PDA

Bekijk Volledige Versie : "Justitie vindt afscheidsbrief moslima'



MO_NL
23-07-05, 12:12
"Justitie vindt afscheidsbrief moslima'

Justitie heeft een afscheidsbrief gevonden van een bekeerde moslima, die ervan wordt verdacht lid te zijn van de Hofstadgroep. Dat meldt het AD.

Belangrijke gebeurtenis
Martine van den O. kondigt in die brief een belangrijke gebeurtenis aan over 2 dagen. Wat die gebeurtenis zou zijn, wordt nog onderzocht. Het lijkt erop dat van den O. in de brief afscheid neemt van haar vriendin, Soumaya S.

Nouredine el F.
De brief werd gevonden na de arrestatie van S. en terreurverdachte Nouredine el F. Die werden vorige maand opgepakt in Amsterdam, toen ze met een doorgeladen machinegeweer in een auto zaten.

Hofstadgroep
El F. wordt gezien als één van de kopstukken van de Hofstadgroep. Hij is getrouwd met S. Die heeft bij haar zus geprobeerd adressen los te peuteren van politici. De zus werkt in een apotheek in Den Haag, waar een aantal politici cliënt is.

bron: rtl-nieuws

JobHopper
23-07-05, 12:52
Geplaatst door MO_NL
"Justitie vindt afscheidsbrief moslima'

Justitie heeft een afscheidsbrief gevonden van een bekeerde moslima, die ervan wordt verdacht lid te zijn van de Hofstadgroep. Dat meldt het AD.

Belangrijke gebeurtenis
Martine van den O. kondigt in die brief een belangrijke gebeurtenis aan over 2 dagen. Wat die gebeurtenis zou zijn, wordt nog onderzocht. Het lijkt erop dat van den O. in de brief afscheid neemt van haar vriendin, Soumaya S.

Nouredine el F.
De brief werd gevonden na de arrestatie van S. en terreurverdachte Nouredine el F. Die werden vorige maand opgepakt in Amsterdam, toen ze met een doorgeladen machinegeweer in een auto zaten.

Hofstadgroep
El F. wordt gezien als één van de kopstukken van de Hofstadgroep. Hij is getrouwd met S. Die heeft bij haar zus geprobeerd adressen los te peuteren van politici. De zus werkt in een apotheek in Den Haag, waar een aantal politici cliënt is.

bron: rtl-nieuws

24 juli...mmmm. Denk dat ik maar even met de fiets naar het werk ga...

the Wolves
23-07-05, 13:04
Hi,

Uit onderzoek is naar voren gekomen dat de zus STELSELMATIG heeft geweigerd om mee te werken aan het terrorisme.

Ik vind het zeer te bewonderen.

Groetjes.

Joesoef
23-07-05, 13:06
Geplaatst door JobHopper
24 juli...mmmm. Denk dat ik maar even met de fiets naar het werk ga...


Zondagen zijn dodelijk saai.

Mill
23-07-05, 13:08
De brief:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/partircestmourir.html

Joesoef
23-07-05, 13:10
Geplaatst door Mill
De brief:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/partircestmourir.html

Opeeens weet je het, je word propper op een van de costa's :).

vlegeltje
23-07-05, 13:23
Geplaatst door the Wolves
Hi,

Uit onderzoek is naar voren gekomen dat de zus STELSELMATIG heeft geweigerd om mee te werken aan het terrorisme.

Ik vind het zeer te bewonderen.

Groetjes.

Inderdaad.

Ze heeft hier toch ook geprikt dacht ik? Aardige meid voorzover ik het kon beoordelen. Als het dezelfde is.

Het is schandalig dat de media haar herkenbaar in de openbaarheid hebben gebracht. Ze wordt nu scheef aangekeken en zal haar baan vast wel kwijtraken...

Mill
23-07-05, 13:27
Geplaatst door the Wolves
Hi,

Uit onderzoek is naar voren gekomen dat de zus STELSELMATIG heeft geweigerd om mee te werken aan het terrorisme.

Ik vind het zeer te bewonderen.

Groetjes.

Zeer te bewonderen, zeer te bewonderen....

Moeten we mensen nu medailles geven als ze niet meewerken aan moord en doodslag?

Joesoef
23-07-05, 13:47
Geplaatst door Mill
Zeer te bewonderen, zeer te bewonderen....

Moeten we mensen nu medailles geven als ze niet meewerken aan moord en doodslag?


Wel eens gehoord van empathie?

Joesoef
23-07-05, 13:53
Hmmmm,



"A'dam wordt hel voor ongelovigen"
Op het internet is vrijdag een verklaring verschenen waarin een islamitische terreurgroep dreigt de komende dagen van Amsterdam een 'hel te maken'.
"Onze volgende aanvallen zullen een hel zijn voor de vijanden van God. Zij zetten een bloedige oorlog in gang tegen diegenen die de ongelovige Amerikanen in de regio steunen", aldus de groep die zegt aan al-Qaeda gelieerd te zijn.
De Brigades Abu Hafs al-Masri, zoals de groep heet, bedreigt ook Italië en Denemarken, die troepen hebben in Irak. Eerder deze week was er ook al een waarschuwing op internet gepubliceerd waarin ook Nederland werd bedreigd




Belangrijke gebeurtenis
Martine van den O. kondigt in die brief een belangrijke gebeurtenis aan over 2 dagen . Wat die gebeurtenis zou zijn, wordt nog onderzocht. Het lijkt erop dat van den O. in de brief afscheid neemt van haar vriendin, Soumaya S.


:gechoquee

Mill
23-07-05, 13:57
Geplaatst door Joesoef
Wel eens gehoord van empathie?

Empathie m'n ass. Ze had bij de eerste tekenen van onraad de hele rataplan bij de politie moeten aangeven met naam en toenaam.

mulan
23-07-05, 14:01
Geplaatst door Mill
Empathie m'n ass. Ze had bij de eerste tekenen van onraad de hele rataplan bij de politie moeten aangeven met naam en toenaam.

Ben blij dat ik geen familie van jou ben. Ik zou in eerste instantie gewoon het uit haar hoofd proberen te praten in plaats van bij de eerste de beste tekenen die helemaal op niets hoeven uit te lopen je familie lopen aan te geven bij de politie.

Mill
23-07-05, 14:10
Geplaatst door mulan
Ben blij dat ik geen familie van jou ben. Ik zou in eerste instantie gewoon het uit haar hoofd proberen te praten in plaats van bij de eerste de beste tekenen die helemaal op niets hoeven uit te lopen je familie lopen aan te geven bij de politie.

Uit haar hoofd praten ja. En daarna gaan d'r vriendjes vast bij de padvinderij. :)

nard
23-07-05, 14:17
Geplaatst door Mill
Empathie m'n ass. Ze had bij de eerste tekenen van onraad de hele rataplan bij de politie moeten aangeven met naam en toenaam.

Índerdaad. Zus of geen zus; 't is haar dure plicht haar te laten hangen.

Ik vraag me af of het achterhouden/niet melden van deze informatie al niet strafbaar is.

mulan
23-07-05, 14:18
Geplaatst door Mill
Uit haar hoofd praten ja. En daarna gaan d'r vriendjes vast bij de padvinderij. :)

Neej da denk ik niet,beetje naief van je.Ik heb t over haar als zus.Niet over haar vriendjes.Die vriendjes hebben ook mensen om hun heen die het goede kunnen doen.Het goede hoeft niet je familie aan te geven bij de politie zijn.Maar goed ik probeer me gewoon te bedenken als dat mijn zus zou zijn geweest.

Kid Capri
23-07-05, 14:41
Voor degenen die het is ontgaan: Martine van den O. is vorige maand samen met Nourdine el F. en Soumaya S. opgepakt. Dus die aanslag had 2 dagen na hun arrestatie moeten plaatsvinden.

Ik ben nu wel benieuwd wat ze had willen flikken...

:D

K.

mulan
23-07-05, 14:46
Geplaatst door Kid Capri
Voor degenen die het is ontgaan: Martine van den O. is vorige maand samen met Nourdine el F. en Soumaya S. opgepakt. Dus die aanslag had 2 dagen na hun arrestatie moeten plaatsvinden.

Ik ben nu wel benieuwd wat ze had willen flikken...

:D

K.


Ja ja ! Wishfull thinking heet dat jij vuile terrorist! :duivels:

Joesoef
23-07-05, 15:06
Geplaatst door Kid Capri
Voor degenen die het is ontgaan: Martine van den O. is vorige maand samen met Nourdine el F. en Soumaya S. opgepakt. Dus die aanslag had 2 dagen na hun arrestatie moeten plaatsvinden.

Ik ben nu wel benieuwd wat ze had willen flikken...

:D

K.


Flauw, boel verklappen :ego:

Joesoef
23-07-05, 15:07
Geplaatst door mulan
Ja ja ! Wishfull thinking heet dat jij vuile terrorist! :duivels:


Men maakt er terroristen van. Zijn niet meer dan doorgeslagen kinderen met veel fantasie en gevaarlijk speelgoed.

mulan
23-07-05, 15:25
Geplaatst door Joesoef
Men maakt er terroristen van. Zijn niet meer dan doorgeslagen kinderen met veel fantasie en gevaarlijk speelgoed.

Ja hij heet niet voor niets "Kid". :o