PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Terroristen willen Europese homo's treffen'



Tafey Lewis
20-07-05, 14:33
Vooraanstaande Europese homoactivisten hebben bedreigingen ontvangen van extremistische moslims. De Britse homobeweging LGBT (Lesbian, Gay, Bisexual, and Transgender) heeft gemeld dat hun voormannen door moslimfundamentalisten met de dood zijn bedreigd. Homo-uitgaansgelegenheden en gay pride feesten zouden een belangrijk doelwit zijn voor terreuraanslagen.

Niet alleen in Groot-Brittannië heeft men dergelijke bedreigingen ontvangen, ook in Nederland, Spanje en Duitsland zijn homoactivisten met de dood bedreigd. In deze landen kiezen de betrokkenen er echter voor de dreigementen in verband met het onderzoek niet publiekelijk te maken.

De Britse homorechtenbeweging OutRage waarschuwt dat homobars en homo-evenementen op hun hoede moeten zijn. ''Elke gay-bar en elk gay-feest zou een permanente controle moeten invoeren op mensen die verdacht zijn, die een vreemd pakje of een rugzak bij zich hebben of die erg dik zijn gekleed. Extremistische moslims hebben nu eenmaal meer dan boosaardige gevoelens in de richting van homoseksuelen. In hun opvattingen dienen homo's gedood te worden en zijn ze hét voorbeeld van de ontspoorde westerse maatschappij. Homo's zijn het volgende doelwit en we hebben geen tijd voor zelfvoldaanheid'', zo laat OutRage-voorman Peter Tatchell weten.

Volgens Tatchell, die zelf ook bedreigd is, zijn de bedreigingen die hij heeft kunnen inzien ''slechts het topje van de ijsberg'' Als het aan de radicale moslims ligt ''zullen in Europa nog heel wat homovoormannen worden onthoofd en in stukken gesneden zoals dat hoort volgens de sharia.''

mulan
20-07-05, 14:35
Heb je dit net zelf geschreven :vreemd:

Bofko
20-07-05, 14:46
Ben benieuwd hoe serieus dit bericht is.

Umarvlie
20-07-05, 14:48
Geplaatst door Bofko
Ben benieuwd hoe serieus dit bericht is.

Aangezien de homos niets gedaan hebben in Iraq denk ik dat het (behalve het nu al aanwezige poten-rammen) wel los zal lopen...

ronald
20-07-05, 14:50
Geplaatst door mulan
Heb je dit net zelf geschreven :vreemd:


Niet ter zake doende. Kijk zelf op de website van LGBT.

Bofko
20-07-05, 14:52
Geplaatst door Umarvlie
Aangezien de homos niets gedaan hebben in Iraq denk ik dat het (behalve het nu al aanwezige poten-rammen) wel los zal lopen...

Dat is dus nog maar de vraag. Dit zou een rechtstreeks terreur-aanslag op de westerse levenswijze zijn, en Irak, Afghanistan en Palestina vervallen dan als legitimatie.
Vooralsnog neem ik het bericht niet serieus.

mulan
20-07-05, 14:54
Geplaatst door ronald
Niet ter zake doende. Kijk zelf op de website van LGBT.

Hmm nee heb ik niet echt zin in.

AARDIG
20-07-05, 14:56
Ik kan het niet op google terugvinden. Misschien dat een link de geloofwaardigheid naar voren brengt.

Maar hoe dan ook. Het is wel verdacht. Een argument dat door ratiogebruikende mensen gebruikt werd om uit te leggen dat de oorzaken vooral liggen in het feit dat VS en GB oorlog voeren in het MO, was waarom de terroristen geen homobars bombardeerden.

Dat daar een directe reactie op komt vind ik echt suspicious.

Mark
20-07-05, 16:13
http://frontpage.fok.nl/nieuws/56081

Soldim
20-07-05, 16:22
Geplaatst door Mark
http://frontpage.fok.nl/nieuws/56081

En dit (http://outrage.nabumedia.com/pressrelease.asp?ID=301) is het originele Engelse pers bericht.