PDA

Bekijk Volledige Versie : Nepmoslims in Rotterdam opgepakt voor bomdreigement.



Zwarte Schaap
12-08-05, 14:27
Hoofdverdachte 'bomdreiging' gepakt

Vierde Rotterdammer vast voor dreigmail Monaco aan de Maas

Rotterdam - De politie heeft een vierde verdachte aangehouden voor de 'bomdreiging' tijdens race-evenement Monaco aan de Maas. Justitie verdenkt de man, een 23-jarige Rotterdammer, ervan de schrijver van de email zijn, die eind vorige week naar De Telegraaf werd gestuurd. De schrijver deed zich voor als moslim en liet weten dat op verschillende plekken in het centrum van Rotterdam explosieven zouden afgaan tijdens race-evenement.

Afgelopen weekeinde werden in verband met de dreigmail al drie verdachten opgepakt, twee mannen van 18 en 26, en een vrouw van 21 jaar, afkomstig uit Rotterdam-Zuid. De mannen werden later weer vrijgelaten: volgens de politie is niet gebleken dat zij iets met de zaak hebben te maken. Tegen de vrouw werd wel proces-verbaal opgemaakt. Zij werd dinsdag in vrijheid gesteld, maar blijft wel verdacht.

Politie en justitie namen de inhoud van de email hoog op en onderzochten het parcours op explosieven, maar troffen niets aan. Het evenement, waar honderdduizenden bezoekers op af kwamen, verliep zonder problemen.

De email had als titel 'Sta je op de Coolsingel word je opgeblazen'. Reizen met metro of bus op de dag van het evenement zou gevaarlijk kunnen zijn, aldus de mail. De politie liet kort na de eerste aanhoudingen al weten dat de daders niet uit islamitische hoek komen. De motieven voor het schrijven van de dreigmail zijn nog steeds niet bekend.

De politie komt, ook na de vierde aanhouding, tot de conclusie dat er op geen enkel moment een concrete dreiging is geweest. Niettemin wordt de zaak hoog opgenomen. De hoofdverdachte zit voorlopig vast en wordt vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris.


Bron: Rotterdams Dagblad 12/08/05

delirious
12-08-05, 14:29
Kwajongens en meisjes, foei!!

mulan
12-08-05, 14:30
Moet er nu ook een oorlog komen tegen fake terrorism.....ze krijgen t maar druk daar bij de aivd :o

Dutsie
12-08-05, 14:31
Lekker tiep, keihard straffen zoiets.

delirious
12-08-05, 14:32
Geplaatst door Dutsie
Lekker tiep, keihard straffen zoiets.

Nee, die moet je ook nep in de cel gooien.
En nep verhoren. :hihi:

Dutsie
12-08-05, 14:37
Geplaatst door delirious
Nee, die moet je ook nep in de cel gooien.
En nep verhoren. :hihi:

:p Precies.

mark61
12-08-05, 14:38
Maar wel echt laten betalen voor de extra politie-inzet. Istie de rest van zijn leven wel zoet mee.

delirious
12-08-05, 14:41
Geplaatst door mark61
Maar wel echt laten betalen voor de extra politie-inzet. Istie de rest van zijn leven wel zoet mee.

Voor de nep 5 kogels door de kop jagen :argwaan:

David
12-08-05, 14:44
Geplaatst door delirious
Voor de nep 5 kogels door de kop jagen :argwaan:


Argessie, agressie.

mark61
12-08-05, 14:44
Geplaatst door delirious
Voor de nep 5 kogels door de kop jagen :argwaan:

Russisch roulette? Veel te duur.

delirious
12-08-05, 14:50
Geplaatst door mark61
Russisch roulette? Veel te duur.




:hihi:

David
12-08-05, 14:50
Was toch laatst ook op de gay pride? Twee idioten die probeerden een sms'je op een scherm te krijgen, met de mededeling dat de boel opgeblazen zou worden? Ook geestig. :moe:

_h4T3D_sE7eN
12-08-05, 14:50
Wat is hier zo nep aan ?? Dit is toch ook terrorisme, in bepaalde zin ?

Waarom dan niet als terroristen behandelen en gewoon vasthouden ?

Als het een Marokkaanse of Turkse (ofzo) was, had ze waarschijnlijk het daglicht voorlopig niet meer gezien.

delirious
12-08-05, 14:58
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Wat is hier zo nep aan ?? Dit is toch ook terrorisme, in bepaalde zin ?

Waarom dan niet als terroristen behandelen en gewoon vasthouden ?

Als het een Marokkaanse of Turkse (ofzo) was, had ze waarschijnlijk het daglicht voorlopig niet meer gezien.

Maar dit zijn gewoon:rolleyes: baldadige jongens en meisjes.
Zij handelden puur uit verveling.

Al Sawt
12-08-05, 15:00
Correct!

Door hun valse meldingen veroorzaken ze angst en paniek. Dus aanpakken als terroristen.

David
12-08-05, 15:02
Geplaatst door Al Sawt
Correct!

Door hun valse meldingen veroorzaken ze angst en paniek. Dus aanpakken als terroristen.


precies.

waterfiets
12-08-05, 15:02
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Als het een Marokkaanse of Turkse (ofzo) was, had ze waarschijnlijk het daglicht voorlopig niet meer gezien.

Ze waren waarschijnlijk eerst gemarteld en dan gelyncht (zoals gebruikelijk sinds Cohen aan de macht is)!

mark61
12-08-05, 15:05
Geplaatst door delirious
Maar dit zijn gewoon:rolleyes: baldadige jongens en meisjes.
Zij handelden puur uit verveling.

Nog maar een jaar of 10 verveling erbij dan. Om het af te leren.

_h4T3D_sE7eN
12-08-05, 15:06
Geplaatst door Al Sawt
Correct!

Door hun valse meldingen veroorzaken ze angst en paniek. Dus aanpakken als terroristen.


:zwaai:


Ben er weer. Wij moeten gauw ff praten, ouwe. Binnenkort een alcoholvrije mojito pakken ofzo ?? :hihi:

Al Sawt
12-08-05, 15:17
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
:zwaai:


Ben er weer. Wij moeten gauw ff praten, ouwe. Binnenkort een alcoholvrije mojito pakken ofzo ?? :hihi: Met een goede sigaar als inspiratie voor gesprekstof?

En natuurlijk Prodigy als achtergrondmuziek.

_h4T3D_sE7eN
12-08-05, 15:19
Geplaatst door Al Sawt
Met een goede sigaar als inspiratie voor gesprekstof?

En natuurlijk Prodigy als achtergrondmuziek.


Deal! :hihi:

Ik geef je 1 dezer dagen een belletje. :D

Al Sawt
12-08-05, 15:21
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Deal! :hihi:

Ik geef je 1 dezer dagen een belletje. :D Dan kijk ik ernaar uit!

P.S.

Hoe was je vakantie?

_h4T3D_sE7eN
12-08-05, 15:32
Geplaatst door Al Sawt
Dan kijk ik ernaar uit!

P.S.

Hoe was je vakantie?

Kort maar krachtig. Deed me voor als een Hollander en ging ff cultuursnuiven, heel verbaasd reageren op bepaalde gebruiken e.d. en eindeloos dingen vergelijken met NL. En dan thuis komen en er geen f*ck van hebben geleerd. Vooral zeiken over soms wat gebrek aan zon en dat het eten heel soms wat minder was. Je kent het wel. :moe:


:hihi:

Al Sawt
12-08-05, 15:51
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Kort maar krachtig. Deed me voor als een Hollander en ging ff cultuursnuiven, heel verbaasd reageren op bepaalde gebruiken e.d. en eindeloos dingen vergelijken met NL. En dan thuis komen en er geen f*ck van hebben geleerd. Vooral zeiken over soms wat gebrek aan zon en dat het eten heel soms wat minder was. Je kent het wel. :moe:


:hihi: Aan dergelijke mentaliteit heb ik me ook bezondigd tijdens mijn trip naar Frankrijk. Alleen was het eten en cultuur prachtig.

Maar Shoarma Franse stijl, raad ik af.

AARDIG
12-08-05, 16:32
Leuk. Die nieuwe hypes. Maar goed. LPF en Vlaams Belang zijn de grote leermeesters.

repus
12-08-05, 21:08
Walgelijk! :kotsen2: Meer woorden heb ik daar niet voor.