PDA

Bekijk Volledige Versie : Gronings drama



M@riska
02-08-05, 11:11
:huil2: :huil2: :huil2: :huil2:

Twee kinderen dood bij Gronings familiedrama
01 augustus 2005, 22:28:58

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

TOLBERT (ANP) - De politie heeft maandagmiddag een 46-jarige inwoner van het Groningse Tolbert aangehouden in verband met de gewelddadige dood van de twee kinderen van zijn vriendin. De 33-jarige vrouw had de politie gewaarschuwd nadat de man de kinderen zeer ernstig had mishandeld.

Agenten troffen de twee kinderen, een jongen van twee en een meisje van vier, dood aan in de woning. De verdachte heeft de Nederlandse en de Israëlische nationaliteit, zo maakte de politie maandagavond bekend. De moeder was na de mishandeling naar de buren gevlucht om de politie te waarschuwen. Zij heeft verwondingen aan haar mond en haar hoofd.

De verdachte heeft zich verzet bij de aanhouding. De politie kon hem met fysiek geweld overmeesteren. De man raakte daarbij gewond. Zowel de verdachte als de moeder is in het ziekenhuis opgenomen. Zij verkeren niet in levensgevaar.

Loco-burgemeester H. Fellinger van de gemeente Leek, waar Tolbert onder valt, sprak maandagavond van een ,,onvoorstelbaar triest drama. Ik ben volledig van slag: dit soort dingen kan gewoon niet in Leek gebeuren''.

delirious
02-08-05, 11:33
Als dit in de relationele sfeer is, vermoed
ik dat de dader/vader het doden van deze arme kinderen als de ultieme wraak ziet.
Wat is erger voor een moeder dan beide kinderen te verliezen.
Dit lijkt mij geen eerwraak maar een keiharde vergelding richting de des betreffende parter.

~Panthera~
02-08-05, 11:36
Afschuwelijk.

Oeroeboeroe
02-08-05, 19:19
Geplaatst door ~Panthera~
Afschuwelijk.

Heel erg droef. :huil:

M@riska
02-08-05, 22:56
Dat de hulpvraag van de vader bij de kinderbescherming niet werd beantwoord is pas afschuwelijk.

Iwan
02-08-05, 22:59
Geplaatst door M@riska
Dat de hulpvraag van de vader bij de kinderbescherming niet werd beantwoord is pas afschuwelijk.
Ze geven standaard aantvoord: We hebben te druk en weinig middelen om op te treden!

Oeroeboeroe
03-08-05, 00:18
Geplaatst door M@riska
Dat de hulpvraag van de vader bij de kinderbescherming niet werd beantwoord is pas afschuwelijk.

Hoe weet jij dat?

Iwan
03-08-05, 00:37
Geplaatst door Oeroeboeroe
Hoe weet jij dat?
Uit ervaring, maar ik hoop dat ze dit keer met aandere verhaal komen.