PDA

Bekijk Volledige Versie : Gelogen over Lieuwe: 'Lieuwe van Gogh niet mishandeld'



Wizdom
28-07-05, 12:39
'Lieuwe van Gogh niet mishandeld'

Uitgegeven: 28 juli 2005 10:24
Laatst gewijzigd: 28 juli 2005 13:05

AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.

Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.


Veelvuldig contact

De politie Amsterdam liet in een eerdere reactie weten dat ze het verhaal van de ouders van Theo van Gogh bijzonder serieus neemt. Rechercheurs hebben donderdag contact gezocht met meneer en mevrouw Van Gogh. Volgens de politie is er na de moord op de regisseur veelvuldig contact geweest met de moeder van Lieuwe en heeft hij ook enige tijd beveiliging gehad.

Uitgebreid rechercheonderzoek heeft echter aangetoond dat van bedreiging en mishandeling door Marokkanen geen sprake is geweest, aldus een woordvoerder. Hij kan over die uitkomsten verder geen mededelingen doen.

Volgens de ouders van Van Gogh zou Lieuwe op straat zijn aangesproken toen hij de hond uitliet. Ze vroegen hem of hij Van Gogh heette, waarop de jongen nee zei. Daarop werd hij volgens de moeder van de regisseur toch in elkaar werd geslagen.

Gepest

Ook in de straat waar Theo van Gogh woonde, kwamen volgens het verhaal van de ouders Marokkaanse jongeren vragen waar Lieuwe woonde. De buren hebben toen de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, aldus de moeder van de vermoorde filmmaker. Op school is Lieuwe aan het einde van het jaar volgens haar man naar een andere klas in een ander gebouw overgeplaatst, omdat hij werd gepest met opmerkingen als "maar goed dat je vader dood is".

Goodnight
28-07-05, 12:41
nu wachten op de gefrustreerde prikkers die dit gaan ontkrachten :blij:

Wizdom
28-07-05, 12:44
Wat voor straf staat er ook al weer op tot het aanzetten tot haat op MASSA MEDIA NIVEAU...

gh.wille
28-07-05, 12:49
Geplaatst door Goodnight
nu wachten op de gefrustreerde prikkers die dit gaan ontkrachten :blij:

Ben ik ff blij met het antwoord dat ik gegeven heb !
En dat meen ik nog serieus ook .
:blij:

Wizdom
28-07-05, 12:50
Ik neem het NOVA zeer kwalijk dat zij meewerken aan het verbreiden van onderbuik gevoelens....

Indoctrinatie en stemmingmakerij...

delirious
28-07-05, 12:51
Geplaatst door gh.wille
Ben ik ff blij met het antwoord dat ik gegeven heb !
En dat meen ik nog serieus ook .
:blij:

;)

delirious
28-07-05, 12:51
Geplaatst door Wizdom
Ik neem het NOVA zeer kwalijk dat zij meewerken aan het verbreiden van onderbuik gevoelens....

Indoctrinatie en stemmingmakerij...

What about de Krant van zwakker NL.

JobHopper
28-07-05, 12:52
Geplaatst door Wizdom
'Lieuwe van Gogh niet mishandeld'

Uitgegeven: 28 juli 2005 10:24
Laatst gewijzigd: 28 juli 2005 13:05

AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.

Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.


Veelvuldig contact

De politie Amsterdam liet in een eerdere reactie weten dat ze het verhaal van de ouders van Theo van Gogh bijzonder serieus neemt. Rechercheurs hebben donderdag contact gezocht met meneer en mevrouw Van Gogh. Volgens de politie is er na de moord op de regisseur veelvuldig contact geweest met de moeder van Lieuwe en heeft hij ook enige tijd beveiliging gehad.

Uitgebreid rechercheonderzoek heeft echter aangetoond dat van bedreiging en mishandeling door Marokkanen geen sprake is geweest, aldus een woordvoerder. Hij kan over die uitkomsten verder geen mededelingen doen.

Volgens de ouders van Van Gogh zou Lieuwe op straat zijn aangesproken toen hij de hond uitliet. Ze vroegen hem of hij Van Gogh heette, waarop de jongen nee zei. Daarop werd hij volgens de moeder van de regisseur toch in elkaar werd geslagen.

Gepest

Ook in de straat waar Theo van Gogh woonde, kwamen volgens het verhaal van de ouders Marokkaanse jongeren vragen waar Lieuwe woonde. De buren hebben toen de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, aldus de moeder van de vermoorde filmmaker. Op school is Lieuwe aan het einde van het jaar volgens haar man naar een andere klas in een ander gebouw overgeplaatst, omdat hij werd gepest met opmerkingen als "maar goed dat je vader dood is".

Schandalige vertoning !!!

Doet me denken aan Jules Croiset,....

Seif
28-07-05, 12:52
Goh, nu wordt de politie wel geloofd, wat toevallig. :D

Wizdom
28-07-05, 12:52
Geplaatst door Wizdom
Ik neem het NOVA zeer kwalijk dat zij meewerken aan het verbreiden van onderbuik gevoelens....

Indoctrinatie en stemmingmakerij...

Naar mijn mening is dit het topje van het ijsberg van mensen die te pas en te onpas stemming makerij tot hun dagelijkse bezigheden hebben ontwikkeld om haat, wantrouwen en angst te kweken... Het ergste is dat ze er nog geld mee verdienen ook...

Goodnight
28-07-05, 12:53
Vraag me nu serieus af waar de woedende prikkers zijn die eerder hun verontwaardiging lieten blijken over de schandalige behandeling door Marokkaans tuig.
Zou graag een reactie willen....

Mill
28-07-05, 12:53
Nou ja, de waarheid ligt volgens mij wel ergens in het midden. Of ie dichter bij de ene dan de andere kant ligt kom je misschien nooit meer achter.

http://www.nu.nl/news/565828/14/%27Lieuwe_van_Gogh_niet_mishandeld%27.html

Subtieler

Gijs van de Westelaken zei donderdag namens de familie Van Gogh het te betreuren dat "één zinnetje in een interview zo'n grote affaire is geworden". "Misschien hadden de grootouders van Lieuwe het wat subtieler moeten verwoorden, maar die mensen zijn ook niet gewend om in de media te verschijnen", aldus Van de Westelaken.

Hij zegt dat er wel degelijk twee incidenten zijn geweest. Kort na de moord op Theo is Lieuwe tijdens het uitlaten van de hond mishandeld door een paar jongens en hield daar blauwe plekken aan over. Hij durfde dat pas later aan zijn moeder te vertellen. "Er is ook geen aangifte van gedaan", vertelt Van de Westelaken.

Pistool

Het tweede incident betreft twee jongens die met een pistool, of iets wat leek op een pistool, aan buurtbewoners vroegen waar Van Gogh woonde. De buurtbewoners belden de politie, maar de jongens waren al gevlogen. Twee weken later zagen bewoners de jongens weer in de buurt. Een politiewagen werd halverwege teruggeroepen, omdat leidinggevenden vonden dat er een arrestatieteam naar toe moest. Bij aankomst waren de jongens wederom al weg, aldus Van de Westelaken.

De familie Van Gogh is niet boos op de politie, zegt Van de Westelaken. Ze betreuren het alleen dat alles zo is opgeblazen en willen graag met rust gelaten.

Goodnight
28-07-05, 12:54
Geplaatst door Seif
Goh, nu wordt de politie wel geloofd, wat toevallig. :D

Ach gossie daar hebben we de eerste al.:rolleyes:

Wizdom
28-07-05, 12:55
Geplaatst door Mill
Nou ja, de waarheid ligt volgens mij wel ergens in het midden. Of ie dichter bij de ene dan de andere kant ligt kom je misschien nooit meer achter.

http://www.nu.nl/news/565828/14/%27Lieuwe_van_Gogh_niet_mishandeld%27.html

Subtieler

Gijs van de Westelaken zei donderdag namens de familie Van Gogh het te betreuren dat "één zinnetje in een interview zo'n grote affaire is geworden". "Misschien hadden de grootouders van Lieuwe het wat subtieler moeten verwoorden, maar die mensen zijn ook niet gewend om in de media te verschijnen", aldus Van de Westelaken.

Hij zegt dat er wel degelijk twee incidenten zijn geweest. Kort na de moord op Theo is Lieuwe tijdens het uitlaten van de hond mishandeld door een paar jongens en hield daar blauwe plekken aan over. Hij durfde dat pas later aan zijn moeder te vertellen. "Er is ook geen aangifte van gedaan", vertelt Van de Westelaken.

Pistool

Het tweede incident betreft twee jongens die met een pistool, of iets wat leek op een pistool, aan buurtbewoners vroegen waar Van Gogh woonde. De buurtbewoners belden de politie, maar de jongens waren al gevlogen. Twee weken later zagen bewoners de jongens weer in de buurt. Een politiewagen werd halverwege teruggeroepen, omdat leidinggevenden vonden dat er een arrestatieteam naar toe moest. Bij aankomst waren de jongens wederom al weg, aldus Van de Westelaken.

De familie Van Gogh is niet boos op de politie, zegt Van de Westelaken. Ze betreuren het alleen dat alles zo is opgeblazen en willen graag met rust gelaten.

Het lijkt meer op haat zaaien en dan wegwezen...

Tafey Lewis
28-07-05, 12:57
Geplaatst door Goodnight
Vraag me nu serieus af waar de woedende prikkers zijn die eerder hun verontwaardiging lieten blijken over de schandalige behandeling door Marokkaans tuig.
Zou graag een reactie willen....


schandalig dat er over gelogen wordt maar dat veranderd niets aan alle andere mishandelingen, pesterijen, discriminerende uitingen die uit deze groep komen. Ik blijf bij mijn punt! Het feit dat dit mannetje heeft gelogen betekent niet dat alle andere slachtoffers hebben gelogen.

Seif
28-07-05, 12:57
Geplaatst door Goodnight
Ach gossie daar hebben we de eerste al.:rolleyes:

Diezelfde mensen die nu het verhaal van de politie als zoete koek slikken, hadden volop bedenkingen toen de politie beweerde dat de dood van Dries noodweer was.

Kan gewoon slecht tegen hypocrisie, that's all...

Goodnight
28-07-05, 12:57
Geplaatst door Mill
Nou ja, de waarheid ligt volgens mij wel ergens in het midden. Of ie dichter bij de ene dan de andere kant ligt kom je misschien nooit meer achter. dat is best mogelijk,maar feit is dat de mensen die Marokkanen als het schuim der aarde beschouwen hier op sprongen als uitgehongerde wolven op een schaap.



Gijs van de Westelaken zei donderdag namens de familie Van Gogh het te betreuren dat "één zinnetje in een interview zo'n grote affaire is geworden". "Misschien hadden de grootouders van Lieuwe het wat subtieler moeten verwoorden, maar die mensen zijn ook niet gewend om in de media te verschijnen", aldus Van de Westelaken.

Ze hadden het woord Marokkanen meerder malen in de mond genomen.De manier waraop ze het vertelden en de intonatie lieten niets aan de verbeelding over.

Verdriet en woede kunnen veel met je doen.Neem het deze mensen ook niet kwalijk.

Maar de media die als een uitgehongerde jakhals dit gebruikt om de honger van bepaalde mensen naar negatieve berichten rondom Marokkanen, op deze manier stilt.

:kotsen:

Goodnight
28-07-05, 12:59
Geplaatst door Seif
Diezelfde mensen die nu het verhaal van de politie als zoete koek slikken, hadden volop bedenkingen toen de politie beweerde dat de dood van Dries noodweer was.

Kan gewoon slecht tegen hypocrisie, that's all...

reageer hier liever inhoudelijk op inplaats van als een debiel andere gebeurtenissen erbij te halen om maar te verbloemen wat jij en andere prikkers riepen.

Wil je het over de situatie met Dries hebben?Prima, open dan maar een andere topic.

delirious
28-07-05, 13:00
Geplaatst door Seif
Goh, nu wordt de politie wel geloofd, wat toevallig. :D


Moeilijk te verkroppen he?

Goodnight
28-07-05, 13:01
nu wachten op de gefrustreerde prikkers die dit gaan ontkrachten




schandalig dat er over gelogen wordt maar dat veranderd niets aan alle andere mishandelingen, pesterijen, discriminerende uitingen die uit deze groep komen. Ik blijf bij mijn punt! Het feit dat dit mannetje heeft gelogen betekent niet dat alle andere slachtoffers hebben gelogen.


:wink:

Veel succes met je gedachtengang :zwaai:

Seif
28-07-05, 13:03
Geplaatst door Goodnight
reageer hier liever inhoudelijk op inplaats van als een debiel andere gebeurtenissen erbij te halen om maar te verbloemen wat jij en andere prikkers dachten.

Ik verbloem niks.

Dat er hier in dit land Mocro-fascisten rondlopen is duidelijk. Daar doet een incident meer of minder niet aan af.

Overigens ben ik er nog niet van overtuigd dat er echt niks is gebeurd.

Tafey Lewis
28-07-05, 13:03
Geplaatst door Goodnight
:wink:

Veel succes met je gedachtengang :zwaai:

wat zeur je nou ik ontken het toch niet? ik veroordeel de leugen zelfs! wat wil je nog meer?
Maar ik ontken ook niet dat er significante problemen zijn met de marokkaanse en islamitische gemeenschap in west europa.

dus JIJ veel succes met je denial gedachtengang.

Goodnight
28-07-05, 13:05
Geplaatst door Seif
Ik verbloem niks.

Dat er hier in dit land Mocro-fascisten rondlopen is duidelijk. Daar doet een incident meer of minder niet aan af.

Overigens ben ik er nog niet van overtuigd dat er echt niks is gebeurd. :zwaai:

Goodnight
28-07-05, 13:05
Geplaatst door Tafey Lewis
wat zeur je nou ik ontken het toch niet? ik veroordeel de leugen zelfs! wat wil je nog meer?
Maar ik ontken ook niet dat er significante problemen zijn met de marokkaanse en islamitische gemeenschap in west europa.

dus JIJ veel succes met je denial gedachtengang. :lol:

dat er problemen zijn ontkent niemand...maar dit klinkt toch wel ff anders dan de gefrustreerde (jazeker gefrustreerde) betogen die je hield op de thread over de vermeende mishandeling van L.van Gogh.

Je hoeft wat mij betreft ACHTERAF niet de leugen te veroordelen.Hetgeen je riep vantevoren was voldoende....niks een slag om de arm houden tot feiten boven tafel komen.
Niets van nuance nee hele betogen hield...

Dus nogmaals: veel succes met je gedachtengang!

Seif
28-07-05, 13:09
Geplaatst door Goodnight
:zwaai:

Moet toch heerlijk zijn, alles kunnen afdoen als mediahetze... :zwaai:

tr_imparator
28-07-05, 13:10
Geplaatst door Tafey Lewis
wat zeur je nou ik ontken het toch niet? ik veroordeel de leugen zelfs! wat wil je nog meer?
Maar ik ontken ook niet dat er significante problemen zijn met de marokkaanse en islamitische gemeenschap in west europa.

dus JIJ veel succes met je denial gedachtengang.


zowel etniciteit als geloof is niet verbonden met problemen. Een lage socio economische status, uitsluiting, stigmatisering, etnocentrisme..zijn wel factoren die hierbij een rol kunnen spelen.

Goodnight
28-07-05, 13:10
Geplaatst door Seif
Moet toch heerlijk zijn, alles kunnen afdoen als mediahetze... :zwaai: Bijna net zo heerlijk als Marokkanen als de aanstichters van alle ellende in dit land te zien.Vertel eens..hoe voelt dat?

Wizdom
28-07-05, 13:12
Geplaatst door Seif
Moet toch heerlijk zijn, alles kunnen afdoen als mediahetze... :zwaai:

You are in denial...

Jij bent in ontkenningsmodus... Iedereen ziet en merkt toch de gigantische hetze...

Alleen de kampen ontbreken nog...

Tafey Lewis
28-07-05, 13:12
Geplaatst door tr_imparator
zowel etniciteit als geloof is niet verbonden met problemen. Een lage socio economische status, uitsluiting, stigmatisering, etnocentrisme..zijn wel factoren die hierbij een rol kunnen spelen.

er zijn genoeg minderheden in nederland die met dezelfde problemen kampen. wel interessant is dat van alle factoren die je noemt er niet een is die verantwoordelijkheid bij de EIGEN groep legt.

Seif
28-07-05, 13:13
Geplaatst door Goodnight
Bijna net zo heerlijk als Marokkanen als de aanstichters van alle ellende in dit land te zien.Vertel eens..hoe voelt dat?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.

Iemand? :D

Maar neem het me niet kwalijk als ik op m'n hoede ben bij verklaringen van de politie en de gemeente. Een tijdje terug hadden ze ook geprobeerd om een groepsverkrachting van een gehandicapt meisje door Marokkanen doelbewust te verzwijgen.

Toen was er ook zogenaamd niets gebeurt.

Wizdom
28-07-05, 13:14
Geplaatst door Tafey Lewis
er zijn genoeg minderheden in nederland die met dezelfde problemen kampen. wel interessant is dat van alle factoren die je noemt er niet een is die verantwoordelijkheid bij de EIGEN groep legt.

Vertaal dat eens naar je eigen autochtone groep om maar eens in jou groep denken te spreken...

Er is een incest probleem... Hoe neemt de autochtone bevolking haar verantwoordelijkheid.... Geef eens een concreet voorbeeld in plaats van dat makkelijke vinger wijzen...

Lampo
28-07-05, 13:16
Geplaatst door Goodnight
Ach gossie daar hebben we de eerste al.:rolleyes:

Politie verdoezelt eigen falen.

Er waren wel degelijk 2 incidenten. De dienders zaten aan de koffie of lagen te slapen.

Zo, dat was nummer 2

delirious
28-07-05, 13:19
Geplaatst door Lampo
Politie verdoezelt eigen falen.

Er waren wel degelijk 2 incidenten. De dienders zaten aan de koffie of lagen te slapen.

Zo, dat was nummer 2

Plaats gelijk effe de bron, ik ga er van uit dat je deze hebt, anders zou je het niet concluderen.
Kwalijke zaak dat deze dienders aan de koffie zaten, en de zaak proberen te verdoezelen.

Goodnight
28-07-05, 13:19
Geplaatst door Seif
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.

Iemand? :D

Maar neem het me niet kwalijk als ik op m'n hoede ben bij verklaringen van de politie en de gemeente. Een tijdje terug hadden ze ook geprobeerd om een groepsverkrachting van een gehandicapt meisje door Marokkanen doelbewust te verzwijgen.

Toen was er ook zogenaamd niets gebeurt. wat jij verder gelooft of niet gelooft zal mij een worst wezen.

Zoals eerder gezegd: wil je het over andere zaken hebben open je maar een topic.Noem het voor mijn part geloofwaardigheid van politie inzake delicten gepleegd door Marokkanen.

Fijne dag verder! :zwaai:

tr_imparator
28-07-05, 13:20
Geplaatst door Tafey Lewis
er zijn genoeg minderheden in nederland die met dezelfde problemen kampen. wel interessant is dat van alle factoren die je noemt er niet een is die verantwoordelijkheid bij de EIGEN groep legt.

ik noemde een paar factoren die een rol kunnen spelen.. je had het zelf over etniciteit en problemen. Ik zeg dat etniciteit geen rol speelt, maar andere bepalende factoren..dat met etnicteit te maken hebben. Het kan mij niet schelen of dat aan de persoon zelf ligt of niet.

Goodnight
28-07-05, 13:20
Geplaatst door Lampo
Politie verdoezelt eigen falen.

Er waren wel degelijk 2 incidenten. De dienders zaten aan de koffie of lagen te slapen.

Zo, dat was nummer 2 feiten.....aan bovenstaande zielige verklarinkje heeft niemand wat.

waterfiets
28-07-05, 13:21
Geplaatst door Wizdom
Volgens de ouders van Van Gogh zou Lieuwe op straat zijn aangesproken toen hij de hond uitliet. Ze vroegen hem of hij Van Gogh heette, waarop de jongen nee zei. Daarop werd hij volgens de moeder van de regisseur toch in elkaar werd geslagen.


Het blijft heel raar want als er sprake van blauwe plekken was dan zouden die zichtbaar moeten zijn. Als er alleen wat geduwd en gesjord is dan is het weer raar dat de politie zegt dat er helemaal niks gebeurd is. Als er echt helemaal niks gebeurd is dan is het wel erg vreemd dat de grootouders deze affaire dan weer te berde brengen in NOVA omdat dit Lieuwe alleen maar nog meer ellende kan opleveren. Kortom, ik snap er nu helemaal niks meer van !!!

Seif
28-07-05, 13:23
Geplaatst door Goodnight
wat jij verder gelooft of niet gelooft zal mij een worst wezen.

Zoals eerder gezegd: wil je het over andere zaken hebben open je maar een topic.Noem het voor mijn part geloofwaardigheid van politie inzake delicten gepleegd door Marokkanen.

Fijne dag verder! :zwaai:

Wat een hypocriet wijf ben je ook.

In dat andere draadje zit je wel zonder enige aanleiding de geloofwaardigheid van de van Gogh's in twijfel te trekken.

Gadverdamme, hypocrisie is toch wel de ergste vorm van leugenachtigheid.

Tafey Lewis
28-07-05, 13:24
Geplaatst door Wizdom
Vertaal dat eens naar je eigen autochtone groep om maar eens in jou groep denken te spreken...

Er is een incest probleem... Hoe neemt de autochtone bevolking haar verantwoordelijkheid.... Geef eens een concreet voorbeeld in plaats van dat makkelijke vinger wijzen...



Neem bijvoorbeeld racisme in autochtone kring. Toen janmaat opkwam was daar een geweldige publieke rel om. Jaren lang is er van alles aangedaan om dat racisme uit te bannen tot op het moment dat mensen zich schaamden om er voor uit te komen het ook maar een heeeeeel klein beetje met janmaat eens te zijn. Hartstikke goed voorbeeld van zelf reinigend vermogen.
Waarom kan dat niet in islamitsche kring? Waarom hoor ik geen imam die zegt dat de brief die mohammed b. op het lichaam van van gogh spijkerde vol stond met de meest verwerpelijke jodenhaat? en dathij dat afwijst. Dat er een debat is binnen de islamitsche gemeenschap over hun eigen racisme?
nee het is, israel doet slechte dingen tegen de moslims, israeli's zijn joden dus kan je het moslims niet kwalijk nemen als ze slechte dingen zeggen over joden. O ja je magneit op dezelfde manier generaliseren ove rmoslims want dat is een hetze en demonisering !

Goodnight
28-07-05, 13:25
Geplaatst door Seif
Wat een hypocriet wijf ben je ook.

In dat andere draadje zit je wel zonder enige aanleiding de geloofwaardigheid van de van Gogh's in twijfel te trekken.

Gadverdamme, hypocrisie is toch wel de ergste vorm van leugenachtigheid. Niet zo schuimbekken debiel.

Ik heb de geloofwaardigheid van die mensen niet in twijfel getrokken..maar kanttekeningen gezet.Sommige mensen slikken namelijk niet alles voor zoete koek.Dus ga maar lekker gefrustreerd wezen!

tr_imparator
28-07-05, 13:26
Geplaatst door waterfiets
Het blijft heel raar want als er sprake van blauwe plekken was dan zouden die zichtbaar moeten zijn. Als er alleen wat geduwd en gesjord is dan is het weer raar dat de politie zegt dat er helemaal niks gebeurd is. Als er echt helemaal niks gebeurd is dan is het wel erg vreemd dat de grootouders deze affaire dan weer te berde brengen in NOVA omdat dit Lieuwe alleen maar nog meer ellende kan opleveren. Kortom, ik snap er nu helemaal niks meer van !!!


ik vond het wel een vreemd vrouwtje hoor dat moeder van Gogh.. ze had het op een gegeven moment over jaloezie :confused: ..hallo denk je dan je zoon is dood..remember!?

gh.wille
28-07-05, 13:27
Geplaatst door Goodnight
Vraag me nu serieus af waar de woedende prikkers zijn die eerder hun verontwaardiging lieten blijken over de schandalige behandeling door Marokkaans tuig.
Zou graag een reactie willen....

Mag een bedroefde prikker ook nog zijn meneing geven ?
Kijk dan ff naar de topic die ik geplaatst heb ,waar uiteraard niet opgereageerd word (programa NOVA heb ik niet gezien kijk bijna nooit T.V)
V.G.G

Seif
28-07-05, 13:27
Geplaatst door Goodnight
Ik heb de geloofwaardigheid van die mensen niet in twijfel getrokken..maar kanttekeningen gezet.Sommige mensen slikken namelijk niet alles voor zoete koek.Dus ga maar lekker gefrustreerd wezen!

Meer doe ik nu ook niet...kanttekeningen zetten. :zwaai:

Wizdom
28-07-05, 13:30
Geplaatst door Tafey Lewis
Neem bijvoorbeeld racisme in autochtone kring. Toen janmaat opkwam was daar een geweldige publieke rel om. Jaren lang is er van alles aangedaan om dat racisme uit te bannen tot op het moment dat mensen zich schaamden om er voor uit te komen het ook maar een heeeeeel klein beetje met janmaat eens te zijn. Hartstikke goed voorbeeld van zelf reinigend vermogen.
Waarom kan dat niet in islamitsche kring? Waarom hoor ik geen imam die zegt dat de brief die mohammed b. op het lichaam van van gogh spijkerde vol stond met de meest verwerpelijke jodenhaat? en dathij dat afwijst. Dat er een debat is binnen de islamitsche gemeenschap over hun eigen racisme?
nee het is, israel doet slechte dingen tegen de moslims, israeli's zijn joden dus kan je het moslims niet kwalijk nemen als ze slechte dingen zeggen over joden. O ja je magneit op dezelfde manier generaliseren ove rmoslims want dat is een hetze en demonisering !

Als de Nederlandse samenleving het goede voorbeeld geeft zal men deze zeker volgen... Wat je nu ziet is stemmingmakerij, wantrouwen zaaien en haat. Wanneer een groep zich aangevallen voelt is kritiek niet de meest voor de hand liggende reactie... Dat is een bekende psychologische reactie...

Goodnight
28-07-05, 13:31
Dit bericht kwam van de ouders van Theo bij Nova...

Ik vond het heel ongenuanceerd en ze klonken niet echt overtuigend.
Spijt mij om het te zeggen, is triest wat hen is overkomen en ontnomen.


Ik ben ook heel erg benieuwd naar hetgeen de politie zal verklaren.

dat mag jij hoor.Maar ik wacht liever de feiten af.....

Als je gekwetst bent en groot leed is aangedaan kijk je niet altijd objectief tegen zaken aan.

Een greep uit de opmerkingen van Goodnight in andere topic...speciaal voor Seif...lullo denk na voor je iemand hypocriet noemt loser!

Goodnight
28-07-05, 13:33
Geplaatst door Seif
Meer doe ik nu ook niet...kanttekeningen zetten. :zwaai: je doet je best maar.

Voor nu is de verklaring van de politie afdoende...maar zoals ik al aan begin van deze thread zei: kwestie van tijd voor de gefrustreerde prikkers dit komen ontkrachten.Het verbaast me dan ook niets dat jij koploper in deze bent.


We horen het wel he als je met nieuwe 'feitjes' komt :zwaai:

tr_imparator
28-07-05, 13:35
Geplaatst door Tafey Lewis
Neem bijvoorbeeld racisme in autochtone kring. Toen janmaat opkwam was daar een geweldige publieke rel om. Jaren lang is er van alles aangedaan om dat racisme uit te bannen tot op het moment dat mensen zich schaamden om er voor uit te komen het ook maar een heeeeeel klein beetje met janmaat eens te zijn. Hartstikke goed voorbeeld van zelf reinigend vermogen.
Waarom kan dat niet in islamitsche kring? Waarom hoor ik geen imam die zegt dat de brief die mohammed b. op het lichaam van van gogh spijkerde vol stond met de meest verwerpelijke jodenhaat? en dathij dat afwijst. Dat er een debat is binnen de islamitsche gemeenschap over hun eigen racisme?
nee het is, israel doet slechte dingen tegen de moslims, israeli's zijn joden dus kan je het moslims niet kwalijk nemen als ze slechte dingen zeggen over joden. O ja je magneit op dezelfde manier generaliseren ove rmoslims want dat is een hetze en demonisering !

zelfreflectie is er wel..bij jouw is een gedachte ingehamerd dat moslims geen zelfreflectie hebben. Dat hebben we wel degelijk,..

je vergelijking met Jan Maat en en een imam slaat nergens op. Zo ook je gevolgtrekking.

Lampo
28-07-05, 13:37
Geplaatst door Goodnight
feiten.....aan bovenstaande zielige verklarinkje heeft niemand wat.

Hoeft niet in de complotto-modus. Heb ik hier geleerd....

assassijn
28-07-05, 13:37
Grappig om te zien hoe het geestelijk minder bedeelde deel van Nederland, de fouten tracht te verhullen.
Ze zijn gewoon bij de neus genomen door Nova en hebben gisteren en vandaag naar hartelust kunnen bashen.
Nu het hele verhaal niet of maar gedeeltelijk blijkt waar te zijn, proberen ze op een kromme manier toch hun gelijk te halen.

Wat een zielige maar grappige vertoning van onze Fok.nl'ers.

assassijn
28-07-05, 13:39
Geplaatst door gh.wille
Mag een bedroefde prikker ook nog zijn meneing geven ?
Kijk dan ff naar de topic die ik geplaatst heb ,waar uiteraard niet opgereagerd word (programa NOVA heb ik niet gezien kijk bijna nooit T.V)
V.G.G

Zo hoort het ook. Eerst wachten op iets officieels.

Tafey Lewis
28-07-05, 13:41
Geplaatst door tr_imparator
zelfreflectie is er wel..bij jouw is een gedachte ingehamerd dat moslims geen zelfreflectie hebben. Dat hebben we wel degelijk,..

je vergelijking met Jan Maat en en een imam slaat nergens op. Zo ook je gevolgtrekking.

janmaat had een pleuris hekel aan buitenlanders en er zijn al een aantal imams de revu gepasseerd die een hekel hadden aan ongelovigen en joden. Ziet u geen overeenkomst?

Oeroeboeroe
28-07-05, 13:50
Geplaatst door Wizdom
'Lieuwe van Gogh niet mishandeld'

Uitgegeven: 28 juli 2005 10:24
Laatst gewijzigd: 28 juli 2005 13:05

AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.

Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.


Veelvuldig contact

De politie Amsterdam liet in een eerdere reactie weten dat ze het verhaal van de ouders van Theo van Gogh bijzonder serieus neemt. Rechercheurs hebben donderdag contact gezocht met meneer en mevrouw Van Gogh. Volgens de politie is er na de moord op de regisseur veelvuldig contact geweest met de moeder van Lieuwe en heeft hij ook enige tijd beveiliging gehad.

Uitgebreid rechercheonderzoek heeft echter aangetoond dat van bedreiging en mishandeling door Marokkanen geen sprake is geweest, aldus een woordvoerder. Hij kan over die uitkomsten verder geen mededelingen doen.

Volgens de ouders van Van Gogh zou Lieuwe op straat zijn aangesproken toen hij de hond uitliet. Ze vroegen hem of hij Van Gogh heette, waarop de jongen nee zei. Daarop werd hij volgens de moeder van de regisseur toch in elkaar werd geslagen.

Gepest

Ook in de straat waar Theo van Gogh woonde, kwamen volgens het verhaal van de ouders Marokkaanse jongeren vragen waar Lieuwe woonde. De buren hebben toen de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, aldus de moeder van de vermoorde filmmaker. Op school is Lieuwe aan het einde van het jaar volgens haar man naar een andere klas in een ander gebouw overgeplaatst, omdat hij werd gepest met opmerkingen als "maar goed dat je vader dood is".

Walgelijke affaire als dit waar is. Klein puntje van kritiek op de eerste prik in dit topic: bronvermelding ontbreekt. Toch?

:roker:

delirious
28-07-05, 13:52
Geplaatst door assassijn
Grappig om te zien hoe het geestelijk minder bedeelde deel van Nederland, de fouten tracht te verhullen.
Ze zijn gewoon bij de neus genomen door Nova en hebben gisteren en vandaag naar hartelust kunnen bashen.
Nu het hele verhaal niet of maar gedeeltelijk blijkt waar te zijn, proberen ze op een kromme manier toch hun gelijk te halen.

Wat een zielige maar grappige vertoning van onze Fok.nl'ers.

Deze dan "nu geloven ze de polite wel"
:hihi:

assassijn
28-07-05, 14:13
Geplaatst door delirious
Deze dan "nu geloven ze de polite wel"
:hihi:

Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd. Ze kunnen wat dat betreft een voorbeeld nemen aan onze huis-bejaarde( :hihi: ) gh.willie. Eerst zien, dan geloven.

Ach, neem het ze niet kwalijk. Het leven is al moeilijk genoeg als de ene hersencel moet zorgen dat de ontlasting en urine op het gewenste moment het lichaam verlaat, en die andere hersencel de rest moet doen.

Seif
28-07-05, 14:16
Geplaatst door assassijn
Ze zijn gewoon bij de neus genomen door Nova en hebben gisteren en vandaag naar hartelust kunnen bashen.

Inderdaad, stom van me dat ik mensen op hun woord geloof.

Dat zal me niet nog een keer gebeuren!

Goodnight
28-07-05, 14:18
Geplaatst door Seif
Inderdaad, stom van me dat ik mensen op hun woord geloof.

Dat zal me niet nog een keer gebeuren! dat krijg je ervan als je een bepaald standpunt inneemt en blind blijft voor de nuances.

Seif
28-07-05, 14:19
Geplaatst door delirious
Deze dan "nu geloven ze de polite wel"
:hihi:

Yep, vond het zelf ook een geslaagde opmerking van mezelf.

Ik weet zeker dat als een Marokkaan had verklaard dat zijn zoon door lonsdalers in elkaar was geslagen, je het meteen had geloofd.

Nooit zal ik rusten om de hypocrisie bij jou en de vele anderen hier aan te kaarten...

Seif
28-07-05, 14:20
Geplaatst door Goodnight
dat krijg je ervan als je een bepaald standpunt inneemt en blind blijft voor de nuances.

Bullshit! Als jij morgen zou verhalen over jouw kind dat in elkaar is geslagen, dan geloof ik je ook.

Veroordeel me maar omdat ik een zeker vertrouwen heb in m'n medemens.

tr_imparator
28-07-05, 14:22
Geplaatst door Seif

Nooit zal ik rusten om de hypocrisie bij jou en de vele anderen hier aan te kaarten...


is dat je levensdoel..?


:haha:

tr_imparator
28-07-05, 14:24
Geplaatst door Seif
Bullshit! Als jij morgen zou verhalen over jouw kind dat in elkaar is geslagen, dan geloof ik je ook.

Veroordeel me maar omdat ik een zeker vertrouwen heb in m'n medemens.

bla..bla...jankballon

Seif
28-07-05, 14:27
Geplaatst door tr_imparator
is dat je levensdoel..?


:haha:

Tsja, ik vind hypocrisie een van de meest verachtelijke menselijke eigenschappen.

Mij zul je d'r nooit op betrappen, want ik let er erg scherp op bij mezelf.

delirious
28-07-05, 14:29
Geplaatst door Seif
Yep, vond het zelf ook een geslaagde opmerking van mezelf.

Ik weet zeker dat als een Marokkaan had verklaard dat zijn zoon door lonsdalers in elkaar was geslagen, je het meteen had geloofd.

Nooit zal ik rusten om de hypocrisie bij jou en de vele anderen hier aan te kaarten...

Jij weet helemaal niets zeker.
Tenzij je de gave hebt om in mijn brein te kijken.
Helaas voor jou, een kansloze opmerking die je niet kunt onderbouwen.

Oeroeboeroe
28-07-05, 14:41
:)

Iemand nog koffie?

"Max Havelaartje?"






:roker:

Goodnight
28-07-05, 14:41
Geplaatst door Seif
Bullshit! Als jij morgen zou verhalen over jouw kind dat in elkaar is geslagen, dan geloof ik je ook.

Veroordeel me maar omdat ik een zeker vertrouwen heb in m'n medemens. Wie probeer je te overtuigen?

We hebben heel veel gemerkt van dat vertrouwen hier op dit forum.

En mocht het in het zeer onwaarschijnlijk geval al zo zijn dan noem ik dat geen vertrouwen hebben,maar meer naief zijn.
Maar he Seif...we weten wel beter he :wink:

Goodnight
28-07-05, 14:42
Geplaatst door Seif

Veroordeel me maar omdat ik een zeker vertrouwen heb in m'n medemens.


Nooit zal ik rusten om de hypocrisie bij jou en de vele anderen hier aan te kaarten...

:hihi:

Zwarte Kat
28-07-05, 14:45
Geplaatst door delirious
Deze dan "nu geloven ze de polite wel"
:hihi:

:hihi: k vond m wel scherp van Seif

delirious
28-07-05, 14:47
Geplaatst door Goodnight
:hihi:

:hihi: Hij is nu echt verdwaald.

Goodnight
28-07-05, 14:57
Geplaatst door delirious
:hihi: Hij is nu echt verdwaald.

:haha:

blijkbaar....

sjaen
28-07-05, 15:03
Geplaatst door Goodnight
Vraag me nu serieus af waar de woedende prikkers zijn die eerder hun verontwaardiging lieten blijken over de schandalige behandeling door Marokkaans tuig.
Zou graag een reactie willen....

Het is nog steeds schandalig!

Goodnight
28-07-05, 15:05
Geplaatst door sjaen
Het is nog steeds schandalig! wat is schandalig meiske?

Seif
28-07-05, 15:05
Geplaatst door Goodnight
:hihi:

Er zit natuurlijk een groot verschil tussen mensen die ik niet ken - zoals de van Gogh's - en daarom het voordeel van de twijfel geef, en mensen zoals jij die ik hier regelmatig misstappen zie begaan.

Goodnight
28-07-05, 15:07
Geplaatst door Seif
Er zit natuurlijk een groot verschil tussen mensen die ik niet ken - zoals de van Gogh's - en daarom het voordeel van de twijfel geef, en mensen zoals jij die ik hier regelmatig misstappen zie begaan. hou op...niet meer doen..straks ga ik nog denken dat je humor hebt.:haha:

Je denkt dus dat je onder andere mij heel goed kent en de van Goghs niet.Hoezo waan-idee-en?
Kappuh hoor anders gaan mensen nog denken dat we gezellig koffie met elkaar drinken.:rolleyes:

Wat hilarisch....

sjaen
28-07-05, 15:08
Geplaatst door Goodnight
Bijna net zo heerlijk als Marokkanen als de aanstichters van alle ellende in dit land te zien.Vertel eens..hoe voelt dat?

Over nuance gesproken! :rolleyes:

Goodnight
28-07-05, 15:10
Geplaatst door sjaen
Over nuance gesproken! :rolleyes: sarcasme is niet aan jou besteed.Misschien had je ook even de tekst kunnen kopie-eren waarop dit het antwoord was?Krijgen we een duidelijkere plaatje.....

Maar goed zullen wel de nawee-en zijn van de frustratie? :D

wytze
28-07-05, 15:10
Hij is dus niet in elkaar geslagen? :roken:

delirious
28-07-05, 15:12
Geplaatst door Goodnight
hou op...niet meer doen..straks ga ik nog denken dat je humor hebt.:haha:

Je denkt dus dat je onder andere mij heel goed kent en de van Goghs niet.Hoezo waan-idee-en?
Kappuh hoor anders gaan mensen nog denken dat we gezellig koffie met elkaar drinken.:rolleyes:

Wat hilarisch....

Vergis je niet Goodnight , Seif heeft een bepaalde gave om in jou brein te kijken.
En hij kent jou beter, dan jij jezelf kent.

Goodnight
28-07-05, 15:12
Moet toch heerlijk zijn, alles kunnen afdoen als mediahetze...




Geplaatst door Goodnight
Bijna net zo heerlijk als Marokkanen als de aanstichters van alle ellende in dit land te zien.Vertel eens..hoe voelt dat?

Kijk zo doe je dat.

Seif
28-07-05, 15:13
Geplaatst door Goodnight
Kappuh hoor anders gaan mensen nog denken dat we gezellig koffie met elkaar drinken.:rolleyes:

Schrik niet, maar ik heb je altijd gemogen.

En koffie drinken met tegenstanders lijkt me vele malen interessanter dan met gelijkgestemden. :wink:

Goodnight
28-07-05, 15:13
Geplaatst door wytze
Hij is dus niet in elkaar geslagen? :roken:

nope...tot zeer grote spijt van sommige prikkers.Want nu kunnen ze hun azijn niet pissen :D

Goodnight
28-07-05, 15:14
Geplaatst door delirious
Vergis je niet Goodnight , Seif heeft een bepaalde gave om in jou brein te kijken.
En hij kent jou beter, dan jij jezelf kent. Begint een beetje scary te worden.Ik hou niet van geploeter in mijn brein :lachu:

Goodnight
28-07-05, 15:15
Geplaatst door Seif
Schrik niet, maar ik heb je altijd gemogen.

das verleden tijd zo te lezen.

Seif
28-07-05, 15:18
Geplaatst door Goodnight
das verleden tijd zo te lezen.

Nee hoor, we hebben allemaal onze terkortkomingen. :D

Goodnight
28-07-05, 15:18
Geplaatst door Seif
Nee hoor, we hebben allemaal onze terkortkomingen. :D Wil je iets met ons delen? :blij:

sjaen
28-07-05, 15:19
Geplaatst door Goodnight
wat is schandalig meiske?

Dit:




Gijs van de Westelaken zei donderdag namens de familie Van Gogh het te betreuren dat "één zinnetje in een interview zo'n grote affaire is geworden". "Misschien hadden de grootouders van Lieuwe het wat subtieler moeten verwoorden, maar die mensen zijn ook niet gewend om in de media te verschijnen", aldus Van de Westelaken.

Hij zegt dat er wel degelijk twee incidenten zijn geweest. Kort na de moord op Theo is Lieuwe tijdens het uitlaten van de hond mishandeld door een paar jongens en hield daar blauwe plekken aan over. Hij durfde dat pas later aan zijn moeder te vertellen. "Er is ook geen aangifte van gedaan", vertelt Van de Westelaken.

Pistool

Het tweede incident betreft twee jongens die met een pistool, of iets wat leek op een pistool, aan buurtbewoners vroegen waar Van Gogh woonde. De buurtbewoners belden de politie, maar de jongens waren al gevlogen. Twee weken later zagen bewoners de jongens weer in de buurt. Een politiewagen werd halverwege teruggeroepen, omdat leidinggevenden vonden dat er een arrestatieteam naar toe moest. Bij aankomst waren de jongens wederom al weg, aldus Van de Westelaken.

De familie Van Gogh is niet boos op de politie, zegt Van de Westelaken. Ze betreuren het alleen dat alles zo is opgeblazen en willen graag met rust gelaten.




P.S. Wanneer er geen aangifte gedaan is dan is er volgens de politie ook niks gebeurd :aanwal:

sjaen
28-07-05, 15:21
Geplaatst door Goodnight
sarcasme is niet aan jou besteed.Misschien had je ook even de tekst kunnen kopie-eren waarop dit het antwoord was?Krijgen we een duidelijkere plaatje.....

Maar goed zullen wel de nawee-en zijn van de frustratie? :D

Welke frustatie?

Goodnight
28-07-05, 15:26
Geplaatst door sjaen
Dit:




Gijs van de Westelaken zei donderdag namens de familie Van Gogh het te betreuren dat "één zinnetje in een interview zo'n grote affaire is geworden". "Misschien hadden de grootouders van Lieuwe het wat subtieler moeten verwoorden, maar die mensen zijn ook niet gewend om in de media te verschijnen", aldus Van de Westelaken.

Hij zegt dat er wel degelijk twee incidenten zijn geweest. Kort na de moord op Theo is Lieuwe tijdens het uitlaten van de hond mishandeld door een paar jongens en hield daar blauwe plekken aan over. Hij durfde dat pas later aan zijn moeder te vertellen. "Er is ook geen aangifte van gedaan", vertelt Van de Westelaken.

Pistool

Het tweede incident betreft twee jongens die met een pistool, of iets wat leek op een pistool, aan buurtbewoners vroegen waar Van Gogh woonde. De buurtbewoners belden de politie, maar de jongens waren al gevlogen. Twee weken later zagen bewoners de jongens weer in de buurt. Een politiewagen werd halverwege teruggeroepen, omdat leidinggevenden vonden dat er een arrestatieteam naar toe moest. Bij aankomst waren de jongens wederom al weg, aldus Van de Westelaken.

De familie Van Gogh is niet boos op de politie, zegt Van de Westelaken. Ze betreuren het alleen dat alles zo is opgeblazen en willen graag met rust gelaten.




P.S. Wanneer er geen aangifte gedaan is dan is er volgens de politie ook niks gebeurd :aanwal: aha..maar wordt het dan niet diezelfde discussie als wat vandaag al is gevoerd?
namelijk spraken de ouders van T.van Gogh de waarheid?
Uiteindelijk bleek de politie dit tegen te spreken.En nu komt van Westlaken en die verklaart dat er wel iets heeft plaatsgevonden,maar geen aangiftse is gedaan...waarom zou deze man dan wel de waarheid vertellen?

Belangrijker nog: waarom is GEEN aangifte gedaan?
Het zat de ouders toch wel hoog, anders zouden ze het niet ter sprake brengen in NOVA....

Goodnight
28-07-05, 15:27
Geplaatst door sjaen
Welke frustatie? de frustratie die hier alom aanwezig was bij een grote groep prikkers die geconfornteerd werden met de verklaring van de politie die het verhaal van mr en mrs van Gogh ontkrachtte....

Zwarte Kat
28-07-05, 15:34
Geplaatst door Goodnight
de frustratie die hier alom aanwezig was bij een grote groep prikkers die geconfornteerd werden met de verklaring van de politie die het verhaal van mr en mrs van Gogh ontkrachtte....

Welke frustratie en welke 'grote' groep prikkers? :argwaan:

wytze
28-07-05, 15:38
Geplaatst door Goodnight
de frustratie die hier alom aanwezig was bij een grote groep prikkers die geconfornteerd werden met de verklaring van de politie die het verhaal van mr en mrs van Gogh ontkrachtte....




in het andere topic werd zojuist beweerd dat van de Westelaken ook zou hebben verklaard dat hij wel een keer is mishandeld.
ik snap er niks meer van :(

delirious
28-07-05, 15:40
Geplaatst door wytze
in het andere topic werd zojuist beweerd dat van de Westelaken ook zou hebben verklaard dat hij wel een keer is mishandeld.
ik snap er niks meer van :(

Mishandeld of niet, het kwaad is al geschied.

Lampo
28-07-05, 15:54
Geplaatst door delirious
Mishandeld of niet, het kwaad is al geschied.

Zo te zien is er wel degelijk van alles aan de hand.

Het riekt naar een cover-up operatie van "wemoetendeboelbijelkaarhouden"Cohen.

sjaakie
28-07-05, 16:16
Geplaatst door Lampo
Zo te zien is er wel degelijk van alles aan de hand.

Het riekt naar een cover-up operatie van "wemoetendeboelbijelkaarhouden"Cohen.


Dat is het ook
op radio at 5 is een gesprek met de buren die de politie
hadden gebeld.
Er is wel een politie wagen op af gestuurd maar die moesten terug,
eerst moest er een arrestatieteam gevormd worden .

BRON : AT5

ferrari
28-07-05, 16:20
Geplaatst door Tafey Lewis
schandalig dat er over gelogen wordt (...) Het feit dat dit mannetje heeft gelogen betekent niet dat alle andere slachtoffers hebben gelogen.

Ik weet niet of 'dit mannetje' erover gelogen heeft.
Ik lees nu dat hij niet meteen durfde te zeggen dat hij was mishandeld, en toen hij er uiteindelijk mee naar de politie ging waren zijn blauwe plekken al weg.
Dat kind is getraumatiseerd en van de kaart, en zijn vader is vermoord door een waanzinnige Marokkaan. Ik kan me wel iets bij zijn verwarring voorstellen.


Waarom hoor ik geen imam die zegt dat de brief die mohammed b. op het lichaam van van gogh spijkerde vol stond met de meest verwerpelijke jodenhaat? en dathij dat afwijst.

Het verbaasde me dat de officier van justitie dat niet meenam in zijn aanklacht. Of het in ieder geval vermeldde, de bedreigingen aan het adres van Van Aartsen en Cohen (en de rest van het jodendom). Ook de rechter zei er niets over in zijn vonnis.
Blijkbaar is antisemitisme als het uit deze hoek komt al volkomen geaccepteerd.


PS Is Tafey niet met dubbel-F ? :student:

Zwarte Kat
28-07-05, 16:31
Geplaatst door ferrari

Dat kind is getraumatiseerd en van de kaart, en zijn vader is vermoord door een waanzinnige Marokkaan.

Je bedoeld een waanzinnige Nederlandse/Marokkaanse Amsterdammer.

ferrari
28-07-05, 16:38
Geplaatst door Zwarte Kat
Je bedoeld een waanzinnige Nederlandse/Marokkaanse Amsterdammer.

Tsja, je hebt natuurlijk gelijk, maar ik had bewust 'Marokkaan' geschreven omdat Mo B zich helemaal niet identificeert met Nederland en zelf zei dat hij liever in een land zou wonen waar zijn vorm van de islam het leven bepaalt.

waterfiets
28-07-05, 16:43
Geplaatst door Goodnight

Belangrijker nog: waarom is GEEN aangifte gedaan?
Het zat de ouders toch wel hoog, anders zouden ze het niet ter sprake brengen in NOVA....

Blijkens een verhaal in het Parool heeft Lieuwe het pas later aan zijn moeder durven/willen vertellen. Ik kan mij voorstellen dat als je daar in een later stadium - bijv. enkele weken laten - dan mee komt dat er niet zoveel met die informatie meer te doen is. Kortom, er kan best iets van waar zijn.

Soldim
28-07-05, 16:43
Geplaatst door ferrari
Tsja, je hebt natuurlijk gelijk, maar ik had bewust 'Marokkaan' geschreven omdat Mo B zich helemaal niet identificeert met Nederland en zelf zei dat hij liever in een land zou wonen waar zijn vorm van de islam het leven bepaalt.

Bestaat zo'n land?

Lampo
28-07-05, 16:46
Geplaatst door Zwarte Kat
Je bedoeld een waanzinnige Nederlandse/Marokkaanse Amsterdammer.

Ja, van Amsterdammers kun je iedere waanzin verwachten :student:

Rourchid
28-07-05, 16:46
Geplaatst door sjaen
Het is nog steeds schandalig!
Als de politie een Marokkaan in elkaar slaat en het O.M. zegt dat er geen Marokkaan in elkaar geslagen is, dan is er geen Marokkaan in elkaar geslagen.

ferrari
28-07-05, 16:51
Geplaatst door Soldim
Bestaat zo'n land?

Volgens Mo B niet :cheefbek:
Volgens mij had hij het een paar jaar geleden in Afghanistan wel naar zijn zin gehad.

Patsy
28-07-05, 17:39
Geplaatst door Tafey Lewis
Neem bijvoorbeeld racisme in autochtone kring. Toen janmaat opkwam was daar een geweldige publieke rel om. Jaren lang is er van alles aangedaan om dat racisme uit te bannen tot op het moment dat mensen zich schaamden om er voor uit te komen het ook maar een heeeeeel klein beetje met janmaat eens te zijn. Hartstikke goed voorbeeld van zelf reinigend vermogen.
Waarom kan dat niet in islamitsche kring? Waarom hoor ik geen imam die zegt dat de brief die mohammed b. op het lichaam van van gogh spijkerde vol stond met de meest verwerpelijke jodenhaat? en dathij dat afwijst. Dat er een debat is binnen de islamitsche gemeenschap over hun eigen racisme?
nee het is, israel doet slechte dingen tegen de moslims, israeli's zijn joden dus kan je het moslims niet kwalijk nemen als ze slechte dingen zeggen over joden. O ja je magneit op dezelfde manier generaliseren ove rmoslims want dat is een hetze en demonisering !

Juist!!! :lole:

Trouwens als je eens met Turken praat hebben die het ook vaak over k.t marokkanen is dat dan ook racisme?

Wide-O
28-07-05, 17:40
Vraagje !

Weet er nu al iemand wat er wel/niet gebeurd is ? :boer:

mark61
28-07-05, 17:44
Geplaatst door Wide-O
Vraagje !

Weet er nu al iemand wat er wel/niet gebeurd is ? :boer:

Nope. Zo gaat dat meestal in ons 'informatietijdperk'. Nooit eerder werden we overspoeld met zulke hoeveelheden gelul waarvan het belang of de juistheid volkomen onduidelijk is en blijft. :vreemd:

delirious
28-07-05, 17:45
Geplaatst door Patsy
Juist!!! :lole:

Trouwens als je eens met Turken praat hebben die het ook vaak over k.t marokkanen is dat dan ook racisme?


Trouwens als je met Turken praat, krijg ik ook wel eens te horen dat ze enorm worden gediscrimineerd door Racistische k.t Hollanders.

assassijn
28-07-05, 18:19
Ik begrijp eerlijk gezegd de hele ophef niet over dit gebeuren. Waarom moet het (als het is gebeurd) zo breed worden uitgemeten?
Er worden dagelijks jongens van zijn leeftijd in elkaar gerost op school. Bijna elke normale jongen heeft op die leeftijd wel eens een matpartij gehad...uitzonderingen daargelaten.
Als elk kind van die leeftijd aangifte gaat doen van mishandeling van leeftijdgenoten, dan zijn de agente(s)n niet meer aan te slepen.

Wide-O
28-07-05, 18:21
Geplaatst door assassijn
Ik begrijp eerlijk gezegd de hele ophef niet over dit gebeuren. Waarom moet het (als het is gebeurd) zo breed worden uitgemeten?


It sells copies.

Orakel
28-07-05, 18:28
Alsof het nog ene flikker uitmaakt of het jongentje wel of niet is mishandeld. Z'n pa op gruwelijke wijze vermoord, de enorme nasleep ervan en nu weer speelbal van de media en de (digitale) ramptoeristen.
Fucked either way.

Sneu voor het jonk.

assassijn
28-07-05, 18:29
Geplaatst door Wide-O
It sells copies.

Nederland begint gewoon steeds hersenlozer te worden. Het wordt met de dag triester.

Wide-O
28-07-05, 18:32
Geplaatst door Orakel
Alsof het nog ene flikker uitmaakt of het jongentje wel of niet is mishandeld. Z'n pa op gruwelijke wijze vermoord, de enorme nasleep ervan en nu weer speelbal van de media en de (digitale) ramptoeristen.
Fucked either way.

Sneu voor het jonk.

Mag ik nu "Word" zeggen ?

Wide-O
28-07-05, 18:36
Geplaatst door assassijn
Nederland begint gewoon steeds hersenlozer te worden. Het wordt met de dag triester.

Ach niet alleen Nederland. De hele gemediatiseerde wereld lijkt me zo'n beetje een vreemde kolkende bedoening geworden.

En wij zijn daar voor een stuk ook schuldig aan Assassijn. (met "wij" bedoel ik: de consumenten van al die ongein)

We buitelen over elkaar heen bij elk bericht, bij wijze van spreken. We spreken met vuur over berichten die daarna toch weer niet zo correct bleken te zijn.

Misschien moeten we wel op een soort van informatiedieet, waarbij we de fastfood zo veel mogelijk mijden.

Zwarte Schaap
28-07-05, 18:39
Geplaatst door Orakel
Alsof het nog ene flikker uitmaakt of het jongentje wel of niet is mishandeld. Z'n pa op gruwelijke wijze vermoord, de enorme nasleep ervan en nu weer speelbal van de media en de (digitale) ramptoeristen.
Fucked either way.

Sneu voor het jonk.

Je vergeet het lijdend voorwerp in deze: ''Marokkanen''

Wide-O
28-07-05, 18:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je vergeet het lijdend voorwerp in deze: ''Marokkanen''

Die zijn de kop van jut, maar er zijn meerdere slachtoffers in deze.

Orakel
28-07-05, 18:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je vergeet het lijdend voorwerp in deze: ''Marokkanen''

Neuh. Vanochtend op de voorpagine van me krant al de text "Marokkaantjes slaan enz. In puntgrootte 240.
In mijn eerdere uitspraak beperkte ik me ff tot het jochie. Zou niet graag in zijn schoenen staan.
En for wat its worth, al heeft ie het verzonnen, van hem kan ik het hebben. Hij heeft een lel van een verzachtende omstandigheid.

Wide-O
28-07-05, 18:54
Geplaatst door Orakel
In puntgrootte 240.


Times Roman dan nog waarschijnlijk. ;)

Ach flauw grapje, weet ik wel.

Ik geloof dat er ergens in de bijbel staat dat wie wind zaait, storm zal oogsten.

Misschien wel de laatste stuiptrekkingen van media die zullen verdwijnen in deze vorm ?

assassijn
28-07-05, 19:24
Geplaatst door Wide-O
Ach niet alleen Nederland. De hele gemediatiseerde wereld lijkt me zo'n beetje een vreemde kolkende bedoening geworden.

En wij zijn daar voor een stuk ook schuldig aan Assassijn. (met "wij" bedoel ik: de consumenten van al die ongein)

We buitelen over elkaar heen bij elk bericht, bij wijze van spreken. We spreken met vuur over berichten die daarna toch weer niet zo correct bleken te zijn.

Misschien moeten we wel op een soort van informatiedieet, waarbij we de fastfood zo veel mogelijk mijden.

Dat weet ik ook wel, maar hier neemt het toch aardig extreme vormen aan.

gh.wille
28-07-05, 20:08
Geplaatst door assassijn
Zo hoort het ook. Eerst wachten op iets officieels.

Eerlijk gezegd plaatste ik direct al enkele kanttekeningen bij het hele relaas, daarom hoopte ik ook dat het niet waar zou zijn, mede door het feit dat het nou niet bepaald ten goede zou komen aan mensen die, wel een goed kontakt hebben met Allochtone Nederlanders .
Eerder had ik n.l ergens gelezen ,dat L.v. Gogh voor de moord op zijn vader ; in ieder geval omgang, en zelfs vrienden onder zijn Marokkaanse leeftijd genoten had !
Uiteraard weet ik niet hoe die omgang nu is , maar al zou hij maar 1%
van zijn vader hebben , dan vermoed ik dat daar geen wijziging in is gekomen .

V.G.G.

Good Kahuna
28-07-05, 21:01
Is Lieuwe nou in elkaar geslagen, of niet? Zou me niets verbazen als dat verhaal van de ouders van Van Gogh straks gewoon WAAR blijkt te zijn.

Waarom? Ik heb de uitzending van Nova gezien, en vond die mensen eigenlijk vrij nuchter en eerlijk overkomen, niet hysterisch of beklagend. Ze kwamen duidelijk niet op TV om sensatie te scheppen, stennis te maken. Als ze dat hadden gewild hadden ze dit vermoedelijk wel eerder gezegd, niet in de nasleep van de rechtzaak, als alles al achter de rug is. Ze hebben de media weinig opgezocht sinds de moord. Dat nieuws over het in elkaar slaan van Lieuwe meldden ze op de vraag hoe het Lieuwe sinds de moord was vergaan. Ervan uitgaande dat het waar is, is het dan ook een normaal moment in het gesprek om dat te melden. Want laten we wel wezen, als het waar is IS dit gewoon kut voor die jongen. Geen voorpagina-nieuws voor mij, maar zeker geen trivialiteit.

Maar OF het waar is? We zullen zien.

Elfquest
28-07-05, 21:03
Geplaatst door sjaen

Gijs van de Westelaken zei donderdag namens de familie Van Gogh het te betreuren dat "één zinnetje in een interview zo'n grote affaire is geworden". "Misschien hadden de grootouders van Lieuwe het wat subtieler moeten verwoorden, maar die mensen zijn ook niet gewend om in de media te verschijnen", aldus Van de Westelaken.

Hij zegt dat er wel degelijk twee incidenten zijn geweest. Kort na de moord op Theo is Lieuwe tijdens het uitlaten van de hond mishandeld door een paar jongens en hield daar blauwe plekken aan over. Hij durfde dat pas later aan zijn moeder te vertellen. "Er is ook geen aangifte van gedaan", vertelt Van de Westelaken.

Pistool

Het tweede incident betreft twee jongens die met een pistool, of iets wat leek op een pistool, aan buurtbewoners vroegen waar Van Gogh woonde. De buurtbewoners belden de politie, maar de jongens waren al gevlogen. Twee weken later zagen bewoners de jongens weer in de buurt. Een politiewagen werd halverwege teruggeroepen, omdat leidinggevenden vonden dat er een arrestatieteam naar toe moest. Bij aankomst waren de jongens wederom al weg, aldus Van de Westelaken.

De familie Van Gogh is niet boos op de politie, zegt Van de Westelaken. Ze betreuren het alleen dat alles zo is opgeblazen en willen graag met rust gelaten.




Geplaatst door Goodnight
En nu wachten op de gefrustreerde prikkers die DIT gaan ontkrachten


Geplaatst door Goodnight
Uiteindelijk bleek de politie dit tegen te spreken.En nu komt van Westlaken en die verklaart dat er wel iets heeft plaatsgevonden,maar geen aangiftse is gedaan...waarom zou deze man dan wel de waarheid vertellen?


Geplaatst door Goodnight
Ach gossie daar hebben we de eerste al.

Same thing toch?
Zou het niet gewoon MENS eigen zijn om niet graag het ongelijk toe te geven? Zonder dat het verder uitmaakt WAAR het om gaat?

Ik denk dat het bericht dat het joch gelogen zou hebben sommigen ook heel goed uitkomt, net als het bericht dat hij in elkaar geslagen is anderen weer heel goed uitkomt, maar ik zou liever willen weten wat nu echt waarheid is.

Er is dus geen aangifte van een van de incidenten gedaan. Dus geen onderzoek, dus geen mishandeling. Als de politie dus zegt: geen mishandeling. Betekent dat dus dat er of niks gebeurd is of dat het niet onderzocht is. Wat logisch is, want er is geen aangifte geweest. Maar dat hoeft dan niet te betekenen dat er niks gebeurd is.

Want het lijkt erop dat er wel iets gebeurd is.


Geplaatst door sjaen
Het tweede incident betrof twee jongens die met een pistool, of iets wat daar op leek, aan buurtbewoners vroegen waar Lieuwe Van Gogh woonde. Buurtbewoners belden toen de politie, maar de jongens waren al verdwenen. Twee weken daarna werden de jongens weer gesignaleerd in de buurt. Een politiewagen werd halverwege teruggeroepen, omdat leidinggevenden vonden dat er een arrestatieteam naar toe moest. Bij aankomst waren de jongens wederom al weg, aldus Van de Westelaken..

En dat wordt dus wel bevestigd.

Wel vindt ik het jammer dat de ouders van van Gogh in NOVA een heel ander beeld lieten zien. Zij zeiden dat Lieuwe meerdere malen in elkaar geslagen is door Marokkanen en hadden daarna kritiek op de passieve houding van de politie. Maar ze hebben voor het gemak wel even weggelaten dat ze geen aangifte hebben gedaan en dan vind ik het op z'n zachtst gezegd niet slim om zoiets te roepen. En ook dat mag best gezegd worden.

Wide-O
28-07-05, 21:13
Geplaatst door assassijn
Dat weet ik ook wel, maar hier neemt het toch aardig extreme vormen aan.

Ben je erg beledigd als ik zeg dat je als Ollander aan het navelstaren bent ?

Zolang Wilders geen 30% krijgt, en in sommige steden 40%, zijn jullie nog relatief goed af. Poldermocro :stomp:

12many
28-07-05, 22:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je vergeet het lijdend voorwerp in deze: ''Marokkanen''

Sorry, maar daar hebben ze het ook wel een beetje zelf naar gemaakt niet.

En ja er zijn zat goede Marokkanen. Maar als je weet dat er een verkrachter rond loopt die blank is, een dikke bril en rood haar heeft dan gaat elke vrouw elke onbekende blanke, roodharige brildragende man uit de weg. En 99% van hun zal eerlijk en onschuldig zijn. Zo werkt het gewoon in een slimme wereld. Survival of the smartest.

tr_imparator
28-07-05, 22:39
Geplaatst door 12many
Sorry, maar daar hebben ze het ook wel een beetje zelf naar gemaakt niet.

En ja er zijn zat goede Marokkanen. Maar als je weet dat er een verkrachter rond loopt die blank is, een dikke bril en rood haar heeft dan gaat elke vrouw elke onbekende blanke, roodharige brildragende man uit de weg. En 99% van hun zal eerlijk en onschuldig zijn. Zo werkt het gewoon in een slimme wereld. Survival of the smartest.

niet als je weet dat die die brildragende blanke man in de gevangenis is. ALs je dan toch elke brildragende blanke man ontwijkt, is er zeker iets mis met je hersentjes. Irrationele angst.

Orakel
28-07-05, 22:46
Geplaatst door 12many
Sorry, maar daar hebben ze het ook wel een beetje zelf naar gemaakt niet.


Nee, niet. Als je bedrijf net een blonde tiepmiep ontslagen heeft de de ganse dag alleen maar d'r teennages aan het veilen was, hoe root is dan de vrees dat de volgende blonde kandidaat ook kalknagels heb?

12many
28-07-05, 22:47
beter lezen, een verkrachter die rondloopt zit meestal niet in de gevangenis. Net zoals het procentueel groot aandeel criminele Marokkanen...

Orakel
28-07-05, 22:49
Geplaatst door Wide-O
Mag ik nu "Word" zeggen ?

:hihi:

Jij wel. Maar beter zeg je 'tranga', 'wollah' of 'ben manyagim'. Dat is meer 'sophisticated'.

12many
28-07-05, 22:54
Geplaatst door Orakel
Nee, niet. Als je bedrijf net een blonde tiepmiep ontslagen heeft de de ganse dag alleen maar d'r teennages aan het veilen was, hoe root is dan de vrees dat de volgende blonde kandidaat ook kalknagels heb?

Ik denk dat jou kreet "blonde iepmiep" al een duidelijk antwoord hierop geeft.

sjaen
28-07-05, 23:00
Geplaatst door Orakel
:hihi:

Jij wel. Maar beter zeg je 'tranga', 'wollah' of 'ben manyagim'. Dat is meer 'sophisticated'.


?

en wat betekent "Word"????

Orakel
28-07-05, 23:00
Geplaatst door 12many
Ik denk dat jou kreet "blonde iepmiep" al een duidelijk antwoord hierop geeft.

"Sorry, maar daar hebben ze het ook wel een beetje zelf naar gemaakt niet".

tr_imparator
28-07-05, 23:03
Geplaatst door Orakel


'ben manyagim'


dat is ie zeker.. okey un peu dan :haha:

Orakel
28-07-05, 23:04
Geplaatst door sjaen
?

en wat betekent "Word"????

Das geloof ik Frans voor hufter. Wide-O en ik kunnen de laatste tijd niet zo goed met elkaar, omdat ik in vakkevulle iets naars heb gezegd over die brik van 'm.
Dacht dat ie dat wel kon hebben, maar hij blijkt minder ruimdenkend te zijn dan ik dacht.
En haatdragend bovendien. Heb me excuses aangeboden, maar daar wol ie niet van weten. Dat krijg je met die atheisten. Niks andere wang meer, niks meer vergevingsgezindheid, the armageddon is near.

Oeroeboeroe
28-07-05, 23:08
Geplaatst door tr_imparator
niet als je weet dat die die brildragende blanke man in de gevangenis is. ALs je dan toch elke brildragende blanke man ontwijkt, is er zeker iets mis met je hersentjes. Irrationele angst.

3 punter. :chef:

12many
28-07-05, 23:11
van de 10 zeker, echt een zwakke reactie, mist de clou volledig. Begrijpend lezen, groep 3

Orakel
28-07-05, 23:13
Geplaatst door tr_imparator
dat is ie zeker.. okey un peu dan :haha:

Eun peu veul.

sjaen
28-07-05, 23:16
Geplaatst door Orakel
Das geloof ik Frans voor hufter. Wide-O en ik kunnen de laatste tijd niet zo goed met elkaar, omdat ik in vakkevulle iets naars heb gezegd over die brik van 'm.
Dacht dat ie dat wel kon hebben, maar hij blijkt minder ruimdenkend te zijn dan ik dacht.
En haatdragend bovendien. Heb me excuses aangeboden, maar daar wol ie niet van weten. Dat krijg je met die atheisten. Niks andere wang meer, niks meer vergevingsgezindheid, the armageddon is near.

Oh, Oké!

(Had het eigenlijk kunnen weten)


Oei, geef hem de tijd dan komt het wel weer goed tussen jullie.

12many
28-07-05, 23:16

Elfquest
28-07-05, 23:45
Geplaatst door Orakel
Nee, niet. Als je bedrijf net een blonde tiepmiep ontslagen heeft de de ganse dag alleen maar d'r teennages aan het veilen was, hoe root is dan de vrees dat de volgende blonde kandidaat ook kalknagels heb?

Maar wat als die blonde tiepmiep nou uit naam van het tiepmiepengeloof moord of mishandeld? En er naast de tiepmiep die daarvoor in de gevangenis zit nog een heel stel zijn die vrij rondlopen en er ook zo over denken? Is het dan ook irrationele angst?

Marsipulami
28-07-05, 23:52
Geplaatst door Wizdom
'Lieuwe van Gogh niet mishandeld'

Uitgegeven: 28 juli 2005 10:24
Laatst gewijzigd: 28 juli 2005 13:05

AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.

Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.


Veelvuldig contact

De politie Amsterdam liet in een eerdere reactie weten dat ze het verhaal van de ouders van Theo van Gogh bijzonder serieus neemt. Rechercheurs hebben donderdag contact gezocht met meneer en mevrouw Van Gogh. Volgens de politie is er na de moord op de regisseur veelvuldig contact geweest met de moeder van Lieuwe en heeft hij ook enige tijd beveiliging gehad.

Uitgebreid rechercheonderzoek heeft echter aangetoond dat van bedreiging en mishandeling door Marokkanen geen sprake is geweest, aldus een woordvoerder. Hij kan over die uitkomsten verder geen mededelingen doen.

Volgens de ouders van Van Gogh zou Lieuwe op straat zijn aangesproken toen hij de hond uitliet. Ze vroegen hem of hij Van Gogh heette, waarop de jongen nee zei. Daarop werd hij volgens de moeder van de regisseur toch in elkaar werd geslagen.

Gepest

Ook in de straat waar Theo van Gogh woonde, kwamen volgens het verhaal van de ouders Marokkaanse jongeren vragen waar Lieuwe woonde. De buren hebben toen de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, aldus de moeder van de vermoorde filmmaker. Op school is Lieuwe aan het einde van het jaar volgens haar man naar een andere klas in een ander gebouw overgeplaatst, omdat hij werd gepest met opmerkingen als "maar goed dat je vader dood is".


Ik ken een pak moslims met een blok beton op de plaats waar bij een normaal mens hersenen zitten. Ook ken ik een pak moslims die een paar schroeven los hebben zitten in hun kop en meer dan rijp zijn voor de psychiatrie. Echter, ik geloof er geen barst van dat Marokkanen het 13-jarige zoontje van Theo van Gogh zouden hebben bedreigd of mishandeld. Moslims -inclusief extremisten en/of fundamentalisten- bedreigen of mishandelen geen kinderen van kaffier ouders.

ronald
29-07-05, 00:38
Geplaatst door Wizdom
Wat voor straf staat er ook al weer op tot het aanzetten tot haat op MASSA MEDIA NIVEAU...


Dat is natuurlijk grote onzin. Dat de politie niets heeft geregistreed is natuurlijk te wijten omdat ze na verzoek te komen niet zijn gekomen. Dit gebeurt regelmatig. Waarom de politie dat niet doet is onduidelijk. Of ze hebben het te druk en dit vinden ze meer een kwajongensruzie, of ze willen de confrontatie niet aan. Nadat, als voorbeeld, iemand wordt beschimt door een marokkaanse jongen, daarna vraagt wat er aan de hand is, ontstaat er een ruzie en binnen no-time staan 10 andere vrienden voor de videotheek. Het slachtoffer die na duwen en trekken met zijn autosleutels de wang van de jongen raakt, wordt door de politie , die door diezelfde vrienden werd opgetrommeld, meegenomen. Het "slachtoffer" die uiteindelijk de aanstichter en dus dader is, mag zich na een bezoek aan de VU zich op het bureau melden want het schrammetje moet eerst worden behandeld. Deze groep hangjongeren zit regelmatig voor deze videotheek en regelmatig "beschimpen" zij voorbijgangers. Nadat een andere keer een van zo'n "slachtoffer" de politie belt wordt daarvan mede gedeeld dat ze voor zoiets niet komen.

Maar de F-ck......WAAR BEGON HET ALLEMAAL MEE? Of wil je een zielige sociale positie als excuus opvoeren?

Ik geloof niet Marsipulami dat het zo gebeurt, ik WEET dat het zo gebeurt.

mark61
29-07-05, 01:38
Geplaatst door Orakel
Das geloof ik Frans voor hufter. Wide-O en ik kunnen de laatste tijd niet zo goed met elkaar, omdat ik in vakkevulle iets naars heb gezegd over die brik van 'm.
Dacht dat ie dat wel kon hebben, maar hij blijkt minder ruimdenkend te zijn dan ik dacht.
En haatdragend bovendien. Heb me excuses aangeboden, maar daar wol ie niet van weten. Dat krijg je met die atheisten. Niks andere wang meer, niks meer vergevingsgezindheid, the armageddon is near.

:hihi:

mark61
29-07-05, 01:40
Geplaatst door sjaen
Oh, Oké!

(Had het eigenlijk kunnen weten)


Oei, geef hem de tijd dan komt het wel weer goed tussen jullie.

:argwaan:

Zwarte Schaap
29-07-05, 01:56
Politie weerspreekt verhaal Van Gogh

Van onze verslaggever Weert Schenk

AMSTERDAM - Lieuwe van Gogh, de 14-jarige zoon van de vermoorde cineast Theo van Gogh, heeft bij de politie valse aangifte gedaan van bedreiging en mishandeling. Ook andere meldingen over incidenten rond Lieuwe, onder andere afkomstig van buurtbewoners, berustten volgens de woordvoerder van de Amsterdamse politie niet op waarheid.

De politie reageerde donderdag op beschuldigingen van de grootouders van Lieuwe van Gogh in het televisie-programma Nova. Zij stelden dat hun kleinzoon twee keer is gemolesteerd. De gewaarschuwde politie kwam niet opdagen en verder werd er ook niet op de incidenten gereageerd, aldus de grootouders.

De Amsterdamse politie zegt alle meldingen serieus te hebben genomen. Uit uitgebreid rechercheonderzoek bleek dat Lieuwe niet door Marokkaanse jongeren is gemolesteerd. Evenmin hebben mogelijk bewapende jongemannen in zijn buurt navraag gedaan naar het adres van Van Goghs zoon, aldus de woordvoerder.

Namens de familie Van Gogh hield Theo van Goghs producer Gijs van de Westelaken gisteren staande dat er twee incidenten zijn geweest. Volgens hem is Lieuwe twee maanden na de moord op zijn vader tijdens het uitlaten van de hond mishandeld door een paar jongens. Daaraan hield hij een paar blauwe plekken over.

Het tweede incident betrof twee jongens die ‘met een pistool of iets wat daarop leek’, aan buurtbewoners vroegen waar Lieuwe woonde. Van de Westelaken zegt dat de buurtbewoners de politie slechts informeerden omdat de bewuste jongeren al snel waren verdwenen. Toen de buurtbewoners de jongens twee weken later weer zagen lopen, riep de politie een surveillancewagen terug. De politie vond het een klus voor een arrestatieteam, maar toen dat arriveerde, waren de jongens vertrokken, aldus Van de Westelaken.

Hij zegt dat Lieuwe valse aangifte heeft gedaan over problemen met medeleerlingen op school. De zoon van Theo van Gogh heeft dat later opgebiecht aan de politie. Hij heeft daarbij volgens Van de Westelaken zijn excuses aangeboden.


Bron: Volkskrant 29/07/05

mark61
29-07-05, 02:01
Van dit bericht begrijp ik ook al niks.

Ws. zullen we het over 50 jaar wel weten.

Oeroeboeroe
29-07-05, 02:04
Geplaatst door mark61
Van dit bericht begrijp ik ook al niks.

Ws. zullen we het over 50 jaar wel weten.

Vaag, heel vaag. Maar ja, de politie zal het wel hebben onderzocht.

~Panthera~
29-07-05, 02:06
Geplaatst door mark61
:argwaan:

Welja, effe Soembaya http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c016.gif met zijn allen, en hij smelt weg.

mark61
29-07-05, 02:08
Geplaatst door ~Panthera~
Welja, effe Soembaya http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c016.gif met zijn allen, en hij smelt weg.

Wie? TR?

Zwarte Schaap
29-07-05, 02:08
Geplaatst door mark61
Van dit bericht begrijp ik ook al niks.

Ws. zullen we het over 50 jaar wel weten.

Voor mij is het duidelijk:

Lieuwe van Gogh, de 14-jarige zoon van de vermoorde cineast Theo van Gogh, heeft bij de politie valse aangifte gedaan van bedreiging en mishandeling. Ook andere meldingen over incidenten rond Lieuwe, onder andere afkomstig van buurtbewoners, berustten volgens de woordvoerder van de Amsterdamse politie niet op waarheid .

Hij zegt dat Lieuwe valse aangifte heeft gedaan over problemen met medeleerlingen op school. De zoon van Theo van Gogh heeft dat later opgebiecht aan de politie. Hij heeft daarbij volgens Van de Westelaken zijn excuses aangeboden.

~Panthera~
29-07-05, 02:09
Geplaatst door mark61
Wie? TR?

Nee, Wide.

helly2002
29-07-05, 02:10
wat is er nou wel en wat is er nou niet gebeurt ma ik denk onderhand dat er niks is gebeurt als dat zo is dan is nova niet de schuldige ma pa van gogh :blowen:

mark61
29-07-05, 02:19
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, Wide.

Wat heeft ie misdaan dan? Of begrijp jij er net als sjaen ook geen fuk van? :lachu:

Je lag trouwens te bedde, remember?

~Panthera~
29-07-05, 02:24
Geplaatst door mark61
Wat heeft ie misdaan dan? Of begrijp jij er net als sjaen ook geen fuk van? :lachu:

Je lag trouwens te bedde, remember?

OMG, ik ga het NIET uitleggen. http://www.my-smileys.de/smileys2/desperado.gif en ja, ik LAG al, maar heb mijn karkas alsnog hier naar toe gesleept om dit te beantwoorden. (niet te geloven) Maar NU ga ik. :cola:

:zwaai:



http://www.my-smileys.de/smileys2/flatto-katana.gif

mark61
29-07-05, 02:27
Geplaatst door ~Panthera~
OMG, ik ga het NIET uitleggen. http://www.my-smileys.de/smileys2/desperado.gif en ja, ik LAG al, maar heb mijn karkas alsnog hier naar toe gesleept om dit te beantwoorden. (niet te geloven) Maar NU ga ik. :cola:

:zwaai:



http://www.my-smileys.de/smileys2/flatto-katana.gif

Ik heb met je te doen. Waarlijk.

~Panthera~
29-07-05, 02:28
Geplaatst door mark61
Ik heb met je te doen. Waarlijk.

Dank je. http://www.cosgan.de/images/midi/traurig/a050.gif



http://www.cosgan.de/images/midi/traurig/a015.gif

vlegeltje
29-07-05, 02:29
Geplaatst door ~Panthera~
OMG, ik ga het NIET uitleggen. http://www.my-smileys.de/smileys2/desperado.gif en ja, ik LAG al, maar heb mijn karkas alsnog hier naar toe gesleept om dit te beantwoorden. (niet te geloven) Maar NU ga ik. :cola:

:zwaai:



http://www.my-smileys.de/smileys2/flatto-katana.gif


Ach blijf nou toch nog ff :D

Senseo?

Dorito?

Schrank met KOEL water en ijsklontjes :tik:

~Panthera~
29-07-05, 02:30
Geplaatst door vlegeltje
Ach blijf nou toch nog ff :D

Senseo?

Dorito?

Schrank met KOEL water en ijsklontjes :tik:



HELP !!!!!!!!!!!!!! http://www.cosgan.de/images/midi/traurig/g010.gif

vlegeltje
29-07-05, 02:34
Geplaatst door ~Panthera~
HELP !!!!!!!!!!!!!! http://www.cosgan.de/images/midi/traurig/g010.gif

*hug*~Panthera~*hug*

:strik:

~Panthera~
29-07-05, 02:36
Geplaatst door vlegeltje
*huig*~Panthera~*huig*

:strik:


Blijf van m'n huig af. :fplet:

Ik gaat ! :ego:

vlegeltje
29-07-05, 02:42
Geplaatst door ~Panthera~
Blijf van m'n huig af. :fplet:

Hughe hugge hug, nog 1 sigaretje. :roker:











Dan gaat vlegeltje vlak.

In bed :boogjes:

Oeroeboeroe
29-07-05, 02:45
Geplaatst door vlegeltje
Hughe hugge hug, nog 1 sigaretje. :roker:











Dan gaat vlegeltje vlak.

In bed :boogjes:


:gsm:
I want a refund!

jochie
29-07-05, 07:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Politie weerspreekt verhaal Van Gogh

Van onze verslaggever Weert Schenk

AMSTERDAM - Lieuwe van Gogh, de 14-jarige zoon van de vermoorde cineast Theo van Gogh, heeft bij de politie valse aangifte gedaan van bedreiging en mishandeling. Ook andere meldingen over incidenten rond Lieuwe, onder andere afkomstig van buurtbewoners, berustten volgens de woordvoerder van de Amsterdamse politie niet op waarheid.

De politie reageerde donderdag op beschuldigingen van de grootouders van Lieuwe van Gogh in het televisie-programma Nova. Zij stelden dat hun kleinzoon twee keer is gemolesteerd. De gewaarschuwde politie kwam niet opdagen en verder werd er ook niet op de incidenten gereageerd, aldus de grootouders.

De Amsterdamse politie zegt alle meldingen serieus te hebben genomen. Uit uitgebreid rechercheonderzoek bleek dat Lieuwe niet door Marokkaanse jongeren is gemolesteerd. Evenmin hebben mogelijk bewapende jongemannen in zijn buurt navraag gedaan naar het adres van Van Goghs zoon, aldus de woordvoerder.

Namens de familie Van Gogh hield Theo van Goghs producer Gijs van de Westelaken gisteren staande dat er twee incidenten zijn geweest. Volgens hem is Lieuwe twee maanden na de moord op zijn vader tijdens het uitlaten van de hond mishandeld door een paar jongens. Daaraan hield hij een paar blauwe plekken over.

Het tweede incident betrof twee jongens die ‘met een pistool of iets wat daarop leek’, aan buurtbewoners vroegen waar Lieuwe woonde. Van de Westelaken zegt dat de buurtbewoners de politie slechts informeerden omdat de bewuste jongeren al snel waren verdwenen. Toen de buurtbewoners de jongens twee weken later weer zagen lopen, riep de politie een surveillancewagen terug. De politie vond het een klus voor een arrestatieteam, maar toen dat arriveerde, waren de jongens vertrokken, aldus Van de Westelaken.

Hij zegt dat Lieuwe valse aangifte heeft gedaan over problemen met medeleerlingen op school. De zoon van Theo van Gogh heeft dat later opgebiecht aan de politie. Hij heeft daarbij volgens Van de Westelaken zijn excuses aangeboden.


Bron: Volkskrant 29/07/05


Door de gedetailleerde beschrijving van Gijs van de Westelaken krijg ik de indruk dat het verhaal van Liewe's opa en oma wel degelijk waar is. (M.u.v. het schoolincident).

Ik kan me er eerliojk gezegd ook wel wat bij voorstellen en ben eerlijk gezegd ook niet verbaasd. Als het niet waar is, is mijn verbazing vele malen groter.

Wide-O
29-07-05, 08:03
Geplaatst door Orakel
Das geloof ik Frans voor hufter. Wide-O en ik kunnen de laatste tijd niet zo goed met elkaar, omdat ik in vakkevulle iets naars heb gezegd over die brik van 'm.
Dacht dat ie dat wel kon hebben, maar hij blijkt minder ruimdenkend te zijn dan ik dacht.
En haatdragend bovendien. Heb me excuses aangeboden, maar daar wol ie niet van weten. Dat krijg je met die atheisten. Niks andere wang meer, niks meer vergevingsgezindheid, the armageddon is near.

LOL :hihi:

Een Belgies spreekwoord zegt: kom aan mijn auto, en je komt aan mijn auto :ego:

waterfiets
29-07-05, 09:16
Geplaatst door jochie
Als het niet waar is, is mijn verbazing vele malen groter.

Hoezo? Ik kan mij goed voorstellen dat die jongen behoorlijk in de war is door het gebeurde. Het is al bijzonder moeilijk te verwerken voor een kind als je vader vermoord wordt. Maar al die media aandacht erbij maakt het natuurlijk bijna onmogelijk. Ik verbaas mij meer over de grootouders die dit naar buiten hebben gebracht in NOVA. Dat hadden ze beter kunnen nalaten.

Joesoef
29-07-05, 09:19
Geplaatst door jochie
Als het niet waar is, is mijn verbazing vele malen groter.


Lees teleurgesteld.




:moe:

Dutchess
29-07-05, 10:45
Geplaatst door gh.wille

Eerder had ik n.l ergens gelezen ,dat L.v. Gogh voor de moord op zijn vader ; in ieder geval omgang, en zelfs vrienden onder zijn Marokkaanse leeftijd genoten had !
Uiteraard weet ik niet hoe die omgang nu is , maar al zou hij maar 1%
van zijn vader hebben , dan vermoed ik dat daar geen wijziging in is gekomen .

V.G.G.


Mijn zoon speelt met twee lieve Marokkaanse jongetjes in de straat. Die komen soms bij ons thuis om Nintendo te spelen. "Mag Lieuwe ook bij jullie spelen?", vraag ik dan.
"Nee", zegt Hamsa (9) dan: "Mijn moeder wil het huis schoonhouden."
Een niet van symboliek gespeende uitspraak.

Uit een van z'n columns (http://www.theovangogh.nl/hoezo.html)

Dutchess
29-07-05, 10:48
Geplaatst door Orakel
Alsof het nog ene flikker uitmaakt of het jongentje wel of niet is mishandeld. Z'n pa op gruwelijke wijze vermoord, de enorme nasleep ervan en nu weer speelbal van de media en de (digitale) ramptoeristen.
Fucked either way.

Sneu voor het jonk.

Word, tranga, whatever. Lauwe uitspraak Orakel!

Lauw schijnt positief te zijn. :fpimp:

Rabi'ah.
29-07-05, 12:30
Geplaatst door Dutchess
Word, tranga, whatever. Lauwe uitspraak Orakel!

Lauw schijnt positief te zijn. :fpimp:

"Lau" is Surinaams voor gek of niet goed wijs. Heeft tegenwoordig in de jongerentaal een positieve connotatie gekregen. :D

Orakel
29-07-05, 15:34
Geplaatst door Dutchess
Word, tranga, whatever. Lauwe uitspraak Orakel!

Lauw schijnt positief te zijn. :fpimp:

Heee, dan fawaka, me sweetie. Allasanie boeng?

Wide-O
29-07-05, 15:36
Geplaatst door Orakel
:hihi:

Jij wel. Maar beter zeg je 'tranga', 'wollah' of 'ben manyagim'. Dat is meer 'sophisticated'.

OK OK I GIVE UP ! :hihi:

Goegel is echt waardeloos. Curiosity killed the cat... dus...

Ik spreek wel niet meer tegen je :ego: maar wil je deze toch FF voor me vertalen :engel:

(PS: probeer ook al heel de dag "Word" met een Frans accent te zeggen, valt niet mee :D )

Orakel
29-07-05, 15:50
Geplaatst door Wide-O
OK OK I GIVE UP ! :hihi:

Goegel is echt waardeloos. Curiosity killed the cat... dus...

Ik spreek wel niet meer tegen je :ego: maar wil je deze toch FF voor me vertalen :engel:

Tranga (g niet uitspreken, klinkt zoals de ng in morning) is Suri voor 'sterk', of 'straf' zoals ze bij zullie zeggen.

Wollah is 'ksweerut en 'ben manyagim' is Turks voor 'i agree'.


(PS: probeer ook al heel de dag "Word" met een Frans accent te zeggen, valt niet mee :D )

Dat Frans is 1 groot spraakgebrek. Heb ooit es ergens gelezen (geloof hier op pb) dat ze die taal onder Napoleon bewust extra moeiluk gemaakt hebben om gesophisticeerder over te komen en zich te onderscheiden van het andere Europese gepeupel.
Gekneusd volk.

mark61
29-07-05, 16:55
Geplaatst door Orakel
'ben manyagim' is Turks voor 'i agree'.

Wollah je bent grappig. Het betekent 'ik ben een maniak' zoals Wide-O zal begrijpen. Dat 'ben' moet trouwens weg.

De spelling van het Frans is in de 17e eeuw vastgelegd en nauwelijks meer veranderd. Daarom zijn Frans (en Engels) zo moeilijk te schrijven, vooral voor inboorlingen.

gh.wille
29-07-05, 18:19
Geplaatst door assassijn
Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd. Ze kunnen wat dat betreft een voorbeeld nemen aan onze huis-bejaarde( :hihi: ) gh.willie. Eerst zien, dan geloven.

Ach, neem het ze niet kwalijk. Het leven is al moeilijk genoeg als de ene hersencel moet zorgen dat de ontlasting en urine op het gewenste moment het lichaam verlaat, en die andere hersencel de rest moet doen.

Als je m,n naam niet eens kunt spellen en NASCHRIJVEN ,had ik haast gewild dat ik Mohammed. B was !
dan was ik n.l vrijgesproken vanwege een vorm fout .

FOUTJE !?! ......Bedankt .
:hihi: :haha:
p.s en kom niet aan met je weet heus wel wat ik bedoel ,
want je Afgezakte broek kun je nu toch al ophalen !
Zo die mag je in je (woord wat ik van m,n buurjongen heb geleerd)
steken ,ik plaats hem niet , anders krijg ik weer een strafpunt !
En dat ben jij in mijn ogen dus niet waard .
Wel vind ik het wel leuk om als : HUIS - BEJAARDE je op een eerlijke manier voor SCHUT te zetten !
p.s Spugen tegen je eigen scherm is toegestaan !
V.G.G.

assassijn
29-07-05, 19:24
Geplaatst door gh.wille
Als je m,n naam niet eens kunt spellen en NASCHRIJVEN ,had ik haast gewild dat ik Mohammed. B was !
dan was ik n.l vrijgesproken vanwege een vorm fout .

FOUTJE !?! ......Bedankt .
:hihi: :haha:
p.s en kom niet aan met je weet heus wel wat ik bedoel ,
want je Afgezakte broek kun je nu toch al ophalen !
Zo die mag je in je (woord wat ik van m,n buurjongen heb geleerd)
steken ,ik plaats hem niet , anders krijg ik weer een strafpunt !
En dat ben jij in mijn ogen dus niet waard .
Wel vind ik het wel leuk om als : HUIS - BEJAARDE je op een eerlijke manier voor SCHUT te zetten !
p.s Spugen tegen je eigen scherm is toegestaan !
V.G.G.

Volgens mij heb jij ze niet allemaal op een rijtje...zal mischien wel de leeftijd zijn :hihi:
Omdat ik denk dat jij het verkeerd begrepen hebt, zal ik geen poging wagen om jou te beledigen.
Ik bedoelde het juist positief. Jij was degene die geen uitspraak deed in een vroeg stadium, en daarom zei ik ook dat ze een voorbeeld aan jou moesten nemen.

En als je het wel goed hebt begrepen, en je beledigd voelt door het koosnaampje "huis-bejaarde", dan mag je wel beter je best doen om mij voor schut zetten.

gh.wille
29-07-05, 23:06
Geplaatst door Dutchess
Uit een van z'n columns (http://www.theovangogh.nl/hoezo.html)

Volgens mij is dit geschreven door wijlen v.Gogh , want ik lees dit voor het eerst , had zowie zo TOENDERTIJD geen intresse voor hem ,en het kan best zijn dat het TURKSE jongetje bedoelde dat zijn moeder het huis aan het schoon maken was ,en TvGogh ZIJN UITLEG daar van gaf , op zijn manier , ik vind de rest van zijn uitspraken veel ergerlijker.

V.G.G.

gh.wille
29-07-05, 23:42
Geplaatst door assassijn
Volgens mij heb jij ze niet allemaal op een rijtje...zal mischien wel de leeftijd zijn :hihi:
Omdat ik denk dat jij het verkeerd begrepen hebt, zal ik geen poging wagen om jou te beledigen.
Ik bedoelde het juist positief. Jij was degene die geen uitspraak deed in een vroeg stadium, en daarom zei ik ook dat ze een voorbeeld aan jou moesten nemen.

En als je het wel goed hebt begrepen, en je beledigd voelt door het koosnaampje "huis-bejaarde", dan mag je wel beter je best doen om mij voor schut zetten.

Nee, ik spoor niet ! maar als ik jou zo ,n een voor mij toch sarcastische opmerking zie maken dan verwacht ik er een ander soort smily bij,
Nu heb ik het mogelijker wijs verkeerd opgevat ,maar dat is in principe niet mijn schuld , want wie bij mij kaatst ,kan ook de bal verwachten.
Ook moet je het zien in het kader waarin ik zo nu en dan op een min of meer subtiele manier , niet serieus genomen word ,en b.v antwoorden krijg die totaal nergens op slaan ,tja en dan zou ik zelfs in de fout kunnen gaan ,want over het algemeen ben ik een gematigd type wat er niet op uit is om iemand te beledigen ,en ik herhaal ik geef altijd mijn eigen mening weer en zo NEUTRAAL mogelijk , en weerleg ONWAARHEDEN, en waag me ook niet in een discussie waar ik geen verstand van heb , of het moet in de vragende vorm zijn .

V.G.G.

assassijn
30-07-05, 12:47
Geplaatst door gh.wille
Nee, ik spoor niet ! maar als ik jou zo ,n een voor mij toch sarcastische opmerking zie maken dan verwacht ik er een ander soort smily bij,
Nu heb ik het mogelijker wijs verkeerd opgevat ,maar dat is in principe niet mijn schuld , want wie bij mij kaatst ,kan ook de bal verwachten.
Ook moet je het zien in het kader waarin ik zo nu en dan op een min of meer subtiele manier , niet serieus genomen word ,en b.v antwoorden krijg die totaal nergens op slaan ,tja en dan zou ik zelfs in de fout kunnen gaan ,want over het algemeen ben ik een gematigd type wat er niet op uit is om iemand te beledigen ,en ik herhaal ik geef altijd mijn eigen mening weer en zo NEUTRAAL mogelijk , en weerleg ONWAARHEDEN, en waag me ook niet in een discussie waar ik geen verstand van heb , of het moet in de vragende vorm zijn .

V.G.G.

Zoals altijd, recht door zee :D :) :tik: :zozo: :haha: :hihi: :giechel:

mark61
30-07-05, 12:48
Geplaatst door assassijn
Zoals altijd, recht door zee :D :) :tik: :zozo: :haha: :hihi: :giechel:

Hou je nou op met eerzame zeebonken pesten? :hihi:

assassijn
30-07-05, 12:55
Geplaatst door mark61
Hou je nou op met eerzame zeebonken pesten? :hihi:

Ik wist niet welk soort smiley ik moest gebruiken, dus heb ik er maar een paar geplaatst...dan zit de goede er altijd tussen.

gh.wille
30-07-05, 23:11
Geplaatst door assassijn
Zoals altijd, recht door zee :D :) :tik: :zozo: :haha: :hihi: :giechel:

Bedankt voor het compliment !
:verrassin

gh.wille
30-07-05, 23:17
Geplaatst door mark61
Hou je nou op met eerzame zeebonken pesten? :hihi:

Goed zo dan zal ik hem ook niet meer op de kast jagen !

:lachu:

assassijn
31-07-05, 13:19
Geplaatst door gh.wille
Goed zo dan zal ik hem ook niet meer op de kast jagen !

:lachu:

Moet je ook niet meer doen. Ik vind het niet leuk om met mijn bek vol tanden te staan.

gh.wille
31-07-05, 17:05
Geplaatst door assassijn
Moet je ook niet meer doen. Ik vind het niet leuk om met mijn bek vol tanden te staan.

Nou ik niet hoor ben blij dat ik er nog genoeg over heb,en geen kunstgebit heb ,het is ook het enige waar ik nog een beetje trots op kan zijn ! O,ja m,n haar, vroeger had ik n.l veren en nu heb ik er haar voor in de plaats gekregen .
Dus bij deze :

:D