PDA

Bekijk Volledige Versie : Steeds meer "bomhonden" in Irak



Marsipulami
11-08-05, 16:41
Iraakse honden worden rebellenwapens


15:25:17

BAGDAD - Iraakse rebellen maken volgens de krant Los Angeles Times steeds vaker gebruik van honden om aanslagen te plegen. De dieren worden beladen met explosieven de straten ingestuurd en de explosieven worden vervolgens van op een afstand tot ontploffing gebracht.


De praktijk is volgens de Iraakse politie al toegepast in in Latifiya, ten zuiden van Bagdad, in de centraal gelegen stad Baquba en in de Noord-Iraakse stad Kirkoek.
Het gaat niet om een volledig nieuwe praktijk. Vorig jaar werd al een met explosieven geladen ezel ingezet in Ramadi. De ezel werd in de richting van een Amerikaans controlepunt gestuurd. ,,Een van de soldaten probeerde het dier te stoppen, maar de ezel explodeerde'', vertelt ooggetuige Mohammed Yas. Het enige slachtoffer van die aanslag was de langoor. Totnogtoe verstopten rebellen ook vaak explosieven in rondslingerende kadavers van honden.

,,Vroeger zetten ze auto’s in, nu mensen en dieren. Ze vinden duidelijk nieuwe manieren om explosies van op een afstand uit te voeren'', meent Adnan Jaboori, woordvoerder van het Iraakse ministerie van Binnenlandse Zaken. Heel wat Irakezen zijn ontzet over de nieuwe praktijk en enkele Iraakse moslimorganisaties veroordeelden het misbruik van de dieren als onislamitisch.

Ook de Amerikaanse soldaten in Irak gebruiken honden in de strijd. De Amerikaanse dieren worden ingezet als speurhond om nitraten, explosieven en ontstekingsmechanismen op te sporen.

11/08/2005 - belga - rab

assassijn
11-08-05, 17:57
Ik zal het filmpje maar niet plaatsen dat aantoont waarom steeds meer honden uit Irak zichzelf opblazen.
Googelen op "Dog Shooting ogrish" op eigen risico.

delirious
11-08-05, 18:01
Geplaatst door assassijn
Ik zal het filmpje maar niet plaatsen dat aantoont waarom steeds meer honden uit Irak zichzelf opblazen.
Googelen op "Dog Shooting ogrish" op eigen risico.

Die dierenbeulen in de VS?
Helaas, gezien schandalig.

AARDIG
11-08-05, 18:47
Huh. Ik begrijp het niet meer. Iraki's strijden toch namens de Islam, om uiteindelijk moejahied te sterven en 70 maagden te incasseren? :verward:

gh.wille
11-08-05, 19:08
Geplaatst door delirious
Die dierenbeulen in de VS?
Helaas, gezien schandalig.

Ja ,hoor daar is ie weer het straatje A-A,tje ,
Ga ff op de eerste de beste markt kijken waar ook in de wereld van de ISLAM ,dan zie je meer dierenleed ,dan waar ook ter wereld !
Maar afgezien daarvan ,toen er laatst een topic was (pro -honden)
werden ze aan alle kanten afgekraakt , en je hebt het b.v niet over de honden in de oosters landen (past niet in het juist straatje van A-A,tje )
Er worden ook honden door de Amerikanen ingezet vor het opsporen van mijnen, maar dat is om mensenlevens te Sparen en niet om ze te VERNIETIGEN !
In een woord WALGELIJK , om er weer die Amerikanen bij te halen , die overigens hun straf al lang hebben gehad !

Zo dat was weer ff recht voor je KANIS !
:jumping:

Yon-Rogg
11-08-05, 21:00
Geplaatst door AARDIG
Huh. Ik begrijp het niet meer. Iraki's strijden toch namens de Islam, om uiteindelijk moejahied te sterven en 70 maagden te incasseren? :verward:

Vraagje:
Wat verdienen de vrouwelijke strijders eigenlijk als ze moejahied sterven?

observer
11-08-05, 21:25
Geplaatst door Yon-Rogg
Vraagje:
Wat verdienen de vrouwelijke strijders eigenlijk als ze moejahied sterven? ze mogen kiezen ze mogen elke man die hun slecht behandeld heeft 70 schoonmoeders wensen of 70 louis vutton tassen

delirious
11-08-05, 22:16
Geplaatst door gh.wille
Ja ,hoor daar is ie weer het straatje A-A,tje ,
Ga ff op de eerste de beste markt kijken waar ook in de wereld van de ISLAM ,dan zie je meer dierenleed ,dan waar ook ter wereld !
Maar afgezien daarvan ,toen er laatst een topic was (pro -honden)
werden ze aan alle kanten afgekraakt , en je hebt het b.v niet over de honden in de oosters landen (past niet in het juist straatje van A-A,tje )
Er worden ook honden door de Amerikanen ingezet vor het opsporen van mijnen, maar dat is om mensenlevens te Sparen en niet om ze te VERNIETIGEN !
In een woord WALGELIJK , om er weer die Amerikanen bij te halen , die overigens hun straf al lang hebben gehad !

Zo dat was weer ff recht voor je KANIS !
:jumping:


Het enige wat ik hier zeg is dat ik iets heb gezien over dieren mishandelingen in de VS.
Dat jij er de Islam bij moet halen, (waarmee jij dus echt denkt dat je me hebt) :moe: is een zwakke actie.

Dat jij dit ziet als een aanval op jou VS, is jou freaking probleem.
Ik keur dierenleed af ongeacht religie, of land.
Laat dat duidelijk zijn.

Als ik morgen roep dat er in de VS veel wordt gescheten, kom je dan met een betoog dat er in Moslim landen meer wordt gescheten?

En nu weer snel aan de Kien Tafel, misschien heb je Kien :zwaai:

gh.wille
12-08-05, 00:04
Geplaatst door delirious
Het enige wat ik hier zeg is dat ik iets heb gezien over dieren mishandelingen in de VS.
Dat jij er de Islam bij moet halen, (waarmee jij dus echt denkt dat je me hebt) :moe: is een zwakke actie.

Dat jij dit ziet als een aanval op jou de VS is jou freaking probleem.
Ik keur dierenleed af ongeacht religie, of land.
Laat dat duidelijk zijn.

Als ik morgen roep dat er in de VS veel wordt gescheten, kom je dan met een betoog dat er in Moslim landen meer wordt gescheten?

En nu weer snel aan de Kien Tafel, misschien heb je Kien :zwaai:

Ook hier maak je weer een fout ,jij haalt er een FILMPJE bij uit de V.S ,die hebben dat niet voor niets laten zien (vermoedelijk waren het wasbeertjes ) maar dat is niet ter zake doende er zijn HONDERDEN filmpjes over dierenmishandeling in de omloop ,maar jij moet er uiteraard de V.S bij halen en dat is zeker ten op zichte van menig ISLAMITISCH land veel meer dier vriendelijker is .
En ook de wet op dierenbescherming van toepassing is !
Ook de schrijnende gevallen die ik zelf heb gezien ,zal ik je maar besparen ik hoop dat het nu beter is ,dan een jaar of tien geleden .

En over kienen gesproken , ik ga nooit ergens naar toe ,en zeker niet naar een KIEN avond ,waar gerookt word want dat is voor mijn (larynx)
heel slecht ,wel daag ik je uit op de surfplank ,maar dat word volgend jaar (gebroken hand) EN als je verliest mag jij voor straf een avondje kienen ,dus ga maar vast oefenen dan maak je misschien kans !
OH , ja en als ik verlies ,dan zing ik een liedje voor je ,zonder dat je oordoppen mag gebruiken .

:D

AARDIG
12-08-05, 01:01
Geplaatst door Yon-Rogg
Vraagje:
Wat verdienen de vrouwelijke strijders eigenlijk als ze moejahied sterven?

Als je na je pleidooi nog tijd hebt, om vragen aan God te stellen, dan mag je dat van mij doen. In het hiernamaals bedoel ik. Vraag Hem dan ook gelijk, waarom honden werden opgeblazen als de moejahid strijders in naam van de Islam bleken te strijden. Daar gaf jij namelijk geen antwoord op.

Yon-Rogg
12-08-05, 10:00
Geplaatst door AARDIG
Als je na je pleidooi nog tijd hebt, om vragen aan God te stellen, dan mag je dat van mij doen. In het hiernamaals bedoel ik. Vraag Hem dan ook gelijk, waarom honden werden opgeblazen als de moejahid strijders in naam van de Islam bleken te strijden. Daar gaf jij namelijk geen antwoord op.

Hm...
Zijn het misschien christen-honden?

Couscousje
12-08-05, 10:31
www.wspa.nl

Doe je ding, zou ik zeggen.

Cc

Yon-Rogg
12-08-05, 11:27
Of deze:

http://www.ifaw.org

delirious
12-08-05, 11:33
Geplaatst door gh.wille
Ook hier maak je weer een fout ,jij haalt er een FILMPJE bij uit de V.S ,die hebben dat niet voor niets laten zien (vermoedelijk waren het wasbeertjes ) maar dat is niet ter zake doende er zijn HONDERDEN filmpjes over dierenmishandeling in de omloop ,maar jij moet er uiteraard de V.S bij halen en dat is zeker ten op zichte van menig ISLAMITISCH land veel meer dier vriendelijker is .
En ook de wet op dierenbescherming van toepassing is !
Ook de schrijnende gevallen die ik zelf heb gezien ,zal ik je maar besparen ik hoop dat het nu beter is ,dan een jaar of tien geleden .

En over kienen gesproken , ik ga nooit ergens naar toe ,en zeker niet naar een KIEN avond ,waar gerookt word want dat is voor mijn (larynx)
heel slecht ,wel daag ik je uit op de surfplank ,maar dat word volgend jaar (gebroken hand) EN als je verliest mag jij voor straf een avondje kienen ,dus ga maar vast oefenen dan maak je misschien kans !
OH , ja en als ik verlies ,dan zing ik een liedje voor je ,zonder dat je oordoppen mag gebruiken .

:D

Je had gelijk Wille, het ging over VS militairen in Irak, die honden voor fun doodschoten.


Wat nou surfen, het enige surfen wat gij doet is op het worldwideweb.
:D

David
12-08-05, 11:34
Geplaatst door delirious
Je had gelijk Wille, het ging over VS militairen in Irak, die honden voor fun doodschoten.


Wat nou surfen, het enige surfen wat gij doet is op het worldwideweb.
:D


Ik vind dat Verdonk alle honden preventief moet uitzetten. Men kan niet voorzichtig genoeg zijn! En die poedel van twee huizen verderop heb ik nooit vertrouwd. Die heeft extremistische trekjes.

Wide-O
12-08-05, 11:42
Geplaatst door David
Ik vind dat Verdonk alle honden preventief moet uitzetten. Men kan niet voorzichtig genoeg zijn! En die poedel van twee huizen verderop heb ik nooit vertrouwd. Die heeft extremistische trekjes.

Mijn Patsy legt ook wel eens bommetjes, maar gelukkig blijven zowel zij als de omstaanders daarbij in leven :D

David
12-08-05, 11:49
Geplaatst door Wide-O
Mijn Patsy legt ook wel eens bommetjes, maar gelukkig blijven zowel zij als de omstaanders daarbij in leven :D


nog wel, maar wie weet hoe het eindigt......

AARDIG
12-08-05, 15:12
Geplaatst door Yon-Rogg
Hm...
Zijn het misschien christen-honden?

Hoeveel procent van de hondenbevolking is Christen?

Yon-Rogg
12-08-05, 17:19
Geplaatst door AARDIG
Hoeveel procent van de hondenbevolking is Christen?
Echt geen flauw idee.
Weet jij meer?

AARDIG
12-08-05, 17:20
Geplaatst door Yon-Rogg
Echt geen flauw idee.
Weet jij meer?

Hè, wat jammer nou. Zijn we weer terug bij af :rolleyes:

Al Sawt
12-08-05, 17:44
Geplaatst door observer
ze mogen kiezen ze mogen elke man die hun slecht behandeld heeft 70 schoonmoeders wensen of 70 louis vutton tassen Haar beloning is vergelijkbaar met een koloniste vrouw die verdient met haar gebroed.

Al Sawt
12-08-05, 17:44
Geplaatst door gh.wille
Ja ,hoor daar is ie weer het straatje A-A,tje ,
Ga ff op de eerste de beste markt kijken waar ook in de wereld van de ISLAM ,dan zie je meer dierenleed ,dan waar ook ter wereld !
Maar afgezien daarvan ,toen er laatst een topic was (pro -honden)
werden ze aan alle kanten afgekraakt , en je hebt het b.v niet over de honden in de oosters landen (past niet in het juist straatje van A-A,tje )
Er worden ook honden door de Amerikanen ingezet vor het opsporen van mijnen, maar dat is om mensenlevens te Sparen en niet om ze te VERNIETIGEN !
In een woord WALGELIJK , om er weer die Amerikanen bij te halen , die overigens hun straf al lang hebben gehad !


Zo dat was weer ff recht voor je KANIS !
:jumping:

Je klopt jezelf veels te veel op de borst!

Joesoef
12-08-05, 18:01
Geplaatst door Marsipulami
BAGDAD - Iraakse rebellen maken volgens de krant Los Angeles Times steeds vaker gebruik van honden om aanslagen te plegen. De dieren worden beladen met explosieven de straten ingestuurd en de explosieven worden vervolgens van op een afstand tot ontploffing gebracht.


De praktijk is volgens de Iraakse politie al toegepast in in Latifiya


Steeds vaker> al toegepast.


Hoe vaak is het al toegepast en hoevaak de afgelopen maanden? This gewoon een stom lulverhaal.

Alsof het niet opvalt dat een hond met wat staafjes knalgoed, een bos draden, bateryen en een ontvanger op zijn rug rond loopt. Hondje met rugzak? of zit het in zijn baard, stopt ie het onder zn burka.

Broodje aap verhaal.

assassijn
12-08-05, 19:47
Geplaatst door gh.wille
Ja ,hoor daar is ie weer het straatje A-A,tje ,
Ga ff op de eerste de beste markt kijken waar ook in de wereld van de ISLAM ,dan zie je meer dierenleed ,dan waar ook ter wereld !
Maar afgezien daarvan ,toen er laatst een topic was (pro -honden)
werden ze aan alle kanten afgekraakt , en je hebt het b.v niet over de honden in de oosters landen (past niet in het juist straatje van A-A,tje )
Er worden ook honden door de Amerikanen ingezet vor het opsporen van mijnen, maar dat is om mensenlevens te Sparen en niet om ze te VERNIETIGEN !
In een woord WALGELIJK , om er weer die Amerikanen bij te halen , die overigens hun straf al lang hebben gehad !

Zo dat was weer ff recht voor je KANIS !
:jumping:

Sh*t man, jij bent echt recht door zee. Jij gaat over iedereen heen als een verbale buldozer.
Ik sta weer met mijn mond vol tanden :? :

gh.wille
12-08-05, 22:18
Geplaatst door delirious
Je had gelijk Wille, het ging over VS militairen in Irak, die honden voor fun doodschoten.


Wat nou surfen, het enige surfen wat gij doet is op het worldwideweb.
:D

Hoe wist jij dat nou ?
Indd ik surf nu al ruim 36 jaar , toen ik het voor het eerst zag was dat op de Marquesas eilanden waar de planken nog van hout waren ,en ik was meteen verkocht , had ook een van de eerste planken in NED.
met een Ten CATE zeil en nog houten giek en zwaardje ,
heb daarna zo,n beetje overal gesurft waar ik ook maar kwam , tevens heb ik nog enige tientallen mensen leren windsurfen , wij noemden het toen al Worldwide Windsurfing , ver voor dat de P.C algemeen goed was !
En nog ff dit ,in elke smerige oorlog zijn al onschuldige dieren ingezet ,
maar als regel waren dat dan proef (konijnen) wat nu nog regelmatig Helaas voorkomt , maar dan in Het LAB .,voor allerlei onderzoek ! Maar het zijn als regel de MINSTE HONDEN, die echte honden, en ezeltjes gebruiken met explosiefen.! Nazie streken die stopten zelf hun eigen doden vol explosiefen .
Dat is heel wat anders als de speurhonden ,die niet alleen mijnen etc. opsporen maar ook als MENSEN in nood zijn , hun diensten hebben bewezen .
Dag kereltje je moet blijkbaar nog veel leren !

:zwaai:

gh.wille
12-08-05, 23:37
Geplaatst door Yon-Rogg
Of deze:

http://www.ifaw.org

Zowel W.S.P.A en Ifaw, zijn goed .
Beide met het goede doel Dieren te helpen .

:duim:

gh.wille
13-08-05, 01:11
Geplaatst door Al Sawt
Je klopt jezelf veels te veel op de borst!

Dank je wel ,voor het compliment .

:verrassin

gh.wille
13-08-05, 01:34
Geplaatst door assassijn
Sh*t man, jij bent echt recht door zee. Jij gaat over iedereen heen als een verbale buldozer.
Ik sta weer met mijn mond vol tanden :? :

Ik neem aan dat ik een aap niet hoef te leren klimmen , dus wat dat betreft hoef je niet met een mond vol tanden te staan .
Noem het van mij part de partij van de (under dog) kiezen in dit geval ,
maar nogmaals ik geef altijd Onpartijdig mijn mening weer , maar dat word gemakshalve over het hoofd gezien ,en ben absoluut tegen vooroordelen en Aangedikte Waarheden , en dat is maar al te vaak het geval .
Ook ga ik zelfs met famillie leden van mij in dispuut over het al dan niet
bij voorbaat alles en iedereen over een kam scheren , in dit geval dus de MOSLIM gemeenschap, dan krijgen ze het van mij ook net zo goed :
RECHT voor hun KANIS ! ( voor de lezers die dit woord niet kennen )
bargoens voor mond .
:vlammen:

assassijn
13-08-05, 12:41
Geplaatst door gh.wille
Ik neem aan dat ik een aap niet hoef te leren klimmen , dus wat dat betreft hoef je niet met een mond vol tanden te staan .
Noem het van mij part de partij van de (under dog) kiezen in dit geval ,
maar nogmaals ik geef altijd Onpartijdig mijn mening weer , maar dat word gemakshalve over het hoofd gezien ,en ben absoluut tegen vooroordelen en Aangedikte Waarheden , en dat is maar al te vaak het geval .
Ook ga ik zelfs met famillie leden van mij in dispuut over het al dan niet
bij voorbaat alles en iedereen over een kam scheren , in dit geval dus de MOSLIM gemeenschap, dan krijgen ze het van mij ook net zo goed :
RECHT voor hun KANIS ! ( voor de lezers die dit woord niet kennen )
bargoens voor mond .
:vlammen:

http://img25.imageshack.us/img25/3012/youreawsome2it7gj.gif

En dat meen ik echt.

Wide-O
13-08-05, 14:12
Geplaatst door assassijn
http://img25.imageshack.us/img25/3012/youreawsome2it7gj.gif

En dat meen ik echt.

Ricky gh.ervais :hihi:

gh.wille
13-08-05, 17:52
Geplaatst door assassijn
http://img25.imageshack.us/img25/3012/youreawsome2it7gj.gif

En dat meen ik echt.

Afgezien dat ik totaal niet lijk op deze persoon,en totaal niet bij mij indrukwekkend over komt ,lijkt het meer op een Parodie van de een of andere KOMIEK die zonodig weer voor doet hoe je en aanslag pleegt ,
op onschuldige mensen , of hij doet Hitler na kan ook nog , gezien de uitdrukking en de type mensen die hem bekijken , lijkt het eerste mij het meest voor de hand liggende !
Aangezien er altijd wel mensen zijn die dit soort plaatjes kunnen gebruiken, om dat ze het met woorden blijkbaar niet af kunnen !
Ook de baard heeft ie in ieder geval ,vast laten staan , om indrukwekkender over te komen ,je hebt van die ONBENULLIGE mensen die daar blijkbaar instinken ,mede gezien het onderschrift wat in het Engels blijkbaar nog indrukwekkender over moet komen !
Tja dat krijg je als je niet op een normale manier iemand ,van repliek kan dienen!
Dit antwoord moge duidelijk genoeg zijn, ook voor ,,Jan met de Pet ",
die te hulp moest schieten .
Overigens nog bedankt met deze (bijdrage ) het geeft namelijk exact weer wat ik bedoel met de boel verdraaien !
En dat meen ik ook echt .
:D

assassijn
13-08-05, 19:20
Geplaatst door gh.wille
Afgezien dat ik totaal niet lijk op deze persoon,en totaal niet bij mij indrukwekkend over komt ,lijkt het meer op een Parodie van de een of andere KOMIEK die zonodig weer voor doet hoe je en aanslag pleegt ,
op onschuldige mensen , of hij doet Hitler na kan ook nog , gezien de uitdrukking en de type mensen die hem bekijken , lijkt het eerste mij het meest voor de hand liggende !
Aangezien er altijd wel mensen zijn die dit soort plaatjes kunnen gebruiken, om dat ze het met woorden blijkbaar niet af kunnen !
Ook de baard heeft ie in ieder geval ,vast laten staan , om indrukwekkender over te komen ,je hebt van die ONBENULLIGE mensen die daar blijkbaar instinken ,mede gezien het onderschrift wat in het Engels blijkbaar nog indrukwekkender over moet komen !
Tja dat krijg je als je niet op een normale manier iemand ,van repliek kan dienen!
Dit antwoord moge duidelijk genoeg zijn, ook voor ,,Jan met de Pet ",
die te hulp moest schieten .
Overigens nog bedankt met deze (bijdrage ) het geeft namelijk exact weer wat ik bedoel met de boel verdraaien !
En dat meen ik ook echt .
:D

http://i12.photobucket.com/albums/a211/assassijn/positive1.jpg

delirious
13-08-05, 19:33
Geplaatst door gh.wille
Afgezien dat ik totaal niet lijk op deze persoon,en totaal niet bij mij indrukwekkend over komt ,lijkt het meer op een Parodie van de een of andere KOMIEK die zonodig weer voor doet hoe je en aanslag pleegt ,
op onschuldige mensen , of hij doet Hitler na kan ook nog , gezien de uitdrukking en de type mensen die hem bekijken , lijkt het eerste mij het meest voor de hand liggende !
Aangezien er altijd wel mensen zijn die dit soort plaatjes kunnen gebruiken, om dat ze het met woorden blijkbaar niet af kunnen !
Ook de baard heeft ie in ieder geval ,vast laten staan , om indrukwekkender over te komen ,je hebt van die ONBENULLIGE mensen die daar blijkbaar instinken ,mede gezien het onderschrift wat in het Engels blijkbaar nog indrukwekkender over moet komen !
Tja dat krijg je als je niet op een normale manier iemand ,van repliek kan dienen!
Dit antwoord moge duidelijk genoeg zijn, ook voor ,,Jan met de Pet ",
die te hulp moest schieten .
Overigens nog bedankt met deze (bijdrage ) het geeft namelijk exact weer wat ik bedoel met de boel verdraaien !
En dat meen ik ook echt .
:D


http://www.balloon-specialties.com/balloon_bouquets/b_img/b-214_awesome.jpg :duim: