PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanslag Egypte, 83 doden and counting



Mill
23-07-05, 11:53
Ah toch: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=147591

Sorry, wis deze maar.

Mark
23-07-05, 11:53
Geplaatst door Mill
____________________________


Laat ik het spits afbijten: Het is de schuld van het Westen!

:mad:

:haha:

slome, ik heb allang uitgelegd waarom de doden allemaal terechte doelwitten waren...

de topic staat nog op de front page!

Mill
23-07-05, 11:57
Geplaatst door Mark
:haha:

slome, ik heb allang uitgelegd waarom de doden allemaal terechte doelwitten waren...

de topic staat nog op de front page!

Ik zeg toch sorry man!

Grmmblgrmbl...ik stond om 6 uur vanochtend nog op de dansvloer de zielloze weke atheistische westerse hedonist zonder eer en moraal uit te hangen, en nu ben ik even minder scherp. Mag het even?

Mark
23-07-05, 11:59
Geplaatst door Mill
Ik zeg toch sorry man!

Grmmblgrmbl...ik stond om 6 uur vanochtend nog op de dansvloer de zielloze weke atheistische westerse hedonist zonder eer en moraal uit te hangen, en nu ben ik even minder scherp. Mag het even?

bah, ik was vorige week nog tot 7 uur s ochtends bij jouwwww in de stad vanwege een of ander 5 daags dance festival, ik ben nog ouder ook, maar hoor je mij klagen?

vanavond mijn laatste zaterdagavond in nederland dus ik ga ook wel wat leuks doen :)

Mill
23-07-05, 12:03
Geplaatst door Mark
bah, ik was vorige week nog tot 7 uur s ochtends bij jouwwww in de stad vanwege een of ander 5 daags dance festival, ik ben nog ouder ook, maar hoor je mij klagen?

vanavond mijn laatste zaterdagavond in nederland dus ik ga ook wel wat leuks doen :)

Vanavond driejarig bestaan Electronation in Paradiso, ouwe. Perfect feestje, zowel voor een danspas als een aanslag.

Mark
23-07-05, 12:05
Geplaatst door Mill
Vanavond driejarig bestaan Electronation in Paradiso, ouwe. Perfect feestje, zowel voor een danspas als een aanslag.

hmmm electro? beetje slome boel :) Ik vond underworld ook al wat tegenvallen, melkweg as leuker vorige week.

ik denk dat ik rotterdam maar eens inga of den haag als ik echt geen zin heb om ver te gaan...

Mill
23-07-05, 12:08
Geplaatst door Mark
hmmm electro? beetje slome boel :) Ik vond underworld ook al wat tegenvallen, melkweg as leuker vorige week.

ik denk dat ik rotterdam maar eens inga of den haag als ik echt geen zin heb om ver te gaan...

Slome boel, maar wel een babe-magnet zonder weerga. :roker:

Mark
23-07-05, 12:11
Geplaatst door Mill
Slome boel, maar wel een babe-magnet zonder weerga. :roker:

hmmm ja vorige week was het inderdaad 90% mannen, was even bang dat ik een gaybar was binnengelopen ofzo :vreemd:

Mill
23-07-05, 12:13
Geplaatst door Mark
hmmm ja vorige week was het inderdaad 90% mannen, was even bang dat ik een gaybar was binnengelopen ofzo :vreemd:

5 Gays Off

Mark
23-07-05, 12:14
Geplaatst door Mill
5 Gays Off

zoiets ja hoewel Ritchie Hawtin wel goed draaide.

maar goed dit ging over die aanslag? hmm tja ik raak er alweer aan gewend hoor.

Mark
23-07-05, 12:22
Kan iemand ons trouwens even bijpraten?

was dit een aanval op een terecht doel ivm de irak oorlog

OF

is dit een geheime operatie van Israel

ik en benieuwd.

Spoetnik
23-07-05, 12:24
Ze haten de Egyptische vrijheid.. snap dat dan.

Mark
23-07-05, 12:27
Geplaatst door Spoetnik
Ze haten de Egyptische vrijheid.. snap dat dan.

oh ik dacht dat dit niks met eqypte te maken had? dat handjevol obers die dood zijn zijn gewoon collateral damage.

Spoetnik
23-07-05, 12:45
Geplaatst door Mark
oh ik dacht dat dit niks met eqypte te maken had? dat handjevol obers die dood zijn zijn gewoon collateral damage.

Toerisme is een belangrijke inkomstenbron voor Egypte.. aangezien "Al-Qaida" de corrupte regeringen in het midden-oosten omver wil werpen, lijkt me het dus een logisch doelwit. Economische verzwakking, plus de president "verkiezingen" die er aan zitten te komen in Egypte moet de weg vrij maken voor revolutie.

Gisteren was er ook al een explosie in Beirut.

Alqaida will chaos verspreiden in het midden oosten en toevalligerwijs is dat ook het doel van de Bush-junta..

Mark
23-07-05, 12:49
Geplaatst door Spoetnik
Toerisme is een belangrijke inkomstenbron voor Egypte.. aangezien "Al-Qaida" de corrupte regeringen in het midden-oosten omver wil werpen, lijkt me het dus een logisch doelwit. Economische verzwakking, plus de president "verkiezingen" die er aan zitten te komen in Egypte moet de weg vrij maken voor revolutie.

Gisteren was er ook al een explosie in Beirut.

Alqaida will chaos verspreiden in het midden oosten en toevalligerwijs is dat ook het doel van de Bush-junta..

jaaaaa dus.....? wat staat ons nog te wachten beste spoetnik?

Mill
23-07-05, 12:52
Geplaatst door Spoetnik
Toerisme is een belangrijke inkomstenbron voor Egypte.. aangezien "Al-Qaida" de corrupte regeringen in het midden-oosten omver wil werpen, lijkt me het dus een logisch doelwit.

Al-Qaeda? Lennart, je wordt oud.

Spoetnik
23-07-05, 12:57
Geplaatst door Mark
jaaaaa dus.....? wat staat ons nog te wachten beste spoetnik?

Chaos in het midden-oosten..

Spoetnik
23-07-05, 13:00
Geplaatst door Mill
Al-Qaeda? Lennart, je wordt oud.

Dat opleidingskamp in Iraq opgezet met dank aan de Amerikanen, doet haar werk goed..

JobHopper
23-07-05, 14:07
Geplaatst door Spoetnik
Dat opleidingskamp in Iraq opgezet met dank aan de Amerikanen, doet haar werk goed..

Dat daarmee de enige bron van inkomsten van de moslims in die regio totaal op dreigt te drogen, doet er waarschijnlijk niet toe...

Ach...ze kunnen misschien nog zand gaan verkopen aan de betonindustrie...

Spoetnik
23-07-05, 15:34
Geplaatst door JobHopper
Dat daarmee de enige bron van inkomsten van de moslims in die regio totaal op dreigt te drogen, doet er waarschijnlijk niet toe...


Dat is het doel domkop.. Geen revoluties als de situatie happy happy is...

En met dank aan de Amerikanen voor het opzetten van een enorm training en recruitment center voor "AlQaida" in Iraq.

Spoetnik
23-07-05, 15:36
Yemen is rijp voor revolutie:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/4707145.stm

Al Sawt
23-07-05, 21:30
Geplaatst door JobHopper
Dat daarmee de enige bron van inkomsten van de moslims in die regio totaal op dreigt te drogen, doet er waarschijnlijk niet toe...

Ach...ze kunnen misschien nog zand gaan verkopen aan de betonindustrie... Des te beter.

Kunnen we de grond onder onze despoten weg slaan. Toeristen komen toch terug.

kaassieforreal
23-07-05, 21:41
Geplaatst door Al Sawt
Toeristen komen toch terug.

Ik ga niet op een strand leggen zonder koud alcoholrijk pilsje en vrouwen in de buurt..

Al Sawt
23-07-05, 22:12
Geplaatst door kaassieforreal
Ik ga niet op een strand leggen zonder koud alcoholrijk pilsje en vrouwen in de buurt.. Je zal geen gemis vormen.

kaassieforreal
23-07-05, 22:19
Geplaatst door Al Sawt
Je zal geen gemis vormen.

Boeit me ook niet. Griekenland en Italie trokken me toch al meer, geef ik mijn geld lekker daar uit. Maar verder veel succes daar met je Islamitische heilstaatje