bismilaah
Hahaha, dat ben ik ook! Vandaar die opmerking. :p

Hehehe, maar dan kan de baas ook niet klagen als je in de baas z'n tijd af en toe wat prikt.

Bismilaah
20-07-05, 00:00
Geplaatst door vlegeltje
Hehehe, maar dan kan de baas ook niet klagen als je in de baas z'n tijd af en toe wat prikt.

Dat kan ik me niet veroorloven. :o

MO_NL
20-07-05, 10:24
starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

JobHopper
20-07-05, 10:53
Geplaatst door katim110
lekker als iedereen met kernwapens gaat lopen gooien dan vrees ik dat er weinig overblijft van de wereld. ik hoop niet dat het zover komt want dan verklaar je de moslims echt oorlog en niet alleen mosilims maar de heer der werelden, de alle machtige ALLAH en geloof me, met ALLAh wil je geen oorlog voeren!!!

Grappig...je zou toch denken dat Allah dit wel zou kunnen tegenhouden...

jan1974
20-07-05, 12:38
Ik vind het een verfrissend idee. Dat eeuwige praten daar kom je ook geen stap verder mee, lijkt het wel.

observer
20-07-05, 12:42
Geplaatst door JobHopper
Grappig...je zou toch denken dat Allah dit wel zou kunnen tegenhouden... in theorie kan allah alles tegenhouden

oorlogen tsunamies etc

gebeurd nooit

stel dat die knakker zijn zin krijgt is dat dan niet de wil van god?

zou wel flippen zijn voor die gast christenfundi en het gereedschap van allah zijn

Goodnight
20-07-05, 12:53
De Verenigde Staten mogen een atoombom op de Arabische bedevaartsplaats Mekka gooien, indien islamitische terroristen Amerikaanse steden aanvallen met kernwapens. Dat vindt het Republikeinse congreslid Tom Tancredo, afgevaardigde voor Colorado. Tancredo deed zijn uitspraak tijdens een talkshow op de Amerikaanse radio.

Volgens een woordvoerder van de politicus was de uitspraak hypothetisch bedoeld. "We hebben een vijand zonder uniform of staat. Hoe kunnen we ze opjagen? Hoe kunnen we ze zo treffen dat ze afzien van hun moorddadige ideeën?", vroeg zegsman Will Adams zich af. Tancredo, die bekend staat als een ultra-conservatief die geen blad voor de mond neemt, liet later weten 'slechts wat ideeën te hebben geuit'.

Mekka is een voor moslims heilige plaats in Saoedi-Arabië. Zij die het zich kunnen veroorloven moeten ten minste één keer in hun leven op bedevaart naar Mekka trekken, de zogenaamde hadj.

Spoetnik
20-07-05, 12:55
Deze topic is de afgelopen dagen al zeker 10 keer geplaatst :)

Goodnight
20-07-05, 12:55
Geplaatst door Spoetnik
Deze topic is de afgelopen dagen al zeker 10 keer geplaatst :) :hihi:

Ik loop achter?? :o

Spoetnik
20-07-05, 12:57
Nou vooruit.. 6 keer

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=147175&highlight=Tancredo
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=147223&highlight=Tancredo
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=147287&highlight=Tancredo
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=147121&highlight=Tancredo
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=147119&highlight=Tancredo
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=147317&highlight=Tancredo

wytze
20-07-05, 12:59
Geplaatst door Goodnight
:hihi:

Ik loop achter?? :o


kan je wel zeggen :D

Goodnight
20-07-05, 13:25
Is wel positief...voor mij dan.

dat betekent namelijk dat ik mijn prik verslaving aan het overwinnen ben :wohaa:

Als ik al niet eens weet wat er is gepost de afgelopen dagen. :stout:

JobHopper
20-07-05, 14:48
Geplaatst door Goodnight
De Verenigde Staten mogen een atoombom op de Arabische bedevaartsplaats Mekka gooien, indien islamitische terroristen Amerikaanse steden aanvallen met kernwapens. Dat vindt het Republikeinse congreslid Tom Tancredo, afgevaardigde voor Colorado. Tancredo deed zijn uitspraak tijdens een talkshow op de Amerikaanse radio.

Volgens een woordvoerder van de politicus was de uitspraak hypothetisch bedoeld. "We hebben een vijand zonder uniform of staat. Hoe kunnen we ze opjagen? Hoe kunnen we ze zo treffen dat ze afzien van hun moorddadige ideeën?", vroeg zegsman Will Adams zich af. Tancredo, die bekend staat als een ultra-conservatief die geen blad voor de mond neemt, liet later weten 'slechts wat ideeën te hebben geuit'.

Mekka is een voor moslims heilige plaats in Saoedi-Arabië. Zij die het zich kunnen veroorloven moeten ten minste één keer in hun leven op bedevaart naar Mekka trekken, de zogenaamde hadj.

'oog om oog, tand om tand'
Eigenlijk precies de insteek van de terroristen. ..

Laten we hopen dat het nooit waarheid wordt.

mireille
20-07-05, 19:29
Het zou anders wel praktisch zijn moest de ka'aba in miljoenen stukjes geschoten worden: kan iedereen zo'n stukje thuis houden om errond te lopen, en hoeven ze niet meer naar Mekka te gaan.