PDA

Bekijk Volledige Versie : Duitser neergestoken op homo-ontmoetingsplek



delirious
05-08-05, 10:13
(Novum) - Bij een steekpartij in het Noord-Limburgse Horn is een nog onbekende Duitse man donderdagavond ernstig gewond geraakt. Het incident vond rond kwart over tien plaats op de Defensieweg, die bekend staat als een homo-ontmoetingsplaats. Het motief van de daders is onbekend.


Het slachtoffer probeerde te vluchten en stapte in zijn auto, maar was niet in staat de auto nog te besturen. De auto kwam tot stilstand in de berm, waarna de man de straat opliep en in elkaar zakte. Twee getuigen verleenden eerste hulp. De man is met een ernstige steekwond naar het ziekenhuis in Roermond gebracht. Hij is buiten levensgevaar.

Van de dader of daders ontbreekt nog elk spoor. De politie Limburg-Noord heeft de Defensieweg donderdagavond afgesloten. Vrijdag verricht de politie technisch onderzoek op de plaats van het delict.

Vermoed wordt dat meer mensen getuigen waren van de steekpartij, maar dat zij zijn weggereden omdat ze anoniem wensen te blijven. De politie roept hen op zich te melden.

bron (http://nieuws.nl/bericht/4/39805)



Vermoed wordt dat meer mensen getuigen waren van de steekpartij, maar dat zij zijn weggereden omdat ze anoniem wensen te blijven.

Laat me raden getrouwde mannen, met gezin?

Bofko
05-08-05, 10:16
Geplaatst door delirious
[B
Laat me raden getrouwde mannen, met gezin? [/B]

Ik raad ook een keer : illegalen ?

delirious
05-08-05, 10:24
Geplaatst door Bofko
Ik raad ook een keer : illegalen ?


Is ook een optie, Bofko.

Goodnight
05-08-05, 11:04
Ik ga voor optie 1 vanwege de vaak kinderzitjes die in de auto liggen.Bovendien rijd een illegaal niet zo snel een auto.Vaak geen geld en ook geen rijbewijs?

nard
05-08-05, 11:18
Geplaatst door Goodnight
Ik ga voor optie 1 vanwege de vaak kinderzitjes die in de auto liggen.Bovendien rijd een illegaal niet zo snel een auto.Vaak geen geld en ook geen rijbewijs?

Me too.
Alhoewel ik optie twee niet uitsluit.

Goodnight
05-08-05, 11:20
Geplaatst door nard
Me too.
Alhoewel ik optie twee niet uitsluit. Een combinatie van?
Want nu ik erover nadenk is dat niet eens zo gek: de getrouwde man die het doet met de illegaal :D

Geen gezeik achteraf :D

nard
05-08-05, 11:32
Geplaatst door Goodnight
Een combinatie van?
Want nu ik erover nadenk is dat niet eens zo gek: de getrouwde man die het doet met de illegaal :D

Geen gezeik achteraf :D


Nee die combi had ik me nog niet voorgesteld.
Hm, een Duitser en een illegaal.

Altijd een schone lij. :schrik: :nerveus: