PDA

Bekijk Volledige Versie : Lerares cel in na seks met 13-jarige



Mark
14-08-05, 07:24
Lerares cel in na seks met 13-jarige
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Tennessean.com
Gepubliceerd: zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:45
Pamela Rogers, de gymlerares uit Tennessee in de Verenigde Staten die beschuldigd werd van seks met een 13-jarige student, is veroordeeld tot 9 maanden cel. Tevens zal Rogers, die meerdere malen seks had met haar atletische pupil, haar onderwijsakte levenslang kwijt zijn. Er hing Rogers 16 jaar celstraf boven het hoofd. In totaal moet ze nu 270 dagen de cel in, maar bij goed gedrag kan ze na 200 dagen vrijkomen.

De ex-lerares mag gedurende 8 jaar géén interviews geven over deze in de VS geruchtmakende zaak. Rogers, nu 28, was 27 jaar toen ze van bil ging met haar 13-jarige leerling. De seks vond onder meer plaats in de woning van de jongen, terwijl diens ouders sliepen, en in het huis van de lerares. Haar man, basketbalcoach Chris Turner, is ze door de affaire kwijt geraakt. De scheiding is al aangevraagd.





http://images.fok.nl/upload/050813_272_sexlerares.jpg


omg check de foto, lucky boy :)

Al3arbi
14-08-05, 07:28
Geplaatst door Mark
Lerares cel in na seks met 13-jarige
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Tennessean.com
Gepubliceerd: zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:45
Pamela Rogers, de gymlerares uit Tennessee in de Verenigde Staten die beschuldigd werd van seks met een 13-jarige student, is veroordeeld tot 9 maanden cel. Tevens zal Rogers, die meerdere malen seks had met haar atletische pupil, haar onderwijsakte levenslang kwijt zijn. Er hing Rogers 16 jaar celstraf boven het hoofd. In totaal moet ze nu 270 dagen de cel in, maar bij goed gedrag kan ze na 200 dagen vrijkomen.

De ex-lerares mag gedurende 8 jaar géén interviews geven over deze in de VS geruchtmakende zaak. Rogers, nu 28, was 27 jaar toen ze van bil ging met haar 13-jarige leerling. De seks vond onder meer plaats in de woning van de jongen, terwijl diens ouders sliepen, en in het huis van de lerares. Haar man, basketbalcoach Chris Turner, is ze door de affaire kwijt geraakt. De scheiding is al aangevraagd.





http://images.fok.nl/upload/050813_272_sexlerares.jpg


omg check de foto, lucky boy :)


En over 5jaar gaan ze trouwen.

Mark
14-08-05, 07:33
Geplaatst door Al3arbi
En over 5jaar gaan ze trouwen.

een bericht van jou om 4:24 en om 8:28?

insomnia? :wohaa:

Joesoef
14-08-05, 08:57
Een droom voor dat joch, een nachtmerrie voor de lerares. Ze moet trouwens wel een hele vreemde kronkel in haar hersens hebben om iets in een puber te zien.

Goodnight
14-08-05, 11:10
foto van die jongen?

~Panthera~
14-08-05, 11:16
Geplaatst door Goodnight
foto van die jongen?

Ja, die wil ik ook wel zien. :stout:

Joesoef
14-08-05, 11:24
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, die wil ik ook wel zien. :stout:

Het is een gymlerares, miskien dat ze haar keuze heeft gemaakt na een bezoek aan de kleedkamers.

Goodnight
14-08-05, 11:26
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, die wil ik ook wel zien. :stout:

Hehehe...ja wil toch wel eens zien waarvoor ze dat gedaan heeft :stout:

Imperatrice
14-08-05, 11:29
hij blijft 13 :cheefbek:

~Panthera~
14-08-05, 11:32
Geplaatst door Goodnight
Hehehe...ja wil toch wel eens zien waarvoor ze dat gedaan heeft :stout:


Precies. :hihi:

~Panthera~
14-08-05, 11:34
Geplaatst door Joesoef
Het is een gymlerares, miskien dat ze haar keuze heeft gemaakt na een bezoek aan de kleedkamers.


Zou kunnen, maar dan nog willen we het "lijdend voorwerp" wel even zien. :D

Wide-O
14-08-05, 11:34
Geplaatst door Al3arbi
En over 5jaar gaan ze trouwen.

Hij moet nog wel eerst afzwemmen :nijn:

mark61
14-08-05, 11:37
Geplaatst door Imperatrice
hij blijft 13 :cheefbek:

Hij wordt vanzelf 14. Niks aan te doen. Je moet ze plukken voor ze oud en rimpelig worden. Wie wil dr nou een ouwe man?

Zwarte Schaap
14-08-05, 11:37
Fokking pedo humor.

Goodnight
14-08-05, 11:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Fokking pedo humor.


wie,waar en hoe?

Imperatrice
14-08-05, 11:43
Geplaatst door Goodnight
wie,waar en hoe?

Mark61 leuke grapjes :D

~Panthera~
14-08-05, 11:47
Geplaatst door mark61
Hij wordt vanzelf 14. Niks aan te doen. Je moet ze plukken voor ze oud en rimpelig worden. Wie wil dr nou een ouwe man?


Nou, oud nee. :moe:

Maar 13 ? dankjewel, moet ik toch niet aan denken. :kotsen:

Mark
14-08-05, 11:52
13 is inderdaad veel te jong en deze mevrouw zat erg fout.

ik denk toch dat deze jongen niet al te veel geleden zal hebben en dat het merendeel van de 13 jarige jongens in zijn positie hier graag gebruik van hadden gemaakt.

mark61
14-08-05, 12:00
Geplaatst door Imperatrice
Mark61 leuke grapjes :D

Ik ben bloedserieus. :ego:

En een ouwe man. Vin je het niet zielig?

mark61
14-08-05, 12:01
Geplaatst door ~Panthera~
Nou, oud nee. :moe:

Maar 13 ? dankjewel, moet ik toch niet aan denken. :kotsen:

Ik moet ook geen 13jarig mokkel. Maar hey, dit is Amerika.

mark61
14-08-05, 12:02
Geplaatst door Mark
13 is inderdaad veel te jong en deze mevrouw zat erg fout.


Dank u. G.B.J. Hiltermann vanuit Doha. :vreemd: :hihi:

Rabi'ah.
14-08-05, 12:28
Geplaatst door Mark
13 is inderdaad veel te jong en deze mevrouw zat erg fout.

ik denk toch dat deze jongen niet al te veel geleden zal hebben en dat het merendeel van de 13 jarige jongens in zijn positie hier graag gebruik van hadden gemaakt.


Eens wat betreft het eerste gedeelte.

Verder weet ik weinig van de belevingswereld van 13-jarige jongens op dat gebied.

Volgens mij blijft het op die leeftijd meestal hoogstens bij een beetje fantaseren en zoenen en dan nog met iemand van de eigen leeftijd.

Waarschijnlijk zal het wel vrijwillig geweest zijn, maar ze was gewoon fout. Volwassenen horen van 13-jarige kinderen af te blijven, punt.

delirious
14-08-05, 12:33
Het blijft en is een pedofiele aktie.
13 jaar is minderjarig........ik hoop dat ze flink moet brommen.

mark61
14-08-05, 13:16
Geplaatst door Rabi'ah.
Eens wat betreft het eerste gedeelte.

Verder weet ik weinig van de belevingswereld van 13-jarige jongens op dat gebied.

Volgens mij blijft het op die leeftijd meestal hoogstens bij een beetje fantaseren en zoenen en dan nog met iemand van de eigen leeftijd.

Waarschijnlijk zal het wel vrijwillig geweest zijn, maar ze was gewoon fout. Volwassenen horen van 13-jarige kinderen af te blijven, punt.

Toch denk ik dat de gemiddelde jongen hier veel minder schade van ondervindt, if any, dan het gemiddelde meisje. Heeft ws. te maken met de opvatting (of realiteit?) van sexualiteit: iets dat mannen vrouwen 'aandoen'.

Verder zijn er uitzonderingen van bijzonder vroegrijpe jongvolwassenen. Ik ben ervan overtuigd dat die bestaan.
Eventueel ook gebonden aan tijd en klasse. Nu in de VS, en vroeger in de betere kringen in Europa, werd kindertijd volledig ontkend en werden kinderen als volwassenen behandeld / versneld klaargestoomd.

mark61
14-08-05, 13:17
Geplaatst door delirious
Het blijft en is een pedofiele aktie.
13 jaar is minderjarig........ik hoop dat ze flink moet brommen.

200 dagen dus.

Ik weet niet. Ik denk dat het van geval tot geval kan verschillen.

delirious
14-08-05, 13:20
Geplaatst door mark61
200 dagen dus.

Ik weet niet. Ik denk dat het van geval tot geval kan verschillen.

Ik zag het ja 200 days.
Wat bedoel je van geval tot geval?

mark61
14-08-05, 13:26
Geplaatst door delirious
Ik zag het ja 200 days.
Wat bedoel je van geval tot geval?

Ik denk dat er in uitzonderlijke gevallen sprake kan zijn van iemand die erg oud is voor zijn/haar leeftijd, en net zulke verantwoorde beslissingen kan nemen als pakweg een 18-jarige.

Maar tis net als de alcohol-limiet in het verkeer: al zijn er mensen die met 10 bier op nog net zo goed kunnen rijden, de wet moet uitgaan van het minimum-risico. Of hoe je dat ook moet zeggen. Na je begrijpt het wel.

delirious
14-08-05, 13:35
Geplaatst door mark61
Ik denk dat er in uitzonderlijke gevallen sprake kan zijn van iemand die erg oud is voor zijn/haar leeftijd, en net zulke verantwoorde beslissingen kan nemen als pakweg een 18-jarige.

Maar tis net als de alcohol-limiet in het verkeer: al zijn er mensen die met 10 bier op nog net zo goed kunnen rijden, de wet moet uitgaan van het minimum-risico. Of hoe je dat ook moet zeggen. Na je begrijpt het wel.

Dat snap ik, maar er is een wet die niet overschreden dient te worden.
statutory rape.

Wide-O
14-08-05, 13:43
Geplaatst door delirious
Dat snap ik, maar er is een wet die niet overschreden dient te worden.
statutory rape.

Tis strafbaar, daar is geen lievemoederen aan. Tis meer de "morele" kant waar het eventueel waziger kan zijn.

Ik had een vriendin van 20 toen ik 15 was. Was in principe ook strafbaar. Nooit echt het gevoel gehad "misbruikt" te worden. :verrassin Vroegwijs heette dat, maar dat was ik om totaal andere redenen (halfwees). En ja, later ook wel weer vaak gewenst dat ik gewoon wat langer kind was kunnen blijven. Enfin, dat haal ik nu dan maar in ;)

Zwarte Schaap
14-08-05, 14:04
Geplaatst door Wide-O
Tis strafbaar, daar is geen lievemoederen aan. Tis meer de "morele" kant waar het eventueel waziger kan zijn.

Ik had een vriendin van 20 toen ik 15 was. Was in principe ook strafbaar. Nooit echt het gevoel gehad "misbruikt" te worden. :verrassin Vroegwijs heette dat, maar dat was ik om totaal andere redenen (halfwees). En ja, later ook wel weer vaak gewenst dat ik gewoon wat langer kind was kunnen blijven. Enfin, dat haal ik nu dan maar in ;)

In Nederland is dat niet per definitie strafbaar. Het is een zogenaamde klachtdelict. Dat geldt voor ontucht met kinderen tussen 12 en 16 jaar. Als het kind of de wettelijke vertegenwoordiger een klacht indient wordt er pas vervolgd. (art. 164 Sv)

Andere eisen zijn dat de klacht binnen 3 maanden moet gebeuren nadat diegene die klaagt er kennis van heeft genomen. De klacht kan ook binnen acht dagen ingetrokken worden.

Joesoef
14-08-05, 14:12
Geplaatst door mark61
Ik denk dat er in uitzonderlijke gevallen sprake kan zijn van iemand die erg oud is voor zijn/haar leeftijd, en net zulke verantwoorde beslissingen kan nemen als pakweg een 18-jarige.

Maar tis net als de alcohol-limiet in het verkeer: al zijn er mensen die met 10 bier op nog net zo goed kunnen rijden, de wet moet uitgaan van het minimum-risico. Of hoe je dat ook moet zeggen. Na je begrijpt het wel.


Of iemand die lichtelijk verstandelijk gehandicapt is, jonger dan de leeftijd.

assassijn
14-08-05, 14:15
http://images.fok.nl/upload/050813_272_sexlerares.jpg

Damn, waarom heb ik nooit zulke lekkere leraressen gehad. Zij mag mij best komen misbruiken. Ik ben dan lichamelijk geen 13 meer, maar geestelijk kom ik toch dicht in de buurt.
Het is niet goed wat ze heeft gedaan, maar het is en blijft een uberlekker wijf.

http://wizbangblog.com/images/2005/pamela_rogers.JPG

Wide-O
14-08-05, 14:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
In Nederland is dat niet per definitie strafbaar. Het is een zogenaamde klachtdelict. Dat geldt voor ontucht met kinderen tussen 12 en 16 jaar. Als het kind of de wettelijke vertegenwoordiger een klacht indient wordt er pas vervolgd. (art. 164 Sv)

Andere eisen zijn dat de klacht binnen 3 maanden moet gebeuren nadat diegene die klaagt er kennis van heeft genomen. De klacht kan ook binnen acht dagen ingetrokken worden.

Ah, dat wist ik niet. Bedankt voor de uitleg.

Ik denk - but I'm not a lawyer - dat het hier & toen zowiezo strafbaar was. Dan lijkt me de Nederlandse wet zinvoller.

Blijft natuurlijk de vraag wat een volwassen vrouw van 27 zoekt in een jongen van 13. Daar zitten vast weer andere verhalen achter.

Wide-O
14-08-05, 14:24
Geplaatst door assassijn
Damn, waarom heb ik nooit zulke lekkere leraressen gehad. Zij mag mij best komen misbruiken. Ik ben dan lichamelijk geen 13 meer, maar geestelijk kom ik toch dicht in de buurt.
Het is niet goed wat ze heeft gedaan, maar het is en blijft een uberlekker wijf.


Ik had toch liever mijn kalende turnleraar van 50 :maf:

(note to self: volgende keer geboren worden in Tennesee :hihi: )

assassijn
14-08-05, 14:30
Geplaatst door Wide-O
Ik had toch liever mijn kalende turnleraar van 50 :maf:

(note to self: volgende keer geboren worden in Tennesee :hihi: )

Nee dank je. Heb net gelezen dat haar vader enkele jaren terug voor een soortgelijk vergrijp is opgepakt :maf:

oorlam
14-08-05, 14:31
Geplaatst door Joesoef
Een droom voor dat joch, een nachtmerrie voor de lerares. Ze moet trouwens wel een hele vreemde kronkel in haar hersens hebben om iets in een puber te zien.

ja! groot gelijk! je vraagt je dat af als je zulke verhalen leest.

Net zoals je je afvraagt wat voor een kronkel oude venten van 62 wel moeten hebben als ze iets in een negenjarig meisje zien.

(en dan vermoed ik nog dat die dertienjarige puber toch nog liever met bovenstaande juf het bed indook dan met een lerares van boven de vijftig!)

Joesoef
14-08-05, 14:34
Geplaatst door oorlam
***************


IP-Ban !

Wide-O
14-08-05, 14:37
Geplaatst door assassijn
Nee dank je. Heb net gelezen dat haar vader enkele jaren terug voor een soortgelijk vergrijp is opgepakt :maf:

Brrr. Careful what you wish, or you might get it...

België dan maar :rood:

Wide-O
14-08-05, 14:39
Geplaatst door oorlam
ja! groot gelijk! blah

Je moet ook een beetje vreemd zijn als je er plezier in schept mensen te beledigen.

~Panthera~
14-08-05, 14:41
Kan me niet herinneren dat er, toen je 13 was, ooit in je hoofd opkwam om ook maar iets met een leraar/lerares te beginnen.
Of is dat nieuw ?

:vierkant:

Wide-O
14-08-05, 14:43
Geplaatst door ~Panthera~
Kan me niet herinneren dat er, toen je 13 was, ooit in je hoofd opkwam om ook maar iets met een leraar/lerares te beginnen.
Of is dat nieuw ?

:vierkant:

5th amendment here :p

oorlam
14-08-05, 14:46
Geplaatst door Joesoef
IP-Ban !

nu breekt mijn klomp! waarom?

Of vind je dat een 27-jarige knappe juf die het met een uit de kluiten gewassen leerling van 13 doet een grotere kronkel heeft dan een oude 62-jarige vent die even in Thailand een negenjarige gaat "verwennen"?

Beats me!

Joesoef
14-08-05, 14:59
Geplaatst door oorlam
nu breekt mijn klomp! waarom?

Of vind je dat een 27-jarige knappe juf die het met een uit de kluiten gewassen leerling van 13 doet een grotere kronkel heeft dan een oude 62-jarige vent die even in Thailand een negenjarige gaat "verwennen"?

Beats me!

Dat maak je er nu van.

mark61
14-08-05, 15:00
Geplaatst door delirious
Dat snap ik, maar er is een wet die niet overschreden dient te worden.
statutory rape.

In Amerika ja. Het gevolg van de rabiate born again hyperconservatieve christo's die sex sowieso vies vinden, in or outside of wedlock.

oorlam
14-08-05, 15:00
Geplaatst door Joesoef
Dat maak je er nu van.

Wat schreef ik dan?



ja! groot gelijk! je vraagt je dat af als je zulke verhalen leest.

Net zoals je je afvraagt wat voor een kronkel oude venten van 62 wel moeten hebben als ze iets in een negenjarig meisje zien.
(en dan vermoed ik nog dat die dertienjarige puber toch nog liever met bovenstaande juf het bed indook dan met een lerares van boven de vijftig!)

So?

Ochgut! het is de toevoeging "Thailand" die het nu ineens verwerpelijk maakt! Nou mag het dan volgens jou WEL in Nederland? of in de Vermaledijde VS? of .... kom ! zeg maar waar het volgens jou WEL mag plaatshebben dan!

Al3arbi
14-08-05, 15:03
Geplaatst door assassijn
http://images.fok.nl/upload/050813_272_sexlerares.jpg

Damn, waarom heb ik nooit zulke lekkere leraressen gehad. Zij mag mij best komen misbruiken. Ik ben dan lichamelijk geen 13 meer, maar geestelijk kom ik toch dicht in de buurt.
Het is niet goed wat ze heeft gedaan, maar het is en blijft een uberlekker wijf.

http://wizbangblog.com/images/2005/pamela_rogers.JPG

:haha:!!
Word. :D.

mark61
14-08-05, 15:03
Geplaatst door ~Panthera~
Kan me niet herinneren dat er, toen je 13 was, ooit in je hoofd opkwam om ook maar iets met een leraar/lerares te beginnen.
Of is dat nieuw ?

:vierkant:

Mmm 15 toch zeker, if I remember correctly. Meisjes zijn nog vroeger rijp, in any case. Geestelijk bedoel ik.

~Panthera~
14-08-05, 15:05
Geplaatst door mark61
Mmm 15 toch zeker, if I remember correctly. Meisjes zijn nog vroeger rijp, in any case. Geestelijk bedoel ik.



14, maar niet met een leraar. :hihi:
Of lerares, for that matter.

mark61
14-08-05, 15:15
Geplaatst door ~Panthera~
14, maar niet met een leraar. :hihi:
Of lerares, for that matter.

Nu komt het apinnetje uit de mouw. Smiechtin.

~Panthera~
14-08-05, 15:16
Geplaatst door mark61
Nu komt het apinnetje uit de mouw. Smiechtin.

:boogjes:

En hoe oud was jij ? nu willen we dat ook wel even weten. :D

David
14-08-05, 15:19
Geplaatst door ~Panthera~
14, maar niet met een leraar. :hihi:
Of lerares, for that matter.


Ik 16. Met een leraar.

Al3arbi
14-08-05, 15:25
Geplaatst door David
Ik 16. Met een leraar.


:cheefbek: Hou op hoor.

David
14-08-05, 15:27
Geplaatst door Al3arbi
:cheefbek: Hou op hoor.


Dat zei hij ook steeds. :gek:

mark61
14-08-05, 15:28
Geplaatst door ~Panthera~
:boogjes:

En hoe oud was jij ? nu willen we dat ook wel even weten. :D

Zoenen? 12 of 13, met leeftijdgenote. Over de rest zullen we het maar niet hebben.

mark61
14-08-05, 15:29
Geplaatst door David
Dat zei hij ook steeds. :gek:

:hihi:

Sjo, die ken je in je zak steken al3arbi.

Al3arbi
14-08-05, 15:30
Geplaatst door mark61
:hihi:

Sjo, die ken je in je zak steken al3arbi.


Of niet. Lig gestrekt hier.

David
14-08-05, 15:32
Geplaatst door Al3arbi
Of niet. Lig gestrekt hier.


wij ook, destijds.

Al3arbi
14-08-05, 15:33
Geplaatst door David
wij ook, destijds.


Die was te makkelijk, die had je voor Mark61 moeten laten.

mark61
14-08-05, 15:35
Geplaatst door Al3arbi
Die was te makkelijk, die had je voor Mark61 moeten laten.

Ik kan wel wat ondersteuning gebruiken vandaag inderdaad.

David
14-08-05, 15:35
Geplaatst door Al3arbi
Die was te makkelijk, die had je voor Mark61 moeten laten.


Dat ik makkelijk ben mag inmiddels duidelijk wezen.

Al3arbi
14-08-05, 15:36
Geplaatst door mark61
Ik kan wel wat ondersteuning gebruiken vandaag inderdaad.


Weinig nachtrust gehad.

Al3arbi
14-08-05, 15:36
Geplaatst door David
Dat ik makkelijk ben mag inmiddels duidelijk wezen.


Even kijken wat je met deze reply kan.


Waarschijnlijk verneuken, zoals je met je leraar gedaan hebt.

mark61
14-08-05, 15:36
Geplaatst door Al3arbi
Weinig nachtrust gehad.

Inderdaad. Jij ook niet echt dacht ik. En dan kan Goodnight onze inspanning niet eens waarderen, de muts.

David
14-08-05, 15:39
Geplaatst door mark61
de muts.



Pas je op?

Al3arbi
14-08-05, 15:39
Geplaatst door mark61
Inderdaad. Jij ook niet echt dacht ik. En dan kan Goodnight onze inspanning niet eens waarderen, de muts.


Vergis je niet. Lag in mijn nest rond half negen, werd wakker gebeld rond drieën. Heb vrij goed geslapen.

Al3arbi
14-08-05, 15:40
Geplaatst door David
Pas je op?


Beheer? :zweep:

mark61
14-08-05, 15:41
Geplaatst door David
Pas je op?

O ja o ja. eh... eh....kluts. :nerveus:

~Panthera~
14-08-05, 15:41
Geplaatst door Al3arbi
Beheer? :zweep:


jezus, LEEF jij nog ? :schok:

mark61
14-08-05, 15:41
Geplaatst door Al3arbi
Vergis je niet. Lag in mijn nest rond half negen, werd wakker gebeld rond drieën. Heb vrij goed geslapen.

Oh das luxe.

Al3arbi
14-08-05, 15:43
Geplaatst door ~Panthera~
jezus, LEEF jij nog ? :schok:


Jawel jawel, buurvrouw. Ik leef nog. Ik heb nog steeds geen broodje van Memphis gekregen van je.

David
14-08-05, 15:43
Geplaatst door Al3arbi
Jawel jawel, buurvrouw. Ik leef nog. Ik heb nog steeds geen broodje van Memphis gekregen van je.


Ligt in haar Schrank op je te wachten.

Al3arbi
14-08-05, 15:43
Geplaatst door mark61
Oh das luxe.


TV op je kamer, das pas `n luxe. YOU HAD A TV?! LUXURY!

Maar goed. Dus ik ben vrij uitgeslapen, allee losgeslagen sodomieten in de vroege ochtend is `n beetje tè veel van het goede.

~Panthera~
14-08-05, 15:44
Geplaatst door Al3arbi
Jawel jawel, buurvrouw. Ik leef nog. Ik heb nog steeds geen broodje van Memphis gekregen van je.

LOL@Memphis

Orchidee is veel lekkerder. :D

Al3arbi
14-08-05, 15:45
Geplaatst door David
Ligt in haar Schrank op je te wachten.


Hartstikke fijn. Ik pak deze week de auto wel `n keer als ik boodschappen ga doen en ram `m dan in haar voortuin.

mark61
14-08-05, 15:45
Geplaatst door Al3arbi
TV op je kamer, das pas `n luxe. YOU HAD A TV?! LUXURY!

Maar goed. Dus ik ben vrij uitgeslapen, allee losgeslagen sodomieten in de vroege ochtend is `n beetje tè veel van het goede.

Zie je wel, voor het ontbijt valt dat wat zwaar.

Al3arbi
14-08-05, 15:45
Geplaatst door ~Panthera~
LOL@Memphis

Orchidee is veel lekkerder. :D


Die tent zit toch bij de vomar. Das toch hartstikke ver voor jou.

David
14-08-05, 15:46
Geplaatst door Al3arbi
Hartstikke fijn. Ik pak deze week de auto wel `n keer als ik boodschappen ga doen en ram `m dan in haar voortuin.


Pas wel op voor Christine!

mark61
14-08-05, 15:46
Geplaatst door Al3arbi
Die tent zit toch bij de vomar. Das toch hartstikke ver voor jou.

Steen voor steen afbreken...


sorry


Vomar, dat doet mij altijd aan vomit denken. Mmm.

Al3arbi
14-08-05, 15:47
Geplaatst door David
Pas wel op voor Christine!


Christine ligt te miauwen en te bakken op mijn hood.

~Panthera~
14-08-05, 15:48
Geplaatst door Al3arbi
Hartstikke fijn. Ik pak deze week de auto wel `n keer als ik boodschappen ga doen en ram `m dan in haar voortuin.


Jij ramt helemaal niks. :zweep:

En Orchidee is dichterbij. :ego:

Al3arbi
14-08-05, 15:48
Geplaatst door mark61
Steen voor steen afbreken...


sorry


Vomar, dat doet mij altijd aan vomit denken. Mmm.


Ik doe ook niet graag boodschappen bij de vomar. Tè duur en `n smerig huismerk. Geen fratsen, das meer mijn ding. Of anders goedkope Duitsers.

David
14-08-05, 15:49
Geplaatst door Al3arbi
Ik doe ook niet graag boodschappen bij de vomar. Tè duur en `n smerig huismerk. Geen fratsen, das meer mijn ding. Of anders goedkope Duitsers.


Ten Cate markt.

Al3arbi
14-08-05, 15:49
Geplaatst door ~Panthera~
Jij ramt helemaal niks. :zweep:

En Orchidee is dichterbij. :ego:


Wat is jouw adres dan.

Al3arbi
14-08-05, 15:50
Geplaatst door David
Ten Cate markt.


Je bedoelt de Grote Markt of de Oude Groenmarkt. En heel misschien de Botermarkt.

~Panthera~
14-08-05, 15:50
Geplaatst door Al3arbi
Wat is jouw adres dan.


Je denkt toch niet dat ik dat aan een geradicaliseerde maffo ga gaven, wel ? :fuckit:

Molenplas ? :stout:

:hihi:

Al3arbi
14-08-05, 15:51
Geplaatst door ~Panthera~
Je denkt toch niet dat ik dat aan een geradicaliseerde maffo ga gaven, wel ? :fuckit:

Molenplas ? :stout:

:hihi:


De Molenplas weet ik te vinden, wanneer laat je daar je katten uit?


Spreken we af in `n donker leeg bos in het holst van de nacht aan de waterkant.

David
14-08-05, 15:52
Geplaatst door ~Panthera~
Je denkt toch niet dat ik dat aan een geradicaliseerde maffo ga gaven, wel ? :fuckit:

Molenplas ? :stout:

:hihi:


Avenue Pantourah 1 - 27, bij de rode loper rechtdoor.

~Panthera~
14-08-05, 15:52
Geplaatst door Al3arbi
De Molenplas weet ik te vinden, wanneer laat je daar je katten uit?


Spreken we af in `n donker leeg bos in het holst van de nacht aan de waterkant.


Nou, das kinky, zie ik nog geen fuck. :moe:

~Panthera~
14-08-05, 15:53
Geplaatst door David
Avenue Pantourah 1 - 27, bij de rode loper rechtdoor.


Juistem. http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/f045.gif

:hihi:

David
14-08-05, 15:54
Geplaatst door ~Panthera~
Juistem. http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/f045.gif

:hihi:


Of was het nou Plaza Pantourah?

Al3arbi
14-08-05, 15:54
Geplaatst door ~Panthera~
Nou, das kinky, zie ik nog geen fuck. :moe:


Als je er bent, gooi ik mijn grootlicht aan. En dan kan je weer weg.

Al3arbi
14-08-05, 15:55
Geplaatst door David
Of was het nou Plaza Pantourah?


Plaza Pantorro.

~Panthera~
14-08-05, 15:57
Geplaatst door Al3arbi
Als je er bent, gooi ik mijn grootlicht aan. En dan kan je weer weg.


Dolle pret, Swa. k laat mijn kat wel uit. :moe:

Al3arbi
14-08-05, 15:58
Geplaatst door ~Panthera~
Dolle pret, Swa. k laat mijn kat wel uit. :moe:


Neem je tasje mee.

David
14-08-05, 15:59
Geplaatst door Al3arbi
Neem je tasje mee.

Fetishist of traffo?

~Panthera~
14-08-05, 15:59
Geplaatst door Al3arbi
Neem je tasje mee.



Ja, die met die kei. :roken:

Maar verder alles goed ?

Al3arbi
14-08-05, 16:01
Geplaatst door David
Fetishist of traffo?


Tasjesdief. Durven jullie wel, met zn tweetjes tegen mij. 2 tegen 1. 2 vrouwtjes tegen 1 echte vent. Als jij, Pant, `n kei in je tas pleurt, neem ik mn lading Ibuprofen 600 mee.

~Panthera~
14-08-05, 16:03
Geplaatst door Al3arbi
Tasjesdief. Durven jullie wel, met zn tweetjes tegen mij. 2 tegen 1. 2 vrouwtjes tegen 1 echte vent. Als jij, Pant, `n kei in je tas pleurt, neem ik mn lading Ibuprofen 600 mee.


Wordt je daar high van ? dan vind ik het best. :boer:

David
14-08-05, 16:04
Geplaatst door Al3arbi
Tasjesdief. Durven jullie wel, met zn tweetjes tegen mij. 2 tegen 1. 2 vrouwtjes tegen 1 echte vent. Als jij, Pant, `n kei in je tas pleurt, neem ik mn lading Ibuprofen 600 mee.


Ik ben meer vent dan jij ooit zal worden, en meer wijf dan jij ooit zal krijgen.

Al3arbi
14-08-05, 16:06
Geplaatst door David
Ik ben meer vent dan jij ooit zal worden, en meer wijf dan jij ooit zal krijgen.


oH shit. I have done it. Nu ben je boos op mij.


Ik ben altijd high, Panth.

~Panthera~
14-08-05, 16:07
Geplaatst door Al3arbi

Ik ben altijd high, Panth.

Was me opgevallen, ja.

Al3arbi
14-08-05, 16:11
Geplaatst door ~Panthera~
Was me opgevallen, ja.

How come ? :stout:


Softdrugsbeleid.

~Panthera~
14-08-05, 16:12
Geplaatst door Al3arbi
Softdrugsbeleid.



Slap excuus, and you know it. :rolleyes:

But hey, if you wanna fuck up your life, who am I ? :roken:

Al3arbi
14-08-05, 16:14
Geplaatst door ~Panthera~
Slap excuus, and you know it. :rolleyes:

Excuus?

~Panthera~
14-08-05, 16:17
Geplaatst door Al3arbi
Excuus?

Nou laat ik het zo zeggen: waarom rook je die teringzooi ?
Een tijd geleden deed je het niet. :nerd:
Weird.

Al3arbi
14-08-05, 16:19
Geplaatst door ~Panthera~
Nou laat ik het zo zeggen: waarom rook je die teringzooi ?
Een tijd geleden deed je het niet. :nerd:
Weird.


I started loving it. En om het zomergevoel vast te houden. Wil je ook wat?

~Panthera~
14-08-05, 16:22
Geplaatst door Al3arbi
I started loving it. En om het zomergevoel vast te houden. Wil je ook wat?


Lief van je, maar nee, ik vind het net paardehaar, en het smaakt naar matras. :kotsen:
En zomer hebben we hier niet. :hihi:

Al3arbi
14-08-05, 16:23
Geplaatst door ~Panthera~
Lief van je, maar nee, ik vind het net paardehaar, en het smaakt naar matras. :kotsen:
En zomer hebben we hier niet. :hihi:


Eet jij met paardenhaar gevulde matrassen.

En waarom zegt David niets meer, is hij echt boos :$.

~Panthera~
14-08-05, 16:25
Geplaatst door Al3arbi
Eet jij met paardenhaar gevulde matrassen.

En waarom zegt David niets meer, is hij echt boos :$.



Nee, zo smaakt het als je die stuff rookt, vind ik.

David is pleiten, koken. :boer:

Al3arbi
14-08-05, 16:26
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, zo smaakt het als je die stuff rookt, vind ik.

David is pleiten, koken. :boer:


Hij is toch niet boos op mij hè, ik vind hem best lief. En nu is hij boos aan het koken. Gaat veel tè pikant worden, dat eten.

~Panthera~
14-08-05, 16:28
Geplaatst door Al3arbi
Hij is toch niet boos op mij hè, ik vind hem best lief. En nu is hij boos aan het koken. Gaat veel tè pikant worden, dat eten.


Nee hoor, David is zelden echt boos, malloot ! :haha:
Pikant is ie wel, altijd.

Maar verder wel alles goed ? :fpetaf:

Al3arbi
14-08-05, 16:31
Geplaatst door ~Panthera~
Nee hoor, David is zelden echt boos, malloot ! :haha:
Pikant is ie wel, altijd.

Maar verder wel alles goed ? :fpetaf:

Gelukkig. Was al bang dat ik iets verkeerds gezegd had.

I`m fine, bjoetifal. Met u ook?!

~Panthera~
14-08-05, 16:34
Geplaatst door Al3arbi
Gelukkig. Was al bang dat ik iets verkeerds gezegd had.

I`m fine, bjoetifal. Met u ook?!



Alles kits, ga je ook nog naar de meeting ?

Al3arbi
14-08-05, 16:35
Geplaatst door ~Panthera~
Alles kits, ga je ook nog naar de meeting ?


Waar is meeting. Wanneer?

~Panthera~
14-08-05, 16:37
Geplaatst door Al3arbi
Waar is meeting. Wanneer?



Leiden, 3 sept bij Mark61 thuis.
Zie topic.

Al3arbi
14-08-05, 16:39
Geplaatst door ~Panthera~
Leiden, 3 sept bij Mark61 thuis.
Zie topic.


Leiden. Tè fuckin` ver.

~Panthera~
14-08-05, 16:40
Geplaatst door Al3arbi
Leiden. Tè fuckin` ver.

Komop, je kan het lopen. :haha:


Goed, zie maar. ;) ik gaat kijken of er nog iets eetbaars in de schrank zit.

See ya ! :zwaai:

Al3arbi
14-08-05, 16:47
Geplaatst door ~Panthera~
Komop, je kan het lopen. :haha:


Goed, zie maar. ;) ik gaat kijken of er nog iets eetbaars in de schrank zit.

See ya ! :zwaai:

Ik heb `n auto, ken rijden. Maar goed, ouwelullenmeeting. Weet ik nog niet, zie wel. Eetze.

AARDIG
14-08-05, 18:35
Wat een rare reacties grotendeels. Vooral van de mannen onder ons die weer geen controle hebben over hun libido en daar ook hun meningen door laten beïnvloeden. Ik vraag me af hoe diezelfde mensen zouden reageren als het een docent was, die een verhouding had met een leerlinge van 13.

Twee mogelijke antwoorden heb ik al:

1) Wat een vieze pedo. Afhakken dat ding.
2) Plaats eens een foto van dat meisje. Blijkt neukbaar te zijn en dan: "O, het is wel te begrijpen dat die docent een relatie met haar had."

Tazz :rolleyes:

Zwarte Schaap
14-08-05, 19:19
Geplaatst door AARDIG
Wat een rare reacties grotendeels. Vooral van de mannen onder ons die weer geen controle hebben over hun libido en daar ook hun meningen door laten beïnvloeden. Ik vraag me af hoe diezelfde mensen zouden reageren als het een docent was, die een verhouding had met een leerlinge van 13.

Twee mogelijke antwoorden heb ik al:

1) Wat een vieze pedo. Afhakken dat ding.
2) Plaats eens een fot van dat meisje. Blijkt neukbaar te zijn en dan: "O, het is wel te begrijpen dat die docent een relatie met haar had."

Tazz :rolleyes:

Je hebt een leraar Robert van der Anker die in een soort fantasie een pedo-relatie van een hijaabdragende marokkaanse leerlinge en nederlandse leraar in een boek heeft geschreven. In de media wordt het als volgt beschreven. Die smeerlap heeft gewoon zijn eigen pedo-sexuele fantasien (in het verhaal is de hoofdrolspeelster 17 jaar, slim van hem) in een boek uitgegeven. Ik zie net als bij Phillipe Servaty een soort westerse mannelijke sexuele frustratie in terug.


Robert Ankers roman Hajar en Daan is een zinderend liefdesverhaal in een vernuftige compositie. Twee mensen – de leraar Daan en zijn Marokkaanse leerlinge Hajar- die weten dat ze voor elkaar bestemd zijn, proberen samen een leven op te bouwen ondanks de krachten die hen willen scheiden.

“Een spetterend, realistisch liefdessprookje” roemde Arnold Heumakers de roman in het NRC Handelsblad .

Tomas
14-08-05, 19:26
Geplaatst door Mark
13 is inderdaad veel te jong en deze mevrouw zat erg fout.


Precies. Dat is exact wat ik dacht toen ik het las en de foto's zag. Heel fout. Oh, wat fout. Zooo fout. Vreselijk fout.

Tomas
14-08-05, 19:30
Geplaatst door AARDIG
Wat een rare reacties grotendeels. Vooral van de mannen onder ons die weer geen controle hebben over hun libido en daar ook hun meningen door laten beïnvloeden. Ik vraag me af hoe diezelfde mensen zouden reageren als het een docent was, die een verhouding had met een leerlinge van 13.

Twee mogelijke antwoorden heb ik al:

1) Wat een vieze pedo. Afhakken dat ding.
2) Plaats eens een fot van dat meisje. Blijkt neukbaar te zijn en dan: "O, het is wel te begrijpen dat die docent een relatie met haar had."

Tazz :rolleyes:

Vreemd. In westerse ogen zijn meisjes en jongens gemiddeld genomen wel degelijk verschillend, alleen hebben ze (grond)wettelijk gesproken gelijke rechten en plichten. Ik dacht dat alleen dat laatste in islamitische ogen anders was. Maar ik begrijp nu dat het zelf 180 graden andersom is? Geen gelijke rechten, maar wel exact gelijk?

AARDIG
14-08-05, 19:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je hebt een leraar Robert van der Anker die in een soort fantasie een pedo-relatie van een hijaabdragende marokkaanse leerlinge en nederlandse leraar in een boek heeft geschreven. In de media wordt het als volgt beschreven. Die smeerlap heeft gewoon zijn eigen pedo-sexuele fantasien (in het verhaal is de hoofdrolspeelster 17 jaar, slim van hem) in een boek uitgegeven. Ik zie net als bij Phillipe Servaty een soort westerse mannelijke sexuele frustratie in terug.

Ja. Zullen we het gewoon pedoseksualiteit noemen. Het duurt toch niet lang meer, voordat het de gewoonste zaak van de wereld is. Over 10 jaar krijgen we draagmoeders die speciaal voor pedo's een kindje op de wereld brengen. Zeg maar, een andere variant op de "ik ga babyneuken na tsunami ramp voor een paar duizend dollar", of "ik ga baby's en kindjes kopen voor kinder/babyporno (waar blijkbaar genoeg animo voor is). En met de kloonindustrie in opkomst, is er voor ieder wat wils. Misschien kunnen ze de genen zodanig manipuleren dat haar zich omzet in een hidjaab aan het hoofd. Leuk voor deze leraar en voor de bewonderaars. :jammer:

Joesoef
14-08-05, 19:56
Geplaatst door AARDIG
Ja. Zullen we het gewoon pedoseksualiteit noemen. Het duurt toch niet lang meer, voordat het de gewoonste zaak van de wereld is. Over 10 jaar krijgen we draagmoeders die speciaal voor pedo's een kindje op de wereld brengen. Zeg maar, een andere variant op de "ik ga babyneuken na tsunami ramp voor een paar duizend dollar", of "ik ga baby's en kindjes kopen voor kinder/babyporno (waar blijkbaar genoeg animo voor is). En met de kloonindustrie in opkomst, is er voor ieder wat wils. Misschien kunnen ze de genen zodanig manipuleren dat haar zich omzet in een hidjaab aan het hoofd. Leuk voor deze leraar en voor de bewonderaars. :jammer:


Welnee.

In Japan is men al heel erg ver met het ontwikkelen van een dvd walkman die middels hersengolven een beeld opwekken. Denk daarbij aan bv interactieve films (zoals talpa de mogelijkheden gaat bieden).
Veel makkelijker, veel meer mogelijkheden.

AARDIG
14-08-05, 20:03
Geplaatst door Joesoef
Welnee.

In Japan is men al heel erg ver met het ontwikkelen van een dvd walkman die middels hersengolven een beeld opwekken. Denk daarbij aan bv interactieve films (zoals talpa de mogelijkheden gaat bieden).
Veel makkelijker, veel meer mogelijkheden.

Ik kan me niet voorstellen, dat er iets gemaakt wordt, wat de fantasie voorbij kan gaan. Maar mocht het toch zo zijn, dan hou ik mijn hart vast. Want alles wordt uiteindelijk in praktisatie gebracht. Damn, ik dacht dat animal- en babyporn het toppunt waren. Het kan dus nog erger :eek:

Zwarte Kat
14-08-05, 20:07
Geplaatst door AARDIG
Ja. Zullen we het gewoon pedoseksualiteit noemen. Het duurt toch niet lang meer, voordat het de gewoonste zaak van de wereld is.

Eh...vroeger was het juist de gewoonste zaak vd wereld.
In de tijd van jouw profeet bijvoorbeeld.
Voorts is er niks mis mee wanneer iemand een fantasie heeft waarin de liefde wordt bedreven tussen een 17 jarige meid en een oudere leraar.
Fantaseren staat vrij. En niemand is een smeerlap die vrij fantaseert. Smeerlappen zijn juist diegene die de fantasie van een ander willen afdoen als smeerlapperij.
Zowiezo kun je een seksuele relatie tussen een 17 jarige en een oudere persoon moeilijk afdoen als een vorm van pedofilie.
Mocht dat wel pedofilie zijn dan lopen er met name in islamitische landen heel wat vieze pedo's rond.........

Zwarte Schaap
14-08-05, 20:22
Geplaatst door Zwarte Kat
Eh...vroeger was het juist de gewoonste zaak vd wereld.
In de tijd van jouw profeet bijvoorbeeld.
Voorts is er niks mis mee wanneer iemand een fantasie heeft waarin de liefde wordt bedreven tussen een 17 jarige meid en een oudere leraar.
Fantaseren staat vrij. En niemand is een smeerlap die vrij fantaseert. Smeerlappen zijn juist diegene die de fantasie van een ander willen afdoen als smeerlapperij.
Zowiezo kun je een seksuele relatie tussen een 17 jarige en een oudere persoon moeilijk afdoen als een vorm van pedofilie.
Mocht dat wel pedofilie zijn dan lopen er met name in islamitische landen heel wat vieze pedo's rond.........

De gekozen leeftijd van 17 jaar is natuurlijk om ervoor te zorgen dat het grote publiek geen aanstoot eraan neemt. Een leraar heeft een verantwoordelijkheid daarin past het niet om een liefdesrelatie/sexuele relatie op te bouwen met je leerlingen.

AARDIG
14-08-05, 20:35
Geplaatst door Zwarte Kat
Eh...vroeger was het juist de gewoonste zaak vd wereld.
In de tijd van jouw profeet bijvoorbeeld.
Voorts is er niks mis mee wanneer iemand een fantasie heeft waarin de liefde wordt bedreven tussen een 17 jarige meid en een oudere leraar.
Fantaseren staat vrij. En niemand is een smeerlap die vrij fantaseert. Smeerlappen zijn juist diegene die de fantasie van een ander willen afdoen als smeerlapperij.
Zowiezo kun je een seksuele relatie tussen een 17 jarige en een oudere persoon moeilijk afdoen als een vorm van pedofilie.
Mocht dat wel pedofilie zijn dan lopen er met name in islamitische landen heel wat vieze pedo's rond.........

Het spijt me voor je kat.

Ik kan niet zoveel met je post. Het zijn teveel gefrustreerde gedachtenkronkels samengeperst in een reactie. Ik denk namelijk dat je qua historische mentaliteitskennis meer weet.

Zwarte Kat
14-08-05, 20:59
Geplaatst door AARDIG
Het spijt me voor je kat.

Ik kan niet zoveel met je post. Het zijn teveel gefrustreerde gedachtenkronkels samengeperst in een reactie. Ik denk namelijk dat je qua historische mentaliteitskennis meer weet.

Ik heb geen idee wat een 'historische mentaliteitskennis' is maar laat ik mn posting herhalen in ietwat andere woorden zodat je er wat meer mee kunt:

Nu in deze tijd is pedofilie niet iets dat de gewoonste zaak vd wereld is. Dat zal het over 10 jaar zeer waarschijnlijk ook niet zijn. (zoals jij gesteld hebt in een eerdere reactie) Daarintegen was pedofilie vroeger wel de gewoonste zaak vd wereld. Bijvoorbeeld in de tijd van jouw profeet Mohammed en in de tijd vd Romeinen.

Daarnaast is het volkomen normaal om vrij te kunnen fantaseren zonder dat je als mens een smeerlap bent. Het maakt niet uit wat je fantaseert. Het kan nog zo gek zijn. Het doet er niet toe. Het is ieder zn vrijheid om zo extreem als ie zelf wilt te kunnen fantaseren.
Je kunt een mens niet bekritiseren op zijn fantasien.

Jij wilt de seksualiteit tussen een 17 jarige en een oudere persoon afdoen als pedofilie.
Ik zie daar de pedofilie niet van in. Zou ik dat wel moeten zien als pedofilie dan zijn er met name in islamitische landen blijkbaar veel pedo's. Gezien de jonge leeftijd waarop moslima's in Iran huwbaar zijn of de vele jonge tiener moeders in Marokko.

Orakel
14-08-05, 21:04
Geplaatst door Tomas
Precies. Dat is exact wat ik dacht toen ik het las en de foto's zag. Heel fout. Oh, wat fout. Zooo fout. Vreselijk fout.

Heuj Tommy! Da's lang geleden. Allesh goet, rare kat?

Tomas
15-08-05, 12:42
Geplaatst door Orakel
Heuj Tommy! Da's lang geleden. Allesh goet, rare kat?

Nee, slecht. Ben nog helemaal kapot van dit verhaal.

oorlam
15-08-05, 13:05
Geplaatst door Zwarte Kat
Ik heb geen idee wat een 'historische mentaliteitskennis' is maar laat ik mn posting herhalen in ietwat andere woorden zodat je er wat meer mee kunt:

Nu in deze tijd is pedofilie niet iets dat de gewoonste zaak vd wereld is. Dat zal het over 10 jaar zeer waarschijnlijk ook niet zijn. (zoals jij gesteld hebt in een eerdere reactie) Daarintegen was pedofilie vroeger wel de gewoonste zaak vd wereld. Bijvoorbeeld in de tijd van jouw profeet Mohammed en in de tijd vd Romeinen.

Daarnaast is het volkomen normaal om vrij te kunnen fantaseren zonder dat je als mens een smeerlap bent. Het maakt niet uit wat je fantaseert. Het kan nog zo gek zijn. Het doet er niet toe. Het is ieder zn vrijheid om zo extreem als ie zelf wilt te kunnen fantaseren.
Je kunt een mens niet bekritiseren op zijn fantasien.

Jij wilt de seksualiteit tussen een 17 jarige en een oudere persoon afdoen als pedofilie.
Ik zie daar de pedofilie niet van in. Zou ik dat wel moeten zien als pedofilie dan zijn er met name in islamitische landen blijkbaar veel pedo's. Gezien de jonge leeftijd waarop moslima's in Iran huwbaar zijn of de vele jonge tiener moeders in Marokko.

'Met Allah krijg je veel gedaan'
Gertie Driessen

Meijel - Het Afrikaanse Niger staat de laatste tijd weer in de belangstelling vanwege de hongersnood als gevolg van droogte en een sprinkhanenplaag. De Meijelse Nel Derikx werkte er meer dan 25 jaar als vroedvrouw.

Dik 25 jaar geleden vertrok ze als naïef plattelandsmeisje uit Meijel naar het Afrikaanse Niger, een van de armste landen ter wereld. Uit liefdesverdriet, op zoek naar avontuur, maar ook uit idealisme. Vroedvrouw Nel Derikx zou ze daar ginder wel eens even gaan vertellen hoe het moest. ,,Daar ben ik heel snel van teruggekomen.''

Het verre Afrika bleek een heel andere wereld dan de Meijelse gewend was. Een wereld waar ze met haar westerse kennis van de verloskunde op betonnen muren stuitte. Vooral in het kleine plattelandsdorpje waar ze de eerste jaren in een als kraamkliniek fungerend lemen hutje werkte. ,,Na een tijdje kwam er geen enkele vrouw meer. Via mijn tolk begreep ik dat ze het inwendig onderzoek maar niks vonden. Hadden ze nog nooit gehad en 'dat daar beneden' was heilig gebied. Alleen bestemd voor de man.''

Nel was niet voor één gat te vangen. Ze riep alle mannen uit het dorp bij elkaar en legde met behulp van een pop uit hoe een baby in de buik zit. En hoe geweldig het is dat Allah -80procent van Niger is islamitisch- de mens de kennis heeft gegeven om te voorkomen dat baby's sterven. ,,De mannen zaten met open mond te luisteren. 'Allah is groot. Allah is groot', zeiden ze alsmaar.'' Dat je met 'Allah' veel gedaan kreeg, had Nel snel in de gaten. ,,Moest er weer een dilemma worden opgelost, dan haalde je Allah er maar weer bij.''

Maar zelfs dat wilde niet altijd helpen. Zo bleven de Afrikaanse vrouwen stug zand op de navel van hun pasgeborene leggen ter bevordering van de groei. Dat dit gebruik naveltetanus veroorzaakt, kon er bij de vrouwen niet in. Zelfs niet toen Nel een verhaaltje over microben afstak en dat met tekeningen trachtte te verhelderen. De microben maakten weinig indruk. 'Zulke beestjes kennen wij niet', luidde het commentaar.

Langzamerhand leerde de Meijelse haar pappenheimers kennen. Kwam ze erachter dat ze haar 'klanten' moest benaderen vanuit hún cultuur en niet vanuit haar eigen westerse opvattingen. En dat ze de vrouwen beter kon helpen met een tactische benadering dan met de botte bijl. ,,Vrouwen hebben daar niks te zeggen. Worden op zeer jonge leeftijd al uitgehuwelijkt.'' Nel kreeg in haar praktijk diverse staaltjes van de gevolgen te zien. Zoals dat ene meisje wier vagina helemaal geïnfecteerd was, omdat het geslachtsdeel met een mes was vergroot . ,,Je kunt die mannen wel de huid vol schelden, maar daar win je niks mee. Zeker niet omdat je blank én vrouw bent. Je moet meegaan in hun manier van denken.'' Dus als er weer eens zo'n nieuwbakken echtgenoot kwam klagen dat zijn jonge blom te nauw was, had Nel haar antwoord gereed. 'Je stuurt je geit toch ook niet naar de bok als ze nog niet klaar is.' ,,Kijk, dat snappen ze.''
Inmiddels is de leeftijd waarop een man seks mag hebben met zijn bruid, opgetrokken naar zestien jaar. ,,Alleen is het probleem dat niemand precies weet hoe oud iemand is. Dus kwamen ze met zo'n meisje naar mij om te vragen of het al kon. Nee, zei ik dan. U moet nog een jaartje wachten.''
Volgens de Meijelse verloskundige is de gemiddelde vrouw in Niger zo'n dertien keer zwanger en overleven daar slechts zeven kinderen van. Anticonceptie is volgens het geloof streng verboden.

,,Ze stoppen zelf wel eens steentjes in hun vagina, maar met condooms hoef je niet aan te komen'', weet Nel. ,,Daar willen de mannen absoluut niet aan.''

Ondanks de vele frustraties heeft Nel Derikx met veel plezier in Afrika gewerkt. Eerst op het platteland, later in de stad waar ze de eerste opleidingsschool voor verloskundigen startte.

Ook heeft ze een weeshuis mee opgezet en een instituut voor blinden en gehandicapten. Graag was ze er gebleven, maar Nederland draaide de geldkraan dicht vanwege het ondemocratisch regime. Bovendien was haar gezondheid slecht.

Sinds een paar jaar steunt de 62-jarige Meijelse Niger vanuit haar woonplaats. Ze zamelt gelden in en geeft tekst en uitleg over het land aan scholieren. Die zijn nogal eens onder de indruk van al die zwarte kindertjes in hun blote kont. ,,Laatst had een jochie alle onderbroeken van thuis meegenomen. Zegt-ie tegen zijn moeder: 'wij kunnen toch zat nieuwe kopen'.''

De Limburger

AARDIG
15-08-05, 23:51
Geplaatst door Zwarte Kat
Ik heb geen idee wat een 'historische mentaliteitskennis' is maar laat ik mn posting herhalen in ietwat andere woorden zodat je er wat meer mee kunt:

Nu in deze tijd is pedofilie niet iets dat de gewoonste zaak vd wereld is. Dat zal het over 10 jaar zeer waarschijnlijk ook niet zijn. (zoals jij gesteld hebt in een eerdere reactie) Daarintegen was pedofilie vroeger wel de gewoonste zaak vd wereld. Bijvoorbeeld in de tijd van jouw profeet Mohammed en in de tijd vd Romeinen.

Daarnaast is het volkomen normaal om vrij te kunnen fantaseren zonder dat je als mens een smeerlap bent. Het maakt niet uit wat je fantaseert. Het kan nog zo gek zijn. Het doet er niet toe. Het is ieder zn vrijheid om zo extreem als ie zelf wilt te kunnen fantaseren.
Je kunt een mens niet bekritiseren op zijn fantasien.

Jij wilt de seksualiteit tussen een 17 jarige en een oudere persoon afdoen als pedofilie.
Ik zie daar de pedofilie niet van in. Zou ik dat wel moeten zien als pedofilie dan zijn er met name in islamitische landen blijkbaar veel pedo's. Gezien de jonge leeftijd waarop moslima's in Iran huwbaar zijn of de vele jonge tiener moeders in Marokko.

Het is inderdaad zo, dat pedofilie niet geaccepteerd wordt. Althans, in het openbaar. Dat er miljoenen omzet in wordt gemaakt en dat er steeds vaker "begrip" voor wordt getoond, getuigt van een langzame gedachteverandering. Naar aanleiding van die veranderingen, zou ik niet raar opkijken als er een pedopride wordt gehouden over 10 jaar.

Je vergelijking met de tijd van de profeet Mohammed Sala Allahu 3alayhi Wassalaam, is niet correct. Je kunt twee verschillende mentaliteiten niet naast elkaar leggen en daar een oordeel over vellen. Het is een brede discussie, maar ik haal er een paar puntjes uit.

1.1) Kinderen werden van kinds af aan voorbereid op verantwoordelijkheden. Kinderen leerden onafhankelijkheid, discipline, rechtvaardigheid, inperkingen van vrijheden en nog veel meer.

1.2) Daarom was het heel normaal dat kinderen van rond de 12 leiders waren van mujahidien op paard (=soldaten). Daarom was het ook heel normaal, dat kinderen handelaren waren. En daarom was het ook normaal, dat kinderen bij vruchtbaarheid met elkaar trouwden.

2) Een oudere man trouwde met een kind dat geslachtsrijp was. Wat betekent, dat aan alle religieuze voorwaarden voldaan moet worden. 1 van die voorwaarden is dat de partner bij volle verstand is en de keus kan maken of hij/zij wil trouwen met een oudere man/vrouw. Het betasten, aanranden en verkrachten van kinderen was niet geaccepteerd.

3) Pedofilie, werd niet geaccepteerd, omdat pedofilie een andere interpretatie had. Het neuken met baby's en kinders die niet bekwaam zijn, om een keuze te maken te trouwen was dus niet geaccepteerd.

Over het gedrag van de Romeinen kan ik geen analyse geven.

Ik vind dat ik een mens wel kan bekritiseren op het oproepen van fantasieën. Als je fantaseert, probeer je situaties die mogelijk zijn intern zo reëel mogelijk te laten lijken. Dus naast het oproepen van pedofiele gedachtes, is het ook nog eens een situatieschets van de verlangens van een persoon, die onder gunstige omstandigheden (voor de persoon zelf) tot praktisatie gebracht kunnen worden. Dat vind ik ernstig.

Het voorbijflitsen van gedachten en pedofanta, kan een persoon - naar mijn geloof - niet veel aan doen. Proberen dergelijke gedachten onder controle te houden en te verbannen is het meest logische. En voor de rest is het inderdaad, vrije wil.

Het artikel gaat over een jongen van 13 die seks heeft met een docente van 27. Ik heb een broertje van 13. Het feit, dat ik agenda en huiswerkcontroles moet uitvoeren, hij niet het juiste van het onjuiste kan onderscheiden, weinig van de mens afweet en nog veel meer, lijkt mij genoeg om te stellen dat hij absoluut niet bekwaam is, om avances van een lerares te vermijden. Emoties en lusten heeft hij nog geen controle over.