PDA

Bekijk Volledige Versie : De tiefus honden van SIRE



vgeld
11-08-05, 21:30
starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

De tiefus honden :wink: van sire hebben een film gemaakt over het asso-gedrag van de NL-ers en daarin komt een Marokkaan voor. In het filmpje hoor je: We zijn niet in Marokko !

Ons associeren met asso's ?
Stuur een e-mail naar dit kut fucking schoften.
dit is hun e-mail.
[email protected]

Wil iemand dit plaatsen op Marokko.nl en aale Marok-fora's?

Soldim
11-08-05, 21:43
Geplaatst door vgeld
De tiefus honden :wink: van sire hebben een film gemaakt over het asso-gedrag van de NL-ers en daarin komt een Marokkaan voor. In het filmpje hoor je: We zijn niet in Marokko !

Ons associeren met asso's ?
Stuur een e-mail naar dit kut fucking schoften.
dit is hun e-mail.
[email protected]

Wil iemand dit plaatsen op Marokko.nl en aale Marok-fora's?

Een (1) Marokkaan? Mag dat niet?

Imperatrice
11-08-05, 21:47
Je kan het ook zo bekijken, ze betrekken 'ons' als het ware in het straatbeeld. Want een straat die alleen gevuld is door kazen, is tegenwoordig praktisch onmogelijk :D

vgeld
11-08-05, 21:54
Geplaatst door Imperatrice
Je kan het ook zo bekijken, ze betrekken 'ons' als het ware in het straatbeeld. Want een straat die alleen gevuld is door kazen, is tegenwoordig praktisch onmogelijk :D
niet mee eens. We moeten ons niet laten reduceren tot een volk (minderheid ) waarover je alleen maar grappen kunt maken. Kijk naar het cidi :knipoog:

Joesoef
11-08-05, 22:10
Het volk krijgt wat het wil.

mark61
11-08-05, 22:13
Geplaatst door vgeld
De tiefus honden :wink: van sire hebben een film gemaakt over het asso-gedrag van de NL-ers en daarin komt een Marokkaan voor. In het filmpje hoor je: We zijn niet in Marokko !

Dr komt helemaal geen Marokkaan in voor. Dr komt een kaaskop in voor die 'Marokkaan' zegt. Das wat anders. De aangesprokene leek me meer een Koerd ofzo.

Elsschot
11-08-05, 22:19
het is niet zo vreemd om ook medelanders in zo'n spotje te laten participeren, dit lijkt mij inherent aan het leven op straat in een multiculturele samenleving.

verder kan het geen kwaad om iedereen te wijzen op de omgangsvormen

Good Kahuna
11-08-05, 22:38
Tegen die ene 'Marokkaan' die zich opwindt in dat filmpje staan 20 Hollanders die over de zeik gaan om niets.

Stel je toch niet zo aan, man.

Zwarte Schaap
11-08-05, 22:43
Geplaatst door vgeld
niet mee eens. We moeten ons niet laten reduceren tot een volk (minderheid ) waarover je alleen maar grappen kunt maken. Kijk naar het cidi :knipoog:

Ik heb het niet gezien, maar toch.

Naar mijn mening sluit dit aan bij mijn stelling dat de Marokkaans-Islamitische achtergrond wordt misbruikt om de eigen Nederlandse cultuur te herwaarderen c.q. op te hemelen.

Hierbij wordt dan gebruikt gemaakt door Marokko, dus de marokkaanse cultuur, gelijk te stellen aan asociale gedrag. Dat moeten we niet hebben in Nederland, we moeten ons niet hetzelfde gedragen als Marokkanen en Nederland tot Marokko te laten verworden. Kortom een tegenstelling creeren tussen de schadelijke Marokkaanse-islamitische cultuur en de goede Nederlandse cultuur.

Deze truc hebben ze al vaker toegepast.

voorbeeld 1:

Toen men op de aow, uitkeringen, kinderbijslag etc.. wilde bezuinigen voerde men eerst in dat er zoveel Turken en Marokkanen er gebruik van maakten en ook daarmee frauderen. Iedereen roept om strengere maatregelen en alles is in kannen en kruiken. Nederland krijgt er zonder slag of stoot die wetgeving er doorheen.

voorbeeld 2:

Volgens onderzoek van het Ministerie van Justitie blijken autochtonen het meest hun vrouwen te mishandelen. Hoe leer je de autochtonen deze kwalijke gedrag af? Je raadt het al, doe alsof de moslims hun vrouwen uit cultureel en religieus oogpunt massaal mishandelen. Benoem dit als kwalijk islamitisch gedrag en chanteer de autochtone man ermee. Zo sla je twee vliegen in 1 klap. De autochtone cultuur wordt weer als schitterend voorgesteld en de moslims hebben weer een stigmatisering aan hun broek, goed voor de assimilatie.

voorbeeld 3:

Nederlanders staan er bekend om dat ze vrije burgers zijn die zich niet snel de mond laten snoeren c.q. hun rechten laten inperken door een politiestaat. Hoe krijg je nu als liberaal-kapitalistische regering de massa beter in het gareel en draai je ze langzaam de duimschroeven aan? Maak de mensen bang met onveiligheid, criminaliteit en terrorisme. Maak gebruik van de term Marokkaan en moslim en iedereen staat te applaudiseren wanneer er meteen allerlei politiestaat achtige maatregelen door het parlement worden gedrukt. Zo vragen mensen zelf om de inperking van hun rechten en is het een koud kunstje om dat soort wetten aan te nemen.

voorbeeld 4:

Hoe kan je Marokkanen sneller assimileren en assimilatiemaatregelen nemen? Huur een cultureel antropoloog (Frank van Gemert) in die graag doctor wil worden, speel hem allerlei voorconclusies en boeken toe waarna hij dan concludeert dat de Marokkaanse cultuur niet deugt om wat te willen bereiken met de marokkaanse tweede generatie. De ''kwalijke'' Marokkaanse cultuur wordt wederom tegenover de ''goede'' Nederlandse cultuur geplaatst. Zo nu heb je een legitieme middel om assimilatiemaatregelen te kunnen nemen zodat het Marokkaanse vlees de mooie goede Hollandse cultuur gaat dragen.

mark61
11-08-05, 22:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb het niet gezien, maar toch.

Naar mijn mening sluit dit aan bij mijn stelling dat de Marokkaans-Islamitische achtergrond wordt misbruikt om de eigen Nederlandse cultuur te herwaarderen c.q. op te hemelen.

Je hebt het inderdaad niet gezien; de analyse slaat dan ook nergens op.

Good Kahuna
11-08-05, 22:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb het niet gezien, maar toch...



Zou je nou eerst niet eens dat filmpje kijken voordat je al je theorieën erop los laat?

Zwarte Schaap
11-08-05, 22:54
Geplaatst door Good Kahuna
Zou je nou eerst niet eens dat filmpje kijken voordat je al je theorieën erop los laat?

Nee niet nodig, dit was weer een mooie aanleiding om mijn stelling te poneren.

Al Sawt
11-08-05, 22:57
Geplaatst door mark61
Dr komt helemaal geen Marokkaan in voor. Dr komt een kaaskop in voor die 'Marokkaan' zegt. Das wat anders. De aangesprokene leek me meer een Koerd ofzo. Hij lijkt inderdaad op een oostelijk bewoner van Middelandse zee.

Good Kahuna
11-08-05, 22:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee niet nodig, dit was weer een mooie aanleiding om mijn stelling te poneren.

Een aanleiding die je niet kent aangrijpen om je ideeën te spuien... doet je betoog geen goed.

Elsschot
11-08-05, 22:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee niet nodig, dit was weer een mooie aanleiding om mijn stelling te poneren.

Ja, het is altijd weer fijn om je al of niet ter zake doende mening te kunnen poneren

Zwarte Schaap
11-08-05, 23:02
Geplaatst door Good Kahuna
Een aanleiding die je niet kent aangrijpen om je ideeën te spuien... doet je betoog geen goed.

Als jij het gezien hebt, kun je me dan mischien aangeven wat de meerwaarde is van de toevoeging Marokkaan of Marokko in dat filmpje?

vgeld
11-08-05, 23:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee niet nodig, dit was weer een mooie aanleiding om mijn stelling te poneren.
Black Schaap ! je hebt het goed verwoord. De rest van de Mokro's moet nu maar eens wakker worden.

Zwarte Schaap
11-08-05, 23:04
Geplaatst door Elsschot
Ja, het is altijd weer fijn om je al of niet ter zake doende mening te kunnen poneren

Kom toon mij aan dat mijn stelling niet terzake doende is.

Good Kahuna
11-08-05, 23:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als jij het gezien hebt, kun je me dan mischien aangeven wat de meerwaarde is van de toevoeging Marokkaan of Marokko in dat filmpje?

Ga nou eerst dat filmpje maar eens kijken, dan spreken we elkaar morgen.

Zwarte Schaap
11-08-05, 23:10
Geplaatst door Good Kahuna
Ga nou eerst dat filmpje maar eens kijken, dan spreken we elkaar morgen.

Come on mijn vraag is toch niet zo moeilijk?

Elsschot
11-08-05, 23:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kom toon mij aan dat mijn stelling niet terzake doende is.

dit forumtopic betreft het besproken SIRE filmpje over hoe met elkaar om te gaan in de openbare ruimte. wat is er nu zo vreemd aan het aanstippen van de problemen tussen verschillende bevolkingsgroepen met betrekking tot het verbeteren van omgangsvormen en het kweken van wat extra begrip.

de strekking van het filmpje heeft wel erg veel overeenkomsten met jouw snelle en overdonderende reactie Zwart Schaap

Zwarte Schaap
11-08-05, 23:32
Geplaatst door Elsschot
dit forumtopic betreft het besproken SIRE filmpje over hoe met elkaar om te gaan in de openbare ruimte. wat is er nu zo vreemd aan het aanstippen van de problemen tussen verschillende bevolkingsgroepen met betrekking tot het verbeteren van omgangsvormen en het kweken van wat extra begrip.

de strekking van het filmpje heeft wel erg veel overeenkomsten met jouw snelle en overdonderende reactie Zwart Schaap

(Ik heb het nog steeds niet gezien)

Dus mijn stelling was wel terzake doende? Bedoel je met veel overeenkomsten dat mijn 'analyse' toe te passen is op het filmpje?

Elsschot
11-08-05, 23:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
(Ik heb het nog steeds niet gezien)

Dus mijn stelling was wel terzake doende? Bedoel je met veel overeenkomsten dat mijn 'analyse' toe te passen is op het filmpje?


nee, het is juist jouw overhaaste gedrag dat in het spotje wordt getoond; direct gaan roepen terwijl er eigenlijk niets aan de hand is

nard
12-08-05, 00:45
Geplaatst door Good Kahuna
Tegen die ene 'Marokkaan' die zich opwindt in dat filmpje staan 20 Hollanders die over de zeik gaan om niets.

Stel je toch niet zo aan, man.

Misschien hebben ze er wel met opzet geen Marokkaan ingestopt. Stel je voor dat de kijkende massa het dan opeens terecht zou vinden dat die andere 20 Hollanders over de zeik gaan.

Valt toch gelijk je heel spotje in het water?

:p

AARDIG
12-08-05, 02:05
Zoiets?


Geplaatst door AARDIG
Op bladzijde 3 van de metro van vandaag, staat een artikel met als kop; " Barbecuegevoel belangrijker dan veiligheid." Alvorens ik het artikel lees, bekijk ik de leuke afbeelding, die ze geplaatst hebben van een -aan de kledij te zien- moslims gezin. Ze zijn aan het picknicken. Ik dacht bij mezelf; "Kijk eens, wat leuk dat die pro-bezet palestina metro nu naast al dat subjectieve gellalebal, ook eens een foto plaats van een gezellig Islamitisch gezin die aan het picknicken is."

Helaas, maakte mijn blijdschap al gauw plaats voor een immense irritatie. Het artikel:

"De helft van Nederlanders loopt ehjt risico op voedselvergiftiging na barbecue. Een enquete in opdracht van het voedinscentrum en de voedsel- en waren autoriteit toont aan dat de Nederlander niet kiest voor het veiliger voorgegaard vlees en slecht let op de hygiene.

"Iedereen geeft de voorkeur aan rauw vlees voor een ouderwets barbecuegevoel", aldus een woordvoerder van het voedingscentrum. Verder bestaat er een grote kloof tussen wat mensen denken en doen voor een schone en veilige barbecue. Driwekwart van ruim 2000 ondervraagden zegt nooit ziek te zijn geworden, omdat ze strikt letten op hygiene. Toch wast ongeveer de helft niet regelmatig de handen, gebruikt geen gescheiden bestek voor rauw en gaar vlees en bewaart overgebleven vlees dat buiten heeft gestaan voor een volgenden dag.

Al deze handelingen vergroten de kans op voedselvergiftiging. Het voedingscentrum en VWA beginnen deze week met de campagne " Barbecuen zodner buikpijn. " Mark Wijdeven/ANP

observer
12-08-05, 07:57
Geplaatst door Al Sawt
Hij lijkt inderdaad op een oostelijk bewoner van Middelandse zee. dacht meer zigeuner bedoel wanneer heb jij voor het laatst een marokkaan zo gekleed gezien?

Imperatrice
12-08-05, 09:27
Geplaatst door AARDIG
Zoiets?


Meen je niet :moe:

sjaen
12-08-05, 09:51
Geplaatst door vgeld
De tiefus honden :wink: van sire hebben een film gemaakt over het asso-gedrag van de NL-ers en daarin komt een Marokkaan voor. In het filmpje hoor je: We zijn niet in Marokko !

Ons associeren met asso's ?
Stuur een e-mail naar dit kut fucking schoften.
dit is hun e-mail.
[email protected]

Wil iemand dit plaatsen op Marokko.nl en aale Marok-fora's?

Hoezo kort lontje?!!

:hardlach:

MO_NL
12-08-05, 10:54
Ik ben het er mee eens.

Wat er mis is aan het filmpje is dat het stigmatiserend werkt.

De opgefokte, heetgebakerde, ongemanierde Marokkaan.

Tweede punt wat er aan scheelt:

Dit is een filmpje van de overheid. De overheid stelt hier een voorbeeld. Blijkbaar zijn we inmiddels zover afgegleden met z'n allen dat het oke is om racistisch getinte opmerkingen te maken.

Als de overheid het doet in haar voorlichtingsfilmpjes dan zal het wel goed zijn.

It's a bloody shame. Ik vind dat we dit niet over onze kant moeten laten gaan.

Mark
12-08-05, 11:50
:haha: wat een korte lontjes

mark61
12-08-05, 11:53
Geplaatst door MO_NL
Ik ben het er mee eens.

Wat er mis is aan het filmpje is dat het stigmatiserend werkt.

De opgefokte, heetgebakerde, ongemanierde Marokkaan.



Je mist een zootje opgefokte, heetgebakerde, ongemanierde, alsmede vrouwonderdrukkende autochtonen.

Verder had je net zelf gemeld dat het geen overheidsfilmpje is.

Tenslotte gaat het niet over een Marokkaan, maar over een auto die iets roept.

Kweenie, is het weer zeker? Das nou net iets waar auto's helaas ook niets aan kunnen doen. Werkt geloof ik ook intelligentieoplossend.

DeStorthoop
12-08-05, 11:55
Zoeken jullie niet een _beetje_ spijkers op laag water?

Ik snap niet hoe jullie iets wat zo duidelijk goed bedoeld is zo kunnen verketteren. Alsof SIRE met dit spotje wil zeggen dat Marokkanen niet deugen, waar leid je dat in hemelsnaam aan af?

Daarbij komt dat de opmerking "het is hier geen Marokko' van die man op de stoep heel erg duidelijk wordt getoond als voorbeeld van asociaal en onbeschoft gedrag. Alle mensen in het spotje zitten fout, je moet wel bijzonder vooringenomen zijn als je dat niet wilt zien.

Als er in dat spotje inderdaad 20 nederlanders getoond worden (ik heb ze niet geteld) waarvan er één allochtoon is dan is dat statistisch gezien onjuist, dat zouden er dan meer moeten zijn. De notie dat alleen autochtonen zich schuldig maken zouden maken aan asociaal gedrag op straat vindt ik ronduit racistisch.

Aandacht voor, en de discussie over, onbeschoft en agressief gedrag in de openbare ruimte is wat mij betreft 'long overdue". Alle hulde voor SIRE.

Couscousje
12-08-05, 12:14
Sjonge jonge, die slachtofferrol blijft immens populair onder de Marokkaantjes hier, niet normaal...

Cc

Zwarte Schaap
12-08-05, 12:23
Ik heb het inmiddels gezien.

Fok sire.

We hebben zoveel nationaliteiten maar uitgerekend Marokko moet weer genoemd worden. Zal er niet raar van opkijken dat we effecten van alla kut-marokkanen-Oudkerkt te verduren krijgen.

Nogmaals Fok sire. Jammer voor de kaasjes maar genoeg is genoeg. Elke kutorganisatie die weer met marokkanen loopt te leuren kan de pot op. Alsof elke dag onze afkomst in de uitverkoop wordt gedaan.


Fok, fok , fok sire.

David
12-08-05, 12:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Fok sire.


Fok, fok , fok sire.


Macho!

Zwarte Schaap
12-08-05, 12:27
Geplaatst door Couscousje
Sjonge jonge, die slachtofferrol blijft immens populair onder de Marokkaantjes hier, niet normaal...

Cc

Ga maar weer een ingezonden brief naar de volkskrant sturen dat je over Marokkanen beklaagt dat ze zich een slachtofferrol aanmeten. Bied je excuses aan en kun je meteen weer een wit voetje halen.

:denk:

Dutsie
12-08-05, 12:32
Much ado about nothing. IEDEREEN in dat spotje gedraagt zich boertig, dus wat is het probleem? Ik heb ook geen klachten gehoord toen er meisjes met hoofddoek in dan anti zinloos geweld spotje verschenen. Of was dat omdat dat dat een positieve boodschap was?

Wat is nou de boodschap die hier uitgezonden wordt? Als het negatief is mogen er alleen autochtonen in beeld? Zoiets?

David
12-08-05, 12:34
Geplaatst door Dutsie
Much ado about nothing. IEDEREEN in dat spotje gedraagt zich boertig, dus wat is het probleem? Ik heb ook geen klachten gehoord toen er meisjes met hoofddoek in dan anti zinloos geweld spotje verschenen. Of was dat omdat dat dat een positieve boodschap was?

Wat is nou de boodschap die hier uitgezonden wordt? Als het negatief is mogen er alleen autochtonen in beeld? Zoiets?


Als er geen Marokkaan in zat, was iedereen daar wel weer te keer over gegaan. Gaap.

DeStorthoop
12-08-05, 12:34
Geplaatst door Zwarte Schaap

Fok sire.

We hebben zoveel nationaliteiten maar uitgerekend Marokko moet weer genoemd worden.

Dus aandacht voor het vooringenomen gedrag van sommige autochtonen t.a.v. Marokkanen, waarbij duidelijk getoond word hoe dom dat eigenlijk is, is ook al niet goed?

:(

Couscousje
12-08-05, 12:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ga maar weer een ingezonden brief naar de volkskrant sturen dat je over Marokkanen beklaagt dat ze zich een slachtofferrol aanmeten. Bied je excuses aan en kun je meteen weer een wit voetje halen.

:denk:

Bij wie moet ik een wit voetje halen?

Bij mezelf?

Ik ben immers een Nederlandse.

Dus val me niet lastig met je trauma's, sukkel.

Azijnpissers zoals jij kunnen wij Nederlanders van Marokkaanse afkomst missen als kiespijn.

In tegenstelling tot jou hebben wij namelijk wel een mooie toekomst in Nederland.

Cc

Dutsie
12-08-05, 12:35
Geplaatst door David
Als er geen Marokkaan in zat, was iedereen daar wel weer te keer over gegaan. Gaap.

En waarom zit er @%$@ weer geen nicht in?

mark61
12-08-05, 12:36
Geplaatst door Dutsie
Much ado about nothing. IEDEREEN in dat spotje gedraagt zich boertig, dus wat is het probleem? Ik heb ook geen klachten gehoord toen er meisjes met hoofddoek in dan anti zinloos geweld spotje verschenen. Of was dat omdat dat dat een positieve boodschap was?

Wat is nou de boodschap die hier uitgezonden wordt? Als het negatief is mogen er alleen autochtonen in beeld? Zoiets?

Wacht maar op het volgende spotje waarin een joodse AfroAmerikaan 'homo' roept tegen een Turk. Zal je wat beleven.

David
12-08-05, 12:37
Geplaatst door Dutsie
En waarom zit er @%$@ weer geen nicht in?


Alsof er geen aso nichten zijn! Die fok fok fok klerelijers van Sire! We pakken ze, he, Duts?

Dutsie
12-08-05, 12:38
Geplaatst door David
Alsof er geen aso nichten zijn! Die fok fok fok klerelijers van Sire! We pakken ze, he, Duts?

Zeker weten, stigmatisering maar dan andersom... ehh.... of zoiets. :kalasniko

Mark
12-08-05, 12:39
Geplaatst door David
Alsof er geen aso nichten zijn! Die fok fok fok klerelijers van Sire! We pakken ze, he, Duts?

Nichten doen alleen aso als ze hun nagels breken :wijs:

David
12-08-05, 12:41
Geplaatst door Mark
Nichten doen alleen aso als ze hun nagels breken :wijs:


Ga eens een zondagmiddag in de Montmartre staan, dan piep je wel anders. Daar schrikt de gemiddelde ADO hooligan nog voor terug, dat tuig.

Mill
12-08-05, 12:45
Het spotje laat een aso autochtoon zien die heel dom roept 'het is hier geen Marokko'. Die aso wordt overduidelijk in een negatief daglicht gesteld.

Dat deel van het spotje is dus gericht tegen discriminatie en generalisatie.

Als je dat niet snapt en ziet, ben je gewoon een domme wat?. Daar kan SIRE niets aans doen verder.

Zwarte Schaap
12-08-05, 12:49
Geplaatst door Couscousje
Bij wie moet ik een wit voetje halen?

Bij mezelf?

Ik ben immers een Nederlandse.

Dus val me niet lastig met je trauma's, sukkel.

Azijnpissers zoals jij kunnen wij Nederlanders van Marokkaanse afkomst missen als kiespijn.

In tegenstelling tot jou hebben wij namelijk wel een mooie toekomst in Nederland.

Cc
Als je niet lastig gevallen wilt worden moet je lekker thuis blijven zitten en niet op dit forum schrijven.

Voor de rest gefeliciteerd met je nieuwe nationaliteit en veel geluk met je mooie toekomst in Nederland, slijmbal.

Hoogmoed komt voor de val.

David
12-08-05, 12:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je niet lastig gevallen wilt worden moet je lekker thuis blijven zitten en niet op dit forum schrijven.

Voor de rest gefeliciteerd met je nieuwe nationaliteit en veel geluk met je mooie toekomst in Nederland, slijmbal.

Hoogmoed komt voor de val.


Het probleem met jou Schaap, is dat jouw leven zuiver theoretisch is.

mark61
12-08-05, 12:50
Geplaatst door Mill
Het spotje laat een aso autochtoon zien die heel dom roept 'het is hier geen Marokko'. Die aso wordt overduidelijk in een negatief daglicht gesteld.

Dat deel van het spotje is dus gericht tegen discriminatie en generalisatie.

Als je dat niet snapt en ziet, ben je gewoon een domme wat?. Daar kan SIRE niets aans doen verder.

Doe geen moeite.

Zwarte Schaap
12-08-05, 12:51
Geplaatst door David
Het probleem met jou Schaap, is dat jouw leven zuiver theoretisch is.

Ken jij mijn leven dan?

mark61
12-08-05, 12:51
Geplaatst door David
Het probleem met jou Schaap, is dat jouw leven zuiver theoretisch is.

En zurig.

Yon-Rogg
12-08-05, 12:53
En vooral veel azijn pissen.

David
12-08-05, 12:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ken jij mijn leven dan?


Wat ik er zo over lees, de laatste jaren, stemt me niet optimistisch.

Couscousje
12-08-05, 12:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je niet lastig gevallen wilt worden moet je lekker thuis blijven zitten en niet op dit forum schrijven.

Voor de rest gefeliciteerd met je nieuwe nationaliteit en veel geluk met je mooie toekomst in Nederland, slijmbal.

Hoogmoed komt voor de val.

Ik kan me niet herinneren dat dit forum van je vader was, dus ga iemand anders commanderen.

En je begrijpt toch best dat de mening van een gefrusteerde racist mij weinig kan boeien, nietwaar?

Dus struiptrek lekker een eind verder, kansloos geval.

Cc

Zwarte Schaap
12-08-05, 13:05
Geplaatst door Couscousje
Ik kan me niet herinneren dat dit forum van je vader was, dus ga iemand anders commanderen.

En je begrijpt toch best dat de mening van een gefrusteerde racist mij weinig kan boeien, nietwaar?

Dus struiptrek lekker een eind verder, kansloos geval.

Cc

Ben je weer uit op schelden? Kun je het niet laten om ouders erbuiten te laten? Ga je maar volvreten kun je weer rustig worden dik mormeltje.

Zwarte Schaap
12-08-05, 13:07
Geplaatst door David
Wat ik er zo over lees, de laatste jaren, stemt me niet optimistisch.

Wat heeft dat met de zuiver theoretische te maken?

Couscousje
12-08-05, 13:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ben je weer uit op schelden? Kun je het niet laten om ouders erbuiten te laten? Ga je maar volvreten kun je weer rustig worden dik mormeltje.

Ik kan me tenminste volvreten, daar heb ik het geld voor.

Jij daarentegen moet je handje ophouden bij de Sociale Dienst.

De kans dat jij dik wordt is nihil, traumalijdertje. :hihi:

Enige dikke aan jou, is de maling die iedereen aan je heeft.

Cc

Zwarte Schaap
12-08-05, 13:14
Geplaatst door Couscousje
Ik kan me tenminste volvreten, daar heb ik het geld voor.

Jij daarentegen moet je handje ophouden bij de Sociale Dienst.

De kans dat jij dik wordt is nihil, traumalijdertje. :hihi:

Enige dikke aan jou, is de maling die iedereen aan je heeft.

Cc

Aardappels kosten maar 1,40 per 5 kilo, dus sla je zelf nu niet op de borst dat je genoeg vreten kunt kopen. Dat kan elke Truus Nitwits wel. En by the way ik werk voor mijn geld.

Couscousje
12-08-05, 13:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Aardappels kosten maar 1,40 per 5 kilo, dus sla je zelf nu niet op de borst dat je genoeg vreten kunt kopen. Dat kan elke Truus Nitwits wel. En by the way ik werk voor mijn geld.

Dat jij werkt voor je geld, is de grootste leugen die je tot nu toe hebt tentoongespreid op dit forum.

Niet dat het opvalt, hoor. Alles uit jouw vingers werd toch al met een korreltje zout genomen.

Cc

Zwarte Schaap
12-08-05, 13:20
Geplaatst door Couscousje
Dat jij werkt voor je geld, is de grootste leugen die je tot nu toe hebt tentoongespreidt op dit forum.

Cc

Ik zit nu op mijn werk. Ookal zou ik werkloos zijn dan nog zou ik me er nog niet voor schamen. Ik heb er de belastingen voor betaald.

Je lijkt net zo een trutje uit jerry sprinegr show, ...but .. i got a job. Fok off met je job alsof je zogenaamd meer bent dan een werkloze.

Couscousje
12-08-05, 13:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik zit nu op mijn werk. Ookal zou ik werkloos zijn dan nog zou ik me er nog niet voor schamen. Ik heb er de belastingen voor betaald.

Je lijkt net zo een trutje uit jerry sprinegr show, ...but .. i got a job. Fok off met je job alsof je zogenaamd meer bent dan een werkloze.

Sterker nog, ik heb meerdere banen.

En daar ben ik zeker trots op, in tegenstelling tot iemand als jij, die eerder trots zou zijn op zijn frauduleuze acties tegen de Nederlandse Staat, zoals het faken van niet-bestaande kinderen in Marokko voor het ontvangen van meer Kinderbijslag, waar ik een low-life als jij wel voor aanzie.

En gefeliciteerd met je baan. Ik dacht dat Melkert-banen inmiddels waren afgeschaft.

Toch goed te weten dat jij de straten van Rotterdam niet meer terroriseert, al is het aardbeienseizoen zo weer voorbij.

Cc

Zwarte Schaap
12-08-05, 13:29
Geplaatst door Couscousje
Sterker nog, ik heb meerdere banen.

En daar ben ik zeker trots op, in tegenstelling tot iemand als jij, die eerder trots zou zijn op zijn frauduleuze acties tegen de Nederlandse Staat, zoals het faken van niet-bestaande kinderen in Marokko voor het ontvangen van meer Kinderbijslag, waar ik een low-life als jij wel voor aanzie.

En gefeliciteerd met je baan. Ik dacht dat Melkert-banen inmiddels waren afgeschaft.

Toch goed te weten dat jij de straten van Rotterdam niet meer terroriseert, al is het aardbeienseizoen zo weer voorbij.

Cc

Ik zie het al je zuigreflex heeft de overhand genomen. Zuig maar lekker je verhaaltjes uit de dikke duim als je niets beter weet.

Couscousje
12-08-05, 13:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik zie het al je zuigreflex heeft de overhand genomen. Zuig maar lekker je verhaaltjes uit de dikke duim als je niets beter weet.

Zei de lijmsnuiver naar aanleiding van zijn zoveelste hallucinatie. :hihi:

Cc

David
12-08-05, 13:34
Ik ben werkloos. :ego:

mark61
12-08-05, 13:35
Geplaatst door David
Ik ben werkloos. :ego:

Loser. En een beetje leugenaar.

Ik ben wel eens werkloos geweest. Meer dan eens. :ego:

David
12-08-05, 13:36
Geplaatst door mark61
Loser. En een beetje leugenaar.

Ik ben wel eens werkloos geweest. Meer dan eens. :ego:


Ik lieg niet. Nou, ja een beetje. Als ik voor 1 oktober niks nieuws vasts heb, ga ik de WW in.

Wide-O
12-08-05, 13:38
Geplaatst door David
Ik lieg niet. Nou, ja een beetje. Als ik voor 1 oktober niks nieuws vasts heb, ga ik de WW in.

Ik ben nog werklozer :ego: En ik ken niet eens de WW in.

David
12-08-05, 13:38
Geplaatst door Wide-O
Ik ben nog werklozer :ego: En ik ken niet eens de WW in.


Nog even volhouden, en dan heb je weer een vaste job als fluffer.

Al Sawt
12-08-05, 13:38
Geplaatst door observer
dacht meer zigeuner bedoel wanneer heb jij voor het laatst een marokkaan zo gekleed gezien? Ik zei Oostelijk en niet Westelijk!

Want Marokko ligt in het Westen van de Middellandse zee. Dus hij lijkt inderdaad op een Turk en op een zigeuner.

Dutsie
12-08-05, 13:39
Geplaatst door David
Ik lieg niet. Nou, ja een beetje. Als ik voor 1 oktober niks nieuws vasts heb, ga ik de WW in.

Ik schuif wel een stukkie op, plek zat in de WW. Zit er ook. Tijdelijk hoopte ik.

David
12-08-05, 13:40
Geplaatst door Dutsie
Ik schuif wel een stukkie op, plek zat in de WW. Zit er ook. Tijdelijk hoopte ik.


Jij ook al?

mark61
12-08-05, 13:40
Geplaatst door David
Nog even volhouden, en dan heb je weer een vaste job als fluffer.

Was nou weer een fluffer? Is dat Zeeuws voor 'vijverboer'?

Al Sawt
12-08-05, 13:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ga maar weer een ingezonden brief naar de volkskrant sturen dat je over Marokkanen beklaagt dat ze zich een slachtofferrol aanmeten. Bied je excuses aan en kun je meteen weer een wit voetje halen.

:denk: Ze heeft een wending gegeven aan haar journalistieke carrierè. Ze gaat een boek schrijven en dat is een primeur binnen de Marokkaanse gemeenschap.

Of toch niet...............?

David
12-08-05, 13:41
Geplaatst door mark61
Was nou weer een fluffer? Is dat Zeeuws voor 'vijverboer'?


Zoiets, maar dan anders.

Couscousje
12-08-05, 13:41
Zolang jullie maar in de WW, maar uit de bijstand blijven.

Ik heb het moeilijk zat met Zwarte Schaap al die jaren te onderhouden met mijn belastingcentjes.

Cc

Dutsie
12-08-05, 13:42
Geplaatst door David
Jij ook al?

Ja helaas. Was er bijna uit toen mijn arbeidsdeskundige aan de handrem trok. Soms heb ik het idee dat ze willen dat je niet aan het werk kom. Is eigenlijk geen WW verhaal maar goed.
Bah en het regent ook nog steeds.

Wide-O
12-08-05, 13:42
Geplaatst door mark61
Was nou weer een fluffer? Is dat Zeeuws voor 'vijverboer'?

Andere soort visjes :maf:

Couscousje
12-08-05, 13:42
Geplaatst door Al Sawt
Ze heeft een wending gegeven aan haar journalistieke carrierè. Ze gaat een boek schrijven en dat is een primeur binnen de Marokkaanse gemeenschap.

Of toch niet...............?

Net zo een primeur als rancuneuze en haatdragende Marokkaanse mannen, die hun onzekerheid maar met moeite kunnen verbergen. :hihi:

Cc

David
12-08-05, 13:42
Geplaatst door Couscousje
Zolang jullie maar in de WW, maar uit de bijstand blijven.

Ik heb het moeilijk zat met Zwarte Schaap al die jaren te onderhouden met mijn belastingcentjes.

Cc


ach, ik heb er jaren voor betaald. krijg nu eventueel een beetje terug.

Zwarte Schaap
12-08-05, 13:43
Geplaatst door Couscousje
Zei de lijmsnuiver naar aanleiding van zijn zoveelste hallucinatie. :hihi:

Cc

Ruikt nog altijd beter dan wanneer jij langs rolt.

David
12-08-05, 13:43
Geplaatst door Dutsie
Ja helaas. Was er bijna uit toen mijn arbeidsdeskundige aan de handrem trok. Soms heb ik het idee dat ze willen dat je niet aan het werk kom. Is eigenlijk geen WW verhaal maar goed.
Bah en het regent ook nog steeds.


Damn.

Couscousje
12-08-05, 13:43
Geplaatst door David
ach, ik heb er jaren voor betaald. krijg nu eventueel een beetje terug.

True.

Maar ik heb er alle vertrouwen in dat je gauw genoeg weer aan het moderedigeren bent.

Cc

Couscousje
12-08-05, 13:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ruikt nog altijd beter dan wanneer jij langs rolt.

Dat kan je niet weten, je geurzintuig is verlamd.

Cc

David
12-08-05, 13:44
Geplaatst door Couscousje
True.

Maar ik heb er alle vertrouwen in dat je gauw genoeg weer aan het moderedigeren bent.

Cc


Liever niet. Ik wil nou wel weer eens iets anders.

Couscousje
12-08-05, 13:47
Geplaatst door David
Liever niet. Ik wil nou wel weer eens iets anders.

Ik heb nog een huishoudster nodig. :nerveus:

Cc

Al Sawt
12-08-05, 13:49
Geplaatst door Couscousje
Net zo een primeur als rancuneuze en haatdragende Marokkaanse mannen, die hun onzekerheid maar met moeite kunnen verbergen. :hihi:

Cc Mijn oprechte excuses voor mijn onheuze bejegenis aan jouw adres.

Mijn gedrag tegenover jouw wordt mede door afgunst gemotiveerd, beste Cc.

Het feit dat jij een glansrijke toekomst voor de boeg hebt en terwijl ik veroordeelt ben tot het hangen in de sociale stelsel, wekt bij mij vrouwhatende gevoelens op.

Met mijn emancipatie is het bedroevend gesteld.


Maar zolang jij nog succesvol bent, is het een zoethoudertje voor mij!

David
12-08-05, 13:49
Geplaatst door Couscousje
Ik heb nog een huishoudster nodig. :nerveus:

Cc


7.000 bruto en ik ben je man!

Dutsie
12-08-05, 13:51
Geplaatst door David
7.000 bruto en ik ben je man!

Of jij en ik parttime voor 3500? Ik pak nu echt alles wat ik kan. :rolleyes: :wink:

David
12-08-05, 13:52
Geplaatst door Dutsie
Of jij en ik parttime voor 3500? Ik pak nu echt alles wat ik kan. :rolleyes: :wink:


3.500? Dat houdt me amper in de La Mer! :ego:

Couscousje
12-08-05, 13:52
Geplaatst door Al Sawt
Mijn oprechte excuses voor mijn onheuze bejegenis aan jouw adres.

Mijn gedrag tegenover jouw wordt mede door afgunst gemotiveerd, beste Cc.

Het feit dat jij een glansrijke toekomst voor de boeg hebt en terwijl ik veroordeelt ben tot het hangen in de sociale stelsel, wekt bij mij vrouwhatende gevoelens op.

Met mijn emancipatie is het bedroevend gesteld.


Maar zolang jij nog succesvol bent, is het een zoethoudertje voor mij!

Ik geloof dat je mij verwart met iemand die zich druk maakt om dingen die jij uitkraamt.

Cc

Couscousje
12-08-05, 13:52
Geplaatst door David
7.000 bruto en ik ben je man!

Ik zei huishoudster, ik vroeg je niet ten huwelijk!

Cc

Zwarte Schaap
12-08-05, 13:53
Geplaatst door Couscousje
Dat kan je niet weten, je geurzintuig is verlamd.

Cc

Makkelijk zat om te waarnemen dat je langskomt of bent geweest, de duiven donderen allemaal van de dakgoot, de ovrige dieren duiken verschrikt weg. En dan heb ik het niet eens over het zuur dat je uitscheidt.

David
12-08-05, 13:53
Geplaatst door Couscousje
Ik zei huishoudster, ik vroeg je niet ten huwelijk!

Cc


"Ik ben je man" is een Oud-Hollandsche uitdrukking die betekent "Deal". Trouwen is veel duurder.

Dutsie
12-08-05, 13:54
Geplaatst door David
3.500? Dat houdt me amper in de La Mer! :ego:

+ een verrot leuk kerstpakket.

Couscousje
12-08-05, 13:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Makkelijk zat om te waarnemen dat je langskomt of bent geweest, de duiven donderen allemaal van de dakgoot, de ovrige dieren duiken verschrikt weg. En dan heb ik het niet eens over het zuur dat je uitscheidt.

Dat komt omdat ik zo verschrikkelijk veel op je moeder lijk. :hihi:

Verklaart ook meteen waarom je het weet te herkennen, zonder je zintuigen te gebruiken.

Cc

Al Sawt
12-08-05, 13:57
Geplaatst door Couscousje
Ik geloof dat je mij verwart met iemand die zich druk maakt om dingen die jij uitkraamt.

Cc Cc,

Wanneer komt jouw boek uit en in welke genre mogen we het verwelkomen?

Genre 1: De mishandelde moslim meisje
Genre 2: Integratie volgens Cc.
Genre 3: Achterlijkheid van mijn culturele achtergrond
Of
Genre 4: Grofheid der Marokkaanse mannen.

Hoe dan ook, het zal alles behalve orgineel zijn.

Couscousje
12-08-05, 14:00
Geplaatst door Al Sawt
Cc,

Wanneer komt jouw boek uit en in welke genre mogen we het verwelkomen?

Genre 1: De mishandelde moslim meisje
Genre 2: Integratie volgens Cc.
Genre 3: Achterlijkheid van mijn culturele achtergrond
Of
Genre 4: Grofheid der Marokkaanse mannen.

Hoe dan ook, het zal alles behalve orgineel zijn.

Nu verwar je me met iemand die in zou gaan op je trieste insinuaties.

Cc

Al Sawt
12-08-05, 14:04
Geplaatst door Couscousje
Nu verwar je me met iemand die in zou gaan op je trieste insinuaties.

Cc Kom nou, Cc.

We weten donders goed dat je bovenstaande onderwerpen gaat integreren in een boek. Kijk alleen maar naar je ingezonden brief in Volkskrant.

Maar goed, inhoudelijk reacties zijn niet jouw sterkste kant.

Zwarte Schaap
12-08-05, 14:05
Geplaatst door Couscousje
Dat komt omdat ik zo verschrikkelijk veel op je moeder lijk. :hihi:

Verklaart ook meteen waarom je het weet te herkennen, zonder je zintuigen te gebruiken.

Cc

Zoals gewoonlijk kun je het niet aan en moet je wederom ouders erbij te halen.

Bye bye zwakste schakeltje.

Couscousje
12-08-05, 14:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zoals gewoonlijk kun je het niet aan en moet je wederom ouders erbij te halen.

Bye bye zwakste schakeltje.

En ook hier zet ik je op dezelfde wijze flink op je nummer:


Geplaatst door Couscousje
:haha:

Je bent zo vermakelijk.

Wie huilt er nou, jij of ik?

Je roept die vernederingen van jezelf en je ouders toch echt steeds op jezelf af, hoor.

Al is dat ook de voornaamste reden waarom je de grootste bron van vermaak op dit forum bent.

Het feit dat je zo ontzettend slecht tegen je verlies kan, huilebalkje! :haha:

Boehoehoehoe! Ze haalt mijn moeder er weer bij en dat doet pijn!

Waarom doet niemand wat aan haar gemene opmerkingen, boehoehoe!

Cc

:zwaai:

Cc

Couscousje
12-08-05, 14:08
Geplaatst door Al Sawt
Kom nou, Cc.

We weten donders goed dat je bovenstaande onderwerpen gaat integreren in een boek. Kijk alleen maar naar je ingezonden brief in Volkskrant.

Maar goed, inhoudelijk reacties zijn niet jouw sterkste kant.

En inzien dat de mening van een jaloers ventje zonder toekomst mij niet boeit, is ook niet je sterkste kant.

Stuiptrek fijn een eind verder.

Jij bent wel de allerlaatste van wie ik wakker zou moeten liggen.

Cc

Al Sawt
12-08-05, 14:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zoals gewoonlijk kun je het niet aan en moet je wederom ouders erbij te halen.

Bye bye zwakste schakeltje. Je kan een weddenschap op afsluiten dat ze ook in haar literaire meesterwerk, de schuld van het 'mislukken' van integratie bij de ouders van de Marokkanen gaat leggen.

Couscousje
12-08-05, 14:11
Geplaatst door Al Sawt
Je kan een weddenschap op afsluiten dat ze ook in haar literaire meesterwerk, de schuld van het 'mislukken' van integratie bij de ouders van de Marokkanen gaat leggen.

Moet je vooral doen, heb je ook weer een doel in je leven en het houdt je van de straat.

:zwaai:

Cc

Al Sawt
12-08-05, 14:12
Geplaatst door Couscousje
En inzien dat de mening van een jaloers ventje zonder toekomst mij niet boeit, is ook niet je sterkste kant.
Dat is pijnlijk, om mij te confronteren met mijn ware toekomst perspectieven.

Momenteel surfend achter de pc van de sociale dienst, probeer ik wat inspiratie op te doen om wat van jouw succesformule over te nemen.

Cc,

Jij bent een lichtend voorbeeld voor mij!

Al Sawt
12-08-05, 14:14
Geplaatst door Couscousje
Moet je vooral doen, heb je ook weer een doel in je leven en het houdt je van de straat.

:zwaai:

Cc Bedoel je dezelfde straat waar bepaalde individuen hun heil zochten toen ze van hun ouderlijke huis wegliepen?

Nee, dank je!

Couscousje
12-08-05, 14:16
Geplaatst door Al Sawt
Bedoel je dezelfde straat waar bepaalde individuen hun heil zochten toen ze van hun ouderlijke huis wegliepen?

Nee, dank je!

Wellicht, misschien dat je je zusje weer terugvindt.

Cc

Zwarte Schaap
12-08-05, 14:19
Geplaatst door Couscousje
En ook hier zet ik je op dezelfde wijze flink op je nummer:



:zwaai:

Cc

Ik ben Marokkaan, ik heb respect voor ouders.

Al Sawt
12-08-05, 14:20
Geplaatst door Couscousje
Wellicht, misschien dat je je zusje weer terugvindt.

Cc Alleen jammer dat ik geen zusje heb.

Ook nooit gehad! Laatst kwam ik wel een zuster tegen, met een zware Brabantse accent. Ze kwam integreren in Amsterdam.

Couscousje
12-08-05, 14:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben Marokkaan, ik heb respect voor ouders.

Zie mijn reactie op je antwoord.

Cc

Couscousje
12-08-05, 14:23
Geplaatst door Al Sawt
Alleen jammer dat ik geen zusje heb.

Ook nooit gehad! Laatst kwam ik wel een zuster tegen, met een zware Brabantse accent. Ze kwam integreren in Amsterdam.

Je kan zoveel beweren als je wil, de kans dat jij een zusje hebt is net zo groot als de kans dat "bepaalde individuen van hun ouderlijk huis wegliepen."

En waarom je ons op de hoogte stelt van je seksuele escapades met vrouwen uit Brabant, is me een raadsel.

Cc

Al Sawt
12-08-05, 14:25
Geplaatst door Couscousje
Je kan zoveel beweren als je wil, de kans dat jij een zusje hebt is net zo groot als de kans dat "bepaalde individuen van hun ouderlijk huis wegliepen."

En waarom je ons op de hoogte stelt van je seksuele escapades met vrouwen uit Brabant, is me een raadsel.

Cc Wie had het over seksuele escapades?
Waarom je gelijk denkt aan seks, is me een raadsel.

Zwarte Schaap
12-08-05, 14:25
Geplaatst door Couscousje
Zie mijn reactie op je antwoord.

Cc

Zie mijn antwoord weer daarop

Couscousje
12-08-05, 14:26
Geplaatst door Al Sawt
Wie had het over seksuele escapades?
Waarom je gelijk denkt aan seks, is me een raadsel.

Simpel.

De frustratie straalt namelijk van je af.

Cc

Couscousje
12-08-05, 14:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zie mijn antwoord weer daarop

Ik ga daar wel verder.

Cc

Zwarte Schaap
12-08-05, 14:27
Geplaatst door Al Sawt
Wie had het over seksuele escapades?
Waarom je gelijk denkt aan seks, is me een raadsel.

Zuigreflex

Couscousje
12-08-05, 14:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zuigreflex

Je citeert je moeder wel erg vaak.

Cc

Al Sawt
12-08-05, 14:32
Geplaatst door Couscousje
Simpel.

De frustratie straalt namelijk van je af.

Cc Dus we hebben elkaar toch ontmoet!

Bedankt voor je bevestiging.

Couscousje
12-08-05, 14:35
Geplaatst door Al Sawt
Dus we hebben elkaar toch ontmoet!

Bedankt voor je bevestiging.

Ik heb je nooit ontmoet en dat wil ik ook zo houden.

Wat jij in je natte dromen verzint, moet je echter zelf weten.

Cc

Al Sawt
12-08-05, 14:39
Geplaatst door Couscousje
Ik heb je nooit ontmoet en dat wil ik ook zo houden.

Wat jij in je natte dromen verzint, moet je echter zelf weten.

Cc Hoe wist je dan dat frustraties van me afstralen?

Couscousje
12-08-05, 14:46
Geplaatst door Al Sawt
Hoe wist je dan dat frustraties van me afstralen?

Dat lees ik in je posts en het feit dat je me al een eeuwigheid stalkt op NVDD.

Je bent heel, heel, heel erg gefrustreerd.

Cc

Al Sawt
12-08-05, 14:48
Geplaatst door Couscousje
Dat lees ik in je posts en het feit dat je me al een eeuwigheid stalkt op NVDD.

Je bent heel, heel, heel erg gefrustreerd.

Cc O, lees je dat in mijn oosts? Ik dacht dat het eerder hoon is waarmee ik reageer.

Voorts is Maroc.nl een openbare prikbord. Als je niet tegen kan, dan ga je de discussie uit de weg.

Tafrout
12-08-05, 14:52
Jammer is het Cc dat je niet inhoudelijk op een discussie ingaat maar alleen loopt te schelden op de ouders van Zwarte Schaap.
Terwijl hij dit uit de weg gaat.

Het laat maar weer zien hoe zwak jij eigenlijk wel bent.

ejsuocsuoC
12-08-05, 14:57
Geplaatst door Al Sawt
O, lees je dat in mijn oosts? Ik dacht dat het eerder hoon is waarmee ik reageer.

Voorts is Maroc.nl een openbare prikbord. Als je niet tegen kan, dan ga je de discussie uit de weg.

Ik heb nooit beweerd dat ik er niet tegen kan.

Dat lijkt me eerder jouw gemoedstoestand, gezien je frustratie.

cC

ejsuocsuoC
12-08-05, 14:58
Geplaatst door Tafrout
Jammer is het Cc dat je niet inhoudelijk op een discussie ingaat maar alleen loopt te schelden op de ouders van Zwarte Schaap.
Terwijl hij dit uit de weg gaat.

Het laat maar weer zien hoe zwak jij eigenlijk wel bent.

:rolleyes:

Ja, hij gaat het heel erg uit de weg door te provoceren, te schelden en te beledigen.

Je hebt helemaal gelijk.

Geeft meteen weer hoe zwak jij eigenlijk bent, dus je kunt weer onder je oude nick inloggen.

cC

Tafrout
12-08-05, 15:02
Geplaatst door ejsuocsuoC
:rolleyes:

Ja, hij gaat het heel erg uit de weg door te provoceren, te schelden en te beledigen.

Je hebt helemaal gelijk.

Geeft meteen weer hoe zwak jij eigenlijk bent, dus je kunt weer onder je oude nick inloggen.

cC


Ik weet niet waar je het over hebt met "onder je oude nick inloggen".

Ik lees vaak en graag de discussies in de forums van Maroc.nl en heb mij nu zitten ergeren aan het kinderachtige reaktie van Cc. terwijl ZS wel netjes bleef.

SennaJameson
12-08-05, 15:12
Geplaatst door Tafrout
Ik weet niet waar je het over hebt met "onder je oude nick inloggen".

Ik lees vaak en graag de discussies in de forums van Maroc.nl en heb mij nu zitten ergeren aan het kinderachtige reaktie van Cc. terwijl ZS wel netjes bleef.

Als jij provoceren, schelden en beledigen "netjes blijven" noemt, dan zegt dat genoeg over hoe serieus we jouw mening moeten nemen.

Maar daarom moet je ook gewoon inloggen onder je oude nick, dan weten we meteen wat we aan je hebben.

SJ

Tafrout
12-08-05, 15:19
Geplaatst door SennaJameson
Als jij provoceren, schelden en beledigen "netjes blijven" noemt, dan zegt dat genoeg over hoe serieus we jouw mening moeten nemen.

Maar daarom moet je ook gewoon inloggen onder je oude nick, dan weten we meteen wat we aan je hebben.

SJ

Cc ik ken je niet maar vind je nu al erg dom overkomen.

SennaJameson
12-08-05, 15:21
Geplaatst door Tafrout
Cc ik ken je niet maar vind je nu al erg dom overkomen.

Dat mag je vinden, maar gezien jij bijzonder hypocriet ben, begrijp je vast wat ik weer van jouw mening vind.

:)

SJ

Tafrout
12-08-05, 15:27
Geplaatst door SennaJameson
Dat mag je vinden, maar gezien jij bijzonder hypocriet ben, begrijp je vast wat ik weer van jouw mening vind.

:)

SJ

Ik heb jouw discussie met ZS gevolgd en het enige wat jij deed en waar je ook mee begon is schelden op ZS wat je al vaker bij hem hebt gedaan en dat zegt al heel wat over jou manier van disussie voeren en dat ik onder een ander nick inlog zegt weer iets over jou schizofrenie.

SennaJameson
12-08-05, 15:29
Geplaatst door Tafrout
Ik heb jouw discussie met ZS gevolgd en het enige wat jij deed en waar je ook mee begon is schelden op ZS wat je al vaker bij hem hebt gedaan en dat zegt al heel wat over jou manier van disussie voeren en dat ik onder een ander nick inlog zegt weer iets over jou schizofrenie.

Dan heb jij kennelijk heel iets anders gelezen dan de rest van Pb.

Het staat namelijk zwart op wit waar en wanneer ZS provoceert en waar hij begint met schelden.

Daarnaast staat het ook zwart op wit waar Al Sawt zich er mee komt bemoeien.

Het feit dat jij glashard het tegendeel aan het beweren bent, maakt jou pas onsterfelijk dom.

Dat je nog zo zielig bent om het onder een andere nick te doen, is helemaal sneu.

SJ

Tafrout
12-08-05, 15:36
Geplaatst door Couscousje
Sjonge jonge, die slachtofferrol blijft immens populair onder de Marokkaantjes hier, niet normaal...

Cc

Wie begon hier mee en dit is niet waar ik op doelde maar op jou gescheld op de ouders van ZS en het neerbuigend doen op diegenen die het van een uitkering moeten hebben.
Ik ben zelf sociaal bijstandambtenaar en hoe jij reageert en mensen met een uitkering belachelijk maakt zegt veel over jou dat je geen respekt hebt voor de mens zoals die is maar watvoor status die heeft.

SennaJameson
12-08-05, 15:43
Geplaatst door Tafrout
Wie begon hier mee en dit is niet waar ik op doelde maar op jou gescheld op de ouders van ZS en het neerbuigend doen op diegenen die het van een uitkering moeten hebben.
Ik ben zelf sociaal bijstandambtenaar en hoe jij reageert en mensen met een uitkering belachelijk maakt zegt veel over jou dat je geen respekt hebt voor de mens zoals die is maar watvoor status die heeft.

Het begint met de eerste reactie van ZS.

En ik heb inderdaad geen respect voor mensen die niet willen werken voor hun geld.

Dus dring me jouw mening daarover alsjeblieft niet op, ik ben nog altijd degene die bepaald wat ik denk of vind.

SJ

Zwarte Schaap
12-08-05, 15:59
Geplaatst door Couscousje
Je citeert je moeder wel erg vaak.

Cc

Ik respecteer jouw mama wel.

Cherry Bo
12-08-05, 16:01
Wat is dit een intens zielig, dieptriest en aanstellerig topic!

Zwarte Schaap
12-08-05, 16:03
Geplaatst door SennaJameson
Het begint met de eerste reactie van ZS.

En ik heb inderdaad geen respect voor mensen die niet willen werken voor hun geld.

Dus dring me jouw mening daarover alsjeblieft niet op, ik ben nog altijd degene die bepaald wat ik denk of vind.

SJ

Dit is de eerste reaktie van schaap:

Ga maar weer een ingezonden brief naar de volkskrant sturen dat je over Marokkanen beklaagt dat ze zich een slachtofferrol aanmeten. Bied je excuses aan en kun je meteen weer een wit voetje halen.

Lampo
12-08-05, 18:04
Geplaatst door Cherry Bo
Wat is dit een intens zielig, dieptriest en aanstellerig topic!

Toch wel gezelli, hoe die nep-moslims en ex-moslims elkaar voor rotte vis uitmaken. Een leerzaam cultureel inkijkje, zal ik maar zeggen.

Zwarte Schaap
12-08-05, 18:55
Geplaatst door Lampo
Toch wel gezelli, hoe die nep-moslims en ex-moslims elkaar voor rotte vis uitmaken. Een leerzaam cultureel inkijkje, zal ik maar zeggen.

Het enige culturele inkijkje waar je wellicht wat aan hebt is dat het absoluut verboden is om ouders en/of familieden te betrekken bij je sores met anderen.

Wellicht dat je er niets aan hebt want ik denk namelijk dat het een universeel verbod is.

Het is maar goed dat ik me niet als een Rotterdammer geuit heb anders zou je pas echt weten hoe we hier in Rotterdam iemand voor rotte vis uitmaken. Ik ben namelijk niet gewend om in het Marokkaans te schelden. In mijn dorp waar ik vandaan kom scholden de mensen elkaar bijna nooit uit. Schelden heb ik pas in Rotterdam (verplicht) geleerd.

Soldim
12-08-05, 19:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het enige culturele inkijkje waar je wellicht wat aan hebt is dat het absoluut verboden is om ouders en/of familieden te betrekken bij je sores met anderen.


Sterker nog, in een dergelijke discussie op de man/vrouw spelen is volgens mij 'not done'. En, naar ik hoop, ook een universeel gegeven.



Het is maar goed dat ik me niet als een Rotterdammer geuit heb anders zou je pas echt weten hoe we hier in Rotterdam iemand voor rotte vis uitmaken. Ik ben namelijk niet gewend om in het Marokkaans te schelden. In mijn dorp waar ik vandaan kom scholden de mensen elkaar bijna nooit uit. Schelden heb ik pas in Rotterdam (verplicht) geleerd.

Nooit te oud om te leren :fpimp:

MaRiaH
14-08-05, 02:12
Wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Die vermeende Marokkaan van jullie is een Italiaan.. ik hoor em schelden in het Italiaans..
Moet ik me nou aangesproken voelen?? NEE MAN DIT GAAT OVER DOM GENERALISEREND gedrag.. zucht..

als jullie hier iets mee doen richting SIRE toe , sta je echt voor lul...
:lol: :fpetaf: