PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom doden de laatste tijd zoveel mensen hun kinderen of vergis ik mij?



Zwarte Schaap
01-08-05, 20:41
Twee kinderen overleden na familiedrama

ANP

TOLBERT - De politie heeft maandagmiddag een man in Tolbert aangehouden in verband met de gewelddadige dood van de twee kinderen van zijn vriendin. De vrouw had de politie gewaarschuwd nadat de man de kinderen zeer ernstig had mishandeld. De politie trof de twee kinderen dood aan in de woning. Onderzoek moet uitwijzen hoe zij om het leven zijn gekomen.

De twee overleden kinderen zijn een jongetje en een iets ouder meisje, aldus de politie. Ze zijn allebei jonger dan vijf jaar. De moeder was na de mishandeling naar de buren gevlucht om de politie te waarschuwen. Ook zij is gewond geraakt door de mishandeling. De man, die de vriend is van de moeder, heeft zich verzet bij de aanhouding. De politie kon hem overmeesteren. De man raakte daarbij gewond. Zowel de verdachte als de moeder is opgenomen in het ziekenhuis. Zij verkeren niet in levensgevaar.

Bron: Volkskrant 01/08/05

kaassieforreal
01-08-05, 21:47
Heb je wel eens de ballenbak van de Mc Donalds op een zondagmiddag bezocht?; dan weet je het gelijk.



Of was dat niet het antwoord op de vraag? :nerveus:

mark61
01-08-05, 21:54
De enige statistiek van het CBS die ons kan helpen komt uit de sector Gezondheidsstatistiek. Het betreft het aantal overledenen naar doodsoorzaak per jaar. Selecteert men als doodsoorzaak 'geweldsdelict' en daarin weer de leeftijdsgroep van 0 tot 15 jaar, dan blijkt: Het aantal slachtoffers in die leeftijdsgroep in de jaren 1991 - 1995 bedroeg in die jaren respectievelijk: 12, 16, 12, 9 en 8. We weten hiervan niet zeker of deze kinderen door hun eigen ouders zijn omgebracht, en nog minder of de vader danwel de moeder de dader was. De recente in de publiciteit gekomen gevallen geven evenmin volledig inzicht (was het moord, doodslag of mishandeling met dodelijk gevolg, was het vader, moeder of samen?) Een ding staat vast: de cijfers die nu in de media genoemd worden (10 gevallen van kinderdoding in 2 jaar) zijn voor het aannemen van een toename, en dan nog wel door imitatie onder invloed van de publiciteit, statistisch niet-significant en onbetrouwbaar.

http://home.tiscali.nl/csnel/jz/infantic.html

Das dan van na 1997.

Zwarte Schaap
01-08-05, 22:00
Geplaatst door kaassieforreal
Heb je wel eens de ballenbak van de Mc Donalds op een zondagmiddag bezocht?; dan weet je het gelijk.

Of was dat niet het antwoord op de vraag? :nerveus:

Ik heb mijn eigen ballen.

Rabi'ah.
01-08-05, 22:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb mijn eigen ballen.

Waar het hart van vol is.......:hihi:

mark61
01-08-05, 22:02
Geplaatst door Rabi'ah.
Waar het hart van vol is.......:hihi:

Wordt het prikbord plakkerig van.

Rabi'ah.
01-08-05, 22:03
Geplaatst door mark61
Wordt het prikbord plakkerig van.

Plakkerig?

:vreemd:


:denk:


:D


:zegniets:

mark61
01-08-05, 22:06
Geplaatst door Rabi'ah.
Plakkerig?

:vreemd:


:denk:


:D


:zegniets:

Geen Marokkaanse romans meer voor jou. :mad:

Zwarte Schaap
01-08-05, 22:07
Geplaatst door Rabi'ah.
Waar het hart van vol is.......:hihi:

Vertel eens.....

Rabi'ah.
01-08-05, 22:10
Geplaatst door mark61
Geen Marokkaanse romans meer voor jou. :mad:

Dacht je nou heus dat ik Marokkaanse romans nodig had om door te denken? :hihi:

Zwarte Kat
01-08-05, 22:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Twee kinderen overleden na familiedrama




Negen babylijkjes ontdekt in Duitsland

BRIESKOW-FINKENHEERD - Op een terrein in de Oost-Duitse deelstaat Brandenburg zijn de lijkjes ontdekt van negen pasgeboren baby's. Dit heeft het Openbaar Ministerie in Frankfurt an der Oder maandag laten weten.
Een 39-jarige vrouw uit Frankfurt wordt ervan verdacht dat zij de kinderen heeft gebaard en vermoord. De lijkjes waren zondag gevonden.

mark61
01-08-05, 22:17
Geplaatst door Zwarte Kat
Een 39-jarige vrouw uit Frankfurt wordt ervan verdacht dat zij de kinderen heeft gebaard en vermoord. De lijkjes waren zondag gevonden.

Tegelijk????

gh.wille
01-08-05, 22:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Twee kinderen overleden na familiedrama

ANP

TOLBERT - De politie heeft maandagmiddag een man in Tolbert aangehouden in verband met de gewelddadige dood van de twee kinderen van zijn vriendin. De vrouw had de politie gewaarschuwd nadat de man de kinderen zeer ernstig had mishandeld. De politie trof de twee kinderen dood aan in de woning. Onderzoek moet uitwijzen hoe zij om het leven zijn gekomen.

De twee overleden kinderen zijn een jongetje en een iets ouder meisje, aldus de politie. Ze zijn allebei jonger dan vijf jaar. De moeder was na de mishandeling naar de buren gevlucht om de politie te waarschuwen. Ook zij is gewond geraakt door de mishandeling. De man, die de vriend is van de moeder, heeft zich verzet bij de aanhouding. De politie kon hem overmeesteren. De man raakte daarbij gewond. Zowel de verdachte als de moeder is opgenomen in het ziekenhuis. Zij verkeren niet in levensgevaar.

Bron: Volkskrant 01/08/05

Eerwraak misschien ?
:traan1:

Zwarte Kat
01-08-05, 22:19
Geplaatst door mark61
Tegelijk????

Ik was al bang dat dit het zwaartepunt zou zijn van het bericht.......

gh.wille
01-08-05, 22:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb mijn eigen ballen. :wink:

mark61
01-08-05, 22:31
Geplaatst door Zwarte Kat
Ik was al bang dat dit het zwaartepunt zou zijn van het bericht.......

Tsja, dat valt me het eerste op. Wanhopige moeders komen helaas maar al te vaak voor.

tribia
02-08-05, 01:36
Wanneer de media met een hetze tegen dit soort menzen eigenlijk? of zijn het geen marokkanen?

Zwarte Kat
02-08-05, 13:20
Geplaatst door mark61
Tsja, dat valt me het eerste op. Wanhopige moeders komen helaas maar al te vaak voor.

Mij viel als het eerste het hoge aantal doden op.
9 baby lijkjes :aanwal:

Cherry Bo
02-08-05, 13:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb mijn eigen ballen.

Doe d'r es wat nuttigs mee dan. :o

David
02-08-05, 14:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb mijn eigen ballen.


Van de V&D.

Rabi'ah.
02-08-05, 14:27
Geplaatst door David
Van de V&D.

:haha:

Zwarte Schaap
02-08-05, 14:32
Geplaatst door tribia
Wanneer begint de media met een hetze tegen dit soort mensen eigenlijk? Of zijn het geen Marokkanen?

De dader is een israelische Jood.

Zwarte Schaap
02-08-05, 14:34
Geplaatst door Cherry Bo
Doe d'r es wat nuttigs mee dan. :o

Potje poolen? Je hoeft geen keu mee te nemen.

Cherry Bo
02-08-05, 14:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
De dader is een israelische Jood.

Joh!

David
02-08-05, 14:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
keu


Een nare, degraderende benaming van het mannelijk geslachtsdeel.

Zwarte Schaap
02-08-05, 14:38
Geplaatst door Cherry Bo
Joh!

Als het een (marokkaanse) Moslim was geweest stond er wel eerwraak of Islam boven in de kantekoppen.

David
02-08-05, 14:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als het een (marokkaanse) Moslim was geweest stond er wel eerwraak of Islam boven in de kantekoppen.


Waarschijnlijk wel, ja. :moe:

Cherry Bo
02-08-05, 14:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Potje poolen? Je hoeft geen keu mee te nemen.

Hm, 'kweenie.
Ik ben wel toe aan een paar nieuwe stressballen!?

Zwarte Schaap
02-08-05, 14:41
Geplaatst door David
Een nare, degraderende benaming van het mannelijk geslachtsdeel.

Dat is jouw subjectieve interpretatie.

David
02-08-05, 14:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is jouw subjectieve interpretatie.


Niks hoor. Vertel mij wat over het jargon van gefrustreerde hetero's.

Zwarte Schaap
02-08-05, 14:42
Geplaatst door Cherry Bo
Hm, 'kweenie.
Ik ben wel toe aan een paar nieuwe stressballen!?

Ik geef je weinig kans om een poolbiljartbal in te kunnen knijpen zoals bij een stressbal.

Zwarte Schaap
02-08-05, 14:44
Geplaatst door David
Niks hoor. Vertel mij wat over het jargon van gefrustreerde hetero's.

Vertel eens....

David
02-08-05, 14:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vertel eens....


Jij je dozen, ik m'n keu's. Zullen we het daar bij houden?

Cherry Bo
02-08-05, 14:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik geef je weinig kans om een poolbiljartbal in te kunnen knijpen zoals bij een stressbal.

Ik vrees dat het gaat lukken, mijn oude stressballen zijn bij me weggelopen :strik:

Wide-O
02-08-05, 14:52
Pommerans. Heerlijk woord. Hoort er even bij :p

Zwarte Schaap
02-08-05, 14:52
Geplaatst door David
Jij je dozen, ik m'n keu's. Zullen we het daar bij houden? Hou je ook van poolbiljarten dan?

Oow ben je nog steeds met die dozen bezig? Gossie ik wist niet dat homos wraakzuchtig waren. Homo-eerwraak?

Zwarte Schaap
02-08-05, 14:54
Geplaatst door Cherry Bo
Ik vrees dat het gaat lukken, mijn oude stressballen zijn bij me weggelopen.

Ik vrees dat jij het over iets anders hebt. Poolbiljartballen zijn zo hard als staal.

David
02-08-05, 14:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Homo-eerwraak?


:D

assassijn
04-08-05, 15:41
Die randdebiel spoorde gewoon niet.

Trudy, ex-echtgenote van Avi C.: Zelfs op de hond was hij jaloers

William Pomp

Een uit de hand gelopen ruzie over het geloof zou voor Avi C. de aanleiding zijn geweest om maandagmiddag een bloedbad aan te richten in zijn huis aan 't Kaarnhuus in Tolbert. Het komt zijn ex-echtgenote Trudy niet vreemd voor. Vier jaar was ze getrouwd met de Israëlische verdachte van de moord op Daniël (2) en Damaris (4). Háár verhaal.

'Ik ontmoette Avi in 2001 in Marum. Hij zal toen een jaar of elf in Nederland hebben gewoond en was net bij zijn tweede vrouw Joke weg. Daar is hij elf jaar mee getrouwd geweest. Hij zat bij de buren koffie te drinken en ik was daar ook. Het waren zijn praatjes die het hem deden. Prachtige verhaaltjes. Was ik hem maar nooit tegengekomen. Dat had me zo veel ellende bespaard. Hij drong zich vanaf het eerste moment op. Ik ben zo'n sukkel geweest dat ik erin getrapt ben. Zo bang geweest ook. Op de huwelijksnacht ging het al mis. Avi werd zo maar kwaad, zoals hij zo vaak om niets woedend werd. Zo opeens deed hij zijn trouwring af en smeet hij hem weg. Het was het startsein van alle ellende. Hij legde mij tientallen regels op. Ik was altijd een vrolijke meid, zwaaide naar iedereen, maar dat mocht niet meer van hem. Zelfs niet meer naar de buren. Ik mocht ook geen andere mannen meer in huis laten als hij er niet was. Niet de man van de woningbouwvereniging, niet de man van de meterstanden, niemand. Ook familie of vrienden mocht ik niet meer zien.

De hele dag moest ik met hem in de bijbel lezen. Het Oude Testament. Soms 24 uur achter elkaar. Als ik dan moe werd en bijna huilend zei dat ik graag wilde slapen, zei Avi: nee, luisteren. Ik moest hem vereren door zijn voeten te kussen en te wassen. En hij was verschrikkelijk jaloers. Hij heeft de trouwjurk van mijn eerste huwelijk in brand gestoken. Zelfs op de hond was hij jaloers. Als ik die aaide, zei hij dat ik hém moest aaien. Urenlang. Hij gunde me zelfs geen tijd om te rusten. Mijn hand mocht niet stilstaan.

De eerste kerst die we samen vierden ging het ook mis. Ik had lampjes in de boom gehangen. Dat mocht niet van Avi. Het paste niet bij zijn geloof. In Israël vieren ze geen kerst, zei hij. Ik deed het toch, hing er zelfs nog meer in. Mijn dochter en ik vonden het gezellig. Ik heb het geweten. Hij heeft me helemaal finaal in elkaar getrapt. Ik was bont en blauw, wilde aangifte doen. Uiteindelijk deed ik het toch weer niet. Dan had hij weer zo'n spijt en huilde hij. Dan stond hij onder mijn slaapkamerraam en zong hij weer een serenade.

Er waren altijd zijn verhalen en zijn dreigementen. Ik was een slechte ziel, zei hij. Hij was hier naartoe gezonden om mij te zuiveren. Als je iedere dag niets anders hoort, ga je dat geloven. Ik werd gehersenspoeld. Als ik niet wilde luisteren, stelde hij me verschrikkelijke dingen in het vooruitzicht. Je hebt een mooi gebit, zei hij. Daar zou hij niets van over laten. Hij zou me in de kelder stoppen en mijn gezicht verminken.

Op een dag heb ik hem de waarheid gezegd. Jij bent een klein mannetje met een grote bek, zei ik. Hij is eruit gegaan en ik heb de sloten vervangen. Toch bleven we contact houden. Twee maanden geleden heb ik hem nog een kunstgebit gegeven. Anders vind je nooit een andere vrouw, zei ik toen.

Ik heb vaak tegen hem gezegd dat er iets met hem aan de hand was. Schizofrenie of borderline. We zijn ook bij de huisarts geweest. Die verwees hem naar de psychiater. Hij zou gaan, had een afspraak, maar hij is nooit op komen dagen. Avi spoort gewoon niet . "


link (http://www.dagbladvanhetnoorden.nl/Index/0,5481,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2Fwww.dagblad vanhetnoorden.nl%2FPagina%2F0%2C7109%2C26-1-2-4147-2728881-1264-1694811-%2C00.html)

mark61
04-08-05, 15:57
Geplaatst door assassijn
Die randdebiel spoorde gewoon niet.

Ze spoort zelf blijkbaar net zo min.