PDA

Bekijk Volledige Versie : Zomerkamp: hoe wordt ik hetero?



Mark
09-08-05, 05:53
Heel goed initiatief, misschien kunnen we ook kampen maken waar je atheistisch en blank wordt gemaakt :duim:

waterfiets
09-08-05, 08:41
Hier was gisteren een stukje over op RTL4 nieuws van Max Westerman (ook niet vies van de herenliefde als je het mij vraagt). Een jongen die eerder op dieet zou moeten om wat meer sex-appeal te krijgen was bijna 'geslaagd'. Hier (http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/08_augustus/08/buitenland/0808_1930_zomerkamp_voor_heteros.xml) de video.

Misschien een goede aanpak voor Guantanomo ?

Elsschot
09-08-05, 10:20
zie hier weer een lichtend voorbeeld van de waanzinnige uitwerking van godsdienst op de mensheid

delirious
09-08-05, 10:22
Wat een partij bullshit van die gasten.

Wortel
09-08-05, 10:24
Dit neigt wat mij betreft inderdaad ook richting waanzin.

Daarbij vind ik het ook nog eens misbruik van de Bijbel, omdat die niet is geschreven om op deze manier "therapeutisch" te zijn. Ik had al eens eerder geschreven dat een man als Pat Robertson scherp in de gaten moet worden gehouden.

~Panthera~
09-08-05, 10:24
Andere kampen van ze zijn:

Hoe wordt ik groen.

Hoe wordt ik niet goed.

Hoe wordt ik belazerd.

Hoe wordt ik geld uit mijn zak geklopt. :hihi:

Mill
09-08-05, 10:25
Binnenkort: Zomerkamp: hoe word ik blank?

Het kost iets, maar dan heb je ook wat.

Mensen die zichzelf wijs maken dat ze negers zijn krijgen neus- en lipcorrecties, de vrouwen een kont- en de mannen een piemelverkleining, en elke morgen in je cornflakes hetzelfde bleekmedicijn dat Michael slikt.

Baggy pants en in de maat dansen zijn verboden op het kampterrein.

God bless. :o

edit: waarom schrijft iedereen in deze thread "wordt ik" met dt?

Wortel
09-08-05, 10:25
En hoe moet ik mezelf eens goed misselijk voelen, terwijl ik me nu zo goed voel.

~Panthera~
09-08-05, 10:32
Geplaatst door Wortel
En hoe moet ik mezelf eens goed misselijk voelen, terwijl ik me nu zo goed voel.

:hihi:

delirious
09-08-05, 10:39
Smid was zelf twintig jaar geleden ook homo. Inmiddels is hij getrouwd met een vrouw.

Yeah right, zou het zelfde zijn als Hetero-man zijnde, het vrouwelijk schoon moet opgeven. :cheefbek:

Zijn er ook how to become gay kampen?

~Panthera~
09-08-05, 10:42
Geplaatst door delirious

Zijn er ook how to become gay kampen?


:regie: Helaas; volgeboekt tot 3010. :hihi:

delirious
09-08-05, 10:45
Geplaatst door ~Panthera~
:regie: Helaas; volgeboekt tot 3010. :hihi:



:hihi:

Bofko
09-08-05, 10:49
Geplaatst door Wortel
Ik had al eens eerder geschreven dat een man als Pat Robertson scherp in de gaten moet worden gehouden.

D´r zijn nogal wat van die McGoeroes in de USA.

AARDIG
09-08-05, 10:56
Misschien samenvoegen.


http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=149025

Wortel
09-08-05, 11:01
D´r zijn nogal wat van die McGoeroes in de USA.

Helaas wel. En ze lijken voor wat betreft hun spirituele mentaliteit nogal op de Iraanse moefti' s. Vandaar dat ze elkaar in Irak ook zo nodig hebben om de wereld nog verder in brand te zetten.

Allah, ontferm U...

Dutsie
09-08-05, 12:18
Zou homoseksualiteit dan toch te genezen zijn? [/B]

Homosexualiteit is geen ziekte en hoeft dus ook niet genezen te worden. Wat wel verholpen kan worden is de angst die sommige hetero's voor homosexualiteit hebben.

Verder kan homosexualiteit alleen onderdrukt worden maar dat maakt mensen nog niet heterosexueel. Men maakt ze a-sexueel. Zo'n kamp zou wettelijk verboden moeten worden want je bezorgt jongeren een trauma waar ze de rest van hun leven weer vanaf moeten worden geholpen.

Wide-O
09-08-05, 12:21
"Boob camp" :staart:

delirious
09-08-05, 12:28
Geplaatst door Wide-O
"Boob camp" :staart:

Bootycamp :fplayer:

Zwarte Schaap
09-08-05, 12:48
Aagezien ik geloof dat homosexualiteit een aangeleerde component heeft, denk ik dat dit ook af te leren is. Als de bijbel daarbij een goede hulpmiddel kan zijn, waarom niet?

delirious
09-08-05, 13:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Aagezien ik geloof dat homosexualiteit een aangeleerde component heeft, denk ik dat dit ook af te leren is. Als de bijbel daarbij een goede hulpmiddel kan zijn, waarom niet?

Come on ZS dat kun je niet menen.

Goodnight
09-08-05, 13:03
Geplaatst door delirious
Come on ZS dat kun je niet menen.

Oh yes, he can :hihi:

Wortel
09-08-05, 13:06
Aagezien ik geloof dat homosexualiteit een aangeleerde component heeft, denk ik dat dit ook af te leren is. Als de bijbel daarbij een goede hulpmiddel kan zijn, waarom niet?

Geef mij de bewuste bijbelpassages maar, en dan zullen we die eens tot op het bot analyseren of die bewuste passages wel zo kunnen worden ingezet. En dat zowel Bijbels-theologisch, Pastoraal-theologisch als Pastoraal-psychologisch.

Ik kan je nu alvast zeggen dat dat verhaal van Lot ergens anders over gaat dan over Bijbelse homofobie.

Zwarte Schaap
09-08-05, 13:08
Geplaatst door delirious
Come on ZS dat kun je niet menen.

Zie antwoord van Good Night.

David
09-08-05, 13:16
Geplaatst door delirious
Zijn er ook how to become gay kampen?


Ik wil je wel een paar lessen geven. bandiet

delirious
09-08-05, 13:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zie antwoord van Good Night.

Ik denk dat men zo geboren is ZS, en vind het onzin als je zegt dat het door de omgeving of door aanpraten komt.
Zou je een Hetero dus ook kunnen ompraten tot Homo. :cheefbek:

delirious
09-08-05, 13:24
Geplaatst door David
Ik wil je wel een paar lessen geven. bandiet

:hihi: Word ik dan homo in een week tijd?

~Panthera~
09-08-05, 13:25
Geplaatst door delirious

Zou je een Hetero dus ook kunnen ompraten tot Homo. :cheefbek:

Denk het dus niet, en ook niet andersom.

David
09-08-05, 13:25
Geplaatst door delirious
:hihi: Word ik dan homo in een week?


"In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie"

Dat wordt dan een stoomcursusje..... :blowen:

delirious
09-08-05, 13:27
Geplaatst door David
"In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie"

Dat wordt dan een stoomcursusje..... :blowen:

Denk dat een bepaald lichaams deel niet mee zal werken. :hihi:

Dutsie
09-08-05, 13:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Aagezien ik geloof dat homosexualiteit een aangeleerde component heeft, denk ik dat dit ook af te leren is. Als de bijbel daarbij een goede hulpmiddel kan zijn, waarom niet?

Standup comedian ben je toch ook, bijna zo leuk als Youp. Iedereen is trouwens leuker dan Youp. Youp is niet leuk.

Dutsie
09-08-05, 13:29
Geplaatst door delirious
Denk dat een bepaald lichaams deel niet mee zal werken. :hihi:

Daar hebben we vast nog wel spalkjes voor. :haha:

David
09-08-05, 13:31
Geplaatst door delirious
Denk dat een bepaald lichaams deel niet mee zal werken. :hihi:


Niet te hard van stapel willen lopen. We beginnen met je wenkbrauwen mooi in model te plukken, dan alle video's van de Dolly Dots kijken tot je de dansjes ut je hoofd kent, en dan is het alweer tid voor een cocktail en een verantwoorde pasta salade. En dan is het wel weer genoeg voor de eerste dag. Misschien nog een fijne Joan Crawford film voor 's avonds.

Zwarte Schaap
09-08-05, 13:31
Geplaatst door Wortel
Geef mij de bewuste bijbelpassages maar, en dan zullen we die eens tot op het bot analyseren of die bewuste passages wel zo kunnen worden ingezet. En dat zowel Bijbels-theologisch, Pastoraal-theologisch als Pastoraal-psychologisch.

Ik kan je nu alvast zeggen dat dat verhaal van Lot ergens anders over gaat dan over Bijbelse homofobie.

Als de bijbel ingezet kan worden om de aangeleerde homosexueel zijn homosexualiteit af te leren is er niets mis met de bijbel.

Als je graag bijbelpassages wilt hebben waar de homosex duidelijk wordt afgewezen lees dan het volgende:

Leviticus 18:22
22 Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel.

Leviticus 20:13
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

Corinthiers 6:10
Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven.

Deuteronomium 23:17
Er zal geen hoer zijn onder de dochteren van Israël; en er zal geen schandjongen zijn onder de zonen van Israël.

Romeinen 1:27
En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende, en de vergelding van hun dwaling, die daartoe behoorde, in zichzelven ontvangende.

AARDIG
09-08-05, 13:33
Geplaatst door delirious
Ik denk dat men zo geboren is ZS, en vind het onzin als je zegt dat het door de omgeving of door aanpraten komt.
Zou je een Hetero dus ook kunnen ompraten tot Homo. :cheefbek:

Hetero's kunnen wel homoseksueel worden. Kijk maar naar die mannehaatsters tijdens de feministische golven.

David
09-08-05, 13:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als de bijbel ingezet kan worden om de aangeleerde homosexueel zijn homosexualiteit af te leren is er niets mis met de bijbel.

Als je graag bijbelpassages wilt hebben waar de homosex duidelijk wordt afgewezen lees dan het volgende:

Leviticus 18:22
22 Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel.

Leviticus 20:13
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

Corinthiers 6:10
Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven.

Deuteronomium 23:17
Er zal geen hoer zijn onder de dochteren van Israël; en er zal geen schandjongen zijn onder de zonen van Israël.

Romeinen 1:27
En insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk gebruik der vrouw, zijn verhit geworden in hun lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende, en de vergelding van hun dwaling, die daartoe behoorde, in zichzelven ontvangende.



Precies Schaap, je hebt groot gelijk.:moe:
Hoe zit het eigenlijk met jouw aangeleerde heterosexualiteit? :moe:

In Amsterdam heb je ook zo'n bende oplichters. De EHAH, de Evangelsche Hulp Aan Homofielen (zo heet het echt, geen grap). Ik heb ooit hun cursusje gevolgd om er een artikel over te schrijven. Die kerel die mij "les" gaf, een zogenaamde ex-homo, was alleen geinteresseerd in gore praat. Na het verschijnen van mij artikel is hun subsidie stogezet.

delirious
09-08-05, 13:35
Geplaatst door David
Niet te hard van stapel willen lopen. We beginnen met je wenkbrauwen mooi in model te plukken, dan alle video's van de Dolly Dots kijken tot je de dansjes ut je hoofd kent, en dan is het alweer tid voor een cocktail en een verantwoorde pasta salade. En dan is het wel weer genoeg voor de eerste dag. Misschien nog een fijne Joan Crawford film voor 's avonds.

:hihi:

Dutsie
09-08-05, 13:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als de bijbel ingezet kan worden om de aangeleerde homosexueel zijn homosexualiteit af te leren is er niets mis met de bijbel.



Noem mij 1 persoon die vrijwillig zijn heterosexualiteit inruilde voor homosexualiteit, daarin geslaagd is en de voordelen van zo'n keuze heeft ondervonden. Dan praten we verder.

Zwarte Schaap
09-08-05, 13:36
Geplaatst door delirious
Ik denk dat men zo geboren is ZS, en vind het onzin als je zegt dat het door de omgeving of door aanpraten komt.
Zou je een Hetero dus ook kunnen ompraten tot Homo. :cheefbek:

Denk hierbij aan gevangenissen waar ineens statistisch gezien de homosex toeneemt. Denk aan vele derde wereld schandknaapjes die zich zo in leven houden. Denk aan vele illegalen die bij gebrek aan een huis of geld opgepikt worden door een homosexueel.

David
09-08-05, 13:37
Geplaatst door delirious
:hihi:



It isn't the sex, honey, it's the attitude! :lekpuh:

Dutsie
09-08-05, 13:37
Geplaatst door David
Precies Schaap, je hebt groot gelijk.:moe:
Hoe zit het eigenlijk met jouw aangeleerde heterosexualiteit? :moe:

In Amsterdam heb je ook zo'n bende oplichters. De EHAH, de Evangelsche Hulp Aan Homofielen (zo heet het echt, geen grap). Ik heb ooit hun cursusje gevolgd om er een artikel over te schrijven. Die kerel die mij "les" gaf, een zogenaamde ex-homo, was alleen geinteresseerd in gore praat. Na het verschijnen van mij artikel is hun subsidie stogezet.

Blijkbaar stond onderdrukken gelijk aan 'genezen' en had hij een slechte dag. :p

David
09-08-05, 13:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Denk hierbij aan gevangenissen waar ineens statistisch gezien de homosex toeneemt. Denk aan vele derde wereld schandknaapjes die zich zo in leven houden. Denk aan vele illegalen die bij gebrek aan een huis of geld opgepikt worden door een homosexueel.



Maar dat heeft niks met homosexualiteit te maken. Dat heeft te maken met een lichamelike utlaatkep zoeken (gevangenis) of economische malaise (schandknaapjes). Het complex aan liefde, emoties, verbintenissen komen daar niet aan te pas.

Is jouw kijk op heterosexualiteit net zo nauw als die op homsexualiteit?

delirious
09-08-05, 13:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Denk hierbij aan gevangenissen waar ineens statistisch gezien de homosex toeneemt. Denk aan vele derde wereld schandknaapjes die zich zo in leven houden. Denk aan vele illegalen die bij gebrek aan een huis of geld opgepikt worden door een homosexueel.

Dat is een groot verschil ZS, aangezien het hier om sex/lust gaat.
Ik heb het over de Homo die niet in al van bovengenoemde situaties zit.

Wide-O
09-08-05, 13:40
En nu allemaal samen:

"It's fun to stay at the

YMCA !

:hihi:

delirious
09-08-05, 13:41
Geplaatst door AARDIG
Hetero's kunnen wel homoseksueel worden. Kijk maar naar die mannehaatsters tijdens de feministische golven.

Beste Aardig, vriend.
Dat is een statement dat gemaakt wordt, heeft ook weinig doen met homosexualiteit in mijn optiek.

David
09-08-05, 13:41
Geplaatst door delirious
Dat is een groot verschil ZS, aangezien het hier om sex/lust gaat.
Ik heb het over de Homo die niet in al van bovengenoemde situaties zit.


Schaap denkt bij homo's altijd enkel aan sex. Waar het hart van vol is...., zullen we maar denken. Dat er ook nog verliefdheid, liefde, houden van, partnerschap aan te pas komt, dat komt nooit zo bij 'm op.

~Panthera~
09-08-05, 13:41
Geplaatst door David
Maar dat heeft niks met homosexualiteit te maken. Dat heeft te maken met een lichamelike utlaatkep zoeken (gevangenis) of economische malaise (schandknaapjes). Het complex aan liefde, emoties, verbintenissen komen daar niet aan te pas.

Is jouw kijk op heterosexualiteit net zo nauw als die op homsexualiteit?


ELKE man kan zich laten ***** door een andere man, maar dat zegt NIETS over het feit dat hij wel of niet homo zou zijn.
Dat is inderdaad wat er gebeurd in gevangenissen, bij gebrek aan, zullen we maar zeggen.

excusee voor de taal. :hihi:

Wide-O
09-08-05, 13:41
Geplaatst door delirious
Dat is een groot verschil ZS, aangezien het hier om sex/lust gaat.
Ik heb het over de Homo die niet in al van bovengenoemde situaties zit.

En die ook niet bi mag zijn.

100% hetero naar 100% homo.

I'm not holding my breath.

~Panthera~
09-08-05, 13:43
Geplaatst door Wide-O
En die ook niet bi mag zijn.

100% hetero naar 100% homo.

I'm not holding my breath.


:zegniets:

Wide-O
09-08-05, 13:44
Geplaatst door David
Schaap denkt bij homo's altijd enkel aan sex. Waar het hart van vol is...., zullen we maar denken. Dat er ook nog verliefdheid, liefde, houden van, partnerschap aan te pas komt, dat komt nooit zo bij 'm op.

Niet kleffig gaan doen hé :hihi:

(maar ja, 't is wat meer dan wat gefrunnik, helemaal gelijk)

David
09-08-05, 13:45
Geplaatst door Wide-O
Niet kleffig gaan doen hé :hihi:

(maar ja, 't is wat meer dan wat gefrunnik, helemaal gelijk)


Welnee, het is alleen rauwe sex. Ik probeer politiek correct te doen. :melig2:

David
09-08-05, 13:49
Overigens komt er vanavond op BBC 2 ook een documentaire over een meneer die per se hetero wil worden.

Wide-O
09-08-05, 13:50
Geplaatst door David
Welnee, het is alleen rauwe sex. Ik probeer politiek correct te doen. :melig2:

LOL ! :D

Is het niks voor jou eigenlijk, dat camp ? Undercover reportage schrijven. Samen met allerlei jonge onschuldige homo's die driftig proberen hetero te worden (of moeten worden van de famielje) ...

Als daar geen spanning in de lucht hangt dan weet ik het niet meer :D

delirious
09-08-05, 13:51
Geplaatst door Wide-O
LOL ! :D

Is het niks voor jou eigenlijk, dat camp ? Undercover reportage schrijven. Samen met allerlei jonge onschuldige homo's die driftig proberen hetero te worden (of moeten worden van de famielje) ...

Als daar geen spanning in de lucht hangt dan weet ik het niet meer :D

:hihi:

David
09-08-05, 13:52
Geplaatst door Wide-O
LOL ! :D

Is het niks voor jou eigenlijk, dat camp ? Undercover reportage schrijven. Samen met allerlei jonge onschuldige homo's die driftig proberen hetero te worden (of moeten worden van de famielje) ...

Als daar geen spanning in de lucht hangt dan weet ik het niet meer :D


Heb ik dus al gedaan, maar dan over de Amsterdamse versie. Negen jaar geleden.

Als jullie allemaal lappen, wil ik wel naar dat kamp, hoor. Kijken wat sterker is, de Bijbel of mijn onvergelijkbare sensuele aantrekkingskracht.... :stout:

Dutsie
09-08-05, 13:57
Geplaatst door David
Heb ik dus al gedaan, maar dan over de Amsterdamse versie. Negen jaar geleden.

Als jullie allemaal lappen, wil ik wel naar dat kamp, hoor. Kijken wat sterker is, de Bijbel of mijn onvergelijkbare sensuele aantrekkingskracht.... :stout:

Misschien iets voor de nieuwe Big Brother? :regie:

~Panthera~
09-08-05, 13:57
Geplaatst door David
Heb ik dus al gedaan, maar dan over de Amsterdamse versie. Negen jaar geleden.

Als jullie allemaal lappen, wil ik wel naar dat kamp, hoor. Kijken wat sterker is, de Bijbel of mijn onvergelijkbare sensuele aantrekkingskracht.... :stout:


Mag ik kijken ?? http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/a055.gif

Mark
09-08-05, 14:02
Stuur mij dan maar als instructeur naar een kamp om lesbiennes hetero te maken :engel:

~Panthera~
09-08-05, 14:04
Geplaatst door Mark
Stuur mij dan maar als instructeur naar een kamp om lesbiennes hetero te maken :engel:


Ook al weinig kans. :melig:

David
09-08-05, 14:04
Geplaatst door Mark
Stuur mij dan maar als instructeur naar een kamp om lesbiennes hetero te maken :engel:


Kunnen we niet met z'n allen een kampje starten? Neem ik de heterojochies wel onder hande om er rasechte poten van te maken.

Mark
09-08-05, 14:05
Geplaatst door ~Panthera~
Ook al weinig kans. :melig:

ach we zullen in ieder geval lol hebben bij de pogingen he :boogjes:

Dutsie
09-08-05, 14:06
De bekeringsdriften lopen hier een beetje uit de hand. :loog:

~Panthera~
09-08-05, 14:06
Geplaatst door Mark
ach we zullen in ieder geval lol hebben bij de pogingen he :boogjes:



Zeker, als jij de drankjes rondbrengt. :hihi:
In string. :haha:

Wide-O
09-08-05, 14:07
Geplaatst door Dutsie
De bekeringsdriften lopen hier een beetje uit de hand. :loog:

Ik blijf gewoon lekker impotent :fpuh:

Dutsie
09-08-05, 14:08
Geplaatst door Wide-O
Ik blijf gewoon lekker impotent :fpuh:

haha ... vast.

Wide-O
09-08-05, 14:08
Geplaatst door ~Panthera~
In string. :haha:

Alleen als ie ouder is dan 4 :ego:

David
09-08-05, 14:08
Geplaatst door Wide-O
Ik blijf gewoon lekker impotent :fpuh:


niet zo pikgericht denken!

Wide-O
09-08-05, 14:10
Geplaatst door David
niet zo pikgericht denken!

Ik zoek nog zo'n kamp om dat af te leren :strik:

~Panthera~
09-08-05, 14:10
Geplaatst door David
niet zo pikgericht denken!

Vind ik ook: denk........................eh................eh.. ............

Zwarte Schaap
09-08-05, 14:10
Geplaatst door Mark
Stuur mij dan maar als instructeur naar een kamp om lesbiennes hetero te maken :engel: Waarom zo moeilijke doen, word zelf gewoon lesbisch.

delirious
09-08-05, 14:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waarom zo moeilijke doen, word zelf gewoon lesbisch.

:haha:

~Panthera~
09-08-05, 14:11
Geplaatst door Wide-O
Ik zoek nog zo'n kamp om dat af te leren :strik:


Heb ik : anti-pikkamp. :duim: slechts 500 euro per dag. :D

~Panthera~
09-08-05, 14:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waarom zo moeilijke doen, word zelf gewoon lesbisch.


:hihi: Staat niet bij die string, Schaap. ;)

David
09-08-05, 14:12
Geplaatst door Wide-O
Ik zoek nog zo'n kamp om dat af te leren :strik:


Meld je maar aan bij kamp "Buikliggen".

Wide-O
09-08-05, 14:13
Geplaatst door ~Panthera~
Heb ik : anti-pikkamp. :duim: slechts 500 euro per dag. :D

Gewoon de bijbel dichtklappen ? :maf:

Wide-O
09-08-05, 14:14
Geplaatst door David
Meld je maar aan bij kamp "Buikliggen".

Heb ik niet van terug :hihi:

David
09-08-05, 14:15
Geplaatst door Wide-O
Gewoon de bijbel dichtklappen ? :maf:


De bijbel en koran, klats! Tegen elkaar aan!

~Panthera~
09-08-05, 14:15
Geplaatst door David
De bijbel en koran, klats! Tegen elkaar aan!


SSSStil nou !!!! :rood: http://www.cosgan.de/images/midi/boese/c045.gif

Bofko
09-08-05, 14:16
Geplaatst door Wide-O
Gewoon de bijbel dichtklappen ? :maf:

Of er een flinke tik mee geven tegen het opstandige deel. Helpt ook. :D

~Panthera~
09-08-05, 14:17
Geplaatst door Wide-O
Heb ik niet van terug :hihi:


Heb je van een 10tje terug ? :stout:

Dutsie
09-08-05, 14:19
Geplaatst door Bofko
Of er een flinke tik mee geven tegen het opstandige deel. Helpt ook. :D

Denk dat ze dat dus op die kampen doen. Het ouwe testament op den snikkel laten ploffen en dan heel hard foei roepen.

David
09-08-05, 14:20
Geplaatst door Dutsie
Denk dat ze dat dus op die kampen doen. Het ouwe testament op den snikkel laten ploffen en dan heel hard foei roepen.



Hit me baby, one more time! (Of was het Hit me with that rhytm stick?)

Bofko
09-08-05, 14:23
Geplaatst door Dutsie
Denk dat ze dat dus op die kampen doen. Het ouwe testament op den snikkel laten ploffen en dan heel hard foei roepen.

En dan ook nog eens gaan dreigen met het nieuwe testament.

Dutsie
09-08-05, 14:25
Geplaatst door David
Hit me baby, one more time! (Of was het Hit me with that rhytm stick?)

Mag allebei vast niet op kamp. :jammer:

Dutsie
09-08-05, 14:27
Geplaatst door Bofko
En dan ook nog eens gaan dreigen met het nieuwe testament.

En als toetje een pets met de dodezeerollen.

~Panthera~
09-08-05, 14:27
Geplaatst door Dutsie
Mag allebei vast niet op kamp. :jammer:

Nou, ik ga dan in ieder geval niet. :ego:

Zwarte Schaap
09-08-05, 14:28
Geplaatst door delirious
Dat is een groot verschil ZS, aangezien het hier om sex/lust gaat.
Ik heb het over de Homo die niet in al van bovengenoemde situaties zit.

Als je de chronologie van de discussie bijhoudt zul je zien dat jij reageert op mij. Ik heb het letterlijk over een aangeleerde component van homosexualitiet. Ik heb het niet over homofilie.

Dus als je op mij reageert neem ik aan dat je het over de sexualiteit hebt. Ik geloof dat vele mensen die uit een bepaalde overweging overgaan tot het bedrijven homosex, al dan niet naar aanleiding van bepaalde problemen, eventueel in de war zijn met zichzelf of nog gaan worden.

Zo zijn er in Amsterdam een groot deel van de jongens prostitutie in toenemende mate Marokkaanse schandknaapjes. Ik verwacht dat deze jongeren problemen met zichzelf gaan krijgen. Waarom zou je ze niet af helpen van hun kwalijke gedraging door onder andere hun problemen helpen op te lossen en of te voorkomen dat ze in dergelijke homosexuele relaties vallen? Ze zijn immers geen homosexueel maar door problemen vervallen ze tot dergelijke gedrag. Psychisch hebben ze ook hulp nodig daarbij denk ik dat ze twijfelen wat ze nu werkelijk zijn.


Amsterdam

Een groot deel van de jongensprostitués in Amsterdam is van Marokkaanse afkomst. Zij zijn erg geliefd bij de pedoseksuele plegers/klanten. Deze overtegenwoordiging van Marokkaanse jongens in Amsterdam kan als volgt worden verklaard:

• In veel Arabische (sub)culturen is het vrij gebruikelijk dat kinderen onderling en soms met volwassenen seksuele spelletjes spelen. Klanten/plegers spelen hierop in en de jongens, die thuis meer vrijheid genieten dan meisjes, ontdekken de prostitutie als lucratieve bezigheid.(ZS: vreemd verhaal)

• Doordat ze langere tijd van elkaar gescheiden hebben geleefd zijn de vader, die al lang in Nederland is, en zijn gezin van elkaar vervreemd geraakt. In Marokko was de oudste zoon de baas in huis. Na de gezinshereniging levert dit conflicten op tussen hem en zijn vader, waarna de zoon uit huis wordt gezet of zelf wegloopt. In sommige gevallen biedt de prostitutie een manier om te overleven.

• Bij de jongeren heerst verwarring over de seksuele normen en waarden: enerzijds zijn er de beelden en verhalen op scholen, in de media en van vriendjes, anderzijds de waarden in de thuissituatie.

• Door de krappe financiële situatie thuis beschikken de jongeren niet over de modieuze spullen die anderen van hun ouders krijgen.Met prostitutie kunnen ze dan het geld verdienen voor de aanschaf van deze spullen.

...
Gezien de verschillen in culturele en sociale achtergronden ligt het
voor de hand te veronderstellen dat de benadering van Marokkaanse jongens (volgens H.Bellaart 10 tot 30 procent van alle minderjarige prostitués) anders moet zijn dan van jongens uit Oost-Europa die hier illegaal zijn.

Bron: KINDERPORNO EN KINDERPROSTITUTIE IN NEDERLAND
de stand van zaken, werkgroep Kinderporno en kinderprostitutie in Nederland, Utrecht, september 1998

David
09-08-05, 14:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
homosexualitiet


Komt vooral bij vrouwen voor.

AARDIG
09-08-05, 14:59
Geplaatst door delirious
Beste Aardig, vriend.
Dat is een statement dat gemaakt wordt, heeft ook weinig doen met homosexualiteit in mijn optiek.

Persoonlijk denk ik dat je wordt geboren zonder een duidelijke seksuele voorkeur. Ik geloof dat je naar gelang je ouder wordt en de situatie om je heen bekijkt en andere oorzaken die een rol spelen bij elkaar optelt je dan komt tot een seksuele voorkeur waar je misschien onbewust voor kiest. Die schommelingen over en weer, van man naar vrouw, vrouw naar vrouw, dier naar mens, mens naar dier vind ik wel goede waarnemingen omdat te ondersteunen.

Maar ik wacht nog rustig af, wat de wetenschap hier uiteindelijk over te zeggen heeft.

delirious
09-08-05, 15:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je de chronologie van de discussie bijhoudt zul je zien dat jij reageert op mij. Ik heb het letterlijk over een aangeleerde component van homosexualitiet. Ik heb het niet over homofilie.

Dus als je op mij reageert neem ik aan dat je het over de sexualiteit hebt. Ik geloof dat vele mensen die uit een bepaalde overweging overgaan tot het bedrijven homosex, al dan niet naar aanleiding van bepaalde problemen, eventueel in de war zijn met zichzelf of nog gaan worden.

Zo zijn er in Amsterdam een groot deel van de jongens prostitutie in toenemende mate Marokkaanse schandknaapjes. Ik verwacht dat deze jongeren problemen met zichzelf gaan krijgen. Waarom zou je ze niet af helpen van hun kwalijke gedraging door onder andere hun problemen helpen op te lossen en of te voorkomen dat ze in dergelijke homosexuele relaties vallen? Ze zijn immers geen homosexueel maar door problemen vervallen ze tot dergelijke gedrag. Psychisch hebben ze ook hulp nodig daarbij denk ik dat ze twijfelen wat ze nu werkelijk zijn.





Thanks Zs voor de Info.

Ik had het over homofilie, de sexuele geaardheid, waarvan ik denk dat deze bij de geboorte bepaald is. Let wel ik heb het hier over volwassenen.

Het schandknaapjes verhaal vind ik walgelijk, is prostitutie en een maatschappelijk probleem.

Zwarte Schaap
09-08-05, 15:34
Geplaatst door delirious
Thanks Zs voor de Info.

Ik had het over homofilie, de sexuele geaardheid, waarvan ik denk dat deze bij de geboorte bepaald is. Let wel ik heb het hier over volwassenen.

Het schandknaapjes verhaal vind ik walgelijk, is prostitutie en een maatschappelijk probleem.

Overigens schiet me net ineens een gebeurtenis uit mijn eigen leven te binnen over een homosexueel die bisexueel werd.

Lang geleden toen ik op kamers woonde was er ook een homosexueel daar inwonend. Met de andere bewoners en de homosexueel hadden we een goede verstandhouding. We discusseerden over allerlei onderwerpen. Ook homosexualiteit werd besproken. Wij stoere machos begrepen natuurlijk niets van homosexualiteit.

We vroegen hem of hij nu wel eens sex had gehad met een meisje. Dat was nog nooit gebeurt. We probeerden hem zogenaamd over te halen om van zijn homosexualitiet af te stappen en eens een vrouw te proberen zodat hij beter wist wat hij nu eigenlijk was. Hoe kan je nu zeggen dat vrouwen vies zijn als je nog nooit met een vrouw iets gehad hebt. Bla bla etc...

Op een dag hoorden we een oerkreet van triomf. We snelden naar de bron van het geluid. Het was onze homosexuele medebewoner. Hij keek en bleek helemaal blij en gelukkig te zijn. Zijn dagelijkse depressiviteit was vandaag geen sprake van. We vroegen hem:''wat is er gebeurt?'' Toen kwam het eruit. Hij was naar de hoeren geweest en dat was hem zo goed bevallen dat hij verder wilde gaan met vrouwen. Hoe het verder gegaan is weet ik niet want ik verhuisde toen naar een andere plaats.

Wide-O
09-08-05, 15:43
Dus we kunnen beter naar de hoeren dan naar bijbelkampen met die homo's ? :hihi:

tr_imparator
09-08-05, 15:47
Doritoskamp :hihi:

Mark
09-08-05, 15:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Overigens schiet me net ineens een gebeurtenis uit mijn eigen leven te binnen over een homosexueel die bisexueel werd.

Lang geleden toen ik op kamers woonde was er ook een homosexueel daar inwonend. Met de andere bewoners en de homosexueel hadden we een goede verstandhouding. We discusseerden over allerlei onderwerpen. Ook homosexualiteit werd besproken. Wij stoere machos begrepen natuurlijk niets van homosexualiteit.

We vroegen hem of hij nu wel eens sex had gehad met een meisje. Dat was nog nooit gebeurt. We probeerden hem zogenaamd over te halen om van zijn homosexualitiet af te stappen en eens een vrouw te proberen zodat hij beter wist wat hij nu eigenlijk was. Hoe kan je nu zeggen dat vrouwen vies zijn als je nog nooit met een vrouw iets gehad hebt. Bla bla etc...

Op een dag hoorden we een oerkreet van triomf. We snelden naar de bron van het geluid. Het was onze homosexuele medebewoner. Hij keek helemaal blij en gelukkig te zijn. Zijn dagelijkse depressiviteit was vandaag geen sprake van. We vroegen hem:''wat is er gebeurt?'' Toen kwam het eruit. Hij was naar de hoeren geweest en dat was hem zo goed bevallen dat hij verder wilde gaan met vrouwen. Hoe het verder gegaan is weet ik niet want ik verhuisde toen naar een andere plaats.


een ontroerend verhaal :argwaan:

delirious
09-08-05, 15:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Overigens schiet me net ineens een gebeurtenis uit mijn eigen leven te binnen over een homosexueel die bisexueel werd.

Lang geleden toen ik op kamers woonde was er ook een homosexueel daar inwonend. Met de andere bewoners en de homosexueel hadden we een goede verstandhouding. We discusseerden over allerlei onderwerpen. Ook homosexualiteit werd besproken. Wij stoere machos begrepen natuurlijk niets van homosexualiteit.

We vroegen hem of hij nu wel eens sex had gehad met een meisje. Dat was nog nooit gebeurt. We probeerden hem zogenaamd over te halen om van zijn homosexualitiet af te stappen en eens een vrouw te proberen zodat hij beter wist wat hij nu eigenlijk was. Hoe kan je nu zeggen dat vrouwen vies zijn als je nog nooit met een vrouw iets gehad hebt. Bla bla etc...

Op dag hoorde we een oerkreet van triomf. We snelden naar de bron van het geluid. Het was onze homosexuele medebewoner. Hij keek helemaal blij en gelukkig te zijn. Zijn dagelijkse depressiviteit was vandaag geen sprake van. We vroegen hem:''wat is er gebeurt?'' Toen kwam het eruit. Hij was naar de hoeren geweest en dat was hem zo goed bevallen dat hij verder wilde gaan met vrouwen. Hoe het verder gegaan is weet ik niet want ik verhuisde toen naar een andere plaats.

Grappig verhaal, zo heb ik een collega, ook homo.
Deze liet ik een keer een foto zien van een ronborstige vrouw, die in een magazine geplaatst moest worden.
Ik kan je vertellen het deed hem totaal niets. Hij vergeleek de situatie, met wat ik ervan zou vinden om naar een kerel te kijken.
Precies het zelfde als wat hij voor die vrouw voelde, niets.

Lijkt me sterk, dat die homosexuele medebewoner van aardheid is verandert, tenminste dat denk ik.

Mark
09-08-05, 15:54
Geplaatst door AARDIG
Persoonlijk denk ik dat je wordt geboren zonder een duidelijke seksuele voorkeur. Ik geloof dat je naar gelang je ouder wordt en de situatie om je heen bekijkt en andere oorzaken die een rol spelen bij elkaar optelt je dan komt tot een seksuele voorkeur waar je misschien onbewust voor kiest. Die schommelingen over en weer, van man naar vrouw, vrouw naar vrouw, dier naar mens, mens naar dier vind ik wel goede waarnemingen omdat te ondersteunen.


schommel jij van mens naar dier? damn! :duizelig:

Zwarte Schaap
09-08-05, 16:02
Geplaatst door delirious
Grappig verhaal, zo heb ik een collega, ook homo.
Deze liet ik een keer een foto zien van een ronborstige vrouw, die in een magazine geplaatst moest worden.
Ik kan je vertellen het deed hem totaal niets. Hij vergeleek de situatie, met wat ik ervan zou vinden om naar een kerel te kijken.
Precies het zelfde als wat hij voor die vrouw voelde, niets.

Lijkt me sterk, dat die homosexuele medebewoner van aardheid is verandert, tenminste dat denk ik.

Een paar jaar geleden werkte ik in een internaat voor moeilijk opvoedbare jongeren waar ook een homosexueel/homofiel inwonend was.

Op dag zat hij zo naar een muziekkanaal te kijken. Precies zoals bij het andere verhaal slaakte hij ook ineens een oerkreet van jewelste. Hij werd helemaal zenuwchtig en rood. Ik vroeg hem wat is er aan de hand? Hij stamelde wat maar kon niets zinnigs uitbrengen. Achteraf bleek dus dat hij helemaal geil was geworden van Shakira. Het was de eerste keer voor hem dat hij Shakria zag met haar heupwiegende clip. Ik heb hem daar heel lang mee gepest.

Zwarte Schaap
09-08-05, 16:05
Geplaatst door Mark
een ontroerend verhaal :argwaan:

Wedden dat jij meteen lesbo wordt als we jou met een troep lesbo's opsluiten.

Mark
09-08-05, 16:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wedden dat jij meteen lesbo wordt als we jou met een troep lesbo's opsluiten.

Dat is een rare stelling Schaap. Aangezien ik een man ben kan ik sowieso geen lesbo zijn. Indien ik in een groep lesbos terecht kom en daardoor nog meer versterkt wordt in mijn voorkeur voor vrouwen dan ben ik nog steeds hetero :lachu:

Ik weet dat het allemaal erg complex is hopelijk verduidelijkt dit een en ander :cool:

AARDIG
09-08-05, 16:51
Geplaatst door Mark
schommel jij van mens naar dier? damn! :duizelig:

Wou je ons trio'tje met Bettie ontkennen? Je hoeft je niet te schamen hoor, we zijn in Europa, het is hier de gewoonste zaak van de wereld. Oh nee, jij zit in Qatar........ :rolleyes:

Mark
09-08-05, 16:54
Geplaatst door AARDIG
Wou je ons trio'tje met Bettie ontkennen? Je hoeft je niet te schamen hoor, we zijn in Europa, het is hier de gewoonste zaak van de wereld. Oh nee, jij zit in Qatar........ :rolleyes:

Precies ik sta ver boven jullie verdorven westerlingen. :zweep:

Mark
09-08-05, 16:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een paar jaar geleden werkte ik in een internaat voor moeilijk opvoedbare jongeren waar ook een homosexueel/homofiel inwonend was.





Geplaatst door Zwarte Schaap


Ik heb hem daar heel lang mee gepest.


tot de dag dat ie voor de trein sprong? :lol:

AARDIG
09-08-05, 16:58
Geplaatst door Mark
Precies ik sta ver boven jullie verdorven westerlingen. :zweep:

Nou nee hoor, je deed gewoon mee met die animalporn-video van onze suikeroom. Nu al weer vergeten?

delirious
09-08-05, 16:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een paar jaar geleden werkte ik in een internaat voor moeilijk opvoedbare jongeren waar ook een homosexueel/homofiel inwonend was.

Op dag zat hij zo naar een muziekkanaal te kijken. Precies zoals bij het andere verhaal slaakte hij ook ineens een oerkreet van jewelste. Hij werd helemaal zenuwchtig en rood. Ik vroeg hem wat is er aan de hand? Hij stamelde wat maar kon niets zinnigs uitbrengen. Achteraf bleek dus dat hij helemaal geil was geworden van Shakira. Het was de eerste keer voor hem dat hij Shakria zag met haar heupwiegende clip. Ik heb hem daar heel lang mee gepest.

Maar dat is Shakira Schaap, daar raakt iedereen van in vervoering. :hihi:

Mark
09-08-05, 17:02
Geplaatst door AARDIG
Nou nee hoor, je deed gewoon mee met die animalporn-video van onze suikeroom. Nu al weer vergeten?

nee sorry, ik denk dat je me verwart met een van je slachtoffertjes :argwaan:

AARDIG
09-08-05, 17:04
Geplaatst door Mark
nee sorry, ik denk dat je me verwart met een van je slachtoffertjes :argwaan:

Niet liegen nou. Je gaf me nog $ 1000 dollar als ik het niet aan je echtgenote zou vertellen :verward:

Mark
09-08-05, 17:09
Geplaatst door AARDIG
Niet liegen nou. Je gaf me nog $ 1000 dollar als ik het niet aan je echtgenote zou vertellen :verward:


wat een AARDIG verknipte fantasie heb je eigenlijk voor zo'n nette vrome jongen :giechel:

Zwarte Schaap
09-08-05, 17:10
Geplaatst door Mark
Dat is een rare stelling Schaap. Aangezien ik een man ben kan ik sowieso geen lesbo zijn. Indien ik in een groep lesbos terecht kom en daardoor nog meer versterkt wordt in mijn voorkeur voor vrouwen dan ben ik nog steeds hetero :lachu:

Ik weet dat het allemaal erg complex is hopelijk verduidelijkt dit een en ander :cool:

Wat je nu ineens serieus te antwoorden? Ben ik niet gewend van je. Dacht je dat je mannelijkheid in het geding zou zijn als je lesbo genoemd wordt? Hmmzz.. mark twijfelt dus aan zijn mannelijkheid.

Mark
09-08-05, 17:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat je nu ineens serieus te antwoorden? Ben ik niet gewend van je. Dacht je dat je mannelijkheid in het geding zou zijn als je lesbo genoemd wordt? Hmmzz.. mark twijfelt dus aan zijn mannelijkheid.

Ik ben altijd serieus iedereen denkt maar dat ik grapjes maak biraat


als je je echt zorgen maakt over mijn mannelijkheid dan regel je die kamer lesbos ff :vierkant:

AARDIG
09-08-05, 17:13
Geplaatst door Mark
wat een AARDIG verknipte fantasie heb je eigenlijk voor zo'n nette vrome jongen :giechel:

Fantasie? Je moet dingen niet gaan ontkennen nu Mark.

Mark
09-08-05, 17:14
Geplaatst door AARDIG
Fantasie? Je moet dingen niet gaan ontkennen nu Mark.

toch is schaap leuker :loens:

AARDIG
09-08-05, 17:15
Geplaatst door Mark
Ik ben altijd serieus iedereen denkt maar dat ik grapjes maak biraat


als je je echt zorgen maakt over mijn mannelijkheid dan regel je die kamer lesbos ff :vierkant:

Laat het maar aan mij over Zwarte Schaap. Hij is vaste klant.

Één maal betsy en dolly voor onze golden customer :schreeuw:

Zwarte Schaap
09-08-05, 17:22
Geplaatst door Mark
Ik ben altijd serieus iedereen denkt maar dat ik grapjes maak biraat

als je je echt zorgen maakt over mijn mannelijkheid dan regel je die kamer lesbos ff :vierkant:

Ik geloof niet dat ik kenbaar heb gemaakt dat ik me zorgen om je mannelijkheid maak. Dat is meer iets voor je vrouw, maar als als je dat smileytje gebruikt van biraat (Bi-raat) dan weet ik het zo net niet.

Zwarte Schaap
09-08-05, 17:24
Geplaatst door Mark
toch is schaap leuker :loens:

Ik vind Aardig veel cooler en correcter dan schaap !

Rourchid
09-08-05, 18:36
Geplaatst door Zwarte Schaap

Op dag zat hij zo naar een muziekkanaal te kijken. Precies zoals bij het andere verhaal slaakte hij ook ineens een oerkreet van jewelste. Hij werd helemaal zenuwchtig en rood. Ik vroeg hem wat is er aan de hand? Hij stamelde wat maar kon niets zinnigs uitbrengen. Achteraf bleek dus dat hij helemaal geil was geworden van Shakira.


Waar Shakira komt gebeuren wonderen.

Rourchid
09-08-05, 18:37
Geplaatst door delirious
Maar dat is Shakira Schaap, daar raakt iedereen van in vervoering. :hihi:
En blijft in vervoering.
Iedere fatsoenlijke Colombiaan droomt ervan met haar naam op zijn lippen te sneuvelen bij de bevrijding van Pananama, Colombia's 33ste provincie (departemento) dat in 1903 door de Jan-Kezen (Yankees) is gestolen.

Wide-O
09-08-05, 18:38
Geplaatst door Joacim
Waar Shakira komt gebeuren wonderen.

Levitatie ? :argwaan:

Dutsie
09-08-05, 18:43
Geplaatst door delirious
Maar dat is Shakira Schaap, daar raakt iedereen van in vervoering. :hihi:

Bijna iedereen. :hihi:

Juliette
09-08-05, 19:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Denk hierbij aan gevangenissen waar ineens statistisch gezien de homosex toeneemt.


Klopt niet hoor.

Je gaat voorbij aan een aantal indelingen ZS. Er is een bepaald percentage 'kernhomosexuelen'. Die zijn zo. Verander je ook niks aan en is gewoon te respecteren. (en laat dat 'aangeleerde' maar zo. Iedereen is tot op een bepaalde hoogte 'gevormd' tot de persoon die ie nu is.) Gelovigen, ongelovigen, kapitalisten, communisten, homo's, hetero's, ...)

Daarnaast heb je idd ook een percentage 'gelegenheidshomosexuelen'. In gevangenissen, het leger, jongensinternaten, meisjesinternaten, jeugdbewegingen allerhande, ... . Plaatsen waar de sexualiteit (die bij iedereen aanwezig is) zich door omstandigheden enkel op mensen van hetzelfde geslacht kan richten (omdat die van het andere geslacht niet of nauwelijks toegelaten zijn).

Rourchid
09-08-05, 20:03
Geplaatst door Wide-O
Levitatie ? :argwaan:
Levitatie is gewoon levitatie, niet echt bijzonder.
Het gaat meer om (her)bekeringen van onverbeterlijk geachte atheïsten.
Zelfs de beruchtste cubaanse atheïst uit Rotterdam is in de aanloop naar het concert (van de DVD) gaan biechten en niemand heeft hem sinds het concert nog één keer horen vloeken en niemand zal hem ooit nog horen vloeken.
Het is eigenlijk niet de stem, de teksten, de muziek maar het geheel dat je gewoon 100% zekerheid geeft dat je na dit leven oneindig door zal leven.
Psalm 87 waarin staat dat muziek mensen naar God voert maakt zij tot werkelijkheid.