PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoofddoek leidt tot tekortschieten in bed



assassijn
05-08-05, 18:53
Het is nu ook wetenschappelijk bewezen: vrouwen schieten schromelijk tekort in bed. Uit onderzoek aan de Duitse universiteit van Göttingen blijkt dat ze amper 35 procent van de seksuele fantasieën van hun minnaar waarmaken.

Relatief
Hierbij moet wel de volgende kanttekening gemaakt worden. Vrouwen treffen niet alle schuld, het ligt ook vaak aan de mannen zelf, die haast nooit hun diepste wensen kenbaar maken.

Openheid en communicatie
Lou Paget, schrijfster van de bestseller Die perfekte Liefhaberin, vrij vertaald: De perfecte minnares, heeft alvast raad voor de vrouwen en vriendinnen. "Ze kunnen hun bedpartner gewoon helemaal gek maken door hem te vertellen wat ze zelf willen. Deel jouw erotische fantasieën met hem en je zal merken dat hij dan sneller de zijne deelt met jouw. Openheid en communicatie zijn dus de sleutelwoorden", aldus Paget.

Zeven tips
Ze verkocht in Duitsland al meer dan een miljoen exemplaren van haar boek. Paget geeft bladzijden goede raad aan de vrouwen. We sommen er een zevental haalbare op:

1. Wees verrassend, doe vooral niet wat hij verwacht.

2. Verklap hem je heetste fantasmen.

3. Fluister opwindende geheimpjes in zijn oren.

4. Prikkel hem met je tong.

5. Stimuleer hem met je handen.

6. Mannen kicken op orale seks.

7. Laat je volledig gaan, schreeuw je genot uit .

Eigenlijk gaat het mannen vooral om punt 6....de rest is niet zo boeien.

Wide-O
05-08-05, 18:59
8. Wees jezelf, en probeer er achter te komen wat a) de ander wil en b) je zelf eigenlijk wil.

Laat dit gedurende enige tijd pruttelen & groeien. Misschien, perhaps, if ever. Snuffel desnoods.

9. Lees nooit dit soort lijstjes.

10. Mensen zijn individuen, gek genoeg.

PS: en punt 6 natuurlijk ;) :hihi:

Foei !

assassijn
05-08-05, 19:08
Mijn persoonlijke lijstje zou veel korter zijn.

1) Orale seks.

2) niet zeuren.

~Panthera~
05-08-05, 19:18
:moe:

Soldim
05-08-05, 19:19
Geplaatst door ~Panthera~
:moe:

:p

~Panthera~
05-08-05, 19:21
Geplaatst door Soldim
:p


:jammer:


:zweep:

delirious
05-08-05, 19:24
Geplaatst door assassijn
Mijn persoonlijke lijstje zou veel korter zijn.

1) Orale seks.

2) niet zeuren.

Jij wil straks zeker de feministenclub achter je aan hebben. :hihi:

Soldim
05-08-05, 19:34
Geplaatst door ~Panthera~
:jammer:


:zweep:

:huil:

~Panthera~
05-08-05, 19:39
Geplaatst door Soldim
:huil:


http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/e050.gif

Oeroeboeroe
05-08-05, 19:53
:zweep:

Ziejewel, ik dacht al dat de kop van dit bericht niet klopte en de lading niet dekte.

Moet natuurlijk zijn: "Tekortschieten in bed leidt tot hoofddoek". :D :gniffel: :hihi:

Rudy
05-08-05, 20:07
Geplaatst door assassijn
.

Eigenlijk gaat het mannen vooral om punt 6....de rest is niet zo boeien.

Altijd interessant indien de bron van de tekst wordt vermeld. Zonder bron geen enkele waarde tenzij het gaat om een persoonlijke mening.

barfly
05-08-05, 21:03
Geplaatst door assassijn
.

Eigenlijk gaat het mannen vooral om punt 6....de rest is niet zo boeien.

Ik moet toch wel regelmatig een grote waardering voor je bijdragen opbrengen :D

Cherry Bo
05-08-05, 21:52
Geplaatst door assassijn
Mijn persoonlijke lijstje zou veel korter zijn.

1) Orale seks.

2) niet zeuren.

Mee eens! :staart:

Eke
05-08-05, 21:57
Geplaatst door assassijn
Mijn persoonlijke lijstje zou veel korter zijn.

1) Orale seks.

2) niet zeuren.

Mijn lijstje is nog korter.

Mond dicht ! :wohaa:

Futbolista_fem
05-08-05, 22:05
Geplaatst door assassijn
Mijn persoonlijke lijstje zou veel korter zijn.

1) Orale seks.

2) niet zeuren.

Zak!

:D

Cherry Bo
05-08-05, 22:10
Geplaatst door Eke
Mijn lijstje is nog korter.

Mond dicht ! :wohaa:

Nee nee ! :boeps: Ab-so-luut niet !!! (zie punt 1.)

gh.wille
05-08-05, 22:34
Geplaatst door Eke
Mijn lijstje is nog korter.

Mond dicht ! :wohaa:

Van wie ?
:hardlach:

barfly
05-08-05, 22:44
Dames? Die ene optie die jullie uit willen spreken zal ongeveer klinken als mwvghfgh

Cherry Bo
05-08-05, 22:48
Oh ja? :ego:

Eerst maar eens van dittum: :fpuh:

gh.wille
05-08-05, 23:08
Geplaatst door Cherry Bo
Oh ja? :ego:

Eerst maar eens van dittum: :fpuh:

Als het maar niet :rood: is .
:lekpuh:

~Panthera~
05-08-05, 23:29
Geplaatst door barfly
Dames? Die ene optie die jullie uit willen spreken zal ongeveer klinken als mwvghfgh

:moe:

Ach Dames: je trekt er een vuilniszak over en je ziet niets meer. :stout:

Vooral bij dit soort: http://www.emusing.com/imgs/page_imgs/images/ugly_man.jpg


:fuckit:

Cherry Bo
05-08-05, 23:38
Geplaatst door gh.wille
Als het maar niet :rood: is .
:lekpuh:

http://www.demooisteanimaties.com/mensen3/tj1.gif

Da's beter hè? :roker:

Cherry Bo
05-08-05, 23:48
Panthera: AAAAAAAARGH!!!! :lole: (snel, trek die vuilniszak er maar weer over of moet je'm eerst nog voeren?)

~Panthera~
06-08-05, 00:03
Geplaatst door Cherry Bo
Panthera: AAAAAAAARGH!!!! :lole: (snel, trek die vuilniszak er maar weer over of moet je'm eerst nog voeren?)

Hehehe...... :D

In de biobak. :stout:

Rabi'ah.
06-08-05, 10:47
Geplaatst door ~Panthera~
:moe:

Ach Dames: je trekt er een vuilniszak over en je ziet niets meer. :stout:

Vooral bij dit soort: http://www.emusing.com/imgs/page_imgs/images/ugly_man.jpg


:fuckit:

Aaaaaaaaaaah!!!!! :eek: :schok:

Wide-O
06-08-05, 10:53
Geplaatst door Rabi'ah.
Aaaaaaaaaaah!!!!! :eek: :schok:

Vin je mijn vlechtjes niet mooi dan ? :cheefbek:

assassijn
06-08-05, 12:09
Geplaatst door Cherry Bo
Mee eens! :staart:

You go girl!

Olive Yao
06-08-05, 15:08
Hoofddoek leidt tot tekortschieten in bed
Volgens mij fantaseert Zwarte Schaap over meisjes die hun hoofddoekjes omhouden in bed.

Cherry Bo
06-08-05, 16:27
Zwart Schaap? Hoe kun je Zwart Schaap nu associëren met sex? :lekpuh:

Rourchid
06-08-05, 16:39
Geplaatst door Cherry Bo
Zwart Schaap? Hoe kun Zwart Schaap nu associëren met sex? :lekpuh:
Wanhoop en eenzaamheid kunnen veel met een mens doen.

Zwarte Schaap
11-08-05, 20:41
Geplaatst door Olive Yao
Volgens mij fantaseert Zwarte Schaap over meisjes die hun hoofddoekjes omhouden in bed.

Over westerse sexuele fantasien betreffende hoofddoekjes, vrouwenrechten en vernederingen van de Marokkaans-Islamitische vrouw kun je hier terecht.

http://x2.putfile.com/7/18212352762.jpg

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=2122416#post2122416

Cherry Bo
11-08-05, 20:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Over westerse sexuele fantasien betreffende hoofddoekjes, vrouwenrechten en vernederingen van de Marokkaans-Islamitische vrouw kun je hier terecht.


Joh!


Tsja.

Zo kun je onder het mom van verontwaardiging :student: :o :student: :o -geheel legitiem en keurig moreel verantwoord- talloze sexsites afstruinen.

:hihi:

Zwarte Schaap
11-08-05, 21:05
Geplaatst door Cherry Bo
Joh!


Tsja.

Zo kun je onder het mom van verontwaardiging :student: :o :student: :o -geheel legitiem en keurig moreel verantwoord- talloze sexsites afstruinen.

:hihi:

Blijf jij alleen maar achter me aan huppelen met je zinloze bijdrages?

Cherry Bo
11-08-05, 21:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Blijf jij alleen maar achter me aan huppelen met je zinloze bijdrages?

Don't flatter yourself na een reactie of één, twee.

En voor de rest:
Die behoofddoekte prostitués, noch die vent die ze betaald interesseren me.

Wat ik wél interessant vind is dat iemand die niet bij de zedenpolitie werkt, onder het mom van morele verontwaarding, in zijn vrije tijd sexsites doorspit op zoek naar sexuele "misstanden" en vunzigheid...:engel:

(Hm. Zedenpolitie, misschien iets voor jou?)

Joesoef
11-08-05, 21:38
Gadverdamme, sex.

Zwarte Schaap
11-08-05, 21:45
Geplaatst door Cherry Bo
Don't flatter yourself na een reactie of één, twee.

En voor de rest:
Die behoofddoekte prostitués, noch die vent die ze betaald interesseren me.

Wat ik wél interessant vind is dat iemand die niet bij de zedenpolitie werkt, onder het mom van morele verontwaarding, in zijn vrije tijd sexsites doorspit op zoek naar sexuele "misstanden" en vunzigheid...:engel:

(Hm. Zedenpolitie, misschien iets voor jou?)

Als je nieuwe feiten en een completer verhaal wilt hebben moet je een vooronderzoek houden. Dat is beter dan zomaar hoog van de toren blazen.

Rourchid
11-08-05, 21:55
Geplaatst door Cherry Bo

Wat ik wél interessant vind is dat iemand die niet bij de zedenpolitie werkt, onder het mom van morele verontwaarding, in zijn vrije tijd sexsites doorspit op zoek naar sexuele "misstanden" en vunzigheid.


Het gebruik van onder het mom van insinueert dat er zonder morele verontwaardiging sexsites doorgespit worden op zoek naar sexuele "misstanden" en vunzigheid: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?

Cherry Bo
11-08-05, 22:19
Geplaatst door Joacim
Het gebruik van onder het mom van insinueert dat er zonder morele verontwaardiging sexsites doorgespit worden op zoek naar sexuele "misstanden" en vunzigheid: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?

Nee, sexsites zijn aan de meeste vrouwen niet besteed, dus ook niet aan mij.

Cherry Bo
11-08-05, 22:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je nieuwe feiten en een completer verhaal wilt hebben moet je een vooronderzoek houden. Dat is beter dan zomaar hoog van de toren blazen.

Ik heb het desbetreffende topic wel degelijk gelezen.

Jouw begaandheid met het lot van "de gevallen vrouwen van Agadir" (en hun "verloren eer") komt op mij niet bepaald integer en betrokken over vanwege het feit dat je ervoor kiest deze vrouwen nogmaals in misbruikte toestand op het net te kijk te zetten. (En nógmaals in dít topic, het kán niet op blijkbaar.)

Belquel plaatste de foto's op een site als "trofee" en voor de kick.
Jij plaatst en exploiteert de foto's van de vrouwen op déze site om je eigen punt kracht bij te zetten en de verdervelijkheid van westerlingen à la Belquel te benadrukken.

Zowel Belquel als jij plaatsen de foto's uit eigenbelang.
En in alletwee de gevallen denkt er niemand aan de (gevolgen voor de) meisjes.
Van Belquel verbaast me dat niet.
Maar met jouw morele verontwaardiging kan ik dit niet rijmen.

Sterker nog, de vrouwen worden hier op Maroc voor een tweede maal geprostitueerd, ditmaal zodat Schaap zijn punt m.b.t. "westerse sexuele fantasiëen" kan visualiseren voor de lezer en zodoende kracht bij kan zetten.
Alsof ze niet al genoeg eer verloren hebben...

Haal die vrouwen hier weg man. Uit respect.

Rourchid
11-08-05, 22:32
Geplaatst door Cherry Bo
Nee, sexsites zijn aan de meeste vrouwen niet besteed, dus ook niet aan mij.
Het is irrelevant of sexsites wel of niet besteed zijn aan de meeste vrouwen.
Wel relevant is de insinuatie dat Zwarte Schaap onder valse voorwendsels sexsites zou bezoeken; hypocrisie is niet gebonden aan geslacht.

Cherry Bo
11-08-05, 22:45
Geplaatst door Joacim
Het is irrelevant of sexsites wel of niet besteed zijn aan de meeste vrouwen.
Wel relevant is de insinuatie dat Zwarte Schaap onder valse voorwendsels sexsites zou bezoeken; hypocrisie is niet gebonden aan geslacht.

Ik gaf een relevant antwoord op jouw "zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten?"

En ja, wat jij relevant vindt snap ik, ik was er zélf over begonnen.

Rourchid
11-08-05, 22:58
Geplaatst door Cherry Bo

Ik gaf antwoord op jouw "zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten?"


Ik heb geen antwoord gezien.

Geplaatst door Cherry Bo

En ja, wat wél relevant is snap ik, ik was er zélf over begonnen.


Dit klopt wel want je weet donders goed dat het een respectloos is om Zwarte Schaap zonder onderbouwing te beschuldigen van hypocrisie.
Maar je reactie is het ontwijken van het dragen van je verantwoordelijkheid door nu ineens als afleidingsmanoeuvre Zwarte Schaap van respectloosheid voor de slachtoffers van Belquel te beschuldigen.

Geplaatst door Cherry Bo

Sterker nog, ze worden hier op Maroc voor een tweede maal geprostitueerd, ditmaal zodat Schaap zijn punt kracht bij kan zetten.


En als Zwarte Schaap hier foto's laat zien van kinderen die door geweld om het leven gekomen zijn; worden die kinderen voor de tweede maal met geweld om het leven gebracht door Zwarte Schaap?

Geplaatst door Cherry Bo

Haal die vrouwen hier weg man. Uit respect.


Uit respect voor het leven kan het plaatsen van deze foto's preventief werken ter voorkoming van meerdere slachtoffers.

Overigens kunnen klachten over het plaatsen van foto's gedeponeerd worden bij het forumbeheer.
Nog beter is om toe te geven dat je ver gegaan bent

Cherry Bo
11-08-05, 23:00
.

Zwarte Schaap
11-08-05, 23:24
Geplaatst door Cherry Bo
Ik heb het desbetreffende topic wel degelijk gelezen.

Jouw begaandheid met het lot van "de gevallen vrouwen van Agadir" (en hun "verloren eer") komt op mij niet bepaald integer en betrokken over vanwege het feit dat je ervoor kiest deze vrouwen nogmaals in misbruikte toestand op het net te kijk te zetten. (En nógmaals in dít topic, het kán niet op blijkbaar.)

Belquel plaatste de foto's op een site als "trofee" en voor de kick.
Jij plaatst en exploiteert de foto's van de vrouwen op déze site om je eigen punt kracht bij te zetten en de verdervelijkheid van westerlingen à la Belquel te benadrukken.

Zowel Belquel als jij plaatsen de foto's uit eigenbelang.
En in alletwee de gevallen denkt er niemand aan de (gevolgen voor de) meisjes.
Van Belquel verbaast me dat niet.
Maar met jouw morele verontwaardiging kan ik dit niet rijmen.

Sterker nog, de vrouwen worden hier op Maroc voor een tweede maal geprostitueerd, ditmaal zodat Schaap zijn punt m.b.t. "westerse sexuele fantasiëen" kan visualiseren voor de lezer en zodoende kracht bij kan zetten.
Alsof ze niet al genoeg eer verloren hebben...

Haal die vrouwen hier weg man. Uit respect.

Van de 220 fotos die Philippe Servaty geplaatst heeft heb ik er 4 uitgekozen en heb ik ze nog onherkenbaar gemaakt. Ik begrijp dat de waarheid pijn doet maar mijn stelling is: Beter de harde waarheid dan de zoete leugen.

Moslims zouden toch cultureel gezien (schaamtecultuur, zolang niemand het weet is het niet slecht) en zo niet hun verantwoordelijkheid durven te nemen. Ik toon het tegendeel aan. Toon de waarheid en durf die onder ogen te zien.

Voorts gaat het mij om de Marokkaanse overheid die de slachtoffers wel straft en de dader vanwege de corruptie laat lopen. Daarbij toon ik aan hoe gefrustreerde kapitalistische honden misbruik maken van de armoede. Tevens zie ik een verband tussen de hijaabdiscussies in Europa en de voorliefde om deze hijaab te onteren door de westerling.

En nu opzouten met je persoonlijke aanvallen.

Cherry Bo
11-08-05, 23:55
Natuurlijk is het een misstand.

Maar ik blijf van mening dat de discussie prima gevoerd kan worden zónder foto's en vraag me tegelijkertijd af of je de foto's ook geplaatst zou hebben (weliswaar onherkenbaar gemaakt) als het familie van je zou zijn? Heiligt het doel dan ook de middelen?
Zo niet, dan vind ik dat je voor deze vrouwen evenveel respect dient te tonen, ook al ken je ze niet persoonlijk.

Verder vraag ik me af wie je denkt te bereiken met deze beelden.
Mannen die niet houden van deze vorm van sex hebben deze turn-off niet nodig.
En voor mannen die erop kicken zijn de foto's regelrechte reclame. Je zou er slapende honden mee wakker kunnen maken. Een ticket Agadir is dan zo geboekt.

En verder, succes met je missie.

Rourchid
12-08-05, 00:13
geplaatst is Cherry Bo

Verder vraag ik me af wie je denkt te bereiken met deze beelden.


Nogmaals, het gaat erom nog meer slachtoffers te voorkomen.

geplaatst is Cherry Bo

Mannen die niet houden van deze vorm van sex hebben deze turn-off niet nodig.


Het gaat niet om de sex maar om het vernederen en tenzij ik heb ik het verkeerd heb is synchroon urineren en ejaculeren onmogelijk.

geplaatst is Cherry Bo

En voor mannen die erop kicken zijn de foto's regelrechte reclame. Je zou er slapende honden mee wakker kunnen maken. Een ticket Agadir is dan zo geboekt..


Bij bakkerij Agadir op de Beijerlandselaan in Rotterdam-Zuid waarderen ze iedere vorm van aandacht voor wat er in Agadir gebeurd is.

geplaatst is Cherry Bo

En verder, succes met je missie.


Dank je.
Moge God je wijsheid schenken en je pad verlichten.

Elsschot
12-08-05, 00:17
Geplaatst door Joacim

Het gaat niet om de sex maar om het vernederen en tenzij ik heb ik het verkeerd heb is synchroon urineren en ejaculeren onmogelijk.


het is mogelijk na een prostaatresectie (als er geen erectiele dysfunctie n.a.v. de operatie optreed)

Rourchid
12-08-05, 02:33
Geplaatst door Elsschot
het is mogelijk na een prostaatresectie (als er geen erectiele dysfunctie n.a.v. de operatie optreed)
Dat is neem ik aan ten gevolge van een spiijtige lichamelijke aandoening en dat is niet mogelijk bij een lichamelijk gezond persoon die dat uit zichzelf 'graag' wil.

Cherry Bo
12-08-05, 10:02
Geplaatst door Joacim
Nogmaals, het gaat erom nog meer slachtoffers te voorkomen.
Ik begrijp nu wel dat jij, evenals Schaap, er zo over denkt. Dat is al meerdere malen door jullie herhaald en benadrukt.
Maar daar gaat het nu juist om.
Jullie gaan er blind vanuit dat je er slachtoffer mee voorkomt.
Maar ís dat zo?
Voorkom je er daadwerkelijk meer slachtoffers mee?
Is dat ooit hard bewezen?

Voorkom je pedofilie door sexfoto's van kinderen met hun misbruiker te plaatsen?

Ik vind het hele idee achter het plaatsen van de foto's nogal onzorgvuldig afgewogen en behoorlijk pretentieus.

Nogmaals, mannen die vernederings-sex een warm hart toedragen hou je er niet mee tegen, integendeel, je zou ze, middels de foto's, kunnen attenderen op nieuwe mogelijkheden. Die kans is reeël aanwezig.
Mannen die niets geven om vernederings-sex, vormen geen gevaar voor de dames.
Dus in welke zin voorkom je er slachtoffers mee?

Hoe zien jullie die preventieve werking van de foto's precies in z'n werk?
In welke zin weerhouden deze foto's eventuele "daders"?
Ben benieuwd.

In mijn optiek werkt het namelijk juist het tegenovergestelde in de hand.
Ten eerste zie ik het makkelijk gebeuren dat de foto's werken als reclame, als lokkertje voor de vernederings-fetijist.
Ten tweede máák je slachtoffers op het moment dat de vrouwen herkend worden op het net. Hoe meer de foto's over sites rouleren, hoe groter die kans wordt.
En ook de vraag aan jou, als een van de dames op de foto's familie was, dacht je er dan net zo over?


Het gaat niet om de sex maar om het vernederen en tenzij ik heb ik het verkeerd heb is synchroon urineren en ejaculeren onmogelijk.

De sex is hier onlosmakelijk verbonden met de vernedering.
Pff...ben je nu echt zo aliën? :alien:
Het vernederen is -voor dit soort mannen- een essentiëel onderdeel van hun sexbeleving. Nooit gehoord van sm, pies- en poepsex, scat, bondage en noem maar op? Allemaal vormen van sex waarin mensen een turn-on krijgen van vernedering of vernederd worden.



Dank je.
Moge God je wijsheid schenken en je pad verlichten.

Erg vriendelijk en van hetzelfde. Maarreh...neem je wel vaker succeswensen in ontvangst voor anderen?

Wortel
12-08-05, 14:58
Bij bakkerij Agadir op de Beijerlandselaan in Rotterdam-Zuid waarderen ze iedere vorm van aandacht voor wat er in Agadir gebeurd is.

Geheel off topic en geheel terzijde: Doe ze daar de groeten van me, Joacim. De baksels zijn prima.

Rourchid
12-08-05, 16:18
Geplaatst door Cherry Bo

Erg vriendelijk en hetzelfde. Maarreh...neem je wel vaker succeswensen in ontvangst voor anderen?


Ik reageerde op jouw posting waar nu alleen nog maar een puntje in staat. .
Dat is dezelfde tekst die nu staat in de posting onder die van Zwarte Schaap is.
Wat getreft het 'opzouten' gebezigd door Zwarte Schaap meen ik te begrijpen dat hij daar mee bedoelt opzouten totdat je het niet langer hebt over 'je missie' maar over 'onze missie'.

Zwarte Schaap
12-08-05, 16:30
Geplaatst door Joacim
Ik reageerde op jouw posting waar nu alleen nog maar een puntje in staat. .
Dat is dezelfde tekst die nu staat in de posting onder die van Zwarte Schaap is.
Wat getreft het 'opzouten' gebezigd door Zwarte Schaap meen ik te begrijpen dat hij daar mee bedoelt opzouten totdat je het niet langer hebt over 'je missie' maar over 'onze missie'.

Begrijpelijk dat westerse sexschandalen waarbij marokkaanse vrouwen betrokken zijn als slachtoffer men hier nog aan moet wennen. De hersenspoeling hier in Nederland is dat alleen moslimmannen daders zijn en hun vrouwen onderdrukken.

Het komt allemaal wat hard aan voor Cherry Bo. Het voldoet niet aan het kunstmatig gecreerde beeld van de perverse ongevoelige moslimman.

Cherry Bo
12-08-05, 19:43
Geplaatst door Joacim
Ik reageerde op jouw posting waar nu alleen nog maar een puntje in staat. .
Dat is dezelfde tekst die nu staat in de posting onder die van Zwarte Schaap is.

Nee hoor. Dat deed je niet.
Even teruglezen dan maar? :

Uit jouw posting van vannacht 01.13:
Je quote daar uit een posting van mij aan Schaap:


Geplaatst door Cherry Bo
En verder, succes met je missie.

Je antwoordt daarop, onder die quote:

Geplaatste door Joacim
Dank je.
Moge God je wijsheid schenken en je pad verlichten.

Dan ik:

Geplaatst door Cherry Bo
Erg vriendelijk en van hetzelfde. Maarreh...neem je wel vaker succeswensen in ontvangst voor anderen?

Tssk.


Geplaatst door Joacim

Wat getreft het 'opzouten' gebezigd door Zwarte Schaap meen ik te begrijpen dat hij daar mee bedoelt opzouten totdat je het niet langer hebt over 'je missie' maar over 'onze missie'.

Nee, ik ben van mening dat Schaap iets hééél anders bedoelt.

En voor zover jij Schaap's alterego niet bent, móet je wel zijn buikspreekpop zijn.

Buiten bovenstaand gekinnesin reageer je nergens inhoudelijk op mijn laatste posting.
Vage reactie hoor.

Rourchid
12-08-05, 21:09
Geplaatst door Cherry Bo

Nee hoor. Dat deed je niet.
Even teruglezen dan maar?


Dan is dat mijn fout of beter gezegd zelfs een blunder waarvoor mijn oprechte verontschuldigingen.

Geplaatst door Cherry Bo

Als je Schaap's alterego niet bent, dan móet je wel zijn buikspreekpop zijn.


En dan zou Zwarte Schaap mij opdracht gegegeven hebben 'je missie' en 'onze missie' met elkaar te vergelijken?

Geplaats door Cherry Bo

Ook reageer je niet inhoudelijk op mijn laatste posting.


O jee, ik heb je tekort gedaan.

Geplaatst door Cherry Bo

En ook de vraag aan jou, als een van de dames op de foto's familie was, dacht je er dan net zo over?


Wie zegt dat de dames op de foto's geen familie zijn?
Impliciet antwoord had ik al gegeven op je vraag met inhoudelijke bezwaren tegen het plaatsen van de foto's:

Geplaats door Joacim

Bij bakkerij Agadir op de Beijerlandselaan in Rotterdam-Zuid waarderen ze iedere vorm van aandacht voor wat er in Agadir gebeurd is.


Waar het om gaat is ipv van voor hen beslissende deskundigen, Marokkanen zelf het beste weten wat goed is om iets aan het verschrikkelijke probleem te doen.

Geplaatst door Cherry Bo

De sex is hier onlosmakelijk verbonden met de vernedering.
Pff...ben je nu echt zo aliën?
Het vernederen is -voor dit soort mannen- een essentiëel onderdeel van hun sexbeleving. Nooit gehoord van sm, pies- en poepsex, scat, bondage en noem maar op? Allemaal vormen van sex waarin mensen een turn-on krijgen van vernedering of vernederd worden.


Doe opmerking was absurdistisch bedoeld als ironie. Maja, moslims hebben het imago dat ze geen spatje humor kennen (zoals SGP'ers) en dat ze alleen maar verbeten bezig kunnen zijn hun '100% gelijk hebben' aan de wereld op te dringen.
Ikzelf heb van veel gehoord en ook wel eens wat gezien; urolagnie, koprolagnie, synchrone massieve vaginale én anale penetratie.
En niet te vergeten de masochistische heren die zich graag grootschalig laten uitwonen terwijl ze tegelijkertijd gedwongen worden - om en om - fellatio en anungilis te implementeren op een koeiknaap van een pitbull-terriër; het kan allemaal niet op in de gezellige arbeidersstad Rotterdam.
Behoudens mijn wat nette verwoordingen weten ze ook bij bakkerij Agadir wat er zo al scheelt aan de grote stad en weten ze des te beter dat de geschetste abberaties - over het algemeen - het kenmerk zijn van autochtonen.
Marokkaanse zondaars bespringen de dames van plezier bijna uitsluitend in de missionarisstand en 'komen' meestal vliegensvlug aan op de gewenste bestemming, alleen hun pogingen tot afdingen zijn vaak nogal hinderlijk, de neiging tot afdingen die ingegeven wordt vanwege het over het gemiddelde genomen kortstondig verblijf in de 'gehuurde ruimte'.

Geplaatst door Cherry Bo

Vage reactie hoor.


Duidelijker nu?

Cherry Bo
12-08-05, 21:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Begrijpelijk dat westerse sexschandalen waarbij marokkaanse vrouwen betrokken zijn als slachtoffer men hier nog aan moet wennen. De hersenspoeling hier in Nederland is dat alleen moslimmannen daders zijn en hun vrouwen onderdrukken.

Het komt allemaal wat hard aan voor Cherry Bo. Het voldoet niet aan het kunstmatig gecreerde beeld van de perverse ongevoelige moslimman.

Zeg, gebruik mij niet als kapstok voor je vooroordelen.

De uit de lucht gegrepen aanname die je hierboven zo gretig uit tegen je buikspreekpop raakt kant noch wal en is nergens op gebaseerd.
Heel slordig, gulzig natte vingerwerk.

Het geeft wél een duidelijk kijkje in jouw brein en zegt daarom meer over jou dan over mij.
Namelijk dat jij het gegeven waar jouw "gevallen vrouwen" topic o.a. om draait, de perverse westerling vs de uitgebuite misbruikte moslimvrouw, klaarblijkelijk óók zo nu en dan graag gebruikt als kapstok om zo eens wat vooroordelen en aannames over bv. "gehersenspoelde Nederlanders" aan op te hangen. Waarvan akte.

En van jou eveneens nergens een inhoudelijke reactie.

Zwarte Schaap
12-08-05, 21:35
Geplaatst door Cherry Bo
Zeg, gebruik mij niet als kapstok voor je vooroordelen.

De uit de lucht gegrepen aanname die je hierboven zo gretig uit tegen je buikspreekpop raakt kant noch wal en is nergens op gebaseerd.
Heel slordig, gulzig natte vingerwerk.

Het geeft wél een duidelijk kijkje in jouw brein en zegt daarom meer over jou dan over mij.
Namelijk dat jij het gegeven waar jouw "gevallen vrouwen" topic o.a. om draait, de perverse westerling vs de uitgebuite misbruikte moslimvrouw, klaarblijkelijk óók zo nu en dan graag gebruikt als kapstok om zo eens wat vooroordelen en aannames over bv. "gehersenspoelde Nederlanders" aan op te hangen. Waarvan akte.

En van jou eveneens nergens een inhoudelijke reactie.

Goed de topic in de gaten houden. Er werd gesuggereerd dat ik een sexuele fantasie zou hebben waar de hijaab een hoofdrol speelt.

Zoals je gezien hebt heb ik laten zien wie daadwerkelijk fantasieen hebben en uitvoeren met een hijaabdragende marokkaanse vrouw.

Dan kom jij hier met allerlei kinderachtige reakties mijn persoon aanvallen waarom ik zulke posts plaats.

Dan zeg ik opzouten met dat soort domme reakties. Je bent toch geen nobelientje? Die zat ook alleen maar op mijn schaduw te jagen.

Cherry Bo
12-08-05, 21:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je bent toch geen nobelientje? Die zat ook alleen maar op mijn schaduw te jagen.

Nogmaals, don't flatter yourself.


Geplaatst door Zwarte Schaap
Goed de topic in de gaten houden. Er werd gesuggereerd dat ik een sexuele fantasie zou hebben waar de hijaab een hoofdrol speelt.

Zoals je gezien hebt heb ik laten zien wie daadwerkelijk fantasieen hebben en uitvoeren met een hijaabdragende marokkaanse vrouw.

Dan kom jij hier met allerlei kinderachtige reakties mijn persoon aanvallen waarom ik zulke posts plaats.

Dan zeg ik opzouten met dat soort domme reakties. Je bent toch geen nobelientje? Die zat ook alleen maar op mijn schaduw te jagen.


Ja ja, ik weet hoe het gegaan is, ik was erbij.
Een topic ontwikkelt zich, we waren alweer wat verder.

Maar goed, ook van jou geen inhoudelijke reactie op mijn posting van bv. 11.02, m.b.t. het plaatsen van de foto's.

Dan niet. Het zegt genoeg.
Ik ben d'r klaar mee.

Fijne avond nog. :)

Cherry Bo
12-08-05, 21:50
Geplaatst door Joacim

O jee, ik heb je tekort gedaan.

Met niet-inhoudelijke reageren doe je voornamelijk jezelf tekort.


Geplaatst door Joacim
Wie zegt dat de dames op de foto's geen familie zijn?

Je ontwijkt de vraag.


Geplaatst door Joacim

Impoliciet antwoord had ik al gegeven op je vraag met inhoudelijke bezwaren tegen het plaatsen van de foto's:

Jouw "impoliciete" antwoord (:hihi: ) hield niet meer in dan dat het plaatsen van de foto's slachtoffers zou helpen voorkomen.
Daar heb ik op gereageerd in posting van vandaag 11.02.

Als je wilt blijven steken bij je eigen antwoord en visie, prima.
Van jou hoef ik dan blijkbaar ook geen inhoudelijke reactie meer te verwachten.

Jij ook een fijne avond dan maar. :)

Rourchid
12-08-05, 21:55
Geplaats door Cherry Bo

Maar goed, ook van jou geen inhoudelijke reactie op mijn posting van bv. 11.02, m.b.t. het plaatsen van de foto's.


Onjuist:

Geplaats door Cherry Bo

In mijn optiek werkt het namelijk juist het tegenovergestelde in de hand.



Geplaats door Joacim

Bij bakkerij Agadir op de Beijerlandselaan in Rotterdam-Zuid waarderen ze iedere vorm van aandacht voor wat er in Agadir gebeurd is.

Cherry Bo
12-08-05, 22:03
Geplaats door Joacim

Bij bakkerij Agadir op de Beijerlandselaan in Rotterdam-Zuid waarderen ze iedere vorm van aandacht voor wat er in Agadir gebeurd is.

Noem je dit een inhoudelijke reactie?

Zo ja, (:moe: ) had je je kunnen beperken tot het uitprinten van de foto's en aldaar op de winkeldeur plakken.

'navond.

Rourchid
12-08-05, 22:04
Geplaats door Cherry Bo

Jouw "impoliciete" antwoord (:hihi: ) hield niet meer in dan dat het plaatsen van de foto's slachtoffers zou helpen voorkomen.


Mijn dank voor het mij attenderen op mijn verschrijving.
Sta mij toe binnen mijn beperkte vermogen iets voor je terug te doen.

Geplaats door Cherry Bo

Met niet-inhoudelijke reageren doe je voornamelijk jezelf tekort.


Suggestie: inhoudelijk ipv inhoudelijke.

Rourchid
12-08-05, 22:28
Geplaats door Cherry Bo

Als je wilt blijven steken bij je eigen antwoord en visie, prima.


Op zich is het vrij normaal dat mensen een verschillende visie op iets kunnen hebben en met elkaar kunnen leven.
Dat komt overal voor, ook in huwelijken (incl. die tussen moslims en moslima's).
Met een verschillende visie kan je toch een gezamenlijke missie ondernemen, vandaar dat ik het had over het verschil tussen 'je missie' en onze missie'.
Op dit moment kennelijk (nog?) te hoog voor mij gegrepen is dat ik niet begrijp hoe 'onze missie' anders uitgelegd kan worden dan een 'ons' waar jij ook toe behoort.
Hoe dan ook: bedankt voor het mij verlenen van mijn eigen identiteit en het verlossen van Zware Schaap zijn verplichting om diens spraakmotorisch orgaan aan te wenden om een buikspreekpop op ruime afstand van Zwarte Schaap zijn verblijfplaats het woord voor hem te laten voeren.
Kunst verbroedert iedert én verzustert, als als een poging tot beloning voor je generositeit een naar mijn smaak kunstzinnige afbeelding die je hopenlijk iets zal doen:

.
http://ewancient.lysator.liu.se/pic/art/c/l/claire/necrom.jpg

Cherry Bo
12-08-05, 22:32
Geplaatst door Joacim
Mijn dank voor het mij attenderen op mijn verschrijving.


'T is méér dan een verschrijving. :)


Geplaatst door Joacim
Suggestie: inhoudelijk ipv inhoudelijke.

Hé bedankt joh! :corcky:

Ben nu echt weg.
Het valt me op dat veel topics hier verzanden in paaaaagina's lang gekinnesin.
Tenzij ik d'r zin an heb, doe ik er niet aan mee.

Dag skeet :zwaai:

Cherry Bo
12-08-05, 22:53
Geplaatst door Joacim

Met een verschillende visie kan je toch een gezamenlijke missie ondernemen, vandaar dat ik het had over het verschil tussen 'je missie' en onze missie'.
Op dit moment kennelijk (nog?) te hoog voor mij gegrepen is dat ik niet begrijp hoe 'onze missie' anders uitgelegd kan worden dan een 'ons' waar jij ook toe behoort.

Goed, nu wordt het me duidelijk. Vergezocht, dat wel.

En ja hoor, ik hoor bij "ons". Ik viel alleen over een ander aspect van "het gevallen vrouwen" topic (die gewraakte foto's dus).
Ben het niet eens met het plaatsen daarvan en ik vind niet dat in deze het doel de middelen heiligt. Maar goed, ik ben dus ook een vrouw en kan me dientengevolge misschien beter inleven.
Jammer dat de mannen daar niet hun voordeel mee willen doen, "onze" missie is tenslotte dezelfde?


Geplaatst door Joacim

Hoe dan ook: bedankt voor het mij verlenen van mijn eigen identiteit en het verlossen van Zware Schaap zijn verplichting om diens spraakmotorisch orgaan aan te wenden om een buikspreekpop op ruime afstsand van Zwarte Schaap zijn verblijfplaats het woord voor hem te laten voeren.
Kunst verbroedert iedert én verzustert, als als een poging tot beloning voor je generositeit een naar mijn smaak kunstzinnige afbeelding die je hopenlijk iets zal doen:

.
http://ewancient.lysator.liu.se/pic/art/c/l/claire/necrom.jpg

:haha: Leuk!! Dank je wel.

Waar is dit? China?
Ik ga de lokale Chinees hiermee verblijden.

(Hmm, lekker ding, die linker.)

Cherry Bo
12-08-05, 23:03
.

Rourchid
12-08-05, 23:08
Geplaatst door Cherry Bo

'T is méér dan een verschrijving.:)


Nou maak je me echt nieuwsgierig.

Geplaatst door Cherry Bo

Hé bedankt joh! :corcky:


Het genoegen is geheel aan mijn kant.

Geplaatst door Cherry Bo

Ben nu echt weg.


Jammer, ik was net aan je gewend en nu al weer verplichte onthechting.

Geplaatst door Cherry Bo

Het valt me op dat veel topics hier verzanden in paaaaagina's lang gekinnesin.


Breek me de bek niet open.

Geplaatst door Cherry Bo

Tenzij ik d'r zin an heb, doe ik er niet aan mee.


Tegen heug en meug is niet cool.

Geplaatst door Cherry Bo

Dag skeet :zwaai:


Kusje terug.