PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitspraken van de man die "de wereld moet redden"



Dx_
07-08-05, 18:17
Een van de geweldige dingen van boeken is dat er soms geweldig mooie plaatsjes in staan

Een steeds groter deel van onze importen is afkomstig uit het buitenland

Ik ben vereerd de hand te schudden van een man, wiens handen werden afgehakt oor Saddam Hussein......

Who could have possibly envisioned an erection — an election in Iraq at this point in history?"

Om de volgende kon ik wat minder lachen:

De holocaust was een zwarte bladzijde in de geschiedenis van ons volk, ik bedoel, in de geschiedenis van deze eeuw. Maar we hebben allemaal in deze eeuw geleefd. Ik heb niet in deze eeuw geleefd

# Afrika is een land dat aan vreselijke ziektes lijd....

De schade aan onze leefomgeving wordt niet toegebracht door de milieuvervuiling, het komt door de verontreiniging in de lucht en in het water.

Shuuk
08-08-05, 01:03
# Afrika is een land dat aan vreselijke ziektes lijd....

Volgens mij is deze van Bush,

En die ene erectie lijkt me ook egt iets voor bush :hihi: :haha:

AARDIG
08-08-05, 01:24
Geplaatst door Dx_
Een van de geweldige dingen van boeken is dat er soms geweldig mooie plaatsjes in staan

Een steeds groter deel van onze importen is afkomstig uit het buitenland

Ik ben vereerd de hand te schudden van een man, wiens handen werden afgehakt oor Saddam Hussein......

Who could have possibly envisioned an erection — an election in Iraq at this point in history?"

Om de volgende kon ik wat minder lachen:

De holocaust was een zwarte bladzijde in de geschiedenis van ons volk, ik bedoel, in de geschiedenis van deze eeuw. Maar we hebben allemaal in deze eeuw geleefd. Ik heb niet in deze eeuw geleefd

# Afrika is een land dat aan vreselijke ziektes lijd....

De schade aan onze leefomgeving wordt niet toegebracht door de milieuvervuiling, het komt door de verontreiniging in de lucht en in het water.

Hij is de pop voor het werkelijke brein achter de grootste terreurdaden op aarde.