PDA

Bekijk Volledige Versie : Liefde zonder grenzen: Marokkaans geheim in Groningen



MO_NL
09-08-05, 16:31
Liefde zonder grenzen:
Marokkaans geheim in Groningen

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

Mohamed (35) is gescheiden van zijn Nederlandse vrouw en vecht voor een bezoekregeling van zijn dochtertje. Hij werkt als muzikant in Nederland. Teleurgesteld in de liefde verlooft hij zich in Marokko met een Marokkaanse. Terug in Nederland leert Mohammed de Groningse Marja (23) kennen. Het is liefde op het eerste gezicht. Mohammed vertelt haar in eerste instantie niets over zijn verloofde in Marokko. Het geheim wordt een obstakel in hun relatie.

Bron: NCRV Dokument “Liefde zonder grenzen (http://info.omroep.nl/ncrv?nav=xpgwGsHtGDTWGkQ) ”

Heeft deze relatie kans van slagen?

Hanim4
09-08-05, 16:33
Heb et gezien, vraag mij af of hij met die Marokkaanse vrouw uit Marokko is getrouwd...

delirious
09-08-05, 16:58
Heb het ook gezien, ze zijn inmiddels uit elkaar.

Mo(35), was zich in allerlei bochten aan het wringen om de waarheid achterwege te houden.
Groningse Marja (23) leek me een oprechte vrouw.

Couscousje
09-08-05, 17:14
Geplaatst door delirious
Heb het ook gezien, ze zijn inmiddels uit elkaar.

Mo(35), was zich in allerlei bochten aan het wringen om de waarheid achterwege te houden.
Groningse Marja (23) leek me een oprechte vrouw.

Ik ben wel in voor een Marokkaans geheim in Eindhoven/Amsterdam... :stout:

Cc :fpimp:

RinC
09-08-05, 17:23
Geplaatst door Hanim4
Heb et gezien, vraag mij af of hij met die Marokkaanse vrouw uit Marokko is getrouwd...

Uiteindelijk wel. Ze (Marja en hij) hebben toch besloten om uit elkaar te gaan

Imperatrice
09-08-05, 17:44
Ik had de aflevering gister avond ook gezien, maar hij zei volgens mij wel dat hij eerst de bruiloft had geaccepteerd, maar na verloop van tijd had hij het toch geweigerd.
Dus wat is het probleem dan? :jumping:

Die Marja vond ik een beetje bazig, zo Nederlands. :cheefbek:

delirious
09-08-05, 18:05
Geplaatst door Imperatrice


Die Marja vond ik een beetje bazig, zo Nederlands. :cheefbek:

Dan heb jij naar een ander programma gekeken, waar toevallig ook een Marja in voor kwam.
Niks bazig, eerlijk.

Imperatrice
09-08-05, 18:10
Geplaatst door delirious
Dan heb jij naar een ander programma gekeken, waar toevallig ook een Marja in voor kwam.
Niks bazig, eerlijk.

Toevallig :roker:
Alhoewel ze eerst zo trots claimden dat ze goed met elkaar konden communiceren, later bleek daar niet zoveel van waar te zijn.

delirious
09-08-05, 18:20
Geplaatst door Imperatrice
Toevallig :roker:
Alhoewel ze eerst zo trots claimden dat ze goed met elkaar konden communiceren, later bleek daar niet zoveel van waar te zijn.

Inderdaad, nadat monsieur een hoop verzwegen had.
Dan wordt communicatie moeilijk, Imp.

youna
09-08-05, 18:46
die man is niet normaal in zijn hoofd!