PDA

Bekijk Volledige Versie : vrouw om voor me te koken

langlekker
20-07-05, 23:41
--------------------------------------------------------------------------------

Ik zoek een vrouw die er van houdt om gedomineerd te worden.
Feministen zijn bij mij niet welkom. Ik wens geen discussie, je doet wat ik zeg.
Als je mijn huis schoon houdt en voor me kookt en kindjes voor me baart,
doe ik alles voor je.

Ik zal een man voor je zijn en zorgen dat je niks te kort komt.
Geen discussie gewoon man en vrouw. Ieder zijn rol.
Ja, Lekker ouderwets. Heb je daar wat op tegen: opzouten! Sluit je dan aan bij de rest van de feministen in het land.

Dat gedoe van kook jij of kook ik. Niks daarvan. Jij kookt, klaar uit.
Ik werk en breng brood op de plank. Heb je daar wat op tegen; opzouten
zoek een andere topic van watjes die hun vrouwelijke kant willen ontdekken.
Ik ben een man van de mannelijkste soort.

Als ik uit mijn werk komt wil ik rust, mijn taak zit dan op.
En als ik in een goed bui ben, wil ik wel eens een keer naar jou gezeik luisteren.
Voor de rest laat je me met rust.
In bed ben ik onverzadigbaar. ik ben onvermoeibaar.
Dus geen hoofdpijn excuus.

Verder ben ik eeuwig trouw en zal al de zware taken op me nemen.
Ik kijk niet naar andere vrouwen, jij bent de mijne en ik ben ook de mijne.

En denk niet dat als je een lekker ding bent, je anders zal worden behandeld,
lekker belangrijk, ik ben ook een lekker ding.
En je denkt natuurlijk, hoe zit het met de positie van de vrouw... Nou ik ken maar 1 positie en dat is mijn lievelingspositie.

Graag serieuze reacties, anders; OPZOUTEN
Pm me als je mijn nummer wilt om me te leren kennen

Imperatrice
20-07-05, 23:48
keep on dreamin' :fpuh:
Misschien wilt je nicht in de bergen wel zo'n tiran als man like you:ego:

bnija nadoria
22-07-05, 12:38
:fpuh:
Hahahahaahhahahahahahahahhahahaha sorry hoor moest er even uit...........................

SkarWaha
24-07-05, 16:48
Geplaatst door langlekker
--------------------------------------------------------------------------------

Feministen zijn bij mij niet welkom. Ik wens geen discussie, je doet wat ik zeg.
doe ik alles voor je.

Ja, Lekker ouderwets. Heb je daar wat op tegen: opzouten! Sluit je dan aan bij de rest van de feministen in het land.

En als ik in een goed bui ben, wil ik wel eens een keer naar jou gezeik luisteren.

En je denkt natuurlijk, hoe zit het met de positie van de vrouw... Nou ik ken maar 1 positie en dat is mijn lievelingspositie.

Ik kan alleen frietjes bakken sorry jongen ,
veel succes verder :stomp:

http://img351.imageshack.us/img351/3874/3615116re.gif (http://imageshack.us)http://img351.imageshack.us/img351/3874/3615116re.gif (http://imageshack.us)http://img351.imageshack.us/img351/3874/3615116re.gif (http://imageshack.us)

hanan-antwerpen
25-07-05, 19:14
Whahahahahahahahahahahahaha :gniffel:

Zeg je brengt me op ideeën, ik heb hier ergens een illegale nicht rondlopen die er alles voor zou doen om aan papieren te geraken en ben er zeker van dat ze er ook totale gehoorzaamheid mee zal bedoelen... Geïnteresseerd??? Ge laat maar iets weten hé!

langlekker
25-07-05, 19:19
Geplaatst door hanan-antwerpen
Whahahahahahahahahahahahaha :gniffel:

Zeg je brengt me op ideeën, ik heb hier ergens een illegale nicht rondlopen die er alles voor zou doen om aan papieren te geraken en ben er zeker van dat ze er ook totale gehoorzaamheid mee zal bedoelen... Geïnteresseerd??? Ge laat maar iets weten hé!
en dan die kan ik ook zat krijgen in maroc en dan als ze hier zijn krijgen ze vleugels

hanan-antwerpen
25-07-05, 23:21
Maar het voordeel aan mijn nicht is dat ze hier al een tijdje is en al "aangepast" is :stout:

langlekker
25-07-05, 23:30
Geplaatst door hanan-antwerpen
Maar het voordeel aan mijn nicht is dat ze hier al een tijdje is en al "aangepast" is :stout:
nehh ga maar ergens anders reclame maken voor je nichtje
zat kerels die ze voor de gek kan houden op deze aardbol

hanan-antwerpen
25-07-05, 23:36
nehh ga maar ergens anders reclame maken voor je nichtje
zat kerels die ze voor de gek kan houden op deze aardbol

dat was maar om te lachen hoor, wil je echt ni koppelen hoor :corcky:

youna
08-08-05, 21:55
goed idee direct zeggen wat je wilt dan komen er later geen problemen van l

langlekker
24-08-05, 12:15
:)

TeTouaNia_PuRa
17-09-05, 20:57
Hhahahahaahahahahaha... lieverd, jij hebt gewoon een berggeit nodig... :o

Cherry Bo
17-09-05, 21:08

doe ik alles voor je.

:haha: !!

http://www.demooisteanimaties.com/mensen3/tj1.gif

:blowen:

Saysay25
20-09-05, 14:13
jah, je bent eerlijk vanaf het begin.

nou die zal je wel vinden hoor. :nijn:

casagirl
29-09-05, 19:06
Normaliter reageer ik niet op al deze verhalen, maar vind ik het gewoon leuk om te lezen wat mensen kwijt willen. Maar toen ik jou bericht zag staan dacht ik nou zeg hier moet ik toch wel even op reageren, want volgens mij leeft deze jongen in the middle of knowhere. OP zich hou ik wel van dominante jongens, maar aan de andere kant moet je toch wel ooit vn de uitdrukking "voor wat hoort wat" hebben gehoord toch? Je wenst geen discussie, dan wordt het toch allemaal te eentonig als jij maar alles kan zeggen en de vrouw het allemaal in haar zelf moet proppen, dat houdt toch nooit stand. Ooit zal de bom dan ontploffen. Ik kan mij voorstellen dat jij graag wil werken en je toekomstige vrouw inchaallah voor het huishouden zorgt, maar dan is het toch ook goed dat je zo nu en dan voor haar klaarstaat en haar ook verlost van de dagelijkse sleur. Dat je het over topics van watjes hebt, vind ik absurd, want je bent echt geen man als je denkt dat je dominant over moet komen of als alles op jou manier moet gebeuren. Een man is iemand die goed voor zijn vrouw zorgd en met haar haar zorgen bespreekt en haar gevoel laat uiten en zeker niet die opstelling van jij doet wat ik zeg en daarmee uit. Weetje wel dat jij je vrouw moet liefhebben en voor haar klaar moet staan en als ze ergens mee zit dat je het dan met haar bespreekt en natuurlijk is iedere vrouw het wel eens oneens met haar man, dan vind ik dat dat ook wel gezegd kan worden, dat is toch een opluchting en zo leer je elkaar alleen maar beter kennen. Waarom denken jullie mannen nou altijd dat de vrouwen zeiken, nee wij zeiken niet dat doen jullie.

Goed als ik me moet aansluiten bij de rest van de feministen in het land dan zou jij je moeten aansluiten bij de rest van de extremisten vande Taliban. Hoef jij je baard ook niet meer af te scheren, want daar zou jij ook te lui voor zijn.

Ik wacht je reactie af.......

concorde
11-11-05, 16:32
Ik zou graag willen reageren op het bericht "Vrouw om voor me te koken". Ik ben een man, maar wel een echt watje. Ik kook dus zelf. En ik kan l e k k e r koken, al zeg k het zelf.
Ik ga op een heel andere wijze met vrouwen (vooral Moslima's) om. Ik vind het leuk om dergelijke vrouwen op een prettige manier uit te dagen. Als ik in de trein zit met mijn lipstick op, dan zie je die vrouwen kijken en denken "Jééétje, zoiets heb ik nog nooit gezien". Ik probeer altijd te achterhalen of er niet een vrouw tussen zit die iets leuks met mij wil beginnen. Overigens ter geruststelling en verduideling: ik ben abslouut geen homosexuele man. Ik ben een zachtaardige man, en niet iedere zachtaardige man is een homosexueel. Tijdens een theaterbezoek in Breda heb ik de gehele tijd oogcontact gemaakt met een vrouw die optrad als lid van het Kiev-koor. Aan het einde van het optreden keek ze me aan en bleef ze me aankijken met een onweerstaanbaar mooie glimlach op haar gezicht. Schitterend. Misschien iets voor de plaatser van het bericht "Vrouw om voor me te koken" om eens te beseffen dat een vrouw een heel leuke, waardevolle, intelligente en interessante schepping is.
Voor om te koken en de sex, neen ........ daarvoor is de Vrouw een veel te mooi en waardevol schepsel. Probeer een Vrouw eens te waarderen. Dan wordt het leven als man zijnde pas echt leuk.

zoefzoef
12-11-05, 08:09
succes met zoeken lang lekker.denk niet dat je haar vinden gaat.jij bent het type man waar iedere moeder voor waarschuwt.probeer eens te kijken naar hoe de profeet met zijn vrouwen omging...kan je heeeeeel veeeel van leren. :rolleyes:

nayad
18-11-05, 21:30
een vraag WAAR BEN JE OPGEVOED? en in welk jaar je moet meer omgaan met concorde dat is pas een man jij bent een tiran een vrouw is het mooiste scheepsel op de wereld,, loser ik vindt u maar een ezel excuseer een ezel behandeld zijn ezelin nog veel liefdevoller ik vindt u ronduit walgelijk :motorzaag

langlekker
30-04-06, 03:40
laat je na kijken bij de zielenknijper

Nelis70
01-05-06, 13:14
Geplaatst door casagirl
Normaliter reageer ik niet op al deze verhalen, maar vind ik het gewoon leuk om te lezen wat mensen kwijt willen. Maar toen ik jou bericht zag staan dacht ik nou zeg hier moet ik toch wel even op reageren, want volgens mij leeft deze jongen in the middle of knowhere. OP zich hou ik wel van dominante jongens, maar aan de andere kant moet je toch wel ooit vn de uitdrukking "voor wat hoort wat" hebben gehoord toch?

ik niet, ik ken alleen de uitdrukking: voort wat, hoort wat.

Je wenst geen discussie, dan wordt het toch allemaal te eentonig als jij maar alles kan zeggen en de vrouw het allemaal in haar zelf moet proppen, dat houdt toch nooit stand. Ooit zal de bom dan ontploffen. Ik kan mij voorstellen dat jij graag wil werken en je toekomstige vrouw inchaallah voor het huishouden zorgt, maar dan is het toch ook goed dat je zo nu en dan voor haar klaarstaat en haar ook verlost van de dagelijkse sleur. Dat je het over topics van watjes hebt, vind ik absurd, want je bent echt geen man als je denkt dat je dominant over moet komen of als alles op jou manier moet gebeuren. Een man is iemand die goed voor zijn vrouw zorgd en met haar haar zorgen bespreekt en haar gevoel laat uiten en zeker niet die opstelling van jij doet wat ik zeg en daarmee uit. Weetje wel dat jij je vrouw moet liefhebben en voor haar klaar moet staan en als ze ergens mee zit dat je het dan met haar bespreekt en natuurlijk is iedere vrouw het wel eens oneens met haar man, dan vind ik dat dat ook wel gezegd kan worden, dat is toch een opluchting en zo leer je elkaar alleen maar beter kennen. Waarom denken jullie mannen nou altijd dat de vrouwen zeiken, nee wij zeiken niet dat doen jullie.

Goed als ik me moet aansluiten bij de rest van de feministen in het land dan zou jij je moeten aansluiten bij de rest van de extremisten vande Taliban. Hoef jij je baard ook niet meer af te scheren, want daar zou jij ook te lui voor zijn.

Ik wacht je reactie af.......

fatiyah
01-05-06, 19:28
Dit is echt het ultieme voorbeeld van de stereotype marokkaans man-beest!

Is jouw bericht een grapje ofzo? Whahaha ik heb er in iedergeval smalend om gelachen!

Volgens de Islam is een vrouw een parel..........ooit van gehoord?

Heb je uberhaupt wel begrepen wat er in de koran staat?

Insha-allah ga je bezinnen in hemelsnaam en handel meer uit je geloof. Dan leer je het echte leven waarderen.
Allah zal je transformatie zien en een vrouw schenken die jou echt toebehoort.

Want die oertijd illusies die jij hebt......zijn toch echter van voor de openbaring!

Ik ben bereid je wel het een en ander bij te spijkeren!

Naadiaa25
17-05-06, 21:40
....jeetje, toen ik dit las toen dacht ik in eerste instantie dit is een grap. Maar uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat het niet zo is, gezien je emoties, gezien je intellectueelheid in deze topic.

In ieder geval heb ik de ideaale goedkope oplossing voor je. Je wilt iemand die naar je luistert geen discussie met je aangaat etc het enige nadeel aan mijn oplossing is dat ze niet kan koken, maar daar heb ik ook ietss voor bedacht, kijk je gaat elke dag gewoon afhalen.

En de oplossing, de ideale vrouw, ga je binnenkort leren kennen. ga maar naar www.opblaaspop.nl........hahaha het leuke is dat je zelf nog je voorkeur kunt geven, qua kleuren, kleding, omvang etc........nou is iedereen gelukkig.

Wij hoeven zulke onzinnige teksten niet meer aan te horen........en jij bent tevreden met je opblaasbare oplossing......hahahaah.

Veel succes en leef nog lang en gelukkig.

MissPerlaBrilla
02-06-06, 13:59
Excuseer me maar jij bent een

...

regelrechte KLOOTZ*K

Ik hoop insha'allah dat je inziet dat vrouwen geen SLAVEN of DIENSTMEIDEN zijn maar mensen van vlees en bloed zijn hé,,

Je hbt dnkik gn opvoeding 'Layster' gehad,, of je bnt door je extrimistische vader ofzo opgevoed!!

Want ik dnk als je moeder eens wist wat voor maf je bnt hé,,

Zou ze zich zwaaar voor schamenn,,.

Wilii ik schaam me voor jouw,, manman!

Hb je gn greintje respect of schaamte?!

Ik vraag mijn eigen nog altijd af wat er in je hoofd rondspookt?

Je dnkt toch niet dat je een intelligent vrouw zult vinden die (jouw)
volgens jou voldoet voor een echte vrouw.

Want weet je als jij die 'Berggeit' hbt gevonden,, is dat een vrouw die geen ziel en geen mond heeft.

Koken,
kuisen
kindjes baren
sex

Daar is de vrouw niet voor gemaakt!!

"Ik zal een man voor je zijn en zorgen dat je niks te kort komt."

Wat voor zin is dit,, ???

Als je echt een man waart hé,, zou je meer respect vertonen,,
en wat "niks te kort komt"---> elke vrouw zou vnalles tekort bij jouw komen,, bv. Liefde, Respect, Een partner die altijd voor haar zou klaarstaan!

Jij bnt zkrr een Dino!!

Want dat kuisen, kinderen baren, eten klaarmaken, mondje toehoude bestaat niet meeeeeer!!!!

Al 20 eeuwen niet meer...
Ps. Mijn nichtjes die beide rechten hebben gestudeert(dus geen domme meiden zijn.) lachen je uit!!

Insha'Allah vindt je die berggeit -die na ze haar papieren heeft gekregen van je scheidt,, dan kun je terug een berggeit gaan zoeken,, die opnieuw vn je scheidt enz.- en kom je niets tekort.

Behalve liefde enz. tuurlijk, maar dat is toch niet belangrijk voor je hé.

Ohja,, gn enkel meisje houdt vn dominante mannen,

Espero que entiendas que no estás fresco,

Maldición, estoy avergonzado para ser marroquí, como ti

Adios, anormal!

nacht_1001
03-06-06, 09:49

doe ik alles voor je.

:haha: Nou breekt mijn klomp!
Best grappig al zeg ik het zelf. Maar helaas voor jou kan ik alleen een eitje bakken en ben ik een feminist, daarbij komt dat ik alleen van dominante mannen hou in bed, daar buiten horen ze mij te gehoorzamen!

Deze overheerlijke, lekkere, ó zo mooie, schoonheid van een vrouw gaat aan jouw neus voorbij!:wijs: