PDA

Bekijk Volledige Versie : En ook voor de "intelligentsia" hier...



Couscousje
09-08-05, 13:56
http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?threadid=149074

Steun de dieren tegen de beesten!

Cc

David
09-08-05, 14:00
Ik steun al de dierenbescherming, het aidsfonds, de kankerbestrijding en iets met maag en darmen stichting.

Couscousje
09-08-05, 14:02
Geplaatst door David
Ik steun al de dierenbescherming, het aidsfonds, de kankerbestrijding en iets met maag en darmen stichting.

:duim:

Het is me opgevallen dat men vooral andere mensen steunt en weinig aandacht voor de dieren heeft.

Dat vind ik nogal een kwalijke zaak.

Cc

P.S.: What's with the strafpunt?

David
09-08-05, 14:03
Geplaatst door Couscousje
[B
P.S.: What's with the strafpunt? [/B]


Ik noemde iemand "muts".

Couscousje
09-08-05, 14:06
Geplaatst door David
Ik noemde iemand "muts".

Het is toch een gotspe.

Cc

David
09-08-05, 14:07
Geplaatst door Couscousje
Het is toch een gotspe.

Cc


Dat Maarten mij met de dood bedreigt, dat kan nog, maar iemand "muts" noemen gaat inderdaad veel te ver.

observer
09-08-05, 14:09
ewoners van de Bredase wijk de Geeren zijn na de dood van buurtpaard Chelsea woedend en verdrietig tegelijk. Woedend op een stel tieners die het beest tijdenlang hebben mishandeld, en verdrietig omdat de eigenaar het dier uiteindelijk heeft moeten laten inslapen. Een in het weitje gegooid stuk glas werd de merrie fataal. Chelsea haalde haar hoeven open en liep een ernstige infectie op die niet meer te genezen viel.

Maar voor de verwonding door het glas had het beest al veel moeten doorstaan. Een buurtbewoner die naast het weitje woont haalde onder meer bakstenen en ijzeren pijpen uit het gras. Een groep raddraaiers van tussen de 12 en 18 jaar, meest van Marokkaanse komaf, mishandelde het beest geregeld. De eigenaar kon een keer nog net voorkomen dat een stok in de kont van het dier werd gestoken.

Volgens een buurtbewoner zijn de daders jongeren ''die in de wijk voor veel problemen zorgen. Totaal geen respect. Voor niemand, dus ook niet voor dieren'' Toen het paard zo ziek was geworden dat het niet meer kon opstaan, stonden ''onze kinderen erbij te huilen. Die Marokkaantjes stonden echter te lachen en foto's te maken. Dat geloof je toch niet?'' De politie moest de boel komen sussen toen de gemoederen te hoog opliepen.

De wei is nu alleen nog voor pony Polly. Ook zij is volgens de buurt meermaals slachtoffer geweest van kwelgeesten. Laatst werd ze nog met een stuk ijzer op het hoofd geslagen. mischien is wat extra opvoeding de oplossing?

Couscousje
09-08-05, 14:16
Geplaatst door observer
mischien is wat extra opvoeding de oplossing?

Door wie?

De ouders zijn net zo misselijkmakend disrespectvol jegens dieren.

Cc

Couscousje
09-08-05, 14:17
Geplaatst door David
Dat Maarten mij met de dood bedreigt, dat kan nog, maar iemand "muts" noemen gaat inderdaad veel te ver.

Ik vind dat je je excuses moet aanbieden.

In drievoud.

Cc

David
09-08-05, 14:17
Geplaatst door Couscousje
Door wie?

De ouders zijn net zo misselijkmakend disrespectvol jegens dieren.

Cc


Een speciaal zomerkampje dan maar?

~Panthera~
09-08-05, 14:19
Geplaatst door David
Een speciaal zomerkampje dan maar?

Mutsenkamp. :ego:

Heb ik: 200 euro.

Couscousje
09-08-05, 14:20
Geplaatst door David
Een speciaal zomerkampje dan maar?

Afvoeren naar Azië en ze net als die plaatselijke lekkernijen daar met zijn tienen in een kooitje douwen.

En levend villen.

Cc

David
09-08-05, 14:22
Geplaatst door Couscousje
Afvoeren naar Azië en ze net als die plaatselijke lekkernijen daar met zijn tienen in een kooitje douwen.

En levend villen.

Cc


Niet meteen willen deporteren, juffrouw Verdonk! Gewoon, een weekje Artis. Intern. In het leeuwenhok.

Couscousje
09-08-05, 14:25
Geplaatst door David
Niet meteen willen deporteren, juffrouw Verdonk! Gewoon, een weekje Artis. Intern. In het leeuwenhok.

:hihi:

Zolang ik ze maar een stok in de kont mag douwen, vinnik alles best.

Cc

David
09-08-05, 14:27
Geplaatst door Couscousje
:hihi:

Zolang ik ze maar een stok in de kont mag douwen, vinnik alles best.

Cc


Van mij mag je! :duim:

Couscousje
09-08-05, 14:29
Geplaatst door David
Van mij mag je! :duim:

You are ever so kind. :strik:

Cc

mulan
09-08-05, 14:36
Schandalig. Mijn ouders hebben gelukkig als een van de weinige heb ik soms het gevoel laten zien dat je dieren geen onrecht aan mag doen.Terwijl ik dit schrijf klinkt het alsof ik ze iets toeschrijf wat echt van heldhaftig niveau is terwijl het inderdaad vanzelfsprekend moet zijn dat je dieren geen stokken in hun kont gaat stoppen.Het verbaast mij dan ook als ik in Marokko ben hoe mijn neefjes zich gedragen,stenen gooien naar katten.Ik corrigeer ze daar dan op maar de moeder zit er gewoon bij en zegt niets.Irriteert enorm zulk gedrag.Je kunt weinig doen aan wat anderen doen maar je eigen kinderen kun je heus wel ff vertellen dat het niet zo lief is om stenen naar een kat te gooien maar goed het dringt niet echt tot ze door.