PDA

Bekijk Volledige Versie : islam ya allah



islam_nr1
11-08-05, 20:42
islam ya allah :) salaam allemaal we zeggen dat we allemaal moslims zijn ikhoop dat dat ook zo is ik weet dat er veel mensen zeggen dat ze het zijn maar als je gaat zien dan zie je dat die niet bidden niet vasten ya Allah zie naar deze mensen ook al doen die iets verkeert vergeeft hen in jou naam en de naam van muhamed sallah wa alaihe wa selem

David
11-08-05, 20:43
Zijn komma's tegenwoordig ook al haram?

islam_nr1
11-08-05, 20:46
kommas zijn niet haram maar ik gebruik liever geen leestekens dan kan de persoon snel lezen en weten ze waar ik het over heb
toch bedankt,

Joesoef
11-08-05, 21:03
Geplaatst door islam_nr1
kommas zijn niet haram maar ik gebruik liever geen leestekens dan kan de persoon snel lezen en weten ze waar ik het over heb
toch bedankt,

:cola:

Cherry Bo
11-08-05, 21:09
Geplaatst door islam_nr1
kommas zijn niet haram maar ik gebruik liever geen leestekens dan kan de persoon snel lezen en weten ze waar ik het over heb
toch bedankt,

Hey, toch nog een komma daar. :lekpuh:

Imperatrice
11-08-05, 21:14
Ik moest het echt heel snel in één ruk lezen, anders zou ik er geen ruk van begrijpen :schok:

islam_nr1
11-08-05, 21:17
hahahhaha, dat was juist de bedoeling ik zei dat ik geen kommas gebruike n toch een als afsluiter. ja alsje niet content bent veronderstel ik dat je nog altijd mag kiezen of je gaat lezen of niet
dank je

Joesoef
11-08-05, 21:19
Geplaatst door Imperatrice
Ik moest het echt heel snel in één ruk lezen, anders zou ik er geen ruk van begrijpen :schok:


This een fake'r....

Imperatrice
11-08-05, 21:24
Geplaatst door islam_nr1
hahahhaha, dat was juist de bedoeling ik zei dat ik geen kommas gebruike n toch een als afsluiter. ja alsje niet content bent veronderstel ik dat je nog altijd mag kiezen of je gaat lezen of niet
dank je


haha, ik ben geslaagd. Maar je hebt trouwens helemaal gelijk met je topic.

@ Joesoef: Beetje aardig tegen elkaar zijn :fpetaf:

Joesoef
11-08-05, 21:26
Geplaatst door Imperatrice
@ Joesoef: Beetje aardig tegen elkaar zijn :fpetaf:


:knipoog: Dat ben ik juist.

Imperatrice
11-08-05, 21:28
Geplaatst door Joesoef
:knipoog: Dat ben ik juist.

Hubba Hubba :D

islam_nr1
12-08-05, 16:24
`salaam allemaal,
ik weet hier eigelijk niets van hoe dat hier iegelijk werkt .
ik wou gewoon mee doen omdat ik dacht dat hier zeker en vast goeie mensen zitten, en die me meer over de islam gaan kunnen bijleren dus kan iemand me eigelijk uitleggen hoe dat hier werkt aub.
dank je
wa salaam wa alikoum'.