PDA

Bekijk Volledige Versie : Ook koeien willen voorspel



assassijn
05-08-05, 18:49
De rechter in Interlaken-Oberhasli in Zwitserland heeft een man van 24 veroordeeld tot zes maanden cel, een boete van 640 euro en het betalen van 600 euro veeartskosten. De Zwitser krijgt de straf voor het gewelddadig verkrachten een koe.

Zeven keer
De man vergreep zich zeven keer aan het beest. Alles begon drie jaar geleden met het kijken naar bestialiteiten. De kerel die maar niet aan een lief geraakte, besloot dan maar om de video's na te spelen. Zijn imitatiedwang bracht hem geregeld in de stal waar hij de koe te lijf ging.

Melkstoeltje
Alles ging fout, nadat de koe recent moeilijk deed en dat was niet naar de zin van de verkrachter. Hij koelde zijn woede dan maar met een melkstoeltje op het dier. De boer merkte de verwondingen en haalde er een veearts bij, die meteen het zwaar gehavende geslachtsdeel van de koe opmerkte.

Bijkomende schadevergoeding
De dader werd snel gevat en bovenop de boetes en gevangenisstraf riskeert hij ook nog een schadevergoeding als blijkt dat de koe niet zwanger meer kan worden .

:wat?!:

delirious
05-08-05, 18:55
Wat een zieke shit zeg?

Ik vraag alleen af, hoe ze de molestor te pakken hebben gekregen.

assassijn
05-08-05, 19:06
Geplaatst door delirious
Wat een zieke shit zeg?

Ik vraag alleen af, hoe ze de molestor te pakken hebben gekregen.

Hoop sicko's op deze aardkloot.

Ik denk dat ze hem gewoon hebben opgewacht in de stal.

delirious
05-08-05, 19:13
Geplaatst door assassijn
Hoop sicko's op deze aardkloot.

Ik denk dat ze hem gewoon hebben opgewacht in de stal.

Of met een verborgen camera. :cheefbek:
Zo zag ik ooit een verborgen camera aktie van een of andere knuffeldier freak.
Het ging over een bewaker in een warenhuis, die iedere nacht de speelgoed afdeling binnensloop, en tekeer ging met pluche beesten.
Ook heel ziek.

~Panthera~
05-08-05, 19:28
Er lopen toch duidelijk meer gekken buiten, dan IN de inrichtingen. :moe:

Olive Yao
08-08-05, 19:34
willen ze ook overspel?

Zwarte Schaap
08-08-05, 23:20
Man sterft na seks met paard

Een Amerikaanse man is om het leven gekomen doordat hij seks had met een hengst.

Darmen
Volgens de politie is de man gestorven doordat zijn darmen waren doorboord. De politie vermoedt dat op de boerderij waar de bestialiteit plaatsvond, ook andere mensen regelmatig seks met dieren hebben.

Dieren
Bestialiteit is niet strafbaar in de staat Washington . Toch vraagt de politie zich af of seks met kleinere beesten niet onder wreedheid jegens dieren kan worden geschaard. "Als we het hebben over schapen of geiten, kunnen er vraagtekens rijzen'', zei een woordvoerder.


Bron: RTLNieuws.nl 16/07.05