PDA

Bekijk Volledige Versie : Een nachtje seks met westerse jongens in ruil voor de juiste documenten



oorlam
06-08-05, 11:00
Een nachtje seks met westerse jongens in ruil voor de juiste documenten

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1russian_girlie.jpg

Arme Marokkaanse meisjes willen maar al te graag een bruidegom uit Europa en hebben daar zowat alles voor over. ,,Ze zien ons als wandelende verblijfsdocumenten'', zegt Ahmed uit Brussel. ,,Voor wat geld of een valse belofte krijg je bij die Marokkaanse grieten alles gedaan.''

De avond valt in Tanger. Meisjes maken een avondwandeling langs de grote winkelstraat. Ze willen zien, maar vooral gezien worden. Groepjes jongens hangen maar wat rond. Op de dijk, bij een zacht zeebriesje, wordt hier en daar geflirt. Er vallen weinig woorden, maar de ogen van de jongens en meisjes spreken boekdelen. Jonge koppels maken vluchtige afspraakjes. ,,Van liefde is echter geen sprake'', zegt Said, een toerist van 21. ,,In Marokko is het huwelijk big business geworden. Vrijgezellen zijn niet langer op zoek naar een geliefde, maar naar iemand die hun leven een kapitaalinjectie geeft. De armoede verteert dit land, het maakt van haar inwoners gevoelloze materialisten. Voor de Arabische Romeo en Julia is hier geen toekomst.''
Velen dromen daarom van een leven in een ander land, het liefst ergens overzee. Sommige avonturiers vluchten 's nachts met een bootje naar Spanje. Maar wie watervrees heeft, slaat liever iemand uit Europa aan de haak. Vooral Tanger wordt in de zomer overspoeld door Marokkanen uit het buitenland. En dat tot groot genoegen van talrijke arme Marokkaanse meiden. Zonder veel omwegen azen ze op Europese verblijfsdocumenten in ruil voor geld of seks. Naima uit Antwerpen: ,,In de discotheek maakte ik kennis met een Marokkaans meisje uit Casablanca. Al snel vroeg ze me hoeveel mijn broers moesten kosten. Ik antwoordde haar dat mijn broers niet te koop zijn, maar ze bleef aandringen. Ze wilde weg uit Marokko, ze was het land beu en zocht een jongen uit Europa. Ik grapte dat één van mijn broers 10.000 euro vraagt. Dan kon ze niet betalen, zei ze ernstig. Waarna ze vroeg of we niet op een andere manier tot een akkoord konden komen."

Ahmed, een twintiger uit Brussel, is op doorreis in Tanger. Hij wordt voortdurend geconfronteerd met wanhopige ruilhandel: een avondje stappen voor papieren, een nachtje seks voor de juiste documenten... Het zijn voorstellen die jongens uit Europa vaak te horen krijgen. ,,Tot vervelens toe'', vindt Ahmed. ,,En ieder jaar wordt het erger. Ze zien ons als wandelende verblijfsdocumenten. Ze schamen zich niet om wat ze 's nachts uitvreten op de dijk. Het is ronduit walgelijk en choquerend. Voor wat geld of een valse belofte krijg je bij die Marokkaanse grieten alles gedaan. Hoeren zijn het!''

De oudere generatie Marokkanen vindt dan weer dat de in Europa wonende jongeren niet deugen. ,,Ze zijn verwesterd, ook in hun seksueel gedrag'', zegt de 70-jarige Fatima uit Tanger. ,,De buitenlanders hebben hun onbegrensde seksmoraal naar Marokko geïmporteerd en onze jeugd op het verkeerde pad gezet.''

Uiteraard zijn er verschillen in de seksuele moraal tussen Marokko en Europa. Zo voelt 86 procent van de vrouwen in Marokko zich seksueel geïntimideerd op straat. Van 'Geil wijf, mag ik eens onder je rok kruipen.' tot 'Ik wil je likken.', ik heb het zelf allemaal op straat meermaals mogen aanhoren. Zelfs zwangere vrouwen blijven niet gespaard van seksistisch commentaar. 'Schaam je, je heb geneukt en nu ben je zwanger', kreeg mijn zwangere nicht van een gestoorde man uit Tanger te horen.

Marokko is een tweede Thailand

Een jonge vrouw op een balkon in Tanger knipoogt stiekem naar een jongeman drie verdiepingen lager. Zo ging het vroeger ook: geliefden gaven signalen in een raamkiertje, kropen 's nachts op het dak voor een kus of een melige liefdesverklaring. Alles verliep stiekem.

Uit vrees voor familie- en seksschandalen knijpt de Marokkaanse samenleving nog altijd liever een oogje dicht. Dat er 's nachts massaal op straat geneukt wordt, is een publieksgeheim. Ik zie vanuit mijn balkon hoe een vrouw zich neervlijt op een buitentrap. Ze trekt haar kleren omhoog en opent haar benen. Een man laat zijn broek zakken en bekruipt zijn nachtelijke prooi. In een mum van tijd is de klus geklaard. De man wordt door zijn vrienden opgepikt. Ze vertrekken met gierende banden. De vrouw loopt gewoon verder de nacht in, allicht op zoek naar een volgende klant. ,,En toch houden de Marokkanen vol dat hun land niet seksueel verdorven is. Ik erger me mateloos aan die hypocrisie'', vertelt een Brusselse vrouw. ,,Op hotel mag ik niet met mijn vriend op dezelfde kamer slapen omdat we niet getrouwd zijn. Maar de Saoedische sekstoeristen mogen wel Marokkaanse hoeren op hun hotelkamer ontvangen. De petroldollars staan dan plots boven iedere wet op zedigheid. Het sekstoerisme bloeit als nooit tevoren in Marokko. Ik zie het met mijn eigen ogen. Marokko is een tweede Thailand.''

bron: Nieuwsblad 5 Aug 2005

****************************
Heeft iemand daar zelf ook ervaring mee gehad?

Rabi'ah.
06-08-05, 11:02
:jammer: :moe:

assassijn
06-08-05, 11:36
Marokko is een tweede Thailand

Als je deze vergelijking maakt, dan moet je het niet gaan hebben over volwassenen die seks met elkaar hebben om een bepaalde reden, maar dan moet je het ook hebben over de vele Hollandse, Belgische, Duitse, Spaanse, Amerikaanse en andere blanke westerlingen die misbruik maken van minderjarige kinderen in ruil voor geld.
Dat armoede mensen drijft tot prostitutie is geen nieuw fenomeen, en komt jammergenoeg in veel landen voor. Het is een kwalijke zaak, maar ik vind het minder kwalijk als je het vergelijkt met kinderprostitutie.
De Marokkaanse daders vind ik in deze daarom minder erg dan de vele perverse westerlingen die Marokko bezoeken om seks te hebben met een minderjarig kind.

delirious
06-08-05, 11:38
Geplaatst door assassijn
Als je deze vergelijking maakt, dan moet je het niet gaan hebben over volwassenen die seks met elkaar hebben om een bepaalde reden, maar dan moet je het ook hebben over de vele Hollandse, Belgische, Duitse, Spaanse, Amerikaanse en andere blanke westerlingen die misbruik maken van minderjarige kinderen in ruil voor geld.
Dat armoede mensen drijft tot prostitutie is geen nieuw fenomeen, en komt jammergenoeg in veel landen voor. Het is een kwalijke zaak, maar ik vind het minder kwalijk als je het vergelijkt met kinderprostitutie.
De Marokkaanse daders vind ik in deze daarom minder erg dan de vele perverse westerlingen die Marokko bezoeken om seks te hebben met een minderjarig kind.


De vergelijking met Thailand kon ik ook al niet plaatsen.

Rabi'ah.
06-08-05, 11:39
Geplaatst door delirious
De vergelijking met Thailand kon ik ook al niet plaatsen.

Ik wel. Thailand is voor rijke oliesjeichs uit Saudi-Arabië en de rest van het Arabisch schiereiland, wat ZuidOost-Azië voor rijke Westerlingen is.

assassijn
06-08-05, 11:49
Geplaatst door delirious
De vergelijking met Thailand kon ik ook al niet plaatsen.

Ik vind het hele stuk eigenlijk een beetje vaag. Zag het een paar dagen geleden al staan, en vond het niet de moeite waard om te plaatsen.
Gezien het stuk uit een Belgische krant komt, ging ik ervan uit dat het ging om de Belg die enige tijd geleden voor veel ophef heeft gezorgd in Agadir. Dit was echter maar een persoon die gesnapt is, en dus kan het veel vaker voorkomen.
Het stuk gaat gewoon over prostitutie...dat hebben we hier in Nederland en Belgie ook...hier en in Belgie slapen vrouwen ook met mannen voor een beter leven.
Wilde ze met dit stuk aantonen dat prostitutie ook in Marokko voorkomt, dan wordt het alleen maar lachwekkender.

Wide-O
06-08-05, 11:51
Groeien brandnetels eigenlijk in Marokko ? ;)

delirious
06-08-05, 11:54
Geplaatst door assassijn
Ik vind het hele stuk eigenlijk een beetje vaag. Zag het een paar dagen geleden al staan, en vond het niet de moeite waard om te plaatsen.
Gezien het stuk uit een Belgische krant komt, ging ik ervan uit dat het ging om de Belg die enige tijd geleden voor veel ophef heeft gezorgd in Agadir. Dit was echter maar een persoon die gesnapt is, en dus kan het veel vaker voorkomen.
Het stuk gaat gewoon over prostitutie...dat hebben we hier in Nederland en Belgie ook...hier en in Belgie slapen vrouwen ook met mannen voor een beter leven.
Wilde ze met dit stuk aantonen dat prostitutie ook in Marokko voorkomt, dan wordt het alleen maar lachwekkender.

I see, dit is dus een lage provo-actie. :moe:

assassijn
06-08-05, 12:00
Geplaatst door delirious
I see, dit is dus een lage provo-actie. :moe:

Dat niet eens. Ik had altijd al gedacht dat iedereen wel wist dat prostitutie het oudste beroep was, en dat het het zelfs voorkomt in de rijkste landen. Verkeerd gedacht dus, niet iedereen weet dat.

delirious
06-08-05, 12:16
Geplaatst door assassijn
Dat niet eens. Ik had altijd al gedacht dat iedereen wel wist dat prostitutie het oudste beroep was, en dat het het zelfs voorkomt in de rijkste landen. Verkeerd gedacht dus, niet iedereen weet dat.

Ik weet wat je bedoelt, mij stoort alleen de vergelijking Thailand in dit stuk.
Aangeziende de prostitutie, in Thailand van een totaal ander kaliber is. Zoals je al zei ieder land ter wereld heeft beoefenaars van het " oudste beroep ter wereld ".
Vandaar mijn reactie, zijnde provo-bericht.

Mark
06-08-05, 12:24
niet zo zeuren jongens, als ik dit artikel mag geloven zitten jullie aan de goeie kant van de onderhandeling en kan je als lelijkerd toch nog een lekker wijf scoren in je moederland.

Dx_
06-08-05, 12:32
niet zo zeuren jongens, als ik dit artikel mag geloven zitten jullie aan de goeie kant van de onderhandeling en kan je als lelijkerd toch nog een lekker wijf scoren in je moederland.

Ziek.... :kotsen:

David
06-08-05, 12:34
Geplaatst door Dx_
Ziek.... :kotsen:


Nee, grappig. :strik:

Mark
06-08-05, 12:36
Geplaatst door Dx_
Ziek.... :kotsen:

ik doelde niet op hoogstaande morele mensen als jij DX :zwaai:

Wide-O
06-08-05, 12:36
Geplaatst door delirious
Ik weet wat je bedoelt, mij stoort alleen de vergelijking Thailand in dit stuk.
Aangeziende de prostitutie, in Thailand van een totaal ander kaliber is. Zoals je al zei ieder land ter wereld heeft beoefenaars van het " oudste beroep ter wereld ".
Vandaar mijn reactie, zijnde provo-bericht.

Ik doe een gok: Nieuwsblad = Belgische krant. In België staat Thailand vooral bekend voor het halen van "importbruiden" voor rijke maar niet zo aantrekkelijke oudere Belgen. Jambers heeft er ooit een reportage over gemaakt die nogal is blijven hangen.

Dat het stuk verder geplaatst wordt om te pesten is me wel duidelijk natuurlijk.

(PS: hebben ze daar ook N° 6 ? :vierkant: )

Dx_
06-08-05, 12:41
Mark jongen....... je hebt geen leven

Sukkel :ego:

David
06-08-05, 12:42
Geplaatst door Dx_
Mark jongen....... je hebt geen leven

Sukkel :ego:



:vreemd:

delirious
06-08-05, 12:42
Geplaatst door Wide-O
Ik doe een gok: Nieuwsblad = Belgische krant. In België staat Thailand vooral bekend voor het halen van "importbruiden" voor rijke maar niet zo aantrekkelijke oudere Belgen. Jambers heeft er ooit een reportage over gemaakt die nogal is blijven hangen.

Dat het stuk verder geplaatst wordt om te pesten is me wel duidelijk natuurlijk.

(PS: hebben ze daar ook N° 6 ? :vierkant: )

Jambers ging over de Filipijnen.
N° 6 don't know.

Mark
06-08-05, 12:42
Geplaatst door Dx_
Mark jongen....... je hebt geen leven

Sukkel :ego:

:haha:

ga huilen man

Dx_
06-08-05, 12:44
ga huilen man

Heb ik al genoeg gedaan om figuren zoals jij..
.....Levenloze.....

Ben je de nar van het forum of zo ?

David
06-08-05, 12:46
Geplaatst door Dx_
Ben je de nar van het forum of zo ?


Daar zijn meerdere kandidaten voor. :blowen:

Mark
06-08-05, 12:48
Geplaatst door Dx_
Heb ik al genoeg gedaan om figuren zoals jij..
.....Levenloze.....

Ben je de nar van het forum of zo ?

ben je op je teentjes getrapt omdat mijn grapje waar is?

David
06-08-05, 12:57
Geplaatst door Mark
ben je op je teentjes getrapt omdat mijn grapje waar is?


Misschien moest DX met net 1 Westerse man teveel slapen om de juiste papieren te krijgen, waardoor het een goevelig onderwerp is? Ik gok maar wat.

Dx_
06-08-05, 12:59
ben je op je teentjes getrapt omdat mijn grapje waar is?

Ten eerste ben ik niet op mijn teentjes getrapt, ik mag dan wel lange tenen hebben dit is vooral letterlijk en allerminst figuurlijk.

Ten tweede zit er wel een kern van waarheid in je grapje maar het stoort me als er over zulke serieuze en ingrijpende zaken grapjes worden gemaakt. En helemaal als het ook nog eens slechte grappen zijn. Als je een grap maakt zorg dan dat hij goed is !!!

Groetjes

assassijn
06-08-05, 13:02
Geplaatst door Wide-O


(PS: hebben ze daar ook N° 6 ? :vierkant: )

#6 is gewoon cool.
Je moet ze alleen leren om het op z'n Vietnamees te zeggen.
Sodjaboooy, sokkie sokkie vaif dolla. Me love you long time.

delirious
06-08-05, 13:03
Geplaatst door assassijn
#6 is gewoon cool.
Je moet ze alleen leren om het op z'n Vietnamees te zeggen.
Sodjaboooy, sokkie sokkie vaif dolla. Me love you long time.


same same but diffilent.

Juliette
06-08-05, 13:06
Geplaatst door Mark
niet zo zeuren jongens, als ik dit artikel mag geloven zitten jullie aan de goeie kant van de onderhandeling en kan je als lelijkerd toch nog een lekker wijf scoren in je moederland.

Scherp :hihi:

Wide-O
06-08-05, 13:32
Geplaatst door Juliette
Scherp :hihi:

Mja. Geldt eigenlijk voor elke vent met meer money than looks, toch, waar ook ter wereld :boer:

Wide-O
06-08-05, 13:34
Geplaatst door assassijn
#6 is gewoon cool.
Je moet ze alleen leren om het op z'n Vietnamees te zeggen.
Sodjaboooy, sokkie sokkie vaif dolla. Me love you long time.

:hihi:

Mark
06-08-05, 13:51
Geplaatst door Dx_
Ten eerste ben ik niet op mijn teentjes getrapt, ik mag dan wel lange tenen hebben dit is vooral letterlijk en allerminst figuurlijk.

Ten tweede zit er wel een kern van waarheid in je grapje maar het stoort me als er over zulke serieuze en ingrijpende zaken grapjes worden gemaakt. En helemaal als het ook nog eens slechte grappen zijn. Als je een grap maakt zorg dan dat hij goed is !!!

Groetjes

ik doe mijn best maar je bent een lastig publiek :)

het is natuurlijk wel een rare situatie dat de meeste jongeren in marokko naar europa willen en de marokkanen hier helemaal niet happy zijn om hier te wonen.

Mark
06-08-05, 13:55
Overigens is iedereen blijkbaar meer bezorgd over vergelijkingen met thailand dan de situatie zoals die in het artikel wordt geschetst... wie is er hier nu ziek....

Overigens is een vergelijking met thailand geen schande, een van de weinige landen in Azie die nooit gekoloniseerd zijn geweest, een economie aan het opbouwen is en hun cultuur bewaren. Dat hier voornamelijk de uitwassen van hoerenlopers in bepaalde wijken van massatoerisme gebieden wordt uitgelicht geeft ook een vertekend beeld.

Olive Yao
06-08-05, 15:23
Geplaatst door Mark
niet zo zeuren jongens, als ik dit artikel mag geloven zitten jullie aan de goeie kant van de onderhandeling en kan je als lelijkerd toch nog een lekker wijf scoren in je moederland.
Omgekeerde variant: vrouwen met een nederlandsch-gereformeerd uiterlijk met mooie jonge afrikaanse mannen.


Geplaatst door delirious
het " oudste beroep ter wereld ".
Het een-na-oudste beroep. Er moet een ouder beroep zijn, dat geld moet ergens vandaan komen.

Bofko
06-08-05, 15:25
Geplaatst door Olive Yao

Het een-na-oudste beroep. Er moet een ouder beroep zijn, dat geld moet ergens vandaan komen.
Jager ?

oorlam
06-08-05, 15:26
Ik vermoed dat dit weer een van de artikelen is in een reeks die het Nieuwsblad brengt, geschreven door Hind Fraihi een Belgische journaliste van Marokkaanse afkomst, die voordien de reeks over Molenbeek had geschreven.

Ik heb nog ergens een stuk gelezen over haar verblijf in Marokko.

Olive Yao
06-08-05, 15:27
Maar de Saoedische sekstoeristen mogen wel Marokkaanse hoeren op hun hotelkamer ontvangen. De petroldollars staan dan plots boven iedere wet op zedigheid.
Vriendin van me had de kamer daarnaast. De drie mannen vormden een minderheid. Vriendin heeft andere kamer genomen.

Olive Yao
06-08-05, 15:37
Geplaatst door Bofko
Jager ?
En dan krijgt ze een bontjas?

Dx_
06-08-05, 15:42
Mark schreef:

het is natuurlijk wel een rare situatie dat de meeste jongeren in marokko naar europa willen en de marokkanen hier helemaal niet happy zijn om hier te wonen.

Dat is inderdaad heel vreemd en tegelijkertijd interessant.

Een poging:

Ze kiezen voor de rijkdom maar verliezen hun vertrouwde identiteit en geraken zo in een identiteitscrisis. Het verklaart ook waarom veel jongeren de islam "herontdekken". Deze geeft hen immers houvast waar de westerse en eigen cultuur faalt.

Bofko
06-08-05, 15:44
Geplaatst door Olive Yao
En dan krijgt ze een bontjas?

Mwah.. bontjas. Een berevel misschien. Kleermakers waren er toe nog niet natuurlijk.

Mark
06-08-05, 15:52
Geplaatst door Dx_
Dat is inderdaad heel vreemd en tegelijkertijd interessant.

Een poging:

Ze kiezen voor de rijkdom maar verliezen hun vertrouwde identiteit en geraken zo in een identiteitscrisis. Het verklaart ook waarom veel jongeren de islam "herontdekken". Deze geeft hen immers houvast waar de westerse en eigen cultuur faalt.

of zijn degenen die de armoede in Marokko jaren hebben meegemaakt juist degenen die het hier wel bevalt en hebben de jongeren die hier geboren zijn een te romantisch beeld van Marokko....

Verder klopt het wat je zegt, het is dus helaas nergens perfect.

Lees deze topic ook eens op wsdb...

Dx_
06-08-05, 16:04
of zijn degenen die de armoede in Marokko jaren hebben meegemaakt juist degenen die het hier wel bevalt en hebben de jongeren die hier geboren zijn een te romantisch beeld van Marokko....

Dat heeft eerder met een ontwikkelde identiteit te maken dan met armoede denk ik. De jongeren van hier hebben het heel moeilijk bij het vormen van hun identiteit. Maar gelukkig voeren mensen als Wilders, Ayan en Elian deze onnozele pubers in handen van onwelwillende mensen.

Mark
06-08-05, 16:09
Geplaatst door Dx_
Dat heeft eerder met een ontwikkelde identiteit te maken dan met armoede denk ik. De jongeren van hier hebben het heel moeilijk bij het vormen van hun identiteit. Maar gelukkig voeren mensen als Wilders, Ayan en Elian deze onnozele pubers in handen van onwelwillende mensen.

Dat is wel erg makkelijk.... ayan en wilders roepen verelende dingen en we hadden het al zo zwaar dus dan slaan we maar door...

Dx_
06-08-05, 16:14
Nou stel je eens voor Mark: Je bent een puber van 12 jaar oud, in misschien wel de meest kwetsbare fase in je leven. Vrolijk op zoek naar je identiteit. Je bent een beetje aan het mixen, een beetje van thuis een beetje van de buitenwereld en probeert er het beste van te maken. Natuurlijk kom je veel negatieve dingen zoals discriminatie of bepaalde cultuureigenschappen die indruisen tegen je eigen geweten. Maar dit is tot op een bepaalde hoogte nog te handelen. Maar dan opeens doemen twee of drie van die haters op en schreeuwen in je oor dat je er niet bij hoort, dat je er nooit bij zult horen en dat je dit maar te accepteren hebt. Dit wordt nog eens in concrete zin bevestigd door de buitenwereld waarvan je toch altijd dacht deel van uit te maken.

Ik denk dat dit je identiteitsontwikkeling niet echt ten goede zal komen ?

Mark
06-08-05, 16:19
Geplaatst door Dx_
Nou stel je eens voor Mark: Je bent een puber van 12 jaar oud, in misschien wel de meest kwetsbare fase in je leven. Vrolijk op zoek naar je identiteit. Je bent een beetje aan het mixen, een beetje van thuis een beetje van de buitenwereld en probeert er het beste van te maken. Natuurlijk kom je veel negatieve dingen zoals discriminatie of bepaalde cultuureigenschappen die indruisen tegen je eigen geweten. Maar dan opeens doemen twee of drie van die haters op en schreeuwen in je oor dat je er niet bij hoort, dat je er nooit bij zult horen en dat je dit maar te accepteren hebt.

Ik denk dat dit je identiteitsontwikkeling niet echt ten goede zal komen ?

nee natuurlijk is dat geen positieve invloed op het feit of je je wel of niet thuis voelt in nederland. maar ik kan me niet voorstellen dat de invloed van een aantal politici die dingen roepen je leven zo op zijn kop zullen zetten dat je dan helemaal zou ontsporen.

Maar goed, elk jaar gaan duizenden marokkaanse jongeren op vakantie naar marokko... degenen die naar de grote stedem gaan weten toch wat er in dit artikel beschreven wordt, dit kan toch geen verassing zijn? Wordt er nou nooit tegen de jongeren daar verteld dat het klimaat hier niet zo prettig is of luisteren ze daar niet naar?

Dx_
06-08-05, 16:23
maar ik kan me niet voorstellen

Ik denk dat je de invloed van de media en het publiek idd niet kunt voorstellen. Jij bent namelijk niet degene die gestigmatiseerd wordt.

Dx_
06-08-05, 17:10
Maar goed, elk jaar gaan duizenden marokkaanse jongeren op vakantie naar marokko... degenen die naar de grote stedem gaan weten toch wat er in dit artikel beschreven wordt, dit kan toch geen verassing zijn? Wordt er nou nooit tegen de jongeren daar verteld dat het klimaat hier niet zo prettig is of luisteren ze daar niet naar?

Hoevelen is al aangeraden niet in het huwelijksbootje te stappen met hun partner en doen dit toch ? Liefde maakt blind, laten we het daarop houden...

Wide-O
06-08-05, 17:24
Geplaatst door Mark
maar ik kan me niet voorstellen dat de invloed van een aantal politici die dingen roepen je leven zo op zijn kop zullen zetten dat je dan helemaal zou ontsporen.


Da's de fout de ik veel zie: nee, natuurlijk ga je niet meteen een rugzak kopen.

Maar wat je wel ziet is dat men anti-NL, anti-Europa, anti-"Westers" wordt, in meer of mindere mate. Als men je bestempelt als "de ander", dan wordt je ook "de ander".

Dat vind ik persoonlijk veel verontrustender dan het aantal fruitcakes dat werkelijk naar extreme maatregelen grijpt.

Al Sawt
07-08-05, 01:37
Geplaatst door Mark
Overigens is iedereen blijkbaar meer bezorgd over vergelijkingen met thailand Marokko is degelijk te vergelijken met Thailand.

Marokko trekt laatste jaren meer sekstoeristen dan jaren ervoor.

Duizenden jonge meisjes en jongens verkopen hun lichaam aan alles en iedereen, om geld binnen te halen.

mark61
07-08-05, 02:29
Geplaatst door Al Sawt
Marokko is degelijk te vergelijken met Thailand.

Marokko trekt laatste jaren meer sekstoeristen dan jaren ervoor.

Duizenden jonge meisjes en jongens verkopen hun lichaam aan alles en iedereen, om geld binnen te halen.

Ik vraag me dan af waarom hetzelfde NIET gebeurt in bijvoorbeeld Turkije. De enige ontwikkeling daar is juist de toestroom van buitenlandse prostituees (Russinnen ed.) voor binnenlandse klanten, ipv. andersom. Vreemd.

Dit terwijl het toerisme in Turkije veel massaler is dan in Marokko.

Soldim
07-08-05, 02:43
Afgezien van alle vergelijkingen vind ik de term 'Westerse' in bovenstaand artikel frapant. Als ik goed lees wordt met die 'Westerse jongens' een groep aangeduid die zich (in elk geval in Nederland) steeds minder Westers voelt.

mark61
07-08-05, 02:56
Geplaatst door Soldim
Afgezien van alle vergelijkingen vind ik de term 'Westerse' in bovenstaand artikel frapant. Als ik goed lees wordt met die 'Westerse jongens' een groep aangeduid die zich (in elk geval in Nederland) steeds minder Westers voelt.

Maar het wel is. Paradoxaal genoeg misschien, maar toch.

Ins
07-08-05, 07:44
Geplaatst door assassijn
Ik vind het hele stuk eigenlijk een beetje vaag. Zag het een paar dagen geleden al staan, en vond het niet de moeite waard om te plaatsen.
Gezien het stuk uit een Belgische krant komt, ging ik ervan uit dat het ging om de Belg die enige tijd geleden voor veel ophef heeft gezorgd in Agadir. Dit was echter maar een persoon die gesnapt is, en dus kan het veel vaker voorkomen.
Het stuk gaat gewoon over prostitutie...dat hebben we hier in Nederland en Belgie ook...hier en in Belgie slapen vrouwen ook met mannen voor een beter leven.
Wilde ze met dit stuk aantonen dat prostitutie ook in Marokko voorkomt, dan wordt het alleen maar lachwekkender.

Bwoah,...Ik vond het wel interessant als awaremakend stukje. Snap eigenlijk niet waarom iedereen zit te vitten op het stukje vergelijking met Thailand, bekijk de tekst toch eens in zijn geheel en vanuit een Marokkaanse geest, dan krijgt die misschien wat meer waarde.

Rabi'ah.
07-08-05, 12:57
Geplaatst door mark61
Ik vraag me dan af waarom hetzelfde NIET gebeurt in bijvoorbeeld Turkije. De enige ontwikkeling daar is juist de toestroom van buitenlandse prostituees (Russinnen ed.) voor binnenlandse klanten, ipv. andersom. Vreemd.

Dit terwijl het toerisme in Turkije veel massaler is dan in Marokko.

IK heb anders gehoord dat er heel wat welgestelde Westerse dames van middelbare leeftijd naar Turkije gaan om daar een leuke tijd te hebben met jongemannen die er een gewoonte, om niet te zeggen beroep van maken om te leven van het geld van zulke dames.

Juliette
07-08-05, 13:09
Geplaatst door Rabi'ah.
IK heb anders gehoord dat er heel wat welgestelde Westerse dames van middelbare leeftijd naar Turkije gaan om daar een leuke tijd te hebben met jongemannen die er een gewoonte, om niet te zeggen beroep van maken om te leven van het geld van zulke dames.

Niet alleen naar Turkije. Ik las daar laatst een artikel over. Ook naar Jamaica en andere landen waar arme, knappe, gebronsde beachboys rondhangen. Het begint zelfs stilaan een trend te worden.

mark61
07-08-05, 13:15
Geplaatst door Rabi'ah.
IK heb anders gehoord dat er heel wat welgestelde Westerse dames van middelbare leeftijd naar Turkije gaan om daar een leuke tijd te hebben met jongemannen die er een gewoonte, om niet te zeggen beroep van maken om te leven van het geld van zulke dames.

Dat zal wel s voorkomen, maar is meer fantasie van oververhitte geesten. Van 2 maanden toeristes per jaar kan je echt niet leven.

Overigens is dat een far cry van kinderprostitutie, waarover ik in Turks verband nog nooit wat heb gehoord.

~Panthera~
07-08-05, 13:19
Nog erger : wat is het verschil tussen NIET met je man slapen, omdat ie je bv geen bontjas wil geven, en de rest ? :stout:

God heeft overal rare kostgangers, zo blijkt wel weer. :hihi:

~Panthera~
07-08-05, 13:23
Geplaatst door Rabi'ah.
IK heb anders gehoord dat er heel wat welgestelde Westerse dames van middelbare leeftijd naar Turkije gaan om daar een leuke tijd te hebben met jongemannen die er een gewoonte, om niet te zeggen beroep van maken om te leven van het geld van zulke dames.

O ja ? Vertel :stout:


*geintje*

Wide-O
07-08-05, 14:31
Geplaatst door ~Panthera~
O ja ? Vertel :stout:


*geintje*

Mag ik jouw zonnebank lenen ? Ik zie plots een hele leuke carrièrewending voor me :tik:

~Panthera~
07-08-05, 14:37
Geplaatst door Wide-O
Mag ik jouw zonnebank lenen ? Ik zie plots een hele leuke carrièrewending voor me :tik:


Moet je wel snel zijn: hij wordt morgen opgehaald. :fuckit:

Juliette
07-08-05, 14:54
Geplaatst door Wide-O
Mag ik jouw zonnebank lenen ? Ik zie plots een hele leuke carrièrewending voor me :tik:

Ik heb al n artiestennaam voor je. Wat dacht je van Gigol-O? :tik:

tr_imparator
07-08-05, 15:40
Geplaatst door mark61
Ik vraag me dan af waarom hetzelfde NIET gebeurt in bijvoorbeeld Turkije. De enige ontwikkeling daar is juist de toestroom van buitenlandse prostituees (Russinnen ed.) voor binnenlandse klanten, ipv. andersom. Vreemd.

Dit terwijl het toerisme in Turkije veel massaler is dan in Marokko.

Ik zag vorige keer op tv dat er een aantal bulgaarse hoertjes waren opgepakt en uitgezet..best grappig.. :alien:

Wide-O
07-08-05, 16:08
Geplaatst door Juliette
Ik heb al n artiestennaam voor je. Wat dacht je van Gigol-O? :tik:

:hihi:

Hoewel het strand van Hofstade niet echt hetzelfde "cachet" heeft natuurlijk :huil2:

assassijn
07-08-05, 16:18
Geplaatst door Ins
Bwoah,...Ik vond het wel interessant als awaremakend stukje. Snap eigenlijk niet waarom iedereen zit te vitten op het stukje vergelijking met Thailand, bekijk de tekst toch eens in zijn geheel en vanuit een Marokkaanse geest, dan krijgt die misschien wat meer waarde.

Wat vind jij er zo "awaremakend" aan dan? Dat er prostitutie is in Marokko? Dat er mensen zijn die zichzelf verkopen voor een enkeltje Europa? Dat er jongens en mannen zijn die vrouwen beloven een vergunning te regelen in ruil voor seks?
Dat is echt niets nieuws hoor, het is een fenomeen wat al jaren voorkomt.

Ik stoor mij aan de vergelijking met Thailand om een paar punten.
Ten eerste gaan die Marokkaanse mannen niet op de eerste plaats naar Marokko voor de seks. De voornaamste reden is familiebezoek en/of vakantie vieren.
Ten tweede bestaat de seksindustrie uit Thailand voor een groot deel uit minderjarigen. Uit het stuk zie ik nergens dat deze Marokkaanse mannen zich richten op minderjarige meisjes.
Ten derde zijn het voornamelijk blanke westerlingen die Thailand bezoeken voor seks, en niet de mensen die daar hun roots hebben.

Rabi'ah.
07-08-05, 17:14
Geplaatst door Juliette
Niet alleen naar Turkije. Ik las daar laatst een artikel over. Ook naar Jamaica en andere landen waar arme, knappe, gebronsde beachboys rondhangen. Het begint zelfs stilaan een trend te worden.

Ja en in Ghana, Gambia en Tunesië.

Falankinsi
07-08-05, 19:06
Geplaatst door assassijn
Als je deze vergelijking maakt, dan moet je het niet gaan hebben over volwassenen die seks met elkaar hebben om een bepaalde reden, maar dan moet je het ook hebben over de vele Hollandse, Belgische, Duitse, Spaanse, Amerikaanse en andere blanke westerlingen die misbruik maken van minderjarige kinderen in ruil voor geld.
Dat armoede mensen drijft tot prostitutie is geen nieuw fenomeen, en komt jammergenoeg in veel landen voor. Het is een kwalijke zaak, maar ik vind het minder kwalijk als je het vergelijkt met kinderprostitutie.
De Marokkaanse daders vind ik in deze daarom minder erg dan de vele perverse westerlingen die Marokko bezoeken om seks te hebben met een minderjarig kind.
[B][U]Leg eens uit waarom de Marokkaanse daders minder erg zijn
dan die perverse Westerlingen?? Het is toch immers dezelfde daad.
Oog om oog en tand om tand als een berechting zou plaatsvinden.
Geplaatst door Falankinsi

Rourchid
07-08-05, 19:08
Geplaatst door assassijn

Ik vind het hele stuk eigenlijk een beetje vaag. Zag het een paar dagen geleden al staan, en vond het niet de moeite waard om te plaatsen.


De titel hoort niet bij het artikel en eigenlijk nodigt het artikel 'westerse jongens' uit.

Rourchid
07-08-05, 19:13
Geplaatst door Falinski

Leg eens uit waarom de Marokkaanse daders minder erg zijn
dan die perverse Westerlingen??


De slachtoffers van de Marokkanen zijn volwassen en de slachtoffers van de perverse Westerlingen zijn kinderen. Niet-pedoseksuelen zien dit als een verschil.

Falankinsi
07-08-05, 19:38
Geplaatst door Joacim
De slachtoffers van de Marokkanen zijn volwassen en de slachtoffers van de perverse Westerlingen zijn kinderen. Niet-pedoseksuelen zien dit als een verschil. [B][U]Geplaatst door Falankinsi.

Het lijkt mij sterk dat je dit hard kan maken. Je hebt geen enkel bewijs
hiervoor.
Ik vermoed dat je zegswijze volkomen uit de lucht zijn gegrepen.
Incidenteel zal dit zowel bij Marokkanen als Westerlingen voorkomen.
Je noemt zelf dat je dat van Marokkanen minder erg vindt.
Ben je niet een beetje bevoorooordeld. Het klinkt mij zelfd een wat
protectionistisch tintje.
Mij overtuig je me niet in geen enkel opzicht.
Dus plaats niet een groep op een sokkel en zet de andere groep op een brandstapel.
Als dit al zo zou zijn dan verdienen zij de straf van ontmanning.
Vergeet ook niet dat zij die nog niet vrouwrijp zijn in de staat Marokko
mogen worden uitgehuwelijkt.
Zelfs de regering van Marokko heeft de Nederlandse regering benadert
het huwelijk van Nederlandse vroeger 12 jaar te zetten.
Hoe vind je die????

Rourchid
07-08-05, 19:54
Geplaatst door Falinski

Het lijkt mij sterk dat je dit hard kan maken. Je hebt geen enkel bewijs
hiervoor.


Het gaat om die opmerking niet om zozeer bewijsvoering ter onderbouwing.
De 'waardering' van een Nederlander die een volwassen prostitueé bezoekt in Thailand of de 'waardering' een Nederlander die zich in Thailand zich aan kinderen vergrijpt is eveneens verschillend; hoeft geen onderzoek voor verricht te worden.

Rabi'ah.
07-08-05, 19:57
Geplaatst door Joacim
De slachtoffers van de Marokkanen zijn volwassen en de slachtoffers van de perverse Westerlingen zijn kinderen. Niet-pedoseksuelen zien dit als een verschil.

Er is een verschil, alleen is er in beide gevallen sprake van uitbuiting en een schandalig misbruik maken van de situatie.

Ik ben het wel met je eens dat het in geval van kinderen gewoon verkrachting is en dat volwassenen eventueel "vrijwillig" de afweging zouden kunnen maken om hun lichaam te verkopen in ruil voor geld of een beter leven in West-Europa.

tr_imparator
07-08-05, 20:02
Geplaatst door Rabi'ah.


Ik ben het wel met je eens dat het in geval van kinderen gewoon verkrachting is en dat volwassenen eventueel "vrijwillig" de afweging zouden kunnen maken om hun lichaam te verkopen in ruil voor geld of een beter leven in West-Europa.

die wijven moeten gewoon hun waardes kennen, als ze dat niet kennen tja dan zijn ze hoerig bezig. Maar ik zou die meisjes het niet echt kwalijk nemen omdat ze nog 'c/jahil' zijn. De jongens moeten ook de waardes van die meisjes kennen en niet achter hun lul aanlopen, bij wijze van spreke..

Juliette
07-08-05, 20:07
Geplaatst door Rabi'ah.
Er is een verschil, alleen is er in beide gevallen sprake van uitbuiting en een schandalig misbruik maken van de situatie.

Ik ben het wel met je eens dat het in geval van kinderen gewoon verkrachting is en dat volwassenen eventueel "vrijwillig" de afweging zouden kunnen maken om hun lichaam te verkopen in ruil voor geld of een beter leven in West-Europa.

Maar als de situatie thuis zo 'slecht' is. En het voor vrouwen de enige manier is om aan 'papieren' of 'geld' te komen, en er zijn tig mannelijke toeristen die dat te bieden hebben. Dan is het begrip 'vrije wil' toch met een serieuze korrel zout te nemen. Dan moet zo'n vrouw toch al serieus sterk in haar schoenen staan om het niet te doen.

mark61
07-08-05, 20:12
Geplaatst door Rabi'ah.
Ja en in Ghana, Gambia en Tunesië.

In Ghana is nauwelijks toerisme, en al helemaal geen ouweknarrentoerisme. Ik heb in al die tijd welgeteld 1 blanke vrouw gezien. Hoe kom je bij dat verhaal?

Rabi'ah.
07-08-05, 20:15
Geplaatst door tr_imparator
die wijven moeten gewoon hun waardes kennen, als ze dat niet kennen tja dan zijn ze hoerig bezig.

Misschien dat een macho-samenleving waarin vrouwen een stuk lager worden aangeslagen dan mannen en er bovendien veel armoede is (in Marokko is er bijvoorbeeld veel ondervoeding) niet echt bevorderlijk is voor de eigenwaarde van die meisjes?


Geplaatst door tr_imparator

Maar ik zou die meisjes het niet echt kwalijk nemen omdat ze nog 'c/jahil' zijn.

Explain? In welk opzicht zijn ze onwetend (ik neem aan dat je dat bedoelt, en waarom?


Geplaatst door tr_imparator

De jongens moeten ook de waardes van die meisjes kennen en niet achter hun lul aanlopen, bij wijze van spreke..

Precies. Alleen merkwaardig dat je de oorzaak van de problematiek in de eerste plaats legt bij die meisjes, en pas daarna bij de mannen die misbruik maken van hun situatie en in het geheel niet bij de economische situatie van beide partijen.

De problematiek is vrij complex, maar jij schildert dus een erg zwart-wit beeld......

Rabi'ah.
07-08-05, 20:15
Geplaatst door mark61
In Ghana is nauwelijks toerisme, en al helemaal geen ouweknarrentoerisme. Ik heb in al die tijd welgeteld 1 blanke vrouw gezien. Hoe kom je bij dat verhaal?

Verhalen van kennissen en artikelen in tijdschriften.

Rabi'ah.
07-08-05, 20:17
Geplaatst door Juliette
Maar als de situatie thuis zo 'slecht' is. En het voor vrouwen de enige manier is om aan 'papieren' of 'geld' te komen, en er zijn tig mannelijke toeristen die dat te bieden hebben. Dan is het begrip 'vrije wil' toch met een serieuze korrel zout te nemen. Dan moet zo'n vrouw toch al serieus sterk in haar schoenen staan om het niet te doen.

Eens.

Vergeet echter niet dat er in Marokko ook zat mensen zijn die echt niet sterven van de honger en soms zelfs een goede baan hebben en toch staan te popelen om naar Europa te komen.

En dat er ook uitgekookte vrouwen zijn die gewoon geen zin hebben om te werken en wel even zo'n Europeaan denken te "strikken".

Er is dus heel wat aan de hand, dat per geval verschilt.

Juliette
07-08-05, 20:18
Geplaatst door mark61
In Ghana is nauwelijks toerisme, en al helemaal geen ouweknarrentoerisme. Ik heb in al die tijd welgeteld 1 blanke vrouw gezien. Hoe kom je bij dat verhaal?

Ik had er toch ook al stukken over gelezen

Beachboys in Gambia (http://www.student.vu.nl/~fls400/werkstuk.html)

tr_imparator
07-08-05, 20:29
Geplaatst door Rabi'ah.
De problematiek is vrij complex, maar jij schildert dus een erg zwart-wit beeld......

Meisjes hebben ook hier in eerste instantie de schuld door deze offer aan te bieden. Ze geven dus de 'keuze' door aan de mannen..die dan vervolgens de fout in gaan door in te stemmen.

Primair is het de schuld van vrouwen(maar dit is af te dwingen door de te zeggen dat ze in een slechte situatie zitten(maar is dat werkelijk zo?) of onwetend zijn)

Mijn 'uitleg' zal wel cultureel beinvloed zijn. In onze cultuur is het zo dat de vrouw verantwoordelijk is voor haar 'namus' (='eer').

Onwetend omdat dat meisje geflascht wordt..want krijgt ze werkelijk wat ze hebben wil met haar daad? dat is natuurlijk de vraag.


complex? nah..

Zwarte Schaap
07-08-05, 20:39
Geplaatst door Juliette
Ik had er toch ook al stukken over gelezen

Beachboys in Gambia (http://www.student.vu.nl/~fls400/werkstuk.html)

Over gambia verschijnen al verhalen sinds half jaren 80. Aktueel kwam er dacht ik als eerste mee. Het ging over westerse vrouwen die hun sexuele genot daar kwamen zoeken. Ook werd er melding gemaakt van potentieverhogende zaadjes van een bepaalde boom waar de lokale mannen gebruik van maakten om de vrouwelijke sextoeristen ten volle te bedienen.

Rabi'ah.
07-08-05, 20:44
Geplaatst door tr_imparator
Meisjes hebben ook hier in eerste instantie de schuld door deze offer aan te bieden.

En denk je dat ze dat hadden gedaan als ze wisten dat mannen er niet op in zouden gaan? Waarom krijgt de vrouw altijd de schuld? Ze zijn er toch allebei bij?


Geplaatst door tr_imparator

Ze geven dus de 'keuze' door aan de mannen..die dan vervolgens de fout in gaan door in te stemmen.

Inderdaad, die mannen gaan er maar al te rgaag op in, dus zo houdt die zooi elkaar in stand.


Geplaatst door tr_imparator

Primair is het de schuld van vrouwen(maar dit is af te dwingen door de te zeggen dat ze in een slechte situatie zitten(maar is dat werkelijk zo?) of onwetend zijn)

Geen enkele zichzelf respecterende vrouw verkoopt haar lichaam, nee, geen enkel zichzelf respecterend mens, dus moeten er wel andere, dwingendere motieven zijn, in dit geval economisch van aard. Waarom dacht je anders dat ze het deden?

Omdat ze al die oude lelijke Saoudi's, Westerlingen of die Westers-Marokkaanse patsertjes leuk vinden? Of omdat er in Marokko geen leuke mannen zijn?


Geplaatst door tr_imparator

Mijn 'uitleg' zal wel cultureel beinvloed zijn. In onze cultuur is het zo dat de vrouw verantwoordelijk is voor haar 'namus' (='eer').

In mijn opvatting houdt eer wel meer in dan alleen wat je op seksueel gebied uitspookt. En de man, heeft die geen eer waar hij verantwoordelijk voor is?



Geplaatst door tr_imparator

Onwetend omdat dat meisje geflascht wordt..want krijgt ze werkelijk wat ze hebben wil met haar daad? dat is natuurlijk de vraag.


Inderdaad, het risico dat de man in kwestie haar paait met mooie praatjes, haar tijdelijk egbruikt en vervolgens laat stikken, al dan niet met een zwangerschap of een geslaachtsziekte, is altijd aanwezig.

Het feit dat die meisjes bereid zijn dat risico te lopen, geeft wel aan hoe wanhopig ze moeten zijn.

mark61
07-08-05, 20:54
Geplaatst door Rabi'ah.
Precies. Alleen merkwaardig dat je de oorzaak van de problematiek in de eerste plaats legt bij die meisjes, en pas daarna bij de mannen die misbruik maken van hun situatie en in het geheel niet bij de economische situatie van beide partijen.

Typerend. Betaalde sex bestaat ten gevolge van een vraag, niet van een aanbod. Mannen zijn het probleem, niet vrouwen. Typerend voor de macho-instelling van degenen die vrouwen als de oorzaak van het 'probleem' zien.

mark61
07-08-05, 20:55
Geplaatst door Rabi'ah.
Verhalen van kennissen en artikelen in tijdschriften.

Doe mij s zo'n bron over Ghana. En niet de Yes graag.

mark61
07-08-05, 20:56
Geplaatst door Rabi'ah.
De problematiek is vrij complex, maar jij schildert dus een erg zwart-wit beeld......

De problematiek is heel simpel: mannen willen neuken en vrouwen zijn straatarm.

mark61
07-08-05, 20:57
Geplaatst door Juliette
Ik had er toch ook al stukken over gelezen

Beachboys in Gambia (http://www.student.vu.nl/~fls400/werkstuk.html)

The Gambia wel, Ghana niet.

mark61
07-08-05, 21:01
Geplaatst door tr_imparator
Meisjes hebben ook hier in eerste instantie de schuld door deze offer aan te bieden. Ze geven dus de 'keuze' door aan de mannen..die dan vervolgens de fout in gaan door in te stemmen.

Zonder geile mannen waren er geen prostituees. Zonder prostituees zijn er nog steeds geile mannen.


Primair is het de schuld van vrouwen(maar dit is af te dwingen door de te zeggen dat ze in een slechte situatie zitten(maar is dat werkelijk zo?) of onwetend zijn)

Primair is het de schuld van mannen, die willen neuken. De vrouwen in kwestie zouden liever gewoon werk willen hebben. Wat ben jij een vreselijke sexist. Brrrr.


Mijn 'uitleg' zal wel cultureel beinvloed zijn. In onze cultuur is het zo dat de vrouw verantwoordelijk is voor haar 'namus' (='eer').

Juist. Maar waarom eigenlijk? Het zijn niet vrouwen die een uncontrollable urge hebben, maar mannen die op jacht gaan. Vervolgens is het de schuld van de vrouwen. Vind je je redenering zelf niet ziek? Denk een keer na!

mark61
07-08-05, 21:02
Geplaatst door Rabi'ah.
Inderdaad, die mannen gaan er maar al te rgaag op in, dus zo houdt die zooi elkaar in stand.

Jij vindt eigenlijk ook dat de vrouwen de oorzaak zijn?

~Panthera~
07-08-05, 21:12
Geplaatst door mark61
De problematiek is heel simpel: mannen willen neuken en vrouwen zijn straatarm.


Inderdaad, ZO simpel is het.

Rabi'ah.
07-08-05, 21:28
Geplaatst door mark61
Jij vindt eigenlijk ook dat de vrouwen de oorzaak zijn?

Nee, absoluut niet, hoe kom je daar nou weer bij?

Beter lezen graag.

Maar de werkelijkheid is minder zwart-wit dan dat alle vrouwen altijd slachtoffer zijn.

Want:




Vergeet echter niet dat er in Marokko ook zat mensen zijn die echt niet sterven van de honger en soms zelfs een goede baan hebben en toch staan te popelen om naar Europa te komen.

En dat er ook uitgekookte vrouwen zijn die gewoon geen zin hebben om te werken en wel even zo'n Europeaan denken te "strikken".

Er is dus heel wat aan de hand, dat per geval verschilt.

Rabi'ah.
07-08-05, 21:30
Geplaatst door mark61
Typerend. Betaalde sex bestaat ten gevolge van een vraag, niet van een aanbod. Mannen zijn het probleem, niet vrouwen. Typerend voor de macho-instelling van degenen die vrouwen als de oorzaak van het 'probleem' zien.

Dat is in andere woroden, exact wat ik net zei, dus je hoeft dat mij heus niet nog eens uit te leggen. :rolleyes:


En denk je dat ze dat hadden gedaan als ze wisten dat mannen er niet op in zouden gaan? Waarom krijgt de vrouw altijd de schuld? Ze zijn er toch allebei bij?

Inderdaad, het risico dat de man in kwestie haar paait met mooie praatjes, haar tijdelijk egbruikt en vervolgens laat stikken, al dan niet met een zwangerschap of een geslaachtsziekte, is altijd aanwezig.

Het feit dat die meisjes bereid zijn dat risico te lopen, geeft wel aan hoe wanhopig ze moeten zijn.

mark61
07-08-05, 21:31
Geplaatst door Rabi'ah.
Maar de werkelijkheid is minder zwart-wit dan dat alle vrouwen altijd slachtoffer zijn.

Want:

Dat 'want' is weer wat geheel anders dan prostitutie. Dat materiële motieven vaak meespelen bij huwelijken is een bekend gegeven.

Het ging hier over 'naakte' prostitutie. En de ENIGE oorzaak daarvan is mannelijke lust, niet vrouwelijke. Dan heb je vrouwen die daar een slaatje uit slaan, en vrouwen die dat niet doen. Maar niet oorzaak en gevolg gaan vertroebelen.

mark61
07-08-05, 21:34
Geplaatst door Rabi'ah.
Dat is in andere woroden, exact wat ik net zei, dus je hoeft dat mij heus niet nog eens uit te leggen. :rolleyes:

Twas een boodschap voor imp en ik vond dat je je niet duidelijk genoeg uitdrukte. :ego: Met je 'ze zijn er allebei bij'. Uh-uh, je hebt mannen die op zoek gaan en sommige vrouwen die erop ingaan. Zonder die mannen was er geen prostitutie. Zonder die vrouwen gingen mannen nog steeds op zoek.

Rabi'ah.
07-08-05, 21:39
Geplaatst door mark61
Dat 'want' is weer wat geheel anders dan prostitutie. Dat materiële motieven vaak meespelen bij huwelijken is een bekend gegeven.

Het ging hier over 'naakte' prostitutie. En de ENIGE oorzaak daarvan is mannelijke lust, niet vrouwelijke. Dan heb je vrouwen die daar een slaatje uit slaan, en vrouwen die dat niet doen. Maar niet oorzaak en gevolg gaan vertroebelen.

Wat bedoel je met "hier"? In het artikel of in de discussie tussen mij en Imp? Want in het artikel ging het weldegelijk niet alleen over ordinaire straatprostitutie, zoals blijkt uit het volgende gedeelte:


Van liefde is echter geen sprake'', zegt Said, een toerist van 21. ,,In Marokko is het huwelijk big business geworden . Vrijgezellen zijn niet langer op zoek naar een geliefde, maar naar iemand die hun leven een kapitaalinjectie geeft. De armoede verteert dit land, het maakt van haar inwoners gevoelloze materialisten. Voor de Arabische Romeo en Julia is hier geen toekomst.''

En over de oorzaken van prostitutie heb ik te weinig kennis om er echt diepgaand over te discussiëren.

Het doet me denken aan het kip-eiraadseltje.

Voor mij is het zowel onbegrijpelijk dat een vrouw haar lichaam verkoopt, als dat een man zo geil is dat hij bereid is zonder enige intimiteit seks te hebben met een wildvreemde, die overigens ook geen donder om hem geeft en er totaal geen plezier aan beleeft.

Naast moreel verwerpelijk vind ik het vooral ook vreemd. En dat meen ik serieus.

Rabi'ah.
07-08-05, 21:41
Geplaatst door mark61
Twas een boodschap voor imp en ik vond dat je je niet duidelijk genoeg uitdrukte. :ego: Met je 'ze zijn er allebei bij'.

Ik was in een milde bui en wilde Impy the benefit of the doubt geven. :ego:

Ondertussen heeft hij overigens nog steeds niet op mijn vragen en opmerkingen gereageerd.


Geplaatst door mark61

Uh-uh, je hebt mannen die op zoek gaan en sommige vrouwen die erop ingaan. Zonder die mannen was er geen prostitutie. Zonder die vrouwen gingen mannen nog steeds op zoek.

Zie mijn bovenstaande post.

mark61
07-08-05, 21:59
Geplaatst door Rabi'ah.
Wat bedoel je met "hier"? In het artikel of in de discussie tussen mij en Imp? Want in het artikel ging het weldegelijk niet alleen over ordinaire straatprostitutie, zoals blijkt uit het volgende gedeelte:

Tis inderdaad een warrig artikel, maar ik dacht dat de discussie duidelijk over prostitutie ging. Hoewel het ook mogelijk is dat imp even met de verderfelijkheid van den vrouw in het algemeen bezig was.


En over de oorzaken van prostitutie heb ik te weinig kennis om er echt diepgaand over te discussiëren.

Nouw, als man kan ik je verzekeren dat er aan mijn 'analyse' niets mankeert.


Voor mij is het zowel onbegrijpelijk dat een vrouw haar lichaam verkoopt, als dat een man zo geil is dat hij bereid is zonder enige intimiteit seks te hebben met een wildvreemde, die overigens ook geen donder om hem geeft en er totaal geen plezier aan beleeft.

Tsja, je bent geen man.

Rabi'ah.
07-08-05, 22:05
Geplaatst door mark61
Tis inderdaad een warrig artikel, maar ik dacht dat de discussie duidelijk over prostitutie ging. Hoewel het ook mogelijk is dat imp even met de verderfelijkheid van den vrouw in het algemeen bezig was.

Die laatste opmerking was niet nodig, en dat weet je.

De discussie ging wat mij betreft over prostitutie, maar dan in de meer brede zin van het woord, you know, van straatprostitutie tot de meer euhm "sophisticated" bedektere vormen ervan, zoals de "vakantieliefdes" etc.



Geplaatst door mark61

Nouw, als man kan ik je verzekeren dat er aan mijn 'analyse' niets mankeert.

Ik geloof je graag, maar een onderzoek over dergelijke zaken zou je argumenten nog meer kracht bijzetten. Alhoewel dit niet iets is waar mensen het meest open over zijn.

De hoeren soms wel, maar de hoerenlopers niet, de hypocrieten. :moe:





Geplaatst door mark61

Tsja, je bent geen man.

Gelukkig niet. :ego:

mark61
07-08-05, 22:17
Geplaatst door Rabi'ah.
Die laatste opmerking was niet nodig, en dat weet je.

Volgens mij is het hard nodig voor iemand die denkt dat alleen een vrouw een eer heeft, dat ie tussen haar benen zit, en dat het allemaal haar schuld is. Zeer hard nodig.


De discussie ging wat mij betreft over prostitutie, maar dan in de meer brede zin van het woord, you know, van straatprostitutie tot de meer euhm "sophisticated" bedektere vormen ervan, zoals de "vakantieliefdes" etc.

In principe is er een glijdende schaal van prostitutie naar relaties in het algemeen. In Afrika rauw te constateren. Dat ligt voor iedereen anders. Voor mij is het ondenkbaar. Voor echt arme mensen niet.


Ik geloof je graag, maar een onderzoek over dergelijke zaken zou je argumenten nog meer kracht bijzetten. Alhoewel dit niet iets is waar mensen het meest open over zijn.

De hoeren soms wel, maar de hoerenlopers niet, de hypocrieten. :moe:

Hoe wou je iets onderzoeken dat vrijwel alleen in het westen, pas de laatste 20 jaar, en dan nog maar gedeeltelijk en geleidelijk aan, bespreekbaar is?

Enfin, je geeft zelf al het antwoord. Zelfs anoniem op dit forum geeft niemand zoiets toe.

Mannen hebben een autonome sex drive die vrouwen niet hebben. In een samenleving waarin vrije relaties verboden zijn neemt de behoefte aan geheime bevrediging alleen maar toe. In een dorp zijn er nog dieren voorhanden, in de stad niet. Wat het westen betreft gaat het denk ik voor grofweg de helft om mannen wier huwelijk mislukt is, in ieder geval in die zin dat madame geen zin meer heeft. Wat niet op zichzelf staat, natuurlijk. Voor de rest heb je dan mannen die geen zin hebben, of niet in staat zijn om een relatie op te bouwen. En verder ook niet al te veel gevoel in hun donder hebben.

Rabi'ah.
07-08-05, 22:26
Geplaatst door mark61


In principe is er een glijdende schaal van prostitutie naar relaties in het algemeen. In Afrika rauw te constateren. Dat ligt voor iedereen anders. Voor mij is het ondenkbaar. Voor echt arme mensen niet.

Wat bedoel je met een "glijdende schaal"? En met dat laatste ben ik het eens.

Misschien is liefde, of in ieder geval, het relaties aangaan alleen op die basis, inderdaad een luxe voor mensen die te vreten en een dak boven hun hoofd hebben.



Geplaatst door mark61


Hoe wou je iets onderzoeken dat vrijwel alleen in het westen, pas de laatste 20 jaar, en dan nog maar gedeeltelijk en geleidelijk aan, bespreekbaar is?

Anoniem?


Geplaatst door mark61

Enfin, je geeft zelf al het antwoord. Zelfs anoniem op dit forum geeft niemand zoiets toe.

Dat ze zich ervoor schamen betekent dus dat ze dondersgoed weten dat ze fout bezig zijn.


Geplaatst door mark61

Mannen hebben een autonome sex drive die vrouwen niet hebben. In een samenleving waarin vrije relaties verboden zijn neemt de behoefte aan geheime bevrediging alleen maar toe. In een dorp zijn er nog dieren voorhanden, in de stad niet. Wat het westen betreft gaat het denk ik voor grofweg de helft om mannen wier huwelijk mislukt is, in ieder geval in die zin dat madame geen zin meer heeft. Wat niet op zichzelf staat, natuurlijk. Voor de rest heb je dan mannen die geen zin hebben, of niet in staat zijn om een relatie op te bouwen. En verder ook niet al te veel gevoel in hun donder hebben.

Yes.

Alhoewel het beeld van mannen dat nu geschapen wordt, als door lust beheerste semi-beesten die op geen enkele manier in staat zijn zich inhouden secu te beheersen, mij niet weinig tegen de borst stuit.

Want deze redenatie wordt soms ook misbruikt als vergoelijking voor vrouwonvriendelijke praktijken of wangedrag door mannen.

Bovendien leert de praktijk dat er ook zat mannen zijn die niet zo handelen. Of voldoende "beschaafd" zijn, om zich niet zo te gedragen.

Doet me trouwens denken aan een quote van Amina Wadud. Ze zei: "Alhamdulillah not all the muslim men are remote patriarchs.........just the majority of them."

mark61
07-08-05, 22:37
Geplaatst door Rabi'ah.
Wat bedoel je met een "glijdende schaal"? En met dat laatste ben ik het eens.

Net wat ik zeg. Er is geen duidelijke scheidslijn tussen prostitutie en bijv. het huwelijk. Dat kan heel goed 'commerciële' elementen bevatten, in verschillende mate.


Misschien is liefde, of in ieder geval, het relaties aangaan alleen op die basis, inderdaad een luxe voor mensen die te vreten en een dak boven hun hoofd hebben.

Dat is het wel zeker. Liefde komt uit de adel, werd verspreid door de opkomst van de burgerij, en nu is het iets waar armen van mogen dromen bij de soap, maar waar ze niet aan kunnen komen. Vaak. Soms gaat het wel. Arm en toch gelukkig met elkaar.


Anoniem?

Welnee. Welke hoerenloper heeft daar nou belang bij? Is toch al zo'n loser.


Dat ze zich ervoor schamen betekent dus dat ze dondersgoed weten dat ze fout bezig zijn.

Welnee, het betekent dat ze zichzelf stom vinden dat ze niet op een andere manier aan seks kunnen komen. Overigens is dat wel s anders geweest; in de 18e en 19e eeuw was uitbundig prostitueebezoek nog wel iets waar je in bepaalde gecultureerde kringen mee aan kon komen zetten. Soort studentenbravoure. Flaubert en zo.


Alhoewel het beeld van mannen dat nu geschapen wordt, als door lust beheerste semi-beesten die op geen enkele manier in staat zijn zich inhouden secu te beheersen, mij niet weinig tegen de borst stuit.

Maak die borst maar nat dan. Welcome to the real world. Alle mensen zijn beesten. Zoogdieren om precies te zijn. Veel mensen kunnen zich wel inhouden; nog meer kunnen dat niet. Ze kunnen het vaak wel sublimeren tot iets anders. Macht of geweld ofzo.


Want deze redenatie wordt soms ook misbruikt als vergoelijking voor vrouwonvriendelijke praktijken of wangedrag door mannen.

Welke redenatie? Dat mensen beesten zijn? Hoe vergoelijk je dat? Godsdienst en beschaving waren toch bedacht om mensen te ontdierlijken?


Bovendien leert de praktijk dat er ook zat mannen zijn die niet zo handelen. Of voldoende "beschaafd" zijn, om zich niet zo te gedragen.

Tsja, die zijn er ook. Ik beweer ook niet dat alle mannen hoerenlopers zijn.


Doet me trouwens denken aan een quote van Amina Wadud. Ze zei: "Alhamdulillah not all the muslim men are remote patriarchs.........just the majority of them."

Die ziet het somber in dan.

~Panthera~
07-08-05, 22:40
Effe tussendoor: ik vind betaalde prostitutie in het rijke westen toch wel even iets anders dan in arme landen. :moe:

my 2 cents.

Rabi'ah.
07-08-05, 22:46
Geplaatst door mark61
Net wat ik zeg. Er is geen duidelijke scheidslijn tussen prostitutie en bijv. het huwelijk. Dat kan heel goed 'commerciële' elementen bevatten, in verschillende mate.

Jep. In de praktijk. Maar volgens mij is/was het toch echt de bedoeling dat een huwelijk op liefde en genegenheid gebaseerd is. Jeweetwel, ra7ma wa mawadda, als ik het goed heb.



Geplaatst door mark61

Dat is het wel zeker. Liefde komt uit de adel, werd verspreid door de opkomst van de burgerij, en nu is het iets waar armen van mogen dromen bij de soap, maar waar ze niet aan kunnen komen. Vaak. Soms gaat het wel. Arm en toch gelukkig met elkaar.

Onzin, liefde is een overlevinsmechanisme om ervoor te zorgen dat de oerman de oervrouw niet in de steek laat, om ervoor te zorgen dat de jongen opgroeien en de soort voort blijft bestaan. Las ik bij Desmond Morris, althans.



Geplaatst door mark61

Welnee. Welke hoerenloper heeft daar nou belang bij? Is toch al zo'n loser.

Ja. Maar die hoeren zelf zijn er wel een stuk openlijker in. Why o why?



Geplaatst door mark61

Welnee, het betekent dat ze zichzelf stom vinden dat ze niet op een andere manier aan seks kunnen komen. Overigens is dat wel s anders geweest; in de 18e en 19e eeuw was uitbundig prostitueebezoek nog wel iets waar je in bepaalde gecultureerde kringen mee aan kon komen zetten. Soort studentenbravoure. Flaubert en zo.

Naja, whatever. Om de een of andere reden voel ik niet de sterke behoefte me te verplaatsen in de kronkels van de hoereloperspscyhe.

Volgens mij waren die dames van Flaubert en co ook eerder de courtisanes uit bijvpprbeeld La dame aux cámelias en was dat meer in de sfeer van studenten die de beest uithangen, niet van ouwe lelijke kereltjes die niks beters kunnen krijgen.



Geplaatst door mark61

Maak die borst maar nat dan. Welcome to the real world. Alle mensen zijn beesten. Zoogdieren om precies te zijn. Veel mensen kunnen zich wel inhouden; nog meer kunnen dat niet. Ze kunnen het vaak wel sublimeren tot iets anders. Macht of geweld ofzo.

Ik bedoelde "beest" in de meest negatieve zin des woords.



Geplaatst door mark61

Welke redenatie? Dat mensen beesten zijn? Hoe vergoelijk je dat? Godsdienst en beschaving waren toch bedacht om mensen te ontdierlijken?./B]

Ik bedoel de redenatie dat "mannen nou eenmaal zo zijn en er dus niks aan kunnen doen". Het meest aangevoerd door vrouwen, overigens.





Geplaatst door mark61
[B]
Die ziet het somber in dan.

Ja. Met reden, denk ik dan. Alhoewel het kan veranderen. En inz eer korte tijd ook, zoals we in het Westen gezien hebben.

Rabi'ah.
07-08-05, 22:47
Geplaatst door ~Panthera~
Effe tussendoor: ik vind betaalde prostitutie in het rijke westen toch wel even iets anders dan in arme landen. :moe:

my 2 cents.

Eens.

Alhoewel je hier ook alle gradaties hebt, van dure callgirl tot heroïnehoertjes.

Wide-O
07-08-05, 22:49
Geplaatst door ~Panthera~
Effe tussendoor: ik vind betaalde prostitutie in het rijke westen toch wel even iets anders dan in arme landen. :moe:

my 2 cents.

Hoewel je ook hier toch ook weer veel vrouwen uit die arme landen in de prostitutie kunt vinden, en het misbruik gewoon geografisch verplaatst wordt in dat geval. Maakt het niet minder schrijnend, soms.

tr_imparator
07-08-05, 22:49
Geplaatst door Rabi'ah.




Vrouwen bieden het niet ten eerste aan om de lust van de man te bevredigen, maar uit eigen belang(al dan niet uit wanhoop). Dat mannen er vervolgens op ingaan en in stand houden dan is een andere kwestie en volledig de fout van de man.

Natuurlijk heeft de man ook eer( vrouw heeft 'namus' en de man 'seref': beide eer).

jan1974
07-08-05, 22:50
Geplaatst door Rabi'ah.
Naja, whatever. Om de een of andere reden voel ik niet de sterke behoefte me te verplaatsen in de kronkels van de hoereloperspscyhe.
Surf eens wat rond op hookers.nl.

mark61
07-08-05, 22:50
Geplaatst door ~Panthera~
Effe tussendoor: ik vind betaalde prostitutie in het rijke westen toch wel even iets anders dan in arme landen. :moe:

my 2 cents.

Ja, en hoe? Ik heb altijd het idee dat vrouwen in de prostitutie in het westen op de een of andere manier een 'verleden' hebben. Ze komen niet van de HBO om erachter te komen dat er geen werk is in hun branche, toch? Of heb jij andere ideeën daarover?

Wide-O
07-08-05, 22:51
Geplaatst door Rabi'ah.
Las ik bij Desmond Morris, althans.


Niks persoonlijks, maar Morris... urghhh.

Wat de Bouquet-reeks voor de liefde is, is Morris voor de ethologie.

tr_imparator
07-08-05, 22:54
Geplaatst door mark61
Zonder geile mannen waren er geen prostituees. Zonder prostituees zijn er nog steeds geile mannen.



Primair is het de schuld van mannen, die willen neuken. De vrouwen in kwestie zouden liever gewoon werk willen hebben. Wat ben jij een vreselijke sexist. Brrrr.



Juist. Maar waarom eigenlijk? Het zijn niet vrouwen die een uncontrollable urge hebben, maar mannen die op jacht gaan. Vervolgens is het de schuld van de vrouwen. Vind je je redenering zelf niet ziek? Denk een keer na!

Nee ik vind me redenering niet ziek. Heb alleen een andere kijk. Een vrouw hoort niet buiten rond te lopen met haar k*t, ook al kost het haar leven en is ze wanhopig.

Wanneer ze dat wel doet, is het een andere kwestie: dan is de man schuldig.

het gaat dus mij om 2 verschillende dingen.

~Panthera~
07-08-05, 22:57
Geplaatst door mark61
Ja, en hoe? Ik heb altijd het idee dat vrouwen in de prostitutie in het westen op de een of andere manier een 'verleden' hebben. Ze komen niet van de HBO om erachter te komen dat er geen werk is in hun branche, toch? Of heb jij andere ideeën daarover?

Een verleden kan, maar hoeft niet.
Je kunt er hier in het westen, als je het goed aanpakt, aardig van leven.
That is als je het leuk vind om er je beroep van te maken.

In arme landen is het voor vrouwen meestal nog de ENIGE manier om aan eten of geld te komen, dat vind ik toch een totaal ander uitgangspunt.
Zonder vreten wordt het moeten.
En voor die vrouwen geld dan dat ze weten dat mannen er bereid zijn voor te betalen, ook al vinden ze het moeten niks eigenlijk, maar dan is er geen keus.
Circeltje weer rond.

mark61
07-08-05, 23:02
Geplaatst door Rabi'ah.
Jep. In de praktijk. Maar volgens mij is/was het toch echt de bedoeling dat een huwelijk op liefde en genegenheid gebaseerd is. Jeweetwel, ra7ma wa mawadda, als ik het goed heb.

Ow het ging exclusief over moslims? Je lijkt Bilal wel, kom je er niet uit, dan grijp je terug naar de theorie. We hadden het over de reëel existerende wereld, niet over fabels waar iedereen zijn reet mee afveegt. Ra7ma betekent bij mijn weten 'mededogen', dus geen liefde en ook geen genegenheid. Mawadda ik niet weten.

De praktijk leert naar mijn persoonlijke indrukken en ervaringen dat in het niet-westen in 9 van de 10 gevallen huwelijken worden gesloten ogv het verstevigen van familiebanden, materiële overwegingen en overwegingen van status. What's love got to do with it?

Hoe het in het westen zit weet ik niet. Ik ken nauwelijks getrouwde mensen. De laatste 20, 30 jaar zal liefde wel de boventoon voeren. Hoop ik dan. Mijn ouders zijn uit liefde getrouwd, tegen de religieuze stroom in.


Onzin, liefde is een overlevinsmechanisme om ervoor te zorgen dat de oerman de oervrouw niet in de steek laat, om ervoor te zorgen dat de jongen opgroeien en de soort voort blijft bestaan. Las ik bij Desmond Morris, althans.

Die Desmond. Hij bedoelt: sex. Ik begrijp trouwens die teleologische 'om er voor te zorgen'-verklaringen in de natuur niet. Een soort godsdienst is dat. De natuur zorgt helemaal nergens voor. Er zijn zat diersoorten waarbij de man de vrouw verlaat na de conceptie. Allemaal geseculariseerd christelijk gelul. Even over nadenken svp. :hihi:


Ja. Maar die hoeren zelf zijn er wel een stuk openlijker in. Why o why?

Vrouwen hoeven zich toch niet te schamen voor de onbedwingbare lusten van de man?


Naja, whatever. Om de een of andere reden voel ik niet de sterke behoefte me te verplaatsen in de kronkels van de hoereloperspscyhe.

In je vorige post was je nog zo geïnteresseerd en wilde je een enquête beginnen. Jij bent snel verveeld.


Volgens mij waren die dames van Flaubert en co ook eerder de courtisanes uit bijvpprbeeld La dame aux cámelias en was dat meer in de sfeer van studenten die de beest uithangen, niet van ouwe lelijke kereltjes die niks beters kunnen krijgen.

Ik veronderstelde dus verschillende motieven. Promiscuïteit is ook een motief. Een hele stunt om alle vrouwen van de wereld te pakken. Vond Simenon ook al. Flaubert was trouwens een vies mannetje en ik dacht met name aan zijn Egypte-operatie.


Ik bedoelde "beest" in de meest negatieve zin des woords.

Ach, ik ook.


Ik bedoel de redenatie dat "mannen nou eenmaal zo zijn en er dus niks aan kunnen doen". Het meest aangevoerd door vrouwen, overigens.

Tsja, waarom doen die vrouwen dat? Wordt het dan draaglijker?


Ja. Met reden, denk ik dan. Alhoewel het kan veranderen. En inz eer korte tijd ook, zoals we in het Westen gezien hebben.

Kwestie van welvaart.

Had je al een bron over Ghanese gigolo's?

mark61
07-08-05, 23:06
Geplaatst door tr_imparator
Nee ik vind me redenering niet ziek. Heb alleen een andere kijk. Een vrouw hoort niet buiten rond te lopen met haar k*t, ook al kost het haar leven en is ze wanhopig.

Wanneer ze dat wel doet, is het een andere kwestie: dan is de man schuldig.

het gaat dus mij om 2 verschillende dingen.

Die jij in een bepaalde volgorde zet. Een man hoort niet buiten rond te lopen met zijn p*k, ook al is hij wanhopig. Dat is het logische en chronologische begin van de operatie. Dus als die man binnen blijft, komt de vrouw niet eens op het idee.

Jij blijft het maar omdraaien en de vrouw de oerzonde toespelen. En dat is en blijft hardstikke fout.

OORZAAK en GEVOLG. Denk nog een keer na. Geen punten deze keer.

mark61
07-08-05, 23:09
Geplaatst door tr_imparator
Vrouwen bieden het niet ten eerste aan om de lust van de man te bevredigen, maar uit eigen belang(al dan niet uit wanhoop). Dat mannen er vervolgens op ingaan en in stand houden dan is een andere kwestie en volledig de fout van de man.

Natuurlijk heeft de man ook eer( vrouw heeft 'namus' en de man 'seref': beide eer).

Vrouwen bieden het WEL aan om de lust van de man te bevredigen. Was die er niet, dan had ze geen handel. Waar gaan mannen nou eigenlijk op in? Ziek ziek ziek, en dat meen ik.

De seref is o.a. afhankelijk van de namus. Niet omgekeerd. Er worden geen mannen opgejaagd omdat ze hun seref bezoedeld hebben; integendeel, vrouwen pakken draagt eerder bij aan seref dan dat het er afbreuk aan doet.

mark61
07-08-05, 23:11
Geplaatst door ~Panthera~
Een verleden kan, maar hoeft niet.
Je kunt er hier in het westen, als je het goed aanpakt, aardig van leven.
That is als je het leuk vind om er je beroep van te maken.

Heb jij enig idee hoe de verhouding ligt tussen die met verleden en die zonder? Ik niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat er veel in de tweede categorie vallen. Misschien ben ik wel ouderwets.

Of eigenlijk, ik kan me niet voorstellen dat iemand die is opgegroeid met een gezonde voorstelling van sexualiteit en relaties trek heeft in zo'n carrière, easy money of niet.

~Panthera~
07-08-05, 23:17
Geplaatst door mark61
Heb jij enig idee hoe de verhouding ligt tussen die met verleden en die zonder? Ik niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat er veel in de tweede categorie vallen. Misschien ben ik wel ouderwets.

Of eigenlijk, ik kan me niet voorstellen dat iemand die is opgegroeid met een gezonde voorstelling van sexualiteit en relaties trek heeft in zo'n carrière, easy money of niet.


Ik weet het niet.
Alleen de tweede vraag zou een goede indicatie kunnen zijn, want hoeveel mensen zijn er ZO opgegroeit ?? ik zelf denk bar weinig.

tr_imparator
07-08-05, 23:22
Geplaatst door mark61
Die jij in een bepaalde volgorde zet. Een man hoort niet buiten rond te lopen met zijn p*k, ook al is hij wanhopig. Dat is het logische en chronologische begin van de operatie. Dus als die man binnen blijft, komt de vrouw niet eens op het idee.

Jij blijft het maar omdraaien en de vrouw de oerzonde toespelen. En dat is en blijft hardstikke fout.

OORZAAK en GEVOLG. Denk nog een keer na. Geen punten deze keer.

situatie:

oorzaak: vrouw wanhopig //geen geld
gevolg: aanbieden van haar zelf// beroven bank

schuldvraag:

oorzaak: aanbieden van haar zelf // beroven bank
gevolg: vergunning/bedrog // geld/gevangenis




Vrouwen bieden het WEL aan om de lust van de man te bevredigen. Was die er niet, dan had ze geen handel. Waar gaan mannen nou eigenlijk op in? Ziek ziek ziek, en dat meen ik.


Nee ze bieden het aan om een documenten te krijgen, die aanbod kan er alleen zijn als er lustbevrediging is.

mark61
07-08-05, 23:35
Geplaatst door tr_imparator
situatie:

oorzaak: vrouw wanhopig //geen geld
gevolg: aanbieden van haar zelf// beroven bank

schuldvraag:

Je begint weer bij de vrouw. WAAR IS DE MAN? Die is de oorzaak. Ik begrijp niks van je schema, maar dat doet er niet zo toe. Hoezo schuld?


Nee ze bieden het aan om een documenten te krijgen, die aanbod kan er alleen zijn als er lustbevrediging is.

Dat aanbod kan er alleen NA en TEN GEVOLGE VAN een vraag zijn. Niet andersom.

tr_imparator
07-08-05, 23:53
Geplaatst door mark61
Je begint weer bij de vrouw. WAAR IS DE MAN? Die is de oorzaak. Ik begrijp niks van je schema, maar dat doet er niet zo toe. Hoezo schuld?



Dat aanbod kan er alleen NA en TEN GEVOLGE VAN een vraag zijn. Niet andersom.

Ik begin bij de vrouw omdat de vrouw het in eerste instantie aanbied, OMDAT ZE WANHOPIG is. Als ze immers een hogere positie had dan de JONGE zou het in eerste instantie NIET aanbieden.

Inderdaad zou de aanbod er niet kunnen zijn als er geen vraag naar was. Maar die vraag is niet de oorzaak, maar geeft een mogelijkheid. Indien dit niet kon, zou ze het anders moeten doen bijvoorbeeld door te gaan werken.

Wat klopt hier nou niet?

AARDIG
08-08-05, 02:00
Geplaatst door Juliette
Maar als de situatie thuis zo 'slecht' is. En het voor vrouwen de enige manier is om aan 'papieren' of 'geld' te komen, en er zijn tig mannelijke toeristen die dat te bieden hebben. Dan is het begrip 'vrije wil' toch met een serieuze korrel zout te nemen. Dan moet zo'n vrouw toch al serieus sterk in haar schoenen staan om het niet te doen.

Valt wel mee Juliette. Het is gewoon een nieuwe hype. De meesten die hier komen krijgen uiteindelijk net als de oude garde heimwee. Vrouwen over de hele wereld zoeken mannen met veel geld. Is hij 10 jaar ouder en super lelijk, dan trouwen ze alsnog met hem. Genoeg voorbeelden in showbizz. Andersom zie je dit nauwelijks. Alhoewel, het een trend begint te worden. Alleen dom, dat vrouwen in hun eigen trucjes trappen. Maar die meiden hebben het zo slecht nog niet. Ze denken alleen, dat ze het nog beter zullen krijgen.

rafiq
08-08-05, 09:35
Mijn beste,

Die foto's moeten weggehaald worden. Bij de zaak in Agadir werden ook vrouwen per verstek veroordeeld omdat ze met die crimineel "gewoon"op de foto stonden zonder seksuele handelingen.

Dus haal maar die foto weg.

Morosian
08-08-05, 10:21
Dat aanbod kan er alleen NA en TEN GEVOLGE VAN een vraag zijn. Niet andersom.

Aanbod kan ook vraag creeeren, dat is al zo oud als er marketing wordt bedreven. Het is misschien niet wat je wilt horen, maar dat is wat anders.

Falankinsi
08-08-05, 11:34
Geplaatst door Joacim
Het gaat om die opmerking niet om zozeer bewijsvoering ter onderbouwing.
De 'waardering' van een Nederlander die een volwassen prostitueé bezoekt in Thailand of de 'waardering' een Nederlander die zich in Thailand zich aan kinderen vergrijpt is eveneens verschillend; hoeft geen onderzoek voor verricht te worden. [B][U]
Geplaatst door Falankinsi.

Deze volzin is voor mij Abakadabra.
En waarom nu dat beschuildigde vingertje naar een Nederlander.
Er wordt nogal wat opgemerkt. Dit noem ik gelul in de ruimte
en heeft geen enkele grond. De media liegen er ook lustig op los.

Rourchid
08-08-05, 12:53
Geplaatst door Falankinsi
[B][U]
Geplaatst door Falankinsi.

Deze volzin is voor mij Abakadabra.
En waarom nu dat beschuildigde vingertje naar een Nederlander.
Er wordt nogal wat opgemerkt. Dit noem ik gelul in de ruimte
en heeft geen enkele grond. De media liegen er ook lustig op los.
Dat doen we het nog een keer over.
Er is een Duitser A. die in Thailand die gebruikt maakt van de 'diensten' een volwassen prostitueé en er is Duitser B. die zich in Thailand schudig maakt aan het verkrachten van jonge kinderen.
Duitser B. wordt door ons beschouwd als minderwaardig aan Duitser B. en daar hoef je geen onderzoek naar te doen.
Vervang je Duitser A. door Zwitser A. en Duitser B. door Italiaan B. dan hoeft je ook geen onderzoek te verrichten om te weten dat we Italiaan B. minderwaardig beschouwen aan Zwitser A.
Jouw reactie op de posting van assassijn kan alleen maar geïnterpreteerd worden als dat kinderverkrachting niet zo erg is als prostitueé-bezoek.
Het artikel gaat over Westerlingen die op smerige wijze misbruik maken van de economische malaise in Marokko; jong volwassenen zijn het slachtoffer en de reactie van assassijn is dat dit overal ter wereld gebeurt en dat je beter je aandacht kan wijden aan deze of gene vallend onder het Nederlands recht die zich in den vreemde schuldig maken aan het verkrachten van kinderen.
De posting van assassijn was dus bedoeld als ' get to he point, geen gel*ul in de ruimte graag, stel de juiste prioriteit etc.'
Inzake de er op los liegende media; ikzelf kijk reikhalzend uit naar de krantenkop: Media stopt met liegen.

The Arab III
08-08-05, 12:55
Je kunt dezelfde stuk tekst voor elk land in de wereld schrijven! Zelfs voor Saoudi Arabië en Iran!

Juliette
08-08-05, 13:22
Geplaatst door mark61
The Gambia wel, Ghana niet.

In dit kader ging het erover of het verschijnsel (oudere westerse vrouwen in arme landen op zoek naar sex) voorkwam. En doet het er weinig toe of het in Ghana, Gambia, Turkije of waar dan ook is.

Rourchid
08-08-05, 13:38
Geplaatst door The Arab III
Je kunt dezelfde stuk tekst voor elk land in de wereld schrijven! Zelfs voor Saoudi Arabië en Iran!
Dat is waar.
Alleen wordt Marokko uitgelicht om iedere Marokkaan hier weer eens extra te belasteren. Maar het doet wel zeer, in mijn geval heeft in het artikel de frase ' zei ze ernstig' me diep geraakt.
'Ik ben een voortijdige schoolverlaatster en ik wil toch iets van mijn leven maken' zei ze ernstig. Dit laatste sprak iemand laatst tot mij, ik heb God bedankt om iemand zelf tot inkeer te laten komen en ik heb God mogen dienen door te helpen met haar de weg terug en omhoog te wijzen.
Maar dan het contrast met 'zei ze ernstig' in het artikel; je ziet de ernst , de concentratie, alles gericht om zich te vernederen teneinde te alleen maar simpel te overleven.
En de oorzaak zoals altijd: geld is het enige wat telt.

sam1977
08-08-05, 13:48
ben in marocco in de atlas en agadir geweest en wat ik daar heb gezien is werkelijk verschrikkelijk ouwe vieze toeristen in dit geval duitsers die kleine kinderen mee nemen naar een appertement en er vervolgens vieze dingenmee doen en zijn vrouw laat 'verwennen"door jonge marokaantjes en als ik naae een hotel wil met een een vrouw vragen ze mij om trouwakte jaja waar gaat dit heen..............

Hawa
08-08-05, 14:00
Ja de Marokkanen behoren ook al zuining der zuinigsten. Gewoon weg over de grens gaan wippen is stukken voordeliger.....

Zwarte Schaap
08-08-05, 14:03
Geplaatst door mark61
Doe mij s zo'n bron over Ghana. En niet de Yes graag.

De website waar philippe servaty (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=2122416#post2122416) over de vrouwen van agadir schreef ging hij ook naar de sectie van Ghana daar vraagt hij advies hoe hij in ghana tewerk moest gaan om een fijne sexvakantie te hebben sinds hij geband was van Marokko. Dit zijn geen YES reporters maar ervaringsdeskundigen aan het woord.


Hi,

I would like to go to Ghana in the following months. I plan to go to Accra. As I read on this section, every hotel is girl friendly until you behave decently in the lobby.

Does anybody knows about a nice hotel, not expensive (not more than 50 dollas a night) with a swimming pool in Accra (in a neighborhood, where there is some "action", so maybe downtown, preferably, if rather safe).

Is Accra a enjoyable city to walk around (I like to walk in a city and pick up amateur girls in the streets)? Is it near the beach?

My contributions are in the Morrocco and Cameroon sections. So you can see what I will bring as nice photos from my trip in Accra.

Thanks in advance

12-31-04 at 09:56

enkele adviezen over ghana om een beetje te snappen hoe het daar aan toe gaat.


The best answer is "everywhere." Go to upscale hotels and sit in the lobby. Go to the restaurants or just stroll on the streets. You can meet normal women all over the place, and all you need to do is smile a bit and start talking. As others have indicated, the lines dividing pros, semi-pros and normal are fine indeed and are shifting constantly.

Another good idea is to frequently some of the more upscale shops, and look for sales girls and/or customers that appeal to you. Aklternatively, you could cruise the University campus and meet more women in an hour than you would have thought possible.

GE


What I did to her!

Never had a pizza in China or white meat in Ghana.

An advice is to always stay with the local!

She isn't nice Michael!

(hierna volgden wat fotos die ik jullie bepaar)


Before I went to Africa for the 1st time, not knowing what to expect, I contacted several ladies before my arrival. I reasoned it would be nice to have an interesting tour guide of sort. Most of the ladies are full-blown liars on these sites but, some, are extremely serious and expect, or at least hope beyond hope, that you will be too. I did not realize once I got to Ghana that its as easy as it actually is to meet the best looking woman you can ever hope to see and just take her. The hardest part (next to getting her to be not too extremely late) is getting rid of her. I can understand how that anyone who has never been to Africa can possibly understand this without the experience.

When in Ghana for the 1st time, I recommend avoiding Accra and going straight to the bus station and to Takradi to the Africa Beach Hotel area. Someone else reading this who's been there can elaborate more and confirm my advice to you.


Believe me, you do not need a web site, you do not need any introductions, and you will not even need luck. Your biggest challenge will be deciding which one(s) to take. You could even do what I did once, and pick up a Ghanaian chick on the airplane prior to arrival. That way, I had my first night taken care of before I cleared customs!

Sub-Saharan Africa is simply not like other places and you will realize this the moment you arrive there. Do not worry about it. Just go to any of the places suggested herein. There's no chance involved.

GE


It's also quite simple to meet French-speaking girls in Ghana. I too speak French and there are not so many French speakers in Accra, so you will find, when you meet a group of Francophone women there, you more or less have the field to yourself. There are several clubs where the French-speakers congregate, and these change from month to month, but they're easy to find by asking any taxi driver.

I met lots of women from Cote d'Ivoire, Tchad, Cameroun, and Benin while I was there, and had a French-speaking girlfriend for a time. Most of the girls I met were students who had been sent by their parents to Accra to learn English. Some however, were refugees fleeing one or another conflict-affected country.

GE

ikalawen
08-08-05, 15:44
bij ons in de bergen snijden ze je lul eraf als je met iemand van een ander geslacht praat, laat staan sex heb. alleen op je EIGEN ezel mag je erop!!!!!!!!!!!!

gh.wille
08-08-05, 15:47
Geplaatst door Hawa
Ja de Marokkanen behoren ook al zuining der zuinigsten. Gewoon weg over de grens gaan wippen is stukken voordeliger.....

Deze topic heb ik niet helemaal gevolgd ,maar als ik de stukjes zo lees ,dan komt het ongeveer hier op neer :
Het WESTEN , daar verstaan we onder heel Europa en Amerika ,dat deugd voor geen hanen of poten , maar IEDEREEN WIL ER MAAR AL TE GRAAG WONEN !
Zo graag zelfs dat (kan het me nauwlijks voorstellen) net opgevoedde MOSLIM meisjes hun broek er voor laten zakken !
INTENS :droef:

Zwarte Schaap
08-08-05, 15:49
Geplaatst door ikalawen
bij ons in de bergen snijden ze je lul eraf als je met iemand van een ander geslacht praat, laat staan sex heb. alleen op je EIGEN ezel mag je erop!!!!!!!!!!!!

Dan heb je het in iedere geval niet over de islamitische regels betreffende sex. In de Islam is anale sex en sex met dieren haram.

Soldim
08-08-05, 16:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan heb je het in iedere geval niet over de islamitische regels betreffende sex. In de Islam is anale sex en sex met dieren haram.

Sinds wanneer worden alle Islamitische regels gerespecteerd in Marokko??

888
08-08-05, 16:13
Geplaatst door oorlam
Een nachtje seks met westerse jongens in ruil voor de juiste documenten

http://www.jariswelt.de/images/morocco/SevillaGirlsSmall.jpg

Arme Marokkaanse meisjes willen maar al te graag een bruidegom uit Europa en hebben daar zowat alles voor over. ,,Ze zien ons als wandelende verblijfsdocumenten'', zegt Ahmed uit Brussel. ,,Voor wat geld of een valse belofte krijg je bij die Marokkaanse grieten alles gedaan.''

De avond valt in Tanger. Meisjes maken een avondwandeling langs de grote winkelstraat. Ze willen zien, maar vooral gezien worden. Groepjes jongens hangen maar wat rond. Op de dijk, bij een zacht zeebriesje, wordt hier en daar geflirt. Er vallen weinig woorden, maar de ogen van de jongens en meisjes spreken boekdelen. Jonge koppels maken vluchtige afspraakjes. ,,Van liefde is echter geen sprake'', zegt Said, een toerist van 21. ,,In Marokko is het huwelijk big business geworden. Vrijgezellen zijn niet langer op zoek naar een geliefde, maar naar iemand die hun leven een kapitaalinjectie geeft. De armoede verteert dit land, het maakt van haar inwoners gevoelloze materialisten. Voor de Arabische Romeo en Julia is hier geen toekomst.''
Velen dromen daarom van een leven in een ander land, het liefst ergens overzee. Sommige avonturiers vluchten 's nachts met een bootje naar Spanje. Maar wie watervrees heeft, slaat liever iemand uit Europa aan de haak. Vooral Tanger wordt in de zomer overspoeld door Marokkanen uit het buitenland. En dat tot groot genoegen van talrijke arme Marokkaanse meiden. Zonder veel omwegen azen ze op Europese verblijfsdocumenten in ruil voor geld of seks. Naima uit Antwerpen: ,,In de discotheek maakte ik kennis met een Marokkaans meisje uit Casablanca. Al snel vroeg ze me hoeveel mijn broers moesten kosten. Ik antwoordde haar dat mijn broers niet te koop zijn, maar ze bleef aandringen. Ze wilde weg uit Marokko, ze was het land beu en zocht een jongen uit Europa. Ik grapte dat één van mijn broers 10.000 euro vraagt. Dan kon ze niet betalen, zei ze ernstig. Waarna ze vroeg of we niet op een andere manier tot een akkoord konden komen."

Ahmed, een twintiger uit Brussel, is op doorreis in Tanger. Hij wordt voortdurend geconfronteerd met wanhopige ruilhandel: een avondje stappen voor papieren, een nachtje seks voor de juiste documenten... Het zijn voorstellen die jongens uit Europa vaak te horen krijgen. ,,Tot vervelens toe'', vindt Ahmed. ,,En ieder jaar wordt het erger. Ze zien ons als wandelende verblijfsdocumenten. Ze schamen zich niet om wat ze 's nachts uitvreten op de dijk. Het is ronduit walgelijk en choquerend. Voor wat geld of een valse belofte krijg je bij die Marokkaanse grieten alles gedaan. Hoeren zijn het!''

De oudere generatie Marokkanen vindt dan weer dat de in Europa wonende jongeren niet deugen. ,,Ze zijn verwesterd, ook in hun seksueel gedrag'', zegt de 70-jarige Fatima uit Tanger. ,,De buitenlanders hebben hun onbegrensde seksmoraal naar Marokko geïmporteerd en onze jeugd op het verkeerde pad gezet.''

Uiteraard zijn er verschillen in de seksuele moraal tussen Marokko en Europa. Zo voelt 86 procent van de vrouwen in Marokko zich seksueel geïntimideerd op straat. Van 'Geil wijf, mag ik eens onder je rok kruipen.' tot 'Ik wil je likken.', ik heb het zelf allemaal op straat meermaals mogen aanhoren. Zelfs zwangere vrouwen blijven niet gespaard van seksistisch commentaar. 'Schaam je, je heb geneukt en nu ben je zwanger', kreeg mijn zwangere nicht van een gestoorde man uit Tanger te horen.

Marokko is een tweede Thailand

Een jonge vrouw op een balkon in Tanger knipoogt stiekem naar een jongeman drie verdiepingen lager. Zo ging het vroeger ook: geliefden gaven signalen in een raamkiertje, kropen 's nachts op het dak voor een kus of een melige liefdesverklaring. Alles verliep stiekem.

Uit vrees voor familie- en seksschandalen knijpt de Marokkaanse samenleving nog altijd liever een oogje dicht. Dat er 's nachts massaal op straat geneukt wordt, is een publieksgeheim. Ik zie vanuit mijn balkon hoe een vrouw zich neervlijt op een buitentrap. Ze trekt haar kleren omhoog en opent haar benen. Een man laat zijn broek zakken en bekruipt zijn nachtelijke prooi. In een mum van tijd is de klus geklaard. De man wordt door zijn vrienden opgepikt. Ze vertrekken met gierende banden. De vrouw loopt gewoon verder de nacht in, allicht op zoek naar een volgende klant. ,,En toch houden de Marokkanen vol dat hun land niet seksueel verdorven is. Ik erger me mateloos aan die hypocrisie'', vertelt een Brusselse vrouw. ,,Op hotel mag ik niet met mijn vriend op dezelfde kamer slapen omdat we niet getrouwd zijn. Maar de Saoedische sekstoeristen mogen wel Marokkaanse hoeren op hun hotelkamer ontvangen. De petroldollars staan dan plots boven iedere wet op zedigheid. Het sekstoerisme bloeit als nooit tevoren in Marokko. Ik zie het met mijn eigen ogen. Marokko is een tweede Thailand.''

bron: Nieuwsblad 5 Aug 2005

****************************
Heeft iemand daar zelf ook ervaring mee gehad?

Ik geloof er niets van!

Zwarte Schaap
08-08-05, 16:52
Geplaatst door Soldim
Sinds wanneer worden alle Islamitische regels gerespecteerd in Marokko??

Daar gaat het nu niet om.

Soldim
08-08-05, 17:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Daar gaat het nu niet om.

Waarom haal de het al dan niet Haram zijn van wat ikalawen er dan bij?

The Arab III
08-08-05, 17:08
Geplaatst door Joacim
Dat is waar.
Alleen wordt Marokko uitgelicht om iedere Marokkaan hier weer eens extra te belasteren. Maar het doet wel zeer, in mijn geval heeft in het artikel de frase ' zei ze ernstig' me diep geraakt.
'Ik ben een voortijdige schoolverlaatster en ik wil toch iets van mijn leven maken' zei ze ernstig. Dit laatste sprak iemand laatst tot mij, ik heb God bedankt om iemand zelf tot inkeer te laten komen en ik heb God mogen dienen door te helpen met haar de weg terug en omhoog te wijzen.
Maar dan het contrast met 'zei ze ernstig' in het artikel; je ziet de ernst , de concentratie, alles gericht om zich te vernederen teneinde te alleen maar simpel te overleven.
En de oorzaak zoals altijd: geld is het enige wat telt.

Alles draait om geld! Zelfs in de hypocriete landen als Saoedi Arabië en Iran heb je hoeren en hoerenlopers! Ja en je hebt daar ook homo's! En mensen neuken daar ook zonder trouwakte en alleen maar voor de Riyals! Dus ze naaien en worden genaaid! Oog om oog, tand om tand! Zou ik zeggen! Je hebt zelfs een zender uit het rijke midden-oosten waar meiden voor de telefoon staan te wachten om via de telefoon je te bevredigen! En geloof me, nu op dit moment, wordt er een meid van alle nationaliten in de wereld geneukt door een man van een andere nationaliteit! Dus een Duitser naait een Marokkaanse, een Marokkaan naait een Nederlandse, een Nederlander naait een Turkse, een Turk naait een Iraanse, een Iranier naait een Bahrainse, een Bahreiner naait een Saoedische, een Saoediër naait een homo enz. enz.

tr_imparator
08-08-05, 17:19
Geplaatst door The Arab III
Alles draait om geld!

niet alles.. :ego:

Zwarte Schaap
08-08-05, 17:23
Geplaatst door Soldim
Waarom haal de het al dan niet Haram zijn van wat ikalawen er dan bij?

Omdat hij met de volgende uitspraak de suggestie wekt dat het toegestaan is om sex met je ezel hebben.


alleen op je EIGEN ezel mag je erop!!!!!!!!!!!!

Los van het feit dat het gewoon dierenmishandeling is en de mening van de ezel niet gevraagd wordt is het ook nog eens voor de Islam verboden om sex te hebben met dieren. Wellicht dat hij onwetend is van een dergelijke regel, vandaar dat ik hem en andere onwetenden errop wijs dat het niet toegestaan is.

jan1974
08-08-05, 17:23
Geplaatst door The Arab III
.....arokkaan naait een Nederlandse, een Nederlander naait een Turkse, een Turk naait een Iraanse, een Iranier naait een Bahrainse, een Bahreiner naait een Saoedische, een Saoediër naait een homo enz. enz.
Iedereen neukt met iedereen, dat is een goede zaak. Make love, not war.
Ik weet niet wat er van waar is, maar er wordt beweerd dat veel terroristen zijn sexeel gezien nog maagd. Met andere woorden make love not war.

mark61
08-08-05, 17:50
Geplaatst door Juliette
In dit kader ging het erover of het verschijnsel (oudere westerse vrouwen in arme landen op zoek naar sex) voorkwam. En doet het er weinig toe of het in Ghana, Gambia, Turkije of waar dan ook is.

Het doet er wel toe als het niet waar is.

mark61
08-08-05, 17:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
De website waar philippe servaty (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=2122416#post2122416) over de vrouwen van agadir schreef ging hij ook naar de sectie van Ghana daar vraagt hij advies hoe hij in ghana tewerk moest gaan om een fijne sexvakantie te hebben sinds hij geband was van Marokko. Dit zijn geen YES reporters maar ervaringsdeskundigen aan het woord.

enkele adviezen over ghana om een beetje te snappen hoe het daar aan toe gaat.

Wat kom jij op rare websites. Wat onsmakelijk. Ik kom nooit op zulke onsmakelijke sites. Het enige wat ik zie is geile types, geen objectieve verslagen over de toestanden in de prostitutie, overigens.

Ik bestrijd niet dat er prostitutie is in Ghana, wel dat dat wijdverspreid is en dat er kinderprostitutie is. Al zal er hier en daar wel een minderjarige actief zijn. Het lijkt echter niet op Gambia. De Ghanese regering voert dan ook een zeer restrictief beleid op toeristisch gebied, speciaal om die reden.

Zwarte Schaap
08-08-05, 18:11
Geplaatst door mark61
Wat kom jij op rare websites. Wat onsmakelijk. Ik kom nooit op zulke onsmakelijke sites. Het enige wat ik zie is geile types, geen objectieve verslagen over de toestanden in de prostitutie, overigens.

Tijdens mijn onderzoekje naar Philippe Servaty heb ik alles wat hij geschreven had opgeslagen, daar horen mijn geplaatste stukken ook bij. En als je dat niet gelooft mag je mij gerust classificeren als medeviespeuk.

Die geile types zijn de klanten en ervaringsdeskundigen. Voor mijn deze sextoeristen even objectief als die ene journaliste die het uit de tweede hand heeft.


Ik bestrijd niet dat er prostitutie is in Ghana, wel dat dat wijdverspreid is en dat er kinderprostitutie is. Al zal er hier en daar wel een minderjarige actief zijn. Het lijkt echter niet op Gambia. De Ghanese regering voert dan ook een zeer restrictief beleid op toeristisch gebied, speciaal om die reden Als je niet weet hoe het in Ghana is dan kan je het ook niet vergelijken met Gambia.

Morosian
08-08-05, 18:51
Geplaatst door Joacim
Inzake de er op los liegende media; ikzelf kijk reikhalzend uit naar de krantenkop: Media stopt met liegen.

Ja, laten we de media de schuld geven. Alles beter dan jezelf.

mariam_deymen
08-08-05, 19:30
het is nu echt erg geworden in marokko. hier in agadir waar k woon. is pas geleden een video opnamen gemaakt van meisjes die neuken met een duitse man. die duitse man heeft 60 meisjes uit agadir gehad en hij heeft se gefilmt. zonder dat sei dat wisten. die film is in handen van de politie. de helft van die meisjes sijn gevlucht eentje heeft self moord gepleegd en de rest moet voor komen. egt erg man. en dan seggen se de meisjes die in europa wonen zehma over ons dat wij erg sijn. nou geloof mij maar die meisjes van marokko sijn 1000 keer erger. marokko is egt een grote rwiena aan de gang........inshallah komt alles goed

tr_imparator
08-08-05, 20:01
Geplaatst door sam1977
ben in marocco in de atlas en agadir geweest en wat ik daar heb gezien is werkelijk verschrikkelijk ouwe vieze toeristen in dit geval duitsers die kleine kinderen mee nemen naar een appertement en er vervolgens vieze dingenmee doen en zijn vrouw laat 'verwennen"door jonge marokaantjes en als ik naae een hotel wil met een een vrouw vragen ze mij om trouwakte jaja waar gaat dit heen..............




Geplaatst door mariam_deymen
het is nu echt erg geworden in marokko. hier in agadir waar k woon. is pas geleden een video opnamen gemaakt van meisjes die neuken met een duitse man. die duitse man heeft 60 meisjes uit agadir gehad en hij heeft se gefilmt. zonder dat sei dat wisten. die film is in handen van de politie. de helft van die meisjes sijn gevlucht eentje heeft self moord gepleegd en de rest moet voor komen. egt erg man. en dan seggen se de meisjes die in europa wonen zehma over ons dat wij erg sijn. nou geloof mij maar die meisjes van marokko sijn 1000 keer erger. marokko is egt een grote rwiena aan de gang........inshallah komt alles goed


Kan je nu opflikkeren?

888
08-08-05, 20:59
Geplaatst door mariam_deymen
het is nu echt erg geworden in marokko. hier in agadir waar k woon. is pas geleden een video opnamen gemaakt van meisjes die neuken met een duitse man. die duitse man heeft 60 meisjes uit agadir gehad en hij heeft se gefilmt. zonder dat sei dat wisten. die film is in handen van de politie. de helft van die meisjes sijn gevlucht eentje heeft self moord gepleegd en de rest moet voor komen. egt erg man. en dan seggen se de meisjes die in europa wonen zehma over ons dat wij erg sijn. nou geloof mij maar die meisjes van marokko sijn 1000 keer erger. marokko is egt een grote rwiena aan de gang........inshallah komt alles goed

Zijn de dames wel meerderjarig?

Rourchid
08-08-05, 21:46
Geplaatst door mariam_deymen

hier in agadir waar k woon. is pas geleden een video opnamen gemaakt van meisjes die neuken met een duitse man. die duitse man heeft 60 meisjes uit agadir gehad en hij heeft se gefilmt. zonder dat sei dat wisten. die film is in handen van de politie. de helft van die meisjes sijn gevlucht eentje heeft self moord gepleegd en de rest moet voor komen


Het gaat om een Belg en het drama in Agadir is te vinden hier in de draad en op het forum: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=2122416#post2122416

Juliette
09-08-05, 10:53
Geplaatst door mark61
Het doet er wel toe als het niet waar is.


Het is wel waar in Gambia. Dus het is waar.

Hawa
09-08-05, 11:44
De vrouwen zijn meestal de dupe in moslim landen. Ook al ze onschuldig zijn. Maar zoals die meisjes in Agadir gemanipuleerd zijn.Zij kunnen daarvoor op zijn minst twee jaar gevangenisstraf voor krijgen. En in de gevangenis zitten in Marokko is geen hotel. De Riagg ging toch ook mensen helpen in Marokko. Kan een andere organisatie zich niet bezig houden met deze problematiek en zorgen dat deze meisjes weer aan het werk komen,zonder zich te laten msleidden door al die mooie mannen praatjes. Maar het is een schande. De vrouwen of meisjes die verkracht worden in andere islamitische landen krijgen hiervoor gevangenisstraf.Er moet altijd een getuige bij zijn. En die is er nooit bij. Staat in islamitische strafrecht. Achja. Als je naar de emiraten kijkt lopen de vrouwen helemaal gesluierd. De mannen hebben genoeg uitstapjes naar Thailand waar ze lekker kunnen rollebollen. Maar als ze naar hun eigen vrouw terug gaaan vertellen ze niks hierover. Geslachtziekten en aids komen hier ook voor. Alleen je hoort het niet. En wie krijgt de schuld de vrouw. Altijd eeuwig de vrouw. In Palestina krijgt een overspelig meisje een bak met benzine over zich heen gegoten en dat de fik erin. Dit was wel landelijk nieuws.

Hmidoch
09-08-05, 17:25
a sukkel je zet marokko verschut ajagjoer en hoe kom je aan die vergelijking met thailand a bezem als je iets opent open dan iets interessants wat moeten ze hier nou mee even laten weten dat daar ook hoeren zijn tazzz jeh agjoer :motorzaag

Soldim
09-08-05, 17:31
Geplaatst door Hmidoch
a sukkel je zet marokko verschut ajagjoer en hoe kom je aan die vergelijking met thailand a bezem als je iets opent open dan iets interessants wat moeten ze hier nou mee even laten weten dat daar ook hoeren zijn tazzz jeh agjoer :motorzaag

Is bovenstaande te vertalen tot iets begrijpelijks?

Hmidoch
09-08-05, 17:45
Soldim roh lahinher tabond jemek lahinher dind wawash

Joesoef
09-08-05, 18:29
Het is weer mps-jes time, de risperdal is zeker op.

Soldim
09-08-05, 18:43
Geplaatst door Hmidoch
Soldim roh lahinher tabond jemek lahinher dind wawash

Ik vind jou ook lief!! :love2:


(of begreep ik iets verkeerd?? :D )

Juliette
09-08-05, 18:56
Geplaatst door Joesoef
Het is weer mps-jes time, de risperdal is zeker op.

Je krijgt het een beetje op je zenuwen Joesoef? :hihi:

Rourchid
09-08-05, 19:06
Geplaatst door Hawa

En in de gevangenis zitten in Marokko is geen hotel. De Riagg ging toch ook mensen helpen in Marokko. Kan een andere organisatie zich niet bezig houden met deze problematiek en zorgen dat deze meisjes weer aan het werk komen,zonder zich te laten msleidden door al die mooie mannen praatjes.


Het gaat wel om marokkaanse staatsburgers, dus een oplossing moet van de marokkaanse overheid komen.
Zelf ben ik voor de zweedse aanpak, de prostitueé helpen een waardig leven te kunnen leiden en de prostituant keihard aanpakken.
Als ik in de supermarkt een fles Piña Colada koop en leegdrink ben alleen ik zondig en niet de supermarkthouder want die weet immers niet beter.

888
09-08-05, 19:26
Geplaatst door Hawa
De vrouwen zijn meestal de dupe in moslim landen. Ook al ze onschuldig zijn. Maar zoals die meisjes in Agadir gemanipuleerd zijn.Zij kunnen daarvoor op zijn minst twee jaar gevangenisstraf voor krijgen. En in de gevangenis zitten in Marokko is geen hotel. De Riagg ging toch ook mensen helpen in Marokko. Kan een andere organisatie zich niet bezig houden met deze problematiek en zorgen dat deze meisjes weer aan het werk komen,zonder zich te laten msleidden door al die mooie mannen praatjes.
Maar het is een schande. De vrouwen of meisjes die verkracht worden in andere islamitische landen krijgen hiervoor gevangenisstraf .Er moet altijd een getuige bij zijn. En die is er nooit bij. Staat in islamitische strafrecht. Achja. Als je naar de emiraten kijkt lopen de vrouwen helemaal gesluierd. De mannen hebben genoeg uitstapjes naar Thailand waar ze lekker kunnen rollebollen. Maar als ze naar hun eigen vrouw terug gaaan vertellen ze niks hierover. Geslachtziekten en aids komen hier ook voor. Alleen je hoort het niet. En wie krijgt de schuld de vrouw. Altijd eeuwig de vrouw. In Palestina krijgt een overspelig meisje een bak met benzine over zich heen gegoten en dat de fik erin. Dit was wel landelijk nieuws.

Ze zouden de daders gevangenisstraf moeten geven, niet de meiden.

Charlie
10-08-05, 00:04
Geplaatst door Joacim
Het gaat wel om marokkaanse staatsburgers, dus een oplossing moet van de marokkaanse overheid komen.
Zelf ben ik voor de zweedse aanpak, de prostitueé helpen een waardig leven te kunnen leiden en de prostituant keihard aanpakken.
Als ik in de supermarkt een fles Piña Colada koop en leegdrink ben alleen ik zondig en niet de supermarkthouder want die weet immers niet beter.

Ach, prostitutie is het oudste beroep van de wereld, en komt in ieder land ter wereld voor, geen enkel land uitgezonderd. Je kan het verwerpelijk vinden, maar het is een feit.

888
11-08-05, 21:39
Geplaatst door Charlie
Ach, prostitutie is het oudste beroep van de wereld, en komt in ieder land ter wereld voor, geen enkel land uitgezonderd. Je kan het verwerpelijk vinden, maar het is een feit.

Volledig met je eens. Zelfs in Saudi-Arabië en streng Christelijke Staten in de Verenigde Staten komt dit voor.

Al Sawt
12-08-05, 17:53
Geplaatst door Joacim
Het gaat wel om marokkaanse staatsburgers, dus een oplossing moet van de marokkaanse overheid komen.
Zelf ben ik voor de zweedse aanpak, de prostitueé helpen een waardig leven te kunnen leiden en de prostituant keihard aanpakken.
Als ik in de supermarkt een fles Piña Colada koop en leegdrink ben alleen ik zondig en niet de supermarkthouder want die weet immers niet beter. Een drugsdealer die drugs verkoopt aan minderjarigen, is zeker ook niet zondig? Want die weet immers niet beter.

Verantwoordelijkheid heerst zowel bij leveranciers als afnemers.

Soldim
12-08-05, 17:56
Geplaatst door Al Sawt
Een drugsdealer die drugs verkoopt aan minderjarigen, is zeker ook niet zondig? Want die weet immers niet beter.

Verantwoordelijkheid heerst zowel bij leveranciers als afnemers.

Ik vind de vergelijking van prostituees met drugsdealers misselijk makend. Vooral wanneer de slachtoffers geen andere optie's hebben/zien.

Al Sawt
12-08-05, 18:23
Geplaatst door Hawa
Achja. Als je naar de emiraten kijkt lopen de vrouwen helemaal gesluierd. De mannen hebben genoeg uitstapjes naar Thailand waar ze lekker kunnen rollebollen Dan ben je nooit naar Emiraten geweest. Minderheid van de vrouwen in Emiraten loopt met een sluier. Meeste vrouwen lopen net zo gekleed als meeste Westerse vrouwen en prostitutie is in Emiraten zeer wijdverspreid. Dus om naar Thailand te gaan, is verspilling van krachten en middelen.

Al Sawt
12-08-05, 18:25
Geplaatst door Soldim
Ik vind de vergelijking van prostituees met drugsdealers misselijk makend. Vooral wanneer de slachtoffers geen andere optie's hebben/zien. Beter lezen, Soldim.

Ik trok vergelijking met de bewering van Joacim, dat alleen hij verantwoordelijk is voor gebruik van Piña Colada. Mijn vergelijking heefts niets te maken met prositutie.

Al Sawt
12-08-05, 18:27
Geplaatst door Hmidoch
a sukkel je zet marokko verschut ajagjoer en hoe kom je aan die vergelijking met thailand a bezem als je iets opent open dan iets interessants wat moeten ze hier nou mee even laten weten dat daar ook hoeren zijn tazzz jeh agjoer :motorzaag Ontken je dat Marokko een soort hoerenkast is?

Typisch geval van misplaatste vaderlandsliefde.

Soldim
12-08-05, 18:30
Geplaatst door Al Sawt
Beter lezen, Soldim.

Ik trok vergelijking met de bewering van Joacim, dat alleen hij verantwoordelijk is voor gebruik van Piña Colada. Mijn vergelijking heefts niets te maken met prositutie.

Oops. Mijn excuses - te snel geconcludeert :huil:

Rourchid
12-08-05, 18:38
Geplaatst door Al Sawt
Een drugsdealer die drugs verkoopt aan minderjarigen, is zeker ook niet zondig? Want die weet immers niet beter.

Verantwoordelijkheid heerst zowel bij leveranciers als afnemers.
Mijn verontschuldigingen dat mijn vergelijking iets te summier geweest is.
De drugsdealer weet donders goed dat hij fout zit, gedoogbeleid of niet drugs verkopen is bij wet verboden
De alcoholverkoper mag dat doen want volgens de overheid is de alcohol-consumptie beheersbaar.
Inzake de verantwoordelijkheid het volgende:
souteneur-prostitueé- prostituant
dealer-drugs-verslaafde
slijter-alcohol-drinker

ik hoop met bovenstaande iets beter verduidelijkt te hebben dát en door wie een mens tot gebruiksvoorwep gereduceerd wordt.

Al Sawt
12-08-05, 18:48
Geplaatst door Joacim
Mijn verontschuldigingen dat mijn vergelijking iets te summier geweest is.
De drugsdealer weet donders goed dat hij fout zit, gedoogbeleid of niet drugs verkopen is bij wet verboden
De alcoholverkoper mag dat doen want volgens de overheid is de alcohol-consumptie beheersbaar.
Inzake de verantwoordelijkheid het volgende:
souteneur-prostitueé- prostituant
dealer-drugs-verslaafde
slijter-alcohol-drinker

ik hoop met bovenstaande iets beter verduidelijkt te hebben dát en door wie een mens tot gebruiksvoorwep gereduceerd wordt. Een alcohol verkoper is even verantwoordelijk als een gebruiker. Zo mag een barman niet onbeperkt in schenken als iemand duidelijk te veel heeft gehad. Ook mag men geen alcohol verstrekken aan minderjarigen.

Misschien is een drugshandelaar sowieso verboden, maar voor een softdrugshandelaar gelden zelfde regels als een alcoholverkoper.

@Soldim,

Aangenomen.

Rourchid
12-08-05, 19:10
Geplaatst door Al Sawt

Ik trok vergelijking met de bewering van Joacim, dat alleen hij verantwoordelijk is voor gebruik van Piña Colada.


In deze opmerking ziet wel meer diepte dan dat op het eerste gezicht lijkt.
Ik ben verantwoordelijk voor het nee zeggen tegen alcoholgebruik ('genieten' van Piña Colada).
Ben ik dan een beter mens omdat ik nee zeg tegen een verleiding waar een ander mens niet in verleiding gebracht wordt wanneer de Piña Colada niét aangeboden wordt? Of ben ik een slecht mens omdat ik niet ga discussieren met de verkoper om hem bewegen te stoppen met de verkoop van de pleuriszooi?


Geplaatst door Al Sawt

Een alcohol verkoper is even verantwoordelijk als een gebruiker. Zo mag een barman niet onbeperkt in schenken als iemand duidelijk te veel heeft gehad.


Die barman staat erbij en kan het gedrag van de klant observeren.
De slijter die mij - bij wijze van speken - met twee kratten Piña Colada ziet vertrekken weet niet of ik dat in mijn eentje ga opdrinken.
M.a.w. de enige vergelijking die goed is is de vergelijking die een eind aan de onwaardigheid maakt; maar wie zoekt zal vinden.

888
12-08-05, 19:27
Geplaatst door Soldim
Ik vind de vergelijking van prostituees met drugsdealers misselijk makend. Vooral wanneer de slachtoffers geen andere optie's hebben/zien.

Het is ook totaal uit zijn verband gerukt.

repus
12-08-05, 20:03
Ik moet bekennen dat Marokkaanse meisjes erg mooi zijn :blij: en een mystiek om zich heen hebben die verleidelijk is.

Dus dat wersterse knullen hiervoor vallen kan ik mij helemaal voorstellen.

En geef deze meiden eens ongelijk... Ook zij proberen iets van hun leven te maken.

Mark
12-08-05, 21:08
Geplaatst door oorlam
Een nachtje seks met westerse jongens in ruil voor de juiste documenten

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1russian_girlie.jpg

?

wie kent deze vieze slet? waarschuw haar broers!

:corcky:

20025640
12-08-05, 23:13
Arme Ahmed uit Brussel,

Je moet niet alles op een kant scheren. Wat jij zegt gebeurt hier ook, precies hetzelfde!! In Brussel heb je ook Marokkaanse prostituee die wel hun verblijfsdocumenten hebben. Wat is jou probleem???

Jullie Marokkaanse meisje en jongens die hier in Europa wonen, denken dat ze alles zijn en beter zijn dan de anderen. Geld, vrijheid ons kan niks overkomen zo denken jullie. Laat ik het niet over ons godsdienst hebben. Jullie moeten eerst naar jullie zelf kijken dan pas naar de ander. Jullie zijn hier al erg laat staan elders.


Ik snap niet waarom jullie zo negatief over Marokko praten, en als je zo denken waarom dan vakantie Marokko??? Ik vind dat jullie een beetje respect moet hebben aan die mensen en Marokko. Voor hetzelfde geldt, ligt je nicht of een van je familie met een vreemde te neuken. Alles ik jullie was zou ik een beetje opletten wat jullie zeggen.

M-sab3a
13-08-05, 10:10
klootzaken deze onderwerp staat op alle marokaanse sites in nedreland.
en jullie denken dat het nieuws is.als jullie niks te eten hebben laten jullie je eigen ook neuken door mensen met geld.
kijk eerst naar de oorzaak.het legt aan de overheid a klootzaken
in de oorlog lieten hollanders hun eigen ook neuken door duitsers en yankees en engelsen. en mens wil tog overleven op deze kanker aarde

Rabi'ah.
13-08-05, 10:14
Geplaatst door M-sab3a
klootzaken deze onderwerp staat op alle marokaanse sites in nedreland.
en jullie denken dat het nieuws is.als jullie niks te eten hebben laten jullie je eigen ook neuken door mensen met geld.
kijk eerst naar de oorzaak.het legt aan de overheid a klootzaken
in de oorlog lieten hollanders hun eigen ook neuken door duitsers en yankees en engelsen. en mens wil tog overleven op deze kanker aarde

:wtf:

Kan het ook met wat minder schelden?

Falankinsi
13-08-05, 10:51
Geplaatst door Al Sawt
Een drugsdealer die drugs verkoopt aan minderjarigen, is zeker ook niet zondig? Want die weet immers niet beter.

Verantwoordelijkheid heerst zowel bij leveranciers als afnemers.

Geplaatst door Falankinsi[B][U][QUOTE]

Prostitutie, terrorisme, oorlogen zijn onuitroeibaar in deze wereld.
Vanaf het ontstaan van deze aardbol is het nooit anders geweest.
Haat, nijd en afgunst zijn de wortels van het satanisch gedrag van
mensen.
Zelfs de geestelijkheid doet er hard aan mee en roepen Allah aan
al degenen die hun niet aanstaan naar de andere wereld te vervloeken.
Maar ik denk niet dat Allah aan hun verzoek tegemoet zal komen
want HIJ zal zich nimmer laten beinvloeden door de zondige mens.

Falankinsi
13-08-05, 10:58
Geplaatst door M-sab3a
klootzaken deze onderwerp staat op alle marokaanse sites in nedreland.
en jullie denken dat het nieuws is.als jullie niks te eten hebben laten jullie je eigen ook neuken door mensen met geld.
kijk eerst naar de oorzaak.het legt aan de overheid a klootzaken
in de oorlog lieten hollanders hun eigen ook neuken door duitsers en yankees en engelsen. en mens wil tog overleven op deze kanker aarde

Geplaatst door Falankinsi[B][U]
De dieope betekenis van je grove uitspraak ontgaat me niet. Er zit veel waars in. Maar met een beetje meer beschaafdheid zou je sieren.

M-sab3a
13-08-05, 11:27
Geplaatst door Falankinsi
Geplaatst door Falankinsi[B][U]
De dieope betekenis van je grove uitspraak ontgaat me niet. Er zit veel waars in. Maar met een beetje meer beschaafdheid zou je sieren.
jullie hebben gelijk, ik moet me niet zo laten gaan.

repus
13-08-05, 11:57
jullie hebben gelijk, ik moet me niet zo laten gaan.


Het is je vergeven makker :) . Maar ik begrijp jouw uitspraak en kwaadheid wel.
Emoties zijn nu eenmaal niet altijd onder woorden te brengen.

Falankinsi
13-08-05, 12:37
Geplaatst door M-sab3a
jullie hebben gelijk, ik moet me niet zo laten gaan.

Geplaatst door Falankinsi[B][U]
Oke M-sab3a
Wie zich zelf overwint is sterker dan iemand die een stad inneemt.
Och, iedereen doet wel eens krasse uitspraken.

Rabia Belkis
13-08-05, 12:51
Geplaatst door Mark
ik doe mijn best maar je bent een lastig publiek :)

het is natuurlijk wel een rare situatie dat de meeste jongeren in marokko naar europa willen en de marokkanen hier helemaal niet happy zijn om hier te wonen.



Gras van de buurman is altijd groener...

Rabia Belkis
13-08-05, 13:25
Geplaatst door mark61
Ik vraag me dan af waarom hetzelfde NIET gebeurt in bijvoorbeeld Turkije. De enige ontwikkeling daar is juist de toestroom van buitenlandse prostituees (Russinnen ed.) voor binnenlandse klanten, ipv. andersom. Vreemd.

Dit terwijl het toerisme in Turkije veel massaler is dan in Marokko.




Turkse mannen halen Russinen naar Turkije, omdat ze goedkoper en afhankelijker zijn.


Nederlandse mannen halen vrouwen uit het Oostblok en Rusland, omdat ze ook goedkoper en afhankelijker zijn (dan nederlandse vrouwen).

Ze zullen eerder doen wat er gevraagd wordt!

Er zijn veel hoogopgeleide mannen die naar een land gaan om daar een vrouw te scoren.
Gewoon voor plezier of voor een huwelijk huisje-boomje-beestje...

70 procent van de import bruiden worden gedaan door autochtone nederlandse mannen.
Hij wilt liefde, aandacht, een knappe jonge meid ..en zij een goed leven zonder armoede.


Hoog opgeleide Nederlandse vrouwen hebben Turkse mannen, omdat zij vinden dat turkse mannen -latin lovers- zijn en vinden dat zij veel romantiser en bezitteriger zijn dan de houtterige onverschillige hollandse man.



Het is maar net wat je mist in je leven. En er is altijd wel een markt om je product te kopen.
Je vergelijkt de prijzen en koopt het goed met de laagste prijs en de hoogste kwaliteit.


wassalaam, Rabia

mark61
13-08-05, 13:29
Geplaatst door Rabia Belkis
Turkse mannen halen Russinen naar Turkije, omdat ze goedkoper en afhankelijker zijn....Je vergelijkt de prijzen en koopt het goed met de laagste prijs en de hoogste kwaliteit.


wassalaam, Rabia

Het ging hier over kinderprostitutie en sextoerisme. Die bij mijn weten in Turkije niet bestaan.

Ik geloof niet dat hoogopgeleide NL vrouwen erg hard op een laagopgeleide Turk zitten te wachten. Wie wel eigenlijk.

Zwarte Schaap
13-08-05, 13:47
Geplaatst door mark61
Het ging hier over kinderprostitutie en sextoerisme. Die bij mijn weten in Turkije niet bestaan.



Van de week kwam ik een Turkse vriend van mij tegen die net terug was uit Turkije. Hij begon meteen te vertellen over zijn veroveringen in Turkije. Hij had 3 Turkse meisjes het bed ingepraat die allemaal hoopten dat hij ze mee naar Nederland zou kunnen nemen. Eentje heeft hij aangehouden als zijn minares voor het volgende jaar.

Op dezelfde website waar Philippe Servaty actief was kun je ook vollop lezen over de veroveringen van Sextoeristen in Turkije.


Ik geloof niet dat hoogopgeleide NL vrouwen erg hard op een laagopgeleide Turk zitten te wachten. Wie wel eigenlijk.

Dan onderschat jij het opleidingsniveau van de Turken en overschat je het opleidingsniveau van Nederlandse vrouwen. Alsof Turkije alleen bestaat uit laag opgeleide Turkse mannen en Nederland alleen bestaat uit hoogopgeleide vrouwen.

Ik verzorg veel visa aanvragen voor Turken en believe me er zitten veel oudere Nederlandse vrouwen bij die hun jonge Turkse lover naar Nederland willen halen.

mark61
13-08-05, 13:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Van de week kwam ik een Turkse vriend van mij tegen die net terug was uit Turkije.

Ik vind het opmerkelijk dat jij blijkbaar voortdurend met het schuim van de natie in contact komt. Hoe dan ook, dit is niet het onderwerp. Het ging over sextoerisme, je weet wel, buitenlanders die naar een land ander gaan om te. Dus deze reactie slaat nergens op


Op dezelfde website waar Philippe Servaty actief was kun je ook vollop lezen over de veroveringen van Sextoeristen in Turkije.

Dat jij een speciale voorliefde aan de dag legt voor zieke geesten zegt niets over de toestand in een land. Het zal best zijn dat er mannen zijn die er een sport van maken in elk land te scoren. In Turkije zal dat moeilijker gaan dan in Marokko, dacht ik zo. In Turkije is geen massaal sextoerisme. Punt.


Dan onderschat jij het opleidingsniveau van de Turken en overschat je het opleidingsniveau van Nederlandse vrouwen. Alsof Turkije alleen bestaat uit laag opgeleide Turkse mannen en Nederland alleen bestaat uit hoogopgeleide vrouwen.

Dan kan jij niet lezen wat ik schrijf.


Ik verzorg veel visa aanvragen voor Turken en believe me er zitten veel oudere Nederlandse vrouwen bij die hun jonge Turkse lover naar Nederland willen halen.

Je fantaseert.

Rabi'ah.
13-08-05, 14:05
Geplaatst door mark61

In Turkije is geen massaal sextoerisme. Punt.



Maar hoe komt het dan dat er in Marokko wel massaal sekstoerisme is en in Turkije niet? Is de Marokkaanse bevolking armer, of is de Turkse overheid er strenger op? Zomaar wat dwarsstraten.........

mark61
13-08-05, 14:07
Geplaatst door Rabia Belkis
Er zijn veel hoogopgeleide mannen die naar een land gaan om daar een vrouw te scoren.
Gewoon voor plezier of voor een huwelijk huisje-boomje-beestje...

70 procent van de import bruiden worden gedaan door autochtone nederlandse mannen.

Waar heb je dat vandaan? Er zijn momenteel 1.563 echtparen van wie de man NLer is en de vrouw Thais. Dus je verzint maar wat.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/start.asp?LA=nl&DM=SLNL&lp=Search/Search

Zwarte Schaap
13-08-05, 14:13
Geplaatst door mark61
Ik vind het opmerkelijk dat jij blijkbaar voortdurend met het schuim van de natie in contact komt. Hoe dan ook, dit is niet het onderwerp. Het ging over sextoerisme, je weet wel, buitenlanders die naar een land ander gaan om te. Dus deze reactie slaat nergens op

Je mag deze topic beter lezen om te weten waar het over gaat. Mijn bijdrage sluit daar haarfijn bij aan. Ik woon in het centrum van de tweede grote stad van Nederland. Daar wordt je blootgesteld aan allerlei individuen die een boer uit leiden waarschijnlijk minder mee te maken krijgt.


Dat jij een speciale voorliefde aan de dag legt voor zieke geesten zegt niets over de toestand in een land. Het zal best zijn dat er mannen zijn die er een sport van maken in elk land te scoren. In Turkije zal dat moeilijker gaan dan in Marokko, dacht ik zo. In Turkije is geen massaal sextoerisme. Punt. Ik heb maar 1 keer alle sporen van Philippe Servaty nageplozen en dan kom je op vele smerige westerse websites en leer je daadwerkelijk de zieke fantasieen van westerse mannen kennen.

In Marokko is het ook niet zo massaal zoals men ons wil doen laten geloven. In Turkije gaat het moeilijker omdat er minder corruptie en armoede is.


Dan kan jij niet lezen wat ik schrijf.
Of jij snapt zelf niet wat je schrijft.


Je fantaseert.
Dit is te dom voor woorden. Als ik zeg dat ik vele visa-aanvragen voor oudere Nederlandse vrouwen verzorg die hun jongere turkse minnaar naar Nederland willen brengen dan is dat ook zo. PUNT

mark61
13-08-05, 15:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je mag deze topic beter lezen om te weten waar het over gaat. Mijn bijdrage sluit daar haarfijn bij aan. Ik woon in het centrum van de tweede grote stad van Nederland. Daar wordt je blootgesteld aan allerlei individuen die een boer uit leiden waarschijnlijk minder mee te maken krijgt.

Tjee, moet ik me nou beledigd voelen? Zielepoot. Ik werk in Rotterdam, en kom daar meer van onzelieveheer's kostgangers tegen dan hiero.


Ik heb maar 1 keer alle sporen van Philippe Servaty nageplozen en dan kom je op vele smerige westerse websites en leer je daadwerkelijk de zieke fantasieen van westerse mannen kennen.

Maak je geen zorgen, die fantasieën zijn niet voorbehouden aan westerse mannen. Weer zo'n ziekelijke stereotypering van je. Je vindt 1 sicko en dat is dus de norm voor 200 miljoen mannen, alsmede een onweerlegbare bron voor de sociosexuele toestand van alle landen in de wereld. Fantastisch wetenschappelijk werk. Keep it up.


In Marokko is het ook niet zo massaal zoals men ons wil laten geloven. In Turkije gaat het moeilijker omdat er minder corruptie en armoede is.

Wat weet jij van corruptie en armoede in Turkije? Geen ruk. IK beweer dan ook niet dat het in Marokko zo erg is, dat doe JIJ altijd. Volgens mij is het allemaal schromelijk overdreven in de oververhitte geile breintjes van allerlei Marokkanen en autochtone sicko's hier. Dus wie is die 'men'? Dat ben je zelf, als tr maar wat te NL-westerlingen-bashen valt.

Overigens ben ik van bescheiden mening dat de moraal in Marokko zo mogelijk nog schijnheiliger is dan in Turkije, en dat onder de oppervlakte de sexuele vrijheid dan ook navenant groter is. Dit op grond van onderhand honderden verhalen die ik van de locals heb gehoord.


Of jij snapt zelf niet wat je schrijft.

Nee, je kan niet lezen.


Dit is te dom voor woorden. Als ik zeg dat ik vele visa-aanvragen voor oudere Nederlandse vrouwen verzorg die hun jongere turkse minnaar naar Nederland willen brengen dan is dat ook zo. PUNT

En ik vind dat gelul. Alleen het woord 'minnaar' al. Dat is zo stompzinnig dat het meteen je mind frame verraadt. Er zal wel eens een Nederlands vrouw een jongere Turkse man hebben. Of een Marok een Turkse vrouw. Of een NL man een Marokkaanse vrouw. En zo kunnen we nog wel ff doorgaan. Statistisch is het echter gelul.

Zie dat thaise-bruidjes-importimperium dat hier verzonnen wordt. Gelul duizend keer herhalen maakt het niet echter, het blijft tendentieus ziekelijk gelul. Alleen, door leugens te blijven herhalen gaat iedereen denken dat het nog waar is ook.

Zwarte Schaap
13-08-05, 15:15
Kabinet: Prostituee mag niet aan de slag

DEN HAAG - Prostituees uit de tien nieuwe EU-lidstaten en van buiten de EU mogen niet in Nederland aan de slag. Het kabinet vindt de prostitutiebranche qua arbeidsverhoudingen niet transparant genoeg om die prostituees op de arbeidsmarkt toe te laten.

Dat schrijft minister Donner van Justitie in een brief aan de Tweede Kamer.

In de praktijk blijkt het vaak voor te komen dat prostituees in loondienst zich voordoen als zelfstandigen. Veelal fungeert een Nederlandse tussenpersoon in die gevallen als werkgever.

Deze constructie is lastig te ontrafelen, schrijft Donner. Hij meldt de Kamer verder dat de Sociale Inlichtingen- en Opsporingsdienst dit jaar de prostitutiebranche tegen het licht houdt om meer inzicht te krijgen in de aard, omvang en ontwikkeling van fraude in de sector.

Via voorlichting wijst het kabinet klanten van prostituees erop geen gebruik te maken van de diensten van illegalen. De regering hecht grote waarde aan de informatie die klanten aan justitie kunnen geven over signalen van mensenhandel. Daarbij kan worden gedacht aan sporen van geweldpleging, overmatig gebruik van drugs of alcohol, extreme angst of juist gelatenheid, nadrukkelijke aanwezigheid van ’beschermende’ personen, het kennelijk overnachten op de werkplek en het niet weten waar men zich bevindt.

Het kabinet is niet van plan klanten die zich richten tot illegale prostituees te bestraffen. Onderzoek uit Zweden wijst uit dat strafbaarstelling ertoe leidt dat klanten die signalen van mensenhandel opvangen, dit niet langer melden, stelt Donner. Daardoor valt een belangrijke informatiebron voor de opsporing en vervolging weg. Strafbaarstelling zou ook moeilijk handhaafbaar zijn, denkt hij.


Bron: Reformatorisch Dagblad 12/08/05

mark61
13-08-05, 15:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
DEN HAAG - Prostituees uit de tien nieuwe EU-lidstaten en van buiten de EU mogen niet in Nederland aan de slag. Het kabinet vindt de prostitutiebranche qua arbeidsverhoudingen niet transparant genoeg om die prostituees op de arbeidsmarkt toe te laten.

Dat schrijft minister Donner van Justitie in een brief aan de Tweede Kamer.

In de praktijk blijkt het vaak voor te komen dat prostituees in loondienst zich voordoen als zelfstandigen.

De enige zorg van onze christenhonden is de belastinginning. :duim: Das nog s christelijke normen & waardenpolitiek.


Via voorlichting wijst het kabinet klanten van prostituees erop geen gebruik te maken van de diensten van illegalen. De regering hecht grote waarde aan de informatie die klanten aan justitie kunnen geven over signalen van mensenhandel.

Je gaat dus naar de hoeren, en vraagt: mag ik even een kopie van uw twv? En mag ik even uw paspoort zien? Kunt u meteen even deze vragenlijst invullen? Hoerenlopen op zijn Donners.

Tijd voor een reformatorische revolutie. Ik stel voor dat de ouderlingen de komende tijd zelf flink wat hoeren gaan bezoeken. De staat zal maar inkomsten mislopen.

Zeg eh Schaap, wat heeft dit met onze boeiende discussie te maken? Alle Ollanders sjlecht? Niet over andere landen praten?

Zwarte Schaap
13-08-05, 15:30
Geplaatst door mark61
Tjee, moet ik me nou beledigd voelen? Zielepoot. Ik werk in Rotterdam, en kom daar meer van onzelieveheer's kostgangers tegen dan hiero.

Jij begint meteen als zielepoot mij aan te vallen dat ik een Turk ken die sextoerist in eigen land is geweest.


Maak je geen zorgen, die fantasieën zijn niet voorbehouden aan westerse mannen. Weer zo'n ziekelijke stereotypering van je. Je vindt 1 sicko en dat is dus de norm voor 200 miljoen mannen, alsmede een onweerlegbare bron voor de sociosexuele toestand van alle landen in de wereld. Fantastisch wetenschappelijk werk. Keep it up.

Jij begint als een dolle dwaas mijn integriteit in twijfel te trekken omdat ik de gangen van een westerse sextoerist heb gevolgd. Ja en als je ze volgt stuit je op veel meer perverse westerse sexuele fantasieen die men wil uitvoeren op niet-westerse vrouwen.


Wat weet jij van corruptie en armoede in Turkije? Geen ruk. IK beweer dan ook niet dat het in Marokko zo erg is, dat doe JIJ altijd. Volgens mij is het allemaal schromelijk overdreven in de oververhitte geile breintjes van allerlei Marokkanen en autochtone sicko's hier. Dus wie is die 'men'? Dat ben je zelf, als tr maar wat te NL-westerlingen-bashen valt. Jij bent niet de enige die Turken kent. Ga afkoelen dwaasje het schuim komt uit je mond.


Overigens ben ik van bescheiden mening dat de moraal in Marokko zo mogelijk nog schijnheiliger is dan in Turkije, en dat onder de oppervlakte de sexuele vrijheid dan ook navenant groter is. Dit op grond van onderhand honderden verhalen die ik van de locals heb gehoord. Mijn mening is dat ik van de bevolkingsgroepen die ik ken Nederlanders het meest schijnheilig vind.


Nee, je kan niet lezen.


En ik vind dat gelul. Alleen het woord 'minnaar' al. Dat is zo stompzinnig dat het meteen je mind frame verraadt. Er zal wel eens een Nederlands vrouw een jongere Turkse man hebben. Of een Marok een Turkse vrouw. Of een NL man een Marokkaanse vrouw. En zo kunnen we nog wel ff doorgaan. Statistisch is het echter gelul. Jij ontkent dat het voorkomt, uit ervaring zie ik steeds meer oudere Nederlandse vrouwen die een jongere Turkse neukert/fokker nemen. Laatst nog een oudere Nederlandse vrouw geholpen die haar jongere Albanese fokker wilde laten overkomen. (Zijn leeftijd was 2 jaar meer als de leeftijd van haar dochter)


Zie dat thaise-bruidjes-importimperium dat hier verzonnen wordt. Gelul duizend keer herhalen maakt het niet echter, het blijft tendentieus ziekelijk gelul. Alleen, door leugens te blijven herhalen gaat iedereen denken dat het nog waar is ook Ik heb niets met dat thaise verhaal te schaften. Ik spreek uit eigen ervaring

Hawa
13-08-05, 15:55
Natuurlijk lopen er veel met korte rokjes en andere outfitjes.In Emiraten hebben ze zelfs drie soorten prostituees.Vrouwen die er binnengehaald worden en met grof geld worden betaald.De tweede categorie doet ook ongeveer hetzelfde maar dan op eigen intiatief.De derde categorie is voor de buitenlanders,de Indiers,Thais,Pilippies,nouja overal komen ze vandaan om in de Emiraten te werken. Maar ze hebben daar wel seks reizen naar bangkok. Het hiv neemt toe en de aids ook. De allochtone vrouwen lopen er inderdaad geluierd bij,er zijn zelf leren burqas.Als je vanaf Iran komt per vliegtuig kan je de shador gelijk in je koffer smijten.Maar ach,we weten zo langzamerhand wel dat prostitutie over al op de hele wereld heerst. Maar onder het yum van de armoede maar hoer te worden,vind ik pijnlijke situatie.Kijk naar voormalig Oosblok.Daar zijn ze ook niet vies van minderjarige meisjes die op de straat gezet worden door ouderlijke macht,vanwege dat ze niks hebben.Trouwens hier in Nederland gaat een op de vier mannen naar de hoeren..Seks blijft een gespleten iets...Een zeer gespleten iets zelfs.Ik lees net in de krant dat een vader zijn dochter misbruikt heeft,vanaf de geboorte al. Een zeer religieus man die twee keer naar de kerk gaat.Iemand met twee gezichten.Ja ze halen dat uit de bijbel. Maar zelfs de kerk gaat je vergeven als je maar toegeeft. Walgelijk! Echt walgelijk. Dus sommige religies maken meer stuk dan er lief is.

888
13-08-05, 18:55
Geplaatst door repus
[
COLOR=red]Ik moet bekennen dat Marokkaanse meisjes erg mooi zijn :blij: en een mystiek om zich heen hebben die verleidelijk is. [/COLOR]

Dus dat wersterse knullen hiervoor vallen kan ik mij helemaal voorstellen.

En geef deze meiden eens ongelijk... Ook zij proberen iets van hun leven te maken.

Klopt, als je ze eenmaal hebt. Dan wil men ze en jou niet meer kwijt. Blijf je nog trouw ook, uitgezonderd bij mishandeling. Dan heb je heel erg bont gemaakt.

Vraagje aan Hawa: jij weet zoveel over te vertellen. Heb je dit uit de media of gewoon?

Hawa
13-08-05, 19:48
Ja ik ben vrouw. Als ik dit gejouwel hoor raak ik echt wel van mijn pannen(gasfornuis af) Je kan inderdaad verliefd worden,voor iemand van andere cultuur. Het aller vervelendste is wel dat je helemaal moet inleven in die spruitjes cultuur en een minnar(man) die de andijvie nog achter de kiezen heeft. Is toch walgelijk allemaal...Jullie mannen hebben makkelijk praten.Vooral als je meisjes misleidt en een nieuwe toekomst gaat bieden. Oke. Maar dan wel van twee kanten. Een inlevingsvermogen..Ik zie wel vaker van die reportages,van bruiden van verweg..Nou die Nederlandse mannen doe ook maar verwaant,terwijl hun vrouwtje denkt,voor jou een ander,nietwaar! Ik heb wel beetje ervaring met deze probleem. Is hartverscheurend. Waren er maar nooit deze landen die in armoede verkeren of in oorlog situaties. Soms denk je iemand te redden van de hel. Maar dan komen ze van de ene hel in andere hel. Maw cultuur verschil van hier tot ginder..En de blanken met hun goederentierenheid.Maak mijn ogen niet flets. Jah Delftenaar ik haal veel uit boeken,maar maak in den lijve ook mee. Je kan iemand niet redden dmv seks uit armoede gebied,daar moet iets anders tegen over staan .Vooral begrip,cultuur,geloof,familie.Ik weet nog iemand die pas getrouwd is met iemand uit Oesbekistan.Hij zei nog. Je weet wel ramadan. Ja leuk! Zij ik. Ik werd ook gelijk uitgenodigd door vrouw en dochter met een stralende glimlach vanwege dat ik wel begrip had en de liefde eroor. Maar ja. Het is uitdentreure dat iemand huwelijk aangaat en geen compromissen wil gaan doen. Zelf bij mijn vriendin van Malinese afkomst,gehuwd met Nederlander. Ze beviel van een dochter,en in Malinese begrippen moet dit gevierd worden met eten. Haar vriendin komt helemaal vanuit Adam naar Groningen met allemaal eten. Toen ze voor de deur stond.Deed Nederlandse man open en zei dat ze niet welkom was. Moeder lag te slapen.(Ja moeder wist van niks) We hebben er later nog vreselijk om gelachen om deze banaliteit..maar is niet leuk echt niet leuk! Dus iemand met geld mag alles maar doen en verzinnen ook. Je ziet in Belgie van die oude mannetjes de ene Thaise dame halen na de andere..dat heb ik weer gezien bij Jambers..Walgelijk! Maar heeft het land dan ook geen remedie voor dit..Nee dit land stelt zichzelf ook op de grootste plank van bedweter..Nouja..Er is nog veel meer van onderdrukking...Ik hoop dat we ooit als volkeren elkaars gelijken kunnen zijn...maar niet door deze shit...Insha Allah!!

888
13-08-05, 19:55
Geplaatst door Hawa
Ja ik ben vrouw. Als ik dit gejouwel hoor raak ik echt wel van mijn pannen(gasfornuis af) Je kan inderdaad verliefd worden,voor iemand van andere cultuur. Het aller vervelendste is wel dat je helemaal moet inleven in die spruitjes cultuur en een minnar(man) die de andijvie nog achter de kiezen heeft. Is toch walgelijk allemaal...Jullie mannen hebben makkelijk praten.Vooral als je meisjes misleidt en een nieuwe toekomst gaat bieden. Oke. Maar dan wel van twee kanten. Een inlevingsvermogen..Ik zie wel vaker van die reportages,van bruiden van verweg..Nou die Nederlandse mannen doe ook maar verwaant,terwijl hun vrouwtje denkt,voor jou een ander,nietwaar! Ik heb wel beetje ervaring met deze probleem. Is hartverscheurend. Waren er maar nooit deze landen die in armoede verkeren of in oorlog situaties. Soms denk je iemand te redden van de hel. Maar dan komen ze van de ene hel in andere hel. Maw cultuur verschil van hier tot ginder..En de blanken met hun goederentierenheid.Maak mijn ogen niet flets. Jah Delftenaar ik haal veel uit boeken,maar maak in den lijve ook mee. Je kan iemand niet redden dmv seks uit armoede gebied,daar moet iets anders tegen over staan .Vooral begrip,cultuur,geloof,familie.Ik weet nog iemand die pas getrouwd is met iemand uit Oesbekistan.Hij zei nog. Je weet wel ramadan. Ja leuk! Zij ik. Ik werd ook gelijk uitgenodigd door vrouw en dochter met een stralende glimlach vanwege dat ik wel begrip had en de liefde eroor. Maar ja. Het is uitdentreure dat iemand huwelijk aangaat en geen compromissen wil gaan doen. Zelf bij mijn vriendin van Malinese afkomst,gehuwd met Nederlander. Ze beviel van een dochter,en in Malinese begrippen moet dit gevierd worden met eten. Haar vriendin komt helemaal vanuit Adam naar Groningen met allemaal eten. Toen ze voor de deur stond.Deed Nederlandse man open en zei dat ze niet welkom was. Moeder lag te slapen.(Ja moeder wist van niks) We hebben er later nog vreselijk om gelachen om deze banaliteit..maar is niet leuk echt niet leuk! Dus iemand met geld mag alles maar doen en verzinnen ook. Je ziet in Belgie van die oude mannetjes de ene Thaise dame halen na de andere..dat heb ik weer gezien bij Jambers..Walgelijk! Maar heeft het land dan ook geen remedie voor dit..Nee dit land stelt zichzelf ook op de grootste plank van bedweter..Nouja..Er is nog veel meer van onderdrukking...Ik hoop dat we ooit als volkeren elkaars gelijken kunnen zijn...maar niet door deze shit...Insha Allah!!

Lang verhaal zeg, en je link is gewoon vies. Weet precies wie je bent.

Hawa
13-08-05, 20:00
Oke! Jij denkt dat je het weet. Nou vertel dan maar eventjes aan mij waarom ik vies ben. Oke..Ben je er klaar voor..ik ben benieuwd!!!

888
13-08-05, 20:03
Geplaatst door Hawa
Oke! Jij denkt dat je het weet. Nou vertel dan maar eventjes aan mij waarom ik vies ben. Oke..Ben je er klaar voor..ik ben benieuwd!!!

Die link die je zojuist aangaf vind ik vies. Dit is mijn persoonlijke mening.

Hawa
13-08-05, 20:07
Sekstoerisme kan lekker zijn voor veel mannen daarom gaan ze toch. Maar waarom je mijn topic vies vind snap ik echt niet. Of ga je het persoonlijnk opvatten,ja dan,kan je beter naaar riagg gaan...hahha

repus
13-08-05, 20:41
Ja ik ben vrouw. Als ik dit gejouwel hoor raak ik echt wel van mijn pannen(gasfornuis af) Je kan inderdaad verliefd worden,voor iemand van andere cultuur. Het aller vervelendste is wel dat je helemaal moet inleven in die spruitjes cultuur en een minnar(man) die de andijvie nog achter de kiezen heeft. Is toch walgelijk allemaal...Jullie mannen hebben makkelijk praten.Vooral als je meisjes misleidt en een nieuwe toekomst gaat bieden. Oke. Maar dan wel van twee kanten. Een inlevingsvermogen..Ik zie wel vaker van die reportages,van bruiden van verweg..Nou die Nederlandse mannen doe ook maar verwaant,terwijl hun vrouwtje denkt,voor jou een ander,nietwaar! Ik heb wel beetje ervaring met deze probleem. Is hartverscheurend. Waren er maar nooit deze landen die in armoede verkeren of in oorlog situaties. Soms denk je iemand te redden van de hel. Maar dan komen ze van de ene hel in andere hel. Maw cultuur verschil van hier tot ginder..En de blanken met hun goederentierenheid.Maak mijn ogen niet flets. Jah Delftenaar ik haal veel uit boeken,maar maak in den lijve ook mee. Je kan iemand niet redden dmv seks uit armoede gebied,daar moet iets anders tegen over staan .Vooral begrip,cultuur,geloof,familie.Ik weet nog iemand die pas getrouwd is met iemand uit Oesbekistan.Hij zei nog. Je weet wel ramadan. Ja leuk! Zij ik. Ik werd ook gelijk uitgenodigd door vrouw en dochter met een stralende glimlach vanwege dat ik wel begrip had en de liefde eroor. Maar ja. Het is uitdentreure dat iemand huwelijk aangaat en geen compromissen wil gaan doen. Zelf bij mijn vriendin van Malinese afkomst,gehuwd met Nederlander. Ze beviel van een dochter,en in Malinese begrippen moet dit gevierd worden met eten. Haar vriendin komt helemaal vanuit Adam naar Groningen met allemaal eten. Toen ze voor de deur stond.Deed Nederlandse man open en zei dat ze niet welkom was. Moeder lag te slapen.(Ja moeder wist van niks) We hebben er later nog vreselijk om gelachen om deze banaliteit..maar is niet leuk echt niet leuk! Dus iemand met geld mag alles maar doen en verzinnen ook. Je ziet in Belgie van die oude mannetjes de ene Thaise dame halen na de andere..dat heb ik weer gezien bij Jambers..Walgelijk! Maar heeft het land dan ook geen remedie voor dit..Nee dit land stelt zichzelf ook op de grootste plank van bedweter..Nouja..Er is nog veel meer van onderdrukking...Ik hoop dat we ooit als volkeren elkaars gelijken kunnen zijn...maar niet door deze shit...Insha Allah!!


Beste Hawa,

Ik heb genoten van je betoog. Ik proef daar ook veel verdriet en pijn in. Ik begrijp je verhaal. Ik wil je dan ook veel sterkte toewensen.

Met vriendelijke groet,

Repus.

Hawa
13-08-05, 21:06
dankje wel voor begrip. Maar ik praat niet vanuit mijzelf maar ook namens anderen. Vrouwen,die zusters van mij kunnen zijn. Maar deze gekwiekstheid eist toch menig slachtoffer..zowel man als vrouw...Het geluk is geboren injezelf..Door je geluk en denken in allerlei culturen kan je elkaar bereiken,vordat iemand het door het slijk haalt. Ware liefde is geven.En niets terug te hoeven ontvangen.Je kan elkaar niet claimen.Liefde is de wereld in al zijn rondingen en perspectieven..Een mens kan zich alleen maar ontpooien in goede zin des woords als het vrij is.En zelf verantwoordelijkheid kan nemen voor haar bestaan. Dus vrijheid is een schone zaak. Maar ik vraag mij zo nu en dan ook welleens af wat die vrijheid dan uiteindelijk inhoudt. B.v. een vrijheid die anderen hun discipline oplaten dringen aan hun vrijheid..En die vrijheid is volgens mij onderdrukking en zelfbelang en kortzichtigheid. Dus dan is liefde alleen maar pijn. Maar dat beoog ik niet..Invulling van je leven is laten en laten leven,veel praten,weten,en elkaar laten leven...Ja het leven is een kunst..Maar niet onderdrukking of zelfverheerlijking dat vind ik een duivelsoorkussen..Maar mannen zijn geen vrouwen..en vrouwen geen mannen..gevoel is ver te zoeken..een discrepantie van dit geheel moeten we samen als man en vrouw oplossen en niet door uitbuiting en sekstoerisme.....

repus
13-08-05, 21:19
Beste Hawa,

Wederom waarheid als een koe.

De mensheid heeft nog een lange (leer)weg te gaan. Alles draait op deze wereld namelijk om liefde :koppel:

Ik wens jou en jouw zusters veel liefde, licht en kracht toe.

888
14-08-05, 14:35
Geplaatst door Hawa
Sekstoerisme kan lekker zijn voor veel mannen daarom gaan ze toch. Maar waarom je mijn topic vies vind snap ik echt niet. Of ga je het persoonlijnk opvatten,ja dan,kan je beter naaar riagg gaan...hahha

Heb niet over jou topic die ik vies vind, maar die link dat je aangaf.

Hawa
14-08-05, 14:44
Sorry! dat ik weereens te snel wapperde met mijn vooroordelen. Ja helaas die heb ik ook. Ik betrap mij er op. Mijn excuus hiervoor...

Karima_Tangawia
14-08-05, 14:47
nou als we eerlijk mogen zijn...Marokko is een zogezegd 'islamitisch' land (tussen heel vette aanhalingstekens...).De Marokkaanse regering zou er iets moeten aan doen,aan die prostitutie maar het komt er niet van.Ik ben net terug van Marokko,Tanger trouwens,en de prostitutie is daar zelfs overdag te zien met het blote oog...voor mijn neus sprak een hoertje af met een paar jongeren uit Frankrijk.Dan dacht ik van ow jee waar gaat dit naartoe...veel van islam is er niet te bespeuren,en van de politie ook niet!
Het ergste vind ik dat de Marokkaanse jongeren denken dat je een hoertje bent als je over straat loopt.De mentaliteit moet s omgeklikt worden in dat land.Te beginnen bij de staatshoofden,anders blijft het straatbeeld bedorven... verveeld

Hawa
14-08-05, 15:08
Ja Karima overal in de wereld heb jje onrechtvaardigheid. Je moet echter blij zijn dat je niet bij die groep meiden hoort die zich prostitueert.Moet de Marokkaanse regering de weg effenen voor vakantiegangers,dat die zich niet aangesproken gaan voelen. Als je in India loopt en de melaatsen ziet en andere mensen die op de rand van de aarbodem leven,gaaan de mensen met het geld,zich van hun afsluiten,net doen of er niks aan de hand is.Net zoals hier als je een zwerver ziet,dan ddenken de meesten,ga toch werken man,en laaat mij met rust. De kunst is om je eigen vrijheid te zien t.o.v. anderen.Hoe pijnlijk dit voor je kan zijn. Jij bent toch geen hoer,nou dan! Misschien hoer van kapitalisme,waar alles maar kan en veroorloofd is. Dat is andere kant van medaille. Die meisjes zijn ook jou zusters,of mijn zusters. Je moet jezelf niet belachelijk maken om je eigen straat te gaan bestraten,vanuit het perspectief die jij echter wil zien. Nee! Je moet de confrontatie aaangaan,juist. Hier heb je de heroine prostitutie.die echter wel worden gedoogd,met alle gevolgen van dien. Kijk hoer kan beroep zijn,godzijdank! Maar in armoede geen andere weg te kunnen kiezen noem ik barbaars.Tegen je eigen wil. En ook bemerk ik in jou betoog,dat dit ook tegen jou wil is. Je wilt vrij zijn,maar je voelt je niet vrij,omdat je vrij rondloopt,en als een soort vrijwillige seksbom rondloopt. Achja wat. wees blij,dat je niet zo bent geworden als die meisjes,vrouwen,of zelfs moeder met kinderen. Nee,zo heeft onze profeet het niet gewild. insha Allah...nog verdere geluk met vakantie dan maar....Maar sluit je ogen niet.....Je hebt hart....versteen niet door westen....

Karima_Tangawia
14-08-05, 15:20
"Iena Allaha ma3a sabirien"...

Als je je vasthoudt aan deze woorden en als je genoeg imaan in je hart hebt,dan zal Allah swt je 'miserabele leven' verlichten...

En oghtie,mijn hart is zeker niet van steen,heel zeker niet.Ik zou er wat willen aan doen maar het is onbegonnen en oneindig werk.Marokko moet er zelf iets aan doen.
God heeft ieder zn eigen broodje geschonken...Ik zou het mijne gerust willen delen,maar in dit geval is er veel deeg nodig.

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel oghtie :)

Karima

888
14-08-05, 15:22
Geplaatst door Hawa
Sorry! dat ik weereens te snel wapperde met mijn vooroordelen. Ja helaas die heb ik ook. Ik betrap mij er op. Mijn excuus hiervoor...

:duim: thanks!

888
14-08-05, 15:25
Geplaatst door Karima_Tangawia
nou als we eerlijk mogen zijn...Marokko is een zogezegd 'islamitisch' land (tussen heel vette aanhalingstekens...).De Marokkaanse regering zou er iets moeten aan doen,aan die prostitutie maar het komt er niet van.
Ik ben net terug van Marokko,Tanger trouwens,en de prostitutie is daar zelfs overdag te zien met het blote oog...voor mijn neus sprak een hoertje af met een paar jongeren uit Frankrijk .Dan dacht ik van ow jee waar gaat dit naartoe...veel van islam is er niet te bespeuren,en van de politie ook niet!
Het ergste vind ik dat de Marokkaanse jongeren denken dat je een hoertje bent als je over straat loopt.De mentaliteit moet s omgeklikt worden in dat land.Te beginnen bij de staatshoofden,anders blijft het straatbeeld bedorven... verveeld

Heb je nog met de dames geproken en gevraagd waarom ze dit doen?

Karima_Tangawia
14-08-05, 15:29
nou het is heel goed geweten waarom ze het doen!
maar mijn vorige reactie op Hawa maakt alles duidelijk...ik hoop dat je die belangrijke woorden verstaat :)

888
14-08-05, 15:46
Geplaatst door Karima_Tangawia
nou het is heel goed geweten waarom ze het doen!
maar mijn vorige reactie op Hawa maakt alles duidelijk...ik hoop dat je die belangrijke woorden verstaat :)

Mja, dit heeft ook met de armoede te maken. Maar zulke dames vinden heus wel een goed huwelijkspartner.

Karima_Tangawia
14-08-05, 15:50
dat hoop ik toch voor hen...en voor alle andere meisjes ook natuurlijk

888
14-08-05, 16:15
Geplaatst door Karima_Tangawia
dat hoop ik toch voor hen...en voor alle andere meisjes ook natuurlijk

Dit zal een zege zijn.

Falankinsi
14-08-05, 16:18
Geplaatst door Rabia Belkis
Turkse mannen halen Russinen naar Turkije, omdat ze goedkoper en afhankelijker zijn.


Nederlandse mannen halen vrouwen uit het Oostblok en Rusland, omdat ze ook goedkoper en afhankelijker zijn (dan nederlandse vrouwen).

Ze zullen eerder doen wat er gevraagd wordt!

Er zijn veel hoogopgeleide mannen die naar een land gaan om daar een vrouw te scoren.
Gewoon voor plezier of voor een huwelijk huisje-boomje-beestje...

70 procent van de import bruiden worden gedaan door autochtone nederlandse mannen.
Hij wilt liefde, aandacht, een knappe jonge meid ..en zij een goed leven zonder armoede.


Hoog opgeleide Nederlandse vrouwen hebben Turkse mannen, omdat zij vinden dat turkse mannen -latin lovers- zijn en vinden dat zij veel romantiser en bezitteriger zijn dan de houtterige onverschillige hollandse man.



Het is maar net wat je mist in je leven. En er is altijd wel een markt om je product te kopen.
Je vergelijkt de prijzen en koopt het goed met de laagste prijs en de hoogste kwaliteit.


wassalaam, Rabia

Geplaatst door Falankinsi [B][U]

Wat je ver weg haalt is lekkerder dan dichtbij huis.
Het is gewoon waar wat je zegt.

Karima_Tangawia
14-08-05, 16:23
Turkse mannen zijn latin-lovers hmmm...moet ik mijn slag slaan? :p

Falankinsi
15-08-05, 13:22
Geplaatst door Karima_Tangawia
Turkse mannen zijn latin-lovers hmmm...moet ik mijn slag slaan? :p

[QUOTE]Geplaatst door Falankinsi.[B][U]
Is dat zo??? Pas maar op een misser is zo gemaakt.
Van uit de brand kom je in de brand.

Wassouf
15-08-05, 14:55
Geplaatst door Karima_Tangawia
Turkse mannen zijn latin-lovers hmmm...moet ik mijn slag slaan? :p

En de lieve Marokkaanse man? :p

Karima_Tangawia
15-08-05, 14:58
Niemand kan de Marokkaanse man evenaren Wassouf!Woeld bledie hoewa woeld bledi! :wohaa: :gniffel:

Wassouf
15-08-05, 15:19
Geplaatst door Karima_Tangawia
Niemand kan de Marokkaanse man evenaren Wassouf!Woeld bledie hoewa woeld bledi! :wohaa: :gniffel:

Hahaha dank je wel voor het weer ophalen van mijn ego :p

Ben zelf uit Tetouan metsarfien al3ayla de bladi zain de bladi :wohaa:

Karima_Tangawia
15-08-05, 15:21
metsharfien el 3ayel!hta ntina woeld shamal!belgie of nederland?in tetouan geweest dit jaar?;)

Wassouf
15-08-05, 15:28
Geplaatst door Karima_Tangawia
metsharfien el 3ayel!hta ntina woeld shamal!belgie of nederland?in tetouan geweest dit jaar?;)

b7alie b7alek al3ayla de ness lie kie qoloe 3oesrien, zeri3a etc :hihi:

Falankinsi
15-08-05, 15:45
Geplaatst door Karima_Tangawia
Niemand kan de Marokkaanse man evenaren Wassouf!Woeld bledie hoewa woeld bledi! :wohaa: :gniffel:

Geplaatst door Falankinsi.[QUOTE][B][U]

Waarin dan???

Karima_Tangawia
15-08-05, 15:52
ewa daar moet je een vrouw voor zijn om dat te kunnen begrijpen;-) en dat ben je lekker niet ;) :hardlach:

Falankinsi
15-08-05, 16:23
Geplaatst door Karima_Tangawia
ewa daar moet je een vrouw voor zijn om dat te kunnen begrijpen;-) en dat ben je lekker niet ;) :hardlach:

[QUOTE]Geplaatst door Falankinsi.
[I][B]Hah, Ha, Ha, Ha, Je hebt daar ervaring in op ge daan.
Van waar dan die "Blijf van mijn lijfhuizen"????

repus
15-08-05, 17:00
Niemand kan de Marokkaanse man evenaren Wassouf!Woeld bledie hoewa woeld bledi!


Ho ho, Indo's kunnen er ook wat van hoor :D :melig:

Karima_Tangawia
15-08-05, 17:02
"Blijf van mijn lijfhuizen"...is dat een Nederlands spreekwoord ofsow;)

Ben maar een domme belg:p

Karima_Tangawia
15-08-05, 17:02
Geplaatst door repus
Ho ho, Indo's kunnen er ook wat van hoor :D :melig:

dat wil ik wel goed geloven repus!maar toch,ik verkies een marokkaan I'm sorry;)

Falankinsi
15-08-05, 19:57
Geplaatst door Karima_Tangawia
"Blijf van mijn lijfhuizen"...is dat een Nederlands spreekwoord ofsow;)

Ben maar een domme belg:p

[QUOTE][I]Geplaatst door Falankinsi.[B][U]

Ik geef maar een tip: pak het Van Dalen"s woordenboek er bij

Falankinsi
15-08-05, 20:04
Geplaatst door Karima_Tangawia
dat wil ik wel goed geloven repus!maar toch,ik verkies een marokkaan I'm sorry;)
[QUOTE]Geplaatst door Falankinsi.
[B][U] :baard: :hihi: en snor :belgie:

888
15-08-05, 21:32
Geplaatst door Karima_Tangawia
dat wil ik wel goed geloven repus!maar toch,ik verkies een marokkaan I'm sorry;)

Dit is jouw goed recht, gewoon kiezen wat jij denkt dat goed is.

Karima_Tangawia
15-08-05, 21:45
thx!doe ik altijd;)

888
15-08-05, 22:14
Geplaatst door Karima_Tangawia
thx!doe ik altijd;) :zozo: goed.

mama_dina
19-08-05, 14:52
salaam
ik ben eens geinterviewd geweest door die hind fraihi en wat ze over mij geschreven heeft, klopte volledig, het ging over jonge meisjes met hoofddoek, ze was heel vreindelijk en professioneel. En ik weet niet of het artikel van haar is, ze schrijft wel als freelance journaliste voor het nieuwsblad maar wat er in staat klopt wel. Heb het zelfde gezien in al hoceima.
die arme meiden, maar het het zijn wel venijnige sletjes, mijn broer gaat er met 1 van hem trouwen, tja, ouders doodziek nu, het is haar toch gelukt, idioot van een broer

Hawa
19-08-05, 16:39
Je gat ervoor in leven als je nu wel of niet op je smoeltje valt. Maar seks uit dwang of uit een mikpunt wat nieteens seks is maaar misbruikt iis toch wel schande toch. Als ik lees dat ze in Iran die smoeltjes in zand laten verdwijnen met hoofdje er nog boven en dan langzaam heel langzaam laten stenigen is toch je duivelste kunstemaker die haat voor vrouwen heeft. Laat toch trouwen,liefde moet toch winnen van al die glovigen die vinden dat familie de basis moet zijn. Maar leven is basis van twee gezindten die willen leven zonder wrok of zonde die willen leven met elkaar hoe naief ddit ook weer klinkt. Ik denk iedereen die gehuwd is. In voor en tegenspoed. Het leven is groeproces..Niet in die ogen van gefrustreerden die alles van geloof af laten hangen en hoe die geloof zich ook verspreid,dat is voor mij geen geloof. En de media is vooor mij ook geen geloof,die alles maar in het luchtledige stopt. de ware ziel zit injezelf,en als je je ziel verkoopt aan iemand die je hart steelt,ik geef mijn zege,zowaaar ik leef insha Allah!

888
19-08-05, 19:15
Geplaatst door mama_dina
salaam
ik ben eens geinterviewd geweest door die hind fraihi en wat ze over mij geschreven heeft, klopte volledig, het ging over jonge meisjes met hoofddoek, ze was heel vreindelijk en professioneel. En ik weet niet of het artikel van haar is, ze schrijft wel als freelance journaliste voor het nieuwsblad maar wat er in staat klopt wel. Heb het zelfde gezien in al hoceima.
die arme meiden, maar het het zijn wel venijnige sletjes, mijn broer gaat er met 1 van hem trouwen, tja, ouders doodziek nu, het is haar toch gelukt, idioot van een broer

Waarom maakt jullie zo druk, het zijn helemaal geen sletjes!!! Zijn jullie soms jaloers soms?

Trouwens nog gefeliciteerd met je broer!

kamilia2005
19-08-05, 21:44
Ik vind het de schuld van de westerse mensen. Die komen met mooie auto's en lopen met geld te zwaaien. De mensen die in Marokko zitten zien dan en denken dat er wat te halen valt daar(in europa). Als je ziet hoe sommige mensen zich het hele jaar dood werken om in de zomer naar Marokko te kunnen. En daar stoer doen met het geld waar ze zich kapot voor hebben gewerkt. Maar de mensen daar zitten word niet verteld dat je je kapot werkt voor dat geld dat je daar uitgeeft. Dus mensen vertel hoe het zit in de realiteit. Dan hoeven die mensen ook niet hun leven te verpesten.

repus
19-08-05, 22:16
Ik vind het de schuld van de westerse mensen. Die komen met mooie auto's en lopen met geld te zwaaien. De mensen die in Marokko zitten zien dan en denken dat er wat te halen valt daar(in europa). Als je ziet hoe sommige mensen zich het hele jaar dood werken om in de zomer naar Marokko te kunnen. En daar stoer doen met het geld waar ze zich kapot voor hebben gewerkt. Maar de mensen daar zitten word niet verteld dat je je kapot werkt voor dat geld dat je daar uitgeeft. Dus mensen vertel hoe het zit in de realiteit. Dan hoeven die mensen ook niet hun leven te verpesten

Beste Kamilla,

Het is dan toch niet de schuld van de westerse mensen maar van de mensen die zo stoer met hun geld zwaaien.
En volgens mij zitten daar ook marokkaanse boys bij. Als ik het mis heb hoor ik het graag van je.

ps. ik heb bijna de hele wereldbol afgereisd maar mijn ervaring is dat er juist veel westerlingen zijn die mensen in armere landen helpen en men hen meevoelen.

Groetjes,
Repus.

Karima_Tangawia
20-08-05, 10:49
jah ik dacht net hetzelfde als jou repus...
kamilia zei ook iets van dat de westerse mensen zich doodwerken om dan met een mooie auto te kunnen gaan en met hun geld te staan zwaaien...nou dat vind ik een redelijk gewaagde uitspraak want niet alle mensen die een mooie auto hebben doen dat om de mensen daar te 'plagen' met hun geld.sommige mensen willen bijvoorbeeld gewoon een goeie auto om mee op reis te gaan.en dat heeft dan helemaal niets te maken met hun imago.
waar ik wel mee akkoord ga,zijn die westerse boys...zelf sta ik er soms van te kijken hoe ze zich gedragen.ik wou dat het anders was.dit is mijn mening hierover:)

Falankinsi
20-08-05, 11:24
Geplaatst door kamilia2005
Ik vind het de schuld van de westerse mensen. Die komen met mooie auto's en lopen met geld te zwaaien. De mensen die in Marokko zitten zien dan en denken dat er wat te halen valt daar(in europa). Als je ziet hoe sommige mensen zich het hele jaar dood werken om in de zomer naar Marokko te kunnen. En daar stoer doen met het geld waar ze zich kapot voor hebben gewerkt. Maar de mensen daar zitten word niet verteld dat je je kapot werkt voor dat geld dat je daar uitgeeft. Dus mensen vertel hoe het zit in de realiteit. Dan hoeven die mensen ook niet hun leven te verpesten.

[QUOTE][B][I]Geplaatst door Falankinsi.
Dit zijn wel heel gemakkelijke uit zijn verband getrokken argumenten.
Waarom wordt de bal nu gelegd bij de Westerse mensen??
Je moet nou niet denken dat de Marokkanen e.a. die uit het buitenland komen alleen de enige zijn die hard werken.
Na de beeindigign van de Tweede Wereldoorlog lag alles in puin.
De gehele Nedetrlandse bevolking en ook de veroorzaker Nazi-Duitsland
hebben de boel weer op poten gezet en de industrie uitgebouwd.
In 1953 kregen we ook nog een duwtje van de Stormvloedramp, waar we weer kopje onder gingen.
Dacht je nu werkelijk dat de welvaart (niet voor iedereen) zo maar uit de lucht is komen vallen. Als dat zo is dan zou ik mijn kennis op dat gebied maar eens wat verruimen en dan kom je er wel achter dat de vooruitgang met bloed zweet en tranen tot stand is gekomen.
Een auto bezitten wil nog niet zeggen dat je welgesteld bent.
Iedereen in dit land met een baan kan wel een krediet krijgen.
De welvaart ligt nu eenmaal aan innovatie, inzicht, kennis en ook kapitaal. Het Marshall plan heeft ons na de oorlog op de been geholpen.
Het is natuurlijk te begrijpen dat Turkije wel heel graag lid willen worden van de Europese Unie. Zij willen ook graag uit de vleespotten van Brussel eten. Zolang hun economie en industrie niet op niveau zitten
zal het blijven sukkelen.

repus
20-08-05, 11:55
jah ik dacht net hetzelfde als jou repus...
kamilia zei ook iets van dat de westerse mensen zich doodwerken om dan met een mooie auto te kunnen gaan en met hun geld te staan zwaaien...nou dat vind ik een redelijk gewaagde uitspraak want niet alle mensen die een mooie auto hebben doen dat om de mensen daar te 'plagen' met hun geld.sommige mensen willen bijvoorbeeld gewoon een goeie auto om mee op reis te gaan.en dat heeft dan helemaal niets te maken met hun imago.

Beste Karima,

Dat ben ik geheel met je eens.


waar ik wel mee akkoord ga,zijn die westerse boys...zelf sta ik er soms van te kijken hoe ze zich gedragen.ik wou dat het anders was.dit is mijn mening hierover

Ook daar ben ik het met jou over eens. Alhoewel ik het goed begrijp. Deze jongens hebben in Marokko het gevoel dat ze iets zijn. Echter, naar mijn mening vergeten zij een belangrijk punt.
Elk mens op deze aardbol is uniek in zijn soort ongeacht huidskleur, werk, status of land van herkomst. Dus zij zijn niet meer of minder dan een ander mens.

Karima_Tangawia
20-08-05, 12:05
jah...ze voelen zich superieur tegenover de andere mensen en dat is echt wel heel slecht.het is normaal dat die mensen van daar zich dan in de grond geboord voelen en dat ze ook dingen gaan ondernemen om aan de 'westerse' mens te kunnen tippen.het enige wat ik doe als ik in marokko ben,is zo weinig laten tonen dat ik van belgie ben en wat ik allemaal heb enzo.ik pak het zo aan en als de mensen mij vragen 'hoe het leven in het westen is',dan maak ik ze geen blaasjes wijs maar dan vertel ik juist dat we ook hard moeten werken om te kunnen leven en dat het daar niet voor te rapen ligt maar dat je echt gemotiveerd moet zijn om iets te bereiken in het leven....
ik denk dat dat de beste manier is om hun oogjes een beetje open te trekken maar hoe dan ook denk ik dat elke marokkaan wel een beetje gebrainwasht is door de gedachte van 'het westen'.ook al vertel je hen de realiteit enzo,dat doet hen niets.voor hen is dat het westen en blijft het het westen.jammergenoeg maar zo is het...

MrNour71
20-08-05, 15:29
Jullie moeten niet denken dat alle vrouwen uit Marokko zo zijn.
Mischien is het bij jou thuis een 2e thailand. :regie:
Marokko is land waar de mensen elkaar respecteren.

Karima_Tangawia
20-08-05, 15:36
respect?

amai tis te zien aan de regering!laat me niet lachen!moest er respect zijn,dan zou er geen prostitutie zijn...dus ashmen respect.moest er respect,dan zou er geen hoog criminaliteitscijfer zijn...al eens gezien hoe de gevangenissen daar vol zitten??dat noem jij dan respect...
een klein dom voorbeeldje: rijden in marokko is net als oorlog voeren...het is beter dat je niet met een mooie auto rijdt want die breng je gauw helemaal kapot terug.Ze hebben nog minder respect als ze je belgische of nederlandse nummerplaat zien...dan pas zhma is er respect.nou wat zien we elkaar toch graag,is het niet??ik koester zeker geen wrok voor de marokkanen maar velen van daar jammergenoeg wel...het resultaat dat er geen respect is.allahi hfed oe salaam!!!

ps we veronderstellen ook niet dat alle vrouwen hetzelfde zijn...we hebben het over een klein percentage die zichzelf prostitueert.

Mark
20-08-05, 19:29
Geplaatst door kamilia2005
Ik vind het de schuld van de westerse mensen. Die komen met mooie auto's en lopen met geld te zwaaien. De mensen die in Marokko zitten zien dan en denken dat er wat te halen valt daar(in europa). Als je ziet hoe sommige mensen zich het hele jaar dood werken om in de zomer naar Marokko te kunnen. En daar stoer doen met het geld waar ze zich kapot voor hebben gewerkt. Maar de mensen daar zitten word niet verteld dat je je kapot werkt voor dat geld dat je daar uitgeeft. Dus mensen vertel hoe het zit in de realiteit. Dan hoeven die mensen ook niet hun leven te verpesten.

de westerse mensen? is dat een scheldnaam voor marokkanen die in nederland wonen :zozo:

888
20-08-05, 20:19
Geplaatst door kamilia2005

Ik vind het de schuld van de westerse mensen. Die komen met mooie auto's en lopen met geld te zwaaien. De mensen die in Marokko zitten zien dan en denken dat er wat te halen valt daar(in europa). Als je ziet hoe sommige mensen zich het hele jaar dood werken om in de zomer naar Marokko te kunnen. En daar stoer doen met het geld waar ze zich kapot voor hebben gewerkt. Maar de mensen daar zitten word niet verteld dat je je kapot werkt voor dat geld dat je daar uitgeeft. Dus mensen vertel hoe het zit in de realiteit. Dan hoeven die mensen ook niet hun leven te verpesten.

Ligt aan verschillende factoren.

Falankinsi
21-08-05, 11:03
:fpetaf: [B]Van Falankinsi;

Ik had de moed al bijna opgegeven.
Gelukkig ben jij een uitzondering die nuchter en helder uiteenzet
hoe de vork in de steel zit. Je denkwijze en uitspraken sluiten aan bij de werkelijkheid en niet zoals velen buiten het Westen denken dat dit hier een hemel op aarde is.

mark61
21-08-05, 14:08
Geplaatst door Mark
de westerse mensen? is dat een scheldnaam voor marokkanen die in nederland wonen :zozo:

Marokkaan = Maghribi = Westerse mens.

Lastig.

888
21-08-05, 20:05
Geplaatst door Falankinsi
:fpetaf: [B]Van Falankinsi;

Ik had de moed al bijna opgegeven.
Gelukkig ben jij een uitzondering die nuchter en helder uiteenzet
hoe de vork in de steel zit. Je denkwijze en uitspraken sluiten aan bij de werkelijkheid en niet zoals velen buiten het Westen denken dat dit hier een hemel op aarde is.

Dank jewel! :vlammen:

jallal1
22-08-05, 09:15
salam alaikoum warahmato Allahi wabarakatoho ik heb geen woorden voor maar ja het gebeurt wel in marokko voor all de laatste tijd machaa Allah de tijd nadert moge Allah soubhanaho wa ta3ala ons leiden op recht pad inchaa Allah
wa salam Alaikoum warahmato Allahi wabarakatoho
jullie broeder fi Allah