PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik heb net de "Heilige Geest" gevonden!

Ins
31-07-05, 10:34
Surat al-Baqarah: vers 87 (88 als je een Ahmadiyya hebt)

~*Ladysoul*~
31-07-05, 11:37
Voorwaar, Wij gaven Mozes het Boek en deden boodschappers de een na de ander zijn voetsporen volgen. En Wij gaven aan Jezus, zoon van Maria, duidelijke tekenen en versterkten hem met de geest der heiligheid. Telkens als een boodschapper tot jullie kwam, met hetgeen je ziel niet behaagde, heb je je laatdunkend gedragen, sommigen hunner heb je verloochend en anderen gedood.

Ins
31-07-05, 12:03
Geplaatst door ~*Ladysoul*~
en anderen gedood.

Tot zover heb ik gevonden:

- Johannes de Doper
- Zacharias
- Jezus

Nog iemand? + Klopt dit lijstje?

Onbek_01
31-07-05, 18:16
Geplaatst door Ins
Tot zover heb ik gevonden:

- Johannes de Doper
- Zacharias
- Jezus

Nog iemand? + Klopt dit lijstje?

Nou het klopt niet geheel.
De joden hebben Jezus niet gedood maar zij hebben een jonge discipel gedood die op de Profeet jezus leek.
Deze jonge discipel had de gedaante van de profeet Jezus genomen.

Onbek_01
31-07-05, 18:19
Indien je hierover retwist dan moet je weten dat jij nooit getuige was geweest toen Isa werd opgenomen in de hemel noch kunnen de evangelisten jouw de waarheid hierover vertellen want zij hebben de waarheid omgedraaid tot valsheid door te gaan zeggen dat Jezus de zoon van God.
Nee Jezus is niet zoon van God noch is hij God maar Hij is slechts een profeet zoals de profeten voor hem (Abraham,Moses,Jona).

Ins
31-07-05, 18:23
Geplaatst door Onbek_01
Nou het klopt niet geheel.
De joden hebben Jezus niet gedood maar zij hebben een jonge discipel gedood die op de Profeet jezus leek.
Deze jonge discipel had de gedaante van de profeet Jezus genomen.

Ach zooo.

Ins
31-07-05, 18:25
Geplaatst door Onbek_01
Indien je hierover retwist dan moet je weten dat jij nooit getuige was geweest toen Isa werd opgenomen in de hemel noch kunnen de evangelisten jouw de waarheid hierover vertellen want zij hebben de waarheid omgedraaid tot valsheid door te gaan zeggen dat Jezus de zoon van God.
Nee Jezus is niet zoon van God noch is hij God maar Hij is slechts een profeet zoals de profeten voor hem (Abraham,Moses,Jona).

Je hebt gelijk ik was er niet bij. Net zo min als er publiek was op de huwelijksnacht van de profeet (v) en Aicha :jeweetog:

Onbek_01
31-07-05, 18:29
Geplaatst door Ins
Je hebt gelijk ik was er niet bij. Net zo min als er publiek was op de huwelijksnacht van de profeet (v) en Aicha :jeweetog:

Ik wil je even eraan herrineren dat in die tijd normaal was om met jonge dames te trouwen dus wees aub niet zo hypocriet.

Ins
31-07-05, 19:04
Geplaatst door Onbek_01
Ik wil je even eraan herrineren dat in die tijd normaal was om met jonge dames te trouwen dus wees aub niet zo hypocriet.

Ach zooo.

Onbek_01
31-07-05, 19:09
Ik hoop voor je dat je wat minder anti-islamitische sites bezoekt.
Ze geven slechte informatie.
Ze willen je slechts van God wegleiden en van zijn religie.
Je moet weten dat de Profeet Moehamed de profeten voor hem bevestigd en hij heeft velen voorspellingen gedaan en bijna alle kleine tekenen hebben zich al voorgedaan.

Onbek_01
31-07-05, 19:15
Er zal een gesprek plaats vinden op de dag des oordeels tussen hen die vi misleid werden(volgelingen) en de Misleiders zelf.
Allah verteld ons in de koran over dat.

27. Sommigen hunner zullen zich tot anderen wenden, elkander wederkerig ondervragend.

28. Zij(Volgelingen) zullen zeggen: "Voorwaar, gij placht ons op de goede weg tegen te houden."

29. Zij(Misleiders) zullen antwoorden: "Neen, gij waart zelf geen gelovigen."

30. En wij hadden geen macht over u, maar gij waart een overtredend volk.

31. Nu is het woord van onze Heer omtrent ons werkelijkheid geworden. Wij zullen gewis (de straf) smaken."

32. En wij deden u dwalen omdat wij zelf in dwaling waren."

33. Waarlijk, op die Dag zullen zij allen deelgenoten zijn in de straf.

34. Zo behandelen Wij de schuldigen;

Voorzeker toen er tot hen werd gezegd: "Er is geen God naast Allah", waren zij vanmatigend.

36. En zeiden: "Zullen wij onze Goden voor die waanzinnige dichter opgeven?"

37. Neen, hij is met de Waarheid gekomen en heeft die van de (vroegere) boodschappers bevestigd.

38. Gij zult de pijnlijke straf gewis ondergaan.

39. En gij zult slechts worden vergolden voor hetgeen gij deedt.

Rourchid
31-07-05, 21:12
Geplaatst door Onbek_01
Er zal een gesprek plaats vinden op de dag des oordeels tussen hen die vi misleid werden(volgelingen) en de Misleiders zelf.
Allah verteld ons in de koran over dat.

27. Sommigen hunner zullen zich tot anderen wenden, elkander wederkerig ondervragend.

28. Zij(Volgelingen) zullen zeggen: "Voorwaar, gij placht ons op de goede weg tegen te houden."

29. Zij(Misleiders) zullen antwoorden: "Neen, gij waart zelf geen gelovigen."

30. En wij hadden geen macht over u, maar gij waart een overtredend volk.

31. Nu is het woord van onze Heer omtrent ons werkelijkheid geworden. Wij zullen gewis (de straf) smaken."

32. En wij deden u dwalen omdat wij zelf in dwaling waren."

33. Waarlijk, op die Dag zullen zij allen deelgenoten zijn in de straf.

34. Zo behandelen Wij de schuldigen;

Voorzeker toen er tot hen werd gezegd: "Er is geen God naast Allah", waren zij vanmatigend.

36. En zeiden: "Zullen wij onze Goden voor die waanzinnige dichter opgeven?"

37. Neen, hij is met de Waarheid gekomen en heeft die van de (vroegere) boodschappers bevestigd.

38. Gij zult de pijnlijke straf gewis ondergaan.

39. En gij zult slechts worden vergolden voor hetgeen gij deedt.
Soerat as-Saaffaat (37)

Ins
02-08-05, 09:16
Geplaatst door Onbek_01
Ik hoop voor je dat je wat minder anti-islamitische sites bezoekt.
Ze geven slechte informatie.
Ze willen je slechts van God wegleiden en van zijn religie.
Je moet weten dat de Profeet Moehamed de profeten voor hem bevestigd en hij heeft velen voorspellingen gedaan en bijna alle kleine tekenen hebben zich al voorgedaan.

:wtf: Surat al-Baqarah: vers 87 (88 als je een Ahmadiyya hebt)

In dat geval denk ik dat je een hoofdstuk mist.