PDA

Bekijk Volledige Versie : Man zwaait hond door de lucht



delirious
25-07-05, 15:39
AMSTERDAM - Een 37-jarige man uit het Noord-Hollandse Hoorn is zondag aangehouden wegens mishandeling van zijn hond. Ook uitte de man bedreigingen aan het adres van een 26-jarige vrouw die daar commentaar op had. Een 26-jarige vrouw zag rond 02:00 uur dat een man op het Kerkplein zijn aangelijnde hond aan riem door de lucht heen en weer zwaaide. Ook zag zij, samen met andere getuigen, dat hij de hond trapte.


De vrouw kon dit niet aanzien en liep op de man af. Ze beval hem hiermee te stoppen. De man was niet gediend van kritiek en uitte bedreigingen. Na de politie te hebben geïnformeerd kon de man worden aangehouden. De man wacht een proces-verbaal.

Nu.nl

Smerige dierenbeul, frustraties botvieren op een hond.







Ik neig te denken aan die kraanwagens in Iran

Mark
25-07-05, 15:43
die hond wilde zo graag in de zwaaimolen..... en dan ook nog kritiek krijgen van omstanders :(

Imperatrice
25-07-05, 15:46
Geplaatst door Mark
die hond wilde zo graag in de zwaaimolen..... en dan ook nog kritiek krijgen van omstanders :(

vandaar dat ik vorige keer kritiek kreeg toen ik mn schildpad aan een achtbaan voorstelde :hihi:

~Panthera~
25-07-05, 15:48
Gadverdamme, wat een smeerlap. :moe:

Nou, je bent wel een hele kerel als je zo je frustraties kwijt moet hoor. :fuckit2:

Mijn petje af voor die vrouw: voor hetzelfde geld had ie haar ook iets gedaan. :duim:

Bofko
25-07-05, 17:15
Ik ken wel de variatie van de blinde die op deze manier middels zijn blinde-geleide hond toch even wou ´rondkijken´.

gh.wille
25-07-05, 17:24
Geplaatst door delirious
AMSTERDAM - Een 37-jarige man uit het Noord-Hollandse Hoorn is zondag aangehouden wegens mishandeling van zijn hond. Ook uitte de man bedreigingen aan het adres van een 26-jarige vrouw die daar commentaar op had. Een 26-jarige vrouw zag rond 02:00 uur dat een man op het Kerkplein zijn aangelijnde hond aan riem door de lucht heen en weer zwaaide. Ook zag zij, samen met andere getuigen, dat hij de hond trapte.


De vrouw kon dit niet aanzien en liep op de man af. Ze beval hem hiermee te stoppen. De man was niet gediend van kritiek en uitte bedreigingen. Na de politie te hebben geïnformeerd kon de man worden aangehouden. De man wacht een proces-verbaal.

Nu.nl

Smerige dierenbeul, frustraties botvieren op een hond.







Ik neig te denken aan die kraanwagens in Iran

Dit keer ben ik het met je eens , denk ook niet dat de held dat bij een pittbul had geprobeerd !
:kwaad:
Wilders plijt voor straf vermeerdering , heeft ie toch gelijk op een punt.

Zwarte Kat
25-07-05, 18:08
Geplaatst door delirious
Ik neig te denken aan die kraanwagens in Iran

......Zodat die hond hoog door de lucht kan zwaaien

AARDIG
25-07-05, 18:32
Geplaatst door Zwarte Kat
......Zodat die hond hoog door de lucht kan zwaaien

Nee de dierenbeul.

delirious
25-07-05, 18:39
Geplaatst door AARDIG
Nee de dierenbeul.

Dacht hij de hond?

AARDIG
25-07-05, 18:48
Geplaatst door delirious
Dacht hij de hond?

Ik denk niet dat hij dat dacht. Meer als humor bedoelt denk ik :nerveus:

nard
25-07-05, 19:19
Wast een Afghaanse windhond?


:knipoog:

Yon-Rogg
26-07-05, 09:05
Of een gristen-hond?

:engel:

Vriend
26-07-05, 14:20
Potverdomme man de volgende keer wanneer ik een beetje te hard tegen mijn kat schreeuw krijg ik zeker de AIVD op mijn dak. Wat een onzin allemaal we draven echt te ver door en ja sommige honden zijn gewoon vervelend en die kun je niet hard genoeg slaan. Verdomde kuthonden... kijk ik word er nu zelf kwaad om ik ga mijn kat zoeken waar is die vervloekte duivelsgebroed!

GiovanniHN
26-07-05, 15:03
Dit doet me denken aan de film Gozu, waar Sho Aikawa een paranoïde gangster speelt. En in de beginscene zit hij in een café samen met andere gangsters. Het groepje zit naar de tv te kijken, maar Sho blijft naar buiten kijken, naar de kleine chihuaha die tegen het raam staat.

Er komen nog wat andere gangsters binnen en beginnen te praten, maar Sho zegt "Daar buiten zit een Yakuza-aanval hond". Hij staat op, stapt de deur uit. Pakt de hond af van zijn baasje, gooit het beest aan zijn hondenriem de lucht in, draait hem in het rond, gooit hem een paar keer op de grond en daarna tegen het raam. De bloedspetters zitten op het raam en iedereen kijkt naar hem met een blik van 'what the fuck'.

Geweldige film.

Vriend
26-07-05, 15:05
Geplaatst door GiovanniHN
Dit doet me denken aan de film Gozu, waar Sho Aikawa een paranoïde gangster speelt. En in de beginscene zit hij in een café samen met andere gangsters. Het groepje zit naar de tv te kijken, maar Sho blijft naar buiten kijken, naar de kleine chihuaha die tegen het raam staat.

Er komen nog wat andere gangsters binnen en beginnen te praten, maar Sho zegt "Daar buiten zit een Yakuza-aanval hond". Hij staat op, stapt de deur uit. Pakt de hond af van zijn baasje, gooit het beest aan zijn hondenriem de lucht in, draait hem in het rond, gooit hem een paar keer op de grond en daarna tegen het raam. De bloedspetters zitten op het raam en iedereen kijkt naar hem met een blik van 'what the fuck'.

Geweldige film.

Ik lees dat je een echte hondenliefhebber bent. :nerd:

GiovanniHN
26-07-05, 15:08
Geplaatst door Vriend
Ik lees dat je een echte hondenliefhebber bent. :nerd:


Gewoon meesterlijke film :ego:

Later wordt nog een man geëlectrocuteerd die impotent is en een soeplepel in zijn aars stopt om hem omhoog te krijgen. En hij valt eerst naar achteren, waardoor die lepel erg diep naar binnen gaat. En daarna valt er een kapote lamp tegen de lepel aan, waardoor hij onder stroom staat.

Zwarte Kat
26-07-05, 15:08
Geplaatst door Vriend
Ik lees dat je een echte hondenliefhebber bent. :nerd:


Hondenliefhebbers mogen van mijn part ook door de lucht gezwaaid worden.
Hoog en ver.......