PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw zoekt intelligente openminded Arabische man

Draweeya
23-07-05, 14:49
.

Fessie
24-07-05, 15:52
Je had de titel van je oproepje misschien beter kunnen veranderen in Vrouw zoekt speld in Hooiberg.

Draweeya
24-07-05, 21:17
.

Ins
24-07-05, 21:25
Geplaatst door Draweeya
Ik vraag me af of er Arabische mannen bestaan die zoals ik zijn:

Die het niet de godganse dag hebben over onbenullige zaken zoals of vrouwen een hoofddoekje moeten dragen, maar zich liever bezig houden met zaken die echt belangrijk zijn in het leven.

Mannen, die een intelligent gesprek niet uit de weg gaan.

Die oprecht geinteresseerd zijn in de ander.

Die zich kwetsbaar op kunnen stellen en daarbij dus ook het risico willen nemen om gekwetst te kunnen worden i.p.v. al bij voorbaat zich in te dekken. ( Je hebt immers geen garanties in het leven)

Die kunnen communiceren omdat zij weten dat communicatie de basis is van alle contact.

Die bewust omgaan met leven en de kwaliteit van hun leven.

Die weten dat vrouwen naast vrouw zijn, ook mens zijn, en dus niet perfect zijn.
|Die liefde kunnen geven MAAR ook kunnen ontvangen.

Die niet materialistisch zijn omdat anderen dan kunnen zeggen: Zo!, die heeft geld!

Die niet geven om status om zich zelfverzekerder te voelen.

Die oprecht lief zijn omdat het in hun karakter zit.

Die stabiel in het leven staan, wat overigens niet betekent dat je nooit fouten maakt.

Die er geen dubbele moraal op nahouden, omdat het gewoon makkelijk is.

Die actief zijn (sporten, duiken, wandelen, bewegen).

Die goed voor zichzelf zorgen omdat zij weten dat zij ook belangrijk zijn.

Die goed ontwikkeld zijn ( wat niet perse hoogopgeleid betekent!), en geinteresseerd zijn in wat er om hun heen gebeurt.

En die daarnaast ook nog duidelijke normen en waarden hebben...

Bestaan die? Reageer dan, want ik zoek je!
Ik: 31 jaar, lief, actief, goedverzorgd, ontwikkeld, sociaal, reislustig, prater, sportief.

Eup///Too late :jeweetog: Maar ze bestaan dus wel... :fparty:

Draweeya
24-07-05, 21:29
.

Ins
24-07-05, 21:53
Geplaatst door Draweeya
Shoot! ... balen zeg.
Zal ik me dan maar voor m'n kop schieten?

Of heb je nog een broer? ..... een oom dan misschien? Euhhhhhh... is je vader nog bij je moeder? Of die verre achteroom is ook okay.... als ze dan maar iets van je genen hebben, dan heb ik toch nog ergens een kans... toch...........?
Hehehehehe!

Hey, don't worry meid...Hij is een aantal jaren jonger dan jou, maar wel helemaal uniek in zijn familie...and I married him :Iluvu:

Ins
24-07-05, 21:57
Geplaatst door Ins
Hey, don't worry meid...Hij is een aantal jaren jonger dan jou, maar wel helemaal uniek in zijn familie...and I married him :Iluvu:

Maar ik denk ook dat je niet te idealistisch mag zijn...Een man ís het niet alleen, je kan hem ook maken...Dus je begint best met wat realistischere waarden en dan kan je nog altijd veel gedaan krijgen. Met de tijd en afhankelijk van je man leer je wel hoe en wat...En op die manier kan iedereen gelukkig zijn als het wat meezit.

Draweeya
24-07-05, 22:05
.

Ins
24-07-05, 22:12
Geplaatst door Draweeya
Waarom zou ik niet idealistisch mogen zijn? Ik heb toch ook wat te bieden? Ik neem geen genoegen met minder in die zin dat ik weet waar ik mee kan leven. Ik ga niet voor minder.

Ik vind een heleboel zaken niet belangrijk die een aantal andere vrouwen wel belangrijk vinden ( mooie auto, huis, luxe, schoonheid, status), maar als je als vrouw een man wil waar je een goed gesprek mee kan hebben, dan vind men je opeens te kritisch. Raar toch.
Ik wil straks niet in een relatie zitten, waar ik 's avonds mee in bed lig en me dan helemaal alleen voel. Is dat te idealistisch?

Nou dan maar idealistisch en vrijgezel blijven. Dan ben je beter af, dan met iemand zijn waar je voor kiest 'omdat je niet te idealistisch hebt willen zijn'.

Je bedoelt het vast heel goed, maar dit moest ik even kwijt.

Ik snap je wil, maar ik denk niet dat het een succesvolle houding zal zijn op lange termijn. Als jij verwacht van een man dat die zich kwetsbaar opstelt, dan moet je dat zelf ook kunnen.

Met idealistisch doelde ik op het lijstje dat je klaar hebt en waarmee je je zoektocht begint. Zo werkt het niet denk ik. Je vindt eerst een man en kijkt dan wat je eraan bevalt. Dan kom je ALTIJD tot de conclusie dat er dingen mankeren...Je schat in of het een haalbaar (herstel :p )proces is en begint eraan...of niet. Alles of niets loopt soms heel drastisch af, weet je...En ja: ik bedoel het goed.

Draweeya
24-07-05, 22:20
.

Ins
24-07-05, 22:42
Geplaatst door Draweeya
Natuurlijk, als ik een man tegenkom dan heb ik geen lijstje bij me waar je je eisen op afvinkt. Tuurlijk niet, je wordt gewoon verliefd, en daarna zie je pas dat hij alleen voor de tv wil hangen, of niet eerlijk is of wat dan ook.
Maar ben ook geen 18 meer, na je 30e weet je echt precies waar je mee kunt leven en waar niet mee.
Maar joh, kijk nou eens goed naar wat ik heb opgesomd, het zijn echt geen heel rare dingen. Eigenlijk zoek ik een doodnormale man. Hahahahaha!

Normaal...nog zo'n moeilijk woord. :blowen:

Draweeya
24-07-05, 22:47
Ja dat klopt, relatieve begrippen. Wat waarschijnlijk 'te idealistisch' voor jou is, is voor mij 'normaal'.

Fessie
26-07-05, 20:48
Geplaatst door Draweeya
Ja dat klopt, relatieve begrippen. Wat waarschijnlijk 'te idealistisch' voor jou is, is voor mij 'normaal'.

Wat voor jou normaal is, is voor grossomodo van de mensen te idealistisch ;)

Draweeya
27-07-05, 14:10
Ja en dat toont maar weer dat ik een aparte vrouw ben.
Ik ben niet van de mainstream. Wil me ook graag zo onderscheiden houden.

Geplaatst door Fessie
Wat voor jou normaal is, is voor grossomodo van de mensen te idealistisch ;)

Fessie
28-07-05, 21:07
Geplaatst door Draweeya
Ja en dat toont maar weer dat ik een aparte vrouw ben.
Ik ben niet van de mainstream. Wil me ook graag zo onderscheiden houden.

Weer een dame die denkt dat ze one of a kind is. :fplet:

DREAMER_FROM_BE
29-07-05, 19:40
Hallo,

Ik heb de discussie een beetje gevolgd en zie niet in waarom de dame niet mag zoeken naar haar ware, ze vraagt inderdaad niet veel.
Blijf zoeken en God zal je wel helpen bij je zoektocht.

Veel succes met je zoektoch en laat je door niemand van de wijs brengen.

Groetjes

donoxvan
29-07-05, 20:30
hi,

Ik kon het niet laten om hierop niet te reageren. Ik vind dat je best eisen mag stellen maar je moet zelf ook aan die eisen kunnen voldoen. Als jij het kan waarom zou de ander het niet kunnen ... meestal zijn het gewoon losers en dat moet je inderdaad niet in huis willen halen. Je moet je niet verlagen ze zijn je dan gewoonweg niet waard :terrorist weg ermee met die handel. Als je goed bent ben je gewoon goed en moet je niet naar anderen luisteren over hetgeen ze over je zeggen lekker belangrijk. Maar er zijn wel hele goede gentlemens aanwezig dus niet iedereen over een kam scheren maar ik ken jou soort en ik weet dat je dat niet doet ik ben ook van dat soort. En bij deze WE ZIJN GEWOON GOED. EINDE VERHAAL. :melig:

samir1
30-07-05, 14:55
hey leuke man van 29j en ik kan me wel terugvinden in u oproepje dus als je verder kennis wil maken stuur dan maar terug groetjes

MR.XXX
28-09-05, 16:46
je beschrijf mij gewoon, knap...Ik ken je nog niet eens..

Abdou123
29-09-05, 17:07
Dag Drawia

Wat een mooi nam .... ik wil graag een kennis met je maken,jij zult geen spijt van krijgen.
Ik ben een Arabier,de rest vertel ik aan jou volgend keer.
Serieusement, Abdou

lebanese
26-11-05, 10:44
damn vrouwen vrouwen vrouwen en hun eisen