PDA

Bekijk Volledige Versie : LPF'er Eerdmans lanceert website met terreurtips



Yon-Rogg
10-08-05, 14:55
Tweede-Kamerlid Joost Eerdmans heeft woensdagmiddag de website www.terreurfolder.nl gelanceerd. Op de site zijn tips en adviezen te vinden over hoe Nederlanders kunnen handelen bij een terreuraanslag en hoe men zelf mee kan helpen om een aanslag te voorkomen.

Eerdmans benadrukt dat hij met de folder niet beoogt mensen angst aan te jagen: "Ik zaai geen angst, terroristen doen dat. Ik probeer met deze folder mensen er toe te brengen deze angst om te zetten in voorbereiding en algemene alertheid. Met een brandblusser in je huis vergroot je ook niet de angst voor brand".

Het Kamerlid vindt dat het kabinet te lang op zich laat wachten en besloot daarom alvast zelf een terreurfolder te maken. De folder is een vertaling van de Engelse terreurfolder, aangevuld met informatie van de Spaanse overheid en de Nederlandse EHBO-site.


http://www.nu.nl/news/572130/52/LPF%27er_Eerdmans_lanceert_website_met_terreurtips .html

Spoetnik
10-08-05, 14:58
Terreurtips :haha: hoe toepasselijk.

Ik ga een website opzetten met LPFtips :)

~Panthera~
10-08-05, 15:00
Geplaatst door Spoetnik
Terreurtips :haha: hoe toepasselijk.

Ik ga een website opzetten met LPFtips :)


:lol:

delirious
10-08-05, 15:05
Geplaatst door Spoetnik
Terreurtips :haha: hoe toepasselijk.

Ik ga een website opzetten met LPFtips :)

:hihi: , ook in het Arabiesh?

Couscousje
10-08-05, 15:09
Is da niej die gast die stage liep bij de pliessie?

Cc

Spoetnik
10-08-05, 15:10
Geplaatst door delirious
:hihi: , ook in het Arabiesh?

En alle berberse dialecten uiteraard :)

Tip 1: Verwijder al uw haar.
Tip 2: Koop een puntige bril.
Tip 3: Verzin een artificiele vijand.

More too come.

GiovanniHN
10-08-05, 15:23
Koeliejoelie! Guus Meeuwis Versie 0.8 heeft een website geopend over terrorisme. Ik ga gelijk kijken.

Zwarte Schaap
10-08-05, 15:30
Eerdmans is een schijnheiltje. Dat was die sukkel die vond dat Marokkanen door hun genen crimineler waren. Hij heeft daarna snel zijn excuses aangeboden en gooide het toen maar op de cultuur. Sindsdien heeft hij zijn leven niet gebeterd, hij is alleen nog schijnheiliger geworden.

delirious
10-08-05, 15:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Eerdmans is een schijnheiltje. Dat was die sukkel die vond dat Marokkanen door hun genen crimineler waren. Hij heeft daarna snel zijn excuses aangeboden en gooide het toen maar op de cultuur. Sindsdien heeft hij zijn leven niet gebeterd, hij is alleen nog schijnheiliger geworden.

De smeerlap.

GiovanniHN
10-08-05, 15:36
De site is een tegenvaller, gewoon een vertaling van de Britse folder.

En aangezien er na de aanslagen meer dan 200 anti-Islamitische incidenten zijn geweest is het de vraag hoe koel de britten eigenlijk waren.

Kort na de aanslagen was er geen paniek, maar dat heeft ook maar iets van 2 dagen geduurd. Daarna is het alsnog de verkeerde kant op gegaan. Dus hoe nuttig was die folder nou eigenlijk.