PDA

Bekijk Volledige Versie : Infiltrant Hofstadgroep vrijgelaten



RinC
03-08-05, 12:09
Moslima Martine van den O. vrij

De voorlopige hechtenis van Martine van den O. is geschorst. Van den O. is één van de twee vrouwelijke terreurverdachten die in juni werden opgepakt.
Dat heeft een woordvoerster van het OM woensdag gezegd. Volgens haar is het voorarrest "om persoonlijke redenen" opgeschort. Het OM heeft zich daar niet tegen verzet. Verder wil justitie niet op de precieze redenen ingaan.
De vrouw werd kort na de arrestatie van terreurverdachte Nouredine El F. en zijn vrouw Soumaya S. aangehouden. De vrouwen kunnen volgens officier van justitie K. Plooy een grote rol spelen in het proces rond de Hofstadgroep.

Bron: at5

Yasmeen
03-08-05, 12:19
De vrouwen kunnen volgens officier van justitie K. Plooy een grote rol spelen in het proces rond de Hofstadgroep.


Sisterhood is powerful....een 'oeroude' feministische kreet is dit. Dus :boogjes:

Mark
03-08-05, 12:45
nu kan ze de afscheidsbrief ff copy pasten met een nieuwe datum erop.

GiovanniHN
03-08-05, 12:59
Dayum!

Politie-agente die bekeerd was tot de Islam, heel actief is binnen het radicale circuit, in contact kwam met een gevaarlijke terrorist die op heterdaad wordt opgepakt terwijl niemand zou weten waar hij was en ze wordt vrijgelaten (om hele vage persoonlijke redenen). Hmmm, ligt het nou aan mij of klopt hier iets te veel :boeps:

delirious
03-08-05, 13:21
Geplaatst door GiovanniHN
Dayum!

Politie-agente die bekeerd was tot de Islam, heel actief is binnen het radicale circuit, in contact kwam met een gevaarlijke terrorist die op heterdaad wordt opgepakt terwijl niemand zou weten waar hij was en ze wordt vrijgelaten (om hele vage persoonlijke redenen). Hmmm, ligt het nou aan mij of klopt hier iets te veel :boeps:

Was zij Politie-agente?

Umarvlie
03-08-05, 13:22
Geplaatst door delirious
Was zij Politie-agente?

je bedoelt waarschijnlijk IS zij Politie-agente?

delirious
03-08-05, 13:28
Geplaatst door Umarvlie
je bedoelt waarschijnlijk IS zij Politie-agente?

Klopt IS.

Mill
03-08-05, 13:45
Martine van den Oever was baliemedewerkster bij de politie volgens mij. Ik dacht dat ze nooit politieambtenaar is geweest.

Voor biografie, adres, carriere in de Hofstadgroep en meer, zie hier:

http://www.witheet.com/index.php/weblog/article/wie_is_martine_van_den_oever/

En hier:

http://www.witheet.com/index.php/weblog/article/update_wie_is_martine_van_de_oever/

Zwarte Schaap
03-08-05, 13:57
Zoiezo zijn de mannen die vrouwen inschakkelen/gebruiken voor ''terreur'' of wat dan ook mietjes van de eerste orde.

En aub geen feministische klaagzang dat ik vrouwen niet geschikt genoeg vind voor ''terreur''.

Mill
03-08-05, 13:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
En aub geen feministische klaagzang dat ik vrouwen niet geschikt genoeg vind voor ''terreur''.

Heheheh. :wink:

_h4T3D_sE7eN
03-08-05, 14:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zoiezo zijn de mannen die vrouwen inschakkelen/gebruiken voor ''terreur'' of wat dan ook mietjes van de eerste orde.

En aub geen feministische klaagzang dat ik vrouwen niet geschikt genoeg vind voor ''terreur''.


:haha: !

delirious
03-08-05, 14:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zoiezo zijn de mannen die vrouwen inschakkelen/gebruiken voor ''terreur'' of wat dan ook mietjes van de eerste orde.

En aub geen feministische klaagzang dat ik vrouwen niet geschikt genoeg vind voor ''terreur''.

:hihi:

Lampo
03-08-05, 14:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zoiezo zijn de mannen die vrouwen inschakkelen/gebruiken voor ''terreur'' of wat dan ook mietjes van de eerste orde.

En aub geen feministische klaagzang dat ik vrouwen niet geschikt genoeg vind voor ''terreur''.

Jij ziet ze waarschijnlijk meer zitten als broedmachines voor de volgende terror-generatie.

Zwarte Schaap
03-08-05, 15:01
Geplaatst door Lampo
Jij ziet ze waarschijnlijk meer zitten als broedmachines voor de volgende terror-generatie.

Moet er toch weer een sukkel met een domme antwoord op reageren.

Get lost sissyboy.

observer
03-08-05, 15:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zoiezo zijn de mannen die vrouwen inschakkelen/gebruiken voor ''terreur'' of wat dan ook mietjes van de eerste orde.

En aub geen feministische klaagzang dat ik vrouwen niet geschikt genoeg vind voor ''terreur''. ondezoeken hebben inmiddels uitgewezen dat het voor vrouwen tijdens ruzies beter is te ontploffen terwijl het voor mannen beter is kalm te blijven

ergo ze zijn zeer geschikt :student:

Yasmeen
03-08-05, 15:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zoiezo zijn de mannen die vrouwen inschakkelen/gebruiken voor ''terreur'' of wat dan ook mietjes van de eerste orde.

En aub geen feministische klaagzang dat ik vrouwen niet geschikt genoeg vind voor ''terreur''.

Ja daaaag! Vrouwen kennen net zo flink zijn as mannen hoor! Flinker zelfs! Dus laat ons ook effe de mogelijkheid open om bommen te kunnen werpen...

Dus... :jeweetog:

GiovanniHN
03-08-05, 15:22
Geplaatst door Yasmeen
Ja daaaag! Vrouwen kennen net zo flink zijn as mannen hoor! Flinker zelfs! Dus laat ons ook effe de mogelijkheid open om bommen te kunnen werpen...

Dus... :jeweetog:


De vrouwen zaten er alleen maar bij in de auto :ego:

De Japanse mafia laat trouwens ook geen vrouwen toe omdat ze bang zijn dat ze gaan roddelen en allerlei geheimen prijs geven :hihi:

Lampo
03-08-05, 15:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Moet er toch weer een sukkel met een domme antwoord op reageren.

Get lost sissyboy.

Love You too, reli-sukkel

Zwarte Schaap
03-08-05, 16:38
Geplaatst door Yasmeen
Ja daaaag! Vrouwen kennen net zo flink zijn as mannen hoor! Flinker zelfs! Dus laat ons ook effe de mogelijkheid open om bommen te kunnen werpen...

Dus... :jeweetog:

Dat veel vrouwen flinker zijn dan de meeste mannen twijfel ik niet aan maar ik vind vrouwen veelste kostbaar om zich bezig te houden met bommen en dergelijke.

Mannen zijn het meest geschikt voor het vuile werk (behalve huishoudelijke werk, met uitzondering van het vuil buiten zetten en stofzuigen).

Yasmeen
03-08-05, 16:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat veel vrouwen flinker zijn dan de meeste mannen twijfel ik niet aan maar ik vind vrouwen veelste kostbaar om zich bezig te houden met bommen en dergelijke.

Mannen zijn het meest geschikt voor het vuile werk (behalve huishoudelijke werk, met uitzondering van het vuil buiten zetten en stofzuigen).

oh please, laat me niet (om het maar proper te houden) misselijk worden :moe:

Mark
03-08-05, 17:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat veel vrouwen flinker zijn dan de meeste mannen twijfel ik niet aan maar ik vind vrouwen veelste kostbaar om zich bezig te houden met bommen en dergelijke.

Mannen zijn het meest geschikt voor het vuile werk (behalve huishoudelijke werk, met uitzondering van het vuil buiten zetten en stofzuigen).


ik vind ook dat de vrouw moet afwassen en de man moet afdrogen.

Zwarte Schaap
03-08-05, 17:02
Geplaatst door Yasmeen
oh please, laat me niet (om het maar proper te houden) misselijk worden :moe:

Ik ben bloedserieus

Mark
03-08-05, 17:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben bloedserieus

vuilnis buiten zetten ok, maar stofzuigen is toch een vrouwen taak.

een andere mannentaak is het bedienen van de afstandsbediening van de tv.

Rourchid
03-08-05, 17:12
Geplaatst door Yasmeen
Ja daaaag! Vrouwen kennen net zo flink zijn as mannen hoor! Flinker zelfs! Dus laat ons ook effe de mogelijkheid open om bommen te kunnen werpen...

Dus... :jeweetog:
Zwarte Schaap schrijft letterlijk: "de mannen die vrouwen inschakkelen/gebruiken".
Het gaat om exploiteren, zoals iemand die met christin samenwoont; er wordt een kind geboren en dan worden moeder en kind en een tas met een bom daarin op een vliegtuig gezet, de 'dappere held' blijft achter op het vliegveld.

Mark
03-08-05, 17:16
Geplaatst door Joacim
Zwarte Schaap schrijft letterlijk: "de mannen die vrouwen inschakkelen/gebruiken".
Het gaat om exploiteren, zoals iemand die met christin samenwoont; er wordt een kind geboren en dan worden moeder en kind en een tas met een bom daarin op een vliegtuig gezet, de 'dappere held' blijft achter op het vliegveld.

die noemen ze ook niet voor niets het "brein" achter de aanslag, die blijft gewoon leven :vierkant:

Orakel
03-08-05, 19:51
Geplaatst door Mark
die noemen ze ook niet voor niets het "brein" achter de aanslag

:haha:

IRAAM
03-08-05, 20:40
Ben benieuwd wanneer het moment daar is dat die reli sukkel in het nieuws komt omdat blijkt dat ie zich heeft opgeblazen in een pizzeria in Tel Aviv

observer
03-08-05, 22:57
Geplaatst door Mark
ik vind ook dat de vrouw moet afwassen en de man moet afdrogen. ik vind dat er een vaatwasmachine moet komen en dat de vrouw gewoon haar aandacht op haar man moet houden :fpimp:

~Panthera~
03-08-05, 23:37
Vrouwen moeten gewoon 2 mannen hebben: 1 voor het huishouden, en 1 voor de leuke dingen. :ego:

sjo
04-08-05, 00:25
Geplaatst door Lampo
Jij ziet ze waarschijnlijk meer zitten als broedmachines voor de volgende terror-generatie.

Had "zoontjesfabrieken " gezegd. Een woord uit eigen gelederen.

gr.
sjo

Zwarte Schaap
04-08-05, 00:40
Geplaatst door sjo
Had "zoontjesfabrieken " gezegd. Een woord uit eigen gelederen.

gr.
sjo

Hirsi Ali is een somalische atheiste, komt voort uit de VVD gelederen.

In de westerse wereld is er een kloof ontstaan tussen onze natuur en de moderne kapitalistische samenleving. Het primaire doel van onze natuur is het leven doorgeven.

De westerse kapitalistische maatschappij ziet dat als iets vies en engs. Alleen de lustbevrediging is belangrijk. Broedmachines en zoontjesfabriek zijn uitingen van een corrupte moraal die de vrouw haat en alleen ziet als lustobject. Kinderen krijgen maakt vrouwen minder mooi zogenaamd. Vrouwen worden bang om kinderen te krijgen.

tr_imparator
04-08-05, 01:03
Geplaatst door Mark
vuilnis buiten zetten ok, maar stofzuigen is toch een vrouwen taak.



stofzuigen is de taak van de stofzuiger.

http://www.elektro.be/images/Reports/electroluxtrilobite1.jpg


full automatic :hihi:

Oeroeboeroe
04-08-05, 01:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het primaire doel van onze natuur is het leven doorgeven.

Mooi gezegd, Schaap. Wil natuurlijk niet zeggen dat je uit dat gegeven zou moeten afleiden hoeveel kinderen je precies wil krijgen, maar mooi gezegd.


:blij:

Yasmeen
04-08-05, 10:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben bloedserieus

Hm, dat dacht ik al, en juist omdat je bloedserieus met je opmerking bent, moet ik ook serieus kotsen.

Aan je opmerking over zogenaamde mannelijkheid en vrouwelijkheid kan ik zien dat je niet verder kijkt dan je mannelijkheid kort is... Niet dat je zegt: het vuile werk zoals terrorisme en oorlogvoeren is onmenselijk en dus onwaardig voor ZOWEL man als vrouw...

En daarnaast denk je niet aan de slachtoffers van het echte 'vuile werk'. Vrouwen hebben IN DE EERSTE PLAATS TE MAKEN MET BOMMEN. Mannen gaan vaak als soldaten 'gewoon' dood... het zijn doorgaans de vrouwen die achterblijven, verkracht worden, honger lijden, kinderen moeten baren en hen te zien hongerlijden als was het de schuld van de moeder... etc etc etc...

sorry...maar ik had een hogere pet van je op ZS :) Dat je zooo zielig kortzichtig over man-vrouw-verhoudingen denkt.... Jammer :)

Dus...

Zwarte Schaap
04-08-05, 11:27
Geplaatst door Yasmeen
Hm, dat dacht ik al, en juist omdat je bloedserieus met je opmerking bent, moet ik ook serieus kotsen.

Aan je opmerking over zogenaamde mannelijkheid en vrouwelijkheid kan ik zien dat je niet verder kijkt dan je mannelijkheid kort is... Niet dat je zegt: het vuile werk zoals terrorisme en oorlogvoeren is onmenselijk en dus onwaardig voor ZOWEL man als vrouw...

En daarnaast denk je niet aan de slachtoffers van het echte 'vuile werk'. Vrouwen hebben IN DE EERSTE PLAATS TE MAKEN MET BOMMEN. Mannen gaan vaak als soldaten 'gewoon' dood... het zijn doorgaans de vrouwen die achterblijven, verkracht worden, honger lijden, kinderen moeten baren en hen te zien hongerlijden als was het de schuld van de moeder... etc etc etc...

sorry...maar ik had een hogere pet van je op ZS :) Dat je zooo zielig kortzichtig over man-vrouw-verhoudingen denkt.... Jammer :)

Dus...

Je hebt gelijk, als ik deugde zat ik hier niet als oude zak te prikken maar was ik allang getrouwd. Wie wil nou zo een domme ongevoelige macho-pig die niet verder kijkt dan zijn mannelijkheid kort is?

Yasmeen
04-08-05, 11:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je hebt gelijk, als ik deugde zat ik hier niet als oude zak te prikken maar was ik allang getrouwd. Wie wil nou zo een domme ongevoelige macho-pig die niet verder kijkt dan zijn mannelijkheid kort is?

jaaa, lekker makkelijk, jezelf terecht afkraken als reactie! Dat kan iedereen wel...

any ways, dan niet :)

sjo
05-08-05, 22:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hirsi Ali is een somalische atheiste, komt voort uit de VVD gelederen.

In de westerse wereld is er een kloof ontstaan tussen onze natuur en de moderne kapitalistische samenleving. Het primaire doel van onze natuur is het leven doorgeven.

De westerse kapitalistische maatschappij ziet dat als iets vies en engs. Alleen de lustbevrediging is belangrijk. Broedmachines en zoontjesfabriek zijn uitingen van een corrupte moraal die de vrouw haat en alleen ziet als lustobject. Kinderen krijgen maakt vrouwen minder mooi zogenaamd. Vrouwen worden bang om kinderen te krijgen.

Lees het nog maar eens gozer.....

Het woord zoontjesfabriek is onstaan na een stomme opmerking van een "deugdzame" grootmoeder , die dochters en kleindochters slechts ziet als reproductiemiddel en draagmoeder om mannelijk nageslacht te fokken.

gr.
sjo

Zwarte Schaap
05-08-05, 22:56
Geplaatst door sjo
Lees het nog maar eens gozer.....

Het woord zoontjesfabriek is onstaan na een stomme opmerking van een "deugdzame" grootmoeder , die dochters en kleindochters slechts ziet als reproductiemiddel en draagmoeder om mannelijk nageslacht te fokken.

gr.
sjo

Hirsai Ali is beroepsleugenares die door xenofobe autochtonen wordt gebruikt om de hete kastanjes uit het vuur te halen. Feit blijft staan dat alleen in het westen een afschuw bestaat voor een barende vrouw en men daarbij laagdunkende typeringen gebruikt.

Eke
05-08-05, 23:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
. Feit blijft staan dat alleen in het westen een afschuw bestaat voor een barende vrouw en men daarbij laagdunkende typeringen gebruikt.

Zs, waar heb jij deze indrukken opgedaan ?

Die afschuw voor een barende vrouw ben ik niet tegengekomen.Sterker nog : er is wekelijks een programma over barende vrouwen op TV en nog andere praatprogramma''s over het krijgen van kinderen.

Ook de borstvoeding is gelukkig weer volop populair , las ik recentelijk. :melk:

Zwarte Schaap
05-08-05, 23:32
Geplaatst door Eke
Zs, waar heb jij deze indrukken opgedaan ?

Die afschuw voor een barende vrouw ben ik niet tegengekomen.Sterker nog : er is wekelijks een programma over barende vrouwen op TV en nog andere praatprogramma''s over het krijgen van kinderen.

Ook de borstvoeding is gelukkig weer volop populair , las ik recentelijk. :melk:

Ik kom dat wel tegen.

Dat programma is natuurlijk bedoelt om meer barende autochtone vrouwen te krijgen. Nederlandse vrouwen baren minder kinderen dan wat nodig is om de bevolking in stand te houden. Nodig is 2,1 kind per vrouw, Nederland zit ergens uit het blote hoofd op 1,8 of 1,9.

Niet zo gek dat het toeneemt. Nederland zit ergens op het laagste niveau in Europa wat betreft borstvoeding geven.

Amsterdam (ANP) – Nederlandse mannen hebben hardnekkige vooroordelen over borstvoeding. Mede daarom geeft een veel te laag percentage vrouwen deze zo broodnodige voeding aan baby’s. Tot deze conclusie komt het Voedingscentrum aan de vooravond van de WereldBorstvoedingWeek.

http://www.uvt.nl/centerdata/nl/nieuws/25092003/

Oeroeboeroe
05-08-05, 23:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
WereldBorstvoedingWeek




Wanneer begint dat? En waar kan je je inschrijven?





:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:


Niet direct gaan zeuren Schaap, geintje moet kunnen.

Zwarte Schaap
05-08-05, 23:51
Geplaatst door Oeroeboeroe
Wanneer begint dat? En waar kan je je inschrijven?


:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:


Niet direct gaan zeuren Schaap, geintje moet kunnen.


Jij bent zeker zo een slachtoffer die te weinig borstvoeding heeft gehad. Moet ik hieruit begrijpen dat je je opgelopen zuigtrauma op bananen gebotviert hebt?

Eke
05-08-05, 23:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik kom dat wel tegen.

Dat programma is natuurlijk bedoelt om meer barende autochtone vrouwen te krijgen. Nederlandse vrouwen baren minder kinderen dan wat nodig is om de bevolking in stand te houden. Nodig is 2,1 kind per vrouw, Nederland zit ergens uit het blote hoofd op 1,8 of 1,9.

Niet zo gek dat het toeneemt. Nederland zit ergens op het laagste niveau in Europa wat betreft borstvoeding geven.

Amsterdam (ANP) – Nederlandse mannen hebben hardnekkige vooroordelen over borstvoeding. Mede daarom geeft een veel te laag percentage vrouwen deze zo broodnodige voeding aan baby’s. Tot deze conclusie komt het Voedingscentrum aan de vooravond van de WereldBorstvoedingWeek.

http://www.uvt.nl/centerdata/nl/nieuws/25092003/


91% van de vrouwen met een hoge opleiding geeft borstvoeding in de eerste 3 maanden na de geboorte. Ik geloof zelfs dat het aantal Marokkaans-Nederlandse moeders op 99% ligt (eigen schatting).
Het gemiddelde ligt op 75 %. Dus nog te laag, m.i.

Dat van die mannen, wat hebben die dan voor vooroordelen ?

Het percentage geboortes was het afgelopen jaar nogal laag.

Hoewel ik dol op kinderen ben, zal ik geen wens uiten betreffende kleinkinderen .Zo geweldig florissant vind ik de toekomst niet op het ogenblik.Dit heeft niet iets te maken met afschuw van barende vrouwen.Ik vind een baring heel ontroerend meestal.

Oeroeboeroe
05-08-05, 23:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jij bent zeker zo een slachtoffer die te weinig borstvoeding heeft gehad. Moet ik hieruit begrijpen dat je je zuigtekort op bananen gebotviert hebt?

De waarheid, Schaap:

Wij zijn enorme voorstanders van borstvoeding. Ons dochtertje heeft ongeveer 8 maanden aan de melktank gelegen.

:gechoquee


En die bananen zijn gewoon Rotterdamse krachttermen.

Zwarte Schaap
06-08-05, 00:01
Geplaatst door Eke
91% van de vrouwen met een hoge opleiding geven borstvoeding in de eerste 3 maanden na de geboorte. Ik geloof zelfs dat het aantal Marokkaans-Nederlandse moeders op 99% ligt (eigen schatting).
Het gemiddelde ligt op 75 %. Dus nog te laag, m.i.

Dat van die mannen, wat hebben die dan voor vooroordelen ?

Het percentage geboortes was het afgelopen jaar nogal laag.

Hoewel ik dol op kinderen ben, zal ik geen wens uiten betreffende kleinkinderen .Zo geweldig florissant vind ik de toekomst niet op het ogenblik.Dit heeft niet iets te maken met afschuw van barende vrouwen.Ik vind een baring heel ontroerend meestal.

Gemiddeld begint 80 % van de vrouwen ermee en na een maand nog maar 40 % en na 3 maanden ongeveer 30 %

Eke
06-08-05, 00:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gemiddeld begint 80 % van de vrouwen ermee en na een maand nog maar 40 % en na 3 maanden ongeveer 30 %


Ik heb een idee dat de melkproduktie terugloopt omdat de vrouw teveel aan haar hoofd heeft.Kind en baan. :zwaai: Moeders en zussen wonen niet in de buurt om te helpen.

trouwens : welterusten !!!

Zwarte Schaap
06-08-05, 00:24
Geplaatst door Eke
Ik heb een idee dat de melkproduktie terugloopt omdat de vrouw teveel aan haar hoofd heeft.Kind en baan. :zwaai: Moeders en zussen wonen niet in de buurt om te helpen.

trouwens : welterusten !!!

Slaap lekker en droom zacht.


Amsterdam (ANP) – Nederlandse mannen hebben hardnekkige vooroordelen over borstvoeding. Mede daarom geeft een veel te laag percentage vrouwen deze zo broodnodige voeding aan baby’s. Tot deze conclusie komt het Voedingscentrum aan de vooravond van de WereldBorstvoedingWeek.

Uit onderzoek van instituut CentERdata van de Universiteit van Tilburg onder ruim duizend mannen blijkt dat een kwart van hen denkt dat hij zijn partner voor een goed verloop van borstvoeding niet hoeft te steunen. Bovendien denkt bijna 70 procent van de mannen dat vrouwen onvoldoende borstvoeding hebben om de baby te voeden. In werkelijkheid hebben vrouwen in 98 procent van de gevallen geen problemen met het geven van moedermelk. Een percentage van 15 procent van de ondervraagde mannen gelooft in het bakerpraatje dat vrouwen hangborsten krijgen, als zij een kind aan de borst leggen.

Het Voedingscentrum blijft beklemtonen dat moedermelk erg belangrijk voor een gezonde toekomst van het kind is. Hij beschermt tegen allerlei ziekten en kinderen hebben later minder kans op allergieën, astma en suikerziekte. Uit cijfers blijkt dat vooral in Nederland weinig borstvoeding wordt gegeven. “In vergelijking met andere landen bungelt Nederland ergens onderaan”, zegt Karin van Drongelen, projectmanager ‘Borstvoeding verdient tijd’ van het Voedingscentrum.

Nu begint 80 procent van de vrouwen na de bevalling met het geven van moedermelk, maar dat aantal loopt na enige tijd snel terug. Na een maand krijgt nog slechts de helft van de baby’s volledig borstvoeding.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het Voedingscentrum of CentERdata.


http://www.uvt.nl/centerdata/nl/nieuws/25092003/

Zwarte Schaap
06-08-05, 00:29
Geplaatst door Oeroeboeroe
De waarheid, Schaap:

Wij zijn enorme voorstanders van borstvoeding. Ons dochtertje heeft ongeveer 8 maanden aan de melktank gelegen.


Zoontjesfabriek, broedmachine ..en nu melktank.

Ik zei toch al dat het autochtone termen zijn.

Oeroeboeroe
06-08-05, 00:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zoontjesfabriek, broedmachine ..en nu melktank.

Ik zei toch al dat het autochtone termen zijn.


:haha:

vlegeltje
06-08-05, 01:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jij bent zeker zo een slachtoffer die te weinig borstvoeding heeft gehad. Moet ik hieruit begrijpen dat je je opgelopen zuigtrauma op bananen gebotviert hebt? :hihi:

mark61
06-08-05, 03:37
Geplaatst door vlegeltje
:hihi:

Je lacht wel, maar zelf kluif je aan die flessehalzen. Wel s over nagedacht hoe dat komt?

Rabi'ah.
06-08-05, 12:08
Geplaatst door Yasmeen
Hm, dat dacht ik al, en juist omdat je bloedserieus met je opmerking bent, moet ik ook serieus kotsen.

Aan je opmerking over zogenaamde mannelijkheid en vrouwelijkheid kan ik zien dat je niet verder kijkt dan je mannelijkheid kort is... Niet dat je zegt: het vuile werk zoals terrorisme en oorlogvoeren is onmenselijk en dus onwaardig voor ZOWEL man als vrouw...

En daarnaast denk je niet aan de slachtoffers van het echte 'vuile werk'. Vrouwen hebben IN DE EERSTE PLAATS TE MAKEN MET BOMMEN. Mannen gaan vaak als soldaten 'gewoon' dood... het zijn doorgaans de vrouwen die achterblijven, verkracht worden, honger lijden, kinderen moeten baren en hen te zien hongerlijden als was het de schuld van de moeder... etc etc etc...

sorry...maar ik had een hogere pet van je op ZS :) Dat je zooo zielig kortzichtig over man-vrouw-verhoudingen denkt.... Jammer :)

Dus...

Helemaal mee eens. :duim:

Oeroeboeroe
06-08-05, 12:22
Geplaatst door vlegeltje
:hihi:

Kost je alweer 50. :roker:

sjo
06-08-05, 21:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik kom dat wel tegen .

Dat programma is natuurlijk bedoelt om meer barende autochtone vrouwen te krijgen. Nederlandse vrouwen baren minder kinderen dan wat nodig is om de bevolking in stand te houden. Nodig is 2,1 kind per vrouw, Nederland zit ergens uit het blote hoofd op 1,8 of 1,9.

Niet zo gek dat het toeneemt. Nederland zit ergens op het laagste niveau in Europa wat betreft borstvoeding geven.

Amsterdam (ANP) – Nederlandse mannen hebben hardnekkige vooroordelen over borstvoeding. Mede daarom geeft een veel te laag percentage vrouwen deze zo broodnodige voeding aan baby’s. Tot deze conclusie komt het Voedingscentrum aan de vooravond van de WereldBorstvoedingWeek.

http://www.uvt.nl/centerdata/nl/nieuws/25092003/

Als jij over vrouwen, baringen , borstvoeding, baby's en zuigreflexen wil spreken moet je het kennelijk hebben van cyfers die je door anderen worden aangereikt.
Ik raad je aan eens midden in het leven te gaan staan. Je zult je verbazen. Want jij komt niks tegen.

gr.
sjo

Zwarte Schaap
06-08-05, 21:57
Geplaatst door sjo
Als jij over vrouwen, baringen , borstvoeding, baby's en zuigreflexen wil spreken moet je het kennelijk hebben van cyfers die je door anderen worden aangereikt.
Ik raad je aan eens midden in het leven te gaan staan. Je zult je verbazen. Want jij komt niks tegen.

gr.
sjo

Ik heb sgeit aan jou. Als je nou nog eens wat argumenten inbracht en daadwerkelijk betrokken was dan zou ik je meer tijd geven. Maar wat je post is alleen gericht op het schijnheilige naar beneden trappen van de Moslims en Marokkanen. Dan moet je niet komen huilen als je een trap terug krijgt.

sjo
07-08-05, 01:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb sgeit aan jou. Als je nou nog eens wat argumenten inbracht en daadwerkelijk betrokken was dan zou ik je meer tijd geven. Maar wat je post is alleen gericht op het schijnheilige naar beneden trappen van de Moslims en Marokkanen. Dan moet je niet komen huilen als je een trap terug krijgt.

Eindelijk uit je rol van arrogante slimme debater gevallen gozer ?

jij bent het toch die AHA een beroepsleugenares noemt zonder een vorm van onderbouwing.....
Je hebt idd schijt aan iedereen die niet voor je wijsneuzerigheid omvalt.
Maar je hebt nu al stront te kort......

gr.
sjo

Zwarte Schaap
07-08-05, 01:23
Geplaatst door sjo
Eindelijk uit je rol van arrogante slimme debater gevallen gozer ?

jij bent het toch die AHA een beroepsleugenares noemt zonder een vorm van onderbouwing.....
Je hebt idd schijt aan iedereen die niet voor je wijsneuzerigheid omvalt.
Maar je hebt nu al stront te kort......

gr.
sjo

Nee gozertje ik word altijd grof tegen mensen met een gespleten tong. Daar toon ik geen respect voor. Debateren doe ik alleen met hen die het waard zijn. Jij bent dat duidelijk niet waard. Je reakties spreken boekdelen hier op deze forum.

Ik kan zo minstens 3 gevallen opnoemen waar Hirsi Ali liegt. Maar dat doe ik niet, omdat jij het niet waard bent.

Al Sawt
07-08-05, 17:10
Geplaatst door IRAAM
Ben benieuwd wanneer het moment daar is dat die reli sukkel in het nieuws komt omdat blijkt dat ie zich heeft opgeblazen in een pizzeria in Tel Aviv Wil je AUB geen vergelijking trekken met trieste terroristen als Nourredin F, met Palestijnse verzetshelden.

sjo
07-08-05, 21:42
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ik kan zo minstens 3 gevallen opnoemen waar Hirsi Ali liegt. Maar dat doe ik niet, omdat jij het niet waard bent.

Je hebt het uitgevonden. Zo kom je gemakkelijk onder stinkende beweringen uit.

gr.
sjo

Zwarte Schaap
08-08-05, 02:20
Geplaatst door sjo
Je hebt het uitgevonden. Zo kom je gemakkelijk onder stinkende beweringen uit.

gr.
sjo

If you find URanus then you know what really stinks.