PDA

Bekijk Volledige Versie : Italiaanse macho's flirten niet meer op het strand



Bofko
01-08-05, 11:29
ROME - Italiaanse mannen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. De macho heeft op het strand steeds meer last van verlegenheid en steeds minder van zijn hormonen. De ooit zo gepassioneerde Italiaan wordt verlegen en preuts. Dat blijkt uit een onderzoekje waarover de krant La Repubblica maandag schrijft.
Ruim duizend mannen tussen 26 en 60 jaar zijn ondervraagd over hun versiergedrag op het strand. Die neiging blijkt er nog nauwelijks te zijn. Zeven van de tien voelen er ronduit weinig voor op het strand achter vrouwen aan te gaan.
Paraderende zelfverzekerde behaarde spierbundels in minuscule zwembroekjes worden volgens de studie ook met uitsterven bedreigd. Een derde voelt zich veel te bloot en ongemakkelijk in zijn zwemshort. Zeker 30 procent gaat overigens uitsluitend naar het strand om te zonnebaden en stelt zich daarbij zo verdekt mogelijk op.
"Eindelijk rust voor buitenlandse toeristes", aldus de krant, die poėtisch concludeert: "Flirten op het strand is verzand in een zee van preutsheid, angst en verlegenheid."


nu.nl

Cherry Bo
01-08-05, 13:06
Wacht maar tot ķk daar weer eens langskom. :stout:

Zwarte Schaap
01-08-05, 13:14
Geplaatst door Cherry Bo
Wacht maar tot ķk daar weer eens langskom. :stout:

Zie je er dan zo onweerstaanbaar lekker uit dat die mannen aldaar je niet kunnen negeren?

assassijn
01-08-05, 13:21
"Eindelijk rust voor buitenlandse toeristes", aldus de krant

Straks blijven de toeristes die dat soort gedrag verwachten ook weg. Krijgen ze geen aandacht, worden ze onzeker over zichzelf, durven ze zich niet meer in zwemkledij op het strand te vertonen en vervolgens gaan ze Italie mijden omdat ze er depri van raken.

Bofko
01-08-05, 13:52
Geplaatst door assassijn
Straks blijven de toeristes die dat soort gedrag verwachten ook weg. Krijgen ze geen aandacht, worden ze onzeker over zichzelf, durven ze zich niet meer in zwemkledij op het strand te vertonen en vervolgens gaan ze Italie mijden omdat ze er depri van raken.

Deze verdwijnende voorspelfolklore is niet best voor “s lands toeristeninkomsten.
Misschien dat Marokko en Tunesie dit toeristisch marksegment nu kunnen gaan aanboren.

assassijn
01-08-05, 14:09
Geplaatst door Bofko
Deze verdwijnende voorspelfolklore is niet best voor “s lands toeristeninkomsten.
Misschien dat Marokko en Tunesie dit toeristisch marksegment nu kunnen gaan aanboren.

Daar word je als man zijnde zelfs lastig gevallen.

delirious
01-08-05, 14:10
Geplaatst door assassijn
Daar word je als man zijnde zelfs lastig gevallen.

:hihi:

Zwarte Schaap
01-08-05, 14:11
Geplaatst door Bofko
Deze verdwijnende voorspelfolklore is niet best voor “s lands toeristeninkomsten.
Misschien dat Marokko en Tunesie dit toeristisch marksegment nu kunnen gaan aanboren.


Ik hoop het niet, er komt vrijwel niets dan zonde uit voort. Denk aan de Belgische journalist Philippe Servaty die zijn kick haalde uit het feit om op Marokkaane vrouwen met een hijab te pissen.

Gambia wordt al overspoeld door pedosexuelen en oudere vrouwtjes die daar hun sexuele lusten komen botvieren.

Nee ik ben niet zo een voorstander van toerisme in derde wereld landen.

Bofko
01-08-05, 14:20
Geplaatst door Zwarte Schaap

Nee ik ben niet zo een voorstander van toerisme in derde wereld landen.

Er moet gewoon een muur komen tussen de verdorven eerste wereld en de paradijselijke en onschuldige derde werld.

Mill
01-08-05, 14:29
Tja, Philippe Servaty en zijn seksuele uitbuiterij.....Ik denk en vermoed dat liefde zijn zwakte was, of beter gezegd het gebrek aan liefde en succes.

Dutsie
01-08-05, 14:34
Geplaatst door assassijn
Daar word je als man zijnde zelfs lastig gevallen.

*koffers pakt* :melig:

mark61
01-08-05, 14:50
Geplaatst door Mill
Tja, Philippe Servaty en zijn seksuele uitbuiterij.....Ik denk en vermoed dat liefde zijn zwakte was, of beter gezegd het gebrek aan liefde en succes.

Je leest nog kranig mee, zie ik.

Zwarte Schaap
01-08-05, 15:13
Geplaatst door mark61
Je leest nog kranig mee, zie ik.

Alleen toont hij weinig eigen inbreng en creativiteit in zijn reakties.

Juliette
01-08-05, 15:29
Geplaatst door Dutsie
*koffers pakt* :melig:

Je bent je paswoord weer kwijt? :verward:

Julien
01-08-05, 15:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik hoop het niet, er komt vrijwel niets dan zonde uit voort. Denk aan de Belgische journalist Philippe Servaty die zijn kick haalde uit het feit om op Marokkaane vrouwen met een hijab te pissen.

Gambia wordt al overspoeld door pedosexuelen en oudere vrouwtjes die daar hun sexuele lusten komen botvieren.

Nee ik ben niet zo een voorstander van toerisme in derde wereld landen.

wat is de link tussen de italiaanse "machocultuur" (italiaanse vrouwen vinden het maar al te leuk om bekeken te worden) en schofterige pedoseksuelen? :rolleyes:

overigens @ Bofko: Marokkanen en tunesiėrs zijn wat dat betreft echt niet minder dan de italianen hoor. flirten, versieren en jezelf showen is iets wat bij de mediterrane cultuur past. van portugal tot libanon.

Mill
01-08-05, 16:01
Geplaatst door Julien
flirten, versieren en jezelf showen is iets wat bij de mediterrane cultuur past. van portugal tot libanon.

Terwijl het in Engeland, Nederland, Denemarken en Zweden weer totaal niet voorkomt. Het blijft een ongrijpbaar iets, dat cultuur-ding waar iedereen het steeds over heeft.

Zwarte Schaap
01-08-05, 16:04
Geplaatst door Julien
wat is de link tussen de italiaanse "machocultuur" (italiaanse vrouwen vinden het maar al te leuk om bekeken te worden) en schofterige pedoseksuelen? :rolleyes:

overigens @ Bofko: Marokkanen en tunesiėrs zijn wat dat betreft echt niet minder dan de italianen hoor. flirten, versieren en jezelf showen is iets wat bij de mediterrane cultuur past. van portugal tot libanon.

De insteek van Bofkont is sextoerisme en daar reageerde ik ook op.

Bofko
01-08-05, 17:10
Geplaatst door Julien
overigens @ Bofko: Marokkanen en tunesiėrs zijn wat dat betreft echt niet minder dan de italianen hoor. flirten, versieren en jezelf showen is iets wat bij de mediterrane cultuur past. van portugal tot libanon.

I know, maar in het artikel staat juist dat de Italianen d“r niet zo“n zin meer in hebben of niet meer durven.

Bofko
01-08-05, 17:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
De insteek van Bofkont is sextoerisme en daar reageerde ik ook op.

Nee hoor. Het ging over flitsende macho“s in Italie die niet meer durven c.q. willen.

Dutsie
01-08-05, 17:32
Geplaatst door Juliette
Je bent je paswoord weer kwijt? :verward:

Nee ik wilde van mijn strafpunten af. :fpiraat:

Nee hoor, password kwijt en onwillige pc. :knipoog:

Zwarte Schaap
01-08-05, 17:42
Geplaatst door Bofko
Nee hoor. Het ging over flitsende macho“s in Italie die niet meer durven c.q. willen.

Beter je eigen prikseltjes lezen gozer.


Geplaatst door Bofko
Deze verdwijnende voorspelfolklore is niet best voor “s lands toeristeninkomsten .
Misschien dat Marokko en Tunesie dit toeristisch marksegment nu kunnen gaan aanboren.

kaassieforreal
01-08-05, 18:22
Geplaatst door Julien
Marokkanen en tunesiėrs zijn wat dat betreft echt niet minder dan de italianen hoor. flirten, versieren en jezelf showen is iets wat bij de mediterrane cultuur past. van portugal tot libanon.

Yep geweldig was dat altijd in Italie. Viel daar toch al op met mijn overduidelijke Noord-Europese looks maar wat een verademing met dat calvinistische zuuunige Holland. In Italie werd ik soms zowat door de chica's de scooter opgesleurd en hier in NL is het op zijn best een wat schichtige blik en een benepen lachje maar toch vooral een koele afwerende "ik kijk helemaal niet" houding wat je tegenkomt op straat, jammer.

Het zal er wel mee te maken hebben dat Italie moderniseert qua seksuele moraal. Hoe krampachtiger en hypocrieter de omgang met liefde des te groter het vertoon er om heen.

mark61
01-08-05, 21:05
Geplaatst door assassijn
Daar word je als man zijnde zelfs lastig gevallen.

Alle Tunesiėrs zijn nichten. :lachu:


Ik heb het zelf gezien. En in Algerije zeggen ze het ook.