PDA

Bekijk Volledige Versie : Allochtonen verantwoordelijk voor uitsterven roodharigen & blondjes



Zwarte Schaap
22-07-05, 04:37
Aantal roodharigen neemt af

NIJMEGEN | Roodharigen behoren tot een minderheid die jaarlijks kleiner wordt. De multiculturele samenleving heeft de dominante 'bruinhaar-genen' flink laten toenemen; daardoor krijgt rood haar op den duur geen schijn van kans meer.

Volgens pessimistische biologen en erfelijkheidsdeskundigen zijn de échte roodharigen, die met een blanke, doorzichtige huid en sproeten, over vijftig jaar uit het straatbeeld verdwenen. De optimisten denken dat het nog 'n paar honderd jaar zal duren, maar verdwijnen doen ze onherroepelijk.

"Om het aantal roodharigen enigszins in stand te houden, zou je een soort gericht voortplantingsprogramma moeten beginnen. Ondenkbaar natuurlijk, maar het zou wel werken", zegt klinisch moleculair geneticus Erik Sistermans van de Nijmeegse Radboud Universiteit. "We zien straks weliswaar geen rood haar meer, maar het gen blijft wel aanwezig. Daardoor zullen er altijd wel wat roodharigen over blijven." Door de vermenging van rassen zullen volgens Sistermans ook natuurlijk blond haar en blauwe ogen zeldzamer worden. | GPD


Bron: Haagse Courant 22/07/05

observer
22-07-05, 07:57
het is genocide op een globale schaal

Het_Is_Lent
22-07-05, 08:36
Ach, er is nog altijd zoiets als haarverf :baard:.

L@vita

Eke
22-07-05, 08:45
Allochtonen verantwoordelijk ???

OOOOOooooo, Zwarte Schaap ! Mag de andere partner ook niet verantwoordelijk zijn ?

Daarbij denk ik dat er in de toekomst blondjes en roodharigen zullen blijven bij de veelbetalenden..aan de genenbank.
Die zal medisch optreden bij ernstige erfelijke ziekten, maar er zal een arts ontsporen voor pret-genen!

Daar zullen krullen ook bij horen :)

jan1974
22-07-05, 09:05
Voor sommige dieren die bijna uitsterven heb je speciale fokprogramma's.

assassijn
22-07-05, 13:06
Binnenkort m'n haar maar eens een rood kleurtje geven.
Ik zou het erg vinden als er straks geen roodharigen meer zouden zijn, dus geef ik mijzelf op als vrijwilliger voor het voortplantingsprogramma.
Ik weet het, maar iemand moet het doen.

delirious
22-07-05, 13:13
Geplaatst door assassijn
Binnenkort m'n haar maar eens een rood kleurtje geven.
Ik zou het erg vinden als er straks geen roodharigen meer zouden zijn, dus geef ik mijzelf op als vrijwilliger voor het voortplantingsprogramma.
Ik weet het, maar iemand moet het doen.

Jij bent toch een blond-babe man :hihi:

assassijn
22-07-05, 13:33
Geplaatst door delirious
Jij bent toch een blond-babe man :hihi:

Ik weet het. Het is ook allemaal in het belang van het voortbestaan van de roodharigen. Ik zal er zeker niet van genieten om ongeremde seks zonder verplichtingen te hebben met honderden roodharige vrouwen.

delirious
22-07-05, 13:34
Geplaatst door assassijn
Ik weet het. Het is ook allemaal in het belang van het voortbestaan van de roodharigen. Ik zal er zeker niet van genieten om ongeremde seks zonder verplichtingen te hebben met honderden roodharige vrouwen.

:haha:

Rabi'ah.
22-07-05, 13:34
Geplaatst door assassijn
Ik weet het. Het is ook allemaal in het belang van het voortbestaan van de roodharigen. Ik zal er zeker niet van genieten om ongeremde seks zonder verplichtingen te hebben met honderden roodharige vrouwen.

Guttegut wat een ontroerend altruïsme. :rolleyes:

David
22-07-05, 13:39
Geplaatst door Rabi'ah.
Guttegut wat een ontroerend altruïsme. :rolleyes:


Er bestaan nog oprecht goede mensen!

Paco.x
22-07-05, 13:40
Ik weet het. Het is ook allemaal in het belang van het voortbestaan van de roodharigen. Ik zal er zeker niet van genieten om ongeremde seks zonder verplichtingen te hebben met honderden roodharige vrouwen.

Euhm... veronderstellend dat jij overwegend donkerhaar-genen hebt, is dat dan toch nou juist wat het voortbestaan der roodharigen bedreigt...
:wtf:

Seif
22-07-05, 13:52
Ik heb echt rood haar.

En ik moet zeggen, de vrouwtjes zijn er dol op. :stout:

Soldim
22-07-05, 16:50
Geplaatst door Zwarte Schaap


Volgens pessimistische biologen en erfelijkheidsdeskundigen zijn de échte roodharigen, die met een blanke, doorzichtige huid en sproeten, over vijftig jaar uit het straatbeeld verdwenen. De optimisten denken dat het nog 'n paar honderd jaar zal duren, maar verdwijnen doen ze onherroepelijk.


Over vijftig jaar !!?? Dat betekend dus dat alle roodharigen binne 50 jaar zullen overlijden.... :(

Ze weten weinig over levensverwachtingen, daar bij die Haagse Courant.

Eke
22-07-05, 17:01
Geplaatst door Soldim
Over vijftig jaar !!?? Dat betekend dus dat alle roodharigen binne 50 jaar zullen overlijden.... :(

Ze weten weinig over levensverwachtingen, daar bij die Haagse Courant.


Soldim, ook roodharigen worden grijs....helaas.

Soldim
22-07-05, 17:06
Geplaatst door Eke
Soldim, ook roodharigen worden grijs....helaas.

Ik heb altijd het (jaloerse!!) gevoel dat zowel grijs worden als kaal worden langzamer gaat bij roodharigen :boos:

Eke
22-07-05, 17:13
Geplaatst door Soldim
Ik heb altijd het (jaloerse!!) gevoel dat zowel grijs worden als kaal worden langzamer gaat bij roodharigen :boos: :rood:

verdraaid, ik denk het ook !

Wide-O
22-07-05, 17:53
Geplaatst door assassijn
Binnenkort m'n haar maar eens een rood kleurtje geven.
Ik zou het erg vinden als er straks geen roodharigen meer zouden zijn, dus geef ik mijzelf op als vrijwilliger voor het voortplantingsprogramma.
Ik weet het, maar iemand moet het doen.

Ik bewonder je zelfopoffering, I really do :hihi:

gh.wille
22-07-05, 18:30
Geplaatst door assassijn
Ik weet het. Het is ook allemaal in het belang van het voortbestaan van de roodharigen. Ik zal er zeker niet van genieten om ongeremde seks zonder verplichtingen te hebben met honderden roodharige vrouwen.

Niks bijzonders , weet je nog wat A.Hitler wou fokken ?

De Super Germaan !
Jammer voor hem is hij daar niet in geslaagt,en wat de ,,Homo Sapiens betreft, heb ik al eerder geschreven , als we het nog ff volhouden , dan is er over 500 jaar nog maar een soort , en voor de echte liefhebbers, nog 1000 jaar erbij , want dan is er haast geen onderling verschil meer , hoef je ook geen bonje meer te krijgen.
:melig: