PDA

Bekijk Volledige Versie : Justitie eist 6 jaar tegen misbruiker baby



Pagina's : [1] 2

SinnerInHeaven
15-08-05, 17:28
Justitie eist 6 jaar tegen misbruiker baby

Uitgegeven: 15 augustus 2005 16:46
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2005 17:56

ROTTERDAM - Justitie heeft maandag voor de rechtbank in Rotterdam zes jaar celstraf en tbs met dwangverpleging geëist tegen een 46-jarige man uit Krimpen aan den IJssel voor seksueel misbruik van zijn dochtertje. R.F. begon volgens justitie direct na de geboorte van het meisje met het misbruik.

De man zou het kind negen jaar lang, tot december 2004, ernstig seksueel hebben misbruikt. Ook heeft de man drie van zijn nichtjes misbruikt. Volgens justitie gebeurde dit tussen juli 1988 en eind december 1991. Daarnaast heeft de man verklaard minimaal vijftien andere meisjes onzedelijk betast te hebben, onder meer in het zwembad en op de camping.

Volgens officier van justitie M. Meijer plande F. het misbruik van tevoren. "Hij sloot vriendschappen met ouders, won hun vertrouwen en kwam op die manier in de nabijheid van hun dochters." Daarnaast koos hij ook zijn slachtoffers uit. "Jonge, bange en weerloze meisjes", vatte de officier samen.

Nichtje

Daarnaast koos hij volgens zijn eigen verklaring kinderen uit waarvan hij dacht dat ze hun mond zouden houden. "Dan heeft u zich toch aardig vergist in uw nichtje", stelde rechtbank-voorzitter C. Russell, refererend aan een nichtje dat na het eerste seksuele contact direct haar ouders inlichtte. Na dat incident werd echter geen aangifte gedaan tegen F. Dat volgde pas in 2004.

F. is meermalen behandeld voor zijn pedofilie maar bleef desondanks doorgaan met het misbruiken van jonge meisjes. F. komt uit streng gereformeerde kring. Uit de kerkgemeenschap kwamen in 2004 de eerste signalen bij de politie binnen over het misbruik.

Basissschool

Ook de leiding van de basisschool in Krimpen aan den IJssel waar zijn 9-jarige dochter op zit, heeft in september 2004 aan de bel getrokken over het gezin F.

Meijer vroeg de rechtbank F.'s behandeling pas in te laten gaan nadat hij tweederde van zijn straf heeft uitgezeten, in plaats van eenderde zoals gebruikelijk is. Advocaat J. Spigt vond dat de rechtbank niet mee moest gaan met het voorstel van de officier. "Iedereen is erbij gebaat dat F. zo snel mogelijk behandeld wordt. Hij wil zelf ook graag behandeld worden."

Kliniek

In het laatste woord stelde F. dat hij "zo spoedig mogelijk naar een kliniek toe wil om daarna het contact met mijn kinderen weer op te pakken".

Uitspraak 29 augustus.

Kun je pedofilie behandelen dan? In dat geval, waarom kan je homofilie dan niet behandelen? Dat is toch hetzelfde principe, in de ogen van velen, namelijk dat het een "afwijking" is.

SIH

DeStorthoop
15-08-05, 17:34
Geplaatst door SinnerInHeaven

Kun je pedofilie behandelen dan? In dat geval, waarom kan je homofilie dan niet behandelen? Dat is toch hetzelfde principe, in de ogen van velen, namelijk dat het een "afwijking" is.

SIH

Persoonlijk geloof ik niet dat pedofilie afdoende te behandelen is en daarom vind ik dat deze man nooit meer in de buurt van kinderen mag komen.

De vergelijking met homofilie vind ik om te :kotsen2: Waarom zou homofilie behandeld moeten worden?

SinnerInHeaven
15-08-05, 17:36
Geplaatst door DeStorthoop
Persoonlijk geloof ik niet dat pedofilie afdoende te behandelen is en daarom vind ik dat deze man nooit meer in de buurt van kinderen mag komen.

De vergelijking met homofilie vind ik om te :kotsen2: Waarom zou homofilie behandeld moeten worden?

Omdat het een afwijking is, de laatste keer dat ik checkte was heteroseksualiteit nog altijd de norm.

En bespaar me die kinderachtige smileys.

Als je niet op een normale manier op een vraag in kan gaan, hou je dan buiten de discussie.

SIH

DeStorthoop
15-08-05, 17:38
Geplaatst door SinnerInHeaven
Omdat het een afwijking is

Wij zijn uitgediscussieerd.

SinnerInHeaven
15-08-05, 17:44
Geplaatst door DeStorthoop
Wij zijn uitgediscussieerd.

Don't let the door hit you on your way out.

SIH

Joesoef
15-08-05, 17:56
In het laatste woord stelde F. dat hij "zo spoedig mogelijk naar een kliniek toe wil om daarna het contact met mijn kinderen weer op te pakken".

:kotsen:

Soldim
15-08-05, 17:59
Geplaatst door SinnerInHeaven
Omdat het een afwijking is, de laatste keer dat ik checkte was heteroseksualiteit nog altijd de norm.


Stellen dat homofilie een afwijking is omdat de meeste mensen heteroseksueel zijn, is hetzelfde als stellen dat een donkere huidskleur een afwijking is om dat in Nederland de meerderheid van de mensen blank is.



En bespaar me die kinderachtige smileys.


Jij kwetst mensen met je stelling, DeStorhoop geeft uiting aan zijn emotie mbv een smiley, volgens mij is dat zijn vrijheid op dit discussiebord.



Als je niet op een normale manier op een vraag in kan gaan, hou je dan buiten de discussie.

SIH

Dat soort beslissingen worden hier aan moderators over gelaten.

SinnerInHeaven
15-08-05, 18:06
Geplaatst door Soldim
Stellen dat homofilie een afwijking is omdat de meeste mensen heteroseksueel zijn, is hetzelfde als stellen dat een donkere huidskleur een afwijking is om dat in Nederland de meerderheid van de mensen blank is.



Jij kwetst mensen met je stelling, DeStorhoop geeft uiting aan zijn emotie mbv een smiley, volgens mij is dat zijn vrijheid op dit discussiebord.



Dat soort beslissingen worden hier aan moderators over gelaten.

Vrijheid op dit discussiebord geldt zeker alleen voor de homo's?

Ik dacht het niet.

De norm is heteroseksualiteit, hoe graag DeStorthoop en jij dat anders zouden willen zien. Het feit dat hier geen stelling geponeerd kan worden, omdat een paar homo-liefhebbers dat "kwetsend" vinden, is een nogal bijzonder sneue manier om een einde proberen te maken aan een discussie en dat zal je ook niet lukken. Ik voel me namelijk niet verantwoordelijk voor de starre visies van je vriendje en jij. Mijn ervaring hier heeft me geleerd dat vrijwel alles bespreekbaar is, daar het verschil tussen iets kwetsend vinden en daadwerkelijk kwetsend zijn erg groot is. En dat DeStorthoop geen discussie wil voeren en dat ik me daartoe niet geroepen voel, gezien zijn kinderachtige terminologie, daar staan de moderators van deze site volkomen buiten.

En wat je vergelijking betreft: :haha: <--- dat heb ik voor je appels-met-peren vergelijking.

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 18:07
Geplaatst door Joesoef
:kotsen:

Joesoef, vertel jij eens waarom je denkt dat pedofilie wel te behandelen is en homofilie niet?

SIH

Joesoef
15-08-05, 18:22
Geplaatst door SinnerInHeaven
Joesoef, vertel jij eens waarom je denkt dat pedofilie wel te behandelen is en homofilie niet?

SIH

Kun je pedofilie behandelen dan? In dat geval, waarom kan je homofilie dan niet behandelen? Dat is toch hetzelfde principe, in de ogen van velen, namelijk dat het een "afwijking" is. maar niet alle......


Ik denk niet dat pedofilie te behandelen is, levenslange opsluiting of castratie dr buiten gelaten.

Homofilie is afwijkend op de normale manier van de beleving van sexualiteit, zelfs naar Nederlandse normen. Alleen zijn de verhoudingen in de homofiele relatie gelijkwaardig. Pedofilie is er eigenlijk niet mee te vergelijken. Bij pedofilie zijn extreme machtsverhoudingen aanwezig, vervormde belevingen van sexualiteit en macht.

SinnerInHeaven
15-08-05, 18:24
Geplaatst door Joesoef
Kun je pedofilie behandelen dan? In dat geval, waarom kan je homofilie dan niet behandelen? Dat is toch hetzelfde principe, in de ogen van velen, namelijk dat het een "afwijking" is. maar niet alle......


Ik denk niet dat pedofilie te behandelen is, levenslange opsluiting of castratie dr buiten gelaten.

Homofilie is afwijkend op de normale manier van de beleving van sexualiteit, zelfs naar Nederlandse normen. Alleen zijn de verhoudingen in de homofiele relatie gelijkwaardig. Pedofilie is er eigenlijk niet mee te vergelijken. Bij pedofilie zijn extreme machtsverhoudingen aanwezig, vervormde belevingen van sexualiteit en macht.

Wat ik vreemd vind aan dit alles, is dat het toch behandeld wordt...

Doet mij op mijn beurt weer afvragen waarom men denkt dat dat wel behandeld kan worden en homofilie niet.

Indien pedofilie behandeld wordt, ik weet niet precies hoe ze dat doen, dan zou men datzelfde toe kunnen passen op homofilie, wat voor een heleboel mensen in deze wereld ook een verachtelijke daad is.

SIH

Joesoef
15-08-05, 18:29
Geplaatst door SinnerInHeaven
Wat ik vreemd vind aan dit alles, is dat het toch behandeld wordt...

Doet mij op mijn beurt weer afvragen waarom men denkt dat dat wel behandeld kan worden en homofilie niet.

Indien pedofilie behandeld wordt, ik weet niet precies hoe ze dat doen, dan zou men datzelfde toe kunnen passen op homofilie, wat voor een heleboel mensen in deze wereld ook een verachtelijke daad is.

SIH

Idd.

ViolentSwami
15-08-05, 18:35
Geplaatst door SinnerInHeaven


Indien pedofilie behandeld wordt, ik weet niet precies hoe ze dat doen, dan zou men datzelfde toe kunnen passen op homofilie,


SIH


http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?%20postid=2197944%5C





De homofiele burgers van nederland mogen van geluk spreken, in 'n flink aantal landen ter wereld is 'het' nog altijd verboden.

SinnerInHeaven
15-08-05, 18:41
Geplaatst door ViolentSwami
http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?%20postid=2197944%5C





De homofiele burgers van nederland mogen van geluk spreken, in 'n flink aantal landen ter wereld is 'het' nog altijd verboden.

Zomerkamp? :haha:

Is weer eens wat anders dan op vakantie naar de Costa Del Sol.

Evengoed blijf ik me oprecht afvragen wat zo een behandeling tegen pedofilie inhoudt.

SIH

Soldim
15-08-05, 18:46
Geplaatst door SinnerInHeaven
Vrijheid op dit discussiebord geldt zeker alleen voor de homo's?


Nee hoor, jij mag zeggen wat je denkt, en anderen mogen lachen om je bekrompen morale standpunten. Of er een kotsende smiley bij plaatsen als ze daarvoor voelen.



De norm is heteroseksualiteit, hoe graag DeStorthoop en jij dat anders zouden willen zien.


Waarop baseer je 'norm'? Jou norm is wellicht heterosexualiteit, dat betekend nog niet dat 100% van de bevolking dat moet onderschrijven, en dat daaraan niet voldoen een 'afwijking' is.



Het feit dat hier geen stelling geponeerd kan worden, omdat een paar homo-liefhebbers dat "kwetsend" vinden, is een nogal bijzonder sneue manier om een einde proberen te maken aan een discussie en dat zal je ook niet lukken. Ik voel me namelijk niet verantwoordelijk voor de starre visies van je vriendje en jij.


Jij mag wat mij betrefd elke stelling poneren die je wilt. Anderen mogen daarop reageren zoals ze willen. Wat starre visies betrefd, volgens mij is de visie dat homosexualiteit een afwijking is daar een mogelijk uitvloeisel van. De pot verwijt de ketel....?



Mijn ervaring hier heeft me geleerd dat vrijwel alles bespreekbaar is, daar het verschil tussen iets kwetsend vinden en daadwerkelijk kwetsend zijn erg groot is.


Hebben we Schaap al tig keer proberen uit te leggen. Hij gaat ervanuit dat wanneer hij zich gekwetst voelt, dat komt door ongevoeligheid van de pers/politiek/samenleving etc.



En dat DeStorthoop geen discussie wil voeren en dat ik me daartoe niet geroepen voel, gezien zijn kinderachtige terminologie, daar staan de moderators van deze site volkomen buiten.


Wanneer jij iemand verteld zich buiten de discussie te houden, plaats je je in de rol van discussieleider. Die rol is voorbehouden aan moderators.



En wat je vergelijking betreft: :haha: <--- dat heb ik voor je appels-met-peren vergelijking.


Je bedoelt dat je die vergelijking niet met argumenten weerleggen kunt? :D

Nogmaals, wanneer iemand niet hetzelfde gedrag vertoont als de meerderheid van de bevolking betekend nog niet dat er sprake is van een (te behandelende) afwijking.

~Panthera~
15-08-05, 18:46
Geplaatst door SinnerInHeaven

Evengoed blijf ik me oprecht afvragen wat zo een behandeling tegen pedofilie inhoudt.
SIH

Iedere keer als ie ook maar naar een kind KIJKT, een goeie schop tegen zijn kloten. :mad:

ViolentSwami
15-08-05, 18:50
Geplaatst door SinnerInHeaven
Zomerkamp? :haha:

Is weer eens wat anders dan op vakantie naar de Costa Del Sol.

Evengoed blijf ik me oprecht afvragen wat zo een behandeling tegen pedofilie inhoudt.

SIH




Volgens mij houdt 't niets in, gewoon 'to keep the system satisfied'.
'Ze' moeten er iets van maken.

SinnerInHeaven
15-08-05, 18:54
Geplaatst door Soldim
Nee hoor, jij mag zeggen wat je denkt, en anderen mogen lachen om je bekrompen morale standpunten. Of er een kotsende smiley bij plaatsen als ze daarvoor voelen.



Waarop baseer je 'norm'? Jou norm is wellicht heterosexualiteit, dat betekend nog niet dat 100% van de bevolking dat moet onderschrijven, en dat daaraan niet voldoen een 'afwijking' is.



Jij mag wat mij betrefd elke stelling poneren die je wilt. Anderen mogen daarop reageren zoals ze willen. Wat starre visies betrefd, volgens mij is de visie dat homosexualiteit een afwijking is daar een mogelijk uitvloeisel van. De pot verwijt de ketel....?



Hebben we Schaap al tig keer proberen uit te leggen. Hij gaat ervanuit dat wanneer hij zich gekwetst voelt, dat komt door ongevoeligheid van de pers/politiek/samenleving etc.



Wanneer jij iemand verteld zich buiten de discussie te houden, plaats je je in de rol van discussieleider. Die rol is voorbehouden aan moderators.



Je bedoelt dat je die vergelijking niet met argumenten weerleggen kunt? :D

Nogmaals, wanneer iemand niet hetzelfde gedrag vertoont als de meerderheid van de bevolking betekend nog niet dat er sprake is van een (te behandelende) afwijking.

De rol van discussieleider is voorbehouden aan de topicstarter en niet aan de moderators. De norm wordt bepaald door de meerderheid en in dit geval is de meerderheid heteroseksueel. Alleen mensen die niet in staat zijn normaal te reageren op een vraagstelling, hebben een starre visie. In dit geval zijn dat dus DeStorthoop en jij. Dus als er iemand bekrompen is, dan zijn jullie het wel. Andere mensen zijn namelijk wel in staat een gesprek te voeren zonder vooroordelen. En die vergelijking slaat als een lul op een drumstel, omdat je voor het zijn van blank of zwart niet behandeld wordt. Dat argument was zo overduidelijk, dat ik het niet hoefde in te tikken, maar gezien je erom vraagt op je nummer gezet te worden: bij deze.

So who is laughing now? :haha:

SIH

MaRiaH
15-08-05, 18:55
Homo- en hetero sexualiteit zijn geaardheden.
en zo vreemd als jij dat vind is het in wezen helemaal niet.

Pedofilie is een afwijking. Je hebt homofiele pedofielen en heterofiele pedofielen. Het verschil ligt in de machtrelaties..

Homo en hetero relaties zijn gebaseerd op gelijkheid en er is sprake van een eigen keuze wel of niet deel te nemen aan de relatie.

Dat is nou net bij pedofilie niet aan de orde. door middel van manipulatie, macht, angst en verwarring wordt een slachtoffer geimponeerd en overruled.

De pedofiel weet in wezen dat wat hij doet niet 'mag' of niet goed is voor de ander.. maar in zijn egocentrische denken vergeet hij het slachtoffer en denkt alleen aan zichZelf.

De therapie voor pedofilie is erop gericht dit transparant te maken.. waardoor ze kunnen leren hun drift te beheersen. Maar pedofilie gaat nooit meer over.. het enige wat in sommige gevallen helpt is ze te leren hun aandrang in de hand te houden.

Pedofilie kun je niet met homofilie vergelijken. pedofilie kun je eerder met verkrachting vergelijken.

Joesoef
15-08-05, 18:55
Homo's intresseren mij geen flikker, net zo min als wat voor slipje mn buurvrouw draagt of de sexuele fantasiën van de HEMA cassiere.
Maar als er een pedo in de buurt komt wonen dan wil ik dat heel graag weten :terrorist

Tomas
15-08-05, 18:56
Van mij mogen ze iedereen die homofilie en pedofilie hetzelfde vinden "behandelen". Of het helpt zal me worst wezen.

SinnerInHeaven
15-08-05, 18:56
Geplaatst door ~Panthera~
Iedere keer als ie ook maar naar een kind KIJKT, een goeie schop tegen zijn kloten. :mad:

:hihi:

PoesjUh, ik doelde dus op wat ze nu echt uitvoeren in dat PBC, of waar ze die behandeling ook hebben...

SIH

~Panthera~
15-08-05, 18:58
Geplaatst door SinnerInHeaven
:hihi:

PoesjUh, ik doelde dus op wat ze nu echt uitvoeren in dat PBC, of waar ze die behandeling ook hebben...

SIH

Ik ook, maar dat was meer "wishfull thinking". :hihi:

SinnerInHeaven
15-08-05, 18:58
Geplaatst door MaRiaH
Homo- en hetero sexualiteit zijn geaardheden.
en zo vreemd als jij dat vind is het in wezen helemaal niet.

Pedofilie is een afwijking. Je hebt homofiele pedofielen en heterofiele pedofielen. Het verschil ligt in de machtrelaties..

Homo en hetero relaties zijn gebaseerd op gelijkheid en er is sprake van een eigen keuze wel of niet deel te nemen aan de relatie.

Dat is nou net bij pedofilie niet aan de orde. door middel van manipulatie, macht, angst en verwarring wordt een slachtoffer geimponeerd en overruled.

De pedofiel weet in wezen dat wat hij doet niet 'mag' of niet goed is voor de ander.. maar in zijn egocentrische denken vergeet hij het slachtoffer en denkt alleen aan zichZelf.

De therapie voor pedofilie is erop gericht dit transparant te maken.. waardoor ze kunnen leren hun drift te beheersen. Maar pedofilie gaat nooit meer over.. het enige wat in sommige gevallen helpt is ze te leren hun aandrang in de hand te houden.

Pedofilie kun je niet met homofilie vergelijken. pedofilie kun je eerder met verkrachting vergelijken.

Ik denk dat je net zo goed kunt stellen dat homo's weten dat wat ze doen niet "mag", immers: degenen die bepalen dat pedofilie niet mag, dat zijn dezelfde personen die bepalen dat homofilie niet mag. Om maar weer eens in herhaling te vallen: homofilie is voor veel mensen een verachtelijke daad.

SIH

ViolentSwami
15-08-05, 18:58
Geplaatst door Tomas
Van mij mogen ze iedereen die homofilie en pedofilie hetzelfde vinden "behandelen". Of het helpt zal me worst wezen.


Alle logica opzij gegooit, wat is volgens jou 't grote onderscheid tussen p. & h. maw; waarom is 't ene 'fout' en 't andere niet ?

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:00
Geplaatst door ViolentSwami
Volgens mij houdt 't niets in, gewoon 'to keep the system satisfied'.
'Ze' moeten er iets van maken.

Dat is dus geen oplossing.

Zijn er ook vrouwelijke pedofielen geregistreerd, die in dergelijke mate wangedrag vertonen?

(Verkrachting van hele kleine kinderen etc.)

SIH

Tomas
15-08-05, 19:03
Geplaatst door ViolentSwami
Alle logica opzij gegooit, wat is volgens jou 't grote onderscheid tussen p. & h. maw; waarom is 't ene 'fout' en 't andere niet ?

Doe eens zelf een poging om na te denken. In tegenstelling tot de geruchten doet dat echt niet zeer.

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:05
Geplaatst door Tomas
Doe eens zelf een poging om na te denken. In tegenstelling tot de geruchten doet dat echt niet zeer.

Ja, man.

Dat doet bijna net zo weinig pijn als daadwerkelijk eens een keer een antwoord geven op de vraag.

:zwaai:

SIH

MaRiaH
15-08-05, 19:07
Ja er zijn ook vrouwelijk pedofielen. Maar minder dan mannen (althans gerigistreerd.)



Ik denk dat je net zo goed kunt stellen dat homo's weten dat wat ze doen niet "mag", immers: degenen die bepalen dat pedofilie niet mag, dat zijn dezelfde personen die bepalen dat homofilie niet mag. Om maar weer eens in herhaling te vallen: homofilie is voor veel mensen een verachtelijke daad.

Wat 'men' of veel mensen vinden is geen maatstaf.
Het gaat erom dat pedofilie slachtoffers maakt!
en Homofilie niet. Mensen kiezen daar zelf voor.
Kinderen kunnen die keuze niet maken. en daar zit het verschil in.

Dat jij of anderen je storen aan homofilie is dan jammer.. je moest eens weten waar ik of anderen me allemaal aan stoorde, maar zodra je een ander geen slachtoffer ervan maakt.. is het niet strafbaar.

Soldim
15-08-05, 19:08
Geplaatst door SinnerInHeaven
De rol van discussieleider is voorbehouden aan de topicstarter en niet aan de moderators.


Dream on! Dat is niet zo... of denk je dat jij strafpunten uit mag gaan delen zodra je een topic start?



De norm wordt bepaald door de meerderheid en in dit geval is de meerderheid heteroseksueel.


Zoals ik al zeven keer gezegd heb, er is een verschil tussen het zijn van een minderheid en het hebben van een afwijking.



Alleen mensen die niet in staat zijn normaal te reageren op een vraagstelling, hebben een starre visie.


Och, ik ken veel meer voorbeelden van starre visie's. Bovendien speeld de vraagstelling wel degelijk mee.



In dit geval zijn dat dus DeStorthoop en jij. Dus als er iemand bekrompen is, dan zijn jullie het wel. Andere mensen zijn namelijk wel in staat een gesprek te voeren zonder vooroordelen.


Door te stellen dat homofilie een te behandelen afwijking is heb je schijnbaar zelf ook vooroordelen ;)



En die vergelijking slaat als een lul op een drumstel, omdat je voor het zijn van blank of zwart niet behandeld wordt. Dat argument was zo overduidelijk, dat ik het niet hoefde in te tikken, maar gezien je erom vraagt op je nummer gezet te worden: bij deze.


Tsja, ook homofilie wordt niet behandeld, behalve door een aantal godsdienst fanaten. Er lopen nu altijd gekken rond.

Tomas
15-08-05, 19:08
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ja, man.

Dat doet bijna net zo weinig pijn als daadwerkelijk eens een keer een antwoord geven op de vraag.

:zwaai:

SIH

Het antwoord is al zovaak gegeven. Er spoort lijkbaar iets fundamenteels niet. Dat zou dus behandeld moeten worden. Of dat kan begin ik serieus te betwijfelen.

Vertel nou eens wie nu precies het trieste slachtoffer is in een homosexuele relatie?

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:11
Geplaatst door Soldim
Dream on! Dat is niet zo... of denk je dat jij strafpunten uit mag gaan delen zodra je een topic start?



Zoals ik al zeven keer gezegd heb, er is een verschil tussen het zijn van een minderheid en het hebben van een afwijking.



Och, ik ken veel meer voorbeelden van starre visie's. Bovendien speeld de vraagstelling wel degelijk mee.



Door te stellen dat homofilie een te behandelen afwijking is heb je schijnbaar zelf ook vooroordelen ;)



Tsja, ook homofilie wordt niet behandeld, behalve door een aantal godsdienst fanaten. Er lopen nu altijd gekken rond.

Wat heeft een discussie leiden met strafpunten te maken? Volgens mij haal jij modereren en discussies leiden door elkaar. En je kan zeggen wat je wil, maar dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is. Dat met betrekking op je opmerking: ik heb al 7 keer gezegd... En mijn stelling was dat veel mensen dat homofilie een afwijking vinden. Of las je ergens de woorden: ik vind homofilie een afwijking.

Zo ja, dan mag je die zin even aanhalen.

SIH

MaRiaH
15-08-05, 19:13
:zucht:

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:13
Geplaatst door Tomas
Het antwoord is al zovaak gegeven. Er spoort lijkbaar iets fundamenteels niet. Dat zou dus behandeld moeten worden. Of dat kan begin ik serieus te betwijfelen.

Vertel nou eens wie nu precies het trieste slachtoffer is in een homosexuele relatie?

Dat is vreemd. Als er geen slachtoffers vallen, waarom vinden zoveel mensen het verachtelijk? Waarom zijn de grote religies tegen het praktizeren van homoseksualiteit? Naar mijn weten omdat er slachtoffers vallen, maar dat die slachtoffers niet diezelfde 2 homo's zijn, maar anderen, is kennelijk niet belangrijk genoeg?

SIH

Soldim
15-08-05, 19:16
Geplaatst door SinnerInHeaven
Wat heeft een discussie leiden met strafpunten te maken? Volgens mij haal jij modereren en discussies leiden door elkaar.


Ik haal helemaal niets door elkaar. Degene die de discussie leidt zorgt ervoor dat deelnemers niet persoonlijk worden, elkaar niet beledigen etc. Degene die het topic start heeft daarover niets te zeggen.




En je kan zeggen wat je wil, maar dat wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is. Dat met betrekking op je opmerking: ik heb al 7 keer gezegd... En mijn stelling was dat veel mensen dat homofilie een afwijking vinden. Of las je ergens de woorden: ik vind homofilie een afwijking.


Tja als veel mensen dat vinden, hebben veel mensen het fout. Veel mensen kunnen morgen ook gaan vinden dat ze geen belasing meer hoeven te betalen, 't zal de fiscus worst wezen.

Tomas
15-08-05, 19:16
Geplaatst door SinnerInHeaven
Dat is vreemd. Als er geen slachtoffers vallen, waarom vinden zoveel mensen het verachtelijk? Waarom zijn de grote religies tegen het praktizeren van homoseksualiteit? Naar mijn weten omdat er slachtoffers vallen, maar dat die slachtoffers niet diezelfde 2 homo's zijn, maar anderen, is kennelijk niet belangrijk genoeg?

SIH

De grote religies die jij bedoelt hebben allemaal dezelfde oorsprong. Vele andere religieuze en niet-religieuze stromingen en ook de zogenaamde verlichte christelijke en islamitische stromingen hebben er geen moeite mee.

Diegene die er echter wel moetie mee hebben en zo graag daarvoor een misplaatst slachtofferschap op zich willen nemen mogen van mij net zoveel kreperen als ze willen.

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:18
Geplaatst door Soldim
Ik haal helemaal niets door elkaar. Degene die de discussie leidt zorgt ervoor dat deelnemers niet persoonlijk worden, elkaar niet beledigen etc. Degene die het topic start heeft daarover niets te zeggen.




Tja als veel mensen dat vinden, hebben veel mensen het fout. Veel mensen kunnen morgen ook gaan vinden dat ze geen belasing meer hoeven te betalen, 't zal de fiscus worst wezen.

Degene die de discussie leidt, zorgt ervoor dat de discussie gaat over het onderwerp dat in de topicstart wordt aangegeven en dat tijdens deze discussie een conclusie gevormd wordt.

En wie ben jij om te bepalen wat goed of fout is?

SIH

ViolentSwami
15-08-05, 19:18
Geplaatst door Tomas
Doe eens zelf een poging om na te denken. In tegenstelling tot de geruchten doet dat echt niet zeer.


Zit je string te strak ofzo? retorische vraag dus reageer svp niet.


Just answer the questions, als je dat uberhaupt kunt. :nijn:

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:19
Geplaatst door Tomas
De grote religies die jij bedoelt hebben allemaal dezelfde oorsprong. Vele andere religieuze en niet-religieuze stromingen en ook de zogenaamde verlichte christelijke en islamitische stromingen hebben er geen moeite mee.

Diegene die er echter wel moetie mee hebben en zo graag daarvoor een misplaatst slachtofferschap op zich willen nemen mogen van mij net zoveel kreperen als ze willen.

En dat slachtofferschap misplaatst is bepaalde jij ook alweer omdat...

SIH

MaRiaH
15-08-05, 19:20
Geplaatst door SinnerInHeaven
Dat is vreemd. Als er geen slachtoffers vallen, waarom vinden zoveel mensen het verachtelijk? Waarom zijn de grote religies tegen het praktizeren van homoseksualiteit? Naar mijn weten omdat er slachtoffers vallen, maar dat die slachtoffers niet diezelfde 2 homo's zijn, maar anderen, is kennelijk niet belangrijk genoeg?

SIH

Nee het mag wel duidelijk zijn dat homo's niet het slachtoffer zijn van elkaar.. maar wel van die zogenaamde 'ánderen' van jou.. die er beter aan zouden doen op zich zelf te letten.. ipv op anderen.

Die anderen kunnen onmogelijk slachtoffer zijn van een eerlijke liefdevolle homorelatie.. die maken zich zelf slachtoffer en dat is hun eigen schuld.

Dankzij die godsdiensten. waar jij naar verwijst, zijn homo's juist slachtoffer.. zowel fysiek als mentaal.
En dat is pas een afwijking!

Tomas
15-08-05, 19:20
Geplaatst door SinnerInHeaven
En dat slachtofferschap misplaatst is bepaalde jij ook alweer omdat...

SIH

Omdat ik voor je moet nadenken blijkbaar.

Tomas
15-08-05, 19:22
Geplaatst door ViolentSwami
Zit je string te strak ofzo? retorische vraag dus reageer svp niet.


Just answer the questions, als je dat uberhaupt kunt. :nijn:

Weet je de vraag nog wel?

ViolentSwami
15-08-05, 19:22
Geplaatst door SinnerInHeaven
Dat is dus geen oplossing.

Zijn er ook vrouwelijke pedofielen geregistreerd, die in dergelijke mate wangedrag vertonen?

(Verkrachting van hele kleine kinderen etc.)

SIH

Tuurlijk geen oplossing, maar 'n zoethoudertje.

Wat betreft de vrouwen weet ik 't niet, naief om te denken dat vrouwen niet in staat zijn zulke afgrijselijke daden te verrichten...

_h4T3D_sE7eN
15-08-05, 19:24
Bah ...


Verdient de galg.

MaRiaH
15-08-05, 19:24
Geplaatst door SinnerInHeaven
En dat slachtofferschap misplaatst is bepaalde jij ook alweer omdat...

SIH

Waarom spreek jij eigenlijk voor misplaatste slachtoffers?
Jij gaat er van uit dat ze er zijn.. maar misschien zijn die er wel helemaal niet?

Sprek je misschien toch vanuit jezelf??

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:25
Geplaatst door MaRiaH
Nee het mag wel duidelijk zijn dat homo's niet het slachtoffer zijn van elkaar.. maar wel van die zogenaamde 'ánderen' van jou.. die er beter aan zouden doen op zich zelf te letten.. ipv op anderen.

Die anderen kunnen onmogelijk slachtoffer zijn van een eerlijke liefdevolle homorelatie.. die maken zich zelf slachtoffer en dat is hun eigen schuld.

Dankzij die godsdiensten. waar jij naar verwijst, zijn homo's juist slachtoffer.. zowel fysiek als mentaal.
En dat is pas een afwijking!

Ik vind mensen die geen respect hebben voor de godsdiensten pas een afwijking. Geblaat over "eerlijke, liefdevolle relaties", maar onderwijl zijn het gewoon egocentrische visies en daar is niets eerlijks aan. Geen wonder dat homoseksuelen worden afgedaan als a-sociaal. Jij hebt het in je eerste alinea heel duidelijk uitgelegd.

SIH

ViolentSwami
15-08-05, 19:25
Geplaatst door Tomas
Weet je de vraag nog wel?

Wat l.l je er nou omheen?!

'k vraag je om JOUW mening/visie/uitleg, is dat nou echt zo moeilijk?


Wat zijn, volgens jou, de grote verschillen tussen homoseksualiteit en pedofilie? (besides the obvious)

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:26
Geplaatst door Tomas
Omdat ik voor je moet nadenken blijkbaar.

Enige wat je werd verzocht te doen was antwoord geven op de vraag.

Dat nadenken kun je maar beter achterwege laten voor mensen die het daadwerkelijk kunnen.

SIH

Tomas
15-08-05, 19:27
Geplaatst door ViolentSwami
Wat l.l je er nou omheen?!

'k vraag je om JOUW mening/visie/uitleg, is dat nou echt zo moeilijk?


Wat zijn, volgens jou, de grote verschillen tussen homoseksualiteit en pedofilie? (besides the obvious)

Omdat lezen blijkbaar niet je hobby is, nogmaals: "Wie is nu precies het trieste slachtoffer in een homosexuele relatie?"

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:27
Geplaatst door MaRiaH
Waarom spreek jij eigenlijk voor misplaatste slachtoffers?
Jij gaat er van uit dat ze er zijn.. maar misschien zijn die er wel helemaal niet?

Sprek je misschien toch vanuit jezelf??

Waarom spreek jij voor homo's?

Ben je er 1?

SIH

MaRiaH
15-08-05, 19:28
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ik vind mensen die geen respect hebben voor de godsdiensten pas een afwijking. Geblaat over "eerlijke, liefdevolle relaties", maar onderwijl zijn het gewoon egocentrische visies en daar is niets eerlijks aan. Geen wonder dat homoseksuelen worden afgedaan als a-sociaal. Jij hebt het in je eerste alinea heel duidelijk uitgelegd.

SIH

Respect hebben voor godsdiensten betekent niet dat je je daarom moet onderwerpen aan hun normen en waarden. dat is wezenlijk iets anders..

Overigens is respect een wederzijdse verdienste
Godsdiensten horen ook respect te hebebn voor andere levenswijze en visies. Dit geldt met name voor de mensen die het aanhangen.

Zoals jij het nu beschrijft wil je de wil van de godsdienst aan anderen opleggen. Fout en erg respectloos!

Tomas
15-08-05, 19:28
Geplaatst door SinnerInHeaven
Enige wat je werd verzocht te doen was antwoord geven op de vraag.

Dat nadenken kun je maar beter achterwege laten voor mensen die het daadwerkelijk kunnen.

SIH

Wat is nu dan nog je probleem? Je hebt al je vragen beantwoord gekregen. Dat je ze niet snapt kan je weer middels vragen proberen op te lossen. Maar zoek dat persoonlijke gebrek van je niet bij mij aub.

ViolentSwami
15-08-05, 19:29
Geplaatst door Tomas
Omdat lezen blijkbaar niet je hobby is, nogmaals: "Wie is nu precies het trieste slachtoffer in een homosexuele relatie?"

Wat 'n waardeloos antwoord :/
Ik vroeg je om concrete verschillen.


Pf, suck my dick.

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:30
Geplaatst door MaRiaH
Respect hebben voor godsdiensten betekent niet dat je je daarom moet onderwerpen aan hun normen en waarden. dat is wezenlijk iets anders..

Overigens is respect een wederzijdse verdienste
Godsdiensten horen ook respect te hebebn voor andere levenswijze en visies. Dit geldt met name voor de mensen die het aanhangen.

Zoals jij het nu beschrijft wil je de wil van de godsdienst aan anderen opleggen. Fout en erg respectloos!

Naar mijn weten stelde ik de vraag juist waarom die godsdiensten homofilie afwijzen.

Maar kennelijk heb jij je Nederlandse lessen in Zuid-Afrika gevolgd en lees je hele andere dingen dan ik zeg.

SIH

Tomas
15-08-05, 19:30
Geplaatst door ViolentSwami
Wat 'n waardeloos antwoord :/
Ik vroeg je om concrete verschillen.


Pf, suck my dick.

Als dat verschil niet concreet genoeg voor je is stel ik dus voor om je te laten behandelen. Niet dat het helpt denk ik. Maar het is beter dan stilzitten.

MaRiaH
15-08-05, 19:30
Geplaatst door SinnerInHeaven
Waarom spreek jij voor homo's?

Ben je er 1?

SIH
Vond jij jezelf niet de discussieleider hier?

en vind je niet dat de discussie wel erg afdwaalt.
Het ging over pedofilie, maar jij hebt het blijbaar liever over homofilie..

Wat heeft dat met mij te maken?

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:31
Geplaatst door Tomas
Wat is nu dan nog je probleem? Je hebt al je vragen beantwoord gekregen. Dat je ze niet snapt kan je weer middels vragen proberen op te lossen. Maar zoek dat persoonlijke gebrek van je niet bij mij aub.

Het feit dat jij een probleem ziet, ligt eerder aan jezelf dan aan een ander.

Dat mensen je niet begrijpen, zul je dan ook weer aan jezelf te danken hebben.

Verklaart meteen de projectie van je onzekerheden op een ander.

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:32
Geplaatst door MaRiaH
Vond jij jezelf niet de discussieleider hier?

en vind je niet dat de discussie wel erg afdwaalt.
Het ging over pedofilie, maar jij hebt het blijbaar liever over homofilie..

Wat heeft dat met mij te maken?

De stelling ging over pedofilie en homofilie.

Daar gaat de discussie nog steeds over.

Wederom refereer ik naar je Zuid-Afrikaanse lessen, gezien je echt andere dingen blijft lezen dan er staan.

SIH

Tomas
15-08-05, 19:34
Geplaatst door SinnerInHeaven
Het feit dat jij een probleem ziet, ligt eerder aan jezelf dan aan een ander.

Dat mensen je niet begrijpen, zul je dan ook weer aan jezelf te danken hebben.

Verklaart meteen de projectie van je onzekerheden op een ander.

SIH

Welk probleem zie ik nu weer opeens? Begrijp je uberhaupt wel iets?

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:35
Geplaatst door Tomas
Welk probleem zie ik nu weer opeens? Begrijp je uberhaupt wel iets?

Jij hebt het over een probleem, niet ik.

Ik begrijp genoeg, echter iets als jij hoef ik niet te begrijpen.

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:37
Euw, de film op Net 5 is al begonnen.

Dat gaat ff voor.

Leejtur.

SIH

Tomas
15-08-05, 19:38
Geplaatst door SinnerInHeaven
Jij hebt het over een probleem, niet ik.

Ik begrijp genoeg, echter iets als jij hoef ik niet te begrijpen.

SIH

Ik informeerde ernaar, gezien je wazige reply. Te moeilijk? Jip en Janneke taal dan maar? Of maar niks vragen lijkt me efficienter. Maar wel weer saai.

MaRiaH
15-08-05, 19:39
Geplaatst door SinnerInHeaven
Naar mijn weten stelde ik de vraag juist waarom die godsdiensten homofilie afwijzen.

Maar kennelijk heb jij je Nederlandse lessen in Zuid-Afrika gevolgd en lees je hele andere dingen dan ik zeg.

SIH

Lees vooral je eigen stukjes nog maar eens na.. je impliceerd zelfs dat IK (alhoewel je het veralgemeniseerd) geen respect zou hebben voor godsdienst. en je andere onder de gordel opmerkingen vind ik nogal zielig. :jammer:

Wat ik zwak vind aan je discussiestijl is dat je je eigen mening veralgemeniseerd en dan nog doet alsof "men" zo denkt..
Durf je niet te zeggen wat je werkelijk denkt?

Op veel van de antwoorden die je had mbt. pedofilie heb ik al antwoord gegeven. Namelijk de behandeling en of vrouwen pedo kunnen zijn. maar gek genoeg worden die niet gelezen..

ik ga mijn kinderen naar bed brengen.. dus ik ben er even niet.

Tomas
15-08-05, 19:39
Geplaatst door SinnerInHeaven
Euw, de film op Net 5 is al begonnen.

Dat gaat ff voor.

Leejtur.

SIH

Goedkoop entertainment is zoveel minder inspannend dan nadenken. Dat is een feit. Maar het doet echt niet zeer. Ook een feit.

SinnerInHeaven
15-08-05, 19:57
Geplaatst door Tomas
Goedkoop entertainment is zoveel minder inspannend dan nadenken. Dat is een feit. Maar het doet echt niet zeer. Ook een feit.

Helaas was de film niet zo goed als ik had gehoopt.

En dat je zo goed op de hoogte bent van goedkoop entertainment, heeft wellicht te maken met het feit dat je er zelf ook onder valt.

:zwaai:

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:01
Geplaatst door MaRiaH
Lees vooral je eigen stukjes nog maar eens na.. je impliceerd zelfs dat IK (alhoewel je het veralgemeniseerd) geen respect zou hebben voor godsdienst. en je andere onder de gordel opmerkingen vind ik nogal zielig. :jammer:

Wat ik zwak vind aan je discussiestijl is dat je je eigen mening veralgemeniseerd en dan nog doet alsof "men" zo denkt..
Durf je niet te zeggen wat je werkelijk denkt?

Op veel van de antwoorden die je had mbt. pedofilie heb ik al antwoord gegeven. Namelijk de behandeling en of vrouwen pedo kunnen zijn. maar gek genoeg worden die niet gelezen..

ik ga mijn kinderen naar bed brengen.. dus ik ben er even niet.

Ik impliceer niets, ik had het toch echt duidelijk tegen jou. En mensen die net als jij zich ver verheven voelen boven aanhangers van religies en vinden dat a-sociale homofielen alle recht hebben om slachtoffers te maken, omdat men zich met hun eigen zaken moet bemoeien, over zielig gesproken. Gelukkig denkt niet iedereen zoals jij, anders hadden we weinig meer van een gemeenschap over, waar men zich wel met andermans zaken bemoeit.

En ik heb je antwoorden gelezen, maar gezien het komt van iemand die geen respect op kan brengen voor anderen, ga ik er van uit dat je wel zal begrijpen dat ik die antwoorden niet serieus neem.

SIH

Tomas
15-08-05, 20:02
Geplaatst door SinnerInHeaven
Helaas was de film niet zo goed als ik had gehoopt.

En dat je zo goed op de hoogte bent van goedkoop entertainment, heeft wellicht te maken met het feit dat je er zelf ook onder valt.

:zwaai:

SIH

Zie je nu opeens weer een entertainmentexpert in me? Kan jij je wel eens tot de feiten beperken? Ik weet niet eens welke film je het over hebt. Maargoed, het past allemaal wel een beetje in het ontspoorde gedrag van homofoben. Dat gefantaseer en gedraai. Niet te behandelen, maar toch altijd weer leuk om te proberen.

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:04
Geplaatst door Tomas
Zie je nu opeens weer een entertainmentexpert in me? Kan jij je wel eens tot de feiten beperken? Ik weet niet eens welke film je het over hebt. Maargoed, het past allemaal wel een beetje in het ontspoorde gedrag van homofoben. Dat gefantaseer en gedraai. Niet te behandelen, maar toch altijd weer leuk om te proberen.

Ik had het over So irrisitable.

En ik wist niet dat je homofoob was, kan ook niet anders gezien je expertise op dat gebied.

Verklaart meteen je a-sociale reacties.

SIH

Tomas
15-08-05, 20:04
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ik impliceer niets, ik had het toch echt duidelijk tegen jou. En mensen die net als jij zich ver verheven voelen boven aanhangers van religies en vinden dat a-sociale homofielen alle recht hebben om slachtoffers te maken, omdat men zich met hun eigen zaken moet bemoeien, over zielig gesproken. Gelukkig denkt niet iedereen zoals jij, anders hadden we weinig meer van een gemeenschap over, waar men zich wel met andermans zaken bemoeit.

En ik heb je antwoorden gelezen, maar gezien het komt van iemand die geen respect op kan brengen voor anderen, ga ik er van uit dat je wel zal begrijpen dat ik die antwoorden niet serieus neem.

SIH

Is het maken van slachtoffers niet meer zo'n issue opeens? Ze zijn nu opeens asociaal? En hoe dan wel precies?

Tomas
15-08-05, 20:06
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ik had het over So irrisitable.

En ik wist niet dat je homofoob was, kan ook niet anders gezien je expertise op dat gebied.

Verklaart meteen je a-sociale reacties.

SIH

En nu ben ik opeens weer homofoob. Het gedrag van draaien en fantaseren zit diep.

Kan je de asociale reacties even uitleggen?

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:06
Geplaatst door Tomas
Is het maken van slachtoffers niet meer zo'n issue opeens? Ze zijn nu opeens asociaal? En hoe dan wel precies?

Dat is het wel, dat staat in mijn tekst.

Als jij vindt dat het geen issue is, dan moet je dat duidelijk zeggen en niet net doen of ik dat vind.

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:07
Geplaatst door Tomas
En nu ben ik opeens weer homofoob. Het gedrag van draaien en fantaseren zit diep.

Kan je de asociale reacties even uitleggen?

Dat staat in mijn vorige reacties.

Kwestie van terugscrollen en lezen, maar in jouw geval doet dat vast zeer.

SIH

Tomas
15-08-05, 20:08
Geplaatst door SinnerInHeaven
Dat is het wel, dat staat in mijn tekst.

Als jij dat vindt dat het geen issue is, dan moet je dat duidelijk zeggen en niet net doen of ik dat vind.

SIH

Oh sorry het staat er inderdaad. Maar nu opeens door hun asociale gedrag, dus niet feitelijk zoals bij een pedofiel. Doe dus toch maar een poging om het uit te leggen aub: Wat is er precies asociaal aan een homosexuele relatie?

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:10
Geplaatst door Tomas
Oh sorry het staat er inderdaad. Maar nu opeens door hun asociale gedrag, dus niet feitelijk zoals bij een pedofiel. Doe dus toch maar een poging om het uit te leggen aub: Wat is er precies asociaal aan een homosexuele relatie?

Ik heb het niet over homoseksuele relaties, ik heb het over a-sociale homo's.

Ik merk dat je nogal moeite hebt met proberen woorden in mijn mond te leggen.

Iets harder je best doen misschien?

SIH

Tomas
15-08-05, 20:11
Geplaatst door SinnerInHeaven
Dat staat in mijn vorige reacties.

Kwestie van terugscrollen en lezen, maar in jouw geval doet dat vast zeer.

SIH

Ik heb die van jouw gelezen en beoordeeld als asociaal. Het overpijnzen of andersdenkenden of anders geaarde mensen zonder dat ze ook maar iemand kwaad dien eventueel behandeld zouden moeten worden is asociaal en griezelig dom. net zoiets als overwegen of moslims niet behandeld zouden moeten worden vanwege hun afwijkende gedrag. Zelfs Wilders is nog niet zover heen. En die is al heel ver. Kan je nagaan waar ik jou ongeveer positioneer.

Tomas
15-08-05, 20:12
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ik heb het niet over homoseksuele relaties, ik heb het over a-sociale homo's.

Ik merk dat je nogal moeite hebt met proberen woorden in mijn mond te leggen.

Iets harder je best doen misschien?

SIH

Bedoel je "asociale homo's" als in asociale hetero's of asociale moslims? If so, waarom dan speciaal over homo's? Wat is er dan opeens weer speciaal aan homo's?

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:15
Geplaatst door Tomas
Bedoel je "asociale homo's" als in asociale hetero's of asociale moslims? If so, waarom dan speciaal over homo's? Wat is er dan opeens weer speciaal aan homo's?

Omdat het gedrag van homo's wordt getypeerd als a-sociaal, gezien het egocentrisme, zie de meningen over de exhibitionistische Gay Parade.

Zie mijn vorige reactie, op de persoon die vindt dat "men zich met hun eigen zaken moest bemoeien" en homo's fijn hun gang moeten laten gaan met het maken van slachtoffers.

Moeilijk, he. Scrollen.

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:17
Geplaatst door Tomas
Ik heb die van jouw gelezen en beoordeeld als asociaal. Het overpijnzen of andersdenkenden of anders geaarde mensen zonder dat ze ook maar iemand kwaad dien eventueel behandeld zouden moeten worden is asociaal en griezelig dom. net zoiets als overwegen of moslims niet behandeld zouden moeten worden vanwege hun afwijkende gedrag. Zelfs Wilders is nog niet zover heen. En die is al heel ver. Kan je nagaan waar ik jou ongeveer positioneer.

Ik vind de mening van een gemaakt-cynische azijnpisser verre van boeiend.

Kan je nagaan wat voor reactie bovenstaande opmerking bij mij oproept. :haha:

SIH

Soldim
15-08-05, 20:19
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ik vind mensen die geen respect hebben voor de godsdiensten pas een afwijking.


En wat zijn de godsdiensten dan wel niet? En wiens interpretatie van die religie's is relevant?



Geblaat over "eerlijke, liefdevolle relaties", maar onderwijl zijn het gewoon egocentrische visies en daar is niets eerlijks aan.


Oneerlijk ten op zichte van wat?



Geen wonder dat homoseksuelen worden afgedaan als a-sociaal.

Alle homosexuelen, sommige homosexuelen kwantificeer, alsjeblieft. Bovendien, door wie worden ze afgedaan als a-sociaal??

Tomas
15-08-05, 20:21
Geplaatst door SinnerInHeaven
Omdat het gedrag van homo's wordt getypeerd als a-sociaal, gezien het egocentrisme, zie de meningen over de exhibitionistische Gay Parade.

Zie mijn vorige reactie, op de persoon die vindt dat "men zich met hun eigen zaken moest bemoeien" en homo's fijn hun gang moeten laten gaan met het maken van slachtoffers.

Moeilijk, he. Scrollen.

SIH

Zijn we weer terug op hun vermeende slachtoffers. Dat maakt ze dus asociaal. Wordt je niet zelf moe van al je gedraai, gefantaseer en gestuntel? Jij bent dus een slachtoffer van zogenaamde asociale homo's die weigeren om de plaats die jij ze denkt te mogen toebedelen willen innemen. Jij vindt dat ze vies en abnormaal zijn en als ze dat zelf niet inzien zijn ze asociaal. Zo is het toch?

Tomas
15-08-05, 20:22
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ik vind de mening van een gemaakt-cynische azijnpisser verre van boeiend.

Kan je nagaan wat voor reactie bovenstaande opmerking bij mij oproept. :haha:

SIH

Ik eb wel enig idee, maar ik denk niet dat je dat zelf kunt reflecteren. Daar ben je net niet slim genoeg voor. Toch voel je je ongemakelijk in deze "discussie". Dat is duidelijk te merken.

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:22
Geplaatst door Soldim
En wat zijn de godsdiensten dan wel niet? En wiens interpretatie van die religie's is relevant?



Oneerlijk ten op zichte van wat?



Alle homosexuelen, sommige homosexuelen kwantificeer, alsjeblieft. Bovendien, door wie worden ze afgedaan als a-sociaal??

In dit geval is religie relevant omdat ik deze aanhaal. Het is mijn vraagstelling.

En het a-sociale aan dit alles, is de opmerking van MaRiaH, die vindt dat de slachtoffers die homofielen maken niet ter zake doen, omdat iedereen zich met hun eigen zaken moet bemoeien. Dat is een bijzonder egocentrische manier van in het leven staan. Ik heb dit alles heel duidelijk geformuleerd. Dat onze forumzeikkut Tomas blijft doorjanken, omdat ie toch niets anders kan, begrijp ik. Maar waarom jij opeens doet of je niet begrijpend kan lezen, is me een raadsel.

SIH

MaRiaH
15-08-05, 20:23
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ik impliceer niets, ik had het toch echt duidelijk tegen jou. En mensen die net als jij zich ver verheven voelen boven aanhangers van religies en vinden dat a-sociale homofielen alle recht hebben om slachtoffers te maken, omdat men zich met hun eigen zaken moet bemoeien, over zielig gesproken. Gelukkig denkt niet iedereen zoals jij, anders hadden we weinig meer van een gemeenschap over, waar men zich wel met andermans zaken bemoeit.

En ik heb je antwoorden gelezen, maar gezien het komt van iemand die geen respect op kan brengen voor anderen, ga ik er van uit dat je wel zal begrijpen dat ik die antwoorden niet serieus neem.

SIH

Nou nou nou.. wat een vooroordelen...

wie zegt dat ik geen godsdienst aanhang?? jij trekt conclusies terwijl je niks van me weet..
Overigens ben jij degene die zich zonder respect naar anderen opstelt.
Zowel over het onderwerp als over medeprikkers..

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:23
Geplaatst door Tomas
Ik eb wel enig idee, maar ik denk niet dat je dat zelf kunt reflecteren. Daar ben je net niet slim genoeg voor. Toch voel je je ongemakelijk in deze "discussie". Dat is duidelijk te merken.

Ik denk dat jij wel de allerlaatste bent die kan bepalen wie wel of niet slim is.

En dat geldt ook voor mijn gevoelens, daar ga ik nog altijd over en niet jij.

Beperk jij je liever tot je eigen gevoelens, voor zover zo een slap aftreksel als jij iets van gevoelens kan opwekken.

SIH

Rabi'ah.
15-08-05, 20:23
Ik ben het helemaal met Tomas eens.

Het fundamentele verschil tussen homoseksualiteit en pedofilie is dat er in het eerste geval sprake is van een gelijkwaardige relatie op basis van vrijwilligheid en in het tweede geval sprake van misbruik en een relatie dader-slachtoffer.

Wie dat niet begrijpt, heeft een wel heel verwrongen beeld van intermenselijke relaties in het algemeen en seksuele relaties in het bijzonder.


Rabiah.

Tomas
15-08-05, 20:24
Geplaatst door SinnerInHeaven
In dit geval is religie relevant omdat ik deze aanhaal. Het is mijn vraagstelling.

En het a-sociale aan dit alles, is de opmerking van MaRiaH, die vindt dat de slachtoffers die homofielen maken niet ter zake doen, omdat iedereen zich met hun eigen zaken moet bemoeien. Dat is een bijzonder egocentrische manier van in het leven staan. Ik heb dit alles heel duidelijk geformuleerd. Dat onze forumzeikkut Tomas blijft doorjanken, omdat ie toch niets anders kan, begrijp ik. Maar waarom jij opeens doet of je niet begrijpend kan lezen, is me een raadsel.

SIH

Hoe sta jij tegenover de slachtoffers die moslims maken met hun visie onder christenen die geheel anders tegen jezus aankijken?

En probeer wat minder kinderlijk te schelden, staat een stuk volwassener.

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:25
Geplaatst door MaRiaH
Nou nou nou.. wat een vooroordelen...

wie zegt dat ik in godsdienst aanhang?? jij trekt conclusies terwijl je niks van me weet..
Overigens ben jij degene die zich zonder respect naar anderen opstelt.
Zowel over het onderwerp als over medeprikkers..

Ik denk dat jij exact hetzelfde doet: conclusies trekken terwijl je niks van me afweet.

En ik reageer op het disrespect van mensen zoals jij.

Als jij geen respect kan opbrengen voor een simpele vraagstelling, dan kun je van mij exact hetzelfde verwachten.

:zwaai:

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:26
Geplaatst door Tomas
Hoe sta jij tegenover de slachtoffers die moslims maken met hun visie onder christenen die geheel anders tegen jezus aankijken?

En probeer wat minder kinderlijk te schelden, staat een stuk volwassener.

Ik heb het tegen een kleuter, vandaar dat ik me aanpas.

Indien je antwoord op die vraag wil hebben, adviseer ik je een andere topic te openen.

Deze thread gaat over een ander onderwerp.

SIH

Tomas
15-08-05, 20:26
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik ben het helemaal met Tomas eens.


Bah. Zoek jij lekker ff een ander topic voor je eigen.

~Panthera~
15-08-05, 20:26
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik ben het helemaal met Tomas eens.

Het fundamentele verschil tussen homoseksualiteit en pedofilie is dat er in het eerste geval sprake is van een gelijkwaardige relatie op basis van vrijwilligheid en in het tweede geval sprake van misbruik en een relatie dader-slachtoffer.

Wie dat niet begrijpt, heeft een wel heel verwrongen beeld van intermenselijke relaties in het algemeen en seksuele relaties in het bijzonder.


Rabiah.


Loud and clear. :duim:

:D

Tomas
15-08-05, 20:27
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ik heb het tegen een kleuter, vandaar dat ik me aanpas.

Indien je antwoord op die vraag wil hebben, adviseer ik je een andere topic te openen.

Deze thread gaat over een ander onderwerp.

SIH

Ach shit, weer te moeilijk. Ik vraag ernaar omdat het een zelfde soort slachtofferschap is als jij dat ervaart met homo's. Nu duidelijk?

MaRiaH
15-08-05, 20:27
Geplaatst door Tomas
Zijn we weer terug op hun vermeende slachtoffers. Dat maakt ze dus asociaal. Wordt je niet zelf moe van al je gedraai, gefantaseer en gestuntel? Jij bent dus een slachtoffer van zogenaamde asociale homo's die weigeren om de plaats die jij ze denkt te mogen toebedelen willen innemen. Jij vindt dat ze vies en abnormaal zijn en als ze dat zelf niet inzien zijn ze asociaal. Zo is het toch?

ik had het niet beter kunnen verwoorden... :stout:

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:28
Geplaatst door Tomas
Ach shit, weer te moeilijk. Ik vraag ernaar omdat het een zelfde soort slachtofferschap is als jij dat ervaart met homo's. Nu duidelijk?

Dit is dezelfde appels-met-peren vergelijking als die ene over rassen.

Het gaat hier om pedofilie en homofilie.

Verder moet je ophouden met denken dat je in staat bent iets te formuleren dat ik als moeilijk zou typeren.

Daar ben je te kinderachtig voor.

SIH

Rabi'ah.
15-08-05, 20:30
Geplaatst door ~Panthera~
Loud and clear. :duim:

:D

Thanx. :strik:

:D

Soldim
15-08-05, 20:30
Geplaatst door SinnerInHeaven
In dit geval is religie relevant omdat ik deze aanhaal. Het is mijn vraagstelling.


Nogmaals, welke religie en wiens interpretatie van die religie?



En het a-sociale aan dit alles, is de opmerking van MaRiaH, die vindt dat de slachtoffers die homofielen maken niet ter zake doen, omdat iedereen zich met hun eigen zaken moet bemoeien.


Probleem is dat ik helemaal nog geen slachtoffers gezien heb.... Dat mensen iets verachtelijk vinden betekend nog niet dat ze er slachtoffer van zijn.



Dat is een bijzonder egocentrische manier van in het leven staan. Ik heb dit alles heel duidelijk geformuleerd.


Moah, duidelijk heeft schijnbaar verschillende lagen. Doet me denken aan een uitspraak van Van Gaal. Die vond zichzelf ook duidelijk, terwijl de rest der mensheid er niets van snapte ;)



Dat onze forumzeikkut Tomas blijft doorjanken, omdat ie toch niets anders kan, begrijp ik. Maar waarom jij opeens doet of je niet begrijpend kan lezen, is me een raadsel.


Kalmeer, drink een pilsje en kijk eens wat rustiger naar de discussie. Maakt het leven een stuk prettiger! :fpimp:

MaRiaH
15-08-05, 20:31
Geplaatst door SinnerInHeaven
In dit geval is religie relevant omdat ik deze aanhaal. Het is mijn vraagstelling.

En het a-sociale aan dit alles, is de opmerking van MaRiaH, die vindt dat de slachtoffers die homofielen maken niet ter zake doen, omdat iedereen zich met hun eigen zaken moet bemoeien. Dat is een bijzonder egocentrische manier van in het leven staan. Ik heb dit alles heel duidelijk geformuleerd. Dat onze forumzeikkut Tomas blijft doorjanken, omdat ie toch niets anders kan, begrijp ik. Maar waarom jij opeens doet of je niet begrijpend kan lezen, is me een raadsel.

SIH

Ik denk dat je jouw definitie van slachtoffer moet bijstellen..

of krijg je nachtmerries van de Gay parade???
Ik heb ook duidelijk toegelicht dat er zaken zijn waar mensen het niet mee eens zijn.. en dat kan.. maar zolang ze geen schade toebrengen aan anderen ben je alleen slachtoffer als je daarvoor kiest.

Als je dat onderscheidt niet kunt maken mag je mensen die moslimfoob zijn ook niet meer veroordelen. Van hetzelfde laken een pak!

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:32
Geplaatst door Tomas
Zijn we weer terug op hun vermeende slachtoffers. Dat maakt ze dus asociaal. Wordt je niet zelf moe van al je gedraai, gefantaseer en gestuntel? Jij bent dus een slachtoffer van zogenaamde asociale homo's die weigeren om de plaats die jij ze denkt te mogen toebedelen willen innemen. Jij vindt dat ze vies en abnormaal zijn en als ze dat zelf niet inzien zijn ze asociaal. Zo is het toch?

Word jij niet moe van al je gedraai, gefantaseer en gestuntel?

Dat is namelijk het enige wat ik heb kunnen lezen van jouw hand.

Panthera en Joesoef konden namelijk wel op een volkomen normale manier communiceren, maar voor jou is dat laatste absoluut niet haalbaar. En omdat je nu een verbaal uitgemoorde MaRiaH aan je zijde hebt, die je misplaatste conclusies onderschrijft, omdat ze zelf zonder argumenten zit, denk je nu werkelijk mij er onder uit te lullen? Als er iemand een slachtoffer is van homofielen, dan ben jij het wel, gezien ze je zo hard van achteren hebben gepaald, dat je een hersenschudding hebt opgelopen en niet in staat bent een normale discussie te voeren zonder steeds de show op te voeren dat je niet begrijpend kunt lezen en alles opzettelijk verkeerd interpreteert.

Ik heb duidelijk nergens gezegd dat "ze vies en abnormaal zijn".

Ik stel voor dat je eens de ballen kweekt om netjes te zeggen dat jij degene bent die die mening aanhangt.

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:34
Geplaatst door Soldim
Nogmaals, welke religie en wiens interpretatie van die religie?



Probleem is dat ik helemaal nog geen slachtoffers gezien heb.... Dat mensen iets verachtelijk vinden betekend nog niet dat ze er slachtoffer van zijn.



Moah, duidelijk heeft schijnbaar verschillende lagen. Doet me denken aan een uitspraak van Van Gaal. Die vond zichzelf ook duidelijk, terwijl de rest der mensheid er niets van snapte ;)



Kalmeer, drink een pilsje en kijk eens wat rustiger naar de discussie. Maakt het leven een stuk prettiger! :fpimp:

Ik ben erg rustig, ik heb me nooit laten afleiden door het eeuwige gejammer van Tomas en consorten. Dat jij geen slachtoffers ziet, wil niet zeggen dat ze er niet zijn. En dat je me niet duidelijk vindt, is wat anders dan dat ik daadwerkelijk niet duidelijk ben. Het komt veel vaker voor dat men opzettelijk dingen verkeerd begrijpt, kijk maar naar Tomas.

En met religies doel ik op de 3 grote religies, Jodendom, Christendom en Islam.

SIH

Tomas
15-08-05, 20:34
Geplaatst door SinnerInHeaven
Dit is dezelfde appels-met-peren vergelijking als die ene over rassen.

Het gaat hier om pedofilie en homofilie.

Verder moet je ophouden met denken dat je in staat bent iets te formuleren dat ik als moeilijk zou typeren.

Daar ben je te kinderachtig voor.

SIH

Iets met rassen? Rassen? Wat heb ik gemist? Alweer een dwaalspoor?

Nog een poging:

Jij vindt homo's asociaal omdat ze zich niks aantrekken van het feit dat ze zich niet gedragen naar jouw beeld over hoe anderen zich zouden moeten gedragen.

Datzelfde vindt een christen van moslims. Dat moslims zich niet gedragen als een goed christen. En dan -als ze dan hetzelfde denken als jouw hersentjes dat doen- vinden ze moslims ook asociaal dat ze zich daar niks van aantrekken.

Of doe jij dat dan wel? trek jij je wel wat aan van het feit dat er andersgelovigen vinden dat jij een verkeerd geloof aanhangt?

Eens kijken of dit duidelijk is. Om een of andere reden lijkt het met meer woorden en zinnen juist steeds ingewikkelder te worden. Magoed we zien wel.

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:36
Geplaatst door MaRiaH
Ik denk dat je jouw definitie van slachtoffer moet bijstellen..

of krijg je nachtmerries van de Gay parade???
Ik heb ook duidelijk toegelicht dat er zaken zijn waar mensen het niet mee eens zijn.. en dat kan.. maar zolang ze geen schade toebrengen aan anderen ben je alleen slachtoffer als je daarvoor kiest.

Als je dat onderscheidt niet kunt maken mag je mensen die moslimfoob zijn ook niet meer veroordelen. Van hetzelfde laken een pak!

Je gaat er van uit dat ik wie dan ook veroordeel.

Het sneue echter is dat jij en consorten de emotionele schade die mensen kunnen oplopen door homofilie gewoon wegcijfert. Homofilie maakt geen slachtoffers, omdat jij het niet kan zien?

En krijg jij nachtmerries van moslims dan?

SIH

Tomas
15-08-05, 20:37
Geplaatst door SinnerInHeaven
Word jij niet moe van al je gedraai, gefantaseer en gestuntel?

Dat is namelijk het enige wat ik heb kunnen lezen van jouw hand.

Panthera en Joesoef konden namelijk wel op een volkomen normale manier communiceren, maar voor jou is dat laatste absoluut niet haalbaar. En omdat je nu een verbaal uitgemoorde MaRiaH aan je zijde hebt, die je misplaatste conclusies onderschrijft, omdat ze zelf zonder argumenten zit, denk je nu werkelijk mij er onder uit te lullen? Als er iemand een slachtoffer is van homofielen, dan ben jij het wel, gezien ze je zo hard van achteren hebben gepaald, dat je een hersenschudding hebt opgelopen en niet in staat bent een normale discussie te voeren zonder steeds de show op te voeren dat je niet begrijpend kunt lezen en alles opzettelijk verkeerd interpreteert.

Ik heb duidelijk nergens gezegd dat "ze vies en abnormaal zijn".

Ik stel voor dat je eens de ballen kweekt om netjes te zeggen dat jij degene bent die die mening aanhangt.

SIH

Even voor je samenvatten: Rabia'h is het met mij eens en Panthera valt Rabia'h weet bij. Ik weet het, erg ingewikkeld allemaal dat gelees.

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:38
Geplaatst door Tomas
Iets met rassen? Rassen? Wat heb ik gemist? Alweer een dwaalspoor?

Nog een poging:

Jij vindt homo's asociaal omdat ze zich niks aantrekken van het feit dat ze zich niet gedragen naar jouw beeld over hoe anderen zich zouden moeten gedragen.

Datzelfde vindt een christen van moslims. Dat moslims zich niet gedragen als een goed christen. En dan -als ze dan hetzelfde denken als jouw hersentjes dat doen- vinden ze moslims ook asociaal dat ze zich daar niks van aantrekken.

Of doe jij dat dan wel? trek jij je wel wat aan van het feit dat er andersgelovigen vinden dat jij een verkeerd geloof aanhangt?

Eens kijken of dit duidelijk is. Om een of andere reden lijkt het met meer woorden en zinnen juist steeds ingewikkelder te worden. Magoed we zien wel.

Het is overduidelijk dat jij selectief leest.

Dat is de eerste reactie van Soldim waar ik naar verwijs.

Ik heb nergens gezegd dat ik homo's a-sociaal vind. Als jij ze zelf a-sociaal vindt, dan moet je dat duidelijk aangeven. Dat heb ik je al eerder gezegd. Wat christenen van moslims vinden, doet niet ter zake. Deze thread gaat over pedofilie en homofilie en de overeenkomsten c.q. verschillen.

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:39
Geplaatst door Tomas
Even voor je samenvatten: Rabia'h is het met mij eens en Panthera valt Rabia'h weet bij. Ik weet het, erg ingewikkeld allemaal dat gelees.

Ja, en?

Zij zijn kennelijk wel in staat om een andere mening aan te hangen en dat op een normale manier te formuleren.

Joesoef was het met mij eens, ViolentSwami ook.

En nou? Staan we quite, kinderachtig ventje?

SIH

Tomas
15-08-05, 20:41
Geplaatst door SinnerInHeaven

Ik heb nergens gezegd dat ik homo's a-sociaal vind.

Ach je bent je aftocht alweer aan het voorbereiden zie ik. Succes ermee.

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:43
Geplaatst door Tomas
Ach je bent je aftocht alweer aan het voorbereiden zie ik. Succes ermee.

Leer toch eens voor jezelf spreken, sukkeltje.

Jij hebt vanaf je eerste reactie niks zinnigs weten te zeggen.

SIH

Tomas
15-08-05, 20:43
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ja, en?

Zij zijn kennelijk wel in staat om een andere mening aan te hangen en dat op een normale manier te formuleren.

Joesoef was het met mij eens, ViolentSwami ook.

En nou? Staan we quite, kinderachtig ventje?

SIH

Joesoef is het ook niet met je eens dat homo's behandeld moeten worden of asociaal zijn. Wel die VioloentZwammer ja. Maar het ging mij niet om een wedstrijdje medestanders maar om de fouten in je replie. Dat wedstrijdje maak jij er van. Begrijpelijk hoor. Kan je niks aan doen.

Tomas
15-08-05, 20:44
Geplaatst door SinnerInHeaven
Leer toch eens voor jezelf spreken, sukkeltje.

Jij hebt vanaf je eerste reactie niks zinnigs weten te zeggen.

SIH

Weet je het verschil nu tussen homo's en pedo's?

MaRiaH
15-08-05, 20:45
Alvorens mij a-sociaal te noemen (wat een vooroordeel is) ben jij degene die beweert dat homofielen slachtoffers maken. Maar ondanks diverse vragen daarover kun jij die slachtoffers niet benoemen.

Je kunt mijn post wel uit zijn verband rukken door mij egocentrisch en asociaal te noemen omdat ik stel dat homo's op basis van gelijkwaardigheid voor elkaar kiezen en er dus geen sprake is van slachtoffers.
De vermeende slachtoffers -zo doe je het voorkomen- zijn mensen die zich aan hen storen, al dan niet ingegeven door godsdienst
Maar Homo's storen zich misschien ook wel aan mensen die zo denken als jij.. en dat maakt ook slachtoffers.
Alles wat je beweert kun je omdraaien.

Punt is (en ik begin in herhaling te vallen) we zijn hier met zn allen en dus hebben we elkaar te respecteren, ook al kun je er persoonlijk niet achter staan..

Ik vind jouw visie op de homo's juist doordrenkt met narcisme!
In alles wat je zegt zou je een spiegel voor moeten houden.
en zie dan wat er gebeurt.

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:47
Geplaatst door Tomas
Joesoef is het ook niet met je eens dat homo's behandeld moeten worden of asociaal zijn. Wel die VioloentZwammer ja. Maar het ging mij niet om een wedstrijdje medestanders maar om de fouten in je replie. Dat wedstrijdje maak jij er van. Begrijpelijk hoor. Kan je niks aan doen.

Ik heb ook nooit gezegd dat homo's behandeld moeten worden.

Ik vroeg naar de verschillen die zouden kunnen leiden tot behandeling.

Dat staat duidelijk zwart op wit, dat heeft iedereen kunnen lezen.

Maar gezien jij er een aardje naar hebt in cirkeltjes te redeneren zodra je uitgeluld wordt...

:zwaai:

SIH

MaRiaH
15-08-05, 20:49
Ow tjezus.. ik lees net dat het ineens niet JOUW mening is....
hahahaha

:lole:

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:49
Geplaatst door MaRiaH
Alvorens mij a-sociaal te noemen (wat een vooroordeel is) ben jij degene die beweert dat homofielen slachtoffers maken. Maar ondanks diverse vragen daarover kun jij die slachtoffers niet benoemen.

Je kunt mijn post wel uit zijn verband rukken door mij egocentrisch en asociaal te noemen omdat ik stel dat homo's op basis van gelijkwaardigheid voor elkaar kiezen en er dus geen sprake is van slachtoffers.
De vermeende slachtoffers -zo doe je het voorkomen- zijn mensen die zich aan hen storen, al dan niet ingegeven door godsdienst
Maar Homo's storen zich misschien ook wel aan mensen die zo denken als jij.. en dat maakt ook slachtoffers.
Alles wat je beweert kun je omdraaien.

Punt is (en ik begin in herhaling te vallen) we zijn hier met zn allen en dus hebben we elkaar te respecteren, ook al kun je er persoonlijk niet achter staan..

Ik vind jouw visie op de homo's juist doordrenkt met narcisme!
In alles wat je zegt zou je een spiegel voor moeten houden.
en zie dan wat er gebeurt.

Er zijn meerdere mensen die slachtoffer zijn van homofilie. Het feit dat het door de grote godsdiensten wordt verworpen, is daar een afgeleide van.

Ik heb nog geen 1 keer mijn visie over homo's opgeschreven in deze thread.

Ik vind het dan ook knap dat jij kan bepalen wat die zijn.

Volgens mij heb je dat gedraai en gefantaseer van Tomas afgekeken.

SIH

Tomas
15-08-05, 20:50
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ik heb ook nooit gezegd dat homo's behandeld moeten worden.

Ik vroeg naar de verschillen die zouden kunnen leiden tot behandeling.

Dat staat duidelijk zwart op wit, dat heeft iedereen kunnen lezen.

Maar gezien jij er een aardje naar hebt in cirkeltjes te redeneren zodra je uitgeluld wordt...

:zwaai:

SIH

Ah, eigenlijk heb je dus helemaal niks gezegd. Retreat complete.

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:50
Geplaatst door MaRiaH
Ow tjezus.. ik lees net dat het ineens niet JOUW mening is....
hahahaha

:lole:

Goedemorgen.

Ik stelde gewoon een vraag.

Daarna heb ik wel tig keer moeten herhalen dat ik gewoon een vraag stel, het duurde kennelijk even voordat iemand daadwerkelijk las wat ik zei en niet zijn eigen conclusies en latente haatdragendheid op mij projecteerde.

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:51
Geplaatst door Tomas
Ah, eigenlijk heb je dus helemaal niks gezegd. Retreat complete.

Klopt, ik heb een vraag gesteld en vervolgens tot vervelens toe jouw parasitaire gezanik moeten aanhoren.

SIH

MaRiaH
15-08-05, 20:51
Is hier sprake van een split personality?

voor mij eindigt hier een op zich best interessante discussie.
Ik kan er niet zo goed tegen als mensen iets zeggen en er dan vervolgens geen verantwoordelijkheid voor dragen. :ergleuk:

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:52
Geplaatst door MaRiaH
Is hier sprake van een split personality?

voor mij eindigt hier een op zich best interessante discussie.
Ik kan er niet zo goed tegen als mensen iets zeggen en er dan vervolgens geen verantwoordelijkheid voor dragen. :ergleuk:

En ik kan weer niet zo goed tegen mensen die niet lezen wat er staat, maar zien wat ze willen zien.

Als je gewoon wilt zeiken om het zeiken, dan verwijs ik je naar het kleine kamertje.

SIH

Tomas
15-08-05, 20:53
Geplaatst door SinnerInHeaven
Er zijn meerdere mensen die slachtoffer zijn van homofilie. Het feit dat het door de grote godsdiensten wordt verworpen, is daar een afgeleide van.

Ik heb nog geen 1 keer mijn visie over homo's opgeschreven in deze thread.

Ik vind het dan ook knap dat jij kan bepalen wat die zijn.

Volgens mij heb je dat gedraai en gefantaseer van Tomas afgekeken.

SIH

Ah nog een stuiptrekking. Dat jouw "grote" godsdiensten het verwerpen is een afgeleide van het feit dat homofilie slachtoffers maakt. Vreemd. Leg eens uit. Eerst was het nog zo dat de afwijzers in wezen slachtoffers zijn van de desinteresse van homo's in dit feit. En derhalve waren ze asociaal.

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:56
Geplaatst door Tomas
Ah nog een stuiptrekking. Dat jouw "grote" godsdiensten het verwerpen is een afgeleide van het feit dat homofilie slachtoffers maakt. Vreemd. Leg eens uit. Eerst was het nog zo dat de afwijzers in wezen slachtoffers zijn van de desinteresse van homo's in dit feit. En derhalve waren ze asociaal.

Van wie is bovenstaande bewering?

Van jou, neem ik aan?

SIH

MaRiaH
15-08-05, 20:58
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ik impliceer niets, ik had het toch echt duidelijk tegen jou. En mensen die net als jij zich ver verheven voelen boven aanhangers van religies en vinden dat a-sociale homofielen alle recht hebben om slachtoffers te maken, omdat men zich met hun eigen zaken moet bemoeien, over zielig gesproken. Gelukkig denkt niet iedereen zoals jij, anders hadden we weinig meer van een gemeenschap over, waar men zich wel met andermans zaken bemoeit.

En ik heb je antwoorden gelezen, maar gezien het komt van iemand die geen respect op kan brengen voor anderen, ga ik er van uit dat je wel zal begrijpen dat ik die antwoorden niet serieus neem.

SIH

Als jij alleen een vraag stelde.. wie heeft dit dan geschreven?
en als dit niet jouw mening is, Wie zijn mening is het dan?
Je unter-ich?

ciao ben naar het kleine kamertje..

SinnerInHeaven
15-08-05, 20:59
Geplaatst door MaRiaH
Als jij alleen een vraag stelde.. wie heeft dit dan geschreven?
en als dit niet jouw mening is, Wie zijn mening is het dan?
Je unter-ich?

ciao ben naar het kleine kamertje..

Dat is een reactie van mij op jouw reactie.

Wat heeft dat met de vraagstelling te maken en de domme conclusies die Tomas eraan verbindt en jij steunt?

SIH

Eke
15-08-05, 21:01
Geplaatst door SinnerInHeaven
Kun je pedofilie behandelen dan? In dat geval, waarom kan je homofilie dan niet behandelen? Dat is toch hetzelfde principe, in de ogen van velen, namelijk dat het een "afwijking" is.[/i]

SIH

Sih, je hebt inmiddels op bijna AL je vragen antwoord gekregen.

Rest nog die ene vraag : waarom zijn de Abrahamistische godsdiensten (de behoudende groeperingen ervan )tegen homosexualiteit.

"Er zal geen zaad verloren gaan..".Gods water moet over Gods akker lopen.

En het resultaat : Gods' kinderen. Voila.

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:04
Geplaatst door Eke
Sih, je hebt inmiddels op bijna AL je vragen antwoord gekregen.

Rest nog die ene vraag : waarom zijn de Abrahamistische godsdiensten (de behoudende groeperingen ervan )tegen homosexualiteit.

"Er zal geen zaad verloren gaan..".Gods water moet over Gods akker lopen.

En het resultaat : Gods' kinderen. Voila.

Daar heb je de slachtoffers al. ;)

Maar die ongeboren kinderen zijn vast niet zo belangrijk als de "eerlijke, liefdevolle relaties" van homo's.

SIH

Cherry Bo
15-08-05, 21:07
Geplaatst door SinnerInHeaven

Kun je pedofilie behandelen dan? In dat geval, waarom kan je homofilie dan niet behandelen? Dat is toch hetzelfde principe, in de ogen van velen, namelijk dat het een "afwijking" is.

Deze vraag op zich zou genoeg geweest zijn.

Maar de vraag wordt bewust opgehangen aan een walgelijk verhaal over een man die baby's misbruikt (waaronder n.b. zijn eigen dochtertje).

Een daardoor worden homo's door Sinner vervolgens min of meer op één lijn gesteld met baby- en kinderverkrachters !

Sick. :duivel:

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:09
Geplaatst door Cherry Bo
[QUOTE]Geplaatst door SinnerInHeaven

Kun je pedofilie behandelen dan? In dat geval, waarom kan je homofilie dan niet behandelen? Dat is toch hetzelfde principe, in de ogen van velen, namelijk dat het een "afwijking" is.[/UNQUOTE]

Deze vraag op zich zou genoeg geweest zijn.

Maar de vraag wordt bewust opgehangen aan een walgelijk verhaal over een man die baby's misbruikt (waaronder n.b. zijn eigen dochtertje).

Een daardoor worden homo's door Sinner vervolgens min of meer op één lijn gesteld...

Sick. :boos:

Mag je vinden. Er zijn genoeg mensen die vinden dat het roeren van je geslachtsdeel in andermans darmkanaal net zo sick is.

Persoonlijk vind ik bovenstaande reactie eerder een uiting van onmacht de vraag te beantwoorden.

Maar niet iedereen is in staat zoiets onbevooroordeeld tegemoet te treden en te reageren.

:)

SIH

Cherry Bo
15-08-05, 21:11
Geplaatst door SinnerInHeaven
.

Maar niet iedereen is in staat zoiets onbevooroordeeld tegemoet te treden en te reageren.

:)

SIH

Inderdaad.

Je bent rete-zwaar bevooroordeeld.

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:12
Geplaatst door Cherry Bo
Inderdaad.

Je bent rete-zwaar bevooroordeeld.

Dat bepaal ik zelf nog altijd.

Spreek jij nou maar gewoon voor jezelf.

SIH

Tomas
15-08-05, 21:14
Geplaatst door SinnerInHeaven
Daar heb je de slachtoffers al. ;)

Maar die ongeboren kinderen zijn vast niet zo belangrijk als de "eerlijke, liefdevolle relaties" van homo's.

SIH

Welke ongeboren kinderen?

Cherry Bo
15-08-05, 21:15
Geplaatst door SinnerInHeaven
Dat bepaal ik zelf nog altijd.


SIH

Je posting heeft al gesproken.

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:16
Geplaatst door Tomas
Welke ongeboren kinderen?

Lees de reactie van Eke toch eens, man.

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:17
Geplaatst door Cherry Bo
Je posting heeft al gesproken.

Klopt, en die zegt niet wat jij daar neer hebt gekalkt.

Maar ik begrijp wel dat je moeite hebt met outside the box denken.

Mij best, blijf lekker burgerlijk.

SIH

Tomas
15-08-05, 21:18
Geplaatst door SinnerInHeaven
Lees de reactie van Eke toch eens, man.

SIH

Hij heeft het niet over ongeboren kinderen. Hij heeft het over zaad. Iedere zaadlozing op deze aarde kan in potentie miljoenen kinderen voorbrengen. Of iedere vrouw die menstrueert verliest een potentieel kind. Dus waar heb jij het nou eigenlijk over. Je fantaseert weer wat met Eke's reply en denkt dan simpelweg dat ik ook die fantasie heb. Zo werkt dat niet. Welke ongeboren kinderen heb je het dus over?

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:19
Geplaatst door Tomas
Hij heeft het niet over ongeboren kinderen. Hij heeft het over zaad. Iedere zaadlozing op deze aarde kan in potentie miljoenen kinderen voorbrengen. Of iedere vrouw die menstrueert verliest een potentieel kind. Dus waar heb jij het nou eigenlijk over. Je fantaseert weer wat met Eke's reply en denkt dan simpelweg dat ik ook die fantasie heb. Zo werkt dat niet. Welke ongeboren kinderen heb je het dus over?

Zaad kan tot kinderen leiden.

Sorry, ik was vergeten dat je geen algemene kennis bezit.

SIH

Tomas
15-08-05, 21:21
Geplaatst door SinnerInHeaven
Zaad kan tot kinderen leiden.

Sorry, ik was vergeten dat je geen algemene kennis bezit.

SIH

Ja, zoals ik je net al uitlegde kan iedere zaadlozing tot potentieel miljoenen kinderen leiden. Snap je dat? Begrijp je mijn vraag nu. Over welke heb je het nu specifiek? Alleen die van een homo?

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:22
Geplaatst door Tomas
Ja, zoals ik je net al uitlegde kan iedere zaadlozing tot potentieel miljoenen kinderen leiden. Snap je dat? Begrijp je mijn vraag nu. Over welke heb je het nu specifiek? Alleen die van een homo?

Ik heb het over de reden waarom homofilie wordt verworpen binnen de religies.

Daar heeft Eke antwoord op gegeven.

Snap je dat?

Begrijp je dat?

:moe:

Sukkel.

SIH

MaRiaH
15-08-05, 21:23
Geplaatst door SinnerInHeaven
Daar heb je de slachtoffers al. ;)

Maar die ongeboren kinderen zijn vast niet zo belangrijk als de "eerlijke, liefdevolle relaties" van homo's.

SIH


Misschien zijn al die homo's wel actieve sperma donor voor al die ongelukkige echtparen waar de man onvruchtbaar is..

God heeft overal een oplossing voor gevonden..

:wohaa:

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:24
Geplaatst door MaRiaH
Misschien zijn al die homo's wel actieve sperma donor voor al die ongelukkige echtparen waar de man onvruchtbaar is..

God heeft overal een oplossing voor gevonden..

:wohaa:

Dat zou kunnen.

Doet me toch afvragen waarom God zijn verbod dan niet bijgesteld heeft en homofilie toestaat.

SIH

Cherry Bo
15-08-05, 21:26
Geplaatst door Tomas
Ja, zoals ik je net al uitlegde kan iedere zaadlozing tot potentieel miljoenen kinderen leiden. Snap je dat? Begrijp je mijn vraag nu. Over welke heb je het nu specifiek? Alleen die van een homo?

Homo zijn is dus het ultieme voorbehoedsmiddel :hihi:

Sinner is vast ook tegen condooms. Dat zijn rubbers vol met ongeboren kinderen :hihi:

Cherry Bo
15-08-05, 21:27
Geplaatst door SinnerInHeaven


Doet me toch afvragen waarom God zijn verbod dan niet bijgesteld heeft en homofilie toestaat.

SIH

Ga je nu ook al op de stoel van God zitten?

MaRiaH
15-08-05, 21:27
Geplaatst door SinnerInHeaven
Dat zou kunnen.

Doet me toch afvragen waarom God zijn verbod dan niet bijgesteld heeft en homofilie toestaat.

SIH

Misschien heeft HIJ dat wel, maar de mensen houden zich vast aan geloofsboeken van eeuwen geleden.

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:27
Geplaatst door Cherry Bo
Homo zijn is dus het ultieme voorbehoedsmiddel :hihi:

Sinner is vast ook tegen condooms. Dat zijn rubbers vol met ongeboren kinderen :hihi:

Misschien kun je dat aan haar vragen.

Scheelt je een hoop onnodige conclusies trekken, die je alleen maar stommer doen lijken dan je al bent.

SIH

Tomas
15-08-05, 21:27
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ik heb het over de reden waarom homofilie wordt verworpen binnen de religies.

Daar heeft Eke antwoord op gegeven.

Snap je dat?

Begrijp je dat?

:moe:

Sukkel.

SIH

Laat Eke voor zichzelf spreken. Die is niet gek is allang gebleken.

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:28
Geplaatst door Cherry Bo
Ga je nu ook al op de stoel van God zitten?

Allicht, want als je je wat afvraagt, dan zit je op de stoel van God.

:rolleyes:

Donderstraal toch een eind op, kneus. 1 Tomas op deze topic is al zat.

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:28
Geplaatst door Tomas
Laat Eke voor zichzelf spreken. Die is niet gek is allang gebleken.

Dat doet Eke ook.

En SIH spreekt voor zichzelf.

Daar kun jij nog een puntje aan zuigen, kleuter.

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:29
Geplaatst door MaRiaH
Misschien heeft HIJ dat wel, maar de mensen houden zich vast aan geloofsboeken van eeuwen geleden.

Waar zijn de nieuwe geloofsboeken dan waarin hetgeen je zegt wordt geopenbaard?

SIH

Cherry Bo
15-08-05, 21:30
Geplaatst door SinnerInHeaven
Misschien kun je dat aan haar vragen.

Scheelt je een hoop onnodige conclusies trekken, die je alleen maar stommer doen lijken dan je al bent.

SIH

Nee hoor, kwestie van logisch nadenken.

Als homozaad verspild zaad is en als zaad verspillen niet mag van God, dan mogen voorbehoedsmiddelen en ja ja, masturberen dus ook niet.

Tomas
15-08-05, 21:30
Geplaatst door SinnerInHeaven
Allicht, want als je je wat afvraagt, dan zit je op de stoel van God.

:rolleyes:

Donderstraal toch een eind op, kneus. 1 Tomas op deze topic is al zat.

SIH

Zeg je noemt mij wel erg vaak in replies op anderen. en dan ook nog eens je gemijmer over "eerlijke en liefdevolle" relaties doet mij het ergste vermoeden.

MaRiaH
15-08-05, 21:31
Geplaatst door SinnerInHeaven
Waar zijn de nieuwe geloofsboeken dan waarin hetgeen je zegt wordt geopenbaard?

SIH

Heb jij daar een boek voor nodig?

Maar ws. is er een in opkomst.. een waarin de grote religies samen komen. zodat er nog maar een zeer verdraagzame religie ontstaat..
aangepast aan de moderne tijd en de vooruitgang van de mens.

Ook God innoveert..

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:31
Geplaatst door Cherry Bo
Nee hoor, kwestie van logisch nadenken.

Als homozaad verspild zaad is en als zaad verspillen niet mag van God, dan mogen voorbehoedsmiddelen en ja ja, masturberen dus ook niet.

Daar heb je helemaal gelijk in.

Echter, waar lees jij ergens dat ik welke religie dan ook aanhang?

SIH

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:32
Geplaatst door Tomas
Zeg je noemt mij wel erg vaak in replies op anderen. en dan ook nog eens je gemijmer over "eerlijke en liefdevolle" relaties doet mij het ergste vermoeden.

Ja, en nu?

SIH

MaRiaH
15-08-05, 21:32
Geplaatst door Cherry Bo
Nee hoor, kwestie van logisch nadenken.

Als homozaad verspild zaad is en als zaad verspillen niet mag van God, dan mogen voorbehoedsmiddelen en ja ja, masturberen dus ook niet.

Van daar dat de paus dat ook vindt... :stout:

Cherry Bo
15-08-05, 21:32
Geplaatst door SinnerInHeaven


Donderstraal toch een eind op, kneus. 1 Tomas op deze topic is al zat.

SIH

Lastig hè? Zo'n discussieboard. :D

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:33
Geplaatst door MaRiaH
Heb jij daar een boek voor nodig?

Maar ws. is er een in opkomst.. een waarin de grote religies samen komen. zodat er nog maar een zeer verdraagzame religie ontstaat..
aangepast aan de moderne tijd en de vooruitgang van de mens.

Ook God innoveert..

Ik vermoed van wel, gezien de boeken juist de "bewijzen" zijn voor veel aanhangers van religies.

SIH

Tomas
15-08-05, 21:34
Geplaatst door SinnerInHeaven
Dat doet Eke ook.

En SIH spreekt voor zichzelf.

Daar kun jij nog een puntje aan zuigen, kleuter.

SIH

Eke stelt slechts een vraag en suggereerd een antwoord. Jij fantaseert er verders over door.

Weet je nu al het verschil tussen pedo's en homo's? Of waarom je een pedo eventuel wel moet behandelen en homo's en bekrompen moslims niet?

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:34
Geplaatst door Cherry Bo
Lastig hè? Zo'n discussieboard. :D

Vind je?

Alt F4 zal je verlossen uit je ellende.

SIH

Eke
15-08-05, 21:34
Geplaatst door Eke
Sih, je hebt inmiddels op bijna AL je vragen antwoord gekregen.

Rest nog die ene vraag : waarom zijn de Abrahamistische godsdiensten (de behoudende groeperingen ervan )tegen homosexualiteit.

"Er zal geen zaad verloren gaan..".Gods water moet over Gods akker lopen.

En het resultaat : Gods' kinderen. Voila.

Jongens, ik ben een vrouw en moeder met ervaring. Natuurlijk gaat er zaad verloren, ook in een monogame relatie. Af en toe is 1 piepklein zaadje de uitverkorene onder de zakjes vol zaden. Naar mijn gevoel ontstaat het nieuwe mensje hier op aarde bij de conceptie.

Tomas
15-08-05, 21:35
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ja, en nu?

SIH

Niks. Het spijt me.

SinnerInHeaven
15-08-05, 21:36
Geplaatst door Tomas
Eke stelt slechts een vraag en suggereerd een antwoord. Jij fantaseert er verders over door.

Weet je nu al het verschil tussen pedo's en homo's? Of waarom je een pedo eventuel wel moet behandelen en homo's en bekrompen moslims niet?

Ik ging in op haar reply. Fantasietjes hebben daar niets mee te maken.

Weet jij nu al het verschil tussen een normale discussie voeren en parasiteren zoals jij doet?

SIH

MaRiaH
15-08-05, 21:38
Geplaatst door Eke
Jongens, ik ben een vrouw en moeder met ervaring. Natuurlijk gaat er zaad verloren, ook in een monogame relatie. Af en toe is 1 piepklein zaadje de uitverkorene onder de zakkenvol zaden. Naar mijn gevoel ontstaat het nieuwe mensje hier op aarde bij de conceptie.

Yup ik ook.. en er is heel wat zaad verloren gegaan voordat de conceptie als verrassing toesloeg..


maar geef toe.. het is en blijft een prachtig Gods wonder :giechel:

~Panthera~
15-08-05, 21:39
Bakken zaad zeg ! Zandzakken voor de deur ! :hihi:

:schok:

Tomas
15-08-05, 21:40
Geplaatst door SinnerInHeaven
Ik ging in op haar reply. Fantasietjes hebben daar niets mee te maken.

Weet jij nu al het verschil tussen een normale discussie voeren en parasiteren zoals jij doet?

SIH

Wat is volgens jou een normale discussie? Heb jij hier in dit topic wel eens op iemand een rechtstreeks antwoord gegeven? Of aangegeven dat je een antwoord begreep of waarom je er niet mee eens was? Heb je hier 1 reply gepost zonder te schelden of groepen onschuldige mensen te beledigen met de vraag of ze misschien niet "behandeld" zouden kunnen worden? Als dit allemaal jouw idee van een normale discussie is, dan zie ik inderdaad wel enig verschil. Alleen noem ik het dan natuurlijk weer allemaal anders. Dat begrijp je denk ik wel?

MaRiaH
15-08-05, 21:41
Komen we weer op de aanleiding: het artikel over die man die zijn eigen god's wondertje misbruikt.. :huil:

Cherry Bo
15-08-05, 21:42
Geplaatst door MaRiaH


maar geef toe.. het is en blijft een prachtig Gods wonder :giechel:

http://www.demooisteanimaties.com/diversen/m040.gif


:hihi:

Eke
15-08-05, 21:42
Geplaatst door ~Panthera~
Bakken zaad zeg ! Zandzakken voor de deur ! :hihi:

:schok: :gniffel: ja, als vrouw moet je heel wat improviseren in je leven. ik wist opeens het aantal zaden niet meer (miljoenen ????echt zoveel?), dus koos ik maar voor de natuurgetrouwe uitleg :)
maar jij maakt er helemaal een potje van ! een pan, bedoel ik :haha:

MaRiaH
15-08-05, 21:44
Geplaatst door Cherry Bo
http://www.demooisteanimaties.com/diversen/m040.gif


:hihi:

Wij moeders onder elkaar...... :melig2:

~Panthera~
15-08-05, 21:44
Geplaatst door Eke
:gniffel: ja, als vrouw moet je heel wat improviseren in je leven. ik wist opeens het aantal zaden niet meer (miljoenen ????echt zoveel?), dus koos ik maar voor de natuurgetrouwe uitleg :)
maar jij maakt er helemaal een potje van ! een pan, bedoel ik :haha:


Ja, het klonk zo leuk, hoe je het zei. :haha:
Kon het niet laten.

Cherry Bo
15-08-05, 21:50
Geplaatst door MaRiaH
Wij moeders onder elkaar...... :melig2:

Wij begrijpe mekander ! ;) :blowen:

Eke
15-08-05, 21:51
Geplaatst door MaRiaH
Komen we weer op de aanleiding: het artikel over die man die zijn eigen god's wondertje misbruikt.. :huil:

hart-brekend wat betreft het kindje: die man is bovenmatig ontspoord bezig geweest... :huil: ..

hoop dat ie dat nog eens gaat beseffen..en zijn verantwoordelijkheid pakt.

MaRiaH
15-08-05, 21:59
Geplaatst door Eke
hart-brekend wat betreft het kindje: die man is bovenmatig ontspoord bezig geweest... :huil: ..

hoop dat ie dat nog eens gaat beseffen..en zijn verantwoordelijkheid pakt.

Inderdaad.
Hoewel de vooruitzichten slecht zijn.
Ondanks behandeling valt merendeel terug.. de behoefte schijnt enorm sterk te zijn en de meesten kunnen dat gevecht maar kort volhouden.

Persoonlijk ben ik voor chemische castratie..
Niet uit wraak op de dader, maar ter bescherming van onschuldige kinderen.

Cherry Bo
15-08-05, 22:00
Geplaatst door Eke


hoop dat ie dat nog eens gaat beseffen..en zijn verantwoordelijkheid pakt.

Heb er eens een programma over gezien.
Het schijnt dat pedo's onverbeterlijk zijn, zelfs na jarenlange behandelingen schijnen ze dat zwak voor kinderen te houden.

Sommigen lieten zich zelfs castreren om die reden (of heb ik die oplossing er nu later zelf bijverzonnen ??? :argwaan: )

Cherry Bo
15-08-05, 22:01
(Oh Mariah, great minds.....:hihi: )

~Panthera~
15-08-05, 22:02
ELKE vorm van sex dient tussen twee VOLWASSENEN plaats te vinden, en anders niet.
En of dat nou HO-HE-BI whatever is, intresseert me geen jota, als het maar VOLWASSENEN zijn.

Een KIND kan nooit instemmen, en is dus ALTIJD per definitie slachtoffer.
Het kind heeft namelijk nooit iets te WILLEN, het wordt GEDWONGEN.

Cherry Bo
15-08-05, 22:02
Geplaatst door ~Panthera~
ELKE vorm van sex dient tussen twee VOLWASSENEN plaats te vinden, en anders niet.
En of dat nou HO-HE-BI whatever is, intresseert me geen jota, als het maar VOLWASSENEN zijn.

Een KIND kan nooit instemmen, en is dus ALTIJD per definitie slachtoffer.
Het kind heeft namelijk nooit iets te WILLEN, het wordt GEDWONGEN.

Amen :o

http://www.viva.nl/viva/emoticons/73_thumbs-up.gif

Eke
15-08-05, 22:05
Geplaatst door MaRiaH
.

Niet uit wraak voor de dader, maar ter bescherming van onschuldige kinderen.

Ben het met je eens. Die pillen slikken is ook een vorm van verantwoordelijkheid nemen. Wie wel en niet moeten slikken is zaak van de groep behandelaars.

En belazert iemand de zaak : prikpil. Dit klinkt wel hard, maar een auto moet ook een rem hebben om op straat te mogen rijden.

.

sjaakie
15-08-05, 22:06
Geplaatst door Eke
Jongens, ik ben een vrouw en moeder met ervaring. Natuurlijk gaat er zaad verloren, ook in een monogame relatie. Af en toe is 1 piepklein zaadje de uitverkorene onder de zakjes vol zaden. Naar mijn gevoel ontstaat het nieuwe mensje hier op aarde bij de conceptie.

:wohaa: het feit dat ik als individu het voorrecht geniet door het toeval dan wel de competitiekracht van een spermacel "uitverkoren" te zijn tegenover al die miljoenen spermacellen die het bij de coïtus van mijn ouders niet hebben gered geeft mij toch een heel speciaal gevoel…. :duim:

~Panthera~
15-08-05, 22:08
Geplaatst door sjaakie
:wohaa: het feit dat ik als individu het voorrecht geniet door het toeval dan wel de competitiekracht van een spermacel "uitverkoren" te zijn tegenover al die miljoenen spermacellen die het bij de coïtus van mijn ouders niet hebben gered geeft mij toch een heel speciaal gevoel…. :duim:


Zetten wij nu met zijn allen in: "Ik krijg een heel apart gevoel van binnen" van Corrie en de Krekels. :hihi:

http://www.cosgan.de/images/smilie/musik/e055.gifhttp://www.my-smileys.de/smileys2/party2.gif

Eke
15-08-05, 22:12
:D Je bedoelt alleen de vrouwen en zaadje Sjaakie ?

Ik ga trouwens slapen , welterusten jullie allemaal !

MaRiaH
15-08-05, 22:13
Geplaatst door Eke
Ben het met je eens. Die pillen slikken is ook een vorm van verantwoordelijkheid nemen. Wie wel en niet moeten slikken is zaak van de groep behandelaars.

En belazerd iemand de zaak : prikpil. Dit klinkt wel hard, maar een auto moet ook een rem hebben om op straat te mogen rijden.
.


Geplaatst door ~Panthera~
ELKE vorm van sex dient tussen twee VOLWASSENEN plaats te vinden, en anders niet.
En of dat nou HO-HE-BI whatever is, intresseert me geen jota, als het maar VOLWASSENEN zijn.

Een KIND kan nooit instemmen, en is dus ALTIJD per definitie slachtoffer.
Het kind heeft namelijk nooit iets te WILLEN, het wordt GEDWONGEN.

Ja helemaal mee eens..
Als ik terug grijp naar het onderwerp, en mijn kind zou homo blijken?
dan slik ik heel even en hoop vervolgens dat ze heel gelukkig wordt. Ik zou er geen probleem mee hebben.

maar pedofilie.. dat is een veel complexer verhaal... :jammer:

MaRiaH
15-08-05, 22:15
Geplaatst door sjaakie
:wohaa: het feit dat ik als individu het voorrecht geniet door het toeval dan wel de competitiekracht van een spermacel "uitverkoren" te zijn tegenover al die miljoenen spermacellen die het bij de coïtus van mijn ouders niet hebben gered geeft mij toch een heel speciaal gevoel…. :duim:

:lol: Wat zijn we toch bijzonder allemaal..
niet één uit duizenden...
NEE één uit miljarden... :gniffel:

MaRiaH
15-08-05, 22:16
Geplaatst door Eke
:D Je bedoelt alleen de vrouwen en zaadje Sjaakie ?

Ik ga trouwens slapen , welterusten jullie allemaal !

trusten Eke.. :slapen:

Soldim
15-08-05, 22:31
Geplaatst door ~Panthera~
ELKE vorm van sex dient tussen twee VOLWASSENEN plaats te vinden, en anders niet.


Maximaal twee? :(

~Panthera~
15-08-05, 22:33
Geplaatst door Soldim
Maximaal twee? :(


Van mijn part 10.

Cherry Bo
15-08-05, 22:34
:haha:

Ah gossie, dat teleurgestelde gezichtje erbij...

Soldim
15-08-05, 22:34
Geplaatst door ~Panthera~
Van mijn part 10.

Kijk da vin'k nou ruim denkend!

:koppel:

Soldim
15-08-05, 22:35
Geplaatst door Cherry Bo
:haha:

Ah gossie, dat teleurgestelde gezichtje erbij...

Sex tussen meer dan twee volwassenen is een afwijking!

~Panthera~
15-08-05, 22:36
Geplaatst door Soldim
Kijk da vin'k nou ruim denkend!

:koppel:


:roker:

MaRiaH
15-08-05, 22:36
:duizelig:

Cherry Bo
15-08-05, 22:39
Geplaatst door Soldim
Sex tussen meer dan twee volwassenen is een afwijking!

Ja! Een ziekte is het!

Laat je op zijn minst behandelen en anders wordt het toch écht chemische castratie voor jou. :staart:

Soldim
15-08-05, 22:42
Geplaatst door Cherry Bo
Ja! Een ziekte is het!

Laat je op zijn minst behandelen en anders wordt het toch écht chemische castratie voor jou. :staart:

D'r zijn van die kampen voor (of tegen ;) ), isn't it?

gh.wille
15-08-05, 22:45
Geplaatst door ~Panthera~
Iedere keer als ie ook maar naar een kind KIJKT, een goeie schop tegen zijn kloten. :mad:

Zo gek vind ik dat nog niet , gewoon Deballiseren die hap ! d,raf .
:schreeuw:

Cherry Bo
15-08-05, 22:46
Geplaatst door Soldim
D'r zijn van die kampen voor (of tegen ;) ), isn't it?

Nou je 't zegt.

Die moesten ze maar snel eens renoveren.

(Oooooh :zegniets:)

~Panthera~
15-08-05, 22:47
Geplaatst door gh.wille
Zo gek vind ik dat nog niet , gewoon Deballiseren die hap ! d,raf .
:schreeuw:


Precies: 1 tik, weg pik. :roker:

MaRiaH
15-08-05, 22:52
Geplaatst door ~Panthera~
Precies: 1 tik, weg pik. :roker:

:wohaa:

gh.wille
15-08-05, 23:04
Geplaatst door ~Panthera~
Precies: 1 tik, weg pik. :roker:

Vind ik persoonlijk iets te snel ,

1 knal weg bal , nog een knal 2e bal ,

en daarna mag jij wel .

:jeweetog: 1 tik enz

mark61
16-08-05, 01:12
Geplaatst door SinnerInHeaven
Er zijn meerdere mensen die slachtoffer zijn van homofilie. Het feit dat het door de grote godsdiensten wordt verworpen, is daar een afgeleide van.

Hé, bij post # 381 kom je voor het eerst heel dapper met een mening. En wat voor een. Kunt u m ook toelichten? Wie wordt hoe slachtoffer? Wat is precies het verband tussen zekere godsdiensten en het vermeend slachtofferschap? Zelden zulk gelul gelezen. En dat zegt wat, als je regelmatig op dit forum komt.

mark61
16-08-05, 01:16
Geplaatst door SinnerInHeaven
Daar heb je de slachtoffers al. ;)

Maar die ongeboren kinderen zijn vast niet zo belangrijk als de "eerlijke, liefdevolle relaties" van homo's.

SIH

Ziekelijk. Ongeboren kinderen bestaan niet, en kunnen derhalve geen slachtoffer zijn. Maar ik begrijp dat je aanhanger bent van de fok-de-wereld-naar-de-klote-these.

mark61
16-08-05, 01:22
Maar goed, dat was cctje dr nieuwe mpsje?

SinnerInHeaven
16-08-05, 08:38
Geplaatst door Tomas
Wat is volgens jou een normale discussie? Heb jij hier in dit topic wel eens op iemand een rechtstreeks antwoord gegeven? Of aangegeven dat je een antwoord begreep of waarom je er niet mee eens was? Heb je hier 1 reply gepost zonder te schelden of groepen onschuldige mensen te beledigen met de vraag of ze misschien niet "behandeld" zouden kunnen worden? Als dit allemaal jouw idee van een normale discussie is, dan zie ik inderdaad wel enig verschil. Alleen noem ik het dan natuurlijk weer allemaal anders. Dat begrijp je denk ik wel?

Op de meeste vragen kan ik "ja" antwoorden, maar of het zin heeft, gezien ik het tegen Maroc.nl's grootste zeikerd heb...

Ik betwijfel het.

SIH

SinnerInHeaven
16-08-05, 08:41
Geplaatst door mark61
Hé, bij post # 381 kom je voor het eerst heel dapper met een mening. En wat voor een. Kunt u m ook toelichten? Wie wordt hoe slachtoffer? Wat is precies het verband tussen zekere godsdiensten en het vermeend slachtofferschap? Zelden zulk gelul gelezen. En dat zegt wat, als je regelmatig op dit forum komt.

He, ik bepaal nog altijd zelf wel wat mijn mening is.

En ik geloof zeker dat je zelden zulk gelul hebt gelezen.

Je bent het type dat zijn eigen posts nooit naleest.

:zwaai:

SIH

SinnerInHeaven
16-08-05, 08:43
Geplaatst door mark61
Ziekelijk. Ongeboren kinderen bestaan niet, en kunnen derhalve geen slachtoffer zijn. Maar ik begrijp dat je aanhanger bent van de fok-de-wereld-naar-de-klote-these.

Lang niet zo ziekelijk als een uitkeringtrekkende, wanhopige, forumleden stalkende met Mag-ik-alsjeblieft-met-je-naar-bed-je-bent-zo-intens (ja, ja, hoe weet ze dat nou weer, he), trieste, om half-3-in-de-nacht-postende-want-ik-heb-toch-geen-werk aandachtstekortlijdende, betweterige uberkneus als jij.

:zwaai:

SIH

SinnerInHeaven
16-08-05, 08:45
Geplaatst door mark61
Maar goed, dat was cctje dr nieuwe mpsje?

Als je het hebt over een andere nick omdat de eerste geband is, ja.

Als je het hebt over het aannemen van een andere nick, terwijl de oude nog steeds in gebruik is, nee.

Maar wat weet jij nou van andere nicks? Gezien je politiek correcte gezanik altijd zal jij nooit in aanmerking komen voor een andere nick.

Daar heb je de ballen niet voor, mietje.

SIH

Rabi'ah.
16-08-05, 10:59
Ik vind het opmerkelijk dat mensen die zich profileren als "liberale moslim" en prat gaan op hun o zo grote kennis en ervaring op het gebied van seksualiteit, niet het verschil zien tussen een gelijkwaardige relatie tussen volwassenen en een schandalige verkrachting van een kind, of tussen eencellige spermatozoëen en een volledig ontwikkelde baby. :strik:

Cherry Bo
16-08-05, 11:00
Geplaatst door SinnerInHeaven
Er zijn meerdere mensen die slachtoffer zijn van homofilie. Het feit dat het door de grote godsdiensten wordt verworpen, is daar een afgeleide van.




Het feit dat homofilie door godsdiensten verworpen wordt, draagt bij aan de stigmatisering van homo's en maakt homo's nou juist tot slachtoffer.

Pornflakes
16-08-05, 11:03
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik vind het opmerkelijk dat mensen die zich profileren als "liberale moslim" en prat gaan op hun o zo grote kennis en ervaring op het gebied van seksualiteit, niet het verschil zien tussen een gelijkwaardige relatie tussen volwassenen en een schandalige verkrachting van een kind, of tussen eencellige spermatozoëen en een volledig ontwikkelde baby. :strik:

Ik vind het nog opmerkelijker dat mensen die net hun eindexamen hebben gehaald, niet in staat zijn begrijpend te lezen.

Daarnaast kan ik me niet herinneren dat ik heb gesproken over mijn ervaring op gebied van seksualiteit, dus ik ga er maar van uit dat je voor jezelf spreekt en dat je zelf een uitgewoonde stoephoer bent. Verklaart meteen waarom jij het verschil tussen verkrachting en een gelijkwaardige relatie kent, je bent vast heel erg ervaren in beide.

Pf

Cherry Bo
16-08-05, 11:03
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik vind het opmerkelijk dat mensen die zich profileren als "liberale moslim" en prat gaan op hun o zo grote kennis en ervaring op het gebied van seksualiteit, niet het verschil zien tussen een gelijkwaardige relatie tussen volwassenen en een schandalige verkrachting van een kind, of tussen eencellige spermatozoëen en een volledig ontwikkelde baby. :strik:

Mee eens.

Ongelofeloos! :moe:

Pornflakes
16-08-05, 11:04
Geplaatst door Cherry Bo
Het feit dat homofilie door godsdiensten verworpen wordt, draagt bij aan de stigmatisering van homo's en maakt homo's nou juist tot slachtoffer.

Dat ben ik met je eens, maar in hoeverre heeft dat te maken met de vraagstelling op pagina 1?

Pf

Pornflakes
16-08-05, 11:04
Geplaatst door Cherry Bo
Mee eens.

Ongelofeloos! :moe:

Triest geval.

Pf

Rabi'ah.
16-08-05, 11:06
Geplaatst door Pornflakes
Ik vind het nog opmerkelijker dat mensen die net hun eindexamen hebben gehaald, niet in staat zijn begrijpend te lezen.

Daarnaast kan ik me niet herinneren dat ik heb gesproken over mijn ervaring op gebied van seksualiteit, dus ik ga er maar van uit dat je voor jezelf spreekt en dat je zelf een uitgewoonde stoephoer bent. Verklaart meteen waarom jij het verschil tussen verkrachting en een gelijkwaardige relatie kent, je bent vast heel erg ervaren in beide.

Pf

Onderbouwing graag?

Rabi'ah.
16-08-05, 11:08
Geplaatst door Pornflakes


Daarnaast kan ik me niet herinneren dat ik heb gesproken over mijn ervaring op gebied van seksualiteit, dus ik ga er maar van uit dat je voor jezelf spreekt en dat je zelf een uitgewoonde stoephoer bent. Verklaart meteen waarom jij het verschil tussen verkrachting en een gelijkwaardige relatie kent, je bent vast heel erg ervaren in beide.

Pf

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. :wink:

Pornflakes
16-08-05, 11:08
Geplaatst door Rabi'ah.
Onderbouwing graag?

Die mag je zelf verzinnen, dat doe je toch zo graag, nietwaar Spuit 11?

Pf

Pornflakes
16-08-05, 11:08
Geplaatst door Rabi'ah.
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. :wink:

Jij kan het weten, gezien je expertise betreffende verkrachtingen en seks.

:zwaai:

Pf

Rabi'ah.
16-08-05, 11:10
Geplaatst door Pornflakes
Die mag je zelf verzinnen, dat doe je toch zo graag, nietwaar Spuit 11?

Pf

Als jij een stelling poneert, ben jij degene die het bewijs moet leveren, niet ik.

Of wil je me soms vertellen dat je na 5 jaar maroc.nl nog steeds niet the rules of engagement op het gebied van discussiëren en debatteren kent?

Rabi'ah.
16-08-05, 11:11
Geplaatst door Pornflakes
Jij kan het weten, gezien je expertise betreffende verkrachtingen en seks.

:zwaai:

Pf

:haha:

Cherry Bo
16-08-05, 11:12
Geplaatst door SinnerInHeaven
Er zijn meerdere mensen die slachtoffer zijn van homofilie. Het feit dat het door de grote godsdiensten wordt verworpen, is daar een afgeleide van.


Geplaatst door Cherry Bo
Het feit dat homofilie door godsdiensten verworpen wordt, draagt bij aan de stigmatisering van homo's en maakt homo's nou juist tot slachtoffer.


Geplaatst door Pornflakes
Dat ben ik met je eens, maar in hoeverre heeft dat te maken met de vraagstelling op pagina 1?

Pf

Ja, dat vraag ik me dus ook af.
Zeg jij het maar, aangezien bovenste stelling van jou is en vraagstelling pag. 1 ook.

Pornflakes
16-08-05, 11:13
Geplaatst door Rabi'ah.
Als jij een stelling poneert, ben jij degene die het bewijs moet leveren, niet ik.

Of wil je me soms vertellen dat je na 5 jaar maroc.nl nog steeds niet the rules of engagement op het gebied van discussiëren en debatteren kent?

Klopt.

Toch stelde ik nog steeds een vraag.

Dat jij en je collega-bosmongooltjes daar wat anders van proberen te maken, is niet mijn zaak.

:zwaai:

Pf

Tomas
16-08-05, 11:13
Geplaatst door mark61
Maar goed, dat was cctje dr nieuwe mpsje?

Oh... Had ik niet door. Maar dan lijkt ze me geestelijk wel wat achteruit zijn gegaan. Ach, misschien een tijdelijk dipje, kan bv ook een mps met pms zijn.

Pornflakes
16-08-05, 11:14
Geplaatst door Cherry Bo
Ja, dat vraag ik me dus ook af.
Zeg jij het maar, aangezien bovenste stelling van jou is en vraagstelling pag. 1 ook.

Ik lees helemaal geen vraagstelling in mijn citaat.

Jij wel?

Pf

Pornflakes
16-08-05, 11:15
Geplaatst door Tomas
Oh... Had ik niet door. Maar dan lijkt ze me geestelijk wel wat achteruit zijn gegaan. Ach, misschien een tijdelijk dipje, kan bv ook een mps met pms zijn.

Dat ik achteruit ga in de ogen van een zeikerige ouwe zak vind ik alleen maar een compliment.

Ik ga nog meer mijn best doen achteruit te gaan in jouw ogen.

Dan weet ik zeker dat ik steeds meer een beter mens word.

Pf

Rabi'ah.
16-08-05, 11:19
Geplaatst door Pornflakes
Klopt.

Toch stelde ik nog steeds een vraag.

Dat jij en je collega-bosmongooltjes daar wat anders van proberen te maken, is niet mijn zaak.

:zwaai:

Pf

Lieve schat, die vraag van je heb ik allang beantwoord. Maargoed, ik heb een goed humeur vandaag, dus ik zal 't nog eens ff voor je quoten:


Geplaatst door Rab'ah.

Ik ben het helemaal met Tomas eens.

Het fundamentele verschil tussen homoseksualiteit en pedofilie is dat er in het eerste geval sprake is van een gelijkwaardige relatie op basis van vrijwilligheid en in het tweede geval sprake van misbruik en een relatie dader-slachtoffer .

Wie dat niet begrijpt, heeft een wel heel verwrongen beeld van intermenselijke relaties in het algemeen en seksuele relaties in het bijzonder.


Rabiah.


En nu jij weer. :zwaai:

Pornflakes
16-08-05, 11:21
Geplaatst door Rabi'ah.
Lieve schat, die vraag van je heb ik allang beantwoord. Maargoed, ik heb een goed humeur vandaag, dus ik zal 't nog eens ff voor je quoten:




En nu jij weer. :zwaai:

Waarom moet ik weer?

Als jij de vraag al hebt beantwoord, waarom houd jij je grote bek dan niet verder?

Ik zie namelijk niet waar al dat gezever van jou en je collega-randdebielen op slaat, als jullie gewoon "al antwoord hebben gegeven op mijn vraag". Daarmee refereer ik naar mijn eerdere opmerking over het "zeiken om het zeiken", omdat er inhoudelijk verder toch niets zinnigs uit jullie vingers komt.

Pf

Rabi'ah.
16-08-05, 11:26
Geplaatst door Pornflakes
Waarom moet ik weer?

Als jij de vraag al hebt beantwoord, waarom houd jij je grote bek dan niet verder?

Ik zie namelijk niet waar al dat gezever van jou en je collega-randdebielen op slaat, als jullie gewoon "al antwoord hebben gegeven op mijn vraag". Daarmee refereer ik naar mijn eerdere opmerking over het "zeiken om het zeiken", omdat er inhoudelijk verder toch niets zinnigs uit jullie vingers komt.

Pf

Ik prik hoe en wanneer ik dat wil en heb jouw goedkeuring daarbij niet nodig. Dat ten eerste.

Ten tweede, als ik jouw vraag al beantwoord heb, waarom ga jij er dan over door?

Ten derde, waarom kom je zelf niet aan met argumenten pro of contra? Of doe je dat niet, omdat je ze gewoon niet hebt?

Cherry Bo
16-08-05, 11:28
Geplaatst door Pornflakes
Ik lees helemaal geen vraagstelling in mijn citaat.

Jij wel?

Pf

Nog maar een keer dan?
Hieronder begin je zélf over "vraagstelling op pagina 1".


Geplaatst door Pornflakes
Dat ben ik met je eens, maar in hoeverre heeft dat te maken met de vraagstelling op pagina 1?


Geplaatst door Cherry Bo
Ja, dat vraag ik me dus ook af.
Zeg jij het maar, aangezien bovenste stelling van jou is en vraagstelling pag. 1 ook.

Dan zeg je:


Geplaatst door Pornflakes
Ik lees helemaal geen vraagstelling in mijn citaat.

Jij wel?

Pf

Ja, ik wel.

Komt-ie nogmaals hoor, jouw vraagstelling op pag. 1. :moe:



Geplaatst door SinnerInHeaven
Kun je pedofilie behandelen dan? In dat geval, waarom kan je homofilie dan niet behandelen? Dat is toch hetzelfde principe, in de ogen van velen, namelijk dat het een "afwijking" is.

Cherry Bo
16-08-05, 11:37
(En laat dat suffe gescheld beter achterwege. Zo afgezaagd en infantiel.)

Pornflakes
16-08-05, 11:50
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik prik hoe en wanneer ik dat wil en heb jouw goedkeuring daarbij niet nodig. Dat ten eerste.

Ten tweede, als ik jouw vraag al beantwoord heb, waarom ga jij er dan over door?

Ten derde, waarom kom je zelf niet aan met argumenten pro of contra? Of doe je dat niet, omdat je ze gewoon niet hebt?

Dat doe je helemaal niet.

Jij dient je net zo goed aan de normen en waarden van dit forum te houden.

Dus laat die domme provocaties fijn achterwege, of je krijgt waar je om vraagt, wijffie.

En wie gaat waar over door? Naar mijn weten reageer ik op reacties die aan mij gericht zijn. Wilde je me soms tegenhouden, kleintje?

En waarom zou ik met argumenten moeten komen?

Ik ben toch degene die de vraag stelt, suf wijf.

Pf

Pornflakes
16-08-05, 11:51
Geplaatst door Cherry Bo
Nog maar een keer dan?
Hieronder begin je zélf over "vraagstelling op pagina 1".





Dan zeg je:



Ja, ik wel.

Komt-ie nogmaals hoor, jouw vraagstelling op pag. 1. :moe:

Wat heeft mijn vraagstelling op pagina 1 te maken met jouw opmerking dat homo's slachtoffers zijn van godsdiensten.

Dat heb ik je in een vorige reactie al gevraagd.

Probeer daar eens een reactie op te geven, in plaats van om de hete brij heen te draaien omdat je voelt dat je uitgeluld bent.

Pf

Pornflakes
16-08-05, 11:53
Geplaatst door Cherry Bo
(En laat dat suffe gescheld beter achterwege. Zo afgezaagd en infantiel.)

Als er iets afgezaagd en infantiel is, dan zijn het wel jouw kinderachtige, nutteloze bijdragen aan deze thread.

Enige wat daar als reactie voor in aanmerking komt, is suf gescheld.

Al is het woord "suf" eerder van toepassing op jouw persoon, dan op mijn gescheld.

Pf

Rabi'ah.
16-08-05, 12:00
Geplaatst door Pornflakes
Dat doe je helemaal niet.

Jij dient je net zo goed aan de normen en waarden van dit forum te houden.

Dus laat die domme provocaties fijn achterwege, of je krijgt waar je om vraagt, wijffie.

En wie gaat waar over door? Naar mijn weten reageer ik op reacties die aan mij gericht zijn. Wilde je me soms tegenhouden, kleintje?

En waarom zou ik met argumenten moeten komen?

Ik ben toch degene die de vraag stelt, suf wijf.

Pf

Ik had het erover dat ik jouw goedkeuring niet nodig heb, niet over de forumregels, waar jij je trouwens ook niet aan houdt, gezien de frequentie waarmee jij strafpunten krijgt, geband wordt en topics en posts van jou verwijderd worden. :hihi:

De toon die jij meent aan te moeten slaan en het daarmee gepaard gaande taalgebruik zegt weer alles over het bedroevend lage niveau waarop jij je bevindt en niets over mij.

En nu ga ik maar eens iets nuttigs doen met mijn tijd, iets wat ongetwijfeld meer zin heeft dan discussiëren met iemand die niet eens behoorlijk kan discussiëren en bij het minste of geringste aan het schelden slaat.

Volgens mij heb jij dringend behoefte aan een paar lesjes intelligentie, integriteit en beschaving. On the other hand, zin heeft dat toch al niet meer.


:zwaai:


Rabiah.

Pornflakes
16-08-05, 12:13
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik had het erover dat ik jouw goedkeuring niet nodig heb, niet over de forumregels, waar jij je trouwens ook niet aan houdt, gezien de frequentie waarmee jij strafpunten krijgt, geband wordt en topics en posts van jou verwijderd worden. :hihi:

De toon die jij meent aan te moeten slaan en het daarmee gepaard gaande taalgebruik zegt weer alles over het bedroevend lage niveau waarop jij je bevindt en niets over mij.

En nu ga ik maar eens iets nuttigs doen met mijn tijd, iets wat ongetwijfeld meer zin heeft dan discussiëren met iemand die niet eens behoorlijk kan discussiëren en bij het minste of geringste aan het schelden slaat.

Volgens mij heb jij dringend behoefte aan een paar lesjes intelligentie, integriteit en beschaving. On the other hand, zin heeft dat toch al niet meer.


:zwaai:


Rabiah.

Ik heb me altijd aan de regels gehouden. Dat wil zeggen dat ik te allen tijde achter mijn principes blijf staan en niet hielenlikkend alle topics afschuim zoals jij. Ik heb dan ook nooit beweerd dat ik me aan de forumregels houd, jij daarentegen loopt te pas en te onpas te kwelen over hoe het wel moet op deze site. Hou je er dan ook aan, ander ben je niet serieus te nemen. Niet dat ik jou ooit serieus neem, daar ben je een te belachelijk persoon voor, met je "Joehoe, die en die topics". Over een laag niveau gesproken. Dat laatste weet je zelf heel goed, verklaart ook meteen waarom je er tussen uit naait met het smoesje "iets nuttigs te doen met je tijd". Immers, wat voor nuttigs zou een geheel nutteloos persoontje moeten doen? Precies. Optreden bij Raymann Is Laat als Tante Es. Dus bepaar me je geblaat over intelligentie, integriteit en beschaving, want van die drie dingen heb jij met je domme pogingen tot stoer doen helemaal geen kaas gegeten, wijffie. Iemand die niets anders kan dan anderen napraten en de spuit 11 uithangen, moet verdwijnen van mijn netvlies, anders boor ik je weer de grond in, zoals ik maar al te vaak met jou heb gedaan, mislukte kloon van Oom Tom.

:hihi:

Pf

Cherry Bo
16-08-05, 12:24
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik had het erover dat ik jouw goedkeuring niet nodig heb, niet over de forumregels, waar jij je trouwens ook niet aan houdt, gezien de frequentie waarmee jij strafpunten krijgt, geband wordt en topics en posts van jou verwijderd worden. :hihi:

De toon die jij meent aan te moeten slaan en het daarmee gepaard gaande taalgebruik zegt weer alles over het bedroevend lage niveau waarop jij je bevindt en niets over mij.

En nu ga ik maar eens iets nuttigs doen met mijn tijd, iets wat ongetwijfeld meer zin heeft dan discussiëren met iemand die niet eens behoorlijk kan discussiëren en bij het minste of geringste aan het schelden slaat.

Volgens mij heb jij dringend behoefte aan een paar lesjes intelligentie, integriteit en beschaving. On the other hand, zin heeft dat toch al niet meer.


:zwaai:


Rabiah.

Ik sluit me hierbij aan.



Zondaar in de Hemel / Pornovlokjes,

Kruip maar snel weer terug onder je steen.


:zwaai:

Pornflakes
16-08-05, 12:26
Geplaatst door Cherry Bo
Ik sluit me hierbij aan.



Zondaar in de Hemel / Pornovlokjes,

Kruip maar snel weer terug onder je steen.


:zwaai:

Van mij mag je je aansluiten bij de andere vernederde muts.

Dat is namelijk precies waar je hoort, afgebokt, uitgeluld geval.

:zwaai:

Pf

MaRiaH
16-08-05, 12:27
Dat schiet lekker op zo..

Toch is de stelling interessant.. want er zijn inderdaad mensen die vinden dat homosexualiteit net zo n afwijking is als pedo sexualiteit.

Het verschil is wel duidelijk gemaakt.

Nu het antwoord op de vraag:

Pedosexualiteit is NIET te behandelen, want het verdwijnt niet.
Het is wel te onderdrukken.
datzelfde geldt voor homosexualiteit en heterosexualiteit.

Omdat Pedosexualiteit echter slachtoffers maakt onder jonge kinderen zal deze vorm van sexualiteit altijd als afwijking worden blijven gezien. Terwijl de andere vormen 'normaal' worden gevonden door het overgrote deel van de bevolking.

Neemt niet weg dat er ook nog steeds mensen bestaan die heterosexualiteit al een afwijking vinden. :stout:

mark61
16-08-05, 12:29
Geplaatst door SinnerInHeaven
Als je het hebt over een andere nick omdat de eerste geband is, ja.

Ik help je nog s aan adresgegevens van een exotische ferry. Wat is dat toch met die ziekelijke buien van je?

Pornflakes
16-08-05, 12:33
Geplaatst door MaRiaH
Dat schiet lekker op zo..

Toch is de stelling interessant.. want er zijn inderdaad mensen die vinden dat homosexualiteit net zo n afwijking is als pedo sexualiteit.

Het verschil is wel duidelijk gemaakt.

Nu het antwoord op de vraag:

Pedosexualiteit is NIET te behandelen, want het verdwijnt niet.
Het is wel te onderdrukken.
datzelfde geldt voor homosexualiteit en heterosexualiteit.

Omdat Pedosexualiteit echter slachtoffers maakt onder jonge kinderen zal deze vorm van sexualiteit altijd als afwijking worden blijven gezien. Terwijl de andere vormen 'normaal' worden gevonden door het overgrote deel van de bevolking.

Neemt niet weg dat er ook nog steeds mensen bestaan die heterosexualiteit al een afwijking vinden. :stout:

De stelling is zeker interessant, helaas kunnen maar een paar forumleden hier op een normale manier over communiceren. Doet mij de conclusie trekken dat door de misplaatste moraalridderij dit soort onderwerpen bespreken alleen voorbehouden is aan een enkeling, die verlicht en open-minded genoeg is om niet meteen allerlei conclusies eraan te verbinden en zijn of haar onzekerheden op anderen projecteert.

Wat is het toch met de "verhevenheid" van homoseksualiteit binnen de Nederlandse gemeenschap?

Naar mijn weten kunnen homoseksuelen heel erg goed participeren in dit soort vraaggesprekken, zonder dat overbezorgde moeders en onvolwassen roetmopjes dit voor hen doen.

Pf

Pornflakes
16-08-05, 12:34
Geplaatst door mark61
Ik help je nog s aan adresgegevens van een exotische ferry. Wat is dat toch met die ziekelijke buien van je?

Moet ik weer mijn definitie van ziekelijk op jouw persoontje toepassen?

In tegenstelling tot jou blijf ik stabiel in mijn gedrag.

Er is niets zo sneu als dat two-faced gezeik van jou, waarbij je het ene moment inderdaad mij aan adresgegevens helpt en het ander moment een jammerlijk mislukte poging doet tot nieuweling-bashen, die helaas voor jullie geen nieuweling is.

Pf

MaRiaH
16-08-05, 12:40
Geplaatst door Pornflakes
De stelling is zeker interessant, helaas kunnen maar een paar forumleden hier op een normale manier over communiceren. Doet mij de conclusie trekken dat door de misplaatste moraalridderij dit soort onderwerpen bespreken alleen voorbehouden is aan een enkeling, die verlicht en open-minded genoeg is om niet meteen allerlei conclusies eraan te verbinden en zijn of haar onzekerheden op anderen projecteert.

Wat is het toch met de "verhevenheid" van homoseksualiteit binnen de Nederlandse gemeenschap?

Naar mijn weten kunnen homoseksuelen heel erg goed participeren in dit soort vraaggesprekken, zonder dat overbezorgde moeders en onvolwassen roetmopjes dit voor hen doen.

Pf

Waarschijnlijk ligt het aan je wijze van discussieren... :melig:

Pornflakes
16-08-05, 12:42
Geplaatst door MaRiaH
Waarschijnlijk ligt het aan je wijze van discussieren... :melig:

Ik weet wel zeker van niet.

Ik heb hier namelijk de meeste goedlopende, interessante discussies op mijn nick staan.

Ik denk eerder dat het te maken heeft met de achtergestelde persoonlijkheid van een paar kinderen op dit forum.

Werkelijk, de misplaatste superioriteit van NVDD is velen naar het hoofd gestegen.

Pf

MaRiaH
16-08-05, 12:44
Geplaatst door Pornflakes
Ik weet wel zeker van niet.

Ik heb hier namelijk de meeste goedlopende, interessante discussies op mijn nick staan.

Ik denk eerder dat het te maken heeft met de achtergestelde persoonlijkheid van een paar kinderen op dit forum.

Werkelijk, de misplaatste superioriteit van NVDD is velen naar het hoofd gestegen.

Pf

Je bent waarschijnlijk te intelligent voor ons.. :lole:

David
16-08-05, 12:45
Hoe dan ook, ik ben groot fan van Sinner In Heaven! Gebruld heb ik.

Pornflakes
16-08-05, 12:48
Geplaatst door MaRiaH
Je bent waarschijnlijk te intelligent voor ons.. :lole:

Zeker weten.

Pf

Pornflakes
16-08-05, 12:49
Geplaatst door David
Hoe dan ook, ik ben groot fan van Sinner In Heaven! Gebruld heb ik.

Wist je trouwens dat ik vind dat je behandeld moet worden?

Is me op deze thread verteld. :hihi:

Pf

David
16-08-05, 12:58
Geplaatst door Pornflakes
Wist je trouwens dat ik vind dat je behandeld moet worden?

Is me op deze thread verteld. :hihi:

Pf


Ben jij SIH?

Pornflakes
16-08-05, 12:59
Geplaatst door David
Ben jij SIH?

Ja-ha.

SinnerInHeaven was me te lang intikken bij het inloggen, dus had ik deze ergens opgediept.

RinC heeft Couscousje en ejsuocsuoC gebanned omdat ik zijn holmaatjes Zwarte Schaap en AlSawt er van langs heb gegeven.

Moet ik overal "Ik ben Cc" onder typen, of kan ik er van uitgaan dat men de schrijfstijl wel herkent?

Pf

MaRiaH
16-08-05, 13:00
Ben JIJ SIH?

:engel:

David
16-08-05, 13:01
Geplaatst door Pornflakes
Ja-ha.

SinnerInHeaven was me te lang intikken bij het inloggen, dus had ik deze ergens opgediept.

RinC heeft Couscousje en ejsuocsuoC gebanned omdat ik zijn holmaatjes Zwarte Schaap en AlSawt er van langs heb gegeven.

Pf


Het was me niet opgevallen.

Pornflakes
16-08-05, 13:01
Geplaatst door David
Het was me niet opgevallen.

Wat ken je me toch slecht.

Pf

David
16-08-05, 13:02
Geplaatst door Pornflakes
Wat ken je me toch slecht.

Pf


Blijkbaar. Ga het nog een keer allemaal lezen.

DeStorthoop
16-08-05, 13:04
@Rabi'ah

Waarom ga je nog in op iemand die dit aanneemt over jou persoon?:


Geplaatst door Pornflakes
...dus ik ga er maar van uit dat je voor jezelf spreekt en dat je zelf een uitgewoonde stoephoer bent.

@CC,SIH, PF, whatever...

Ga hulp zoeken meid, je vertoont nogal wat symptomen van een borderliner. (http://www.stichtingborderline.nl/)

Pornflakes
16-08-05, 13:05
Geplaatst door David
Blijkbaar. Ga het nog een keer allemaal lezen.

:hihi:

Okidoki.

Pf

Pornflakes
16-08-05, 13:06
Geplaatst door DeStorthoop
@Rabi'ah

Waarom ga je nog in op iemand die dit aanneemt over jou persoon?:



@CC,SIH, PF, whatever...

Ga hulp zoeken meid, je vertoont nogal wat symptomen van een borderliner. (http://www.stichtingborderline.nl/)

Wellicht omdat ze gezien haar seksuele escapades wel vaker voor stoephoer uitgemaakt wordt?

En neem je eigen advies in ere, kneus. De persoonlijkheidstoornis waar jij last van hebt, hebben ze nog geen remedie voor, moraalrukker.

Pf

DeStorthoop
16-08-05, 13:19
Geplaatst door Pornflakes
Wellicht omdat ze gezien haar seksuele escapades wel vaker voor stoephoer uitgemaakt wordt?

En neem je eigen advies in ere, kneus. De persoonlijkheidstoornis waar jij last van hebt, hebben ze nog geen remedie voor, moraalrukker.

Pf

Ik meen het bloedserieus, jij was (bent) niet altijd een wandele scheldkannonade zoals nu. De manier waarop je je eigen uitspraken (die hier voor iedereen te lezen staan) ontkend geeft te denken.

Pornflakes
16-08-05, 13:23
Geplaatst door DeStorthoop
Ik meen het bloedserieus, jij was (bent) niet altijd een wandele scheldkannonade zoals nu. De manier waarop je je eigen uitspraken (die hier voor iedereen te lezen staan) ontkend geeft te denken.

Volgens mij verwar je me met iemand die NVDD net zo serieus neemt als jij.

Zoek toch een hobby, kneus.

Ik walg van personen als jij die hopen mij te kennen.

Pf

P.S.: En ik scheld altijd, hoor. Dat geeft een mooi contrast met die OH-ZO beschaafde, nette, gedisciplineerde rest. Bwahahahaha!