PDA

Bekijk Volledige Versie : Brandnetels ingezet tegen toename openbare sex in recreatieparken



Zwarte Schaap
02-08-05, 18:37
Het Twiske pakt buitenseks aan

Van een verslaggeefster

AMSTERDAM - Met extra toezicht, snoeien, het laten woekeren van brandnetels en de aanleg van een mountainbikepad wil Het Twiske een eind maken aan 'buitenseks'.

Volgens een woordvoerder van het recreatieschap, even ten noorden van Amsterdam, hebben bezoekers steeds meer last van vooral mannen die in de bosjes seks bedrijven.

Dat gebeurt met name in het noordwestelijke deel van Het Twiske, bij het familienaaktstrand op Het Smaal.

Toezichthouder Paul de Jong heeft aan het bestrijden van al die seksuele activiteit bijna een dagtaak, zegt hij. ''Maar zodra ik in de buurt kom, waarschuwen ze elkaar met fluitjes en sms'jes, dus je blijft aan de gang.'' Hij spreekt zeker 25 koppels per dag aan en deelt bekeuringen uit.

Buitenseks is al jaren een probleem in recreatieparken, zegt De Jong, en het gaat de hele dag door, zowel rond kantoortijden - 'veel huisvaders' - als 's avonds. ''Die cruisende homo's lopen doorgaans verder weg, maar zo maken ze nieuwe paden. Dan komt er zo'n gezin uit Drenthe en die mensen gaan daar dan met de bolderkar lopen, nou, dat kan dus niet.''


Bron: Het Parool 02/08/05

Soldim
02-08-05, 19:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het Twiske pakt buitenseks aan

Van een verslaggeefster

AMSTERDAM - Met extra toezicht, snoeien, het laten woekeren van brandnetels en de aanleg van een mountainbikepad wil Het Twiske een eind maken aan 'buitenseks'.

Volgens een woordvoerder van het recreatieschap, even ten noorden van Amsterdam, hebben bezoekers steeds meer last van vooral mannen die in de bosjes seks bedrijven.

Dat gebeurt met name in het noordwestelijke deel van Het Twiske, bij het familienaaktstrand op Het Smaal.

Toezichthouder Paul de Jong heeft aan het bestrijden van al die seksuele activiteit bijna een dagtaak, zegt hij. ''Maar zodra ik in de buurt kom, waarschuwen ze elkaar met fluitjes en sms'jes, dus je blijft aan de gang.'' Hij spreekt zeker 25 koppels per dag aan en deelt bekeuringen uit.

Buitenseks is al jaren een probleem in recreatieparken, zegt De Jong, en het gaat de hele dag door, zowel rond kantoortijden - 'veel huisvaders' - als 's avonds. ''Die cruisende homo's lopen doorgaans verder weg, maar zo maken ze nieuwe paden. Dan komt er zo'n gezin uit Drenthe en die mensen gaan daar dan met de bolderkar lopen, nou, dat kan dus niet.''


Bron: Het Parool 02/08/05

Tsjonge, denken ze echt dat een paar brandnetel wondjes mensen die allerlei soa's, inclussief HIV risceren, tegen zullen houden?

ronald
02-08-05, 19:14
Geplaatst door Soldim
Tsjonge, denken ze echt dat een paar brandnetel wondjes mensen die allerlei soa's, inclussief HIV risceren, tegen zullen houden?



Geinig idee... maar ja... kleedje erover en hup....

Even serieus. Gebeurde een keer dat ik mn kinderen langs de snelweg even liet rennen...zit er een stel mannen er te flikflooien.... Kunnen ze dat niet in hun eigen tuin doen???

barfly
02-08-05, 19:34
Maak er een honden uitlaatgebied van en je bent klaar. Waarom zo moeilijk?

waterfiets
02-08-05, 20:15
Och als ik hier uit het raam kijk zie ik ook zo vaak mensen flikflooien van die scholen hier in de buurt ... Misschien kunnen ze maar beter buitenseksplaatsen creeëren dan deze proberen te bestrijden. Dan weet iedereen waar het wel en niet kan.

Zwarte Schaap
02-08-05, 20:26
Geplaatst door waterfiets
Och als ik hier uit het raam kijk zie ik ook zo vaak mensen flikflooien van die scholen hier in de buurt ... Misschien kunnen ze maar beter buitenseksplaatsen creëren dan deze proberen te bestrijden. Dan weet iedereen waar het wel en niet kan.

Lijkt mij dan ook handig om winkels te openen waar mensen ongestraft proletarisch kunnen winkelen. Je kunt beter dergelijke winkels creeren dan diefstal bestrijden.

~Panthera~
02-08-05, 20:28
Geplaatst door barfly
Maak er een honden uitlaatgebied van en je bent klaar. Waarom zo moeilijk?


Dan krijg je dit http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f048.gif weer. :hihi:

waterfiets
03-08-05, 08:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Lijkt mij dan ook handig om winkels te openen waar mensen ongestraft proletarisch kunnen winkelen. Je kunt beter dergelijke winkels creeren dan diefstal bestrijden.

Openbaar sex bedrijven is geen crimineel feit dus deze vergelijking gaat niet op. Het heeft altijd bestaan en zal altijd bestaan en ik begrijp best dat mensen er aanstoot aan nemen. Het irriteert mij ook als ik uit het raam kijk en een meisje een jongen zie pijpen (en dat gebeurt hier). En ik hoor dergelijke verhalen ook wel van vrienden die met hun kinderen rond het Nieuwe Meer in Amsterdam wandelen over homocontacten aldaar. Daar hebben ze nu van die speciale hooglander koeien losgelaten om een en ander te ontmoedigen. Ik weet niet of die brandnetels eten ....

observer
03-08-05, 10:00
Geplaatst door ronald
Geinig idee... maar ja... kleedje erover en hup....

Even serieus. Gebeurde een keer dat ik mn kinderen langs de snelweg even liet rennen...zit er een stel mannen er te flikflooien.... Kunnen ze dat niet in hun eigen tuin doen??? die lawaaierige kinderen in je tuin dat gaat ook irriteren :nijn:

Cherry Bo
03-08-05, 10:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan komt er zo'n gezin uit Drenthe en die mensen gaan daar dan met de bolderkar lopen, nou, dat kan dus niet.''



Hahaha! Joh, wat zielig. Met de bolderkar nog wel. Helemaal meegesleept in de auto of de trein, die kar, vanuit wonderschoon Drente, om in 't Amsterdamse Twiske een ommetje te kunnen maken? :boogjes:

Da's hetzelfde als dat je op de Bahama's woont en op strandvakantie naar Katwijk aan Zee gaat.

Neuh, ik denk dat die Drentenaren expres van de geëikte paden wijken omdat de Amsterdamse natuur nogal ehm...afwijkt van de Drentse. :stout:

assassijn
03-08-05, 18:10
Volgens mij helpen brandnetels geen ene ruk.
De Romeinen gebruikten brandnetels vroeger als dieren niet gedekt wilden worden, of als een vrouw geen zin had in gemeenschap.

sjo
03-08-05, 23:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Lijkt mij dan ook handig om winkels te openen waar mensen ongestraft proletarisch kunnen winkelen. Je kunt beter dergelijke winkels creeren dan diefstal bestrijden.

Vergelijkingen zijn je sterkste kant niet he ?

gr.
sjo

Zwarte Schaap
03-08-05, 23:26
Geplaatst door sjo
Vergelijkingen zijn je sterkste kant niet he ?

gr.
sjo

Als je nu nog niet door hebt dat je wetsovertredingen niet moet belonen met gedogen maar gewoon de wet handhaven dan is er iets mis met je interpretatievermogen. Mensen hebben behoefte aan duidelijkheid en niet aan elke keer weer door besluiteloosheid zaken gaan gedogen die gewoon verboden moeten blijven.

Rabi'ah.
04-08-05, 09:59
Grappig dat dit juist nu op pb staat, want laatst gingen 2 vriendinnen van me wandelen in het Kralingsebos en daar kwamen ze ook allemaal mannen tegen die het met elkaar deden in de bosjes en dan ook nog zo dat iedereen het kon zien. :verward: