PDA

Bekijk Volledige Versie : Chavez waarschuwt de VS opnieuw



Spoetnik
15-08-05, 12:23
Chavez to the US: We Cut Oil Exports if Attacks Continue
By Anadolu News Agency (aa)
Published: Monday, August 15, 2005
zaman.com

Venezuela President Hugo Chavez has threatened the US with halting oil exports if the American attacks continue.

Chavez stood as a witness at a symbolic “anti-imperialist court” formed in the capital Caracas. “We do not want to spoil our relations with the US, but if the attacks continue, mutual relations will be affected by them.”

“Washington’s molestation may cause more serious problems; our two oil tankers going to US everyday may go to another country… Northern America market is not compulsory for us.”

Venezuela exports 1.5 million barrels of oil to the US per day.

[10:12:00]
http://www.zaman.com/?bl=hotnews&alt=&trh=20050815&hn=23037

Olive Yao
16-08-05, 21:21
Leve Chavez

Al Sawt
16-08-05, 23:32
Geplaatst door Olive Yao
Leve Chavez Yep!

Maar het is ook een open sollicitatie naar regime change.

mark61
16-08-05, 23:35
Geplaatst door Al Sawt
Yep!

Maar het is ook een open sollicitatie naar regime change.

Yep. Klinkt altijd als 'Nederland waarschuwt de Duitsland / VS / Indonesië / .... voor de laatste keer.'

gh.wille
16-08-05, 23:44
Geplaatst door mark61
Yep. Klinkt altijd als 'Nederland waarschuwt de Duitsland / VS / Indonesië / .... voor de laatste keer.'

Het heeft altijd fantastisch geholpen .
:blij:

Olive Yao
29-12-05, 19:13
Geplaatst door Al Sawt
Yep!

Maar het is ook een open sollicitatie naar regime change.
Dat bedoel ik in Spoetnix andere topic.

Victory
29-12-05, 19:22
Hij heeft ook gezegd dat hij de olie naar V.S. zal stoppen als ze Iran aanvallen.

Venezuala is onze nieuwe front in Zuid-Amerika.

Viva Chavez! :D

Olive Yao
29-12-05, 19:33
Onze gezamelijke vijand brengt ons duidelijk tot elkaar.
Nix nieuws onder de zon.

TENACH
30-12-05, 00:46
Ik denk dat meneer Bush heel bang wordt. Straks plast hij uit angst in zn broek. Foei, Chavez :zweep:

_h4T3D_sE7eN
30-12-05, 11:00
Geplaatst door TENACH
Ik denk dat meneer Bush heel bang wordt. Straks plast hij uit angst in zn broek. Foei, Chavez :zweep:

'Prevaricator' Bush kennende, zou ik niet raar opkijken als Chavez om het leven komt bij een 'ski-ongeluk tijdens een korte vakantie om stoom af te blazen'.

Of iets dergelijks.

Coolassprov MC
30-12-05, 13:36
Geplaatst door Spoetnik
Venezuela exports 1.5 million barrels of oil to the US per day.

Je zou denken dat ze dan vriendjes zijn.

Olive Yao
30-12-05, 15:55
Geplaatst door Coolassprov MC
Je zou denken dat ze dan vriendjes zijn.
Denk je dat derde wereldlanden grondstoffen aan de USA leveren omdat ze vriendjes zijn?

Coolassprov MC
31-12-05, 13:41
Geplaatst door Spoetnik
Chavez waarschuwt de VS opnieuw

Wat is dit nou voor ''nieuws''?

Wie waarschuwt nou wie (eerst)?

Is het de VS die (eerst) dreigt met aanvallen?

Of is het Chavez die (eerst) dreigt te stoppen met olie te exporteren naar de VS als er aangevallen gaat worden?

(Bij een aanval lijkt het me sowieso stug dat je de aanvallende vijand gaat voorzien van brandstoffen).

Coolassprov MC
31-12-05, 13:42
Geplaatst door Olive Yao
Denk je dat derde wereldlanden grondstoffen aan de USA leveren omdat ze vriendjes zijn?

Zo wordt het wel gezien; een vriendendienst waarvan we allen beter worden; ook de uitgehonderde zuigelingen die geteitserd worden door milieu-verontreinigen en land-onteigingen.

Olive Yao
31-12-05, 16:45
Geplaatst door Coolassprov MC
Zo wordt het wel gezien; een vriendendienst waarvan we allen beter worden; ook de uitgehonderde zuigelingen die geteitserd worden door milieu-verontreinigen en land-onteigingen.
De ideologie dat alle mensen er beter van worden, ja, die wordt inderdaad gepropageerd.

Coolassprov MC
31-12-05, 18:55
Geplaatst door Olive Yao
De ideologie dat alle mensen er beter van worden, ja, die wordt inderdaad gepropageerd.

Vooral zij zouden er beter van worden.

waar zou Afrika zijn zonder de blanke mens?