PDA

Bekijk Volledige Versie : Londen weert radicale moslimprediker Omar



NIS
12-08-05, 12:00
Londen weert radicale moslimprediker Omar Bakri
Uitgegeven op 12 augustus 2005 om 12:30 uur
(Novum/AP) - De radicale moslimprediker Omar Bakri, die vorige week van Groot-Brittannië naar Libanon is gereisd en daar door de politie is gearresteerd, mag Groot-Brittannië niet meer in. Dat heeft minister van binnenlandse zaken Charles Clarke vrijdag besloten. Bakri heeft twee weken om beroep aan te tekenen tegen het besluit.

De 45-jarige Bakri, die zowel de Syrische als de Libanese nationaliteit heeft, heeft twintig jaar in Groot-Brittannië gewoond. Daar is grote beroering ontstaan over zijn uitspraak dat hij niets aan de politie zou zeggen als hij er achter zou komen dat moslims aanslagen als die van 7 juli in Londen voorbereidden.

--> Word een beetje gek van de Imams uit het midden-oosten. Zij zijn de bron van het kwaad! Enkeltje hel voor Bakri!:duim:

David
12-08-05, 12:01
Geplaatst door NIS
Londen weert radicale moslimprediker Omar Bakri
Uitgegeven op 12 augustus 2005 om 12:30 uur
(Novum/AP) - De radicale moslimprediker Omar Bakri, die vorige week van Groot-Brittannië naar Libanon is gereisd en daar door de politie is gearresteerd, mag Groot-Brittannië niet meer in. Dat heeft minister van binnenlandse zaken Charles Clarke vrijdag besloten. Bakri heeft twee weken om beroep aan te tekenen tegen het besluit.

De 45-jarige Bakri, die zowel de Syrische als de Libanese nationaliteit heeft, heeft twintig jaar in Groot-Brittannië gewoond. Daar is grote beroering ontstaan over zijn uitspraak dat hij niets aan de politie zou zeggen als hij er achter zou komen dat moslims aanslagen als die van 7 juli in Londen voorbereidden.

--> Word een beetje gek van de Imams uit het midden-oosten. Zij zijn de bron van het kwaad! Enkeltje hel voor Bakri!:duim:


Volgens zijn buren was het een vriendelijke man, las ik vanochtend in de Zure Linkse Krant.

Dutsie
12-08-05, 12:11
Snap niet dat die man zo graag weer naar de UK wil als hij het daar kennelijk zo'n verderfelijke boel vindt.

David
12-08-05, 12:12
Geplaatst door Dutsie
Snap niet dat die man zo graag weer naar de UK wil als hij het daar kennelijk zo'n verderfelijke boel vindt.


Hij wil een vlag op Downing Street 10, of zo.

Dutsie
12-08-05, 12:16
Geplaatst door David
Hij wil een vlag op Downing Street 10, of zo.

Oh ja, die vlag. 't Is wat.

David
12-08-05, 12:18
Geplaatst door Dutsie
Oh ja, die vlag. 't Is wat.


Zeer belangrijk. Verder zijn er eigenlijk geen problemen in de wereld. Oh ja, kleintjes, zoals 240.000.000 kinderen die gedwongen moeten werken. Maar dat is niks, natuurijk. Zo'n vlag - daar gaat het om!

Dutsie
12-08-05, 12:21
Geplaatst door David
Zeer belangrijk. Verder zijn er eigenlijk geen problemen in de wereld. Oh ja, kleintjes, zoals 240.000.000 kinderen die gedwongen moeten werken. Maar dat is niks, natuurijk. Zo'n vlag - daar gaat het om!

Laten we maar hopen dat het een beetje leuk staat zo'n vlag. Moet als Londenaar toch de hele dag tegenaan kijken.

Mark
12-08-05, 12:21
Geplaatst door David
Zeer belangrijk. Verder zijn er eigenlijk geen problemen in de wereld. Oh ja, kleintjes, zoals 240.000.000 kinderen die gedwongen moeten werken. Maar dat is niks, natuurijk. Zo'n vlag - daar gaat het om!

relax david, die nikes zijn al duur genoeg

David
12-08-05, 12:22
Geplaatst door Dutsie
Laten we maar hopen dat het een beetje leuk staat zo'n vlag. Moet als Londenaar toch de hele dag tegenaan kijken.


Het wordt de filmposter van Angelique & de Sultan.

Dutsie
12-08-05, 12:23
Geplaatst door David
Het wordt de filmposter van Angelique & de Sultan.

Angelique, da's lang geleden. Enigste wat ik herinner is dat ze heel hard en vaak 'non non' riep. :argwaan:

~Panthera~
12-08-05, 12:26
Geplaatst door Dutsie
Angelique, da's lang geleden. Enigste wat ik herinner is dat ze heel hard en vaak 'non non' riep. :argwaan:


En "Joffrey" !!!!!!!! :hihi:




http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/k030.gif

David
12-08-05, 12:27
Geplaatst door ~Panthera~
En "Joffrey" !!!!!!!! :hihi:


En "Jamais!". En dat roept Londen nu tegen Omar.

Dutsie
12-08-05, 12:27
Geplaatst door ~Panthera~
En "Joffrey" !!!!!!!! :hihi:

Verdomd. 't Mens had het niet makkelijk. Denk dat ze heel goed snapt dat het erg naar is als je je vlag niet mag planten.

~Panthera~
12-08-05, 12:28
Geplaatst door David
En "Jamais!". En dat roept Londen nu tegen Omar.


:haha:

Bismilaah
12-08-05, 12:38
Geplaatst door Dutsie
Snap niet dat die man zo graag weer naar de UK wil als hij het daar kennelijk zo'n verderfelijke boel vindt.

Dat vidnt ie ook nie Dutchguy en eerlijk gezegd had ik jouw iets inteligenter ingeschat dan waar je nu blijk van geeft.

Voor de zoveelste keer: een moslim die die aanslagen goedkeurt of op zn minst niet erg vindt denkt zo vanwege wat er gaande is in Irak/Afghanistan. Boontje loontje weet je wel. Niet omdat het zo verderfelijk is in het Westen.

Overigens heeft die Bakri de aanslagen van Madrid, London en 911 afgekeurd en verworpen. Toch vind ik het een goede zaak dat bepaalde imams die vage dingen zeggen worden teruggestuurd naar land van herkomst. Kijken of ze daar zoveel te mauwen hebben!!

Dutsie
12-08-05, 12:40
Geplaatst door Bismilaah
Dat vidnt ie ook nie Dutchguy en eerlijk gezegd had ik jouw iets inteligenter ingeschat dan waar je nu blijk van geeft.


Dat is mijn fout niet. :ego: :wink:

David
12-08-05, 12:43
Geplaatst door Dutsie
Dat is mijn fout niet. :ego: :wink:


Jawel.

Dutsie
12-08-05, 12:46
Geplaatst door David
Jawel.

*handtas prepareert* :boos:

Bismilaah
12-08-05, 12:51
Geplaatst door Dutsie
Dat is mijn fout niet. :ego: :wink:

Moge God jou beterschap betonen.
:)

David
12-08-05, 12:57
Geplaatst door Bismilaah
Moge God jou beterschap betonen.
:)


Is ook voor God een hele klus. :stout:

Dutsie
12-08-05, 13:01
Geplaatst door Bismilaah
Moge God jou beterschap betonen.
:)

Beterschap is altijd welkom. :wink:

mark61
12-08-05, 13:06
Geplaatst door Bismilaah
Voor de zoveelste keer: een moslim die die aanslagen goedkeurt of op zn minst niet erg vindt ...

Overigens heeft die Bakri de aanslagen van Madrid, London en 911 afgekeurd en verworpen.

Istie er nou voor of tegen? Afkeuren en verwerpen, maar niet de politie waarschuwen als hij iets weet. Wat is dat voor een houding? Moeilijk uit te leggen volgens mij.


...denkt zo vanwege wat er gaande is in Irak/Afghanistan. Boontje loontje weet je wel. Niet omdat het zo verderfelijk is in het Westen.

Ik denk dat er ten eerste verschil is tussen onschuldige burgers die mede slachtoffer worden van een oorlog, en doelbewust burgers (wo. moslims, by the way) opblazen. In WOII zijn tienduizenden 'bezette' Europese burgers gedood bij geallieerde bombardementen. Daar kwam ook achteraf weinig verzet tegen. Twas niet anders.

Verder vraag ik me af of er ook maar 1 Iraki is die denkt dat het vermoorden van Engelse/Spaanse burgers bijdraagt tot een betere toekomst voor zijn land. Nou ja, 1 zal je er wel kunnen vinden.

Tenslotte is het opvallend dat de echt getroffenen, Palestijnen, Iraki's en Afghanen, volledig afwezig zijn bij deze ongein. Daarentegen werpt allerlei volk, en dus nu weer een Libanees (alsof er in Libanon niks te strijden valt), zich ongevraagd op tot strijder voor de goede zaak. Zamelen ze geld in om getroffenen te helpen? NEE. Gaan ze zelf vechten aan het front? NEE. Ze zitten lekker hoog en droog in Londen en doen lekker verbaal stoer. Wat een losers.


Toch vind ik het een goede zaak dat bepaalde imams die vage dingen zeggen worden teruggestuurd naar land van herkomst. Kijken of ze daar zoveel te mauwen hebben!!

Waarom vind je dat dan weer wel een goed idee? En is dit een pleidooi voor martelende dictaturen?

Volgens mij ben jij er zelf nog niet helemaal uit. Ik vind dit een verhaal vol tegenstrijdigheden.

mark61
12-08-05, 13:07
Geplaatst door Dutsie
Dat is mijn fout niet. :ego: :wink:

:hihi: Onderkruipsel. Doen alsof je intelligent bent...

Dutsie
12-08-05, 13:09
Geplaatst door mark61
:hihi: Onderkruipsel. Doen alsof je intelligent bent...

Goed he? Fooled ya. :D

mulan
12-08-05, 13:17
Je mag van die gasten vinden wat je wilt,je gaat ze gewoon niet het land uitzetten als er geen strafbare feiten zijn gepleegd en al helemaal NIET om een uitspraak en zeker niet naar dat soort landen.

Zo laat je je als democratische rechtsstaat wel erg gemakkelijk kennen.

mark61
12-08-05, 13:18
Geplaatst door mulan
Je mag van die gasten vinden wat je wilt,je gaat ze gewoon niet het land uitzetten als er geen strafbare feiten zijn gepleegd en al helemaal NIET om een uitspraak en zeker niet naar dat soort landen.

Zo laat je je als democratische rechtsstaat wel erg gemakkelijk kennen.

Sjo!

mulan
12-08-05, 13:19
Geplaatst door NIS
Word een beetje gek van de Imams uit het midden-oosten. Zij zijn de bron van het kwaad! Enkeltje hel voor Bakri!:duim:

Ja thank god dat jij dat niet uitmaakt wie dat enkeltje gaat krijgen. :boogie:

Al Sawt
12-08-05, 14:30
Geplaatst door NIS
--> Word een beetje gek van de Imams uit het midden-oosten. Zij zijn de bron van het kwaad! Onwetendheid is bij sommige mensen, zeer stroef.

Hopelijk word je ooit terug gestuurd naar een land, die jouw mensenrechten alles behalve respecteert.