PDA

Bekijk Volledige Versie : Intriest. En de wereld is weer wat minder mooi.



Juliette
07-08-05, 12:59
Ibrahim Ferrer overleden

llc
07/08/2005
HAVANA - De Cubaanse zanger Ibrahim Ferrer, een van de beroemdste leden van de muzikantengroep Buena Vista Social Club, is zaterdag overleden. Dat maakte zijn echtgenote Caridad Diaz bekend. Ferrer was 78 jaar oud.
Ferrer stierf om 17.20 uur plaatselijke tijd (00.20 uur zondag Belgische tijd) in het Medische-chirurgisch onderzoekscentrum van Havana. Daar was hij enkele dagen eerder opgenomen met de symptomen van een maag-darmonsteking. Een hartaanval zou hem fataal geworden zijn.

Ferrer musiceerde op zijn 78ste nog steeds. Hij was pas terug van een Europese tournee.

,,Ibrahim was een bewonderenswaardig persoon, niet enkel als muzikant, maar ook als vader en echtgenoot. Hij eindigde zijn tournee me veel moed. Wij zijn erg aangedaan'', reageerde Ferrers echtgenote.


Copyright | De Standaard Online 2005

http://www.asuwebdevil.com/images/issues/899uzecf.jpg


Een méér dan fantastische zanger. :droef:

waterfiets
07-08-05, 13:30
Mooie leeftijd toch en een succesvolle afsluiting van zijn leven in de schijnwerpers .... Zo triest is dat niet !

Juliette
07-08-05, 14:04
Geplaatst door waterfiets
Mooie leeftijd toch en een succesvolle afsluiting van zijn leven in de schijnwerpers .... Zo triest is dat niet !

Das wel waar. Maar het raakte me toch ff toen ik het vanmorgen op de radio hoorde.

Ik zag hem vorig jaar nog live. Ondanks z'n leeftijd stond ie met een oprecht kinderlijk plezier op dat podium. Genieten. Ik leg straks ter zijn nagedachtenis nog eens een cd op.

Olive Yao
07-08-05, 19:02
Geplaatst door Juliette
Ik leg straks ter zijn nagedachtenis nog eens een cd op.
Goed idee. Ga ik nu doen.