PDA

Bekijk Volledige Versie : Hofstadgroep zocht werk op Schiphol



RinC
13-08-05, 11:19
Vier kopstukken van de Hofstadgroep hebben de afgelopen jaren geprobeerd werk te krijgen op Schiphol. Dat blijkt volgens Het Parool uit vertrouwelijke politiedossiers.
Twee van de sollicitanten, Zakaria T. en Ismail A. bezochten volgens justitie een terroristisch opleidingskamp in Pakistan. Achmed H. , een huisgenoot van Mohammed B. was enige tijd werkzaam in de taxfreezone op de luchthaven.
Eerder werd al bekend dat Mohammed B. probeerde als beveiliger op Schiphol aan het werk te komen. De moordenaar van Theo van Gogh kwam echter niet door de selectie.

At5
--------

delirious
13-08-05, 11:29
Geplaatst door RinC
Vier kopstukken van de Hofstadgroep hebben de afgelopen jaren geprobeerd werk te krijgen op Schiphol. Dat blijkt volgens Het Parool uit vertrouwelijke politiedossiers.
Twee van de sollicitanten, Zakaria T. en Ismail A. bezochten volgens justitie een terroristisch opleidingskamp in Pakistan. Achmed H. , een huisgenoot van Mohammed B. was enige tijd werkzaam in de taxfreezone op de luchthaven.
Eerder werd al bekend dat Mohammed B. probeerde als beveiliger op Schiphol aan het werk te komen. De moordenaar van Theo van Gogh kwam echter niet door de selectie.

At5
--------


Het kan ook zo zijn, (los van de hype) dat ze gewoon werk zochten.

RinC
13-08-05, 11:32
Geplaatst door delirious
Het kan ook zo zijn, (los van de hype) dat ze gewoon werk zochten.

Yep, Mohammed B. zocht ik denk ik werk op Schiphol toen vóórdat hij radicaliseerde.

delirious
13-08-05, 11:36
Geplaatst door RinC
Yep, Mohammed B. zocht ik denk ik werk op Schiphol toen vóórdat hij radicaliseerde.

Hij haalde ook zijn brood bij een bakker, die het brood op een bepaalde manier bakte. :argwaan:

RinC
13-08-05, 11:40
Geplaatst door delirious
Hij haalde ook zijn brood bij een bakker, die het brood op een bepaalde manier bakte. :argwaan:


Wat wel verdacht is dat hij zn boodschappen haalde bij Lidl en Aldi. Daar komen namelijk alleen maar allochtonen

Joesoef
13-08-05, 11:41
Zoeken ze is werk. This ook nooit goed.

delirious
13-08-05, 11:53
Geplaatst door RinC
Wat wel verdacht is dat hij zn boodschappen haalde bij Lidl en Aldi. Daar komen namelijk alleen maar allochtonen

:hihi: Niet alleen radicaal in prijzen.

GTV
13-08-05, 13:08
Geplaatst door RinC
Wat wel verdacht is dat hij zn boodschappen haalde bij Lidl en Aldi. Daar komen namelijk alleen maar allochtonen

Welnee joh,
Hoe kom je daar nu weer bij?

Bofko
13-08-05, 13:15
Hofstadgruppo sportivo!

mark61
13-08-05, 13:38
Geplaatst door Bofko
Hofstadgruppo sportivo!

Man man je doet je nog ouder voor dan je bent. :hihi: