PDA

Bekijk Volledige Versie : Schaap!



David
10-08-05, 13:24
Gisteren die docu gezien op BBC 2 over die homo die naar een bijbelkamp ging om hetero te worden?

Zwarte Schaap
10-08-05, 13:41
Geplaatst door David
Gisteren die docu gezien op BBC 2 over die homo die naar een bijbelkamp ging om hetero te worden?

Nee, maar volgens mij heb ik het al eens eerder gezien.

David
10-08-05, 13:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee, maar volgens mij heb ik het al eens eerder gezien.


Het was wel boeiend. De arme man had overduidelijk problemen met zichzelf. Rotjeugd en zo. En hij verwarde sex en liefde heel erg. alleen merkwaardig dat hij het probleem in zij homosexualiteit zocht. De cursus werkte ook niet. Ik had het wel met 'm te doen.

Wide-O
10-08-05, 13:43
Ik ben Schaap niet, maar ik heb'm wel gezien, ja.

Aardige man, trouwens.

David
10-08-05, 13:44
Geplaatst door Wide-O
Ik ben Schaap niet, maar ik heb'm wel gezien, ja.

Aardige man, trouwens.


Erg aardig. En met bijzonder weinig zelfkennis.

Wide-O
10-08-05, 13:49
Geplaatst door David
Erg aardig. En met bijzonder weinig zelfkennis.

Dat snapte ik dus ook niet. Dacht eerst dat hij het niet meende, maar hij meende het wel degelijk.

Knap, jong, welbespraakt, maar volkomen in de knoop met zichzelf.

Hij was toch ook niet dom of zo, daarom was het des te vreemder dat ie zichzelf geestelijk te lijf ging.

Af en toe zag je zo'n glimp totale wanhoop in dat klasje. Brrr.

David
10-08-05, 13:52
Geplaatst door Wide-O
Dat snapte ik dus ook niet. Dacht eerst dat hij het niet meende, maar hij meende het wel degelijk.

Knap, jong, welbespraakt, maar volkomen in de knoop met zichzelf.

Hij was toch ook niet dom of zo, daarom was het des te vreemder dat ie zichzelf geestelijk te lijf ging.

Af en toe zag je zo'n glimp totale wanhoop in dat klasje. Brrr.


Hij haalde sex en liefde compeet door elkaar. En had uiteraard een ongelofelijke klote jeugd gehad. Daardoor wellicht te hoge verwachtingen van een relatie. Maar vreemd dat hij het probleem bij zijn homosexualiteit zocht. Ook grappig dat hij zichzelf net zeg als een "duidelijke" homo. Nou, dan is de paus geen duidelijke katholiek.